Poliitika

Taavi Aas: eelarve strateegia Haapsalu raudteed ei luba

Toimetas Johanna-Kadri Kuusk, 17. juuni 2019 09:44

17 KOMMENTAARI

k
Klaabu/ 24. juuni 2019 08:22
Kuurordis käijaid ikka on ja pealegi pääseks laevaühendusega üle lahe. Kaua Reidi teele loodad. Mis sest, et pool Tallinna taga ja tahab ratsuga igapäevaselt linna pääseda, nii mäepealt kui alt.
b
buratino/ 19. juuni 2019 20:51
t
Taavi Aasa vale otsus/ 18. juuni 2019 16:19
seda raudteed tuleks taastada kuni Haapsalu-Ristini koheselt ja kasvõi mõne maanteeobjekti arvelt , sest Haapsalu maanteelt Tallinna käijad on Tallinna liiklusummikute üks osa. Ristil on aga nii Nõva-Haapsalu-Virtsu suunale võimalik istuda ringi nt. kohapealse veo bussidele või rakendada -Pargi ja Reisi süsteemi , milline oleks tulem.Edasi aga Rohukülani vaataks paremal ajal. Ristini lõiku on võimalik ehitada nn.peatustevahena vastavalt võimalustele
s
Sass/ 18. juuni 2019 09:52
o
Oma tasku täitmisks/ 18. juuni 2019 00:32
On vahendid olemas 24/7/365(366)!
r
Rong/ 17. juuni 2019 21:04
Kentsakas on jälgida mingit mula; kas Eesti Eraudteed on Haapsalu vaja või mitte! Eesti riigi raudteed olid paika pandud juba üle 120 a. tagasi. Selleks ,et edendada Eesti elu! Nüüd viiakse meid kiirrongiga Euroopasse nii kui niuhti! Muuseas suur ESIVÕITLEJA Europarlamendis oli transpordivolinik S.Kallas,et siia tuleks RAIL,.mitte Eesti teed.
j
17. juuni 2019 17:13
jätke see nõme reil baltika ehitamata,oleks raha küll,nii haapsalu raudteeks kui ka asfaltteede tarbeks.
x
x/ 17. juuni 2019 18:39
Hea mõte aga vastupidi, ehitame RB ja jätame selle nõmeda haapsalu raudtee ehitamata.
m
maali/ 17. juuni 2019 12:51
Tänapäevane euroraudtee ikka mõeldud suurte koguste pidevaks liigutamiseks. Seda ka inimeste osas. Pisut mängulisust halli argipäeva ! Võiks panna käima hoopis sellise suvise lõbusõiduraudtee - atraktsiooni, kus väike vanaaegne kitsarööpaline auruvedur viib turiste Riisiperest Haapsallu. Selle saaks ilma suuremate kulutusteta vanale raudteetammile liikuma panna. Suveperioodil ilusa ilmaga oleks lustijaid nii kohalike kui kaugemalt tulijate seas. Rongivile, aurupahvakad ja uhketes mundrites raudteelased, piknikukorvid hea ja paremaga - sõidetakse ju kuurortlinna !

b
Blufivalitsused tegutsevad/ 17. juuni 2019 12:02
Simson ju lõpetas Lelle-Pärnu raudtee selleks et saaks Haapsalu raudteed ehitada. Nüüd pole üht ega teist. Aga rööpad saab ju Lelle-Pärnu liinilt kohe Haapsalu raudteele viia.
m
Mati/ 17. juuni 2019 12:49
Lelle -Pärnu rööpad on eraomanduses. Nii lihtsalt need asjad ei käi...
ä
Äpu/ 17. juuni 2019 11:50
Mahamüüa ja lammutada õnnestus omal ajal ladusalt. keegi võiks selle ärastamise eest vastutada.
a
ants/ 17. juuni 2019 10:24
äkki küsid kod Kaunissaare käest raha
m
mees40/ 17. juuni 2019 10:21
Läänemaa on väga kena kant ja korraliku ning kiire ühendusega ka kindlasti kasvaks asustustihedus. Juba kolmekümnendatel aastatel käisid perepead kiirrongiga Haapsalust Tallinnasse tööle.
k
kolla59/ 17. juuni 2019 13:37
Oh mis te nüüd,ei ole vaja.Kadus raudtee ja kadusid ka venelased.
m
Mati / 17. juuni 2019 18:34
Ja enne esimest ilmasõda käis tsaariperekond suvitamas. Nii, et kiirraudtee peterpurki. Ehk tulevad uuesti sinna mudalahte müttama.
m
Mati/ 17. juuni 2019 10:08
Enne raudtee ehitamist võiks ikka vaadata, kui paljusid inimesi see ehitus puudutab. Haapsalus elab alla 10000 inimese. Enamus sõidab autoga... Pärnu raudteel enam ei sõideta, aga häälekeste nimel tehakse Haapsalu suunal etendust.
k
kolla/ 17. juuni 2019 13:40
Järgmiste valimiste eel lubatakse Virtsu-Kuivastu liinile raudtee ehitada.