Poliitika

Jüri Ratas: mina Kuusiku asemel hüvitist ei nõuaks

Toimetas Triinu Laan , 12. juuni 2019, 12:00

88 KOMMENTAARI

k
Kalju Kivi ja Toomas Savi/ 16. juuni 2019, 19:22
Tuleb uurida kui Jürgen Ligi skandaaliga lahkus ministri kohalt-palju tema sai kompensatsiooni?Rehvidel oli ju kõik maksmise peale timmitud-nad arvasid,et tänu e-häältele valitsevad nüüdsest igavesti.Ja palju sai Signe Kivi näiteks kui astus tagasi?Miks peaks keegi olema võrdseim?
k
kailane/ 14. juuni 2019, 17:47
Mida see Kuusik ka tegi või kui halvasti tema laste ema käitus, kogu see lugu ise ja selle kajastamine on niivõrd ebamoraalne, et valuraha võiks mõlemile maksta ajakirjanduse tuludest või presidendi palgast.
a
aga/ 13. juuni 2019, 10:19
mina nõuaks alati ja igal võimalusel, sest mine tea, äkki antaksegi. Kui ei nõua, siis ei saa kindlalt.
m
mulle ka rahanuts hästi meeldib ja ei jätaks võialust kasutamata./ 13. juuni 2019, 10:20
1
10:20-le/ 15. juuni 2019, 12:53
sinu või alus tuleb veel
j
13. juuni 2019, 10:06
Jüri Ratas - mina ei koostaks valitsusi p o l i t r u k k i d e s t, kel puudub korralik erialane haridus ja kompetents ning tippjuhina töötamise kogemus! Repinskiaanadega saab küll ajalukku, kuid Eesti Vabariigile see kasuks ei tule. Vaid pimeda võimujanuga kaua ei jätka, kalliks läheb see niikuinii, mõni hüvitis siia-sinna on üsnagi tühine...
n
Nii on/ 12. juuni 2019, 23:53
Ja teadlased, nõudke seda 1% SKPst Ossi käest, mitte praeguselt valitsuselt. Teie raha on Lätis, lgp. teadlased!
t
to: Nii on/ eile, 23:53/ 13. juuni 2019, 10:08
huvitav, et selles on Ossinovski süüdi, mitte valitsusjuht, kes kõike on kooskõlastanud ja heaks kiitnud. Kuid seda, et reformierakond on valitsuspartei olnud koos teiste erakondadega (mitte kunagi üksi), ei taheta kuidagi mäletada... Topeltmoraal ja harimatus!
s
Siilionu/ 13. juuni 2019, 14:35
Kui täpne olla,siis Ossinovski süü on selles,et vastutas rahva tervise tuleviku eest ja juhtus tervishoiu minister olema.Raha otsused tegi valitsuskoalitsioon keskerakond koos isamaaga,kus oli peategija rahandusminister.Alkoholi pealt teenimine on haletsusväärne,kahju et rahvas nii alkoholi lembene on,väikse koguse eest võiks ju riigile maksu maksta,nii vaesed me ju ei ole.
n
Nii on/ 12. juuni 2019, 23:51
Minu arust tuleks see 350 miljardit eurot Lätti läinud alkoholi aktsiisi raha solidaarselt sotside valijatelt sisse nõuda, kui asja autor ise vastutust võtta ei kavatsegi.
o
oss/ 15. juuni 2019, 12:56
i
Irw/ 12. juuni 2019, 23:43
Kajakene kajab vastu ja kole pahasti lausa, nagu s!tuks kaevu.
i
Irw/ 12. juuni 2019, 23:38
Orava p@bulad on sama kuivad ja kokku kuivanud nagu kajakese majandustõus.

i
Irw/ 12. juuni 2019, 23:20
Oravad on jälle oma s!taseeni siia kommentaariumisse puistanud. Ei tea, kas jäi eelmise aasta seenesaagist üle äkki? Või on äkki plesidendi Kuressaare seened. Potikute lõhn alles küljes.
i
Irw/ 12. juuni 2019, 22:54
Te tarakani ja kaja L!bud ning 0rjad võite siin end haigeks ohkida, kedagi ei k0ti teie nutuhala. Katsuge olla! Mida rohkem lalisete, seda armetumad välja näete.
i
Irw/ 12. juuni 2019, 22:19
Oss läks Soome ehitajaks, et see 350 miljardit riigikassasse tagasi teenida.
i
Irw/ 12. juuni 2019, 22:18
Kajake pandi tanki, ei võetudki Malaisiasse kaasa mehi kabistama. Küllap seal kapi taga oleks temalegi ruumi leidunud.
i
Irw/ 12. juuni 2019, 22:12
Oss on kuidagi pildilt ära kadunud. Ei tea, kas läks Lätti raha järele? No siis on ehk lootust see 350 miljardit ikkagi tagasi saada. Rõivapoiss on ka kuidagi vaikseks jäänud, kas läks jälle ärikohtumisele Malaisiasse külmkapi taha kohalikke tidrikuid kabistama või kauniks jooma?
j
jüri ratas/ 12. juuni 2019, 22:12
on teine tubakas, ta poleks ka naisepeksmisega tegutsenud
e
EKRE kommunist/ 12. juuni 2019, 21:07
Karavan läheb edasi, las k0erad urisevad palju tahavad.
i
Irw/ 12. juuni 2019, 20:39
See on täpselt oravate ja sotside jüngrite suhtumine neisse, kes nende arvamusega ei nõustu, siis on nad EKREst. Ma lootsin pisut haritumat mõttekäiku teilt, aga ju siis EKREst on paljud n.n. intelligendid kolinud opositsiooni ja vastupidi. Muudmoodi seda seletada ei oska.

t
tundub,/ 12. juuni 2019, 19:54
et sel kenal Kuusikul on breketid.
i
Irw/ 12. juuni 2019, 21:34
Räägib keegi, kellel on hemorroidid. Küsimus on nüüd, mida valida, kas breketid või hemorroidid.
a
aadu/ 12. juuni 2019, 19:50
eestlane on huvitav olevus
a
aadu/ 12. juuni 2019, 19:43
kogu selle laimukampaania korraldas kaka Temalt tuleb see raha sisse nõuda
t
Tegelikult tuleb maksta!/ 12. juuni 2019, 19:41
Maksma peaks Keskerakonna ja EKRE parteikassast, sest Ratas ja Helme sundisid teda tagasi astuma.
1
19;41/ 12. juuni 2019, 21:25
Ära jama,mees astus ise tagasi,et peret kaitsta ja et valitsus saaks tööle hakata.
v
Vanainimene/ 12. juuni 2019, 19:30
Kahtlustus pole süüdistua, ammu veel süüdimõistmine.On olemas ka ÕIGEKSMÕISTMINE!!!!
s
st/ 12. juuni 2019, 20:18
kahtlustuse tõttu läks asi suure kella külge ja kodanik sai otsest kahju. kui teaks, kui palju rahvas ja riik tema ametist lahkumise tõttu kahju sai (kui muidugi sai), siis väntaks selle ka arvele otsa.
s
Sama/ 12. juuni 2019, 19:29
Modereerige õige ennast! Nagunii pole see mingi õige moderaator, vaid suvaline mittemeeldiva eemaldamine
v
Vanainimene/ 12. juuni 2019, 19:28
Kerige oma taustakontrolliga Kuu peale. Kahtlustuse esitamine pole isegi süüdistus, ammu veel süüdi mõistmine. Võib ju ka õigeks mõist.Lollpead!
e
ei/ 12. juuni 2019, 18:50
ole Eesti patrioot vaid väljapressija
v
võõrast vara ehk riigiraha lõhkemiseni/ 12. juuni 2019, 19:03
sellised on ju kõik kaabud ja nende alamad.
t
To: võõrast vara ehk riigiraha lõhkemiseni/ 12. juuni 2019, 21:47
Sa p€rse ei taha minna d€biilik vä?

n
Nii on/ 12. juuni 2019, 18:43
Täiesti õige, et need Euroliidu lipud maha võeti, mina ei kleebi ka oma autole kõikide tööandjate reklaame, kus ma varem töötanud olen või hetkel töötan.
n
Nii on/ 12. juuni 2019, 18:38
Mulle ei ole need oravad ega sotsid mitte kunagi meeldinud. Ja seda just tänu ELi ees lömitamise pärast, ELile maksku mis maksab meeldimise pärast ning oma rahvast eemaldumise pärast. Kui müüakse oma rahvas maha mingite hüvede nimel, siis see kõlba küll mitte kuhugi. Nii
k
kolhoosnik kärneriks?/ 12. juuni 2019, 18:29
tüüp ei suuda isegi omaenda tegude tagajärgi mõista ja selline jorss tahab veel ministriks saada?
t
To täna 18:29/ 12. juuni 2019, 20:33
Ma arvan et sel n.n. kolhoosnikul oluliselt parem haridus ja erinevalt sinust ei saada ta bussijaama taga hommikut õhtusse bocki libistades.
i
irw @täna/ 12. juuni 2019, 21:46
kas teil seal kõrtsi taga nimetatakse keskkooli lõpetamist juba hariduseks?
t
To kolhoosnik kärneriks?/ 12. juuni 2019, 21:48
Sa p€rse ei taha minna d€biilik vä?
t
To: irw @täna/ 12. juuni 2019, 22:49
Mina ei tea kus kõrtsi taga sa oma bocki libistad, või bussipeatuse taga. Tõtt öeldes, ega ei morjenda ka, joo edasi! Ilmselgelt piisab selleks toiminguks sul põhiharidusestki.
n
Nii on/ 12. juuni 2019, 18:19
Oravad pole kunagi oskanud kaotada ja ei oska sellega leppida. Saite oma võimaluse, aga lasite selle veega alla. Kellegagi valitsuse moodustamine eeldab kompromisside tegemist, painduvust, koalitsiooni partneriga arvestamist. Kui kohe lüüakse keelud ja käsud lauale, siis sellise erakonnaga on võimatu koostöö leppeni jõuda. Sellise erakonnaga on võimatu koostööd teha, kes surub 100%selt oma majandusplaani peale jätmata teisele poolele mingitki valikut.
n
no / 12. juuni 2019, 18:35
mida sa jorutad siin hoopis teisel teemal, loetust ei saa aru või milles probleem?
i
ikka ja jälle/ 12. juuni 2019, 19:12
Ikka ja jälle nende palgaliste ekriidide lõputud kaanonlaulud: Refid ja sotsid sotsid ja refid refid ja sotsid sotsid ja refid ja ikka selles vaimus edasi ja edasi...sotsid-refid...
t
To ikka ja jälle/ 12. juuni 2019, 20:35
Ei kuulu kahjuks EKRE ridadesse, tee oma kodutöö ära palun, enne kui tuled lahmima!
i
Irw/ 12. juuni 2019, 20:38
See on täpselt oravate ja sotside jüngrite suhtumine, et kui sa nende arvamusega ei nõustu, oled EKREst. Ma lootsin pisut haritumat mõttekäiku teilt, aga ju siis EKREst on paljud n.n. intelligendid kolinud opositsiooni ja vastupidi. Muudmoodi seda seletada ei oska.
r
RS2/ 12. juuni 2019, 17:50
r
Refi agent/ 12. juuni 2019, 17:21
Kui nüüd Kuusik õigeks mõistetakse, siis on kompensatsioon õigustatud. Seejärel peaks valitsus käituma valitsusena, leidma laimujutu algatajad ning neilt kompensatsiooniraha sisse nõudma!
t
taibu/ 12. juuni 2019, 17:21
Kaval nipp! Nõuda riigilt priske summa, lubada naisele enda puhtakstunnistamise eest pool sellest rahast, küllap see siis vaikibki. Puhas poiss!
n
nb/ 12. juuni 2019, 17:20
Kui selgub, et Kuusikul süüd ei ole - mis muidugi aega võtab - siis enneaegse avaliku süüdistamise ja kohast loobumise nõude eest on hüvitise saamine loomulik. Tähelepanuväärne on see, et Kuusik esitas selle nõude pärast vestlust uurijatega eelmisel nädalal.

s
Seda./ 12. juuni 2019, 17:18
et Jüril võiks olla rohkem selgroogu. Diplomatia omab väärtust, kuni ei muututa ülearu järeleandlikuks. Kusagil on piir ja õiglus peab võitma.
n
Nii on/ 12. juuni 2019, 17:16
Kallas lihtsalt tõmbas endale ise vee peale, kuna ei suuda teistega koostööd teha, olla painduv ja esimene asi mis ta lauale viskas oli paks kaustik oravate nõudmistega. Mis ettepanek see on, kui mulle tehakse ettepanek finantseerida mingisse ettevõttesse ja siis öeldakse, et sorry, aga kasumit jagama 90:10 minu kahjuks.
k
kas/ 12. juuni 2019, 18:36
sassis oled omadega või?
i
Irw/ 12. juuni 2019, 20:46
Tundub, et sa tahad selles kangesti veenduda? Mmm, mina küll ei soovita! Sinu tervise pärast esiti ikka! Suvi just algas, ega keegi ei taha ju haigla aknast välja vaadates suve mööda saata! Seega hoia oma karp koos! Muidu on isegi haiglaaken sulle luksus!
1
15.53le/ 12. juuni 2019, 16:58
mina nende varandusi ei tea, kuid pole kuulda olnud, et Ratas oleks omakasu huvides midagi ebaseaduslikku teinud, võib olla isa kraapis varanduse kokku?
k
12. juuni 2019, 17:08
kui ei tea,siis ei maksa kribada. võib olla tuleb talv varem
v
Valija tahab teada/ 12. juuni 2019, 16:33
Mina valijana kysiks hoopis,kui ee tiline on yhel min istril teha kih utustööd Per lingu vastu.Nii vaoshoitud ja tarka naist pole ammu olnud.Kuidas selle naise töö segab kuidagi tema mehe pärast Perlingu tööd.Kas isa-poeg on eetiline ministrite kohal?
v
12. juuni 2019, 17:06
s
Sa oled oravate valija, sama l0ll kui 17 aastat tagasi/ 12. juuni 2019, 17:11
Mida sina eetikast ka tead
K
,,A,,/ 12. juuni 2019, 16:30
Kajakese nõme komme ongi see.Ise küsin, ise vastan. Arusaamata, mida ja kuidas seaduses on ette nähtud.
e
Ettepanek/ 12. juuni 2019, 16:27
Kuusik ei saanud 31 000 valija toetust vaid 657 häält tuli valimistel ainult ja riigikokku tal asja pole. Kui tahab toetust saada, siis pöördugu töötukassa poole või korjaku toetust nüüd sellelt 657-melt häälelt, vaatame palju nad nõus Kuusikul annetama
n
12. juuni 2019, 16:19
Nii ebasümpaatne ja kurja näoga see Kuusik.
t
To täna 16:19/ 12. juuni 2019, 17:21
Kes otsib poliitikut, kes k€pipartnerit. Sina ilmselt viimast.
t
to 17:21/ 12. juuni 2019, 18:40
ja poliitik ei võigi sümpaatne olla?
j
12. juuni 2019, 19:15
just, äärmiselt libe ja eemalrtõukav
k
Kuusik Kaasik/ 12. juuni 2019, 16:15
Egas suurt keegi ei arva, et peaks hüvitist küsima, ammugi et saama. Samas kogu Eesti rahvas on kindlal veendumusel, et mitte ükski ReffiSotsiNäljarott samas olukorras ei jätaks võimalust kasutama ja küsiks topelt.
v
12. juuni 2019, 16:20
Vöta rohud ,ole kena.Köiges ikka teised syydi,aga l öugu löksutame ja solvame ise,kuid ikka reff ja sots syydi.Kas reff käskis raha kysida vöi sellisesse olukorda sattuda.Miks ei kirjutatud näiteks Nutist kordagi?Möelge,kui veel säilinud k ör vade vahel natukegi
I
teised ka/ 12. juuni 2019, 19:16
Ikka ja jälle nende palgaliste ekriidide lõputud kaanonlaulud: Refid ja sotsid sotsid ja refid refid ja sotsid sotsid ja refid ja ikka selles vaimus edasi ja edasi...sotsid-refid...
k
kuusik-kaasik, oled ise see naisepeksja kuusik või?/ 12. juuni 2019, 19:20
Ikka ja jälle nende palgaliste ekriidide lõputud kaanonlaulud: Refid ja sotsid sotsid ja refid refid ja sotsid sotsid ja refid ja ikka selles vaimus edasi ja edasi...sotsid-refid... ekretöllide ainus argument - teised kaa! teised kaa! teised veel rohkem... Ikka ja jälle nende palgaliste ekriidide lõputud lugulaulud: Refid ja sotsid sotsid ja refid refid ja sotsid sotsid ja refid ja ikka selles vaimus edasi ja edasi...sotsid-refid...
t
To: no 18:00/ 12. juuni 2019, 20:50
Ma võin sul selle s!taaugu küljest ära rebida, kui see sulle nii palju muret valmistab, saad vanaema veinivoolikust hakata r00jama.

k
kiki/ 12. juuni 2019, 16:14
ja mitu päästjat saaks selle eest aasta palga, mis tema poolteist päeva väärt on?
k
kaka/ 12. juuni 2019, 16:07
j
ja jaah/ 12. juuni 2019, 16:22
Eksisid, kaka ehk kaabukandja küsis Trumpi käest lausa miljardi
k
Kuusik Kaasik/ 12. juuni 2019, 16:35
Reffid ei küsi mitte kunagi. Nemad nõuavad ja kui ka siis ei saa, siis võtavad ise ehk maakeeli varastavad
n
No/ 12. juuni 2019, 18:00
Kus sa kurat tead seda nii täpselt. S.taauguni juba sellest reformi ja Kaja kirumisest. Kiruge endid.
s
Saime teada/ 12. juuni 2019, 18:09
No/täna, 18:00 eks ekre omadel käibki kogu aeg jutt selle S.taaugu ümber, sellest on terve Eestimaa juba ammu aru saanud, sellepärast ekre fanaatikud seda ümberaugu juttu ajavadki kogu aeg
u
usun sama/ 12. juuni 2019, 19:26
usun ka kindlalt et kakad-kaabukandjad küsiksid miljoneid vanakaabu mõis vajab jälle remonti ja noorkaabu naisele vaja uusi stringe ja lastekarjale ka on vaja jälle uusi sukkpükse, süüa-juua jne.
e
ega / 12. juuni 2019, 16:05
kaka ka hüvitisest ei loobuks, ahne teine
a
Ahsoo / 12. juuni 2019, 16:18
Mõni ise arvab, ise usub.
t
teame/ 12. juuni 2019, 16:23
kaka ehk mõisnikust kaabukandja on tõesti eriti ahne, seda teavad kõik Eestimaa patrioodid
k
Kuusik Kaasik/ 12. juuni 2019, 16:41
teame..? Mina küll ei tea, mis ajast mõisnik E.-N. Kross kaabut kannab. Küll tean tema kohta veel teisigi 4 tähelisi varjunimesi
n
12. juuni 2019, 16:05
nn hüvitise maksmine peaks ära jätma oleks ka eesti riigile kasulikum.
h
halloooooole/ 12. juuni 2019, 15:57
On küll raske aru saada.31tuhande eest võib päris kaua täitsa ilma tööta kah olla.
h
halloooo!/ 12. juuni 2019, 16:12
nõus, summa on liiga suur, aga seda summat pole ju mina välja pakkunud, see on seadusega paigas. aga saad ikka põhimõttest aru, milleks seda raha makstakse? suures plaanis võrdne koondamisrahaga, inimesel tegelikult ka ju läheb aega, et uus töökoht leida jne? sellega ok?
l
Lugupeetud Hallooo. / 12. juuni 2019, 16:25
Ise töölt lahkumine ei ole koondamine ja tavalisele inimesele ei maksta sel puhul sentigi. ammugi, kui inimene poolteist päeva ainult tööl püsib.
h
halloooo!/ 12. juuni 2019, 15:54
kuulge, see hüvitis ei tule ju selle eest, kaua sa oled minister, vaid selle eest, et oled oma endise töö sinnapaika jätnud, et asuda ministriks. seega kui oled sunnitud lahkuma, siis pead ju hakkama uut kohta otsima ja see võtab aega, selleks ongi see hüvitis. kui raske on aru saada?
j
Just just/ 12. juuni 2019, 16:34
Just, inimene tegi endise tööga lõpu ja tänu sotsiopaatidele ja oravatele jäi ka sellest tööst ilma. Ta peab uue töö leidma ja nii kaua millestki elama.
l
lilli/ 12. juuni 2019, 15:43
Ratas on ka ainuke seal välitsuses, kes pole rahaahnusest lõhki minemas, on jäänud niisugune mulje, et peale tema on kõik viimseni.
j
Jüri miljonid ja Merivälja mõis kõik puha autode pesemise tulust.../ 12. juuni 2019, 15:53
Öelge veel,et tööga ei või rikkaks saada.
t
Tõsiselt viskab see kr6nks juba üle/ 12. juuni 2019, 15:37
Miks perekond kallaseid pole veel sealt minema l66dud, kaua see v!nguviiul k@giseb seal veel? Üle hakkab juba vaikselt viskama see pirisemine. Oleks aeg juba ausale tööle minna.
n
nõus/ 12. juuni 2019, 15:55
kunagi tundus kena naine, nüüd on nii eemaletõukav, et õudus.

a
Aga kuidas maksmisega on/ 12. juuni 2019, 15:36
Makstakse nagunii......pole ju normaalne valitsus,ega riikki
v
12. juuni 2019, 15:24
vähemalt miljoni peaks ta küsima selle kõige eest!
p
pomorin/ 12. juuni 2019, 15:56
et korralikku hambapastat osta või , mhhh eks need on kallid jahhh
t
Toslem/ 12. juuni 2019, 15:05
Hei superdemokraadid! Milliste eriliste oskuste vöi omaduste eest makstakse poliitikutele selliseid summasid? Mis on see omadus mis on poliitikul aga puudub tavainimesel?
a
asd/ 12. juuni 2019, 15:32
Arvad, et 10 000 valija toetus, pidev avalikkuse terava pilgu ja teravate arvamusartiklite all elamine, võimalike pahatahtlike pooltõdede sihtmärgiks olemine ja lisaks veel ka konstruktiivse tuleviku ehitamine on kerge töö? Aga hakka poliitikuks, lihtne :)
t
to:asd/ 12. juuni 2019, 15:45
Kuusik ei saanud 10 000 valija toetust, 657 häält tuli ja riigikokku tal asja poele.
o
oot/ 12. juuni 2019, 16:15
a miks keegi ei protesteeri, et hansson saab eesti pangast lahkumisel nüüd veel TERVE AASTA 80 % palgast. palk on tal muidugi mega. aga selle üle te ei kiunu, miks?
k
kurb/ 12. juuni 2019, 14:35
ja häbi sellise peaministri ja valitsuse pärast
v
võta hetk aega / 12. juuni 2019, 15:58
ja kujutle nüüd, et sina oleksid see minister ja et sa pole kunagi oma naist löönud, keegi laimas ja see pole tõsi. ja nüüd sa oled sunnitud seetõttu tagasi astuma, kuigi sul süüd pole. kuidas sulle siis tunduks? ole aus, kuidas tunduks? (teine liin, et ta on süüdi, jäägu praegu kõrvale, sest siis olen ma nõus, pandagu vangi).
n
Nojah/ 12. juuni 2019, 16:02
Arvad, et teatud erakonna liige ei saa ainult erakondliku kuuluvuse tõttu vägivaldne olla? Püha lihtsameelsus. Ekreusulised nagu kõigi teiste religioonide fanaatikud on pimedusega löödud ja kiidavad heaks iga tegevuse, mida nende iidolid korda saadavad isegi siis, kui see ei ole positiivne tegevus.
e
ekstaole/ 12. juuni 2019, 14:34
Jura hämas, laveeris ja tsiteeris, aga küsimustele vastuseid ei andnud. Nagu alati.
m
Mõtlik/ 12. juuni 2019, 14:22
Kas sellise häma eest, nagu praegune istun, mingi saali lipujama, maksamegi härradele palka. Nendest lippudest Eesti elu koos ei seisa. Mehed, tehke tööd ja jätke väiklane loba ja kiun!!!
l
lipujama/ 12. juuni 2019, 14:39
varastest oravajun,nid ajavad lihtsalt oma ro.osat o.kset...
e
ekre kommentaatorile/ 12. juuni 2019, 15:15
lipujama/täna, 14:39 kuule ekre kommentaator, kui sa töötad kuskil roosas ja puhastamata avalikus kohas, siis poel vaja seda meediasse üle kanda. Otsi omale parem ja arukam töökoht!
t
To täna 15:15/ 12. juuni 2019, 15:41
Kuule tarkur, tahad äkki rääkida sellest? Kui inimene isiklikuks muutub, võiks ta tulla seda kõike ka isiklikult ütlema, mitte ei pinise siin.
M
:-)))/ 12. juuni 2019, 15:45
Ma eeldan, et kui keegi muutub isiklikuks, siis on tal mune vähemalt tulla seda otse näost näkku ütlema, mitte ei pinise siin nagu õnnetu porikärbes ümber s!tahunniku. Tule ütle mulle ja teisele, et me oleme EKRE kommentaatorid, või oled lihtsalt tühikargaja?
n
Nojah/ 12. juuni 2019, 16:04
Ekrekiitjad võivad kommentaariumis ükskõik mida öelda, aga teised peaksid arvamuse avaldamiseks kuhugi isiklikult kohale minema?
t
to ekre kommentaatorile / täna, 15:15/ 12. juuni 2019, 16:14
kuule "kõiketeadjast" t.aun, pole kunagi valinud ei ekret ega kesikuid ega sotse ega oravaid! ja ei kuulu ka nende ridadesse. lihtsalt teie oravajõugu ülbus ja demagoogia ajavad OKSELE. parim, mis eestile osaks sai, on teiesugused ülbikud ja röövlid on võimult kõrvaldatud!
t
to to ekre kommentaatorile / täna, 15:15/ 12. juuni 2019, 16:21
Mille poolest EKRE ebaviisakus, ülbus ja kasvatamatus parem on, kui kellegi teise oma?
m
Mida see annab mulle?/ 12. juuni 2019, 16:41
Tõtt öelda ma ei viitsigi kuhugi välja tulla, et mingite tühikargajatest tillinäppijatega peenes kohvikus kohvi lürpida.
M
:-)))/ 12. juuni 2019, 16:51
Minusugusel suurel mehel on muudki teha, kui puberteete korrale kutsuda.
t
To täna 16:14/ 12. juuni 2019, 17:27
Mina ei valinud samuti EKREt, valisin hoopis Isamaad, aga millegipärast sildistatakse kogu aeg, ilma et enne küsiks. Ja siis muututakse üli isiklikuks ja kukutakse solvama.
t
To Nojah täna, 16:04/ 12. juuni 2019, 17:33
Kas ma olen sind solvanud v? Sina ju solvad. Sa isegi ei küsi, keda ma valisin. Lahmid lihtsalt huupi ja sildistad.
r
Reinsalu sõidab ratast/ 12. juuni 2019, 14:00
k
Kes sai valimistel vähem hääli seda tähtsama jutuga tegelane.../ 12. juuni 2019, 13:56
Nuta või naera? Valijad on täiesti unustatud...

r
Raam/ 12. juuni 2019, 13:35
Reinsalul Aeg Ratase sättimiseks
s
sinu nimi/ 12. juuni 2019, 16:06
rein salust keset solgi-kallast, sikut helme, nüüd on aeg ratas sellega kaunistada!
s
12. juuni 2019, 13:32

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee