elektr it saa b tas ut a.blog s po t. co m/ 29. juuni 2019 07:12
Eesti tarbeks piisab kolmest tuulepargist.
100 meetri k6rgusel on tuult aastas 363 paeva.
200 meetri k6rgusel on alati.
Uuemad tuulikud on 200 meetrit pikad.
kõige puhtam on maagaasi kasutamine, muu on silmamoondus ja pettus. Alternatiivsetest allkatest on vaid päiksepatarei loodust säästev, kuna tootmine on luhtne ja odab ning ei kasuta haruldasi metalle. Muudel energia allikatel on ikkagi ökoloogia seisukohtla väga ränk hind. Kõige otstarbekam on mootorites kasutada maagaasi. Täiesti jabur on toota gaasist 30% kasuteguriga elektrit, siis kanda seda üle mööda liine samuti 30% kasuteguriga ning lõpuks kasutada seda elektrit elektrinogis, kogukasuteguriga alla 10%. Olete te seal riigi eesotsas ikka täie mõistuse juures*?
on igal juhul mingi ökoloogilise jalajäljega nii või teisiti. Elektriraudtee on lollu: lui palju kulub metalli ja muud resurssi selle ehitamiseks, aga elekter tuleb ju ikkagi mustalt, kas vähemalt või rohkemalt. Ka tuulegeneraator on metsiku ökoloogilise jalajälega - meeletult palju kulub sinna haruldasi muldmetalle, ning eluiga suht lühike. Täiesti ajuvaba!
eh - aga loosungina ju nii ilus! Jüri Ratase valitsused ju vaid loosungite koostamisega tegelevadki, vahepeal küll Ratase järjekordsete vabanduste saatel... Tõenäoliselt 9 aasta pärast sama seltskond valitsuses ei ole ja järgmised valitsused saavad neid loosungeid taas korrigeerida reaalsusega.
Eesti on korruptsioonipesa.Raha on lihtsalt läinud õigetele inimestele. 7 km 4 realust maanteed 2 aastaga või 25 km 5 aastaga.See on ju puhas korruptsioon
Selleks ajaks oleme Vene elektrisüsteemist ennast vabatahtlikult eraldanud ja Narva jaamad kinni, kust see elekter siis tuleb, kui Euroopaski elektrit vähevõitu? Luuakse piirile firma, kes hakkab Vene elektrit korraliku vaheltkasuga vahendama?
Eestis on 1400 km avalikku raudteed. Elektrifitseeritud on sellest 132 . Pole võimalik elektrifitseerida 9 aasta jooksul 1270 km raudteed nii väikses riigis nagu Eesti, isegi kui kogu raha selleks oleks juba praegu olemas . Seda raha aga ei ole.
Järelikult on ainus võimalus kuidas kõik reisirongid Eestis oleks 2028.a. elektrirongid, see, et Tallinn-Tartu, Tallinn- Narva, Tallinn-Viljandi ja Tartu-Valga reisirongid lihtsalt võetakse käigust ära. Reisirongid jäävad vaid Tallinna ümbrusesse ,kus liiklevad elektrirongid .
Elektrifitseerida 9 aasta jooksul sadu kilomeetreid raudteid?
See kõlab muidugi toredalt ja oleks ka hädavajalik, kuid kahjuks eiole see nii kiiresti reaalne.
Uspekistanis sõidavad juba täna moodsad rongid kiirusega üle 200km/h. Meie loodame selleni jõuda siis alles 10 aasta pärast. Kuhu on jäänud see vilgas tiigrikutsu, kes olevat maailma vallutanud?
Kui 40/50 km läbimine rongiga võtab 1,5-2 h , siis pole rongist kasu. Rong peaks kiiresti ja mugavalt sõitma , aga ei sõida! Eesti rongid on üliaeglased.
Väga tark otsus valitsuselt. Kohe nii kui kogu raudtee elektrifitseeritakse hakkavad Narva korstnad puhast hapniku õhku paiskama, ja et kl.iimat mitte soojendada saab see hapnik olema jahutatud vähemalt miinus viiiekümne kraadini. Ja meie ühe transpordi ministri nägemuse kohaselt on kõige otstarbekam raudtee elektrifitseerimine väga lihtne. Selleks tuleb raudtee liiklus Aegviidust edasi sulgeda, samuti sulgeda ka Rapla, Viljandi haru ja ongi kogu raudtee elektrifitseeritud. Ja ei peagi aastani 2028 passima. ;)