Maailm

HUVITAV PLAAN: toidukauplus müüb piinlikke kilekotte, et loodust säästa (5)

Toimetas Aare Kartau, 13. juuni 2019, 15:23
East West Marketi omanik David Lee Kwen kõnealuse poekotiga.Foto: YouTube'i kuvatõmmis
Kanada toidupoe uus keskkonnasõbralik kampaania tekitab häbi klientidele, kes ostavad kauba koju kandmiseks kilekoti. Kauplus müüb kilekotte, millele on trükitud piinlikud loosungid, teatab The Telegraph.

Nimelt on Vancouveris eraettevõttena tegutsev kohalikku toitu müüv kauplus East West Market välja tulnud ideega, mis peaks kaasa aitama keskkonna säästmisele ning plastjäätmete vähendamisele looduses. Viiesendistel kilekottidel on kirjas näiteks sõnumid, mida võib eesti keelde tõlkida järgmiselt: „Täiskasvanutele mõeldud veidrate videote kaubamaja“, „Käärsoole hooldamise ühistu“ või „Dr Toews'i tüügaste salvi hulgimüük“.

„Väldi piinlikkust. Võta kaasa taaskasutatav poekott.“Foto: YouTube'i kuvatõmmis

Gurmeetoidule panustav kauplus usub, et kampaania mõjutab inimesi rohkem keskkonnasõbralikke riidest poekotte kasutama. East Westi omanik David Lee Kwen ütles, et paljud inimesed tegelikult omavad taaskasutatavaid toidukotte, ent unustavad need poodi tulles kaasa võtta.

„Me tahame klientidele korduskasutatavad kotid meelde tuletada tähelepanuväärsel viisil,“ teatas Kwen. Siiski tabas mehe keskkonnasäästlikku plaani väike tagasilöök – kilekottide müüginumbrid on naljaka kampaania tõttu tõusnud. Kweni sõnul valmistati vaid 1000 piinliku sõnumiga kotti, kuid nende populaarsuse tõttu on plaanis midagi sarnast ka riidest kottidele trükkida.

Selle nädala alguses teatas Kanada peaminister Justin Trudeau, et 2021. aastaks plaanitakse riigis ühekordsed plastiktooted keelustada.

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee