Eesti uudised

Martin Helme ja Tõnis Lukas toetavad plaani eraldada Christopher Nolani filmivõtetele viis miljonit eurot

Toimetas Johanna-Kadri Kuusk, 19. juuni 2019, 10:16

139 KOMMENTAARI

u
Undiudu/ 1. juuli 2019, 21:42
Seda loba ma ei usu. Pole see nii kuulus ühtigi. Tuleb ja kaob. Lihtsalt on liputamine rahaga moes.
s
Sass/ 20. juuni 2019, 10:52
v
Väga/ 20. juuni 2019, 06:51
õige! Äpusid ettevõtjaid tulebki rahva rahaga toetada. Kreeklastele ja Saksa pankadele me ju tagastamatut abi osutasime, miks siis mingi Nolan peaks meie rahva rahast ilma jääma.
r
Raha oma kultuurile / 20. juuni 2019, 00:01
Makske see raha Eesti filmitegijatele, sellest tundmatust filmist ei tea keegi midagi, ja meil on laulu-ja tantsupidu, aga staadioni valmis ei saa.
k
Kui palju külateid asfalteeritakse / 19. juuni 2019, 23:56
Luukas ja helmed kindlasti ilma ei jää, küll aga Eesti lapsed ja pensionärid
r
Rahva petmine / 19. juuni 2019, 23:53
Tagasi astuda luukasel ja helmetel
p
Pettus / 19. juuni 2019, 23:52
Maha helmed , ja Eesti külateedel see 5 miljonit
k
Ka ettevõtja/ 19. juuni 2019, 22:55
Mis moodi see midagi tagasi toob? Vabancda väga, sellega tekivad ummikud röövivad hoopis minu raha ja aega (viimane on samuti raha) Mäletad kui sengisepp kolmeks päevaks Laagna tee kinni pani, siis missugune huIIumaja reedel liikluses oli. Tollel ajal ei olnud veel nii ogataIt "remondi töödeks" linn suletud igal suvae. Ja vaata mis toimub praegu, pool linna on teetööde tarvis kinni. Kui nüüd Laagna tee ja sillad ning Liivalaia Pärnu maantee kinni pannakse, siis on p-ekeIIad.

e
ettevõtja/ 19. juuni 2019, 18:24
Vahel on hea , kui riiki juhivad inimesed, kes teavad, kuidas investeeringud töötavad. Populist on antud hetkel Kõlvart, kes nii kaugele ette mõelda ei suuda, kui vaja oleks, ka ei suuda ta vastutada kogu riigi eelarve eest. Hetkel kogub muidugi odavaid plusspunkte.
h
huvitav/ 19. juuni 2019, 17:50
kas nüüd siis hakkas raha puu otsas kasvama, et nii kibekiiresti võtta Nolani jaoks aga oma teadlastele ja pensionideks ei jätku. Poisid arvavad vist, et rahva rahustamiseks piisab viina hinna alandamisest. Vaat siis sulle kooki moosiga.
h
hea kui 15 000/ 19. juuni 2019, 16:27
n
19. juuni 2019, 16:25
Noh, EKRE IKKE pooldajad. Alles kisasite, et mingu seenele see Nolan, nüüd hakake oma poliitikute otsust kiitma. Ja läks!
k
kui nii lebo/ 19. juuni 2019, 16:23
siis tõstku juulist kohe pensioni ka
l
lukase-nimeline tont/ 19. juuni 2019, 15:54
on praeguse koalitsiooni kõige mannetum ja saamatum mees. täiesti küündimatu oma kohal. vahetage se äpu välja!
ä
äraostetav martin/ 19. juuni 2019, 15:53
aga et martin ekrega ka äraostetavaks osutus - see on paha uudis. Tsau-bakaa ja leffa leffa ekre! kui oma rahvaga nii käitute, ei ole teil mingit tulevikku.
k
kultuurivaenlane nr 1/ 19. juuni 2019, 15:51
tuleb kahjuks välja, et lukase-nimeline kutsekoolijuht ongi tegelikult eesti omakultuuri vaenlane nr 1.

k
kogu see punt saab kord karistatud/ 19. juuni 2019, 15:49
see on ikka väga jälk, loobuda valimislubadustest, sest raha pole ja nüüd maksta hollywoodi kröösustele ja allfilmile meie linna ruunamise eest peale 5 miljonit. no kust see raha äkki leiti?
t
täiesti jälk ja rõve/ 19. juuni 2019, 15:47
uskumatu - ratas, lukas, noorem helme - kõik allfilmi poolt äraostetud juba? me peaksime saama renti sele eest et meie linnaruumi kasutatkse jka lõhutakse teid, inimestewle kannatusi valmisttakse jne. kuid tuleb välja, et hoopis eesti riik maksb sellele jamale peale veel 5 miljonit eurot eesti eelarvest. Ja seda ajal, mil oma eesti teaduseks, kultuuriks, tervishoiuks raha pole! ratas astus ämbrisse kui allfilmi korruptantidega diili tegi.
ä
ätt./ 19. juuni 2019, 15:45
Hakkab peale,tulge kõik,kõigile jägub ainult eestimaalased hoidke eemale !
t
Tõnis lukas tahab esilinastusele sõita/ 19. juuni 2019, 15:38
no mis see 5 milli selle eest maksta on? jäävad kaks -neli Eesti omafilmi tegemata, peasi, et lukasenimeline kutsekoolijuhataja esilinstusele sõita saaks.
a
astugu tagasi see valelik kutsekoolijuhataja/ 19. juuni 2019, 15:36
paistab, et mees on kultuuriministriks küündimatu. selle hädapärase tondi tegevusetuse ja Edith Sepaga tehtud korruptiivsete lepingute tõttu nüüd linnale survet avaldataksegi.
a
Allfilmiga seotud projektid maksame alati kinni / 19. juuni 2019, 15:26
sest nad annavad osa parteikassasse. lukase-nimeline kutsekoolipapi tuleks vangi panna, et sotside korruptsiooni kultminnis jätkab. noorem helme nüüd siis ka äraostetud allfilmi poolt. kahju!
s
Siimu nimi/ 19. juuni 2019, 14:46
Kas me maksame edaspidi papi kõigile, kes suvatsevad Eestis filme teha? Miks me maksame? Ja kui ei maksa, siis miks me Nolanile maksame. Üldiselt on sellised dumpingud just need, mis normaalse majanduskeskkonna pea peale keeravad ja need on iseloomulikud just ebademokraatlikele banaanivabariikidele.
e
EKRE jääb edaspidi minu häälest ilma, kui rahandusminister nii otsustab/ 19. juuni 2019, 14:10
Lukasest ma ei räägigi, ta ongi selline tuulelipp.

s
19. juuni 2019, 14:03
seda teemat ei saa kommenteerida - see lihtsalt ei ole tsensuurne. Ei ämöörika-keeles, ei ukraina, vene ega eesti keeles.
s
19. juuni 2019, 13:39
sellega otsusega te,martin ja tõnis,inimeste seas küll toetust ja populaarsust ei leia,samas kui väikesele haigele beebile korjandust tehakse.5 milli taala eest saaks vähemalt 2 samasuguse geenihaigusega last ameerikasse ravile saata,nüüd aga läheb rahva raha mingite hollivuudi juutide taskusse!
s
See tehing on Eestile häbiks/ 19. juuni 2019, 13:25
Eesti saab maine, kui odav allhankeriik, mis ise oma kodanikke kupeldab üliodavale orjatööle. väga piinlik. Inimõiguste Kohtusse tuleks pöörduda.
s
See tagasimkseleping on/ 19. juuni 2019, 13:22
korruptiivne tehing Allfilmilt - Kultuuriministeeriumilt Eesti riigi ja Eesti kultuuri kahjuks.
o
Omamaise kultuuri arenguvõimaluste hävitamine/ 19. juuni 2019, 13:19
on sellise asja nimi. Selle raha eest oleks saanud teha järje "Tõe ja Õiguse" filmile. Nüüd antakse see raha ära ameerika miljonäridele...
1
16 töötunni eest 50.- euri/ 19. juuni 2019, 13:16
16 töötunni eest 50. - euri, pealegi osa sellest öötöö. lahe palk küll! See on rõve orjatöö ja alandamine. Usas makstakse massistseeni osatäitjale 150.- USD päevas. meil ca 3.- euri tunnis! Mis see on kui mitte orjatöö!
h
Huvitav pööre EKRElt/ 19. juuni 2019, 13:13
Ebameeldiv uudis. Oleks Martin Helmelt ikka mõistlikku otsust oodanud. Selgub, et Tõnis Lukase korruptsioonikalduvus on nakkav ja mürgitava mõjuga
a
Allfilm, Edith Sepp ja Evelin Sepp, sots Saar, nüüd Tõnis Lukas/ 19. juuni 2019, 12:58
Allfilm ja selle töötaja Edith Sepp (kes istub praegu rahajagamiose komisjoni eesotsas) teevad endale priske pensionisamba. Eks vist natuke saavad ka parteidekontorid, kes selle korruptsiooni heaks kiidavad?

v
Võid teha korjanduse ka/ 19. juuni 2019, 12:58
... aga selline Tax Rebate on riiklik programm.
l
lihtne/ 19. juuni 2019, 12:56
Sest riigieelarve koosneb miljonitest, mitte protsentidest. 30 protsenti 15 miljonist on ca 5 miljonit. Filmi eelarve on ju teada, mis neist protsentidest enam.
j
Jüri/ 19. juuni 2019, 12:43
Miks siis räägitakse viiest miljonist mitte mingist protsendist? Totrus igatpidi.
j
Jüri/ 19. juuni 2019, 12:37
PS! Ka siin peaks tegema heategevusliku korjanduse - kes tahab see maksab. :D
j
Jüri/ 19. juuni 2019, 12:34
Ega ma polegi väitnud, et meie ainukesed lo.... . Aga teistel ikka räägitakse protsendist tegelikult kulutatud rahast jms. Meie ainsatele udujutu põhiselt millide puistajad. :(
s
19. juuni 2019, 12:34
See film promob ju Kievit Tlna vaadetega.
k
Kotkas/ 19. juuni 2019, 12:32
Toetan seda otsust. Raha tuleb ju niikuinii riigikassasse tagasi. Keegi ei pea seda omast taskust kinni taguma. Lähete ilma asjata närvi. Keegi ei jää sellepärast millegist ilma.
n
neid ei saa/ 19. juuni 2019, 12:26
avalikustada, need sajaks aastaks salastatud dokumendid.

l
las luukas/ 19. juuni 2019, 12:22
maksab selle omast taskust, see raha anda hoopis heategevuseks kasvõi lapse heaks kellele korraldatakse korjandust.
b
Bljää/ 19. juuni 2019, 12:04
Näiteks, kui idapoolsest riigist (Ven.) oleksid filmijad saabunud, siis ei oleks venemeelne linnavalitsus mitte üks sekund kahtlema hakanud, vaid kohe nõus olnud kasvõi kõik teed sulgema.
s
suur õnnelik hoolija/ 19. juuni 2019, 12:01
see lausa armas tegu, aga kuramuse ihnsad tarakanid , annetage haigele lapsele ! ANNETAGE,igavesed ahnepäitsid,
v
VÕÄÖÜ/ 19. juuni 2019, 12:01
Toetan ka seda, et mr. Nolan siin meie maal filmi teeb. Põnev, huvitav, tore uus kogemus meie inimestele, kes massistseenidest osa võtavad. Näiteks, kui idapoolsest riigist (Ven.) oleksid filmijad saabunud, siis ei oleks venemeelne linnavalitsus mitte üks sekund kahtlema hakanud, vaid kohe nõus olnud kasvõi kõik teed sulgema.
e
ei käi see nii lihtsalt/ 19. juuni 2019, 11:50
Lubaduse peale ei anta midagi. Kõik kulutused peavad olema dokumentaalselt tõestatud, muidu ei anta midagi.
k
Kuidas käib/ 19. juuni 2019, 11:47
See 5 miljonit makstakse välja alles pärast seda, kui on dokumentaalselt raamatupidamisdokumentidega tõestatud, et filmitiim kulutas Eesti inimeste palkadeks ja Eestist ostetud teenusteks vähemalt 15 miljonit. See ei toimu varem kui poole aasta pärast, kui kõik tšekid on üle kontrollitud.
j
jah/ 19. juuni 2019, 11:45
Mitte riik vaid Ekreike koalitsioon jagavad välimaalastele niisama raha ja meil korjatakse raha inimeste käest lasteraviks ja hingamisaparaatide tarvis ja jumal teab milleks veel
k
Kulla Jüri/ 19. juuni 2019, 11:44
Neid riike, kus sarnast skeemi kasutatakse on maailmas kümneid. Osa maksab 20-30 protsenti, osa lausa 50. https : //rodriqueslaw.com/blog/countries-best-film-incentive

a
ab/ 19. juuni 2019, 11:42
Mul pole midagi selle vastu, kui nad seda omast taskust maksavad!
j
Jüri/ 19. juuni 2019, 11:40
Viis milli viieks milliks, aga kui see kõlakas maailmas laiemalt levib, et totakad maksavad oma kodus filmimise eest peale, siis neid filmijaid tuleb ju siia veel parvede viisi! :(
j
Jüri/ 19. juuni 2019, 11:28
Viis milli viieks milliks, aga kui see kõlakas maailmas laiemalt levib, et lollid maksavad oma kodus filmimisele peale, siis tuleb neid rahahuvilisi ju parvede viisi. :(
k
killuke/ 19. juuni 2019, 11:16
Täiesti vale otsus,olen pettunud...
l
Leida/ 19. juuni 2019, 11:14
Jah, muidugi. Samal ajal kerjatakse rahvalt beebide elushoidmiseks ning raviks raha. Vanurite hooldekodu kohti pole ning hinnad on kolossaalsed. Riik aga teeb miljonite eest kino. Super.
k
killuke/ 19. juuni 2019, 11:13
Olen pettunud,see on meie vaese riigi jaoks väga suur raha,samas napib ressursse igas eluvaldkonnas.Helmelt oleks oodanud sellele otsusele piduri panemist.
u
ulakas kaunitar/ 19. juuni 2019, 11:11
appiii.andke raha Annabelli fondi ega Holliwoodi.no andke mõistust inimestele!!!
k
Kõigi Eesti/ 19. juuni 2019, 11:06
Eesti juba niigi tuntud: aafrikas, Süürias jne.

a
19. juuni 2019, 11:04
Avalikustage läbirääkijate nimed
a
Algselt / 19. juuni 2019, 11:01
olin täiesti filmi tegemise poolt ja ka Laagna tee oleks üleelatav, aga jah - kui on võtta äsjane võrdlus lapse toetamise või filmitegemise vahel, siis igal juhul laps. Või kes iganes meil omas väikses Eesis abi vajab
m
19. juuni 2019, 11:00
Milleks neid ameerika vaeseid siia, keda peab rikas eesti riik toetama?
a
Ax/ 19. juuni 2019, 10:59
ü
19. juuni 2019, 10:57
Üksikule surejale ei leita raha kuid kui tuleviku sektoris seda võiks millioniteka priisata
s
19. juuni 2019, 10:55
Selle ühe kuuga tulevad need miljonid tagasi?Lubada võib kõike. Juba nähtud, kuidas euro hindu ei tõsta jne...
k
kodanik/ 19. juuni 2019, 10:53
t
Taivo/ 19. juuni 2019, 10:47
Uskumatud tegelased on need meie riigimehed :/

m
mmm/ 19. juuni 2019, 10:46
2 miljonit lapse elu päästmiseks ei leita, aga 5 miljonit Holliwoodi filmile, mis tõenäoliselt saab sadu miljoneid kasumit nagunii, leitakse! Jee, tore riik!
e
elektritsaabtasuta/ 19. juuni 2019, 10:41
Hollywoodi filme esitavad kinod tuleb sulgeda sest ainult propagandat nad toodavad.
u
Urruaura/ 19. juuni 2019, 10:41
Koolitoidust võiks veel vabalt poole ära võtta ja Nolanile anda. Lapsed on paksuks söönud, las saavad maitse suhu, mis sõjaajal oli.
u
u/ 19. juuni 2019, 10:38
mina toetan, et filmivõtted on eestis, see annab eestile palju tuntust juurde, sulgegu Laagna tee kuuks ajaks, tööle minejad kasutagu liinibusse, kogu aeg virr, virr
k
19. juuni 2019, 10:34
Kui palju läbirääkijad (kes ameeriklased siia tõid) sellest viiest miljonist endale saavad?
n
No/ 19. juuni 2019, 10:32
Mis vingute. Vahet pole,kuhu ja milleks riigis raha läheb. Ega see vingumine ei aita. Nagunii tehakse nii,kuidas vaja ja kuidas tahetakse. Ju on nii vaja.
k
kas meie Ida-Viru kaevurite lapsed ja vääri toetust? Häbi peab olema, niisugusel ajal nuumata kedagi/ 19. juuni 2019, 10:29
n
noh, Mar. tin, üks valija jääb vähemaks./ 19. juuni 2019, 10:28
raha pole, raha pole. Tuleb välja, et on küll.

q
qwerty/ 19. juuni 2019, 10:25
No milleks. Teenigu see raha ise ja annetage omast taskust.
a
aga/ 19. juuni 2019, 10:03
ja kui palju oli vaja sellele väikesele lapsele, kes vajab ravimit?
t
Tõnu Tõnso/ 19. juuni 2019, 07:43
Selleks et lüpsta Eesti riigilt nii palju raha, peab ära ostma mõned parteimajad. Ilmselt on seekord ära ostetud parteimaja "Isamaa" - me nägime juba ju kultuuriminister Lukase avaldust. Isamaa kontrollib suurt osa ajakirjandusest; nende käes on ka kultuuriministeerium, seega on Isamaa äraostmine antud olukorras tark tegu. Laagna tee kinnipanemise peale avaldas protesti Kõlvart - seega pole veel ära ostetud Keskerakonda terve täiega ja lisaks Tallinna linnavalitsust, aga jälgides Kõlvarti reaktsiooni tundub, et sellel suunal käib juba tükk aega aktiivne kauplemine (jatkuu)
a
ain/ 19. juuni 2019, 06:15
vot sinna on vaja raha toppida..aga jätke need tobedad reklaamid väiksemaks-on ju see telesaatekava reklaamimine ka reklaam-aga kultuuriministeerium seda eo tea? miks on seal sellised inimesed kes ei tea mis on reklaam?
p
Põmm/ 19. juuni 2019, 05:00
t
Tiit/ 19. juuni 2019, 04:54
Kui raha ei ole enam kusagile panna, siis toetagu parem sellele väikesele lapsele kalli ravimi ostmist. Holliwoodi filmikompaniidel endil raha küll.
j
Jälgige pealkirja!/ 18. juuni 2019, 23:47
"Valitsus võib..." rõhk sõnal "võib". Võib valitsus, võime meie- kõik "võivad" hüpoteetiliselt seda teist ja kolmandat. Homme võib olla pealkirjaks "Valitsus võib vähendada pensione". Ja rahvas on hüsteerias. Teiega on REF-il imetore manipuleerida- te lihtsalt ei mõtle üldse.
ü
18. juuni 2019, 23:44
ühe käega annavad ja kahega võtavad lõppkokkuvõttes

k
Kalev/ 18. juuni 2019, 22:46
Hullus käibki inimkonnaga kaasas !
k
K/ 18. juuni 2019, 22:10
Näib, et Eesti oma inimene ei lähe absoluutselt riigile korda. Väga kurb. Mõistusevastane on rahva raha nõrkemiseni kulutada, et jumala eest oma rahvas hästi elada ei saaks. Ameeriklane peaks Eestile peale maksma et filmi teha saaks.
m
Max/ 18. juuni 2019, 20:59
Päikesepiste olete taalinas saanud
n
norm/ 18. juuni 2019, 20:43
riik oma inimesi ei aita,tehakse korjandusi,aga tuleb keegi AMEERIKLANE poetakse pükstest välja.Ja maksumaksja käest ei küsita kuhu meie raha pannakse.TORE RIIK
j
jah/ 18. juuni 2019, 20:29
las kingib selle raha lastehaiglale
e
eest riik/ 18. juuni 2019, 19:55
on alati rikkaid toetanud ja vaeseid pigistanud.
l
18. juuni 2019, 19:45
e
Ei mõista/ 18. juuni 2019, 19:30
Miks ei võiks valitsus toetada Annabelli paari milliga. Säästaks ehk elu!

h
huvitav/ 18. juuni 2019, 19:27
Kas keegi on päiksepiste saanud? Kes ta siia kutsus, paneme peatänavad kinni ja nüüd maksame veel peale ka?
h
H/ 18. juuni 2019, 18:59
Kas keegi on tutvunud ka, millal selline ilus toetus välja mõeldi?https://www.kul.ee/et/eesmargid-tegevused/audiovisuaal/filmide-toetuskava-film-estonia
a
Andu/ 18. juuni 2019, 18:40
Jo majoo valitsusel rah pole ,et toetada väikest Annat aga filmijaoks? Mis tähtsam?
m
18. juuni 2019, 18:06
j
Jah, muidugi!/ 18. juuni 2019, 18:04
Toetagu vähihaigeid lapsi. Siis ei pea rahvalt raviks raha kerjama.
i
inimesed / 18. juuni 2019, 17:50
on hommikul tööl, mitte ei vaata televisiooni. Miks ise lahti siis ei seleta?
m
Muidugi/ 18. juuni 2019, 17:37
Ja haiged kerjaku ja kerjaku. Äkki ikka saab kopika raviks. Masendav
x
X/ 18. juuni 2019, 17:14
Loodan,et terve mõistus võidab ja raha ei eraldata. Kui läheb vastupidi, siis ajab midagi keema küll.

o
Oh imestust/ 18. juuni 2019, 17:11
Ja kui Eesti oma tegija palub miljonit, siis vastus netu!
t
tigedik/ 18. juuni 2019, 17:09
On ikka kino küll! Teaduse ja sotsiaalteenuste jms jaoks raha napib, aga meelelahutuseks leiame ikka!!!
s
Solei/ 18. juuni 2019, 16:55
Nii, et film on inimelust tähtsam?Tähtsam ühe pisikese lapse elust?
m
mees/ 18. juuni 2019, 16:53
Tundub et keegi on kuumarabanduse saanud.....Eesti riigi eelarvest maksta mingi Hullywoodi filmi tegemiseks 5 miljonit?Seewaldis võiksid filmida oma jura..seal pole vaja osalistele maksta ka.... see inimene kes sellise ettepanekuga valitsusse tuli on hull!
s
Sinna läheb teadlaste raha/ 18. juuni 2019, 16:52
Nad teevad teadust - filmiteadust
s
18. juuni 2019, 16:52
Sepa mutt ka kisendas kõvasti.
j
18. juuni 2019, 16:50
jääb mulje, et võõrastele poeme või seebiga ja omadele paneme jala taha. Miski pole hea ja miks valitsus valetab, et raha pole.
k
18. juuni 2019, 16:47
Kõik need lootused suurest raha tagasi saamisest on oletused.Meenutab Ilfi ja Petrovi male pealinna lubadusi.Kas Eesti peab toetama miljardäre?

h
Huvitav, / 18. juuni 2019, 16:37
Hr Luukas ju pasundas, et toob 16 milli sisse, nüüd viib hoopis 5 milli välja. Väga lühike vale,lgal sammul valetatakse.
t
Taivo/ 18. juuni 2019, 16:32
Mis jama see veel on? See projekt pidi ju meile sisse tooma mitte et rahva raha eest hakatakse seda veel toetama?
a
18. juuni 2019, 16:32
ajakirjanikud ongi siis vihaõhutajad, kui kirjutavad poolikult! Vastik! Polegi vaja kirjutada, kui ei viitsi korralikult lahti seletada!
p
Pereisa/ 18. juuni 2019, 16:26
On kuradima valitsus väikese lapsukese jaoks raviks pole raha anda aga mingit facing filmi võtteid toetada maksumaksja raha kohe lahke jagama kuradi riigipead kas teil pole üldse lapsi peredes et ei jõua kohale see kuhu ja kellele seda raha oleks ja on tõeliselt vaja????
m
mina küsiks veel,/ 18. juuni 2019, 16:15
et mis asi maksab 16,5 miljonit eurot. kui sinna sisse on arvutatud palgad eestis filmimise jooksul, siis palun maksta ka maksud ning kui osa eestis filmimise ajas kujutatakse mingit teist riiki, siis seda küll ei tohiks kompenseerida (hetkel tehakse seda linnahallis ju)
k
Kinu Mees/ 18. juuni 2019, 16:10
Ei jätku seda krabisevat siia ega sinna,nüüd viskame pappi halloviini meestele.Mõistus tule koju.
m
maarika/ 18. juuni 2019, 16:07
See raha ei ole toetamiseks.Vaadake hommiku terevisiooni sealt saate vastuse.Ja miks kirjutatakse ainult pool asjast? Ajakirjanik peaks ikka asja lahti seletama, mitte ,et antakse 5milli.
o
ooot, pidage kinni!/ 18. juuni 2019, 15:59
Piisab sellest, et teevad siin filmi ja härivad oma tegevusega linnarahva elu-olu. Riigijuhtidel tasuks peeglisse vaadata ja endalt küsida, et milleks kui eelarves on niigi miljardiline auk. Siin on tegemist juba mõtlematusega ja selline tegevus valitsuse poolt oleks väga mõtlematu samm...

t
Tõnu/ 18. juuni 2019, 15:55
Me toetame mingit filmi,aga Eesti kodanikku ei saa 2 miljoniga aidata.Mida riiki.
v
Volli/ 18. juuni 2019, 15:49
Kirjutasin viisaka jutu selle kohta,et ei sobi raha lihtsalt laristada-kommentaar läks modereerimisele...milleks sellist kommentaariumi tarvis on,kui see ainult EKRE sõimamiseks kõlbab?
v
Vingujatele./ 18. juuni 2019, 15:49
Olukord lihtne. See film annab tuhandetele eestlastele tööd. Tõsi lühiajaliselt, aga nagu lugeda sai tahab ka amazon siin uut sarja filmida. Kui nii jätkub, et Eestis pidevalt välismaa suurproduktsioonid toob see sisse raha kaudsete maksudena läbi hotelli,turva jne teenustele. Lisaks saavad kohalikud filmi inimesed rakendust kõrgkvaliteedilises produktsioonis mitte aint odavates õnne13 , pilvede all jne..Et raha teha tuleb raha esmalt kulutada.
k
Kurb Tõsiasi/ 18. juuni 2019, 15:47
Jah, seda minagi jäin mõtlema, et oma Eesti laste ravi toetamiseks asja isegi ei arutata, aga filmi, mis niigi kasumeid hakkab tootma, toetame veel 5 miljoniga !!?? Lausa kurb on seda lugeda, aga imestama enam ei pane.
v
Volli/ 18. juuni 2019, 15:46
Ausalt öeldes mina küll ei soovi,et raha,mida maksumaksjana maksan,laristatakse tühja-tähja peale-riigi eelarve kõrbeb,kuid jänkide sponsoreerimiseks on pappi küllaga....teeme ikka kodus asjad enne korda,siis vaatame...
k
Kurk/ 18. juuni 2019, 15:44
No kurgile endale päris ei pea, aga kurgimüüja töötasu peaks siis ostja lisaks veel kurgi letihinnale juurde maksma.
t
Timbulimbu/ 18. juuni 2019, 15:44
Et USA filmitööstust vaja toetada!? Aga oma väetitele ja haigetele kerjame raha rahva käest?
h
H-LE/ 18. juuni 2019, 15:39

k
kui kaunis/ 18. juuni 2019, 15:36
Kui kaunis, lapse jaoks raha pole, filmi toetuseks aga küll!?
v
Vaene kratt/ 18. juuni 2019, 15:35
Te paluge oma raviarstilt tugevamaid ravimeid, sest see ei ole normaalne, et Te absoluutselt iga jutu juures näete ainult reffe. Võtke vabalt ja ravige ennast, suvi käes ja päike paistab.
o
oota,/ 18. juuni 2019, 15:33
ma ei saa nüüd aru,et kurgi müüjale peab veel peale maksma kauba müügist saadud tulule
a
aadu/ 18. juuni 2019, 15:29
kas te olete lolliks läinud või See on jälle see ekre Pole Jüri käest luba küsinud
k
Kui palju/ 18. juuni 2019, 15:27
anti filmi "Tõde ja õigus" tegemiseks? Kas ma mäletan õigesti, et umbes pool täna kõne all olevast summast?
j
J../ 18. juuni 2019, 15:26
Arusaamatu... Filmi tootmine on äriline projekt ja filmitootja teenib tõenäoliselt sadu miljoneid kasumit...miks peab Eesti talle veel peale maksma?
k
18. juuni 2019, 15:22
h
H/ 18. juuni 2019, 15:17
Siin ma vaatan iga2 tahab pensi rohkem selleeest et siin nutta ja paluda minge tööle loodridmida te kunstist aru saate kunsti nimel võetakse teilt just pensi raha maha elu kunsti nimel

k
ksdri/ 18. juuni 2019, 15:11
Aga pisikese Annabeli elu päästmiseks 2 miljonit ei leitud??? Las vaesem rahvas korjab selle oma raasukestest kokku,peaasi,et film tuleb.
a
Artur/ 18. juuni 2019, 15:10
e
Einar/ 18. juuni 2019, 15:10
m
mis filmi nimi on/ 18. juuni 2019, 15:07
k
Kaarel/ 18. juuni 2019, 15:03
Täielik lollus, kas tõesti pole raha kuhugi mujale panna, paganama põmmpead seal üleval küll
s
se on absurd ju/ 18. juuni 2019, 15:03
t
Taat/ 18. juuni 2019, 15:02
Rahva jaoks raha ei ole aga filmi jaoks on?
p
penskar/ 18. juuni 2019, 15:01
Ratas, lubasid 100 eurot pensionile juurde, kus see on? Ahh, et raha ei ole? Aga filmiks onnnnn?

a
Albert Ükskivi/ 18. juuni 2019, 14:54
Teadlased, imege muna, Eesti riigi prioriteedid on mujal. Edaspidi pakume USA filmitööstusele allhanget, kõik raha, mis riik võiks teenida, maksame aga neile tagasi. Peaasi, et tiitrites on kirjas, et toetaja on olnud Eesti riik. Poliitikud saavad seda siis igal pool reklaamida. Mis kasu on aga teadusest- keskmine poliitik ei suuda sellest rääkida, sest see on liiga keeruline.
s
Sinu nimi/ 18. juuni 2019, 14:47
Aga miks mitte, maksumaksja on rumal ja ei saa aru, millele tema raha kulutatakse ning on kõigega nõus. Mina küll ei saa aru, milleks seda skeemi vaja on. Palun selgitage!!! Kui valitsus selle papi välja kõhib, siis ma enam neid ei toeta.
y
Youyou/ 18. juuni 2019, 14:44
Ja siis räägitakse veel et eelarve on miinuses

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee