Eesti uudised

RIIK KIUSAB? Sõnajalgade tuulepark võib minna augustis lammutamisele

Marvel Riik, 26. juuni 2019, 15:05

95 KOMMENTAARI

t
Törts Partsi/ 3. september 2019, 22:27
Võtame jah tuulikud maha ja teeme uue põlevkivijaama, äkki läheb tarvis...
i
Imestama paneb/ 30. juuni 2019, 14:55
Milles riiki süüdistada ? On selge et igal asjal on oma nõuded.Seadustest tuleb kinni pidada.Kui kohus peatas ehitused juba 2017.a ja jätkati ebaseaduslikku tegevust tuleb Sõnajalad võtta kriminaalvastutusele. Nii lihtne see ongi.
n
Noo/ 27. juuni 2019, 13:19
Seda ei jõuaks siin ära kirjutada kui palju kiusati neid reformistlike valitsuste ajal.
v
veel/ 27. juuni 2019, 11:11
milline pimedus ja nõmedus on nüüd Eestimaal! eile, 18:59 Millised k,il,p,la,sed on ikka praegune riik ehk Eesti valitsus! Tahetakse h,äv,ita,da eesti rahva ja looduse heaks juba peaaegu valmisehitatud tuulepark, kusjuures see on Sõnajalgade ettevõtmisel ja mis on nendele ka juba miljoneid maksma läinud. Eesti riigilt pole nad selleks mitte sentigi soovinud. Tänaseks on Sõnajalad ise välja töötanud oma tuuliku „Eleon” ja sellele on võetud ka patent. Just selle, 4,5 miljonit eurot maksnud arendusega – millest 1,5 miljonit andis EAS, ülejäänud maksid vennad ise.Nende tuulikute pärast käibki kius
l
leitud/ 27. juuni 2019, 10:47
hea soovitus Härrad Sõnajalad! eile, 14:56 On veel Euroopa kohus. Euroopa soosib praegu igasusust rohelist energiat. Euroopa aitab ka kõik lombikonnade vastuväited ümber lükata. Juba sellepärast aitab, et Eesti riik jonnib ikka veel oma "kasuliku" põlevkivi energia tootmisega. Kuigi põlevkivi energiale on Euroopa poolt kriips peale tõmmatud.
m
miks meil on nüüd selline mõhkude valitsus?/ 27. juuni 2019, 10:34
nii see oli - Refid lubasid- K.E.I-d keelavad edukatel eestlastel isegi oma rahade eest eesti rahva heaks midagi head teha!
k
27. juuni 2019, 10:29
keegi arukas inimene pole vabatahtlikult lahkunud riigiametitest, vaid praegune kei on sellised arukad juba jõudnud minema kihutada, ja nii omad jobud asemele pannud.
v
vbndust peab olema / 27. juuni 2019, 10:25
Sõnajalad ei andnud raha kesikekreisamaavarastele.

e
//mis puutub siia eesti riik !/ 27. juuni 2019, 10:24
ekresulane seda muidugi ei mõika, et praegune valitsus ehk Eesti riik kiusab edukaid ja Eesti elu edasiviivaid mehi.
l
Lar-Lar/ 27. juuni 2019, 10:18
Halb kui lammutamisele läheb. Minu arust on tegu väga huvitava projektiga millel ma näen Eestis tulevikku :) Tuleks panustada rohkem loodusenergiale!
o
oh naljamehi!/ 27. juuni 2019, 08:28
Viimaste sajandite parim nali: idast ei ründa meid keegi! :))))
e
Eesti naine/ 27. juuni 2019, 06:44
Tean ,et juba aastaid need asutused kes tahavad suuremaid projekte saada.Nad joodavad ja viivad ametnike reisidele. See on hullem kui oli vene ajal.Eesti vaata kuhu sa tegelikult jõudnud oled.
t
Toot/ 27. juuni 2019, 06:41
Kui oleks kinni peetud tuulikute korgusest ei oleks mingit probleemi olnud. Sonajalgadel on ka muu dokumentatsioon puudulik.
v
von/ 27. juuni 2019, 06:10
kui vitjukid seadustest aru ei saa , siis mis puutub siia eesti riik !
h
Häda on selles,et/ 27. juuni 2019, 05:33
Sõnajalad ei andnud raha refivarastele.
a
asd/ 27. juuni 2019, 01:03

m
mulin/ 27. juuni 2019, 01:00
pole sel kaminal mingit tehnoloogiat, vaid kari ampelmanne.
e
Eino Taruk/ 27. juuni 2019, 00:27
Kuulge ametnike kirujad, vaadake allpool välja toodud andmeid, mis oli kooskõlastatud ja mis lõpuks tuli. Kokkulepetest tuleb kinni pidada!
k
27. juuni 2019, 00:07
Kui tja, siis kes selle minister on, peaks talitsema oma tuuleveskitega v6itlejaid ?
e
Et siis riigist/ 26. juuni 2019, 23:32
Mulle ei meeldi selline riik. Justkui kõik arukad inimesed oleks lahkunud riigiametitest.
v
võiks teada/ 26. juuni 2019, 23:29
kuidas käis Aidu karjääri sulgemine, kuidas sõudekanali nimel lubas vald jätta karjääri maa-ala rekultiveerimata ja andis selle asemel EE-le maad karjääri kõrval Uus- Kiviõli kaevanduse rajamiseks. Ja kuidas kokku lepiti EE-ga kaevandatud alale teede rajamine sulgemisrahadest, mis nagu imeväel juhuslikult läbisid tulevaste tuulikute asukohti. Aga kõik oli jokk, vähemalt senikaua, kuni ühtisid parteilised kuuluvused, ei olnud muretki mingi vastutuse pärast.
m
milline/ 26. juuni 2019, 23:27
ajuhiiglne selle killustikuvärgi välja mötles,,,et ärimees paneb miljonid eurod tuuliku alla magama ja siis jääb ootama, mil see aluspadja töttu kokku vajub...riigil peab palju raha olema, et selliseid tarku ametnikke ylal pidada
n
Neeme/ 26. juuni 2019, 23:17
Algul lubatakse, siis keelatakse. Tüüpiline riigi värk.
v
/ 26. juuni 2019, 23:10

a
Alustame/ 26. juuni 2019, 23:07
n
Nõus/ 26. juuni 2019, 23:03
Kui eelnevalt Toompea, Kadrioru, ärma jms maha lammutatakse.
k
kaabu/ 26. juuni 2019, 22:57
õ
õige jalg/ 26. juuni 2019, 22:56
toovad mehed maa peale ja saavad madrusteks(adra)
k
kohila kata/ 26. juuni 2019, 22:54
läänest tulevad kohe umbjalgsed peale või
t
tõrvatuul/ 26. juuni 2019, 22:52
tähtis on CO2 ja ehitusluba om ka vajalik paber,aga lihtsalt pitsumine ei ole ka meile vajalik lahendus
õ
Õige/ 26. juuni 2019, 22:45
Ida-Virumaa põlevkivi elektrijaamade sulgemise taustal on tuulepargi lõhkumine väga "õige" otsus.
i
Ida-Virumaa põlevkivi elektrijaamade sulgemise taustal on tuulepargi lõhkumine väga "õige" otsu/ 26. juuni 2019, 22:43

x
XXI sajand/ 26. juuni 2019, 22:15
Odavam oleks kaitseväe radarid veeretada uude asukohta või need ümber programmeerida? Pealegi pole neid vaja ja ida poolt ei hakka meid keegi ründama!
o
Olen tavaline kodanik/ 26. juuni 2019, 22:09
Samuti ei soovi seda rahastada, ammugi mitte oma õuele. Kui nad teeks seda oma rahadega ja oma krundile, siis tehku mis tahavad, praegu aga .. ainult hea meel kui see robudik lammutatakse. Või tehke ka Poola, suur maa, ruumi jätkub kõigile. Kui konkurentsivõimeline hind, loomulikult ostaks meeleldi.
s
Seda nüüd küll, aga ma tahaks näha seda/ 26. juuni 2019, 21:57
Kuidas ja kuhu poole see park minema hakkab.
e
Ehh/ 26. juuni 2019, 21:45
Kui sa ehitad teadlikult suurema ehitise kui lubatud siis pole ime ju 🤔
k
26. juuni 2019, 21:32
Krdi luure ! Kuulavad isegi mu vana ema telefoni pealt, arutasid oma vanema 6ega toidu asju, suur huvi, kuidas penskarid siin veel na"lga surnud pole ! Tuulikutega v6itlevad Hispaaniast tuntud klassikud, siin, lollidemaal on neid kahjuks rohkem, ministeeriumid pungil.
k
Kapa-Kohilast/ 26. juuni 2019, 21:31
Kuidas tuulikud annavad tööd töötuks jäänud kaevuritele?
k
kriitik/ 26. juuni 2019, 21:22
kui venelane leiutab uue tanki,siis kaitseministeerium ütleb,et täitsa lõpp.ei saa ega tohi,meil puudub võimekus,ehk siis ei viitsita oma tehnoloogiat arendada
e
Eerik kink/ 26. juuni 2019, 21:19
Muidugi venelased lõhkusid ka kõik aadlikute lossid ära ja elasid aidas edasi

a
Andrus/ 26. juuni 2019, 21:17
m
Maamiis/ 26. juuni 2019, 21:02
See on ju täielik debiilsus
i
ivan/ 26. juuni 2019, 20:50
need vitjukid tul.eks ta.gasi ko.dumaale s.aata .
k
kolla/ 26. juuni 2019, 20:47
USA-s pole see 238 dollarit mingi raha.Valge mees teenib selle ühe päevaga ja niquritele maksab sotshooldus kinni,sest nad ei jaksa tööd teha.
k
kribu/ 26. juuni 2019, 20:43
Eesti rahva heaks,kas usud tõesti,et nod juderabid hakkaksid meile odavalt energiat müüma?
1
16:51 kui tuult ei ole, istud pimedas juhm/ 26. juuni 2019, 20:23
ekrejuhm seda muidugi ei tea, et tugeva ja pideva tuulega talletatakse kas tuule -või ka päikeseenergiat vastavatesse akudesse, mida siis päikese puudumisel või ka tuulevaikuse ajal saab kasutada.
i
inimestele tehakse head/ 26. juuni 2019, 20:07
Valitsus tulgu mõistusele!
a
26. juuni 2019, 20:03
Asi seisab selles, et Eesti Energia soovib ise iga hinna eest monopoliseerida tuuleenergia turu.

t
tobutajale/ 26. juuni 2019, 19:59
t
to minale/ 26. juuni 2019, 19:57
mis kiusupunn. kui sulle müüakse merevaatega korter ja järgmine aasta ehitaks see sama punn sinu ja mere vahele uue kortermaja, kus saaks müüa merevaatega kortereid, kas oleksid kiusupunn ja läheksid kiusama
t
26. juuni 2019, 19:45
tobu, mis puutub NATO siia teemasse?
v
Vello/ 26. juuni 2019, 19:44
Vennad läksid ahneks. Algsete mõõtmetega tuulik oli lubatud. Kuidas käituvad vennad kohalike maavaldajatega: sõidetakse julmalt üle.
n
nuhh to mart/ 26. juuni 2019, 19:43
Kurb, kui nii paljud inimesed minust nii palju targemad on, aga elan üle. Eriti tark on aga 1 naissoost kodanik, kes ei taha aga tunnistada, et ta on mulk. Mis teha, mulgid on juba säärased-seleta ja selgita palju tahad, aga ikka aru ei saa.
n
naanu/ 26. juuni 2019, 19:42
arvan, et ega mede meeate luuramisi need tuulikud es segagi see rohkem nagu suuremate riikide vaheline vägikaikavedu, kes keda ja mede sõjaruunad seal kahe vahel...
s
sõna sekka/ 26. juuni 2019, 19:36
Tore-tore , hakkame taas pirruvalgel toimetama , kuna põlevkivi on tabu ja nüüd lisaks ka tuul. Koopa-aeg koidab !
l
l/ 26. juuni 2019, 19:34
kui neist tuulikutest inimestele kasu on ja elektrit saab oluliselt odavamalt kui muidu, siis tasuks mingitmoodi kokkulepe saavutada, kui inimestel mingit kasu pole, siis teha maatasa.

m
mart/ 26. juuni 2019, 19:23
17:43 nuhh, Tao see ometigi omale pealuusse: ainus lumehelbeke tervel Eestimaal on meie kallis mar/tin ja tema on igasugustest sinutaolistest nu-nuhhidest ikka 10 korda targem.
v
Vandenõu sinna kuuluvad REF, SDE, KESK, IRL jne jne/ 26. juuni 2019, 19:22
Selle taga on pesuehtne Eesti Energia! Kiviõli läheb laiali nie kavaru estonskia nie dengit jne jne. Tuule veskid hakkavad Eesti energia kaasaegset jahvatama raha. Korrus elamud paneel patareid ja rent jne jne. USA on 210 dollarit kuus selle hooldus aga muidu iga kuu 28 dollarit.
1
26. juuni 2019, 19:12
15:54 aga miks sinul on nii madal vundament ja horisont?
k
26. juuni 2019, 19:09
kinnimajja peaks pandama sinusugused kei hääletorud ja praeguse valitsusekauboid ja , kes püüavad h.ä.v.i.ta.da kliimakaitse põhimõttel - õhku ja loodust mittereostavaid, tuuleenergial töötavaid tuulikuid!
m
mitte ei saa aru/ 26. juuni 2019, 18:54
kuidas nii rikkad inimesed ei suuda omale palgata tehnilist järelvalvet ja asjaajajat ning projektijuhti,kes riigiasutuste vahel asjad kooskõlastab?
p
Pipi jutupaunik/ 26. juuni 2019, 18:45
Kõik on ära lammutatud ,mida sa seletad ?
n
nuhh to rumalus/ 26. juuni 2019, 18:43
gaasipedaalist kui sellisest kirjutasin sinusgusele lumehelbekesele, et saaksid paremini aru, mida ma teeksin. Erinevalt sinusugusest vati sees kasvanud tüübist, olen ise nooruses küllalt Jozikuga, Belaruside, põkadega ringi rallinud. aga not bääd, et pääst latseke oskab isegi Jossi teemal sõna võtta-minu kestvad kiiduavaldused.
r
26. juuni 2019, 18:33
Riik teeb ,mis tahab ja kui on seotud nato siis on kõik madalamal ,kui muru !

t
Timbulimbu/ 26. juuni 2019, 18:26
Huvitav, miks peaks riik ehk ühiskond laskma paaril naljamehel teha , mis nad soovivad? Kui ei lasta omavolitseda, siis kiusatakse, täitsa eided...
ä
Äkki/ 26. juuni 2019, 17:56
oled ise haige, mis sa riiki kirud?
s
Sõida/ 26. juuni 2019, 17:54
m
millisest / 26. juuni 2019, 17:53
j
Ja/ 26. juuni 2019, 17:51
kui tuult ei ole, istud pimedas juhm
r
rumalus/ 26. juuni 2019, 17:44
sa oled nii rumal, et ei tea sedagi, et nimetatud jossil pole "gaasipedaali".
p
pole nõus/ 26. juuni 2019, 17:11
Sõnajalad on kõigist üle sõitnud - need muust ei saagi aru, kui nende ebaseaduslikud ehitised maatasa teha ja arve Sõnajalgadele! Niikaua, kui neile järeleandmisi teha, nad jäävadki sigatsema! Amuu oleks pidanud lühema keti otsa panema!
k
kaua võib/ 26. juuni 2019, 17:07
Pettus pettuse otsa - kaua võib kannatada neid kauboisid? Saagu aru, et ei ole enam 90ndad. Pole nad mingid ausad ärimehed - kinnimajas on nende koht.

j
Just see/ 26. juuni 2019, 16:58
valitsus saabki igal aastal EE-lt üüratuid dividende. Ei tahagi ju "jägu" saada!
e
et siis/ 26. juuni 2019, 16:55
2016 aastal kirjutas kaitseministeerium Lüganuse vallale kirjakese kus käskis teada anda, et Lüganuse valda ei saa ühtegi tuulikut rajada. Survestades kohalikku omavalitsust ei õnnestunud takistada, siis läbi maavalitsuse ei õnnestunud, kaitseministeerium kohtu kaudu ei õnnestunud, vahepeal üritati veel maad ära võtta ei õnnestunud, nüüd lükati tehnilise järelevalve amet "tanki". Ainus kurb asi, et ühelgi riigiametnikul ei ole mingitki vastutust oma tehtud otsuse suhtes. Seega käib üks lõputu ajatapp äkki ettevõtja loobub. Riik küll ei kiusa eksju?
m
mina laseks -le/ 26. juuni 2019, 16:44
Miks sa siis selline tavapärane kiusupunn peaksid olema?
j
jajaa-le/ 26. juuni 2019, 16:42
j
jajaa/ 26. juuni 2019, 16:37
siin eestis ju senini on KÕIK ainult "edenenud" - pigem tuleks nüüd kõik just üle vaadata ja lasta EDENEDA tõesti asjadel mille edenemine teeniks meie kõigi ühiseid huve?
a
allkiri/ 26. juuni 2019, 16:31
Riigi või kelle ? barbaarsusel ei ole piire. Lõhkuge aga maha, mis ehitatud. Tegemist on ikkagi keerulise tehnilise küsimusega, kuidas edasi minna. Riigijuristid leiavad lõhkumise põhjuse mingites allkirjades, kuupäevades, isegi vallavalitsuse kirjaoskamatuses.
j
Juss/ 26. juuni 2019, 16:25
Vahet ei ole,kes sealt tulu teenib,vaid Eesti rahval on elekter olemas!
k
Kui/ 26. juuni 2019, 16:24
Mingi ärimees ehitab näiteks Nõmmele betoonkäraka, reegleid eirates, või kihugi randa, kuhu pole lubatud, siis mingit lammutust ei järgne. Mitte kunagi.

s
seisvatest tuulikutest möödasõitnu/ 26. juuni 2019, 16:24
Jätke ometi järele, "ametnikud", laske millelgi siin Eestis ka edeneda!!!
t
Taat/ 26. juuni 2019, 16:23
See on kuritegu,niipalju ehitisi hävitada ! Inimesed,tulge mõistusele!
a
26. juuni 2019, 16:21
arvestades ehitusvigu ei saa ma aru mida nad veel vinguvad.Nad ju suured jumala kuulutajad las palvetavad.
s
Siin näib/ 26. juuni 2019, 16:19
väga rikkaid olevat. Tossutage siis edasi oma põlevivi kateldega! Või arvate, et põlevkivi õliga el.tootmine teile odavam tuleb? Arvake, mida tahate, "Energia jäävuse seadus" kehtib iga valitsuse ajal.
t
Tom/ 26. juuni 2019, 16:18
Isegi uus valitsus ei saa sellest EE jägu,?
k
Kodanik/ 26. juuni 2019, 16:13
Normaalne. Viimane aeg näidata, et riik on ikka riik aga mitte sulide mängukann!
l
linnapea/ 26. juuni 2019, 16:11
Nad võiksid taksomahvia päälikelt nõu küsida,kuidas meie riigis ajada asju nii,et politsei ei sekkuks ja kõik osapooled oleksid teenistusega rahul.
e
Eesti Energia/ 26. juuni 2019, 16:10
oli, on ja arvatavasti jääbki üksi selleks monopoljõuguks, kes peab ennast Jumalaks. Eks proovi täita valitsuse kassat, kus pidevalt tuul puhub.

n
nh/ 26. juuni 2019, 16:09
milleks siis kohe lammutada- võiks ju küsida selle asemel seoses projekti muutmistega uue radarijaama ehitamise finantseerimist- olemasolev nagunii juba iganenud. nii saab tuulik püsti ja riik uue radarijaama- las finatseerivad, kui kehtestatud reegleid miskiks ei pea ja panevad oma tuulikut edasi!
h
Hillar/ 26. juuni 2019, 16:03
Sõnajalad peaksid olema nupuga poisid. Kas nad siis tõesti ei tea kellele või kui palju. Kõik ärimehed toetavad jõuke ja teevad edasi mida tahavad.Varem pidi toetama 1-te jõuku nüüd 3-e jõuku. Ajad lähvad edasi.
s
sõnajalad/ 26. juuni 2019, 15:58
võiksid kahjunõude esitada riigi asemel kohalikele isevalitsejatele ja nende kannupoistele, kes ennast seadustest kõrgemale seavad ja "hüva nõu" ning lubadusi jagavad.
h
Härrad Sõnajalad!/ 26. juuni 2019, 15:56
On veel Euroopa kohus. Euroopa soosib praegu igasusust rohelist energiat. Euroopa aitab ka kõik lombikonnade vastuväited ümber lükata. Juba sellepärast aitab, et Eesti riik jonnib ikka veel oma "kasuliku" põlevkivi energia tootmisega. Kuigi põlevkivi energiale on Euroopa poolt kriips peale tõmmatud.
e
Eesti energia kuulub lehti sirvides Isamaale/ 26. juuni 2019, 15:38
seega selge et keegi oma rahast ei loobu.
k
Kui rikutakse nõudeid/ 26. juuni 2019, 15:33
siis on ennegi lammutatud.Pärnu rannarajoonis,sai arendaja kõrgema ehitise eest,käsu lammutada.Täida seadust ja keegi ei koti.
m
mina laseks püsti panna,/ 26. juuni 2019, 15:28
kuid kasutusluba ei annaks (sest ei vasta projektile) ja elektrivõrku ei ühendaks

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee