Eesti uudised

Vaimuhaiged tunnistatakse sageli terveks. Sundravi võinuks ära hoida mitu räiget tapmist

Liina Hallik, 11. juuni 2019, 21:20

45 KOMMENTAARI

k
Krista Muug/ 12. juuni 2019, 11:41
Pohjuseid on erinevaid ,miks pere liikmeid abi otsivad on erinevaid.Paljudel juhtudel on pohjus varandus.Vastaspool kes on kuidagi kavalusega varanduse endale saanud ,teeb politseile ja kohtule selliseid avaldusi et voib olla poletab meie maja maha.Politsei ja arsti vastus pereliikmetele on tavaliselt selline,et enne ei saa midagi teha kui maja on maha poletatud.Tihti ei ole need " abi otsivad" pereliikmed nii ausad midagi.Tartus on selliste perede ühing
k
Krista. Muug/ 12. juuni 2019, 10:48
Minu vend koos oma abikaasaga otsib juba 2004.aasta juulist abi.St pereliikmed teevad avaldusi kohtule,et voib midagi juhtuda.Pohjus miks minu vend " abi otsib " on minu isale kuuluv varandus .Isale kuuluva varanduse väärtus on umbes 400000eur.Isa tegi testamendi pojale ja tema lastele.Uuema sisuline avaldus oli,et minu venna naine kirjutas Kohtusse avalduse,et kas peab ootama seda et meie maja ära poletab.Kolisin küll 100km kaugusele Tartust ,kuid vend koos oma naisega teeb jätkuvalt avaldusi Politseisse ja kohtusse.
l
lähedane/ 12. juuni 2019, 10:19
see on suur õudus , mida vaimuhaigete lähedased peavad kannatama - ja abi ei ole nüüd enam kuskilt loota :see on nüüd keelatud euronõuete tõttu. Varem võeti ikka pereliikmeid ka kuulda ,kui psühhiaatriga sai konsulteeritud , nüüd võtab haige siis rohtu , kui ise nõus on ????
e
Eino Taruk/ 12. juuni 2019, 11:20
"Varem võeti ikka pereliikmeid ka kuulda" Nii juhtub kui kõnnitakse äärmusi mööda. Nõuka aeg oli üks äärmus, kus teinekord pandi diagnoos tervetele lähedaste ütluste põhjal (millega patsient muide ei võinud tutvuda), tänapäev jälle ei saa vaimuhaiget isoleerida isegi siis kui see lähedasi klobib...
s
Sass/ 12. juuni 2019, 09:48
V-täheke.....viirus, vihmavari, vaimuhaigus, valitsus....nii palju kauneid sõnakesi.
t
tjahh/ 12. juuni 2019, 14:54
viletsus, vassimine, vähekindlustatud, võlts, "võrdõiguslikkus".. kah sobivad siia.
k
Kuidas Eestis on korraldatud/ 12. juuni 2019, 07:14
Meil ei otsusta sundravi üle mitte arstid, aga kohtunikud. Kohtunikud on osa justiitsmaffiast- see on selge. Te olete vastik tegelane, nt avalikustate mõne suurvarguse, kuid olete seljataguseta. Nüüd punutakse teile suva ettekäändel krimasi välja või lavastatakse, poetatakse midagi. Uurijal "tekib kahtlus" teie vaimses tervises ja ta suunab teid kontrolli. Komisjon, vastavalt saadud juhistele kontrollib teid statsionaaris. Seal muutute te "ohtlikuks" ja kohtunik määrab sunniga ravi teile. Sugulased saavad kätte täiesti teise inimese aasta pärast. Võimalik, et te ei tunne neid ära.
k
Kuulge miinustepanijad./ 12. juuni 2019, 07:59
Esiteks tõesti EV-s otsustavad asja üle kohtunikud. Teiseks- te olete väga naiivsed.
r
Raiko/ 12. juuni 2019, 06:23
Järjest haigemaks ühiskond ju muutub. Näiteks kogu LGBT ühiskond saab rahulikult tänavatel marssida, ilma et neid hullarisse pandaks
t
12. juuni 2019, 08:56
Tänaval marssimine on köömes, aga meil on ka tore valitsus.
n
nii/ 12. juuni 2019, 09:33
LGBT on väga rahulik rahvas. Ekrelased on need, kellest 50% vähemalt ka juba ongi hullaris ja kommenteerivad sealt siin artiklite all või peaks olema hullaris ja rahval oleks kohe palju ohutum ringi käia.
j
jep/ 12. juuni 2019, 01:53
kõik sa.a.stameedia operaatorid peab ju sinna rihma alla kinni panema kuniks mõistus tagasi koju tuleb
õ
Õigus/ 12. juuni 2019, 08:06
Uute Uudiste ja Objektiiviga tuleb tõesti nii teha.
m
ma olin hullaris/ 12. juuni 2019, 01:26
ja tehti süste aga kommantaarium on nagu zombid

n
nu ja/ 12. juuni 2019, 01:18
se vaeste probleem nad tõmblavad viiuskuds kaltsudes
k
Kristiina/ 11. juuni 2019, 22:54
Mis priviligeeritud loom see mart on,et võltsnimega hellitatakse. Teised on õiged sest mäletan lugusid.. See pole teema vaid vastutavad oma tegude eest kui pole intellektilangust või sügavat dementsust.
t
To Kristiina/ 11. juuni 2019, 23:03
Kas sa nagu selle pere peale oled kunagi mõelnud, mida nemad praegu tunda võivad, kui selle meediakajastusega pidevalt lahmitakse?
k
Kristiina/ 11. juuni 2019, 23:22
Ma olen ise ka veits haige,no tegelikult olnud ka ränki perioode. Ma ei taha selliseid lugusid ega vahet tegemist. Samuti ei vabanda pere kannatused võltsnime kasutamist. Ei tohi kohelda halvemini kui teisi seda nii heas kui halvas. Privileege ka ei soovi. Vahet tegemist ei taha. See on konservatiivne hoiak. ma ei suudaks sellises toonis lugusid teha sest palju kannatanud. lapsepõlve ei saa valida ja arstid kasutavad ära. Meeleheitel ja hirmust olin nõus ravimiga kui olin 15.. Täpselt nagu need Saksa DV sportlased sattusid lõksu ja juba 30selt oli elu läbi.
a
./ 12. juuni 2019, 00:22
allekõrsil puudub empaatiavõime. kellegi tunded ja kannatused on tema jaoks tundmatu maailm. kõik ta kommentaarid lausa karjuvad sellest. oma kinnisidee nimel sõidab ta teistest üle kui teerull.
k
Kristiinale/ 12. juuni 2019, 00:34
/Ma olen ise ka veits haige/ Ära nüüd nii tagasihoidlik ka ole. /See on konservatiivne hoiak/ See on va!muhaige hoiak.
t
Tundub, et sinul/ 12. juuni 2019, 07:46
on sügav intellelktipuue sest sa ei vastuta ammu enam oma sõnade eest.
d
doh/ 11. juuni 2019, 22:48
imelik kogemus, see, kes veel terve on aga närvivaspustuse äärel- see tahetakse kiiresti vaimuhaigeks teha ja see, kes juba on... no mõnel on ikka erilised privileegid ma ütleks
a
aga kui sa juba oled arvel/ 11. juuni 2019, 22:41
määravad psühhiaatrid sundravi vägagi kergekäeliselt
e
ei määra/ 12. juuni 2019, 07:48
patsiendil on nii suured õigused, et isegi ravil olles võib ta ravimitest loobuda. Ja mitte kellegi asi pole mida ta sel juhul korda saadab.
t
to ei määra/ 12. juuni 2019, 11:19
ebaadekvaatne iba suhu tagasi...
m
mingep./ 11. juuni 2019, 22:34
Kümned eesti psühhiaatrid kannatavad kas luulude all (unenägude seletajad või ufodesse uskujad), või kasutavad ametit kuritegelikel eesmärkidel, kuna sõltuvushäire on suhteliselt lihtsalt diagnoositav, aga kahtlustusi sõltuvushäirega isiku kinnipidamiseks ja sundraviks antakse sadu kordi rohkem, kui need kinnitust leiavad. Tegu on riikliku terroriga oma kodanike suhtes. Paradoksaalsel kombel üks sellistest sundravile suunajatest oli alles hiljuti politsei kaasabil tööpostilt sunniga eemaldatud alkohoolikust psühhiaater Vahur Kuperjanov.
v
vaatleja/ 11. juuni 2019, 23:05
Sa ära siin ufodese uskujaid küll vaimuhaigeks nimeta. Kui ise pole näinud siis ole vait. Aafrika n.ee.ger pole ka lund näinud elus ja siis on kohe vaimuhaige?
e
11. juuni 2019, 23:16
Eriti perversseks teeb Kuperjanovi juhtumi nii politsei, kohtu kui kaitseväe koostöö temaga enne ametist eemaldamist. Kusjuures temaga töölepingu sõlminud haiglajuht Andres Müürsepp on siiani ametis. Seda siis enne Kuperjanovi vägitegude sooritamist, kuritegude toime panemise ajal kui pärast Kuperjanovi politseiga eemaldamist. Seda nimetatakse korruptsiooniks meditsiinis.
o
Oswald/ 12. juuni 2019, 05:29
To vaatleja: Vaata oma UFO-sid läbi pudelipõhj edasi ja ära siin räägi sellest mida oled kärakauimas näinud.
e
Ei/ 11. juuni 2019, 22:30
Tea kuidas neid vaimselt haigeid ja ebastabiilseks tänapäeval nii palju on?
o
Oswald/ 12. juuni 2019, 05:32
Vaata, kui oled juba nii vana, et tööturul eriti ei konkureeri ja ülemus nihveldab vakselt palka väiksemaks ning kui veel mingi pangalaen ka veel seljas on, siis tahestahtmatult muutud närviliseks ja kui soovid, siis ka ebastabiilseks.
e
E./ 11. juuni 2019, 22:24
Ja muidugi nö. terved inimesed ei soorita kunagi kuritegusid?! Ei tapa, ei varasta, ei valeta...
j
jaa/ 11. juuni 2019, 22:28
Terved inimesed ei soorita kunagi kuritegusid, sooritavad haiged inimesed, kes on terveks tunnistatud.
s
Samas,/ 11. juuni 2019, 22:02
olgem ausad, on sundravi kasutatud täiest tervete inimeste peal, kes osutunud näiteks rikkaks, kuid tülikaks järglaste jaoks. Või mõnel rahakal on vaja mõnd patuoinast enda kuritegude varjamiseks. See kõik on nii raske teema, et kust leida täiest sõltumatud ning äraostmatud inimesi, et seda lahendada adekvaatselt. Samas eksimatuid pole, võid ju olla kallutamatu, aga diagnoosiga eksid..., diagnoosija ju kõigest inimene vaid. See vist raskei teema meditsiinis.
k
Kirjutaja/ 12. juuni 2019, 08:07
Kõik asjad on lihtsmad kui paistab . Asjad aetakse keeruliseks sellepärast , et oleks lihtsaam hämada . Esiteks : Aga mina ütlen teile kohtuotsusegaa ei panda kedagi sundravile vaid pannakse hoopis kohtumäärusega . Nipp on selles , et kohtumäärusega ei saa isiku süü suhtes lõplikku hinnangut anda . Süüdi tunnistada saab ainult kohtuotsusega . Ja ma ütlen teile veel : kohtumäärusega lõpetatakse kriminaalasi ja lõplik õiguslik hinnang jääb igavesti andmata .

e
11. juuni 2019, 21:51
Eksortsisti oleks seal vaja olnud.
2
21:51/ 11. juuni 2019, 21:59
Miinusepanijad, te ei tea, mida te eitate. Aga samas on see teie õnn, et te ei tea.
2
21,51/ 11. juuni 2019, 22:44
Jah, on olemas piirid ja uksed. Kuniks terve püsid, ei tule keegi sealtpoolt sinu uksele koputama. Kui aga terve pole, siis põguväravad avanevad ja tulevad nemad siia haige inimese sisse. Eksortsistid võtavad vaid tähelepanu ja kuulsust ja teiste energiat. Tulemus ei ole igavene, kui inimene haige ja piirid-uksed taaskord valla. Pigem ikka raviga inimest enda juures hoida, aga ravi määramine keeruline. Seega...lõppu ju ei olegi. Peale lõppu hullemgi veel.
t
to 22:44/ 11. juuni 2019, 23:58
Asjad on palju keerulisemad, ka ilma mingite p.väravateta. Eksortsistide asemel kasutatakse ka nimetust vabastusteenistus. Mis neil on ühist, on see, et tegemist on kristliku lähenemisega, viimane on üldjuhul "kliendile" veidi mahedamat laadi :) Miinus selle juures on, et kui eksortsist pole ise puhas või ei suuda säilitada oma puhtust, siis võib ta levitada oma energeetilist mustust edasi. See on ikka jube pilt, kui mõni "valgustunu" või "püha isa" oma käed pühendunu pea peale paneb ja see seepeale tõmblema hakkab ja vahel ka jaburust suust välja ajama.....
t
to 22:44 (2)/ 12. juuni 2019, 00:00
.... See ongi märk "valgustunu" või "püha isa" mustusest, erandiks on see, kui sellise tõmblemise käigus kutsumata külaline vaevatu kehalt lahkub.
0
00,00/ 12. juuni 2019, 00:14
see on tavaline isiksuse kahestumine-kolmestumine...jne. Seda naljalt eksorsismiga ei ravi. Hing tuleb tasakaalu viia, et üks inimene, kellena ta sündis tema endaga kohtuks ja nii jääkski. Vaim tuleb terve hoida, eksorsist seda ei suuda. Need "olendid" võivad rünnata igaüht, kes pole suutnud mingi aeg magada-süüa...ennast pesta näiteks. Kui asi tasakaalu viia, saab tugev terveks, haavatav mitte. Ajukeemia on tasakaalust väljas ja sinna välja ta jääbki, kui ajukeemia tasakaalust väljas. Inimene võib mingi lihtlabase lupjumise tagajärjel kuulda hääli ja täita mingeid veidraid käske.
t
to 00,00/ 12. juuni 2019, 01:00
Täna õnne, et oled ainult selliste nähtustega kokku puutunud, mida kirjeldad. Muideks, olen üle kahe ööpäeva järjest üleval olnud, mingeid hääli pole selle tõttu kuulnud. Kuidas saab lubi peas käske tekitada? Mida nimetada tasakaaluks? Annan paar linki mu mõtete selgituseks, juhuks, kui inglise keel pole probleemiks: http://www.ascensionhelp.com/blog/2012/01/31/never-call-them-archons/ http://www.dangerofchi.org/ https://www.youtube.com/watch?v=cJCk7s4rqbk https://www.youtube.com/watch?v=ZSrIT4y0nrM&list=PLQgiASqlDjw0ZldUFEgbRCd5y796ZsjH4
o
Oswald/ 12. juuni 2019, 05:40
To: 21.51. Segase inimese segast juttu ei maksa siia kirjutada.
0
01,00/ 12. juuni 2019, 19:41
väga lihtsalt saab, kui lubi või mõni kasvaja segab mingi ajusektori tööd, võib midaiganes juhtuda, kuuled hääli alateadvusest, räägid arusaamatut keelt, kaotad nägemise, aga muutud geeniuseks. Mis siin nii keerulist su jaoks on? Aju on keeruline, iga üleelatud insult muudab isiksust, teinekord lausa tundmatuseni. Sina võid arvata, et inimene on seestunud, aga tega elas insuldi üle või vaevab teda altshaimer, ning ta ründab noaga oma enda lapsi, kuna peab neid kellekski teiseks. Ajukahjustused tekitavad illusioone ja hääli ja, midaiganes veel. Isegi peakujust sõltub, kui hästi tunneb end aju.
i
ikka sellepärast et/ 11. juuni 2019, 21:34
Ka raviasutused on üle koormatud ning haigekassa poolt alarahastatud.
K
???/ 11. juuni 2019, 22:27
Keegi, nagu näib, on marru läinud, et varba peale astuti?

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee