Eesti uudised

SUHTLUSPROBLEEMID REISIJATEGA: Tallinna linnatranspordi töötajad said käitumisjuhise (20)

Siim Randla, 27. juuni 2019, 07:26
Foto: Robin Roots
Pärast viimase aja juhtumeid, kus Tallinna linnatranspordi ametnikud on eksinud suhtlusel reisijatega, kellest ühte, trammist maha jäänud vankriga lapsevanemat nimetati huligaaniks, on uuendatud Tallinna linnatranspordi ametnike käitumisjuhist ning nendega on asjakohaselt ka räägitud. 

Viimane niisugune juhtum toimus Keskturu trammipeatuses, kus lapsevankriga ema üritas trammi minna, ent juht sulges tema nina all uksed ja sõitis minema. Naine kirjutas kaebekirja ja sai trammiteenuste osakonna juhilt vastuse, kus öeldi, et vankriga lapsevanem jäi trammist maha, sest juhi hinnangul käitus ta justkui huligaan. „Oma kirjas kirjeldate omapärast olukorda, kus piki 34 meetri pikkust trammi liigub lapsevankriga naine ja vajutab kõikide trammiuste avamisnuppe, ise trammi sisenemata. Mida antud juhul pidid arvama Teid märganud trammijuht ja juhtunu pealtnägijad: et tegemist on huligaaniga, kes lõbustab end sellega, et takistab trammil peatusest väljuda!“ seisis ametniku kirjas.Ametnik selgitas, et "teil on õigus - selline käitumine ei ole aktsepteeritav. Aga mitte trammijuhi, vaid Teie käitumine! Oma teguviisiga panite ohtu enda ja oma lapse, aga võimalik, et ka teised reisijad. Selles, et Te trammile ei saanud, peate kahjuks süüdistama ainult iseennast!"

Tallinna Linnatranspordi ASi kommunikatsioonispetsialisti Ivo Parbuse sõnul on nüüdseks töötajatega räägitud ning koostatud ettevõtte heade suhtlemistavade juhis. Juhise koostasid personaliteenistus ja õppeinstruktorid ning selles kajastatakse hea teeninduse põhimõtteid. „Muidugi oli ka seni niisugune juhis olemas, ent aeg on teinud omad korrektiivid ja see vajab täiendamist ning töötajatele meeldetuletamist,“ rääkis Parbus Õhtulehele.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee