Eesti uudised

ÕL VIDEO | Inimtühi Turba alevik saab 8 miljonit eurot maksva raudtee

Liina Hallik | Video: Martin Ahven , 12. juuni 2019, 18:52

77 KOMMENTAARI

t
to Mis mõttes tasuta / 13. juuni 2019, 08:03/ 16. juuni 2019, 22:46
kui te ei tea siis ärge kommige. Saue vallas on tasuta vallakodanikele rongisõit
j
Juta/ 15. juuni 2019, 20:59
" Turbas on nii madalamaid kortermaju kui ka aedadega ümbritsetud ühepereelamuid..." Küsimus Liina Hallikule - kas Turbas 5-kordseid elamuid polegi?
g
GG/ 14. juuni 2019, 19:23
01.01.2019 oli Turbas 964 elaniku. Ei mingi metropol aga kindlasti mitte inimtühi.
e
E/ 13. juuni 2019, 18:58
Rahvast on seal kuhjaga ja aina juurde tuleb. Artikli väljamõtleja mine palun kontrolli fakte ennem kui soppa loopima hakkad!!!
l
Lugeja/ 13. juuni 2019, 17:41
See senine lõpp-punkt Riisipere on veel palju väiksem koht. Kogu see raudtee on pärast Haapsalu osa sulgemist olnud nagu katki lõigatud kaabel.
d
13. juuni 2019, 14:04
Dibiil kes artikli kirjutas,on jätnud kodutöö tegemata...
s
13. juuni 2019, 13:51
Sama tühi nagu ajakirjaniku peakolu
t
tibu/ 13. juuni 2019, 12:19
jah, igasuguste rumaluste jaoks raha leidub....
t
Tibuke, on see sinu arvates rumalus, kui riik saab endale korralikud ühendused paigast teise. / 14. juuni 2019, 16:26

k
Kesik Jaanus Karilaid/ 13. juuni 2019, 11:05
andis haapsalulastele lubaduse, sellepärast tuleb ehitada jupi kaupa, kuna riigi rahakott tühi.
t
Turbast/ 13. juuni 2019, 10:59
Hämmastav mille peale, te kõik seal lehes tulete. Meie kes siin Turbas on kohalikud on kõik õnnelikud, et tuleb võimalus rongiga liikuda. Inimestele on see odavam transpordi võimalus. Lapsed saaksid Sauel, Keilas, Tallinnas gümnaasiumis käia. Ja seda mõistliku hinnaga. Praegu maksab bussipilet õpilasele 4 eurot Tallinnasse aga Riisipere st Tallinna rongi pilet 0.80 senti. Kas see ei ole siis inimestele rahaline vahe. Ja uskuge mind rongiga liikumist on kindlasti rohkem kui bussidega. Rongiga tänapäeval nii mugav ja rahulik sõita. Parem kui bussiga. Ja muidugi vinguvad ainult need kes on kadedad
k
Kuhu nad kadusid?/ 13. juuni 2019, 10:54
Käisin paar aastat tagasi seal, ei olnud inimtühi.
j
Jaan/ 13. juuni 2019, 10:16
Sellepärast ongi raudteed vaja,et inimesed Turbasse tagasi tuleks.
m
Mihkel/ 13. juuni 2019, 11:48
Kohaliku kinnisvara hindadele mõjub see kindlasti hästi.
a
aster11/ 14. juuni 2019, 12:09
Kuhu nad tulevad, panevad telgid ülesse keset Turbat või. Kinnisvara müügis on ainult ehk paar korterit.
p
pensionär/ 13. juuni 2019, 10:05
Kui tehakse on paha,kui ei tehta jälle paha! Millega me siis rahul oleme? Tegelikult ei peagi asjasse süvenema,sest vastus on ju niikuinii EI!
ü
Üksuliseja/ 13. juuni 2019, 09:43
Oleks kohe Haapsallu vedanud.
m
maakas/ 13. juuni 2019, 07:33
v
vaata oli/ 13. juuni 2019, 07:59
tollel aja oli raha vähe, aga raud maksis palju.
c
Crazy eights/ 13. juuni 2019, 15:33
No ta oli sellises seisukoras, et kas remontida vana või lõhkuda ja uus üles ehitada. olnuks samaväärne. ise asi , et selle uusehitusega nii kaua aega läks.
k
Kadri selle korraldas/ 13. juuni 2019, 06:04
Pikas jooksus see ehk polegi vale samm sest Turba pole teivasjaam.Pärnu lennujaama,raudteest eelistamine,seevastu oli.
k
Kadri/ 13. juuni 2019, 08:00
Pärnu Lennujaama teema ei kuulu arutelu valdkonda.
k
Kohilast/ 13. juuni 2019, 10:56
Tänu kesikutele ja eriti Kadrile enam Pärnu siit ei saa :(.
m
Mihkel/ 13. juuni 2019, 11:51
Tänu kesikutele ja Kadrile tuleb sama moodi hakata kunagi taastama Pärnu raudteed. Muide, 1995. aasta septembris lasi Haapsalu reisirongiliikluse kinni panna samuti Keskerakondlasest teede- ja sideminister Kalev Kallo.

t
Turbakas/ 13. juuni 2019, 05:28
Kolmapäeva pärastlõunal on loomulikult Turba alevik tühi, sest inimesed on tööl Tallinnas. Kui rong käima hakkab, saame ka meie odavamalt tööl käia. Tallinna inimesed saavad linnas juba ammu ühistranspordiga tasuta sõita, õhtuleht arvutagu kokku, mitu miljonit sellele on kulutatud.
m
Mis mõttes tasuta/ 13. juuni 2019, 08:03
Rongisõitu pole veel keegi tasuta sõiduks kuulutanud. Rongisõit oli isegi vene ajal tasuline. Huvitav kuidas ja mis maksudega neid tasuta sõite katma hakatakse. Peagi suureneb ELI liikmemaks ja sealt riigi eelarvesse laekuvad summad vähenevad märkimisväärselt.
n
13. juuni 2019, 02:15
Nad pidid ammu seda tegema ju, ja vaatame kaua aega läheb kui saavad nii palju kokku, ja mis pileti hinnad on siis
h
haugi mälu Õhtulehel/ 13. juuni 2019, 01:03
Õhtuleht kirjutas 06.04.2018: Lisaks Todtile ja Ari Vatanenile osales Turbas toimunud MOMU mootorispordi muuseumi pidulikul avamisel ka prantslase kihlatu, maailmakuulus filminäitleja Michelle Yeoh, kes on eestlaste jaoks peamiselt tuntud fimilst „007 ja igavene homne“, kus tema kanda oli James Bondi sõbratari roll. Yeoh saabus Turbasse helikopteriga, mille pardal oli ka Eurovisiooni lauluvõistluseks valmistuv Elina Nechayeva. Tõesti...kogu see rahvusvaheline seltskond käis "inimtühjas külas". Pole midagi lisada...
k
Kohalik/ 13. juuni 2019, 00:15
Teie niininmetatud "ajaleht" ei kõlba isegi mitte peldikusse. See on ikka tase, millest madalamale kukkumiseks peaks juba kaevama hakkama.
j
Jürgen Graf/ 12. juuni 2019, 23:21
Sa aju peetusega artikli autor mine oma FB postkasti.Saatsin sulle kirja,nõmedik
s
12. juuni 2019, 23:04
siseminister ju euroopas lubas, et järgmise paguIaskriisi ajal pannakse eestis kõik koolid ja kultuurimajad paguIasi täis. selge see, et neile on raudteid vaja. autot nad ju osta ei jaksa.
k
kilplased/ 12. juuni 2019, 22:32
Laulupeole turvasid ei panda (alkoga sisse), aga selle jaoks raha on
l
lauluõli/ 13. juuni 2019, 09:00
Laulupeol piisab dirigentidest!
k
Kinnisvara kunn/ 12. juuni 2019, 22:18
osta Turbasse elamine, saad rongiga linna!

d
doh/ 12. juuni 2019, 22:10
ja pärnu rongiühenduse jaoks raha ei jagu
m
12. juuni 2019, 22:18
r
12. juuni 2019, 23:31
Riisipereni on nagunii aktiivselt aõidetav liin. Pärnu rongid olid kogu aeg tühjad.
p
Pärnusse / 13. juuni 2019, 06:06
paneb 200-ga RailBaltica
m
Mihkel/ 13. juuni 2019, 11:55
Pärnu rongid ei olnud tühjad. Viimati sõitsin 30.04.2018 ja siis oli õhtusel Pärnu rongil isegi 1 klass viimase kohani välja müüdud. Ja mis veel siis oleks olnud, kui rong seal kiiremini sõitnud oleks? Aga täpselt nii, nagu Haapsalu liin välja suretati, tehti ka Pärnus. Häbi!
h
helbe/ 12. juuni 2019, 21:39
h
häbiväärne valitsus ekrega ja isamaaga!/ 12. juuni 2019, 21:53
Meil tubli "rahandusminister" ja kaabudega kilplased valitsuses!
h
12. juuni 2019, 21:26
hämmastavalt odavalt saavad - Koplist kesklinnani trammiteejupp maksis oma 20 miljonit! Ja kui paraneb Turba ühendus, tulevad ka inimesed, see pole ju Tallinnast kaugel. Odav kinnisvara - veel...
m
Mädanik/ 12. juuni 2019, 21:23
See on vist aprilli nali kui selline totrus teoks saab.
12. juuni 2019, 21:03
Või olla eestlasi kond kolib tühia kohti kus linna kärast ära ja vabastab oma õeluse linnlaste tohtu.
v
valijad/ 12. juuni 2019, 21:55
EKRE külajoodikud kolivad ehk sinna pidu pidama!
p
Pärnu raudteele ei letud sentigi. Kõik peatused, perroonid väljaehitatud, aga pole vaja./ 12. juuni 2019, 20:46
s
S./ 12. juuni 2019, 23:34
Kui ma seal Pärnu liinil viimati sõitsin, umbes oktoobris, siis oli rong pm tühi. Iga vaguni peale umbes üks inimene. Selleks rongi käigus hoida??... Emotsionaalselt saan muidugi aeu, et on raske lahti lasta, isegi käiks kord aastas rongiga Pärnus või kuskil vahepeatuses matkal, aga sellega liin ära ei ela.
o
Oktoobris/ 13. juuni 2019, 11:01
pole jah Pärnus midagi eriti teha, aga nüüd jäävad kümned tuhanded, kes elavad selle vana trassi ääres, Pärnust ilma. Ei hakka ju Tallinna sõitma, et sealt bussiga Pärnu.
m
Mihkel/ 13. juuni 2019, 11:59
Pärnusse sõitis 2 vaguniga rong, milles kokku 105 istekohta. Soovis sa väita, et sellega sõitis 2 inimest? Võib-olla mõnest teivasjaamast tõesti tuli peale 2 inimest, aga seda kogu liini peale väita on sama tõene, kui öelda, et Pärnus elab 100 inimest.
q
QQ/ 12. juuni 2019, 20:26
Kas 900 inimest on tühi koht ? Maailma mõttes on ka neljasaja tuhhine linn küla .
i
I Di oodikari lõhub/ 12. juuni 2019, 20:26
varastab raudtee âra, teised ehitagu. Welcome to estonia
e
eh/ 12. juuni 2019, 22:33
reisirongide liiklus lõppes (vikipeedia abil meenutades) 22. septembril 1995, sel ajal oli ametis Tiit Vähi valitsus https://et.wikipedia.org/wiki/Tiit_V%C3%A4hi_teine_valitsus - Koonderakond+Keskerakond+Maarahva Erakond elik kesikud koos selle pundiga, kes hiljem võttis uueks nimeks EKRE... Ise lõhkusid ja ise nüüd ka ehitavad!
t
Tiit Vähi/ 13. juuni 2019, 06:07
lammutas raudteed? aga ta ju hariduselt autojuht:) autobaasist , nüüd saanud aatomikuningas:)
m
Mihkel/ 13. juuni 2019, 12:01
Valdkonna eest vastutas toona teede- ja sideminister Kalev Kallo (Keskerakond). Sama jama tegi äsja Pärnuga minister Kadri Simson (Keskerakond). Ei meeldi mulle need lammutajad. Nagu hävituspataljon.

r
Rail Baltija/ 12. juuni 2019, 20:25
ehitus läks lahti,elanikke pole vajagi
2
20:25/ 12. juuni 2019, 21:56
Rail Haapsalu ehitus...?
c
Crazy eights./ 12. juuni 2019, 20:23
Tegelikult uue raudtee lõigu ehitati hoopis Koidula piiripunkti juures, et ühendada Tarti-Koidula haru Valga Koidula haruga. Ja seda juba uue Vabariigi aegu. Ja enne seda ehitati uus raudteelõik Ülemiste kaubajaamalt -Muuga sadamasse. Enne seda liksus raudtee Maardusse pikki Peterburi maanteed. Mis puutub väidetava "uue" raudtee ehitamist Pärnust-Mõisakülla, siis tegelikult oli see raudtee ehitatud juba tsaari ajal aastal 1896. Seega õhtulehel väga valed andmed.
m
Mihkel/ 13. juuni 2019, 12:44
Pärnu-Mõisaküla osas mõeldakse laiarööpalise tee ehitust.
c
Crazy eights Mihklile/ 13. juuni 2019, 15:40
Seda küll, kuid seda ehitati suuresti kitsarööpmelise trassi kohale. Ja erinevalt vanast raudteest, ei startinud see enam Pärnust, praeguse bussijama juurest, vaid tule eelnevalt viie kilomeetri kaugusele Raekülla bussiga loksuda.
j
Jesper/ 12. juuni 2019, 20:17
Simson lõpetas Lelle-Pärnu raudtee tegevuse. Varsti võtab keegi kesik need rööpad üles ja müüb maha.Kesikust bussifirma omanik paneb möödaminnes ka paar bussi tööle. 25 aasta pöradt pannakse rahva raha eest rööpad uuesti maha.
m
Maha kilplastest valitsus!/ 12. juuni 2019, 20:22
Ratase valitsuses EKRE-ga on KILPLASED, kes panevad maha raudtee INIMTÜHJA kohta...! Tule taevas appi ja saada selline valitsus prügimäele!
m
Marko/ 12. juuni 2019, 20:16
Only in Estonia. Kord üles,siis maha, nii lihtne on raisata maksumaksja raha. Meil olemas Ekre ja olemas reff. Kuid millegi pärast on elu ikkasuht kehv.
q
qq/ 12. juuni 2019, 20:28
tore et vana praht on koristatud .
m
Markole, 20:16/ 12. juuni 2019, 21:58
Tänu Ekrele läheb elu Eestis järjest hullemaks....
p
Pitsu/ 12. juuni 2019, 20:11
Kõigepealt müüdi raudtee rööpad maha - odavalt. Ostja viis need otse emexisse. Nüüd aga ehitagu riik rahva rahaeest uus raudtee asemele mitme miljoni eest.... Tainakari ma ütleks......
t
tomm/ 13. juuni 2019, 00:53
Nutad 1909 aasta väljalaske relsse taga?
n
13. juuni 2019, 01:39
need ei roosteta ja pudene nagu tänapäevane hiina teras.
o
O/ 12. juuni 2019, 20:09
Tuletaks siis ka seda meelde, kes ja mis oludel olemasoleva raudtee üles võtta lasid. Kilplased.
l
Läänlane/ 12. juuni 2019, 21:06
Ilmselt sa pole kursis, mis seisus oli Haapsalu raudtee enne ülesvõtmist. Paiguti polnud võimalik sõita üle 30 km/h.
j
Jaanus/ 12. juuni 2019, 20:05
Kui hääli tuleb, ehitame raudtee kasvõi Sirtsu sohu.
c
Crazy eights/ 12. juuni 2019, 20:28
Sirtsu sood läbis raudtee aastatel 1926-1972. Seega kõik uus on hästi ununenud vana.
f
Fakt/ 12. juuni 2019, 20:04
Tegelikult tuleks see kaheksa milli ja enam (raudtee taastamine kuni Haapsaluni) küsida tagasi Jüri Mõisa & CO käest, kelle initsiatiivil olemasolnud raudtee üles võeti.

u
ups/ 12. juuni 2019, 19:55
et siis iga elanik sõidab vähemalt kolm korda nädalas rongiga - VÄHE USUTAV
m
ma sõitsin rongiga/ 12. juuni 2019, 20:12
viimati 80ndatel. ja see on tõsi. olen tallinlane, aga vot rongiga pole vajadust sõita.
e
e. / 12. juuni 2019, 21:03
Sul sellepärast ju polegi vaja rongiga sõita, et sa juba elad Tallinnas. Turba sai aga tänu kiirtrammiühendusele pealinnaga elamiskohana plusspunkte kõvasti juurde.
t
tere/ 12. juuni 2019, 19:53
tulemast kui mõistust ei ole siis ei aita ei ussi ega püssirohi

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee