Elu

Homoseksuaalsuse tõenäosust suurendavad need kolm faktorit!

Ohtuleht.ee, 11. juuni 2019, 16:54

122 KOMMENTAARI

e
Elukaar/ 14. juuni 2019, 09:13
Kui laste omanikud on rastid, siis kasvab peale uus põlvkond samasuguseid.
n
nooei/ 13. juuni 2019, 21:45
sellist jampsi uurivaid teadlasi peab maksumaksja rahastama
n
Naine Tartust/ 13. juuni 2019, 21:13
s
13. juuni 2019, 19:18
Siin on hea näide tuleb hakata tegema robot naisi
9
13. juuni 2019, 17:14
99% on kindel, et kui mõlemad vanemad on ühest soost siis kasvab ka laps homoks.
j
Järeldusi tee ise/ 13. juuni 2019, 17:49
Seni ikka on nii et homode mõlemed vanemad on vastassoost
a
ants/ 14. juuni 2019, 10:34
Ei pruugi ju olla. Mäletate seda võrdõiguslikku ankeeti (
t
Tex/ 13. juuni 2019, 14:37
Vaadates artikli illustreerivat fotot, neid kaht kutti ja plakatit tüüpide käes - Love is Love - jääb mulje, et nad tõepoolest teavad armastusest kõik. ;))) Milline sügav rahu, õnn ning harmoonia kummagi näolt vastu peegeldab ;))) Kumb neist on vanem nr.1, kumb vanem nr.2, sellest paraku ainsatki vihjet. Eesti peeduvapil võiks sirada arnold oksmaa bareljeef. Siis rahvas teab, kelle järgi joonduda.
e
13. juuni 2019, 13:07
Eile oli objektiivis info, kuidas meie lgbd oranisatsiooni liikmed teevad vanemate sejataga noortele ajupesu maksumaksjate raha eest oma soo muutmiseks ja täna on see video nende pealekaebamise tõttu eemaldatud. Olge väga ettevaatlikud nende inimestega!
l
ljkhgx/ 13. juuni 2019, 16:28
Objektiivis objektiivne info?! Aidake naerda !
o
13. juuni 2019, 17:17
Objektiiv on ainuke meediakanal kus on vaid objektiivne info. Mitte globalismimeelne vaid OBJEKTIIVNE. Nüüd too sina ära need kohad Objektiivis, mis ei ole tõesed!
m
madu/ 13. juuni 2019, 11:48
Meil on tõsisemaidki probleeme kui homod, näiteks massiimmigratsioon. Me tahtsime olla ju vabad ja vabadus tähendabki seda, et täiskasvanud inimene otsustab ise kuidas ta elab ning kui ta oma tegudega ei kujuta ühiskonnale ohtu, siis milles probleem?

t
Tiit/ 13. juuni 2019, 10:07
Eestis on need Reformierakonna ja sotside arvates Euroopalikud väärtused. Nagu ka islamiterroristid Euroopas.
t
to 10.07/ 13. juuni 2019, 16:29
Ära tiku teiste eest rääkima, Transves Tiit
k
kutt/ 13. juuni 2019, 09:54
mida need gayd ja lesbid teile ette jäävad,elage ise ja laske teistel(gayd) elada.
ü
Ütlen nii../ 13. juuni 2019, 14:16
See on haigus ja seda peab ravima, nagu kõiki teisi haiguseid.
ü
üten naa/ 13. juuni 2019, 14:20
Eks Eestis on kombeks haigeid kiusata ja vihata, sina oled üks neist. Aga proovi nüüd suu lahti oma haigusest teha, tulen su ukse taha plakatiga -"Haige, mine kappi".
e
13. juuni 2019, 17:19
Et jäävad ette kuidas? Jäävad ette nii, et üritavad oma ajupesuga terveid lapsi ära pöörata pervertideks!
t
täna, 17:19/ 13. juuni 2019, 17:50
Kui vanemad on vastassoost, kuidas laps võib homo olla?
m
Miinustele 17.50 all/ 13. juuni 2019, 22:09
Seda ma arvasingi, et suu teil nüüd on kinni.
a
Appi/ 13. juuni 2019, 00:03
Meie külas oli peres 6 venda-MITTE ühtegi homo seal peres polnud.Minul oli 4 venda.Kõik kenasti abielus ja laste isad ja õnnelikud
w
wew/ 13. juuni 2019, 16:30
Sinu tutvusringkond aj sugulased ei pea olema veel läbilõige ühiskonnast. Loevad suured uuringud, kus on piisavalt võrdlusmaterjali.
t
to appi/ 13. juuni 2019, 17:51
k
kateeder/ 12. juuni 2019, 23:32
gomoseksuaalsus on sotsiaalne konstruktsioon
h
haige/ 12. juuni 2019, 20:46
Teate,see pole enam naljakas,kui pooletoobised lippe lehvitavad.Kobigu kappi tagasi ja nahistagu edasi.
h
12. juuni 2019, 21:06
Heterod aga nahistavad avalikes kohtades ja nagu pole probleemi
h
12. juuni 2019, 22:17
https://kroonika.delfi.ee/news/mitmesugust/stardipauk-suvele-soome-moodi-helsingis-ronis-paarike-paise-paeva-ajal-manguvaljakule-vanainimeste-asja-ajama?id=82034773
h
12. juuni 2019, 22:18
https://naisteleht.ohtuleht.ee/673663/saame-uheks-paarike-seksis-pargis-pealtvaatajate-nahes
h
12. juuni 2019, 22:18
https://elu24.postimees.ee/3223273/lugeja-pilt-suvises-parnus-astutakse-vahekorda-isegi-pargis
s
Sisemine hävitamine/ 12. juuni 2019, 20:00
Selline pilt noortega gaylipu all on ikka väga õõvastav! Kui kaua kestab see Läänemaailma ja tsivilisatsiooni lammutamine????
k
12. juuni 2019, 21:20
kui kaua , ei tea, aga Jaapanis ammudest ajadest küll: https://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Homosexuality_in_shunga
m
Mees/ 14. juuni 2019, 09:44
Kahju, et ma homo pole, sest pole juba 11 aastat sexi saanud :(.
p
Palju vastuseid kõsimusele/ 12. juuni 2019, 17:07
https://objektiiv.ee/fookuses-eesti-lgbt-uhingu-propaganda-vanemate-selja-taga-viinud-alaealise-soovahetuse-teele/
s
Selline/ 12. juuni 2019, 16:16
asi nagu homoseksuaalsus on puhas vai.mne hai.gus. Seda propageerida ja levitada on tegelikkuses kriminaalne. Et küll seda ei tunnistata ja on Läänelik väärtus, siis näitab see ka kogu nn Lääne vai.mset mandumist.

p
pärakavähk/ 12. juuni 2019, 15:34
edasi seltsimehed peedikud, pange edasi
j
Jah/ 12. juuni 2019, 16:17
Ekres on neid päris hulgaliselt, päevast päeva ainult nende suust sellist juttu kuulebki
s
Sa jah/ 13. juuni 2019, 10:02
Mingi ekre fänn, et ilma ei saa
a
Austet toimetus/ 12. juuni 2019, 14:54
Kas oleksite nii kena ning kirjutaksite mis faktorid suurendavad nekro ja zoofiiliat ning ka muid senitundmatuid hälbeid.Nendel teemadel paraku lgbt ühingust pole abi.
t
Teisitimotleja/ 12. juuni 2019, 13:45
No ei saa olla mõnede kommenteerijatega nõus, kes väidavad, et homosid kiusatakse taga. Meie kogu riigipropaganda kiidab homondust takka. Pigem on taga kiusatud homofoobid, kelle juurdepääsu meediakanalitesse on tõkestatud. Olen isegi seda palju kordi kogenud kus minu homo kriitilised kommentaarid kustutatakse ära. Voi võtame kasvõi homokriitiline EKRE ja me näeme täna kõik kuidas teda materdatakse ja laimatakse.
v
Varreke/ 12. juuni 2019, 15:18
Kas kirjutasid oma jutu vasaku käega?
e
eu/ 12. juuni 2019, 13:19
Suurim soodumus ajupesule on inimestel, kel Üleloomulikult suur tähelepanu vajadus. Vajadus erineda millegi poolest ( kui ei ole vaimseid/käelisi oskusi/võimeid, millega tavaelus silma paista). Saadud ära kasutatud pedofiilide/omasooiharate poolt ( tavapäraselt uimastatult vägistatud). Ajupesule vastuvõtlikumad inimesed ( inimesed, kel raskusi ettesöödetava teabe analüüsimisel ). Muideks, geneetiline kõrvalekalle soodumuseks omasooiharusele on saanud teaduslikult tõestatud. Huvitav, millal see kirjutis siit kustutatakse!?
a
Andres/ 12. juuni 2019, 21:08
Kui pildil olevaid lipulehvitajaid vaadata, siis khm, pole ime.
j
Jah/ 12. juuni 2019, 13:18
õige oleks siiski kui asi oleks kriminaalne, sest homoseksuaalsusega kaasneb palju häl.beid, nii mõtlemises, teiste terroriseerimises, noorte poiste eksitamises ja nende keha rikkumises ja see kõik ei ole normaalne vaid kriminaalne.
k
Kürbike/ 12. juuni 2019, 15:19
Kas kirjutasid oma jutu vasaku käega?
t
to Kürbike/ 12. juuni 2019, 15:50
kas sa loed paremalt vasakule?
h
Hetero/ 13. juuni 2019, 10:13
Noori poisse jahivad ikka pedofiilid mitte homod. Ja pedofiilia on tõesti kriminaalne ja ebanormaalne. Kui inimesed on täiskasvanud ja leiavad, et neile meeldivad samasoolised, siis ma ei saa aru mis see sinu asi on? Tegele enda ja oma asjadega.
l
Lisaks hetero jutule/ 13. juuni 2019, 22:11
Kusjuures pedofiilidel reeglina on naised kodus ja oma lapsed olemas.
v
Vana mees/ 12. juuni 2019, 12:38
Homoseksuaalsuse tõenäosust suurendab oluliselt see, kas noormees on kohtunud temast vanemate homoseksuaalsete meestega või mitte. Homoseksuaalsed mehed levitavad homoseksuaalsust poisikeste vägistamise teel. Tavaliselt kaasneb vägistamisele ka ajupesu.
k
Kui tavaliselt, siis ju ise osaline/ 12. juuni 2019, 15:26
o
ossi/ 12. juuni 2019, 11:58
Olles sotsiaaldemokraat, suureneb tõenäosus 50%
m
Maie/ 12. juuni 2019, 11:56
Mis te ajate! Vaatasin just seriaali kolmest geimehest ja kõik olid paremakäelised.

s
Sinu/ 12. juuni 2019, 10:06
kommentaar suunati modereerimisele, kõik see mis tõsi on ei lasta üle, aga valeta ja hüüa kooris et pe.de.d on õiged siis lastakse üle.
a
ajaloo seletus/ 12. juuni 2019, 09:45
Iga poisiga immuunreaktsioon tugevneb - kas see tingis ka esimese printsi kuningakseelistamise protsessi?
ü
üks..../ 12. juuni 2019, 09:19
...faktor on et õl.pe de st mode kustutab talle mittesobivad kommid.
s
selle/ 12. juuni 2019, 08:00
vastu aitab hästi kiljotiin
a
ants/ 12. juuni 2019, 12:18
giljotiin on õigekirjas
m
Maailm/ 12. juuni 2019, 01:26
Tundub, et Õhtulehel on alanud juba hapukurgihooaeg, et neid geiteemasid taas üles tõstetakse. Kui igaüks annaks maailmas järglasi, siis kakleksime me selle pärast, et ruumi jätkuks. Maailm ägab juba praegu ülerahvastatuse käes. Ja see meeletu tarbimine, millega kahanevad loodusvarad ning meeletu reostus.
m
12. juuni 2019, 08:51
mis meil muu maailmaga pistmist?eestis pole mingit ülerahvastatust,pigem vastupidi.
t
täitsa nõus!/ 12. juuni 2019, 12:30
liiati pole töökohtade vähenemise (ja automatiseerimise) tingimustes rahvast enam nii palju vaja.
t
To:täna kell 08:51/ 12. juuni 2019, 12:40
Vaatamata sellele, et meid on siin vähe, suudame kasutada looduslikke ressursse lubatust rohkem, mis pole jätkusuutlikkus. Kui antaks luba täielikuks vabaduseks, siis näiteks metsad võetaks kohe maha, et rahaks teha.
t
T,/ 11. juuni 2019, 23:05
ÕL. kas muid teemasid, millest kirjutada pole enam?!!
d
Dr. Google / 11. juuni 2019, 23:04
Tasub veidi lugeda nähtusest nimega OCD (guugeldage..). See on jummalast veider asi, millel pole homoilusega suurt pistmist. Inimesed kirjeldavad olukordi, kus nad enda imestuseks käituvad nagu tüüpilised pedofiilid, samas ise nad seda ei ole. Ehk siis ajukeemia teeb inimesega selliseid trikke, et mõistus tõrgub uskumast. Osad kodanikud jäävadki seetõttu ummikusse oma asjadega, saamata asjakohast ravi. Täiesti veider asi.
m
11. juuni 2019, 22:07
Mind on vikamine läbi elu vormis hoidnud. Olen üle 50. Näen välja nagu 30 pluss tervis hea.
j
11. juuni 2019, 22:39
Ja üksi nagu püksinööp

p
Proov/ 11. juuni 2019, 21:34
Kas nüüd siis suleti kommentaarium lõplikult. viimane postitus 20:46
l
11. juuni 2019, 21:58
Lahti, sinu postitus kl 21.34
h
Huvitav, palju väljaandes selliseid om?/ 11. juuni 2019, 20:46
mis ho x mopropag anda see lahti on läinud? 50% pooldab ho x mosid? See võltsuuringufirma võib igasugu jama väita aga ma ei tea kedagi oma tutvusringkonnas kes seda pooldaks ja minu tutvusringkond on ikka suur. See, et pooldajaid on 20%, on veel aruaadav. ~5-8% lil x lasid ja 12% võib ehk seda taluda. Selline valeinformatsiooni levitamine on liig mis liig. Huvitav, palju on väljaandes endas om x asooih x araid?
m
Milleks see propaganda, õhtuleht?/ 11. juuni 2019, 20:44
mis homopropaganda see lahti on läinud? 50% pooldab homosid? See võltsuuringufirma võib igasugu jama väita aga ma ei tea kedagi oma tutvusringkonnas kes seda pooldaks ja minu tutvusringkond on ikka suur. See, et pooldajaid on 20%, on veel aruaadav. ~5-8% lillasid ja 12% võib ehk seda taluda. Selline valeinformatsiooni levitamine on liig mis liig. Huvitav, palju on väljaandes endas omasooiharaid?
o
on jah vale, aga mitte nii nagu sa arvad/ 12. juuni 2019, 14:57
Pooldajaid on üle 50% ikka. See, et sul on mõnisada "gorillaisast" tutvusringkonnast, ei tähenda, et see ongi nüüd suur rahvaenamus. Õnneks suurem osa eestlastest on ikka normaalsed ja lasevad igaühel elada nii nagu nad ise tahavad.
e
Ei tea/ 11. juuni 2019, 20:28
enne seda homopropaganda laviini ei vihanud neid, tundsin kaasa, nüüd vihkan!
v
vihaste inimeste juures lilled kiiresti närtsivad/ 11. juuni 2019, 21:22
Kui keegi sellest saab kahju, siis se oled sina ise
t
tehke mida tahate/ 11. juuni 2019, 20:07
jumal lõi naise ja mehe.minge keldrisse ja nõudke oma nn tahtmist
e
Eli Jumala terava silma all/ 11. juuni 2019, 22:00
Ju Jumala tahe, kui on ka homod
h
Hanok/ 13. juuni 2019, 17:54
Ja pärast Jumal lasi kaksikõele ja vennale sugu teha
m
11. juuni 2019, 19:50
metsik ja meeletu homopropaganda lääneriikides on ikka otsustav faktor,miks seda peedundust nii palju on.kui ikka hommikust õhtuni meedias lauldakse,et homo olla on moodne ja mõnus,siis pole ime,et nii palju noori ära rikutud on.venemaa tegi selle koha pealt küll õieti,et igasuguse homopropa ja noortele ligiajamise ära keelas.eesti peaks siinkohal venest õppust võtma.
k
Kle teisitimotleja/ 11. juuni 2019, 18:51
Homoseksuaalse noormehena ma tahaks sulle öelda, et see on pullikaka, mida sa ajad.. kuni 20. eluaastani ma üritasin igal hetkel mõelda, et tegelikult ma ju ei ole. See on tegelikult ühe teismelise jaoks psühholoogiline piin hakkama saada sellega, et sa ei olegi "normaalne". Võin kinnitada et homo olemine ei ole ka täna kohe kindlasti populaarne... vaime või füüsiline vägivald on garanteeritud. Ja on väga suur protsent teismelisi kes lõpetavad oma elu sellepärast. Ei ole ma ka täna ülemeelikult uhke selle üle, kes ma olen, aga olen leppinud olukorraga.
o
onu/ 11. juuni 2019, 19:31
No kas siis ei järeldu sellest jutust, et homod on tegelikult psüühilist ravi vajavad tegelased? Kannatavad ju oma kiiksu pärast. Vaat need, kes hakkavad homoks igasuguste mõjutuste tõttu ja ei kannata seejuures, need on lihtsalt selgrootud kujud, kes ise ka ei tea, mida tahavad. Sündisid mehena aga mees olla ei taha. On ju kiiks? Et mitte öelda psüühiline haigus.
1
11. juuni 2019, 19:52
18.51-le:kas sa psühhoterapeudi poole pöördumist pole kaalunud?saaksid arvatavasti abi,aga seda sa ju ei tee,mugavam on poris edasi aeleda.
o
onule/ 11. juuni 2019, 21:24
Ja millist ravi sa pakkud, kas giljotiini teraapiat?
J
@ onu/ 11. juuni 2019, 21:30
Ja kui see on haigus, siis jääb täiesti arusaamatuks, miks Eestis haigeid inimesi kiusatakse? Miks SINA isiklikult kiusad? Kas homme lähed vähihaige juurte ja hakkad teda sõimata? Või kurttumm peab sinust kaarega ringi minema, sest kes teab, virutad talle vastu nägu, ehki hakkab rääkima ja saab normaalseks.
e
eu/ 12. juuni 2019, 12:53
Lp. 19:52 Mida tegelikult ei avaldata, on see et tegu on tavalise vaimse väärarenguga. See on ka ravitav ja aidata saab ka selleks koolitatud psühholoog. Kuid siin tekib üks aga. Nimelt peavoolu psühholoogia ei koolita ( kas ei soovita, või ei osata ) hingeabilisi, kes suudaks omasooiharuse raviga tegeleda. Näide elust, kus Tartu Lastehaigla hingeabiline mitte ei püüdnud ravida/aidata noorel inimesel omasooiharusest vabaneda, vaid koguni innustas/ soovitas sellega leppida!!!???
K
, 12:53/ 12. juuni 2019, 15:29
Kui ma saan õigesti aru, sind on terveks ravitud. Kelle juures käisid?
o
onule/ 12. juuni 2019, 15:33
Selline ravi kokkuvõttes lõpeb enesetapuga. Ja võib-olla annad seksuaalse iha ravimise retsepti, mis hästi aitab iha vastu (hokitsemine ei lähe arvesse).
t
to: onule / täna, 15:33 / 12. juuni 2019, 18:23
Ravi suhtes soovitan psühholoogi jutule minna. Mis puutub seksuaalsese ihasse, siis tasuks jaapanlastelt õppida. Nimelt elutruud seksinukud. Ikkagi parem kui Kämbla Kati teenust kasutada.
e
eu/ 12. juuni 2019, 19:19
Lp. 15:29 Mis teile nii muret teeb, et end isiklikult puudutatuna tunnete. Kas teil on olnud nooremas eas küsimusi, mis minust küll saab!? Kui ikka midagi asjalikku edastada ei ole, siis võiks vaikselt tiksuda. Tänapäeval ongi mure, et suur osa inimesi pealiskaudsed ega suuda sissetulevat infotulva töödelda ( võrrelda erinevaid allikaid/ uurimistulemusi ).Muideks, usa - s tehtud uuringute kokkuvõtteid omasooiharuse teemadel on teinekord küllalt huvitav lugeda, soovitaks!
m
Midagi sulle Jaapnist, 18.23/ 12. juuni 2019, 21:22
https://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Homosexuality_in_shunga
t
to eu 19:19/ 13. juuni 2019, 18:05
Mul kunagi ei ole olnud küsimusi, kes ma olen, ei kujuta ette olukorda oma sookaslasega voodis, moositagu teised mind nii palju kui jaksavad. Kui sa allud, ju sinus on see iha kuskil peidus olemas. Homoseksuaalid on alati olnud (iidne Inkade, India, Jaapni, Hiina, Kreeka kunst on tõestuseks), suhtumine nende vastu sõltub ajastust, on olnud paremad ja kehvemad ajad nii nagu naistele - kord nad oli matriarhaadi staatuses, kord alla surutud ja alandatud. Mõtle nüüd ise, kui tsiviliseeritud sa ise oled. Uuringud, ise tead, on tellitav kaup, neid tehakse vastavalt huvidele (autismi uuring)
k
kolm faktorit/ 11. juuni 2019, 18:44
väike aju -aju ehitus ja välja arenemata aju .
h
11. juuni 2019, 22:01
Heterode sugurakude hälve
k
Kas sa/ 12. juuni 2019, 14:58
räägid ekrelastest? kõlab täpselt nõnda küll....
m
miinustele 22:01 all/ 12. juuni 2019, 15:34
Kas teil on teada juhtumeid, kus homod on homode sünnitatud?

t
Teisitimotleja/ 11. juuni 2019, 18:29
Usun, et propagandal on tohutu mõju. Kui me pidevalt räägime, kui toredad, andekad ja head on homod siis tahes tahtmata jätab see norgema närvikammga mehele oma mõju ja eks temagi tahab olla see populaarne poiss. Et seda koike saada hakkabki homoks. Uhiskonna hoiakutel on oluline roll inimese kujunemisel ja tähelepanelikum inimene näeb kuidas meie liberaalses ühiskonnas pervertide hulk on plahvatuslikult tõusnud.
u
uudishimulik/ 11. juuni 2019, 21:31
Kas sulle on propaganda juba mõjunud?
l
Luulud/ 11. juuni 2019, 22:04
Meelega saadakse homoks? Et meelega tahakse olla kiusatud, sõimatud, narritud, enesetapu äärele viidud? Ise kah seda usud?
k
Klm/ 12. juuni 2019, 08:35
to Luulud: Kiusatud ja sõimatud on homod võib-olla Venemaal ja muudes n.ö. tsiviliseerimata riikides. Läänes kehtib juba aastakümeneid täielik nulltolerants igasuguse homofoobia suhtes. Homodel ON väga toetav kogukond ja lisaks seisab nende seljataga praktiliselt kogu "vaba ja liberaalne maailm". Kui kedagi rünnatakse, siis asub kogu see seltskond barrikaadidele. Mäletate, kuidas üks mees jäi ilma Oscarite õhtujuhi kohast, kuna ta oli 20 aaasta eest teinud mingeid homofoobseid kommentaare?
e
eu/ 12. juuni 2019, 13:04
Lp. luulud 22:04 Enne, kui kedagi naeruvääristada, paluks tutvuda teemaga pisut sügavalmalt. Olen teisitimõtlejaga päri. Üks suuremaid mõjutajaid on tõesti ajupesu ja seda just suunatuna eelteismelistele/ teismelistele ( kõige tulemuslikum). Vastuvõtlikkus ajupesule on just levinud vaimselt mitte tasakaalukatel inimestel. Just neid vaimselt mitteküpseid inimesi ( halli massi ) tekitatakse üha rohkem juurde ka meie ühiskonnas.
t
to eu/ 12. juuni 2019, 15:36
Noh siis ootame pisut kuni sinu aju saab pestud.
e
eu-le/ 12. juuni 2019, 15:38
Tead mida, homod siiski on heterode armuviljad, nii et vaata pigem mis sinu peres toimub. Miks sinu peres lapsed on vaimselt nõrgad, miks nad vaatamata sinu kasvatamisele on vaimselt tasakaalutud.
e
eu/ 12. juuni 2019, 19:32
Lp. eu-le 15:38 Teadmiseks teile, et lgpd...prqs klubi kõrgematel astmetel olevad tegelased teavad täpselt keda, kuidas ja millises vanuses töödelda! Tead ka seda ,et nimelt need lgpd... lased pakuvad netis oma "igakülgset abi/nõustamist" , et tuua noori "eksinuid" oma rüppe. Mine palun tutvu omasooiharate kodulehel, kuidas pakutakse "nõustamisteenust" noortele! Justnimelt need on need "euroopalikud väärtused", mille suunas ka Eesti ühiskonda üritatakse tõugata.
j
Jauram/ 11. juuni 2019, 18:27
Likvideerime p e d e d e l selle huvi, kui anname tasuta kasutada Männiku Serena, ujumisoskus pole kohustuslik !
v
valter/ 11. juuni 2019, 21:07
ja vot no teeme nii kaa ett teeme iga linna raegoja blattsile ägeda areeni kuss mehed saavad elu&surma peale kakelda ja võidelda ja et nad sele eest menti ei satu
n
Napsitrall./ 11. juuni 2019, 18:13
No mina olen Iesbi, nende kahe fakroru tõttu. Esiteks mul on mitu vanemat õde, ja teiseks, mind tõmbab ikka sinna naiste poole, vaatamata asjaolule, et nii palju noori kenaid mehi ümberringi. :-)
k
kõik naised/ 11. juuni 2019, 18:22
on kuigipalju lesbid, sealt ka see suur sõbrannatamine, soov vaid naisterannas olla jne.
n
Napsitrall to 18:22/ 11. juuni 2019, 19:32
No mina olen siiski mees. :-) Muideks täna t a p s i n kolm isast kärbest ja kaks emast. Kuidas ma neil vahet tegin? Kaks istus peegli peal ja kolm minu õllesanga otsas. Kuid ma kahtlen, et need peegli omad seepärast Iesbid ja õllesanga omad homod olid. :-)
k
k/ 11. juuni 2019, 23:07
minu tädil 7 poega, kõik pesueht heterod, ei salli nad ka homosid.
t
tädi pojadest/ 12. juuni 2019, 15:42
Ja sa kohe tead, mis nende peas toimub, ja oled 100% kindel, et seal homod ei ole. Mina sellist riski enda õlgadele küll ei võtaks. Mõnegi on teesklenud ja naisega elanud, aga varem või hiljem kapis välja tulnud. Õnnetud nende naised, ma pean ütlema. Kusjuures kõige ägedamad homode vihkajad on homod ise, et ainult keegi nende ihast teada ei saaks.
b
Bartolomeo/ 11. juuni 2019, 18:03
Kas geil on vahet, keda tagant panna - meest või naist? On see erinevus ka füüsiline?
k
kolm faktorit:/ 11. juuni 2019, 17:49
inimese nõrkus, mõjutatavus, naistes kibestumus.
k
kui naised/ 11. juuni 2019, 18:22
sexi ei anna, siis ei jäägi muud üle.
t
Töömees/ 11. juuni 2019, 17:28
Pigem kui on kaks vasakut kätt
n
Nõukaajal/ 11. juuni 2019, 17:26
Töötasin koos noore mehega,kelle homod vägistasid.panid kaela ukse vahele ja tegelesid oma suure armastuse jagamisega.
v
11. juuni 2019, 17:34
Vanglas selliseid pidi palju olema, ja vägistajad puhas heterod
m
11. juuni 2019, 17:36
Ma küll ei usu et see noormees sul sellisest asjast on rääkinud, ju see noormees oled sa ise
t
tiad/ 11. juuni 2019, 17:24
Aga kui mees kannab kahte vasaku jala kinga?

o
Olla gei/ 11. juuni 2019, 17:17
Mis vahet on, kumma käega tambid pihku, kui on hele tukk ja prink pepu poisil, on soodumus.
m
11. juuni 2019, 17:19
Millist käsi kasutad sina isiklikult?

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee