Kommentaar

Riina Solman | Pedofiilidele oma register ja nimevahetuse keeld

Riina Solman, rahvastikuminister, Isamaa, 12. juuni 2019, 18:59

50 KOMMENTAARI

s
Sander/ 14. juuni 2019, 04:28
Teaduslikult on tõestatud, et pedod on parandamatud ja ainus kindel variant on kui "pallid" maha ning Mukile. Keemiline kastreerimine võrdub kui peavalu tableti võtmisega, korraks kaotab valu ära, kuid see läheb kiiresti üle.
s
13. juuni 2019, 23:14
x
xxx/ 13. juuni 2019, 18:11
Riina on ikka ilus,väga ilus DAAM
v
13. juuni 2019, 18:07
Vatikanile kuuluks selles registris esimene koht!
h
13. juuni 2019, 18:15
https://uueduudised.ee/uudis/maailm/peapiiskop-vatikan-kujutab-endast-voimsat-homoseksuaalide-vorgustikku/
ä
ätt./ 13. juuni 2019, 17:56
Veel ka omasooihalajate register ja kõik kohe selge palju meil erinevaid on !
h
13. juuni 2019, 18:16
https://kroonika.delfi.ee/news/eurovision/kroonika-tel-avivis-paris-raige-korraldajalinna-seinu-katavad-vaga-ropud-geipidude-plakatid?id=86193829
e
Ema/ 13. juuni 2019, 17:26
Kõige tagasihoidlikum minister on kõige tegusam! Tegeleb oma ametialal reaalsete asjadega. Võib tunduda, et need pole olulised asjad kuid tegelikult elu algab emast ja isast(ankeedi muudatus). Pedofiilide teema peab laste kaitsemiseks olema eriti rangelt kontrollitud. Väga hea ministri saime. Julgeb teha otsuseid.

n
Nii arvan ma../ 13. juuni 2019, 14:39
Enne võiks ravile saata, et vaadata, kas saab "asja".
d
doh/ 13. juuni 2019, 13:44
olen poolt ja lisaks võiks olla see, et teise nime ei saa võtta.
a
arvamusvabadus/ 13. juuni 2019, 13:35
See on esimene valitsus kes tegeleb probleemide lahendamise nimel. tehakse vajalikku jttö mitte ei otsita võimalusi riigi varguseks. Minu toetus on ja jääb
e
Eino Taruk/ 13. juuni 2019, 13:25
99% nõus. Ühe protsendi paneks juurde kui kirjutaja seletaks kuidas pedofiilile edaspidi töö, elukoht ning turvalisus tagada, sest tööle teda ei taheta, sissetulekut pole, ja tänaval võidakse varitseda suvaliste vigilantide poolt. See tegelane võib ju oma aja ära istuda, siiralt kahetseda, ravil käia, jalavõru kanda jmt. aga ühiskond ei andesta talle eales.
l
Logistik/ 13. juuni 2019, 13:58
Jah, ega sellisel indiviidil pole lihtne töökohta leida, aga küll Töötukassa aitab-suunab tööle. Tänaval varitsemise vastu nimevahetus ju ei aita - abi saab ainult totaalse välimuse muutmise (plastilise opi) tegemisega.
t
tibu/ 13. juuni 2019, 12:13
lugedes pealkirja ...siis jälle üks väga õioge otsus...
v
Väga ei imestaks kui.../ 13. juuni 2019, 11:33
... reffidele ja sotsidele see ettepanek ei meeldi! Tegu ju vähemustega.
k
kiki/ 13. juuni 2019, 16:36
miks ei peaks meeldima? Mõrvarid on ka vähemus, ega selle pärast ei lastaks neid ju vabastada? Seega, see vähemuse argument sul väga õhuke.
e
ekre/ 14. juuni 2019, 10:48
j
juulius/ 13. juuni 2019, 11:26
slepid, homod tulevad panna ühe nimetaja alla .

h
Heldur/ 13. juuni 2019, 11:21
k
Kui sellist registrit veel pole/ 13. juuni 2019, 11:19
Siis on meie lastekaitsjad,poliitikud ja jõustruktuurid,ühiskonnale võlgu.
k
killuke/ 13. juuni 2019, 11:04
See valitsus hakkab mulle raudselt iga päevaga rohkem meeldima.
n
no/ 13. juuni 2019, 10:49
Keeld peaks kehtima eluka eluaja lõpuni.
n
noh/ 13. juuni 2019, 11:47
väikelapse vägistaja pouhul peaks minu meelest ikka selle elu kohe ära lühendama, mitte ootama, et ehk ta enam ei tee. teeb küll.
m
Mnjah/ 13. juuni 2019, 10:42
ka need, kes lastele ligi ujuvad, et neid soovahetusele vms meelitada, tuleks registrisse kanda.
s
sa mõtled/ 13. juuni 2019, 11:48
selliseid tantasid, kes käivad lastele no-kulaule laulmas lasteaedades? nõus.
e
Eestis palju/ 13. juuni 2019, 10:40
samanimelisi isikuid, siis ...
s
Saab ju lisada/ 13. juuni 2019, 13:49
näiteks vanuse või veel mõne erilise tunnuse...
t
Taat/ 13. juuni 2019, 10:30
Õige otsus! Need ei ole inimesed,kes laste kallal vägivalda kasutavad!
j
Jah/ 13. juuni 2019, 10:29
k
kui tal/ 13. juuni 2019, 14:57
juhuslikult sinuga sama nimi :).

k
kas / 13. juuni 2019, 10:10
lõpuks on üks hooliv inimene riigi etteotsa saanud? Jõudu ja edu, Riina!
m
muide/ 13. juuni 2019, 11:49
ekre on seda ammu rääkinud, et nii tuleks teha, enne polnud võimalust.
t
tont/ 13. juuni 2019, 10:07
tubli, Riina! räägid õiget juttu. neil pedofiilidel peaks elulõpuni olema tempel otsaees, et inimesed nad ära tunneksid.
n
nõus/ 13. juuni 2019, 11:50
nina otsa peaks olema punane viisnurk tätöveeritud, et kõik ja alati kohe näeks. julgesid teha, julge oma tähte kanda.
o
orgunni/ 13. juuni 2019, 09:56
o
oot/ 13. juuni 2019, 09:47
Mis pistmist sel mantlimehel on pedofiilidega?
k
kalle/ 13. juuni 2019, 08:15
riina ei ole mitte ainult kena naisterahvas vaid ka väga arukas
k
kuller/ 12. juuni 2019, 22:48
ja siis lehvitad vikerkaarelippu? saa ometi aru, need on sama puu erinevad oksad!
t
to kuller/ 13. juuni 2019, 08:57
Teeme mingi nimekirja täiskasvanud inimestest, kes omal vabal tahtel koos on?
t
to to kuller/ 13. juuni 2019, 09:45
Vähene haridus, haritus ja mõtlemisvõime takistavad inimestel kahel nende jaoks keerulisel, kuid samas võrdlemisi sarnase kõlaga sõnal vahet teha.
h
12. juuni 2019, 22:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
13. juuni 2019, 10:54
Mida sa selle nimekirjaga tegema hakkad? Nii kui kohtud kellegagi, näiteks lähed poodi, näed tädi istub kassas nimesilt rinnas, kohe lähed ja kontrollid? Ja mis siis edasi saab? Kui tädi ongi nimekirjas? Mis siis edasi teed? Lähed ta lähedastega vestlema? A kui su enda lähedane seal ninekirjas?
t
to 10.54/ 13. juuni 2019, 11:53
no nii mõnigi naine sooviks teada, ega mees homo pole. meil on üks väga tuntud naisstippportlane, ma ei hakka nime välja tooma, kes kunagi ju abiellus mehega, kelle kohta ainult tema ei teadnud, et on homo, teised teadsid. ja tuli võistlustelt koju varem ja mees oli teise mehega voodis. lahutus tuli kohe. eks kes teab ja aru saab, see saab, aga nii oli. küllap oleks see naine soovinud ette teada saada.
n
13. juuni 2019, 12:39
No ja saigi teada. Milleks nimekirja? Muuseas, tundub, et oli tore abielu. Kui poleks mehega koos leidnud elaksid ehk senini koos.
k
kiirmenetlus/ 13. juuni 2019, 12:43

m
Mami/ 12. juuni 2019, 21:15
Kuidas siis kaitstakse selle avalikus nimekirjas oleva kurjategija samanimelisi pereliikmeid - naisi, lapsi, vanemaid, kes pole milleski süüdi?
k
12. juuni 2019, 22:11
kas sul pedol on siis naine-lapsed?
s
statistikast/ 13. juuni 2019, 09:59
Tegelikult valdaval ENAMUSEL pedofiilidest olid-on lapsed.
n
No/ 13. juuni 2019, 11:52
Lastel, lähisugulastel on õigus nime vahetada ju alles.
t
to 22.11/ 13. juuni 2019, 11:56
muidugi on, seesama meola, kes enne oli toomas h liiv, kosis ju ära selle naise, kelle poega ta pilastas. ma ei kujuta ette, mis naine see küll on, loodan, et poeg põlgab teda elu lõpuni ja ei tee sellise emaga mingit tegemist, rõ.ve mõeldagi, et selline ema oleks. ja milleks sellist naist kaitsta? vastupidi, see naine on kaasosaline ja oleks ka pidanud vangi minema.
t
to mami/ 13. juuni 2019, 11:57
see pole küll argument, naised on ise valinud ja mis neist kaitsta, kui nad kurjategijaga lähisuhtes pole. kui on, on samuti ära teeninud karistuse.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee