Mõte ongi Tln Lennujaam turult välja süüa ja sellega Eeti ääremaastada, pahupidi keerata ja ääreaaks muuta. Hiina laenud on ülisuurte intressidega. Seelle ütles ka projekti nn algataja lapsesuu kohe alguses välja, mis on tegelikud eesmärgid.
Venemaa juba hõõrub käsi ja naerab, kuidas Hiina Euroopat vallutab ja seda just taoliste infrastruktuuri projektidega. Kui jääte võlgu siis annate riigi pealekauba.
See ei ole kremlimeelsete versioon vaid nato avaldusi selle problmeemi osas on läänes avaldatud ja need on leitavad googeldades. See millise paranoilise järjekindlusega seda Eestile peale surutakse, on kindel tõend, et see pole meie idee ja projekt vaid lääne poolt peale surutud. Liipritega ei juhtu midagi kui sõda pole veel alanud ja on vaja oma vägesid laiali vedada tulevasele sõjatandrile (milleks on lääs valinud Eesti).
Kohati jääb arusaamatuks milleks sellist jampsi keegi avaldab?See tunnel on üks suurimaid lollusi mida mu kõrvad siin elus kuulma on pidanud. Suurem jama kui kohe kohe Marsile lendamine!
Kas sa saad muidu põhimõtteliselt aru, mida tähendab ärireisijale see, et ta saab 20 minutiga Tallinnast Helsinki Lennujaama? Või see, et ta ei pea Helsinkis uuesti lennukisse või laeva istuma, vaid saab 20 minutiga Tallinna keskele?
üks rakett su liipidte peale ja ei sõida ükski rong. Isegi raketti pole vaja, sest kohalik viies kolonn laseb diversantidena ise seele raudtee õhku. MIs kasu siis sellest on?
Rail baltic on nato sõjaline tellimus. Nimelt on neil suuri logistilisi probleeme oma vägedega Ida Euroopas, sealhulgas Baltikumis. Iganenud raudteevõrk, madalad sillad üle raudteede jms. Tunnelisse nad oma tehnikaga niikuinii ei mahuks. Siit ka mitteühendumine.
Alati leidub selliseid kasulikke id..te, kes rahapaki eest kõik maha müüks. Projekt pidavat olema kasumlik, nii et kui see kohe hiinlastele ei lähe, siis saadakse laen hiinast ja edasi on teada, mis
Eestlaste põhimõte ongi ainult viriseda ja mitte midagi teha - oleme alati kõigele vastu, ei tehast siia või teed sinna. Kole reostus, äkki keegi saab kasu, tulevad hiinlased või venelased. Hakake tööle parem, kõik mis on eestisse ehitatud jääb siia kui muidugi eestlaslik lõhkumis maania peale ei tule - vana kole vene värk lõhume ära asemele ei oska ka midagi teha, raha ka nagu pole ja laiskus peal.
No see kommentaar on selleks et teha selgeks et tegy eri ettevõtmisega ja ei tasu rb-le helistada ja tunneli kohta küsida. Peale rb pole ju euroopa laiusega raudteed millegiga ühendada
Kahjuks on Vesterbacka kas äärmiselt rumal või pimestatud kasuahnusest.
Nimelt on teada, et tunnelit rahastavad Hiinlased ja nemad juba midagi ei tee kui sellest ei sünni tohutut kasumit.
Hiinlaste plaan on saada see 50 000 inimese saar Soome lahte, vabasse vette, mis tähendab, et neil on oma maa Euroopas.
Sellele järgneb kohe miljonitesse küündiv Hiinlaste invasioon nii Eestis kui Soomes.
Kokku ostetakse kõik kinnisvara ja maa, mis vähegi on müügis.
Selleks, et Hiinlased saaksid edasi Euroopat vallutada tulebki ehitada see näiliselt mittekasulik Rail Baltic.
Niiet mõelge valitsus tegelased en
KOMMENTAARID (21)