Eesti uudised

SUHTLUSPROBLEEMID REISIJATEGA: Tallinna linnatranspordi töötajad said käitumisjuhise

Siim Randla, 27. juuni 2019, 07:26

20 KOMMENTAARI

t
To Arti/ 27. juuni 2019, 22:44
Oota, oota, oled sina kah üks kord vana, siis vaatame. Või loodad noorelt surra?
j
Jah/ 27. juuni 2019, 18:10
Vanasti bussijuhid ütlesid: Seppadrom (Hipodroom" Njeso (Nisu) Kuldebutzi (Kolde puiestee) jne
o
ok/ 27. juuni 2019, 16:48
mulle üldse trammid ei meeldi
v
vasikas/ 27. juuni 2019, 14:49
kopli on selline koht,kus retrost ei teata midagi,koppel noh
e
ei lähe tuju heaks jah,aga võib olla läks õnneks/ 27. juuni 2019, 14:47
uksed ongi selleks,et neid kinni panna või siis lahti lasta,aga lahtiste ustega tramm ei ole ka parim variant,õnneks on Tallinnas trammijuhtide poolt nina ees suletavate uste foobia
k
K./ 27. juuni 2019, 14:24
Umbes kuu aega tagasi nägin vaatepilti, kus Kopli tramm lõi uksed kinni, väike laps jäi pooleldi sisse ning ema pidi ta uste vahelt kättpidi välja tirima.
t
T,/ 27. juuni 2019, 14:12
Mul pani trammi juht eile ka nina eest ukse kinni. Tuju läks ära!
k
KOPLI/ 27. juuni 2019, 12:56
Miks ei sõida Retro trammid Kopli liinidel?

t
Turist / 27. juuni 2019, 09:53
Andke juhiseid ka Tallinna lennujaama töötajatele. Eestlaste teenindus on kohutav! Äkki olen piisavalt kaua elanud Lääne- Euroopas ja Ida-Euroopa teenindust enam ei suuda taluda
e
27. juuni 2019, 09:42
Ei ole kellegi asi öelda, kus vanur käima peab. Ega ta vangis ei ole.
k
koljat/ 27. juuni 2019, 09:42
väga hea teema,mida arendada
s
27. juuni 2019, 09:13
söitsin eile üle pika aja 114 bussiga Tallinnas.Juht vastas küsimusele pileti kohta moka otsast.Kordagi ei öelnud peatuste nimesid.Raske on inimesel,kes eriti harva kasutab mingit liini,kui on nii mitmed peatused juurde tulnud ja uued ehitisedki muudavad ümbrusi.Rääkimata turistist,kes ei oska kuidagi arvata,kus hetkel on
a
armas täna 08:16/ 27. juuni 2019, 08:45
kus sa klienditeenindajana töötad? ma sooviksin sind testima tulla ;)
k
27. juuni 2019, 08:16
Klient võib ükskõik kuidas käituda. Pole klienditeenindaja asi kuidas klient käitub! Kõik ei saa kuningad olla. Kuid klienditeenindaja peab alati, olenemata sellest milline on klient, käituma kliendiga kuninglikult.
o
Oki-toki/ 27. juuni 2019, 07:23
Nii-kaua kui klient käitub kuninglikult on ta kuningas, kui ei siis tuleb talle sõda kuulutada vahendeid valimata...
m
Mari/ 27. juuni 2019, 06:53
Ei ole vaja tasuta transporti kui siis ainult kooliõpilastele.Lastevankritega peaks tammi sisenema sellest uksest kus on trammis ettenähtud laiem koht lastevankrite jaoks, mujal on nii kitsas et kõik ei mahu ei vanker ega muud reisijad.Ja vanadel ka ei ole vaja kihutada ühest linna otsast teise.Vanuritel on kõik üritused ka oma linnaosas.Kui on kesklinna üritus, siis kohal kõik ,lasnamäe,mustamäe,õismäe.Aga kuhu siis kesklinna elanikud lähevad? Oleks tasuline transport, siis kesklinna elanikud saaksid kergemalt hingata!

a
Arti/ 27. juuni 2019, 06:03
Miskipärast on just need vankriga emad ja vanainimesed kellel koguaeg probleeme ette tuleb 🤔
j
Jah,/ 27. juuni 2019, 05:56
ülemusel on alati ja kõikjal õigus. Ka wc-s ja kämpingus.....
k
kodanik/ 27. juuni 2019, 05:21
juhised olid ikka venekeeles....
k
Kapa Kohila / 27. juuni 2019, 03:17
Kümme tuhat saavad sõidetud, üks ei saa, siis tehakse juhis, kuidas selle ühega viisakalt käituda..
k
Kahte asja korraga ei saa!/ 26. juuni 2019, 22:54
Kas tahate kvaliteetset või "tasuta" ühistransporti. Emb-kumb.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee