Eesti uudised

OTSUST POLE: Laagna tee kõrval on linnal Nolanile karmid nõudmised ka Pärnu maantee ja Liivalaia ristmiku sulgemiseks

Ohtuleht.ee, 19. juuni 2019, 12:19

32 KOMMENTAARI

a
ain/ 20. juuni 2019, 07:24
miks see linnapea ei küsi rahvalt mida arvata selle teede sulgemise kohta? aga selline pole ju rahva arvamisest huvitatud-vahib nagu konn mätta otsas ja höörub käsi-raha tuleb!!!
l
laala/ 19. juuni 2019, 21:14
Kas laulupidu ikka toimub või tuleb see ka ümber korraldada ja lisaks miljoneid maksta?
v
vene maailm valitseb tallin'at.../ 19. juuni 2019, 19:01
paar kuud tagasi oli stocki ristmik filmivõteteks kinni. mingid vasjad väntasid...siis polnud probleemi...
j
jorr/ 19. juuni 2019, 18:33
Kui Nolanist pole kuulnud, siis ilmselgelt on tegemist erakordselt rumala ja kultuurikauge inimesega. Ma ei mõtles siin ainult tema Batmane filme, tal on muud loomingut ka. Kindlasti on ta viimase 20 aasta üks kõige olulisemaid ja andekamaid filmirežissööre terves maailmas.
t
tallinnlane/ 19. juuni 2019, 16:54
Mis nõudmised sel linnal on, pigem on nõudmised Nolanil, tema tahab saada 5 miljonit, et ta vaevus tulema Eestisse ja meie pealinlastele ebamugavusi tekitama.
l
19. juuni 2019, 16:38
t
Tallin./ 19. juuni 2019, 16:35
Äkki ongi Tallin suur küla.Ei tea,kus ta asub.
s
19. juuni 2019, 16:07
Saatke see nolan kodumaale Müts maha linnapea ees kes hoolib linnlastest Muide ise ma pole tallinna elanik

t
tema/ 19. juuni 2019, 15:25
jaoks on Tallin suur kyla ja kui vaadata liikluse organiseerimist siis nii ongi, selline saamatu projekteeria peaks otsima teise töö
k
Kinu Mees/ 19. juuni 2019, 14:56
Aita Nõelan sauna,hakka vihtlema ka veel.Paneme terve maarjamaa kinni,hea kinu tehja ja tidrikuid taga aada.Mida muidu teised meist arvaksid ?
k
Kui Ratas arvab/ 19. juuni 2019, 14:54
et Tallinnlased väärivad kannatusi, siis arvaku edasi. Mina valijana väärin paremat. Ja kultuuritegijana ei ole ma nõus, et eesti kultuuri eelarvest makstakse võõrfirmale 5 miljonit eurot. Seda Eesti omakultuuri arvelt! Meil jääb mitu oma Eesti filmi seetõttu tegemata.
1
19. juuni 2019, 14:53
14:50le Ahhollid vo.keeldusid Noolanile peale maksmast
t
Tundub, et ukrainlasi sellisteks aborigeenideks ei peeta?/ 19. juuni 2019, 14:50
Miks ei filmita ja teid kinni ei panda Kiievis - kus vfilmi tegevus toimub. sest Kiievi linnajuhid pole sellised aborigeenid, kes anastajale klaaspärlite eest oma maa maha müüvad.
s
Samad sõnad/ 19. juuni 2019, 14:49
Eks kohaliku Allfilmi Ivo Feldt haibib. Kukub ju neilegi sellest üsna suur kopikas.
k
kas kaasfinantseerimine tähendab lasta end paljaks röövida?/ 19. juuni 2019, 14:46
tegelikult on eestipoolne kaasfinantseerimine ju täidetud juba siis, kui need filmitegijad oma Pealinna linnaruumi lubasime. See on ülisuur koormus ja rahasse raskesti väljaarvutatav, kuna elanike kannatusi ei ole keegi rahasse arvestanud. Seega Eesti poolelt 5 miljonit kogu sellele kannatusi toonud jamale veel peale maksta tundub täiesti absurdne. Meil on selle filmi tõttu niigi ebamugav, ja me maksame veel 5 miljonit peale!?! Ei ole maksumaksjana sellise raiskamisega nõus!
e
EFI pressib linnavalitsuselt välja/ 19. juuni 2019, 14:41
Kahju, et eesti riik oma nappi raha nii raiskab. Ei ole absoluutselt mõistlik hollywoodi projekte eesti poolt 5 miljoni euroga toetada. See kuluks meie enda kultuuritootmiseks ära.

e
EHK/ 19. juuni 2019, 14:39
Filmi andmebaasist pärast leiame: Kiievi ooperiteater- Tallinn V. I. Leninni nim. Kultuuri- ja spordipalee, Kiievi linnaosa- Tallinn Lasnamjägi, Kiievi auklikud tänavad- Kogu Tallinn, Vene maffia jaProstituudid- Laagna kanal Tallinn. Kas nii see ilmakuulsus tulebki?
t
Tallinna linn saab vaid mõnikümmend tuhat/ 19. juuni 2019, 14:38
kuid Eesti riik maksab Nolani kulud kinni 5. miljoni ulatuses. Veider ja Eestile ülikahjumlik skeem.
u
Umbusaldus kultuuriministrile/ 19. juuni 2019, 14:34
jääme miinusesse, lisaks kannatame piirangutest tulenevaid ebamugavusi. Lõhutud teekattest ja räsitud linnahallli treppidest rääkimata. Kõige suurem on aga mainekahju Eestile - nii armetut orjarahvast ja aborigeene, kes oma raha eest (maksame 5. mil ameerika filmitööstusele) end lüpsta laseb, ei ole tänapäeval mujal nähtud. Ja lisaks jääb tootmata palju omakultuuri, sest raha anti ju Nolanile ära.
o
Onx/ 19. juuni 2019, 14:34
Omast arust filmihuviline-Noolanist kuulen esimest korda Batman, lastele. Üleshaibitud p... k.
t
terve/ 19. juuni 2019, 14:33
see linna liiklus on juba tänu remontidele segamini, enam ei tea maainimene kuidas sadamassegi sõita pole isegi viitavaid märke.
t
to planerijad/ täna, 12:50/ 19. juuni 2019, 14:31
...Pakutakse ju linnale rahateenimise võimalust..., mis rahateenimise võimalusest jutt, kui linn peab kõige selle kaose eest 5 miljonit peale maksma ja mitte kunagi asi ei maksa nii palju kui algselt nimetatakse, st. kulud tõusevad töö käigus, nii lihtne ongi.
e
Edith Sepp ja Filmi instituut/ 19. juuni 2019, 14:30
maksku see 5 miljonit, mida Eesti nolanile maksta kavatseb, ise kinni. Kui võetakse kultuurieelarvest, ootab kultuuriministrit umbusaldushääletus.
m
mul sama küsimus/ 19. juuni 2019, 14:24
linn maksab 5 miljonit filmile peale, kes ja kust makstakse kõik need ümberkorralduskulud ja lisatööjõud , ka järelevalve???, oleks naiivne mõelda, et leidub tasuta vabatahtlikke.

v
Vana kommunist/ 19. juuni 2019, 14:16
Räägitagu SIIN mida iganes tahes, aga muu maailma jaoks on Eesti endiselt üks endine NSVLiit puha, isegi, kui sedagi teatakse. Aga see on ka ainult minu erapoolik arvamus nende räägitu põhjal, kes ilmas rohkem reisinud...
h
Hollivuudi rämps ei meelita kedagi / 19. juuni 2019, 14:06
Tallinn saaks kuulsust???? No see hollivuudi rämpsseebikate uus ooper nüüd küll siia mingit kuulsust ei too. Selle laagna kanal ei meelita küll kedagi Tallinna reisima
h
H/ 19. juuni 2019, 13:43
Kui sulle kõikvõimas issand nooland käsib siis nii ongi kodus tantsi
p
Peaministrile / 19. juuni 2019, 13:38
Tallinnas on ju laulu-ja tantsupeo peaproovid mitu nädalat enne pidu, kuidas saab Tallinnas üldse sel ajal mingeid teesid sulgeda, see on ilmvõimatu ja seda ei saa kindlasti juulikuus teha.
m
milles LV süüdi on?/ 19. juuni 2019, 13:35
Linna ametkonnad polegi ilmselt seetõttu midagi teinud, et ametlikku avaldust pole tehtud ehk siis kui see filmivõtete värk oli ammu teada, siis oleks tulnud ametlik avaldus teha.Samas nädal tagasi oli alles uudis, et arutleti mustandi üle.Ehk siis pigem filmitegijate ülbus,rumalus või ihnus,et ei raatsitud ei riigilõive maksta ja samuti ei kontrollitud,kas avaldus on registeeritud või kas nad üldse saatsid.
k
Kuulsus/ 19. juuni 2019, 13:17
Mis kuulsus? Me oleme niigi juba kuulsad tänu poliitikutele. Ja me nagu teame maksab Eesti neile veel raha peale ja see ulatub miljonititesse. Pigem Eesti peaks dikteerima mida võib ja mida mitte. Tänu Mandariini filmile saime juba ka kuulsust juurde.
m
matemaatika/ 19. juuni 2019, 12:53
"Lasnamäe linnaosa vanem Andres Vään on öelnud, et Laagna tee sulgemine filmistuudio Warner Bros soovile vastavalt oleks õige otsus, kuna tänu filmile kasvaks Tallinna rahvusvaheline kuulsus ning pealinn ja riik saaksid mitme miljoni euro ulatuses täiendavaid tulusid. " Alles oli uudis, et riik tahab toetada filmi 5 miljoni euroga. Kust täpselt see tulu siis tuleb? Kulu 5 milj Tulu - "mitmed miljonid" Kokku - hea kui miinusesse ei jää.
p
planerijad/ 19. juuni 2019, 12:50
Kas siis tõesti ei suudetud asju enne ja aegsasti läbi rääkida ja paberil kokku leppida ja kõigest kõiki teavitada. Ümbersõidud, uued ajutised peatused jne, jne.? Ok, saan aru, et olid valimised ja inimesed vahetusid, aga ametkond jäi ju samaks, linna juhtiv erakond linnas jäi ju samaks. Kõike annaks korraldada, kui tahetaks ja osataks. Pakutakse ju linnale rahateenimise võimalust. Aga hetkel on kaos...

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee