Poliitika

President Ilves minister Kingole: on rumal väita midagi, mis on nii hõlpsasti ümberlükatav

Toimetas Triinu Laan, 11. juuni 2019, 12:13

192 KOMMENTAARI

n
nuut/ 19. juuni 2019, 10:02
e
ei tohi kirjutada/ 12. juuni 2019, 23:08
moded kurnivad kohe ära,kui ütled,Ilves pane suu kinni,et hüved tuleb äravõtta ja nimetus ka, est julgesid solvata eestlasi ahvlaks nimetades,lisaks ka koalitsiooni auliiget Eesti presidenti. Ära targuta.
m
Mis maa/ 12. juuni 2019, 17:48
k
12. juuni 2019, 17:40
Kas inimene ei tohi nüüd siis enam oma emakeeles ka rääkida? Äkki hakkame ameeriklastelt ka nõudma, et kui nad siia tulevad, et siis rääkigu Eesti keeles?!?
S
!!!/ 12. juuni 2019, 12:33
Sama rumal või rumalamgi oli nii avalikult ärmatada ning EAS-itada, et see kõigile kätte paistab.
v
Vanur/ 12. juuni 2019, 08:27
Meri oli president, kes üllatas, eriti Läänt, et kuidas on võimalik, et ida-eurooplane räägib vabalt ja ilma tõlgita. Bush seeniorile õpetas maateadust.

j
Ju vist, kui mitte just/ 12. juuni 2019, 06:41
Tädil ehk keeleprobleem? Kui oli inglise keele tund, ajas poisse taga?
r
Rahvuslane/ 13. juuni 2019, 00:52
Erinevalt sinust austab ta oma emakeelt, muidugi kui eesti keel on sinu emakeel.
l
Lätlane/ 12. juuni 2019, 05:13
Tehke tädile kõdi, ehk hakkab kihistama ja ei aja enam nii rumalat juttu.
o
on/ 12. juuni 2019, 18:52
paldies, pusim pasistami...
k
Kopeerin siia kommi Postimehest:/ 12. juuni 2019, 02:56
Aivar Põldvee: "Kui inimene räägib rumalusi, kas siis saab öelda, et ta valetas?" Ammendav ju!
o
oh milleks/ 12. juuni 2019, 01:20
milleks meile jutunaised ja kaotayd aeg,mis ei vii kuhugi
k
kurbmang/ 12. juuni 2019, 00:30
Tühipaugutamine ei vii meie valitsust edasi

r
11. juuni 2019, 23:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to: eile, 23:38/ 12. juuni 2019, 08:52
ANTUD juhul ei räägi ainult tema ja räägivad nad õigust! Loe ka teisi säutse! See on nagu lasteaias - kus iga asja peale saab narrides vastata: "... aga osta elevant ära!" Jah, ka mina kirun eelmist presidenti selles osas, mis tema tegemistest ametisoluku lõpuajal välja tuli, see ei ole normaalne. Kuid see ei muuda asja, sest praegu on jutt Eesti Vabariigi mainest hoopis teisel tasemel! Ja selles osas on THIl igati õigus!
o
on/ 12. juuni 2019, 18:57
üks kamp ilvese,ansipi,ligi,jt.paljude reffide näol, kes keeraks kuidas aga saaks, et ekrele ära teha- oodake veits kuni mart salastatud dokumendid avab, siis on palk olemas...need ärategijad ei saa aru, et teevad meie riigile kahju, neile vaid enda heaolu tähtis, nagu egoistile.
a
Arnold./ 11. juuni 2019, 22:24
Erinevalt Ivan Oravast, kes ei teinud suudki lahti, kui tiblad varbaküüsimaha rebisid.
l
11. juuni 2019, 22:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
krat/ 12. juuni 2019, 00:32
no lobihelmeke kuhu edasi
r
Rahvusvaheline mees/ 11. juuni 2019, 22:03
Jah, tema suur eripära, mis tegi ta äravahetamatuks kõikide maailma asjameestega, oli kahtlemata see, et ta hakkas väga tihti tantsima. Ta tegi seda kõige sobivamates ja sobimatumates kohtades, nii kitsamas ringis kui ka suuremas seltskonnas. See tuli tal välja kuidagi iseenesest, tal oli väga väljendusrikas plastika ning umbes üheksakümne viiel juhul sajast oli ta tantsul just see tagajärg, mida ta oli soovinud. Ta sai tantsu kaudu inimestega kontakti, suutes niimoodi edasi anda sõnumit, milleks sõnadest ei piisanud. See ei tähendanud mingil juhul, et šeff poleks osanud keeli ega vallanud ves
r
Rahvusvaheline mees/ 11. juuni 2019, 22:04
See ei tähendanud mingil juhul, et šeff poleks osanud keeli ega vallanud vestluskunsti. Vastupidi, ta valdas neidki ülimal määral, aga siiski ta eelistas tihti tantsu.
K
11. juuni 2019, 22:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
kes sulle ekre lapsukesele õiguse on andnud kommenteerida siin,mine oma lasteaeda / 12. juuni 2019, 05:53
m
modreerimise uus, varjatum vorm/ 12. juuni 2019, 19:04
nii et muuta kommentaar kirbukirjaliseks, nii et isegi normaalse nägemise juures on seda raske lugeda. minul näiteks käib see vaegnägijana üle jõu-
p
11. juuni 2019, 21:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to: eile, 21:27/ 12. juuni 2019, 08:39
Repinski oli ilmselt veelgi rumalam, kuid talle suudeti varem selgeks teha, et temast asja ei saa... Samas on see ikkagi sama valitsusjuhi valik, jääb vaid imestada, miks ta seda teeb ja kellele on see kasulik. Sahtlilepingule?
e
eestlane olen ja eestlaseks jään/ 11. juuni 2019, 21:04
T.H.Ilves loe Eesti Vabariigi Põhiseadust. Paistab, et sa veel ei mõista, et meie riigi keel on eesti keel. Ja Sina rõivas mina välisvisiidile kappide vahele. Minister Kingol on õigus, uhkusega tuleb rääkida eesti keeles, keeles, mis legendi järgi oma ilusa kõla tõttu sai maailmas teise koha.
t
to: eestlane olen ja eestlaseks jään/ eile, 21:04/ 12. juuni 2019, 08:44
keegi ei pea eesti keelt sobimatuks ja ei kutsu üles selle üle uhkust mitte tundma! Küsimus on TÖÖALASEST pädevusest. See inimene nõustus juhtima riigi valdkondi, milles tal endal puudub pädevus, haridus ja tippjuhi kogemus. Ja SELLE töö üks oluline ülesanne on kaubandussuhete loomine justnimelt välismaaga, mis eeldab tipptaseme keeleoskust mõneski levinumas keeles, rääkimata piirideta itinduses, kus on vajalik nii keeleoskus kui ka arusaamine tehnikavaldkondadest. Kingo ei ole eesti keele minister.

m
Meri kaasaegne/ 11. juuni 2019, 20:20
Kui kaua see ILVES Merit tundis, et teab ka rääkida. Meri käis väljaspool Eestit ka okupatsioonivalitsuse ajal ja kõneles ikka eesti keelt küll ja küll.Ilves olgu kohe päris vakka.Enne iseseisvuse taastamist oli ka suhtlemist ja Ilves pissis siis veel püksigi.
t
Tobukese suupruukimine.../ 11. juuni 2019, 20:51
Kingo jutt on HARIMATU köögitöölise jutt! Selle rumala naise üle saab ainult irvitada....!
l
Lumumba/ 11. juuni 2019, 22:30
Ilves teadis Merit väga hästi. Nad olid kolleegid. Loomulikult suhtles Meri inglise keeles ülemustega.
j
11. juuni 2019, 20:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
Arst/ 11. juuni 2019, 20:09
Vist on ennast täitsa põhja joonud juba.
k
Kommentaariumi reostajad.../ 11. juuni 2019, 20:53
EKRE külajoodikuid kogu kommentaarium täis lõugamas.... Kas anti neile odavad õlut....?
a
11. juuni 2019, 20:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
i
Imestan/ 11. juuni 2019, 20:55
Kuidas teie kommentaar seostub artikli teemaga? President Meri ajal olime me kõik uhked selle üle, kuidas meie president võõrkeeli valdas. Ja nüüd järsku selline seosetu "pazarahe" kommentaar?
u
uurige -valimisi/ 11. juuni 2019, 19:47
uurige -valimisi EKRE sai Eestis ainult näruse 7% hääli. Siis aga, oh imedeime! tulid Ekrele nagu taevamanna, Soomest äkki 10% e-hääli juurde. Käivad kõvad sahinad, et need 10% tulid Ekrele vene häkkarite abiga
p
peab olema E-valimisi/ 11. juuni 2019, 19:48
t
teadmiseks/ 11. juuni 2019, 20:18
ega targad inimesed EKRE-t ega Keskerakonda ei valigi.Keskerakond ja EKRE on oma valijate nägu,kes millesti aru ei saa ja haridust on vähe. Kui Ilves töötas koos Lennart Meriga,siis teab tema väga hästi kuipalju keeli Lennart Meri oskas.Väikese haridusega Kingo ei paista välja nii rumal, kui tõlk tema rumala jutu targalt ära tõlgib.Juba see jutt Kingo poolt teeb Kingo harimatuks,mis näitab kui vähe ta me riigi juhtidest teab.Lennart Meri rääkis saksa,prantsuse,inglise soome ja vene keelt.
t
to uurige-valimisi/ 13. juuni 2019, 12:30
Aga ometi tahab just EKRE, et valimised oleksid 100% läbipaistvad ja usaldatavad!
v
väga hea/ 11. juuni 2019, 19:43
to: iff/ täna, 13:16 täna, 12:21 mitte ainult selle valitsusega - Jüri Ratas tõestab järjepidevalt, et ta ei suuda kokku panna haritud asjatundlikku ja kogemustega tippjuhtide tiimi! Alustas repinskiaanaga ja on sellesse kinni jäänud siiani. Kuid ei üllata - oli ta juba siis tubli marionett, kui tal lubati natuke aega pealinnapeakest mängida. Huvitav, kuidas oleks ajalugu läinud siis, kui ta oleks ikkagi EOK presidendiks saanud - kaotas ta väga kehvalt ja kaotada see mees ei oska...
h
11. juuni 2019, 19:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
villi/ 11. juuni 2019, 21:12
jah ega saagi nikolajeviga võrrelda
j
ja/ 11. juuni 2019, 22:26
lisaks keeleoskusele peab OSKAMA ka midagi öelda, alla keskmise intelligentsiga ju ei õnnestu
l
Lätlane/ 11. juuni 2019, 19:38
See tädi on tige nagu herilane. Prooviks anda ussirohtu ,ehk aitab.

m
Maamiis/ 11. juuni 2019, 18:56
Mis president see Ilves praegu on, mine tean, et ta ei ole praegu mingi president. Järelikult on ta tavaline kodanik, täitsa tavaline. Ja arvamus liidriks ma ka teda ei pea.
s
11. juuni 2019, 18:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
loe: gümnaasiumi haridust/ 11. juuni 2019, 18:58
h
12. juuni 2019, 11:29
https://et.wikipedia.org/wiki/Kert_Kingo - seal on haridustee tutvustus ka harimatu ingliskeelse otsetõlkega. Personalitöö on inimressursside juhtimiseks nimetatud. Harimatus ruulib! Ei ole märgitud, et ta oleks keskkooli lõpetanud, küll saame teada, et ta on kooli ajal 5 aastat akordionit õppinud ja võistlustantsuga tegelenud, kuid neid nö.tippsaavutusi ka pole märgitud (ei tunne teda selle nimega ka Eesti spordi biograafiline leksikon ESBL). Huvitav on veel seegi, et vikipeedias algab tema töökäik aastast 2001 - sel ajal oli ta juba 33 aastane. Missugune töökäik oli tal enne seda?
a
12. juuni 2019, 11:33
ah jah - ja see vikipeedia artikkel avaneb vaid kolmes võõrkeeles (poola, soome ja rootsi, kuid mitte inglise, saksa või prantsuse keeles). Kusjuures soomekeeles on tema haridus saadud lausa Tallinna Ülikoolist! Ju kah midagi tõlkes kaduma läinud või - leitud...
a
Andu/ 11. juuni 2019, 18:49
Niipalju siis kommentaaridest, üks igavene pullisitt ja pasalasu nagu loomalaudas.
k
Kreml maksab hästi?/ 11. juuni 2019, 19:58
EKRE ja kremli tro.llid jälle sõbralikult sõnnikut loopimas.
k
Kaja/ 11. juuni 2019, 18:23
Naine1,kes sina oled,et teisi siin võrrelda või öelda,kes või mis keegi on. Vaata ennast jasiis tee teisi siin maha.
k
Kert to Kaja/ 11. juuni 2019, 20:22
Ja kes on refirotid, et Kingot maha teevad ja kes on see nätsu näriv imelik mees meerikamaalt, et miskit kobiseb? Ja kes üldse viitsib siin igapäevaselt valitsust ja selle liikmeid mustata? Igapäevaselt?!! Sajast kriitikavabast päevast pole ju vihased punasotsid miskit kuulnudki!! Ja saavadki sama müüdupuuga vastu! Lõpetagu klähvimine ja lasku valitsusel tööd teha. Iga päev mingi jura mingi mõttetute asjade kallal. Valitsus juba tegi hea otsuse ja langetas aktsisse, jääb raha meile rohkem, küll ka järjest uusi häis asju juhtuma hakkab.

r
ruudi/ 11. juuni 2019, 17:54
See keeleoskuse peitmine kõikvõimalike põhjuste taha hakkab ära tüütama. Saan aru, et on inimesi, kel on võõrkeele kasutamise kartus- paraku hetkel käib jutt väliskaubandusministrist s.o. ühest riigi müügimehest välismaal. Kõige mõistlikum, mida EKRE hetkel teha saab, on võtta pea liiva seest välja ja asendada pr.Kingo mõne pädevama spetsialistiga, kes antud parteisse ei pea kuuluma. Võidaks riik ja samas ka partei maine. Mõlemad kaabud on hetkel korralikult tegevuses, peavad ka oma meeskonna suutma tööle panna.
n
11. juuni 2019, 17:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
Lihtlabane pori/ 11. juuni 2019, 18:10
s
sobib ikka/ 11. juuni 2019, 18:36
Pea hoogu vähegi. Ilves on maailmas tuntud, poriga võid Kinkot nimetada kui soovi on.
n
naine1 to sobib ikka/ 11. juuni 2019, 20:24
Jah, tuntud võib ta maailmas olla, sest maailm ei tea, milline alatu naisevahetaja ja ärmataja ja niisama ülbe sell see mees on! Mida ta head meie riigile tegi? Ka nüüd muudkui targutab eemalt oma läti naise kõrvalt. Maksku parem rahva raha tagasi!
k
11. juuni 2019, 17:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
naine1 to to Kingole/ 11. juuni 2019, 17:50
Muidugi, andke kinga, andke kinga, siis äkki ei tule välja nii ruttu su parteikaaslaste mustad teod, kuhu varsti välja jõuab minister nii või naa!!!
t
Tiit/ 11. juuni 2019, 18:53
mitte ainut. Täielik intrigant! Ja sellised ongi praegu pooled ministrid. Ühest andekast perest lausa 2,5 tk.
e
Ei saa kingole , kinga anda!/ 11. juuni 2019, 19:17
Siis peavad kaabud jälle kellelegi, kuu aega, lugemist ja kirjutamist õpetama!
m
miks teda nimet. presidendiks?/ 11. juuni 2019, 17:26
Lennart lausus kord, et Eestile on kombeks üks president korraga..
g
General knowledge/ 11. juuni 2019, 21:03
Kõiki, kes on kunagi olnud presidendid, kutsutakse jätkuvalt presidentideks: president Meri, president Rüütel, president Ilves. Parasjagu ametis olev president on Eesti Vabariigi president Kaljulaid. Kui tema ametiaeg läbi saab, on ka tema president Kaljulaid ja siis omakorda ametis olev president EV president xxx.
j
Jorma/ 11. juuni 2019, 17:15
Mismoodi Meri pidi siis Ilvesega suhtlema, kui tema eesti keel oli väga nõrk. Aga kui otsida tõestust avalikest esinemistest, siis ei leia eriti neid võõrkeelseid esinemisi.
j
11. juuni 2019, 17:27
Ju Meri ei pidanud Ilvest oma tuttavaks, rääkimata sellest et sõbraks...
M
17:27/ 11. juuni 2019, 17:43
Mitte ei pidanud, sõbrad nad kunagi ei ole olnud

Ü
Taat/ 11. juuni 2019, 17:02
Ühes otsas ullike,teises otsas ussike!
m
11. juuni 2019, 16:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
o
11. juuni 2019, 17:34
Oled omadega sassis. Hirmust.
p
Piret to Maret/ 11. juuni 2019, 17:51
Tähtis teema küll, punased said jälle nüüd kondi hambusse, mida pureda. Nõrgad.
p
Punased on EKRE-s/ 11. juuni 2019, 18:13
Esikommar Rüütel ja mark.si.smi-leninismi pro.pagandist H.elme.
k
11. juuni 2019, 16:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to:Kolla Geen/ 11. juuni 2019, 16:59
Kas sina oled eesti rahvas? Ehk peaksid abi otsima?
t
Tasa/ 11. juuni 2019, 16:31
Sm.Ilves võiks:tsiteerin: Kasutada ära võimalus ja vait olla.
v
Võiksid sama võimalust kasutada/ 11. juuni 2019, 16:51
n
Nips/ 11. juuni 2019, 17:21
Hr Ilves pole sinusugusele mingi seltsimees, va punanahk! Kibin-kabin ida poole!
g
genosse/ 11. juuni 2019, 17:28
Ta on seltsimees teistele sotsidele.
p
Pets/ 11. juuni 2019, 16:24
Millal minisitri palgapäev juba tuleb? Tööd murtud küll juba.
i
11. juuni 2019, 16:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Kas/ 11. juuni 2019, 16:37
toomas ise miinuseid ladumas?
t
Taat/ 11. juuni 2019, 16:20

t
Taat/ 11. juuni 2019, 16:20
Pildil on kaks "mõrudat" inimast!
o
11. juuni 2019, 16:16
Oi, oi kui kurja näoga pildil.
n
11. juuni 2019, 15:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
11. juuni 2019, 16:05
Margi olete ammu endal täis teinud riigi tagant vąrąstamisega.
m
11. juuni 2019, 15:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
11. juuni 2019, 15:45
Kas sulle ei tundu, et oled rumalam?
s
See Kert tundub olema / 11. juuni 2019, 16:00
üleni täispuidust - nii kangekaelne ja lisaks nüri.

n
11. juuni 2019, 15:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
11. juuni 2019, 15:43
Koletuhirm e.valimiste paljastuste ees!
a
11. juuni 2019, 15:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
katsu/ 11. juuni 2019, 15:45
kas teenid kunagi eksjobu tiitli - president jääb presidendiks ka peale ametiaja lõppu
a
Andrus Kuzmin/ 11. juuni 2019, 15:56
kui ta palju s... keerab siis on võimalik tema ametinimetusest vabastada, see et kommunistidele punane toomas meeldiv persoon on ei tähenda, et normaalsed inimesed peavad teie seisukohadega nõustuma. Ja veel, kõik inimesed, sõltumatta rassist, rahvusest või tiitlist on seaduse ees võrdsed, seal hulgas ka juudid peavad oma tegude eest vastutama.
l
Lorenz/ 11. juuni 2019, 16:55
Ei tasu kommuniste ja juute rünnata ja seeläbi ekre oma esimeestele negatiivset varju heita
a
Andrus Kuzmin/ 11. juuni 2019, 22:41
kus sa näed, et ma kedagi ründan? sõna, seaduse ees on kõik võrdsed, pole mingilgi moel rünnak või ikkagi on rünnak, kuna teatud rahvuse esindajal on mingid eri õigused?
o
11. juuni 2019, 15:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
Säutsuja/ 11. juuni 2019, 16:06
Kuule, jou Lucas. Ärma Tom siin. Sa ehk mäletad, mis keeles, ää, Lennart rääkis? Mis muidu teed? Ää. Mul on hängover
m
11. juuni 2019, 15:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
tõeline eestlane/ 11. juuni 2019, 15:38
n
11. juuni 2019, 15:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
segaduses/ 11. juuni 2019, 15:39
Mis e-hääletamisele on pistmist ministri keelte valdamisega?
t
tuleb uskuda/ 11. juuni 2019, 15:30
et maakera on lapergune ning seisab kilpkonnadel ja teadlased ei suuda midagi ümber lükata

k
Krat se on juba haige mis põhjuseid otsitakse,et jumala eest e-valimisi ei torgita./ 11. juuni 2019, 15:28
j
jah/ 11. juuni 2019, 15:48
e-valimiste server on juba 3-ndat aastat Keskerakonna käes ja oleks vaja uurida sobingut, kuidas ekre ikka nii palju e-hääli sai, kui kutsus mitte e-hääletama, sest see olevat pettus. Ja kuidas nad nii teadlikult koalitsiooni tegid, eks ikka selletõttu, et e-häälte serveri võti Keskerakonna käes
n
nõus, e- hääletamist peab kindlalt järele kontrollima ja uurima./ 11. juuni 2019, 19:11
EKRE sai Eestis ainult näruse 7% hääli. Siis aga, oh imedeime! tulid Ekrele nagu taevamanna, Soomest äkki 10% e-hääli juurde. Käivad kõvad sahinad, et need 10% tulid Ekrele vene häkkarite abiga.
m
11. juuni 2019, 15:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
tõesti/ 11. juuni 2019, 15:31
Kerdi väljaütlemised on Eestile kahjulikud
o
11. juuni 2019, 15:22
Oleme ju digiriik,isegi notari allkirjad teeme arvutitega ja retseptid,haiguslood ja äkki tuleb keegi,kes vanas töökohas hakkama pole saanud teadlaste tööd maha tegema.On ikka val itsemine siin maal
m
miks peab .../ 11. juuni 2019, 15:22
see IT ja välismaj. minister tänasel päeval üldse inimkehand olema, palju kiidet digiriik meil ju. Ütlemata innovaatiline oleks ju kui seda ametitkohta täidaks-sisustaks tehisintellekt-hologramm. Meil siin valkonnas maailmatasemel tippe, kes kindlasti sellise isendi loomisega toime saavad, kuulutatagu vaid riigihange välja! Kodumaa hüvanguks loogem väärikaim võimalik esindaja, keda ei kammitse ei keeloskus ega reisipiirangud.
k
11. juuni 2019, 15:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Minu nimi/ 11. juuni 2019, 15:26
Ilves on maailma silmis nime teinud??? Tuttavad välismaalt on minult korduvalt küsinud, et miks see mees kinni ei istu.
j
11. juuni 2019, 15:41
Ja miks need sinu tuttavad küsivad sinu käest ja ei lähe tõenditega sinna kuhu peab minema?
p
põliseestlane/ 11. juuni 2019, 15:50
Minu nimi/täna, 15:26 on aru saada kirjast, et seda küsiti sinu käest Venemaal, seal sinu tuttavad ongi. Mujal maailmas on THI väga respekteeritud välja arvatud ekre ja venelaste seas
n
11. juuni 2019, 15:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
jaga uudist/ 11. juuni 2019, 15:51
Kes on uus siseminister - kas Mart on eesti keelele ja kultuurile kahjulike ettepanekute eest maha võetud?
n
Nuhh/ 11. juuni 2019, 15:51
kiki-mikiks kutsuvad THI-d tavaliselt venelased ja ekre fanaatikud, eks te pedekred olete samas paadis venelastega, kes THI-d vihkavad
e
11. juuni 2019, 15:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
o
11. juuni 2019, 15:21
ooperilauluharjutusest jäi ilmselt aega ka oma grupike tööle panna.Vaatasin eile saksamaalt samasuguste h irmu tamisi,kuid seal on need kolinal söela pöhjaks lastud normaalsete poolt.Ehk hakkavad ka siin aru saama,et keeled on tähtsad ja mingi tööl kiusatu vördleb ennast Meriga,uskumatu naine

m
Meenutaks/ 11. juuni 2019, 14:59
Nojah karl vaino rääkis isegi eestis vene keeles,suur eeskuju thomas ilvesele
p
polüglott/ 11. juuni 2019, 15:24
Umbkeelne tegelane eeskujuks?
l
Lorenz/ 11. juuni 2019, 17:00
Miks Vaino . Ka Arnold Rüütel , EKRE au ja uhkus rääkis Estis ilma igasuguse häbi , pigem ikka uhkusega vene keeles .
v
Vaatan/ 11. juuni 2019, 14:58
Postituste sisu ja taseme järgi tuleb tunnistada, et Eesti on napi kirjaoskusega maa: suur osa kommenteerijaist ei saa loetud tekstidest aru. Siin targutajaile on ükspuha, millest jutt, nemad patravad ikka julgesti oma joru.
n
Näen/ 11. juuni 2019, 15:52
need on ekre fanaatikuteks kehastunud omaaegsed trollid, kes samasugust kirjavigadega tekste genereerisid keskide eest seistes
l
Lorenz/ 11. juuni 2019, 17:04
Lisaks algkooli kirjaoskusega trollidele on veel eraldi klass vaid lugeda oskajatest. Kelle kohus on + ja - laduda. Tore oleks kui Kingo neid oma ministeeriumi palgale ei võta.
k
11. juuni 2019, 14:57
Kes see veel on ,et midagi seletada ! Õudne ikka see "süüdimatute" käitumine !
m
M/ 11. juuni 2019, 14:52
Lisan, et minu haridus on akadeemiline, mitte mainorist ostetud. 14.39. Uskumatud lood,miks tulid need teised euroasjad meie head eesti ak. haridust solkima
e
Et/ 11. juuni 2019, 14:59
Mainori haridus on tasuline, ei tähenda see seda, et see haridus on "ostetud". Teil tundub haridus üldse puuduvat. Eriti haritus.
t
tähendab ikka küll/ 11. juuni 2019, 15:10
neid nn juuralõpetanuid kassikoolidest on tööturul hulgaliselt, põhiliselt leiavad koha avalikus sektoris
p
Pets/ 11. juuni 2019, 14:48
Sopaloopija ei rahune kuidagi,et oma kibestunud hinge püüab rahuldada.
p
Pats/ 11. juuni 2019, 15:54
See on õige ekresse ongi sopaloopijad kogunenud, täiesti õigus. Sellest saab terve Eestimaa juba ammu kenasti aru.
v
11. juuni 2019, 14:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
jep/ 11. juuni 2019, 15:55
Kaabumõisnikust konksnina käis hiljuti Israelis ümberlõikusel ja nutumüüri ääres. Eesti riigikassa muudkui tühjeneb, koos Ratasega kandivad raha off-shoridesse
e
11. juuni 2019, 14:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
Polnud NLKP-s.. See on ikka hirmus küll../ 11. juuni 2019, 14:45
Kodakondsusega on härra Ilvesel kõik OK.
e
eu/ 11. juuni 2019, 15:26
Lp. polnud nlkp-s 14:45 Kuidas sai mr. elvis enda miki kodakondsuse taastatud peale ametiaja lõppu Eestis??? Kas pani vahepeal usa kodakondsuse ootele??? Kui tal ei oleks Eesti kodakondsus, siis ei oleks tal seal usas õigus ju koguaeg kohal tiksuda, vaid peaks mingiks ajaks usast väljas käima!?

s
11. juuni 2019, 14:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Kohtunikud/ 11. juuni 2019, 15:01
jm. tegelased on ju reformi toiduahelas. Selge see, et neid ei karistata.
n
nalja teed/ 11. juuni 2019, 15:52
Reformi toiduahelas oli suusatamine, aga seal polnd vaja kohtunikke nuumata - kell võtab aega.
m
Maila/ 12. juuni 2019, 09:05
Kommenteerijatele ikka valed lehed kätte jagatud, nad ei saa isegi aru, mis teemast jutt!
m
M/ 11. juuni 2019, 14:39
See lihtsalt pole võimalik, et ministril on kutsekooli tase. Ei lugenud kommentaare edasi, minul, tavalisel kooli sotsiaalpedagoogil on kooliharidust 27a, pluss kastitäis kiitusi, tänukirju ja täiendkoolitusi. Midagi on väga paigast ära siin riigis, olen 3kl. alates olnud saksa keele inimene ja ingl. keele oskus aimatav, sellepärast pole... pürginud ülespoole, kuigi olen saksa keelt õpetanud aastaid .Niisugune on olnud meie paljude elu. Inimene peab jääma ausaks
o
On võimalik/ 11. juuni 2019, 15:54
Kui teha valitsust koos EKREga, et ise nende taustal parem välja paista. Kannatage nüüd ära, lugupeetud EKREIKKE valijad
k
Kuidet/ 11. juuni 2019, 16:39
Rootslaste peaminister on keevitaja, ei pane kedagi imestama?
n
11. juuni 2019, 17:26
Neid pabereid on tegelikult liiga palju, õpetajad muud kui jooksevad ringi ennast täiendamas, töö tegemiseks ei jätku sega.
d
Danke Anke/ 11. juuni 2019, 21:57
Und jedoch mit Deiner Ausbildung bist Du immer nur eine Lehrerin und wirst auch eine bleiben. Aber.. Uns geht es nicht an. Das ist Dein Leben.
a
Ants/ 11. juuni 2019, 14:39
Milleks sellisele teemale üldse tähelepanu pühendada. Meie riigis on ikka pakilisemaid asju, mida praktiliselt lahendada. Kui minister saab nii hakkama, las minna.
a
Ats/ 11. juuni 2019, 14:40
3
3. näide/ 11. juuni 2019, 14:38
Lennart Meri käsib vene keeles võtta maha Tallinna sadamas lehvinud punalipp: https://www.youtube.com/watch?time_continue=20&v=rEqVRTSKwFA
k
11. juuni 2019, 14:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
jep/ 11. juuni 2019, 14:33
pedekre agent jälle platsis, nüüd on teada, milline IT tegelane Ekrele nii palju võltsitud e-hääli nikerdas, ikka Kuusiku Kaasik
V
+122/ 11. juuni 2019, 14:43
Vaene kremli agent! Sa ei oska ju eesti keeles kirjutadagi. Mine kuhugi eesti keele tasemekursustele ja seejärel tule trollima ja oma klikimasinat demonstreerima. Sa oled nii madala IQ-ga, et ei saa isegi aru sellest, et teised saavad sellest väga hästi aru, et sa oled palgaline sogaja kommentaarides.
t
to:Kuusik Kaasik/ 11. juuni 2019, 15:19
Aga kuidas siis naisepeksuga jääb? Tohib siis või ei tohi? Missugune on EKRE seisukoht?
k
Kodanik/ 11. juuni 2019, 14:22
Just on soliidne rääkida emakeeles ja ametlikel kohtumistel olgu tõlk vahendajaks.
m
11. juuni 2019, 14:39
meie emakeel, eesti keel, on väga ilus. Las kogu maailm kuuleb selle keele kõla! Halb on kuulata kesist inglise keele purssimist.
a
aga Mart/ 11. juuni 2019, 15:55
siseminister tahab keele ja kultuuri püsimiseks mõeldud raha ära kärpida - selline pole lihtsalt rahvavaenlane, vaid r e e t u r

v
Vasja Vask-Kaalikas/ 11. juuni 2019, 14:20
Täiesti ulme naine on see Kingo. Minister peab iga öeldud sõna eest vastutama. Asi lihtsalt selles, et ta ei oska vist keeli. Öelgu välja et "sattusin kogemata väliskaubanduse ministri ametikohale, täpselt aru ei saa mida tegema peab ja keeli ma ka ei oska." Kahju kohe.
n
11. juuni 2019, 14:43
nojah, Kingo peab sõna eest vastutama, kuid muud tegelased, kes loobivad päevast päeva siin sülge ja solvanguid, nendel on sõna vaba. Tore demokraatia!
e
ehh/ 11. juuni 2019, 14:19
oehhh, kas see on teema, mida jahuda ja jahuda päevade kaupa?
i
ing/ 11. juuni 2019, 15:25
Muidugi tüütab ühest asjast jahumine ära. Aga no see naine teeb ka väga tihedalt niisuguseid avaldusi, ajab niisugust juttu, et jälle paneb temast rääkima. ja rääkigu, mida tahes, aga keele hea valdamine on sellel ministri kohal vajalik. Tema tööks on Eesti kaubandust elvdada ja pole midagi teha, meie maailmas on praegu inglise keel suhtlemiskeeleks. Ja et saada igal ajal ja võimalusel inimestega kõik jutud ära ajada, selleks peab seda keelt valdama ja rääkima. See et ta üldse presidendiga, L.Merega, end võrdleb, see on tase. Kui kompetentne ta üldse väliskaubanduses ja IT-s on, see veel ka...
s
11. juuni 2019, 14:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
jama muidugi/ 11. juuni 2019, 15:57
Mart valetas riigikogu ees, Kert paneb Segast Martist ja Martinist ei maksa rääkidagi
s
sõna sekka/ 11. juuni 2019, 14:13
Polegi võimatu , et pr. Kingo , olles väliskaubanduse minister , on võimeline Eesti maha müüma , kuna ei saa aru millest jutt. Pentsik-labane olukord igatahes !
t
11. juuni 2019, 14:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
amat/ 11. juuni 2019, 15:54
Kas käisite ja lõpetasite samaaegselt kooli, et nii täpselt Kingo haridus teada?
2
2. näide/ 11. juuni 2019, 14:08
saksakeelne dokumentaal, kus Lennart Meri räägib VABALT saksa keelt! https://www.youtube.com/watch?v=Q5Y4vU9lhyA

v
11. juuni 2019, 14:07
Vargad ka siin tõde taga ajamas, võiks vait olla ja siit riisutud rahadega elada oma ameerika unistuses
v
Vargad keskis ja ekres/ 11. juuni 2019, 14:38
Ekre ja keskid on ikka kõvasti varastanud maksumaksjate riigikassat, kui heade maksulaekumiste puhul raha kuhugi ei jätku, ei teadlastele, ei pensionäridele, ei politseile. Viimati müüdi valitsuse võlakirju, et saada 200 miljonit eurot mingite kulude katteks ja seda negatiivse intressiga ehk maksumaksja maksab pankadele intressi müüdud võlakirjade eest. Ilmselt ekre ja keskid on juba sadu miljoneid eurosid varastanud ja kantinud need off-shoridesse välismaal nii lühikese ajaga
t
tehke järgi või makske kinni/ 11. juuni 2019, 16:00
Moskva saatkonnast sai tiba vasakule panna - kulus mõisaehituseks ära. Firma rahadest sai naiste trussikuid ostetud - 21. sajandil võiks naisel ikka alukad olla. Laeval sai mõni "leitud" mobla vaevatasu eest uuele omanikule, kes oleks hoolsam ...
n
n/ 11. juuni 2019, 14:06
Kelle diplomitöö oli nõuka-ajal maha kirjutatud? Tädi maali sa tead ju Edasi ajaleht kirjutas ja autor nõudis kahjutasu? Sellel sellil pappi nagu muda, las hakkab tagasi maksma. EKRE-ga ikka vägagi seotud? Otsime välja vanad lehe jutud?
s
Siim/ 11. juuni 2019, 14:05
m
midagi sellist jah/ 11. juuni 2019, 14:39
Siim Pohlak. Juhatuse liige. Siim Pohlak. Telefoni number. +372 56......
l
Lugeja/ 11. juuni 2019, 14:03
Aitab selle proua Kingo matertamisest.Õige proua tuleb suhelda oma emakeeles ja las tõlk tõlgib mitte lömitada nende võõrmaalaste ees.Ilves pold eesti rahva president.Tal mark maani maha tehtud. Vaene ameeriklane,kes tuli siia .
v
Valus/ 11. juuni 2019, 14:09
Armas Lugeja. Väga valus on lugeda, kuidas tapate ilusat eesti keelt. Rumalus ei tohi olla uhkuseasi. Kui laseme nõudmised nii madalale, jääme rumalaks ka rahvana. Tahate olla rahvuslane, siis esimene samm on eesti keele grammatika õppimine, sest muidu olete ka ise süüdi keele kahjustamises ja selle väljasuretamises.
j
JL/ 11. juuni 2019, 14:09
Ivese koht on näljasena puu otsas , kuna ta ei oska eesti keeles suhelda , on mees kui võõramaalne , siis kohalik ulukite pere on peitu läinud. Ime varvast ilves .
j
jah/ 11. juuni 2019, 14:10
Võimsal Eestil pole väljamaa kaubandust vaja, las tulevad ja roomavad Kingo jalge ees ja rääkigu eesti keeles, kui tuju hea, ehk siis sõlmime mõne lepingu ka :).
p
Paul/ 11. juuni 2019, 14:38
Kuule, Lugeja, oled sa ikka selge mõistusega.?
t
to Valus/ 11. juuni 2019, 16:03
Aga kas see ei ole valus, kui end rahvuslaseks nimetav siseminister tahab keele ja kultuuri säilitamiseks ettenähtud rahad ära kärpida?
n
n/ 11. juuni 2019, 14:02
How are you but he says who you are( Anekdoot) ? Mõista, mõista kelle kohta ringleb rahva seas kui kuninganna siia pidi tulema ja oh sa õudust kuninganna sõitis peale seda kohe lennukiga tagasi! Õppis mitu kuud aga lennuväljal ütles vales järjekorras ikka? Tegelikult seda ei juhtunud? Nüüd aga vist juhtub või juba on juhtunud, šahh matt.
a
Aitab/ 11. juuni 2019, 13:57
Kas sellele sitaloopimisele tuleb ka kunagi lõpp?
s
11. juuni 2019, 14:00
siis tuleb kui viimane orav puuri pandud on.
m
Mina soovitasin / 11. juuni 2019, 14:17
proual käituda nagu peremees ja saadeti tsenseerimisele?
v
vanaema / 11. juuni 2019, 13:56
Mul on lausa piinlik proua Kingo juttu kuulata!
r
räägi sellest me kuulame/ 11. juuni 2019, 16:50
v
valija/ 11. juuni 2019, 13:56
Edu ja vastupidavust minister Kingole, las tõestab, et reffide e valimised on ausad!! Anname talle aega, sest õige hõlma ei hakka keegi.
a
aeg töötab tema kahjuks/ 11. juuni 2019, 16:05
Nagu suu lahti teeb, tuleb rumalusi. Aga öönepuidu puhul on see vist paratamatu

t
tõlk/ 11. juuni 2019, 13:55
Tõlgiga suhtlemine on väga lühinägelik, sest esiteks kulub suhtlemisele kaks korda rohkem aega, teiseks jätab see vägagi harimatu mulje ja kolmandaks - ega suhtlemine käi ainult ametlikes olukordades. Igal nurgal ei saa tõlk kaasas olla. Päris palju on ka vähemformaalseid suhtlusolukordi, kus oleks kasulik aru saada, mida näiteks kolmene grupp omavahel vestlevaid inimesi arutab. Samuti käivad mitmed suhted siiski isikliku sotsiaalse krediidi peal ehk siis - kui soovid kohtumist või mingite teemade üle arutamist, siis esmajärjekorras võetakse ette need, kellega ka isiklikult toredad suhted.
1
1 näide/ 11. juuni 2019, 13:55
https://www.youtube.com/watch?v=uPF9BAhCcIY Venemaal, vaba ingliskeelne pressikonverents, ei loe paberilt teksti maha. Lennart Meri suutis oma pikkigi kõnesid ilma mahalugemata pidada.
m
Maila/ 11. juuni 2019, 13:51
Miks kaabude kummardajad ei kuula endi auesimeest? Vist mõistus tõrgub tema kõnest arusaamisel.
k
11. juuni 2019, 14:35
kui kaabusid ei oleks ,siis mõnel mehel mälu ei taastuks kunagi
m
milles on probleem/ 11. juuni 2019, 13:51
kogu aeg käib jutt sellest kui ilus on eesti keel jne. mis siis nüüd lahti on. Vaadake , ka presidendil klapid peas!
m
meri ei osanudki/ 11. juuni 2019, 13:51
ühtki keelt peale eesti keele
t
tundub nii/ 11. juuni 2019, 14:20
Sa oled küll metsas elanud vist
a
A / 11. juuni 2019, 14:35
Kas järv või jõgi oskas?
t
tüdi maali/ 11. juuni 2019, 13:46
Aga minu arust on rumal laskuda rumala väite tasemele ja asuda seda mitmekesi ümber lükkama. Suur jagu veel teo- ja mõtlemisvõimelisi eestlasi mäletab ju, kuidas L. Meri sujuvalt keeli vahetas ja osalr ei paku see mingitki huvi.. KELLELE küll on vaja seda Ilvese säutsu ?!
t
tüdi maali/ 11. juuni 2019, 14:21
armastab siis valetamist?
o
On olemas lolle,kes ei näita seda välja ja on vait.On ka päris lolle,kes seda ka demovad./ 11. juuni 2019, 13:38
o
11. juuni 2019, 13:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
Amerika asi/ 11. juuni 2019, 13:49
Hirmus mõelda,et meil võis olla president ,kes ei olnudki NLKP-s. Eks Kerstiga ole sama hull olukord! EKRE nõuab reformi,et selline koralagedus ei korduks.
o
Ookean./ 11. juuni 2019, 13:52
Ilves on Eesti president. Oli ja on ka edasi.

l
Lobo/ 11. juuni 2019, 13:34
Kas eesti keeles on nyyd säutsumine juba loomulik... ( Sõna säutsumine) õhtuleht..tore leht
k
11. juuni 2019, 13:32
Kas Ilves otsib uut kaaslast??pea hoogu natuke..
o
11. juuni 2019, 13:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
o
Oleks vaja uurida/ 11. juuni 2019, 13:44
/täna, 13:26 ekrebolševikud on siin paari kuuga koos Keskidega riigikassa paljaks varastanud ja sadu miljoneid tuuri pannud, et ei jätku tohutust maksurahast mitte kuhugi, ei piiri ehituseks, ei teadlastele, nüüd rahvusringhääling. Kuhu te selle raha panite? Kas hoogsalt viiakse maksumaksja raha ekre ja keskide kuritegelikujõugu poolt off-shoridesse?
k
Katsed härra Ilvest laimata on naeruväärsed./ 11. juuni 2019, 13:52
Teda tuleb kiita ja ainult kiita. Töö kiidab tegijat!

n
11. juuni 2019, 13:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
o
optimist/ 11. juuni 2019, 16:06
aga saab tulla - vähemalt EKRE ridadest
p
PIINLIK/ 11. juuni 2019, 13:23
Tegelt on päris piinlik olla EKRE fänn. Näitab, et kuulud piinlikumasse gruppi eestlastest, kellel ei ole korralikku haridust ja kes on teinud oma elu otsused nii, et unistustest pole midagi välja tulnud ja nüüd muidugi süüdistad ja vihkad sellepärast kõiki teisi. Lihtsalt öeldes - intelligentne inimene seda erakonda ei vali ning nagu näha, intelligentsed inimesed sinna ka ei satu.
n
no/ 11. juuni 2019, 13:35
j
Mamma mia !/ 11. juuni 2019, 13:53
ja, kuigi ka mina pole EKRE fänn, ei pea ma eriti intelligentseks eputada oma (küsitava ) intelligentsusega ja väita kellegi kohta, et tal pole korralikku haridust Olen tähele pannud, et seda harimtuse-y teemat tõstatavad ikka need, kel endal hariduse probleem.
a
aru/ 11. juuni 2019, 13:23
m
mitte/ 11. juuni 2019, 13:22
üksnes Kingo, vaid kogu see punt ei saa ikka veel aru kuhu nad on roninud.
h
Henn/ 11. juuni 2019, 13:19
Kui valdad võõrkeelt, siis tõlkel on üks oluline eelis - ta annab vastuse vormimiseks lisaaega. Siis ei pea mõtlematult vastama. See küsimus Merile, kas ta vajab tõlget, juhtus Riias baltimaade presidentide kohtumisel Bill Clintoniga. Läti ja Leedu riigipead olid umbkeelsed ja ainult Meri vastas inglise keeles, et Teie küsimus palun. Mul on see kohtumine kusagil videos olemas. Kuidagi väga soojaks läks südame alt, et meie president kõige esinduslikum oli.
ä
11. juuni 2019, 13:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
vaeseke/ 11. juuni 2019, 13:36
sa ei oska ju kirjutadagi
v
vanasti öeldi,/ 11. juuni 2019, 14:37
kes valetab, see varastab. Kuriteost teatamata jätmine on ka kuritegu, ole sa kes tahes.
k
11. juuni 2019, 13:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
Lexy/ 11. juuni 2019, 13:33
No ma mõtlen kogu aeg, et tehku kerekatele see e-valimiste ministrikoht (ajutine), las rahuldavad ennast seal. Ja päris tegevuste ministrikohtadele tuleks mõtlevad ja arukad inimesed ikka leida.

i
iff/ 11. juuni 2019, 13:16
kummaline ministrite kooslus selle valitsusega !
t
to: iff/ täna, 13:16/ 11. juuni 2019, 13:21
mitte ainult selle valitsusega - Jüri Ratas tõestab järjepidevalt, et ta ei suuda kokku panna haritud asjatundlikku ja kogemustega tippjuhtide tiimi! Alustas repinskiaanaga ja on sellesse kinni jäänud siiani. Kuid ei üllata - oli ta juba siis tubli marionett, kui tal lubati natuke aega pealinnapeakest mängida. Huvitav, kuidas oleks ajalugu läinud siis, kui ta oleks ikkagi EOK presidendiks saanud - kaotas ta väga kehvalt ja kaotada see mees ei oska...
j
Juhan/ 11. juuni 2019, 13:15
Mis siin ikka kiunuda ? Kui mängureeglid on paika seatud ja pink nii lühike, et ei anna lüpsipingi mõõtugi välja, siis on ju üldse hea, et keegi soostus sellise ameti vastu võtma. Haritud oskustööliste puudus on nii era-, riigisektoris kui poliitikas. Pole siis ime, kui parteisõdurile antakse parteikontoris luud pihku ja tõugatakse ta siis aknalaualt. Küll ta lendama õpib.
t
to: Juhan/ täna, 13:15/ 11. juuni 2019, 13:24
riigi valitsuse liige ei ole nüüd küll selline ametikoht, kus peaks alles lendama õppima! Ja kui tegu vihmaussikesega, siis lendab ta vaid linnukese nokas, mitte ise, ei aita siin mingi õppimine...
j
Juhan/ 11. juuni 2019, 16:48
Närr ! Luud lendab ju ise. Tuleb vaid seljas püsida ja käega kaabut kinni hoida.
m
11. juuni 2019, 13:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
just/ 11. juuni 2019, 13:19
kuidas võrreldagi ennast mehega, kes oli KGB agent, tuntud agendinimega nikolajev. võrdlusmoment puudub, sest kingo ei ole KGB agent ja pole eestile midagi halba teinud. mida ei saa nikolajevi kohta öelda. aga teadagi, kui on hea jutumees, siis rahvas unustab kuriteod ära. lennart-nikolajev oli.
l
lisaks/ 11. juuni 2019, 13:20
muide räägib rahvasuu ikka kõvasti lennarti vägivaldsusest, koduvägivald oli tavaline olla olnud. aga ülistame, sest oli hea jutumees!
v
VANJA/ 11. juuni 2019, 13:26
vene keeles kirjutas ta ettekandeid KGBle.mitte ei saa aru ,miks Simm kinni istub aga lennu on kangelane .kõlemad said KGB PALKA
v
Vaadaku oma mark.sis.mi-leninismi pro.pagandisti./ 11. juuni 2019, 13:27
EKRE tro.llid siin Meri solvamas.
t
teame/ 11. juuni 2019, 13:30
just/täna, 13:19 kas teil fsbekre agentidel muud targamat pole , kui välja mõelda sulaselgeid labasusi ja valetada ette ja taha. Teie kaabumõisnik istus mitmeid aastaid Moskvas ja suhtles KGB ja FSB-ga ning ajasid plaane kokku
t
11. juuni 2019, 13:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Tõepoolest/ 11. juuni 2019, 13:32
see pedekre trollimine ja valetamine on ikka juba absurdsed mõõtmed võtnud. Aga noh jah , teid ju ees ootamas peremeeslooma poolt tasu õhtuseks füüsiliseks seansiks 1:0 kaabumõisniku eduks
k
Krt, kui sa ei oska muhvigi võõrkeeli, siis ei õnnestu küll seda valgeks rääkida Eesti keeles/ 11. juuni 2019, 13:10
P
</ 11. juuni 2019, 13:10
President peaks olema isik, kes ise lähtub täpsest tekstist. Kingo on rõhutanud president Meri puhul, et sõpradega kõneles ta nende keeles. Kui oli vaja järgida protseduurireegleid, siis neid ka järgiti.
e
11. juuni 2019, 13:09
ekretöl-lide-l0l.,lide valed on nii läbipaistvad ja lühikeste jalgadega, et isegi lapsed naeravad juba nende üle.
t
to: täna, 13:09/ 11. juuni 2019, 13:44
kui naeraksid vaid lapsed, poleks midagi hullu! Kuid naeravad kõrged välismaised diplomaadid ja riigitegelased ning hinnatud ajakirjanikud, vaat see on karm. Sest see käib ju meie riigijuhtide kohta! Mainekahju, mille peale pole see palgatud mainekujundaja piiksugi teinud, kuigi siis, kui ta ametisse kuulutati, kommenteeris isegi ÕL kommentaariumis usinalt... Tasub vaadata, kes THI säutse jälgivad ja mida juurde säutsatavad!

e
11. juuni 2019, 13:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Kristo/ 11. juuni 2019, 13:16
miks? Sest ta rääkis tõtt? Oled mõnd president Meri välismaalastele antud intervjuud või rahvusvahelist esinemist näinud? Ilmselt mitte. A sa kuula ikka Kingot, paar parajaid.
h
Härra Ilvese laimamine on alatu./ 11. juuni 2019, 13:57
Mees oli vaieldamatult parim president!
m
Masendav/ 11. juuni 2019, 13:07
Tule taevas appi, mis minister see selline on. Help!
t
tuleb/ 11. juuni 2019, 13:02
välja, et Meri ei väärtustanudki eesti keelt?
t
to: tuleb/ täna, 13:02/ 11. juuni 2019, 13:28
Lennart Meri väärtustas kõiki keeli, ka neid, mida oskas väga hästi! Mälusopis on mingi juhtumi kohta jutt, kus ta on korrigeerinud tõlki, sest ei edastatud tema juttu korrektselt. Tsiteerin veelkord meie ajatut klassikut: "Meil ei ole mitte kunagi Eesti ajaloos olnud nii võimas halva maitse ja lollide tõusikute seltskondlik terror."
v
vanja/ 11. juuni 2019, 13:29
Meri väärtustas vaid RAHA keelt
&
.../ 11. juuni 2019, 13:00
"Euroopa vajab Pearut ja Andrest, Paul Aristet, Jaan Einastot ja Endel Lippmaad, mitte Eestis villitud kokakoolat." L.M.
e
e-valimised võetakse algosadeks ükskõik millise/ 11. juuni 2019, 12:59
ministriga, rahunege maha juba rotireformierakond.
t
to e-valimised/ 11. juuni 2019, 13:02
võtsid vist vale paberi ette, praegu jutt muust!
a
A/ 11. juuni 2019, 13:08
Sardelli ja Kaka valijad andsid neile tuhandeid hääli öösel kella 3 ajal - närvilist suvepuhkust teile , valede teel võimul olnud !!!
j
jah tuleb uurida/ 11. juuni 2019, 13:14
täna, 12:59 e-valimiste puhul tuleb uurida, kuidas Keskerakond tegi sobingu Ekrega ja kutsusid mõlemad e-hääletama ja serveri võtmed olid Keskerakonna käes. Tuleb uurida, kuidas nad endal e-hääli kõvasti juurde tegid, et koalitsiooniplaanid olid neil juba enne valimisi olemas
n
No/ 11. juuni 2019, 13:15
Aga võitjaks jääb ikka Reformierakond. Küll näete.
v
vanja/ 11. juuni 2019, 13:31
ja rahapesu ning VEB küll saab pulli
j
jep/ 11. juuni 2019, 13:33
A/täna, 13:08 kas pedekre kummaradajad ei teadnudki, et KaKa on KaabuKandja ja sardelle söövad ainult ekremõisniku sulased ja ise mõisnik ajab näost sisse ikka sinki ja seapraadi
k
kindlalt tuleb e-valimisi uurida/ 11. juuni 2019, 19:33
EKRE sai Eestis ainult näruse 7% hääli. Siis aga, oh imedeime! tulid Ekrele nagu taevamanna, Soomest äkki 10% e-hääli juurde. Käivad kõvad sahinad, et need 10% tulid Ekrele vene häkkarite abiga
s
siil/ 11. juuni 2019, 12:59
Tegelikult olen minagi Meri tõlkinud saksa keelde. Ehkki ta kaheldamatult oskas seda keelt, eelistas ta mõnes olukorras tõlkimist. Muide, tõlgid ongi selleks, et nad tõlgiksid ja tõlgi kaudu suhtlemisel on ka eeliseid.
n
Nõus / 11. juuni 2019, 13:08
Aga suhelda tõlgi abil kuluaarivestlustes, ametlikel lõuna-ja õhtusöökidel on veider ja näitab harimatust. Doris Kareva:``Õpi laulust eristama linde, õpi keeli, neist on ikka kasu.``
v
vanja/ 11. juuni 2019, 13:33
võiks arvata, et sa oled tihti seal söögilauas istunud. hahahaaa
m
Maksku siis/ 11. juuni 2019, 14:46
ka tõlgi töö kinni, riigikassa on tühi.
t
to No/ 11. juuni 2019, 16:24
k
11. juuni 2019, 12:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
Härra Ilves meil vaieldamatult parim president../ 11. juuni 2019, 13:07
Muidugi teatud tegelaste kadedus käib loomulikult asja juurde-
v
Vaat kes räägib!/ 11. juuni 2019, 13:10
Teadmiseks. President ilvesel on Ärma, mitte Härma talu.
1
13.07.-le/ 11. juuni 2019, 13:19
polnud ta ühti mingi parim president, kogu vingus eestlaste kallal ja kui Eesti talle nii oluline on, siis, miks ta siin ei ela.

a
Arvaja/ 11. juuni 2019, 12:58
Ta ju ütles, et Meri suhtles ka teistes keeltes, milleks norida. Pigem vaadata oma Ärmatamine üle, vat see oli riigi üle laskmine. Huvitav küll, et oma silmas palki ei näe.
v
valija/ 11. juuni 2019, 12:56
Ministri kõnepruuk jätab üldse väga imeliku mulje.Kuulsin ka seda ütlust hr,meri kohta,mis oli tõesti tobe.
j
11. juuni 2019, 12:55
jaa, jaa... nüüd on vist tõesti aeg see minister Kingo välja vahetada...enne kui ta rohklem käkki suudab keerata
t
Ta annab/ 11. juuni 2019, 14:48
siis kohe Eesti maksumaksja kohtusse ja nõuab 4 aasta palka.
m
11. juuni 2019, 12:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
11. juuni 2019, 12:54
Kingo ei oska ju ka Läti keelt.
p
pole vajagi/ 11. juuni 2019, 16:09
alko poes saab puhtas eesti keeles puhast (maksudega solkimata) eesti napsu
v
Valel on lühikesed jalad/ 11. juuni 2019, 12:50
m
11. juuni 2019, 12:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
Häbi sul olgu!/ 11. juuni 2019, 13:00
Loe oma matslik kommentaar veelkord läbi ja tea, et kes teisele nime annab, see ise seda kannab.
n
No/ 11. juuni 2019, 13:23
Ise oled see. Ja presidendi kohta ei ütle nii. Aru ei saa või. Mis inimene sa küll oled.
j
jep/ 11. juuni 2019, 13:35
Ser kiki ju väitis, et ENSVs ei olnud restorane...
õ
õigust ülearugi/ 11. juuni 2019, 12:47
Iga vale ja jama kõlbab. Eesmärk pühendab abinõu.

k
11. juuni 2019, 12:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
kahtlane tõesti kuidas EKRE e valimisel nii palju hääli sai. EKRE valiad ju e hääletust ei tunnista./ 11. juuni 2019, 13:01
t
tuleb uurida ekre pettust/ 11. juuni 2019, 13:16
e-valimiste puhul tuleb uurida, kuidas Keskerakond tegi sobingu Ekrega ja kutsusid mõlemad e-hääletama ja serveri võtmed olid Keskerakonna käes. Tuleb uurida, kuidas nad endal e-hääli kõvasti juurde tegid, et koalitsiooniplaanid olid neil juba enne valimisi olemas
ä
11. juuni 2019, 12:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
jep/ 11. juuni 2019, 13:17
pedekre mõiniku sulane sai omale punktid kirja, nüüd õhtul ihuline rahuldus ootamas ekremõiniku tallis
t
to jep/ 11. juuni 2019, 13:39
sul muud muret polegi, et keegi õhtul su urru hõõrukskui muidu ei saa siistule mu kaukaaslasel jooksuaeg
n
naine/ 11. juuni 2019, 12:43
Võib olla ei väljendanud minister end selliselt nagu mõtles ja siis võetigi sõnasabast kinni. Kui Meri on eeskujuks, mis ei tähenda seda, et Meri ei osanud võõrkeeli.
k
kutsekool/ 11. juuni 2019, 12:55
See minister ei oskagi ennast selgelt väljendada.
v
vee/ 11. juuni 2019, 13:26
No kui minister ei oska ennast arusaadavalt isegi emakeeles väljendada, siis millest me räägime. Ei emakeeles, ei üheski teises keeles. Meri oli polüglott, tema eeskujuks võtmine on igati tervitatav, aga ehk peaks praktilise poole nüüd ette võtma. Mõni eesti keele õpetaja oleks igati abiks - suvevaheaja tulekuga on ehk ka enam aega õpetamiseks.
t
tunne/ 11. juuni 2019, 12:41
nagu brezhnevi aeg tuleks vaikselt tagasi.
t
tubli/ 11. juuni 2019, 16:13
aga aru ei saa - kelle poolt või vastu peab võitlema. Kui rahvuslasest siseminister võitleb eesti keele ja kultuuri säilitamiseks mõeldud rahade vastu, kui rahandusminister lubab teadlastele toetust rahapuu viljadest, kui ise tagasi astunud päevnikminister nõuab kompensatsiooni enda valetamiste eest jne jne Ongi käes aeg, kus mõni brežneviaegne punaparun on eestimeelsem kui EKRE ministrid
f
11. juuni 2019, 12:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
f
fragmendile/ 11. juuni 2019, 13:41
aaaa sina oledki see refi kuulus tõlk
a
Ah et/ 11. juuni 2019, 12:40
polüglott Lennart Meri rääkis alati eesti keeles? Võõrkeelte oskamine ja kõrgtasemel kasutamine ei tähenda seda, et pole Eesti patrioot. Ausõna, kullakesed.
n
Nii on/ 11. juuni 2019, 12:51
Mäletan ühte välisajakirjanikku, kes president Merilt küsis, kas ta räägib inglise keelt. Vastus kõlas:``Your question, pleas`` Kert Kingo, palun ära tee Eestile häbi ja astu tagasi! Enesekriitika võiks olla isegi EKRE ministritel.
k
11. juuni 2019, 12:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
Voldemar52/ 11. juuni 2019, 12:46
Millest sa räägid? IT-st on päris tihti kergem inglise keeles rääkida. Seega, ära patra
v
Vale jutt/ 11. juuni 2019, 12:53
IT on nii inglise keele keskne valdkond, et seda oskamata poleks olnud mõtet sellist ametit vastu võtta.

j
11. juuni 2019, 12:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to:jaa/ 11. juuni 2019, 12:54
i
Ikkagi/ 11. juuni 2019, 13:03
e
et/ 11. juuni 2019, 12:27
Kas seltsimees ei saa aru, milline erinevus on ametlikel läbirääkimistel ja seltskondlikel vestlustel ning intervjuudel?
s
11. juuni 2019, 12:56
Seltsimees Kingo ei saa tõesti aru, mis ametikohale ta on roninud.
r
11. juuni 2019, 13:42
refile midagi selgeks teha on nagu vastu tuult pssida

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee