Elu

Täiendatud Katri Katsi kommentaariga

Katri Katsi loodud bikiinibrändi tooteid müüakse Hiina odavmoe leheküljel 14 korda odavamalt? Katri Kats: ma ei kasuta lapstööjõudu (60)

Keit Paju, 13. juuni 2019, 13:44
Katri Kats ehk Katri Palm Stanislav Moshkov
Sotsiaalmeediakuulsus Katri Kats ehk Katri Palm tuli veidi aega tagasi välja oma rõivafirmaga Kiss’n’Thrill, mis keskendub ehetele ja bikiinidele, viimased on naise sõnul suunitletud väikeste rindadega naistele. Palmi ujumisrõivad, mis Instagrami-staari sõnul on käsitsi tehtud, sarnanevad aga kahtlaselt palju odavatele bikiinidele, mida Hiina odavmoe lehekülgedelt saab tellida.

Palmi bikiinikomplekt maksab vahemikus 70-78 eurot, seejuures ei müü ta bikiine komplektina, vaid eraldi: biikinitopp maksab tema kollektsioonis 35-39 eurot, sama hinda küsib ta ka bikiinide alumise osa eest.

 (kuvatõmmis / kissnthrill.com)

Hiina odavmoe veebisaidil on aga täpselt samasugused bikiinid müügil pea 14 korda odavamalt ning identsed bikiinid saab vaid paari kuni viie euro eest. Instagrami kasutaja Heleza jagas oma Instagrami story's kuvatõmmist Aliexpressi veebilehelt, kus sarnasus silmaga näha. Katri Kats võttis sel teemal ka oma Instagramis sõna ja selgitas, mis toimub. 

 Kuvatõmmis veebilehelt aliexpress.com

Palm: kõrge hinna tingib eetiline tootmine

Samal teemal

Palm rääkis situatsioonist oma Instagrami kontol. “On inimesi, kes juba siin ajavad mingit segast teemat, millesse nad pole süvenenud ja teevad ennatlikke järeldusi ilma, et nad midagi teaksid või aru saaksid,” ütles ta, lisades, et on sellega harjunud, et inimesed, kellest tal paremini läheb, teda ründavad.

Palmi sõnul on tema bikiinid on tehtud käsitsi Balil ning neid valmistab väike firma. Ka materjal, millest bikiine valmistatakse, on Palmi sõnul pärit Balilt ning kõik materjalid ja värvid valis Palm enda sõnul ise välja. 

“Lõigete koha pealt - ma ei ole muidugi moetaustaga. Olen lihtsalt pannud kokku oma ideed, asjad, mida olen ise kandnud, mis on meeldinud, hästi istunud ja võiks minu väljanägemise paremaks teha. Selle alusel said bikiinid kokku kombineeritud. Ma saan aru, et sellise topi nägemine pole esmakordne," tunnistas ta. 

Palm ütles, et ta saab aru, et eestlaste jaoks on 70-80 eurot bikiinide eest kõrge hind ja ta ei eeldagi, et tema bikiinid mahuksid kõigi hinnaklassi. Suure hinna taga on sotsiaalmeediastaari sõnul aga eetiline tootmine. 

Palmi bikiine valmistab viis-kuus inimest. "Nad saavad ausat palka, ma ei kasuta lapstööjõudu. Tingimused, milles inimesed töötavad, on ausad ja täiesti inimlikud. Saan käsi südamel öelda, et ma saan öösel magada ja ükski inimene pole seetõttu viga saanud, et mina tahan bikiinibrändi," selgitas ta. 

"Kui te leiate, et tahate osta bikiine väga odavalt, kahe kuni nelja euroga... ma olen seda ka teinud ja ei mõelnud tol hetkel, kuidas on üldse võimalik asju nii odavalt toota. Võin öelda, et kui tellid omale kaheeurose bikiinipaari, on keegi seetõttu kannatanud."

Katri ütleb Õhtulehele, et kasutaja Heleza ei ole tema jälgija, ning info, et üks kasutaja teda laimab, jõudis üsna kiiresti ka temani. Kogu lugu sai alguse sellest, et Katri tegi oma Instagrami kontol loosi, milles osalemise tingimuseks oli see, et inimene peab oma story'sse postitada üks kindel pilt Katri Katsi Instagramist ning lisada sellele juurde Katri ja tema bikiinibrändi tag'id ehk märksõnad. 

Kasutaja Heleza tegi seepeale oma story'sse postituse, kus tõi välja Katri ja Aliexpressis müüdavate bikiinide sarnasuse, mispeale otsustas Katri oma sotsiaalmeediakontol avaldada videoselgituse. "Kui olin lugu seletanud, kadus Heleza story kahe tunni jooksul. See on selge vihje, et inimene sai aru, et ta on midagi valesti teinud."

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee