Poliitika

Marti Kuusik prokuratuuri kahtlustusest: see pole midagi dramaatilist, vaid puhtalt protseduuriline samm

Toimetas Johanna-Kadri Kuusk, 11. juuni 2019, 10:47

394 KOMMENTAARI

j
Juta/ 12. juuni 2019, 14:52
Prokurör on juba teada saanud,et kuusiku eks ei ole täie mõistusega.mina arvan,et mõistust on tall üle aru ka kui kardab suud lahti teha.keegi ju seda kuusikut vangi ei pane mingi trahvi võib saada,aga see naine peab ju oma lastega edasi elama.see sotsopaat ei saa ju aru mida ta valesti on teinud kui nüüd julgeb veel raha nõuda.
j
juhan/ 12. juuni 2019, 12:58
Jah, aga tegemata ministritöö eest raha nõuda on küll ülin nahhaalsuse tipp.
e
EKRE - häbiväärne erakond!/ 12. juuni 2019, 13:59
Võin üles lugeda nimeliselt vähemalt 50 EKRE vägivallatsejat ja naisepeksjat... Lisaks ka pedofiile ja laste vägistajaid... Väheharitud külajoodikute, pättide ja sõimajate erakond!
m
Minge oma urgu tagasi! / 12. juuni 2019, 15:18
Ülla ülla, nagu me enne valimisi teada saime, oli neid kurjategijaid teistes erakondades palju rohkem. Nüüd pole oravatel sotsiopaatidel enam millestki kinni haarata, siis võetakse mingid vanad asjad hambusse. Äkki leiad enda kohta ka midagi, näiteks kasvõi joobes juhtimine.
t
To: EKRE - häbiväärne erakond!/ 12. juuni 2019, 15:22
Ise oled häbiväärne!
p
Prokurör/ 12. juuni 2019, 12:54
Aastaid vagivalda kannatanud.....kus sa enne oma süüdistusega olid? Ükski täiemõistusega naine ei ela aastaid sellise mehega, niiet, ära tule täna siia halisema! Armukade oled, et Kuusik elab õnnelikult ja kae imet, ei peksagi oma naist!
n
Nii on/ 12. juuni 2019, 12:01
Igasugune vägivald pole tolereeritav, aga tolereeritav pole ka internetis õelutsemine ja vaimne psühhoterror, mida osad kommenteerijad siin endale lubavad. A la alatooniga postitused nagu paneme vangi, ta on süüdi, igavene v@rdjas, naisep3ksja, jne. Mille alusel te sellist jama postitate siia? Kedagi pole veel süüdi mõistetud, alles käib uurimine.
k
killuke/ 12. juuni 2019, 11:58
Sisetunne miskipärast ütleb et teema on lihtsalt poliitiline ja hoian Martile pöialt.
p
perevägivallas/ 12. juuni 2019, 12:38
ei loe kõrvaltvaatajate sisetunne. Ja naine on vait nagu sukk...
n
Nii on/ 12. juuni 2019, 11:52
Kibestunud ja kalestunud inimesed panevad mulle miinuseid, sest nende eesmärk on keegi maksku mis maksab vanglasse saata. Äkki läheksite ja otsiksite abi oma depressioonile! Teiste peale oma viha valamine pole lahendus.
K
:-)))/ 12. juuni 2019, 11:48
Kas sina tigedik oled mingi süüdistaja või kohtumõistja? Paned kõik vangi, kes sulle ei meeldi? Kui Eestis seadusi poleks, istuks ilmselt pool kui mitte enamus vanglates, sest kellelegi need inimesed lihtsalt ei meeldinud. Tüüpiline eestlane - naaber ehitas liiga kõrge aia, paneme vangi, naabri maja on uhkem kui minu oma - paneme vangi. Nii või? Halb on lugeda neid kättemaksuhimulisi komme.
t
tigedik/ 12. juuni 2019, 11:14
Loodetavasti prokuratuur teeb kohtu abiga selle väikese protseduuri ära, et paneb härra mõneks ajaks kinnimajja
t
Tigedikule/ 12. juuni 2019, 11:18
t
Tigedikule/ 12. juuni 2019, 11:41
Sa loe enne oma rumalate kommentaaride kribamist minu eelnevad postitused palun läbi ja tutvu eesti seadustega palun! Rumalaid kommentaare pole vaja siia toota, kui sul pole just haiglast vajadust oma rumalust kõigile demonstreerida! Kui tahad lihtsalt melu ja oma elu kibestumist välja elada, tee seda kuskil omaette.

n
Naljanumber/ 12. juuni 2019, 11:04
Ei ole loogiline, et lihtsat lähisuhte vägivalla kuritegu uuritakse sama kaua kui mõnda majanduskuritegu või korruptsiooni - aastaid. See lihtsalt on tavaline inimese peedistamine. Ma saaks aru, kui ta oleks tervet linnaosa hirmu all hoidnud. Väidetav probleem tekkis kahe inimese vahel, naise ja mehe vahel. Kas selle uurimine peab aastaid aega võtma vä?
n
Naljanumber/ 12. juuni 2019, 11:00
Kaks pikka kuud on juba materjale läbi töötatud, kaua see menetlus siis kestab, enne kui n.n. tõendid on läbi hekseldatud? Pole ju loogiline, tegu pole altkäemaksu, pistise või suuremahulise korruptsioonijuhtumiga, mille ahelas on hunnik inimesi, keda peab ükshaaval pigistama. See lihtsalt oli kellegi laim.
m
Märt/ 12. juuni 2019, 10:20
See exi nuhtlemise teema avalikuks tegemine just nüüd, paistab mulle küll rohkem armukadeda naise kättemaksu moodi. Ajastus on super. Kas üldse midagi oligi, võib-olla korra lükkas teda eemale ja kõik. Segane värk!
k
12. juuni 2019, 12:10
Kui mees ülbitseb ja jamab teiste naistega, siis peavad need just "teised" lõbusat kombetut elustiili harrastavad naised seda loomulikuks. Ja naiivsed kolki ja petta saanud naised kardavad , mõni isegi anub karistamatust temaga alatult ja jõhkralt käitunule . K-de üks järglane sündis vist vabast suhtest, hiljem on tehtud abieluga, kokku-lahku tsrikust. Nii akua kui naised lasevad end vääritutel meeestel alandada, vägivallatseda nii sõnade kui kätega, ei vähene perevägivald Eesti kodudes. Eriti kärgperedes. Ja seda jultumust on ikka väga palju.
t
To täna 12:10/ 12. juuni 2019, 12:19
Et siis paneme kõik mehed nii igaks juhuks vangi vä? See kõlab juba nagu padu feministi jutt.
u
Udo/ 12. juuni 2019, 09:48
Sina kes sa Ekre peksjad kirja panid.olen kahe käega sinu poolt.leitsin ise ka tuttava kes oli meelest läinud.tänud meelde tuletamast.see on Ekre nägu ja sellele tuleb lõpp teha.
t
tegelikult/ 12. juuni 2019, 12:41
pole sel EKREL siin mingit tähtsust. Vägivald kas on või ei - ole sa EKRE-st või kust iganes.
s
Sotsiaalteadlane/ 12. juuni 2019, 09:22
Helmete ülemvõim on ohtlik riigi julgeolekule. Ratas ei räägi enam üldse, Helmed otsjustavad teatrite ja ERR-i ja tuumajaama ja kohtulahendite üle. Nii nagu Martin Hallik räuskas enne mis hirmus ja talle kaagutati kaasa(tundvalt), siis nüüd on asi kohtuteel. Olen asjaga kursis, olen raamatukoguga nii palju seotud, et tean MH sündsusetut käitumist (mina ei ole temaga kokku puutunud), tunnen sealseid inimesi. Kuusik loodab, et Helmed päästavad ta. Ja kui meil õigusriiki enam pole, vaid on süvariik, siis nii see lähebki.
p
pseudorünnak/ 12. juuni 2019, 07:44
Saan aru, et kogu see kammajaa käib Lavly tagasinimetamise vastu - eks kurjategijatel ole ikka põhjust karta! EKRE on avalikult asunud kurjategijate huve esindama.
j
jõudu, õigussüsteemile/ 12. juuni 2019, 07:42
Jääme õiglast tulemust ootama
õ
12. juuni 2019, 10:17
Õiglast tulemust??? Millele, kas Ekspressi följetonile?
t
Täna/ 12. juuni 2019, 07:05
Võib olla protseduurile kuid võib ka mõne aja pärast muutuda dramaatiliseks

l
Lavly Piercing/ 12. juuni 2019, 07:04
Kui aastas on keskmiselt 1000 naisepeksu,siis Eesti vabaduse ajal on tekkinud 28 000 kriminaalkurjategijat?Või kriminaalasi algatatakse ainult rahvuslikult meelestatud inimeste suhtes?
e
Erik Moora,Vilja Kiisler,L"Objakas,Andres Kuusk,Juhan Ulfsak,Juhanna Tralla j.t./ 12. juuni 2019, 07:19
Ainult nendele määritakse mingi kriminaalne juhtum kaela,kes tahavad rehvide loodud e-valimiste süsteemi muuta.Terve plejaad nisa otsas rippuvaid ajakirjanikke teevad kõik selleks,et uurida välja kas sa lapsepõlves naabritotsi sakutasid juustest.
a
Ants A.Hani/ 12. juuni 2019, 07:24
Aga kas ajakirjanikud seda ei viitsi uurida,et kas Hans H. Luik viidi ikka kiirabiga ära haiglasse üledoosiga?Kas mätsiti kõik kinni ja palju maksti?
t
tahaks küsida/ 12. juuni 2019, 07:04
kas teist keegi üldse tunneb pr Kuusikut? soovitan et minge ja saage tuttavaks. ta ei ole ju ennast mitte kusagile peitnud.. minge ja tutvuge ja te näete, et ta on täiesti iseseisev, arukas, endast lugupidav kena inimene. mitte iialgi ei laseks ta ennast alandada või näpuotsaga puutuda...ja ta on ka nii tark, et ta ei hakka siin kommentaariumis klatshimooride ja saunanaistega vaidlema. tal on eneseväärikust küll et jagada veel seda teistelegi.Need. kes seda peret on solvanud,saavad kindlasti kord ka oma osa, alates kõige kõrgematest isikutest, lõpetades väiksematega.
ü
ütle/ 12. juuni 2019, 07:46
ütle, kes on su sõbrad, ja ... - mina ei taha endale vägivaldseid tuttavaid
t
tehku/ 12. juuni 2019, 12:44
siis kohtus suu lahti ning oleks n-ö tõde päevavalgel. Pole see asi puhas, no pole!
n
Nõustun/ 12. juuni 2019, 20:07
tahaks küsijaga-tunnen pr. K.Kuusikut. Väga tubli, väga andekas, hooliv, kaunis armas eesti naine, aga enesehinnang on 0 või isegi miinus, tänu ebaõnnestunud isiklikule elule.
n
Nii on / 12. juuni 2019, 02:29
Ja kohtu otsuseid teeb kohus, täpsemalt kohtunik, mitte siinsed kommenteerijad ega ka mitte EKRE poliitikud. Need inimesed kes Eesti seadusi millekski ei pea, elavad vales riigis. Ja minu teada polegi Euroopas sellist riiki, kus on omakohus lubatud. Kui kellelgi on midagi muliseda, võime kokku saada, ma loen teile eesti seadused ette!
n
Nii on/ 12. juuni 2019, 02:15
Isegi mina, kes ma pole jurist, leian vaevata vastavad leheküljed üles. Aga lugege ja tutvuge nende materjalidega. https://www.pohiseadus.ee/index.php?sid=1&p=22
n
Nii on/ 12. juuni 2019, 02:13
Paragrahv 22 Kedagi ei tohi käsitleda kuriteos süüdi olevana enne, kui tema kohta on jõustunud süüdimõistev kohtuotsus.
a
aga/ 12. juuni 2019, 07:47
uurida ikka võib - on piisavalt tõendeid ja esitati kahtlustus - nii ongi
n
Nii on / 12. juuni 2019, 02:11
Ega EKRE ei keela teil põhiseadust lugeda ja sellega tutvuda, pigem on asi ikka laiskuses ja heas ettekäändes L0ll olla. Kuigi internetis on kogu info Eestis kehtivatest seadustest olemas, ole hea ja ainult loe.
n
Nii on ja nii jääb, eestlastega muidu ei saa, sest t@pavad üksteist muidu maha/ 12. juuni 2019, 02:06
Ma ei saa aru, miks te seda EKREt igale poole topite? Pole muid argumente, millega mind rünnata? Olematu argument, sest ma ei kuulugi mitte ühtegi erakonda, pole kunagi kuulunudki ja sel artiklil pole absoluutselt mingit seost poliitikaga. Minu arvamusel ei ole pistmist ei sotside, oravate ega ka mitte EKREga. Siin kehtib seadusesäte, et inimene on süütu kuni süüdimõistva kohtuotsuseni. See asjaolu, kes millise erakonna liigeon või ei ole, ei puutu üldse siia teemasse. Tegu on süütuse presumptsiooniga, paragrahv 22. Kui te ei viitsi ennast harida, siis pole mõtet ka oma harimatust EKRE kaela ajada.
k
keegi / 12. juuni 2019, 07:47
keegi ei ründa sind - sa kujutad seda rünnakut ette ;)
v
Võiksite end natukenegi harida ja see trollipläma ära lõpetada/ 12. juuni 2019, 00:49
Pmst ma avaldasin vaid oma arvamust, tegelikult see pole minu arvamus vaid kohtuseaduses nii ongi, et kuni süüdimõistva kohtuotsuseni on inimene süütu. Nüüd oravad ja sotsid lugesid siit välja, et ma kaitsen Marti Kuusikut ja pooldan vägivalda ja mida iganes, kuni selleni, et ma olen troll. Jaa, ma kaitsen teda rumalate kommentaatorite eest, kes ei tea, et kuni süüdimõistva otsuseni on kõik kohtualused süütud.

n
Nii ju tegelt on. Kaklen omast vabast ajast siin ja tasu ei saa/ 12. juuni 2019, 00:41
Oravate ja sotside jüngrite põhi argument ongi see, et kui sa nende arvamust ei jaga ja nendega ei nõustu, oled automaatselt troll. See sõnagi vist on nende poolt välja mõeldud. Emb kumb erakond on selle autor. See tähendabki pmst seda, et nende meelest inimestel enda arvamust kas ei eksisteeri, või kui eksisteerib, siis ei tohi seda eksisteerida. See mis siin kommentaariumis toimub, seda nimetatakse näidispoomiseks. Vahet pole, kas sa oled tavakodanik või Marti Kuusik. Ja Ärge arvake, et sellegi postituse alla midagi mõistlikku kirjutatakse. Läheb sõimamise toonis edasi.
l
Lisaks veel/ 12. juuni 2019, 00:53
No ja varsti tuleb siia alla kindlasti mingi ebameeldiv valesid täis postitus, et ma olen see ja see ja et ma olen a la EKRE troll ja mida kõike veel. Ma ei kuulu ühtegi erakonda, EKREsse ammugi mitte. Jätke see endale meelde ja säästke oma jampsi.
k
12. juuni 2019, 00:23
Kiri heebrealastele Jumala rahva hingamisse pääsemisest 4Kuula 1 Kartkem siis, kuni tõotus saada tema hingamisse on veel jõus, et kedagi teie seast ei leita maha jäänud olevat! 2 Meile on kuulutatud evangeeliumi nõnda nagu neilegi, kuid kuuldud sõnast ei olnud neil kasu, sest see ei talletunud usu läbi kuulajaisse. 6 Nii jääb nüüd võimalus, et mõned saavad sinna sisse. Ja et need, kellele evangeeliumi esmalt kuulutati, ei ole sinna sisse saanud oma sõnakuulmatuse pärast -, „Täna, kui te kuulete tema häält, ärge tehke oma südant kõvaks!”
p
puu jumal/ 12. juuni 2019, 00:23
ametnike olemus annab aluse mitte midagi teha riigi ega rahva heaks,aga ka õigusest rääkida
p
12. juuni 2019, 00:20
Pange poliitikud miinimipalga eest tööle ja vaatake kui kiiresti asjad muutuma hakkavad!
O
:-)))/ 12. juuni 2019, 00:05
Oravate ja sotsidega vaidlemine on sama nagu s!tapoti kraanikausi pähe ilusaks rääkimine. Sa tead, et on s!tapott aga sisimas loodad ikka, et ehk on siiski ikkagi kraanikauss.
p
puhtalt formaalsus/ 11. juuni 2019, 22:52
kinni ikka ei pane - annavad tingimisi - see ju ainult formaalsus
E
"Eeskujulik" ekrelane.../ 11. juuni 2019, 23:53
EESKUJULIK EKRE liige - Mart Heinvee – Kohtuotsusest: „2007.a. septembris täpselt tuvastamata kuupäeval, viibides oma elukohas Tallinnas, pani lapseootel LS-i seina äärde seisma ja sõnadega „Vaatame, kuhu see löök tabab, kas näkku, makku või vastu seina,“ – lõi rusikaga vastu seina. Seejärel ütles Mart Heinvee LS-ile, et rasedat naist ta ei löö ja peksa saab LS pärast seda, kui on sünnitanud.
e
ekre/ 11. juuni 2019, 22:51
i
Irw/ 11. juuni 2019, 23:44
Said juba vä? ÕL minu teada hambaarsti teenust ei paku.
n
Nii on/ 11. juuni 2019, 22:30
Tegelikult mingeid tõendeid pole leitud ja neid polegi, sest tegu on kõige labasema laimuga ja kelle poolt, võite kolm korda arvata. Tõendid oleks juba ammu olemas, kui midagi sellist oleks toime pandud. Täpselt samasugust laimu levitati ka Savisaare aadressil ja autorid on täpselt samad.
j
jäta pits vahele/ 11. juuni 2019, 22:51
Kui tõendeid poleks - poleks kahtlustust esitatud
t
To täna 22:51/ 11. juuni 2019, 23:49
Ma ei viitsi suga vaielda, teiesugustega pole mõtetki, teil koondub kõik alkoholi ümber. Kõik kes teie arvamust ei jaga on j00dikud. Tüüpiline sotsiaaldemokraat või orav, mul õigupoolest vahet pole, mis asi sa üldse oled. Ma olen täiskarsklane peaaegu kogu oma elu olnud. Pühade ajal tarbin alkovabu jooke.
p
12. juuni 2019, 14:25
Poliitiline kemplus! Mind tegelikult huvitab, kuidas Ekspress sai ebaadekvaatse naise mula lehte panna? Vot see on juba avalik laimamine?

r
Rudi/ 11. juuni 2019, 22:27
Tasub vaatamist...Esmaspäeval, ETV2. 23.10. "Protsess". Haakub üks-ühele Marti Kuusiku "protsessiga".
e
EKRE PEKSJAD, esimene 9 ekrelast:/ 11. juuni 2019, 23:59
EKRE PEKSJAD, esimene 10 ekrelast: Andrus Sarri – tungis elukaaslasele kallale, kägistas ja peksis teda Argo Tammik – vägivald abikaasa vastu Aare Peil – 62-aastane mees tõukas kooliõpilase trepist alla Urvel Oijala – perevägivald Andres Pokk – lõi noaga kaht oma külalist Andres Hallik - süüdi alaealise sundimises tahte vastaselt suguühendusse astuma, kasutades ära kannatanu sõltuvust süüdlasest. Aivo Veski – korduvad vägivallateod koduste vastu Saimon Raidma – 2009. aastal tapmise eest karistatud, 2017. aastal peksmise eest Marek Listra – peksis sõbra ja vennaga ohvrit – kannatanul luumurrud.
t
To: EKRE PEKSJAD, esimene 9 ekrelast:/ 12. juuni 2019, 00:23
Aga nüüd loetle ka kõik oravate ja sotside ridades olevad peksjad ja teised kriminaalid siia ritta kenasti! Minu teada oli neid palju rohkem kui EKREl, aga neid ei mainitud, sest kolle otsisid kapist ju sotsid ja oravad. Neil on kriminaalid erakondades lubatud, EKREl aga mitte. Selgita mulle seda!? Loomulikult sa ei selgita, sest näed asju ainult oma mätta otsast, muus osas on sul roosad silmaklapid.
m
Malle Kuuli / 11. juuni 2019, 21:34
Kunagi mõtlesin, et Viljandi tase on ikka täiesti ..., nüüd vaatan, et ega isegi Rakvere palju etem pole. Selliste skandaalikeste tekitamise, agiteerimise, provotseerimise, psühhokineesi, levitseerimise ja afitseerimisega te teete palju kahju Rakvere linnale, mis tegelikult pole ju milleski süüdi! Kutsun üles tervele mõistusele!
v
Veel EKRE peksjaid.../ 12. juuni 2019, 00:00
Ivo Lipping – peksis sotsiaalmaja kaaselanikku Risto Järvlepp – varas ja saripeksja Uuno Lootmäe – peksis endist elukaaslast ja laste ema Svjatoslav Mäeots – varas ja peksja Martin Peetersoo – peksja ning sõitis inimesele otsa Risto Seppam – lõi politseinikku Mikk Pärjamäe – peksis kasuema Nade˛da Pragi – peksis koos elukaaslasega nende lapsi, lõi elukaaslast noaga Martin Krapp – peksis koos sõbraga inimest, keda üritas ka tiigis uputada Aare Melles – koduvägivald
t
To Veel EKRE peksjaid.../ 12. juuni 2019, 00:20
Aga nüüd loetle ka oravate ja sotside ridades kõik peksjad ja teised kriminaalid siia ritta! Minu teada oli neid isegi rohkem kui EKREl, aga neid ei mainitud, sest kolle otsisid kapist vaid vaid sotsid ja oravad. Neil on kriminaalid erakondades lubatud, EKREl aga mitte. Selgita mulle seda!?
a
A/ 11. juuni 2019, 21:34
Halloo ÕL ! - Martin Helme ehitas omale maja ilma ehitusloata !
t
To eile 21:34/ 12. juuni 2019, 10:55
Ei ehitanud, ehitusluba on täiesti olemas ja vastav artikkel ilmus ka ÕL-s.
m
Malle Kuuli/ 11. juuni 2019, 21:26
Kogu see jant on häbiväärne ja lapsik! Kas tõesti kuulujuttude ja kellegi pahatahtlike arvamuste tõttu pidi minister enda ametist loobuma? Idiootlik tase!
t
toksi seent / 11. juuni 2019, 21:25
k
Kahjuks/ 11. juuni 2019, 21:17
Eestlane on üks elav tõde ja õigus. Rikutud rahvus.
n
Nii on paraku/ 11. juuni 2019, 21:24
Paraku nii on jah, hüpatakse üksteisele kõrri ja ollakse valmis isegi elu kallale minema.
2
21:17/ 11. juuni 2019, 21:30
Rikutud mehed, kes peksavad oma naisi!
t
To: täna 21:23/ 11. juuni 2019, 21:36
Kes selles süüdi on, et sa sellise mehega elad?
s
Suurim mõnitamine/ 11. juuni 2019, 20:44
See on kõige hullem inimese mõnitamine,kui ta valitakse paljude hulgast ministri kandidaadiks,siis president õnnitleb naeratades ameti puhul ja seejärel allkirja andes tormab president nina püsti nurga taha näidates sellega välja suurt põlgust uue ministri vastu. Alles pärast seda tormas meedia Kaasikule süüdistusega kallale nagu verekoerad.Miks nad ennem tema tausta ei uurinud.Õieti tegi,et kohtu tee ette võttis ja loodan ,et Kaasik kindlasti võidab.
m
Malle Kuuli / 11. juuni 2019, 21:28
Loota ikka võib, aga Eesti kohtusüsteem ja nn. "eksimatute" ringkaitse? Naeruväärne!
h
HÄBIVÄÄRNE olevus!/ 11. juuni 2019, 21:32
MÕNITAMINE on see, et selline naistepeksja üldse MINISTRIKS pandi ja käitub ka veel ÜLBELT!
t
To HÄBIVÄÄRNE olevus!/ 11. juuni 2019, 21:58
Kui sa väidad et ta on naisep3ksja ja sul on tõendid, siis miks sa neid prokurörile, kannatanu advokaadile või kohtule ei esita? Miks sa siin t.a.t.t.i pritsida?
f
faktid/ 11. juuni 2019, 22:49
Pole see mees veel kohtuteed ette võtnud, ainult ärpleb. Hoopis prokuratuur algatas uurimise - ootame ära!
e
ekrelasele 21:58-le/ 11. juuni 2019, 23:42
Miks sina, ajuta ekrelane, t.a.t.t.i pritsid...? Muud sa ei oska...?
t
To eile 23:42/ 12. juuni 2019, 00:28
Ma ei kuulu mitte ühtegi erakonda, pole kuulunudki, äkki teeksid enne oma kodutöö ära, siis on vähem lahmimist!
t
To eile 23:42/ 12. juuni 2019, 02:02
Ma ei saa aru, miks te seda EKREt igale poole topite? Pole muid argumente, millega mind rünnata? Olematu argument, sest ma ei kuulu mitte ühtegi erakonda, pole kunagi kuulunud ja sel artiklil pole mingit seost poliitikaga. Minu arvamusel ei ole pistmist ei sotside, oravate ega ka mitte EKREga. Siin kehtib määrus, et inimene on süütu kuni süüdimõistva kohtuotsuseni. See asjaolu, kes kuskil erakonnas on või ei ole, ei puutu üldse teemasse. Tegu on süütuse presumptsiooniga, paragrahv 22. Kui te ei viitsi end harida, siis pole mõtet ka oma harimatuses EKREt süüdistada.
p
Pedekre õõnesajuga kremlimeelne kommubolševik/ 11. juuni 2019, 20:36
See sõnavara mida ma kasutasin on sotside ja oravate käest laenatud. Selleks et nende tasemele laskuda, pead nendega samastuma.
s
11. juuni 2019, 21:02
See on tüüpiline madalalaubalise ekre valija tase.
t
To 21:02/ 11. juuni 2019, 21:14
Järgmine fakti viga, ma ei käinudki valimas.
k
Kui sa nii ütled, ju ma siis olen madalalaubaline/ 11. juuni 2019, 21:16
Ma pole enam 15 aastat valimas käinud, sest pole erilist mõtet, kui igakord üks ja sama rõõverakond võidab. Ma ei vaata vormel 1 ka enam, sest Võtjad on igakord samad. Aga tänud viisakuste eest!
k
11. juuni 2019, 22:03
Kas sina, Häbiväärne olevus, olid peksmise juures, et siin nüüd kohut mõistad? Kelle laulu sa siin laulad?
s
see troll/ 11. juuni 2019, 22:55
saab kommi pealt tasu - tehke järeldused, keda ta kirub, kui ta valimas ei käi

p
11. juuni 2019, 19:55
Politsei täidab proksi tellimust ja vennike on neil peos
p
Pedekre õõnesajuga kremlimeelne bolševik/ 11. juuni 2019, 19:47
Tulge ja s.i.t.t.u.g.e mulle nüüd hinge sotsiaal ja liberaal L.i.m.u.k.a.d!!
l
lugeja/ 11. juuni 2019, 20:47
EKRE kommijad s.i.t.t.u.v.a.d juba iga päev kommentaariumis... Hullemad kui venelased!
l
Lgp. Omakohtunikele/ 11. juuni 2019, 19:37
Et siis nagu oletuste või "naised saunas rääkisid" najal mõistame inimesi juba tagaselja süüdi? Või on teil reaalsed tõendid, millest võiks kohtus abi olla? Kui on, siis miks te siin t.a.t.t.i pritsite, aga kohtule tõendeid ei esita?
e
eksid/ 11. juuni 2019, 22:46
Tõendeid kogub prokuratuur/uurimine, sa tead eesti õigussüsteemi ülesehitust ainult saunanaiste loba kaudu.
k
Kahjuks nii on/ 11. juuni 2019, 23:25
Oletatavat ohvrit aga on ahistatud tublisti, meedias raha ja korterit pakutud, lubatud lapsed ära võtta, peaasi, et ta nõustuks olema OHVER.Lõpuks panead naisel näpud sahtli ahele ja pressivad tunnistuse välja...
k
12. juuni 2019, 08:34
Kogu see üleolevus, jõhkrad avaldused Kuusiku poolt näitavad, et tegemist on "hirmuvalitsejaga". Ei ole tema naise tuutvada ullikesed, kes levitavad alsuteut kuulujuttu naise käeluumurdude ja M.K . muu psühhopaatse vägivallatsemise kohta. Hirmutamiseg on tegu ka, et vaat lubas e-valimisi uurida (et slles kahtlejaid on palju, on hoopis teine asi): Perevägivallas hoiab jõhkard ohvrit alati oma meelevallas. Ohvril on häbi - ja ka kaastunne jõhkradi suhtes, ja peamine on majanduslik sõltuvus. Kuusikute eraelu on olnud kirju ja väikese kohas levib see kiiresti. Kuusik on agressiivne ja võimuihar.
v
vanaonu/ 11. juuni 2019, 18:57
t
to vanaonu!/ 11. juuni 2019, 19:51
1
19:51-le/ 11. juuni 2019, 23:45
Marti Kuusiku jalgealune põleb...!
p
Pedekre õõnespeaga bolševikunäru/ 11. juuni 2019, 18:37
Ei taha keegi enam hiilata? Või otsite uusi sõnu õigekeelsus sõnaraamatutest. No loeme siis mõned erksamad hitid ette, et korduma ei kipuks - bolševik, õõnespea, õõnespuit, immuunpuudulik pruunlane, kommunist, marxist, pedekrelane, kaabulane, kaablane. Jäi äkki midagi olulist veel nimetamata?
j
ja paljud neist / 11. juuni 2019, 22:43
pärinevad sinu enda kõnepruugist, mis on tagasi peegeldatud?
õ
Õõnespeaga pedekrelasest bolševik/ 11. juuni 2019, 18:36
Miks te mulle nüüd miinuseid panete? Need on ju teie endi sõnad, mida te kasutate!?
s
see.../ 11. juuni 2019, 19:18
...on sots-rehvide tgl. tase ja sõnavara.
u
uputamine/ 11. juuni 2019, 22:42
tal vahet pole - siin on liiga palju korralikke komme - vaja need pruuni ollusega üle ujutada.
õ
Õõnespeaga immuunpuudulikusega pedekrelane/ 11. juuni 2019, 18:33
:-)) Ei taha keegi enam hiilata? Või otsite uusi sõnu õigekeelsus sõnaraamatutest. No loeme siis mõned erksamad hitid ette, et korduma ei kipuks - bolševik, õõnespea, õõnespuit, immuunpuudulik pruunlane, kommunist, marxist, pedekrelane, kaabulane, kaablane. Jäi äkki midagi veel nimetamata?
s
sul kama/ 11. juuni 2019, 22:41
mis möga sa välja ajad - komm maksab? Kes maksab?
k
Kakleja/ 11. juuni 2019, 17:57
'DRAMAATIKA" sa oled ääretult loll kommentaarija! Las tõestab kohus naistepeksu ,siis oled sina õige kommentaarija.

o
ootan väga laimajate ja ette hukkamõistjate poolseid/ 11. juuni 2019, 17:56
vabandamisi, alates dressidendist.
p
Pedekre kremli immuunpuudulikkusega pruunlasest bolševik/ 11. juuni 2019, 18:08
Mida sa ootad? Enne solvasid ju mind igasugu nimedega!? Vbl ma tahangi olla Pedekre kremli immuunpuudulikkusega pruunlasest bolševik, mis see sinu p.e.r.s.e.t üldse t0rgib?
p
Pedekre kremli immuunpuudulikkusega pruunlasest bolševik/ 11. juuni 2019, 18:12
:-)) Mida sa ootad? Ise ennist s0lvasid mind igasugu nimedega?? Vbl tahangi Pedekre kremli immuunpuudulikkusega pruunlasest bolševik olla, mis see sinu p.e.r.s.et üldse torgib? Tahan, olen bolševik, tahan, siis olen kommunist, tahan siis olen marxist, tahan siis olen sinu 6udusunenägu.
e
Edu EKRE/ 11. juuni 2019, 17:46
Naine olgu tõesti vait ja kasvatagu lapsi! Eesti valge rahvus süsteemi lõhuvad juurteta, neil ei ole aimu kui oluline on EKRE töö!
n
naine räägib siis/ 11. juuni 2019, 22:38
kui EKRE pissib ( nad ei pissi, ainult pilluvad mingit pruuni ollust)
k
Kõnekäänd/ 11. juuni 2019, 17:34
j
Juhani Kiluvähk/ 11. juuni 2019, 21:36
... ja mõeldes sellisele kõnekäänule, sa alati usud kõiksugu lõuapoolikuid ja määrid oma aju paksu sopaga kokku?
ä
Ärge kütke mu lootusi üles. / 11. juuni 2019, 17:24
:-)) No bl.j@@d küll, nüüd kus ma sättisin ennast õdusalt tugitooli sisse ja olen valmis lugema, et teada saada enda kohta kõike, ei tule enam kõssugi. No mis juhtus nüüd siis? Ma juba lootsin mingi ettekujutuse endast saada.
j
jaa/ 11. juuni 2019, 17:22
Ressurssi ikka riigil palju, või siis vabu ametnike, et uurida tegu, mida teise poole, ehk siis kannatanu sõnul pole toimunud. Vene ajal oleks piisanud kohaliku piirkonnavoliniku vestlemisest kannatanu kui ka süüalusega.
j
Jajah/ 11. juuni 2019, 17:28
Jaa” õnnis “ veneaeg ! Kologe siit 200km itta ja õnn õuel ! Meil aga laske elada inimeste moodi euroopalikult!
j
jaas/ 11. juuni 2019, 17:49
Kui euroopa on selline väärastunud ja kui oleks võimalik koos oma väljaostetud maaga , siis koliks kohe. Väärastunud arusaamisi, ega inimsuhteid ei salli.
e
Edu EKRE ja Kuusik/ 11. juuni 2019, 17:21
Edu töös ja isiklikus elus minieter Kuusikule! -- Loodetavasti ennistatakse ta tagasi IT ministriks ja Rehvi maffia aastatepikkune valimiste manipuleerimine ja riigireetmine saab avalikustatud.
õ
Õõnespeadele/ 11. juuni 2019, 17:36
kõik jäljed on hävitatud, midagi ei saa avalikustatud.
i
Immuunhäirega Kremli pruunlasest bolševik/ 11. juuni 2019, 17:17
Noh, kus te targad nüüd olete, kes te kõigi elust absoluutselt kõike teate?
k
küsimus/ 11. juuni 2019, 22:39
mitu senti sa Moskvast ühe kommi eest saad?
t
To täna 22:39/ 11. juuni 2019, 23:57
Moskva on Venemaa ja Venemaal on käibel rubla ning sentide asemel kopikad. Miks sa demonstreerid oma rumalust avalikult?
n
Naine olgu vait/ 11. juuni 2019, 17:03
Juudid oskavad ära teha nendele kes armastavad oma rahvust! Sest nad on ise juurteta!

d
Dramaatika/ 11. juuni 2019, 16:59
Sinu jaoks ei olnud naisepeks ka midagi dramaatilist.
k
Kas/ 11. juuni 2019, 17:57
Dramaatik olid juures, et tead täpselt , kes peksis ja sul on kohe filmitud jne. Topakas.
t
to Kas/ 11. juuni 2019, 18:58
Kas olid juures, et tead täpselt, et ei peksnud?
v
Vee/ 11. juuni 2019, 19:12
Uskuda saab seda ,mida ise näinud oled ?
l
Lgp. Kohtunikud/ 11. juuni 2019, 19:31
Et siis nagu oletuste või "naised saunas rääkisid" najal mõistame inimesi juba tagaselja süüdi?
t
To Dramaatika/ 11. juuni 2019, 19:33
Ma mõistan ka su süüdi, hetkel veel ei tea milles, aga süüdi sa oled! Küll ma õhtul midagi välja mõtlen.
r
Räbal/ 11. juuni 2019, 16:50
Asi on veidikene räbal meie meedia poolt. Kas nad tõesti ei osanud lugeda prk. Kuusiku avaldust:"jätke meid rahule'!
i
Irw/ 11. juuni 2019, 16:42
Saate ÕL kommentaariumites igasugu uut ja huvitavat enda kohta teada, mida te varem isegi ei teadnud, rääkimata emast, isast või abikaasast. Läheb paar minutit mööda, kui juba uued omadused, kuuluvused ja hobid on tekkinud. Tahaks täitsa kohtuda nende isikutega, kes nii palju teavad. Varsti ei julge enam peltassegi minna, seal ka keegi vahib august vastu.
e
Ei pane imestama./ 11. juuni 2019, 16:34
Pidev isiklik solvamine läbi meedia ongi praeguse ühiskonna standard. Ja see läheb aina hullemaks.
n
Nii on/ 11. juuni 2019, 16:18
Osad süüdistavadki siin "naised saunas rääkisid" tõendite põhjal. Samad naised saunas teadsid hästi ka Savisaare isiklikku elu.
v
Vanur/ 11. juuni 2019, 17:16
Nõukaajal poleks olnud sellist probleemi. Siis oli üks korter mitme pere kasutuses. Väikelinnas, nii nagu Rakvere, oli juba järgmisel hommikul teada, mida sa sõid , jõid või millest rääkisid. Kodused kaklused poleks iialgi jäänud tähelepanuta.Nüüd kui peredel oma korterid või koguni majad, on paljude probleem- teada saada,mida kellegi kodus tehakse, muutunud väga tõsiseks. Kas tuleks midagi ette võtta? Kas naasta minevikku?
s
Savisaare protsessis/ 11. juuni 2019, 17:25
oli süüdlane Reiljan, kes pidi ka üle 30 000 kooliraha maksma.
N
:-))))/ 11. juuni 2019, 17:27
No vot, sain minagi just ennist teada, et ma p3ksan oma naist iga päev. Lähen ja küsin oma naise käest igaks juhuks, et kindel olla.
t
Taat/ 11. juuni 2019, 16:18
Astun sammu,astun kaks,sillakene praksti läks!
f
fakt, et / 11. juuni 2019, 15:27
sul äbarikust pässil on hale arg naine olnud. ei tee sind süütuks. me teame sinu lugu ! valeta vähem ! kerja / nõua või miljoneid. kaeba ja kaeble. KARMA EEST EI OLE PÄÄSU KELLELGI .
e
et tead tema lugu, kas kuulsid turul/ 11. juuni 2019, 15:30
u
Uku/ 11. juuni 2019, 18:03
Mida sa, tühi, tead? Ilma kohtuotsuseta faktitama siin. Kuusik peaks sind kohtusse kaebama laimamise eest. Oi seda kiunu siis, kui trahvi pead maksma.
k
Kuidas sina külale/ 11. juuni 2019, 14:54
EKRE saab lakki omaenda vahenditega. Nad lõid valereaalsuse, mis kaugele näha oli. Ja mida rohkem nad seda püüdsid pähe määrida, seda tugevamaks on läinud rahvasurve. Õnnetuseks, EKRE omad ei saa aru, et nad on valitsuses, kärbivad oma keele ja kultuuri püsimajäämiseks eraldatud summasid ja peedivad oma rahvast. Nad ei arvesta, et nad on vähemus ja hakkavad saama massi käest seda solki tgasi, mida nad ise teistele pähe tahtsid valada. Aga enamus on pruuni katku vastu immuunsed!
i
Irw/ 11. juuni 2019, 15:02
Sõid seeni v? Paldiski maanteel on üks asutus, pöördu sinna!
i
Irv/ 11. juuni 2019, 15:03
Ma ei tea mis sul immuunne on, aga pööningul puhub sul küll kõva tuul.
K
:-)) / 11. juuni 2019, 18:49
Kas s.e.e.v.a.l.d.i.s on jälle lahtiste uste päevad??? Et immuunpuuduliku ajuga tegelased jälle siin on!?

r
Rüütel. Mitte see kommunist./ 11. juuni 2019, 14:44
See moderaator on Ilmselt kallutatud ideoloogiaga.
n
nõus/ 11. juuni 2019, 14:55
Kui omanik vahetub, siis lõpeb see jama kiiresti - tagama ka Õhtulehe sõltumatuse, kuigi EKRE tahaks ajakirjandusvabadust kärpida
k
kui naine avaldust pole teinud / 11. juuni 2019, 14:18
pole kurjategija.101 enamus istuvad vajutavad nuppe.on patused ja mitte kergelt
õ
Õige arusaam/ 11. juuni 2019, 17:20
Kui mõrvatu pole avaldust kirjutanud, siis tuleb mõrvar õigeks mõista.
õ
Õigele arusaamale/ 11. juuni 2019, 23:33
Kas tuleb ohvri näpud sahtli vahele panna, et ohvriks olemise ülestunnistaks?
o
Otsige abi!/ 11. juuni 2019, 13:51
Ma ei viitsi seda p.a.s.k.a isegi läbi lugeda enam, mida siin toodetakse. Enamus kommentaarid viitavad selgelt autorite mentaalsetele probleemidele nii isiklikus elus kui tööl. Kõige kurvem kogu selle jandi juures on see, et ÕL ajakirjanikel on samad probleemid, mis osadel kommenteerijatel. Kas teil pole enam muud teha, kui torkida nii valitsust kui tungida inimeste eraellu?
v
Vaata peeglisse/ 11. juuni 2019, 15:16
Ja sa näed ühte pruuni ollust pritsivat jurakat ... Kui sa ise hakkama ei saa, pead tõesti abi otsima!
t
To vaata peeglisse/ 11. juuni 2019, 15:25
Kas sul on mingi probleem minuga v? No aga saame kokku ja räägime siis!? Kuigi mina sind ei tunne.
a
Arusaamatu/ 11. juuni 2019, 15:27
Ma ei saa aru, mis teil viga kõigil on. Täiesti lampi tulete täiesti võõraid inimesi isiklikult solvama!?
u
Udo/ 11. juuni 2019, 13:49
Mulgi eit.kas rohud on võetud?kahtlen väga.
m
mulgieit/ 11. juuni 2019, 13:55
aitäh, hea laps, muretsemast.
n
11. juuni 2019, 13:30
Näis kas prokuratuur ka järgmise protseduurilise sammu ette võtab kui ilmneb, et tegu oli laimuga ja laimajad jalutavad karistamatult vabaduses?
i
Ikka näeme/ 11. juuni 2019, 13:36
pedekre troll pole mingi uurija ja ka mitte prokuratuur. Teil ju nimetatakse seda laimuks, kui Kuusik jääknähtudega roolis kiirust ületades vahele jääb. Teil on ikka kummalised vaated asjadele nagu kihutada võib, juua roolis võib, naist nahutada kodus võib. Mingid sovjetitüüpi vennikesed olete, neil on ka need tegevused väga moes ja selle eest peab seisma
m
mulgieit/ 11. juuni 2019, 13:45
vist ei näe, võtame seda juhtumit kui hoiatavat ajamärki. momendil käsitletakse küll kui ekrevastast, aga võttel on üldine potentsiaal ja ...ma ei imestaks kui mõnda võimukat daami mehe ahistamise küsimuses päevakorda ei võeta :D
t
To ikka näeme/ 11. juuni 2019, 14:01
Sul on päris suur suu, kas sa silmast silma ka nii suure suuga oled, või peaks sulle mõne paari alukaid kaasa võtma ja paar pakki taskurätte?
i
Irw/ 11. juuni 2019, 14:04
Ma olen ennegi suure suuga tegelasi vaibale kutsunud, aga nad ei tule vaid värisevad kuskil pargis põõsa taga. Aga kommentaariumis mingil põhjusel on äärmiselt isiklikud.
t
Tädi maali/ 11. juuni 2019, 13:26
Ei ole dramaatiline, aga võib selleks saada !
m
mulgieit/ 11. juuni 2019, 13:18
mul tuli vapsilapsena siberis koolis käia, ema ütles et ole rõõmus, paps oligi vaps, alles nüüd saan aru, tõesti, saingi asja eest kaugeid maid näha. nüüd võiks vist hüpoteetiliste eksootiliste või pagan teab milliste eksisammude eest kommentaatorite meelepaha taluda.
l
laine/ 11. juuni 2019, 13:17
eks pannud oma ajuorgani enne tööle kui käeorganid käiku lasid oleksid praegu minister
m
mulgieit/ 11. juuni 2019, 13:27
sama Sulle, enne mõtle.

t
teine pool/ 11. juuni 2019, 13:16
Kuusik on kui lõvi puuris,keda kõik tahavad lõhki kiskuda,naisest ja tema tegudest pole aga sõnagi.Kõik usuvad kuulujutte aga tihti on provotseerija ja näägutaja just naine,kellel kilbiks lapsed.Luumurrud võivad tekkida ka luude haprusest.Ju siis on Kuusik nii kindel oma võidus,et julges kohtuse minna oma au kaitsma.Meedia kaudu ei tohiks kuulujutte küll levitada.Kõike kohe uskuda ei maksa,sest inimsilm ei näe tihti 5 m kaugemale.
m
mim/ 11. juuni 2019, 14:16
isegi, kui ma oleks troll, siis ma ajaksin kuidagigi intelligentsemalt oma asja ja poleks nii labidaga-näkku-äratuntav: marti kuusiku naine on habraste luudega näägutaja. ps. kuusik ei julgenud minna kohtus oma au kaitsma vaid hakkas sokkima, et tema pole vabatahtlikult ametist loobunud (kuigi astus ise tagasi) ja tahab selle eest pappi. kui tegu oli ilmselge laimuga saaks "laimajatelt" kõvasti rohkem kui 30 000 oma "au" kaiseks.
i
inimõiguste eest seisja/ 11. juuni 2019, 13:08
Preventatiivsed abinõud on siinkohal vajalikud. Kui väidetav misogüün vabaduses viibib, võib ta olla oht inimsusele. Ka naised on ju inimesed. Igaks-juhuks võiks vangimajja panna, eks pärast näeb kas oli vajadust.
t
To täna 13:08/ 11. juuni 2019, 14:06
Igaks juhuks võiks sind vangi panna, sest oled ohtlik, loe oma kommentaari.
t
täna jah, / 11. juuni 2019, 14:15
Mind võiks ka kui ühiskond vajalikuks peab. Inimõiguste nimel olen nõus. Ärge nüüd hakake kohe GULAG ist rääkima - see on vandenõuteooria. Seda tegelikult sellisel kujul polnud nagu ahne klikimeedia meid veenda püüab.
v
võib-olla toimus isegi mõtteroim?/ 11. juuni 2019, 14:21
Kuusiku naine, võiks üldiste hüvede nimel ( rahva vajadus täit tõtt teada saada) ka preventatiivselt ühiskonnast isoleerida. Äkki siiski , kõigest hoolimata, midagi oli? Õige pisutki. Hea miilits pigistab kivistki vee välja.
n
No/ 11. juuni 2019, 13:04
Kuidas saab olla,et midagi pole olnud. Päris tühjast ka need jutud ei tule. Siis võiks ju kõik inimesed peksjateks tembeldada. Hea muidugi,et Kuusik ministriks nimetati ja siis asja uurima hakati. Muidu oleks edasi eksnaist peksnud ja ahistanud.
m
mulgieit/ 11. juuni 2019, 13:09
tee proovi, astu mõnda antirehvierakonda ja luba kasvõi mingit nende jaoks valusat muistset küsimust päevavalgele tuua :D
o
ootan ärevusega peredraama üksikasju/ 11. juuni 2019, 15:29
Ega saagi. Ikka on midagi olnud, sest kunagi pole olnud, et midagi pole olnud nagu Šveijki raamatus õeldakse. Rahva ootustele tuleb vastu tulla ja kasvõi tagantjärele asjaosaliste vahel peretragöödja etendada. Küll riik juba vahendid leiab. Spetsialistid niigi olemas, omad kukla Vollid.
m
mulgieit/ 11. juuni 2019, 12:40
on leitud kindel moodus vastase mahavõtmiseks. istun ja mõtlen, mida mina *kuusiku* olukorras suudaks ette võtta, ega suudagi... mis siis ikka, hakkan mõistma vana testamendi aegsete inimeste vajadust karmi karistaja järele. ebaõiglased ajad panevad inimesi karmidest karistajatest unistama, vähemalt üks küsimus vähem.
m
Mis siis saab kui ta/ 11. juuni 2019, 12:15
ei põhjustanudki dinosauruste väljasuremist? Rollod ja president jäävad ...
o
orav närib käbi/ 11. juuni 2019, 12:14
Rahvast lihtsalt lollitatakse pidevalt.Kogu aeg peab mingit teemat ülal hoidma,et rahvast transis hoida ja et meedial kõht täis oleks,kasvõi kuulu juttude põhjal,isu on tal aga suur.Kõik kugistatakse alla,kes ette jääb.Kahju kannatavad ikka need,kellel õhem raha kott.Poliitikas toimuvat sõnade mängu,valet ja vägivalda ei aruta kohtus aga keegi.
v
väkile/ 11. juuni 2019, 12:21
Pedekre troll kummardab kaabumõisnikku, seal pole midagi imelikku , see ongi selline sulaste töö, peamine on kaabumõisniku annetustest ennast transis hoida ja peab ka kaabumõisniku poolt antavatest palukestest kõhu täis saama, selline näeb välja igapäevane pedekre trolli elu
p
Parask/ 11. juuni 2019, 12:13
Ei saa aru, mis inimesed need on kes naisepeksjast roolijoodikut kaitsevad ja õigustavad. Sellist saasta leidub kahjuks ka eestlaste hulgas. Naine ei julge elu sees midagi selle vägivallatseja vastu öelda-jätab veel lapsed emata...loodame, et pannakse kinni ja et kaasvangid omakohut mõistavad, naise-ja lastepeksja nägu peaks meelde jääma uudistest ja lehest!
n
No kuule parask/ 11. juuni 2019, 12:38
Ise aru ikka saad mis väidad,kuidas saab lapsed emata jätta kui vastu tunnistab? Oletame ,et tuleb kohus ja süü tõendatakse ,mees läheb kinni ja ema jääb lastest ilma või?Vägev loogika.Tegelikult kui ,Kuusik poleks ministriks saanud poleks mingit kisa kära.Keegi poleks sõrmegi liigutanud,et asja uurida.Pole ju kannatanut ega tunnistajaid ,ainult jutud.Kui nii lihtsalt saab kedagi süüdistada ja vangi saata .võiks poole Eestit kinni istuda.Ei meeeldi naaber,lasen jutte lahti ,ehk hakatakse uurima,naljakoht lausa.
k
Kuusik Kaasik/ 11. juuni 2019, 11:43
Kui soovite, et Teie käbarad ka tulevikus hästi käiks, ärge avalikult torkige E- hääletuse teemat. Arutage seda ainult salamisi kodus nelja seina vahel.
o
ohhoo?/ 11. juuni 2019, 11:54
kas ekre-trollid ärkavad kell 11.30? veits hilja. aga tegelikult saan aru: eile oli kõvem märatsemine ja paljud kütsid ennast nii üles, et käisid ühtul suvaliste teemade all kommimas
o
ohhoo? / 11. juuni 2019, 11:56
2 miniga 90 miinust? kas ruuben lülitas oma roboti sisse?
k
Kuusik Kaasik/ 11. juuni 2019, 11:56
Ma omale nüüd 100 häält panin. Reffitöll oleks endale 10 000 000 0000 000 juurde keevitanud
s
See on õige/ 11. juuni 2019, 11:59
Mina arvan küll, et peaks torkima, sest tuleb selgeks teha, miks enne seda, kui Keskerakond võimule sai, siis väitis e-häälte võltsingutest ja pettustest. Nii, kui Keskerakond võimu juurde sai ja e-hääletuse serveri oma kätte, siis kutsus aktiivselt e-hääletama ja ka kummaline, kuidas Ekre ja Keskerakond juba ette teadsid e-häälte saaki ja koalitsiooni moodustamist. See on rohkem, kui kahtlustäratav. Tuleb need e-häälte abil võimu haarajad Keskerakond ja Ekre päevavalgele tuua.
t
teame/ 11. juuni 2019, 12:09
Kuusik Kaasik/täna, 11:43 pedekre tellis FSB käest klikkimise tarkvara
s
Saime teada/ 11. juuni 2019, 12:30
Kuusik Kaasik/täna, 11:56 sa oledki arvata see vana kaabu IT-veebisulane, kes e-hääletamisel kõvasti e-hääli juurde nikerdas Ekre ja Keskerakonnale viimastel valimistel, ega muidu need megaklikid ei ilmunud

m
must või valge/ 11. juuni 2019, 11:40
Ei usu,et Kuusik võidu ja raha saab.Teada ju on ,et peale § saab veel rohkem sõnu väänata.See lugu läheb tervise arvelt ikka väga kalliks maksma.Köit mida veetakse on ikka ühele poole tugevama tõmbega,üksi selle vastu ei saa.
t
Tiit/ 11. juuni 2019, 11:36
Naine ise ütles ja kirjutas, et mingit vägivalda pole olnud ja jätku meedia perekond rahule. Lapsed olid juba stressis, aga meedia tampis ikka edasi. Neil pole isegi lastest kahju. Ühtegi tunnistajat ei ole tegelikult, koik pohineb Juuli ja Maali kuulujuttudel.
n
Niit/ 11. juuni 2019, 11:45
Mida sa siin vuhveldad, siis? Sa pole ka ju mingi tunnistaja, lihtsalt vatrad siin ja püüad oma meessõbra mainet päästa oma kommentaaridega kommentaaride sirvijate ees.
t
Tiit/ 11. juuni 2019, 11:53
Jälle üks sileda ajuga sotsorav soimlemas. Naine oskab ise enda eest rääkida, kui ütleb, et midagi ei olnud, siis ei olnud. Kes asjale lähemal oli sina voi Kuusiku abikaasa?
n
Niit/ 11. juuni 2019, 12:17
Tiit/täna, 11:53 pedekre ja kremli troll ära nüüd vahuta siin oma luulusid ja ära tegele sõimlemisega
n
no / 11. juuni 2019, 12:28
kaitske, kaitske, midagi pole ju olnud, see tühi kriminaaluurimine pole midagi, lihtsalt protseduuriline samm, selle kpõhjal kahtlustuse esitamine pole midagi, lihtsalt protseduuriline samm, see pole midagi hullu, kõik on Ok (vastav käemärk). Ainult et miks iga poliitiku või ministri puhul suvaliselt selliseid "protseduure" ei tehta, imelik?
t
Tiit/ 11. juuni 2019, 13:02
Sinul on viimane arunatuke ka peast läinud voi ei ole kunagi olnud. Mis Kreml siia puutub?
p
pedekre trollile seltsimees Tiidushkale/ 11. juuni 2019, 13:22
Tiit/täna, 13:02 pedekre trollile, mida sul kogu aeg kommentaariteemades see e-valimine ja sotsid ja refid ette jäävad, kui teemas pole nendest üldse juttu, kas sul ajunatuke on tõesti nii pisike, et ei suuda teemas püsida
u
Ulvar/ 11. juuni 2019, 11:34
Kuusiku arvates jääknähtudega autoroolis kihutamine pole ka mingi dramaatika. Nagu vana kaabu ütles suva nendest seadustest. Kuusiku arvates võib ka mõne inimese alla ajada, tavaline protseduuriline samm joobes autoga ringi kihutamisel
t
Tiit/ 11. juuni 2019, 11:44
Kahtlustus esitati oletatava vägivalla kohta mitte jääknähtudega autoroolis olemise kohta.
e
11. juuni 2019, 11:55
Enne tegi vägivalda ja siis istus rooli. Täis oli ta aga kogu aeg.
p
põline eestlane/ 11. juuni 2019, 12:01
Tiit/täna, 11:44 eks pedekre trollid peavad ikka oma panoperemeest kiitma , muidu jäävad õhtusest füüsilisest tasust ilma, väkkk millised lillakad te ikka olete oma peremeeslooma kaitstes
l
lillikene/ 11. juuni 2019, 11:24
a
auesimees/ 11. juuni 2019, 11:22
Isegi auesimees kutsus kaabumaffiat korrale. Aga rahvas andi neile hääle, peab ootama, kui rahvas annab hääle kellelegi teisele. Eurovalimistel juba andis!
r
11. juuni 2019, 11:28
ReffiSotsunotsud ka juba ärganud.
S
/ 11. juuni 2019, 11:32
See auesimees visatakse peagi välja, kuna avalik kriitika on selles erakonnas keelatud ja karistatav.
v
väkk/ 11. juuni 2019, 11:47
täna, 11:28 pedekre bolševikud ka rõõmsalt oma meessõpra kaitsmas ja teda silitamas
k
Kodanik/ 11. juuni 2019, 11:47
Tegemist oli õhtulehe poolt tekitatud liba uudisega. Ikka veel usute seda kollast ajakirjandust? Tegelikkus oli ikka hoopis teine kuna need sõnad tõsteti hema meelega kontekstist välja meedia poolt.
t
Tiit/ 11. juuni 2019, 11:55
Eurovalimistel sai EKRE koha Europarlamendis. Rahvas usaldab neid.
n
Niit/ 11. juuni 2019, 12:18
Tiit/täna, 11:55 pedekre troll usaldab oma panomeestestest meessõpru , kõik teavad seda, et teil on panoliiga
e
esitatud kahtlustus/ 11. juuni 2019, 11:16
Tean näidet kus naine murdis käe meest tainarulliga pekstes...niiet uurimine on hädavajalik,seda enam et naine eitab juhtunut...ja mis siis saab,kui selgub,et oligi nii?
r
Refi agent/ 11. juuni 2019, 11:15
Kui nüüd Kuusik saab kahtlustusest vabaks, kas siis saab president kahtlustuse laimamises?
j
jaanus/ 11. juuni 2019, 11:48
kuule pedekreagent ära ole nii rumal
l
lilli/ 11. juuni 2019, 11:11
kuidas EKRE sellega lepib, et Kuusik nende maine hävitab (nõudes ühe päeva eest üüratut hüvitist), juba kahtlengi, kas oli ikka õige hääletada nende poolt.
r
Refi agent/ 11. juuni 2019, 11:17
Riik peab siis laimamise algallikalt tekitatud kulu sisse nõudma!
t
to lilli/ 11. juuni 2019, 11:21
mine oma lil.lade sekka ja ära prääksu mõttetusi.
i
imelikule/ 11. juuni 2019, 11:37
11:17 pedekre omad ajavad ikka oma jaburat möginat suust välja, eks teile on see mees-mehe armastus nii tugev, et peab lähedase suhte säilitamiseks igal pool oma panopartneri eest seisma. See on täpselt samane, kui Venemaal, kus igaüks tahab Putinit kummardada, sest tema on tsaar

l
leo/ 11. juuni 2019, 11:09
Isegi Nõukogude Liidus visati anonüümne kaebus prügikasti
n
nüüd esitati kahtlustus, protseduuriline samm./ 11. juuni 2019, 11:06
seega Mardi umbusaldusel kui reffid möirgasid kui loomad Mardi jutu peale siis nad rängalt eksisid, Mardil oli jälle õigus. Alles nüüd esitati kahtlustus..
m
mart valetas/ 11. juuni 2019, 11:25
et uurimine kokku kukkunud - tegelikult kogub alles süütõendeid, kui neid piisavalt saab, ei piirduta kahtlustusega ja esitatakse süüdistus. Kõik on formaals - ilmselt ka paar aastat türmi - tühiasi, peenhäälestus EKRE moodi.
o
Olle/ 11. juuni 2019, 11:05
Kui lood nii siis tuleb süüdi mõistev otsus.muidu oleks sõna sõna vastu ja lõpetatud.
k
Kehakeel Ekspert/ 11. juuni 2019, 11:02
Need on alles õied marjad tulevad veel.Prokul palju tööd ees,stroomiranna nässu juhtum.Mälutaastus siim poisil jne.Jõudu ja jaksu uute töövõitudega seltsimehed.
n
No me kõik teame, et tavapäraselt kannatanu eitab ohvriks olemist./ 11. juuni 2019, 11:02
Seepärast peame teda aitama sellest aru saada ja julgustama tema suhtes vägivallatsemist üles tunnistama. Küsime nüüd presidendilt ja peaprokurörilt ja mehel olevailt (no kui see õnnetus on neid tabanud) feministidelt, KAS NENDE MEES PEKSAB NEID???!!!
j
julgustage ka Ojasoo ohvrit kohtusse minema/ 11. juuni 2019, 11:08
sellest peksust on ju kaamerasse jäänud tõestus olemas
N
@julgustage ka../ 11. juuni 2019, 11:27
Niisuguse konkreetse tõestusmaterjali olemasolul peaks olema kriminaalasja algatamine ja kohtusseminek iseenesestmõistetavad.
m
@julgustage ka..rumo/ 11. juuni 2019, 11:34
mis soiud. ta ju läkski..hahahaa.. kuidas on nii jobu olla? tegelt ka tahaks teada
j
Juta/ 11. juuni 2019, 11:01
Obune o tähega sa pole veel kaineks saanud.maga välja.
o
OBUNE/ 11. juuni 2019, 11:10
Kas Sa Juta oled see, kes on Sidoroviga abielus või?
u
uskumatu/ 11. juuni 2019, 10:59
Kaabud on ise valitsuses ja võiutlevad selle riigi vastu. Rahvauslasest esikaabu tahab kärpida eesti keele ja kultuuri säilitamiseks mõeldud vahendeid, EKRE trolliarmee mustab riigi õigusorganeid - mode võib ju kustutada, aga rahvas on sellest aru EKRE olemusest aru saanud. Isegi auesimees kritiseeris - temagi on aru saanud, mis pruuni olluse sisse ta on sattunud
s
11. juuni 2019, 10:59

t
Tõnu Anton/ 11. juuni 2019, 10:57
Huvitav praktika küll saab olema Eesti õiguskaitses. Kannatanut ei ole, väidetav vägivallaohver eitab vägivalla toimepanemist tema suhtes, aga menetlus on algatatud kolmandate isikute jutu järgi. Kas nüüd hakatakse ka väidetavat ohvrit survestama, et ta annaks uurimisele sobivaid tunnistusi? Mujal maailmas on nii, et kui keegi pöördunud õiguskaitseorganite poole süüdistusega tema suhtes toimepandud vägivallateo toimepanemises tema isiku suhtes, siis algatatakse menetlus. Kui aga kaebaja (kannatanu) mistahes etapis loobub süüdistusest, siis menetlus lõpetatakse kohe. Meil on kõik pahupidi.
s
Stocholmi sündroom/ 11. juuni 2019, 11:06
Palju sa tead vägivallaohveid, kes ise fakte tunnistavad, vägistatud isegi oma vägistajaid püüavad õigustada
v
Viivi/ 11. juuni 2019, 11:08
Päris "kolmandate isikute jutu järgi" ei algatata mingit uurimist. Ohvri lähedased tegid ikka konkreetse avalduse politseisse ja asitõendeid ning tunnistajaid on piisavalt, et süüdistus kokku panna. Seis on tegelikult ikka päris hapu, sellepärast ka see lahkumishüvitise nõue riigile, sest raha hakkab tal kohtuskäimisele ikka mõnusalt kuluma.
t
to Viivi/ 11. juuni 2019, 13:23
Nagu aru saan, tead sest koletust roimast ühte ja teist. Kindel teadmine sooritatud kuriteost ei tohi jääda avalikuse eest varju. Kui juba jutt rahale läks - ega maksa häbeneda, küsi palju raha ja avalda "kindlad asitõendid", et eesti rahvas ei vaevleks teadmatuses. Uudishimu on ka suur.
t
Tere õhtuleht/ 11. juuni 2019, 10:49
Pange kommentaaride laikimine üldse kinni kui teile tulemused ei meeldi. Vähe sellest, et kustutate kommentaare, kustutate ka laike. Miks? :)
m
miki/ 11. juuni 2019, 11:49
Ei saa panna, ekre ja kremli trollikoondis jääks teenistusest ilma ja ÕL poleks klikke ja lugejaid
n
No/ 11. juuni 2019, 10:47
Tore lugeda kommentaare. Tundub,et Reformierakond on isegi selles süüdi,et Kuusik naist nüpeldab. Ikka reform ja reform süüdi. Reformierakond võiks juba ükskord asja paika panna siin riigis. Aitab ootamisest.
o
OBUNE/ 11. juuni 2019, 10:55
...ja kõik need, kellele see Kuusiku saaga tundub kahtlane, EI OLE ka EKRE valijad
d
demokraatia areng/ 11. juuni 2019, 11:05
Pigem on EKRE see, kes tahab vaikiva ajastu kehtestada ja sõnavabadust piirata. Oravad võivad olla küll "pätid", ka mina ei kiida nende tegemisi, aga praegu pole küsimus nendes. Kui võimule saavad, on ajakirjandus edasi arenenud ja survestab oravapätte samamoodi või rohkemgi.
k
Kirjutan uuesti/ 11. juuni 2019, 10:45
Miks Kuusikut ja endise NO99 teatri juhti koheldakse erinevalt? Kusjuures N099 juhi poolt on naise jalaga peksmine videos selgelt näha ja seega tõendatud. Mäletatavasti oli president aga Ojasoo käitumisest lausa võlutud ja soosis teda igati.
a
asdf/ 11. juuni 2019, 10:53
Sest ühel puhul inimene tunnistas tegu, vabandas, leppis ohvriga ära. Teisel puhul käib üks suur valetamine ja vassimine. Mõistad?
o
OBUNE/ 11. juuni 2019, 11:00
Loodetavasti sai näiteringi juht naise isalt, kuulsalt kondiväänajalt ka preemiaks füüsilise noomituse?
d
daa/ 11. juuni 2019, 11:01
Lamava naise jalaga tagumine ei ole üldiselt tegu, mille eest vabandamisega pääseks. Aga eks punapropagandistidele kehtivadki teised reeglid kui inimestele.
t
Tarandi/ 11. juuni 2019, 18:34
jalaga togijad jäid ka süüdi ja pidid lisaks rahakotti kergendama ning vabandama.
m
Mida meest/ 11. juuni 2019, 10:41
Aga silmad on niii siirad ja head...
n
need silmad/ 11. juuni 2019, 10:45
mida tuleb tumedate prillidega varjata
a
Arvaja/ 11. juuni 2019, 10:31
i
Ilge roosa tatt/ 11. juuni 2019, 10:27
Kui muud ei leia, saab saab süüdistuse kaugsuhtevägivallas.
p
pruun ollus/ 11. juuni 2019, 10:46
EKRE trollid jälle terve kommentaariumi täis lasknud
t
teame/ 11. juuni 2019, 11:51
täna, 10:27 teil pedekre koondisel hakkab alati lillatatt jooksma, kui saab oma panosemude eest seista, ehk õhtul teil jälle näkkab ja saate füüsilist preemiat oma meesperemehe käest
u
Udo/ 11. juuni 2019, 10:26
Ekrekad mõelge nüüd oma viina uimas peaga.kas teie paneks oma laste isa vangi isegi kui peksab.loomulikult on see naine vait.
k
killuke/ 11. juuni 2019, 10:39
Kui mees oleks vägivaldne ei varjaks seda mitte mingil juhul

o
OBUNE/ 11. juuni 2019, 10:26
Hea, et me ei ela 1940 -ndate Eestis, kui anonüümseteKoputajate ütluste peale anti kohe prii pilet loomavagunisse. Kõik käib nüüd nagu muinasjutus- algatatakse isegi uurimine ja puha!
e
11. juuni 2019, 10:37
Ei ole nad nii anonüümsed midagi, ainult sinu jaoks
o
OBUNE/ 11. juuni 2019, 10:46
Pealekauba asi muutus "organitele" " huvitavaks" ja "atraktiivseks" ALLES SIIS, kui mees ministriks sai. Õigupoolest HÄBI peaks struktuuridel- õiguslastel, ka mõnedel erakondadel, pealkirjanikel olema, mitte hõiskama nüüd kõikjal suurest ahvivaimustusest!
j
Jama lugu selle prokuratuuriga/ 11. juuni 2019, 10:24
Kahtlustus ei ole ju süüdistus
a
anna aega atra seda/ 11. juuni 2019, 10:47
iga asi omal ajal - kui on õige mees, siis ei esitatagi süüdistust - praeguseks on tõendeid nii palju, et esitada kahtlustus
h
H/ 11. juuni 2019, 10:22
Sai ta juba 100 000 ministri töö eest
p
Pole midagi anda/ 11. juuni 2019, 10:28
Kustkohast sa maksab, kui 17 aastat rahakraanide juures olnud reformarid on eelnevalt puhta voogi teinud?
s
Sass/ 11. juuni 2019, 10:22
Huvitav, kas ühe-päeva-minister on juba ka mõelnud, millist vanglat ta eelistaks?
k
killuke/ 11. juuni 2019, 10:25
Jäta jama,kas Ojasoo istub vangis...
v
Viru vangla/ 11. juuni 2019, 11:18
m
Madli/ 11. juuni 2019, 10:19
Häbi peaks olema sellistel kõiketeadjatel ja nägijatel, kelle on ikka väga täpne inf, et sai peksa ja kogu aeg sai, ei julgenud üldse kodus olla jne. Aga sellised mõttetud fruktid politseisse tunnistusi andma ei lähe, nendel on ju oma elu, nemad ei taha sekkuda ja ei taha riidu minna. Aga mööda nurgataguseid on küll kanged seletama, et mina ikka tean seda ja mina tean kolmandat juhtumit. Üldse teab terve linn, et kogu aeg peksab. Kui ei "julge" tunnistada, siis pidage lõuad ja kui on midagi sellist teada ja te ei lähe politseisse, siis olete kuritöö kaasosalised, kui naine lõpuks surnud on.
m
Madli/ 11. juuni 2019, 10:22
... aga tundub, et need kõikteadjad on vait kui kuldid rukkis, ei ole midagi tunnistada, lihtsalt rumal hülgemõla. Valetajad ja intrigandid olete, teatud karjal on luukeresid kapid täis, nii suur hirm on, et valed ja vargused oleks välja tulnud, siis oligi vaja Kuusik ära nullida ja kogu pere elu ära rikkuda..
l
Luik, haug ja Kallas/ 11. juuni 2019, 10:19
Kohe on näha, kes millist ajalehte kontrollivad- Luik saab käske reformierakonnalt ja seega on nii Delfis kui Õhtulehes esiuudis Kuusikult. Postimeest ja Linnamäed ei suuda reform mõjutada ja seega seal räägitakse päris probleemidest- kaevurite töötus jne.
r
rahu/ 11. juuni 2019, 10:49
1/2 Õhtulehte on praegu ekremeelse omaniku käes, aga varsti omanik muutub.
h
11. juuni 2019, 09:57
häda teile,justiitsmaffia ja oravad,kui süüdistus kinnitust ei leia.pead hakkavad lendama ja te leiate ennast ise rootsi kardinate tagant.
s
11. juuni 2019, 09:59
Suurem tõenäosus on, et rootsi kardinate tagant leiab ennast Kuusik.
a
Arvamus/ 11. juuni 2019, 09:55
Kahtlustus tuleb tõestada. Kui naine eitab, ei tõesta millegagi. Kes maksab kahjud? Kas ajakirjanik, kes korjas mingi kahtlase info. Kuulujutu põhjal ei oleks tohtinud kedagi traumeerida. Kuulujutu levitajad tavaliselt kaovad uttu. Kes tahab endale jama. Tulevikus oleks kasulikum , mitte levitada laimu.
s
11. juuni 2019, 10:00
Süüdi mõistmiseks piisab kaudsetest tõendistest, kui naine ei julge tunnistada.
k
kurb/ 11. juuni 2019, 10:05
Kuid need juttude levitajad ongi kadunud nagu vits vette,sest prokuratuuri pole nad jõudnud.Isegi teatakse nimeliselt,kes selle jutu algatas,kuid millegipärast ei ole seda prokuratuurile antud.Järeldame aga seda,et ;;keegi;;soovis vaipa jalge alt ära tõmmata.Tõde tõuseb ja vale vaob.
j
11. juuni 2019, 10:41
Ja eitabki, mis tal üle jääb, kui on õrnema hingega. Süümekad elu lõpuni vaevad, kui ta laste isa on trellide taha saatnud, olgu ta peksja, vägistaja või mõrvar.

o
ootame/ 11. juuni 2019, 09:55
Kallid kommenteerijad.Kui mis iganes tegu on antud kohtusse ja et kohus saaks uurima hakata ongi kasutusel sõna kahtlustus.Kuidas saabki teistmoodi kohus käituda või sõnastada kui süüdistus on antud.Uuritakse ja kui kahtlustus on alusetu siis on mõistetakse õigeks.Palun austage natukenegi seda peret.Pole meie kohtumõistjad enne kohtuotsust.Halb maik jääb manu,kui pärast avastame,et oleme meedia ohvriks langenutena vett kiviveskile kallanud ja meediaga koos süüdistusi loopinud.Ootame õiget aega ehk saab ka häid kommentaare kirjutada.Ka lapsed loevad ja see on täiskasvanute poolt väga halb .
j
jänku/ 11. juuni 2019, 10:11
kahtlustan, et kaja kallas võis oma lasteaiaealise poja vanemaks valetada, et too varem pensioni saama hakkaks... kas minu loba võtab nüüd meie miilits tõe pähe???
e
11. juuni 2019, 10:19
EKRE punakolhoosnikud pole poe taga siiamaami aru saanud, et meil on juba peaaegu 30 aastat politsei.
j
JJ/ 11. juuni 2019, 10:20
Kommentaarid pole nii hullud ühti, hoopis see ajakirjanduse, presidendi ja inimese, kes avaldas üllitise otsese süüdistusega: https://www.postimees.ee/6647660/naiste-tugikeskuse-tegevjuht-kuusik-kasutab-koiki-vagivallatsejale-omaseid-argumente-ja-votteid ja kes olevat ise oma tütre vastu vägivaldne olnud: https://lounaeestlane.ee/ootamatu-poore-naiste-tugikeskuse-ja-euroopa-naiste-uhenduse-juht-eestis-on-ise-suuremat-sorti-vagivallatseja/ Ühte arvatavat vägivallatsejat lüüakse risti, teise sõnu aga kasutatakse süüdistusena?
n
No/ 11. juuni 2019, 10:32
Austame seda pere siis,kui naine õigust räägib. Seda ütles ju Sass ka.
j
Jah aga/ 11. juuni 2019, 09:51
tooge artikkel siis välja kui on kongreetsed tõendid, mis te enne siin räu.sk.ate meedia.
t
Tüüpiline ekre valija./ 11. juuni 2019, 10:02
Kongreetsel juhmusel ei ole piire.
t
to 10:02/ 11. juuni 2019, 10:18
Tüüpiline pe.hmo ehk teisisõnu juh.muse toetaja. Rä.usk.ab ilma põhjuseta.
t
to Tüüpiline / 11. juuni 2019, 10:23
ja tüüpilin sotsike ja salliha
n
No/ 11. juuni 2019, 10:36
Tahad väga teada,mis tegelikult seal peres toimus. Ega muidu lahku mindud. Oota veidi.
k
KUI JUBA/ 11. juuni 2019, 09:49
sellise pealkirjaga lugu avaldada,siis võiks ka lähemalt asja kirjeldada.Kahtlustus esitati juba mõnda aega tagasi.Kui nii kirjutada, siis ei pea Kuusikut taga ajama, vaid prokuratuuri poolsed kahtlustused kirja panema. Prokuratuur on varemgi kahtlustisi paigaldanud, aga tulemus hoopis vastupidine olnud.Kas meid meelitatakse ainult pealkirjadega?
a
arvamus/ 11. juuni 2019, 09:43
Kesiku valitsuse kommentaatorid nagu ikka omasid kaitsmas ja teisi laitmas. Oma vigu nad ei tunnista ja kui on probleemis,siis alati on teised süüdi.
t
to arvamus/ 11. juuni 2019, 09:51
:))))) sotsike arvamus siin jälle seletamas
m
mis probleemis/ 11. juuni 2019, 09:52
sul siis on?... tahad ratasele peaministrikohta pakkuda?
h
11. juuni 2019, 09:35
Hea,et President ei pea vabandama.Poleks ka uskunud,et niisama minnakse süüdistama,nagu seda siiani igal sammul teevad ekrekad ise !
m
mhh/ 11. juuni 2019, 09:39
kahtlustus ei ole süüdistus, pealegi kui väidetav kannatanu eitab igasugust vägivalda
t
to mhh/ 11. juuni 2019, 09:41
Küll Sa ka eitaksid, kui tead, et pärast saad topelt ja elu tehakse põrguks.
t
to 9.35/ 11. juuni 2019, 09:50
nagu ikka pe.hm.od oma tegusi ei näe, sildistajad ja süüdistajad on ikka refid ja sotsid, juba ei mäleta.aga kohe rutusti ise siin sildistama ja süüdistama ja omad teod teiste kaela ajama, kuda te sellised hüs.teer.ikud olete?
t
to täna 09:35/ 11. juuni 2019, 09:50
ahoi, kahtlustus ei ole süüdistus, teiseks vaja ju edasi liikuda, ei saa ju välja tulla, et noo ei olnudki süüdi. Teiseks, mis sa arvad, et see EU poolt saadetud inimene vabandaks ka, kui tulekski välja, et Kuusik oleks süütu ? Lubage naerda
K
???/ 11. juuni 2019, 09:30
Kuidagi ei päde laialt levinud mõtteviis, kui ohver, antud juhul Kuusiku vägivallatsemise all kannatanud naine, ei anna ütlusi jõhkardi vastu, siis nagu poleks jubedaid tegusid olnudki. Tänase ühiskonna müüdavus, maksan oma sigadused kinni. Kuusikul on "abivahendeid", majanduslik eksnaise "ohjamine", naise häbitunne perevägivallas, mängu tuuakse ka lapsed. Rakveres, kus vägivallajuhtumi asjaosalised levib kultulena info, et joogise peaga agressiivselt käituv Kuusik on võimeline selliteks sigadustesks, . Tema ülbusest annab tõenduse ka, et teen mis tahan, kui pohmellis peaga autoga kupatas
d
daa/ 11. juuni 2019, 11:05
No mis sa inimene räuskad? Kui asjaga seotud inimesed kinnitavad, et vägivalda polnud, kas poleks arukam neid uskuda, selle asemel et mingeid jaburaid süüdistusi ja oletusi õhku pilduda?
k
kollektiivne ski so freenia/ 11. juuni 2019, 09:20
EKRE ei suuda enda loodud mullist välja tulla - halvustavad iga päev riiki, mille valitsuses nad ise on. See mull tuleb katki torgata ja pruun katk peatada.
s
Selgituseks/ 11. juuni 2019, 09:26
Riiki tuleb veidi ümber korraldada, on teine haisema läinud peenhäälestamisest ja puukidest.
t
tahaks heatahtlikku valitsust/ 11. juuni 2019, 09:32
Nii ongi.Just fb vaatasin,kuidas ikka ja jälle vahtraorg ja välbu aina jagavad inetuid ja halvu stavaid pilte ja komme teistest,kuid oma ususekti kiidavad taevani.Ka oli jube kisa,kui see mees maha vöeti.Vaadaku peeglisse ja löpetagu teiste solvamised ja vi h a kylvamine.Ka pole vaja panna väljamaalaste pilte,mis näitavad nagu sisserä nnanute tegudena,milleks meile niipalju kurjust vaja??!!
s
Selgitan veel täpsemalt/ 11. juuni 2019, 09:35
Riik ei ole 101 isik, riik on kindlas piiratud alas elavad inimesed oma keelega, kultuuriga, kindla piiriga, nii et see hais ilmselt tuleb juba sinu kodust
t
11. juuni 2019, 09:14
Ta ju nõuab hüvitist. Ehk hoopis naine peksis teda?
v
vanja/ 11. juuni 2019, 09:50
no jah seeneline on ka ju naine . oma käitumisega solvas ta ka riigikogu

s
Süvariigi ringkaitse käivitus/ 11. juuni 2019, 09:12
Kahtlustada võib tgl iga inimest (meest)..... ilmselt hakkab prokuratuur näiliselt "kaitsma" presidenti ja meediat jt tarku, kes kõik süüdistasid laest võetud "tunnistajate" põhjal Kuusikut. See on kõik üks nö Roosiaia seltskond ja praegu näeme ringkaitset. Sel juhul pole ka presidendil põhjust vabandada, kui kahtlus on üleval, ja kahtlus võibki jääda igaveseks ajaks......
k
Kust pärineb sinu väide, et laest võetud tunnistajad ? Ekre propakandakanalist ilmselt./ 11. juuni 2019, 10:00
r
Rty/ 11. juuni 2019, 10:02
Millel põhineb väide, et laest võetud tunnistajad? Ekre propagandakanalilt saadud tarkus ?
e
11. juuni 2019, 09:10
Eesti politiseeritud õiguskaitsesüsteem alustas järgmise juriidilise lintšimisega. Kuusiku süü seisnes elektrooniliste valimiste kohta uurimiste algatamise idees. Sellised valimised on vahend refidele võimul püsimiseks. Aga tõde tuleb niikuinii päevavalgele! Loodame, et refid enne ei jõua oma eesti rahvale kuulutatud sõda veriseks pöörata.
j
ja jah/ 11. juuni 2019, 10:05
Kuusik on ju tegelikult lausa ingel, aga miks ta maksumaksjalt pommib 31 tuhandet euri, eks maksa siis oma inglile.
ä
11. juuni 2019, 11:22
Ärge ajage segamini Kuusiku vägivaldseid ( kus suitsu sela tuld, kuid naist saab mõjutada psühholoogiliselt ja materiaalselt) käitumis, LE rikkumisi ja e-hääletuste aususes kahtelemisi. Üleoleva käitumisega Kuusikul justkui hädakaitse, olen paha reffidele, sest plaan oli EKRE minsistrina süveneda e-hääletusse. Mitte msiki ei õigusta nais(t)e suhtes psühhohuligaansest ja füüüsiliost vägivalda. Ühsikond on slles suhtes pime ja haige ja kiputskas ohvrit (pekus ja mõnitamiste ohvrit) süüdistama. Pole ime., kui oma suhetes ebaausa Kuusiku laste ema taunis tema käitumist, et viimase agresiivsus
i
iga päev mingi jama/ 11. juuni 2019, 09:09
Esikaabu eilne fopaa on ära peidetud. Aga rahvas hakkab trollidele vastu. Pruun katk tuleb peatada!
p
Pa*arahe/ 11. juuni 2019, 09:17
k
kollane / 11. juuni 2019, 09:21
mädapaise samuti!! ... kas malaisperv sai lahkumiskomensatsiooni,millega ohvrile maksta?
S
@09.17/ 11. juuni 2019, 09:37
Soovita, mis sind on aidanud
v
vanja/ 11. juuni 2019, 09:53
sinusugune punane katk tuleb üldse riigist minema pühkida
r
Roosa ila!/ 11. juuni 2019, 09:08
Refprmierakond süüdi.nagu EKRE puhul kombeks halada.
&
11. juuni 2019, 09:13
"Refprmierakond" on viha õhutaja!
m
minu nimi/ 11. juuni 2019, 09:25
just nii.Reformierakond varastab ja valetab ja Keskerakond on selle eest kohtu all.Keskerakondlased saavad teiste varguste ja pättuste pärast kohtust tulla ja kohtusse minna.Keskerakonnal saab 3 aastat täis ja rahareservid on otsas,kus päästajtele,politsinikele ja teaduse töötajatele palgatõusuks raha ei jätku.Reform ei kogunud küllalt piisavalt reserve,et palkade tõusuks ja tasuta transpordiks raha jätkuks.Nüüd tuleb vahepeal reformierakondlased püünele lasta,et nad oma vead parandaksid ja rahareservid taastatksid,et Keskerakond saaks edasi valitseda.
t
To sinu nimi/ 11. juuni 2019, 09:38
Mida vahuta, räägi konkreetselt, nimed palun ja juhtumeid
s
Suure südamega/ 11. juuni 2019, 09:07
Sass Henno pakkus ajalehe kaudu avalikult Karin Kuusikule 100 000€ ja oma korteri elamiseks, kui ta nõustuks oma endise abikaasa vastu tunnistama. Kas see ei ole mõjutamine?
r
rs/ 11. juuni 2019, 09:11
Ei ole, see on ligemese armastus :D
s
11. juuni 2019, 09:29
Sass arvas,et on vaba naine.Esialgu pakkus korterit ja pärast oleks ise järgi läinud.Kui naine ei oleks nõustunud,siis oleks korter üles öeldud.see pole kindel,et oli aus ettepanek.Mõni mees,kel elus ei vea,peab naisi ostma.
j
11. juuni 2019, 09:39
Ja Karin ise seda sulle rääkis?
a
Aga metsavargaid/ 11. juuni 2019, 09:07
Prokuratuur ei uuri,kuigi varastavad miljoneid.kummalisel kombel kohe üldse ei huvitu.
m
11. juuni 2019, 09:41
Mis ajast prokurör tegeleb uurimistöödega?
m
minu arusaamine asjadest/ 11. juuni 2019, 09:03
tõtt võib alati rääkida ja peabki rääkima! Siin ei pea keegi midagi ega kedagi kartma. Imelik oleks see, et elada julgeb, kuid rääkida ei julge. Alati on võimalik ka lahkuda, kuid miks siis seda ei tehta ja kui lahkutakse, siis tullakse kiiresti tagasi.
v
vaat nii/ 11. juuni 2019, 09:02
sai eile jälle 15 minutit kuulsust

t
Teame seda värki./ 11. juuni 2019, 09:02
Ka edgaril on siiani kahtlustus? Nii hakkabki elu hävitamine peale.
e
Edgari värgis/ 11. juuni 2019, 18:45
tunnistas Reiljan ju oma süüd. Tema need altkäemaksjad lihtsameelsele linnapeale ette sokutaski.
l
lambad/ 11. juuni 2019, 09:01
Kas proks esitas kahtlustuse või süüdistuse? Kui esimese, siis pole midagi jahuda
v
vihane/ 11. juuni 2019, 09:01
Kui isegi president kuulujuttudest nii vaimustatud , et teeb tsirkust rahvale .Lubas ju vabandada Kuusiku ees , kas siis ikka veel loodab et äkki ikka midagi tuleb. - Asugu avalikult vabandama , nagu ta avalikult rahvale tsirkust siis tegi
j
Ju on prokuratuuril kaudseid tõendeid on piisavalt/ 11. juuni 2019, 09:07
Pole ju millegi eest vabandada.
k
11. juuni 2019, 09:25
Kaudsetest tõenditest ei piisa sellises asjas, on vaja konkreetseid fakte.
n
No/ 11. juuni 2019, 09:41
Miks ta siis vabandama peab,kui prokuratuuril on juba kahtlustus. Aru saad ikka.
0
09:25/ 11. juuni 2019, 10:44
Selles asjas piisab küll
r
Riigikogu/ 11. juuni 2019, 18:48
nii kergelt liimile ei läinud, kinnitas Kuusiku üheks päevaks ikka ministriks.
o
Olukorrast/ 11. juuni 2019, 08:58
Kuna kisa oli suur, isegi Kerstident laamendas pungis silmil- siis midagi peab ju välja nüüd mõtlema. Ükskõik mida, et rehabiliteerida justiitsmaffia ja REF koostöös korraldatud inetusi. Plaan oli muidugi selline, et praegune valitsus kukutatakse ja asi sumbub. Valitseb paanika, sest REF-i ja justmaffia sooritatud teod võivad avalikuks tulla. Ja need on äärmiselt inetud.
n
No/ 11. juuni 2019, 09:44
Tulebki kukutada see valitsus. Naljahambad seal.
o
ongi nii/ 11. juuni 2019, 09:57
et Siimukese mälu hakkab taastuma!
k
Kolmas eesti/ 11. juuni 2019, 08:55
Sopameedia valab üle ja proks hakkab tellimustööd täitma.
m
Mida irised/ 11. juuni 2019, 09:46
h
huvitav/ 11. juuni 2019, 08:52
miks trussikurebijale seda ei esitata... milles erinevus?
k
keda mõtled/ 11. juuni 2019, 09:03
Kas Mrtinit, kes firma raha eest trussikuid soetas?
n
naerukoht/ 11. juuni 2019, 09:14
Kas Taavi murdis endal mõne luu, kui ta kätt püksi ajas - minu teada mitte - ja kui see oleks nii olnud, siis pole see koduvägivald. Aga hariv on see diskussioon küll - saab teiste vigu vältida - väärtushinnangud ju muutuvad. Klounid teevad ise enda margi täis, aga kui kuritegu, siis tuleb pokri pista!
j
Josif/ 11. juuni 2019, 08:49
Tooge mulle inimene, küll ma paragrafi leian.
e
11. juuni 2019, 09:28
Eks nad üritavadki mõttekuritegusid kriminaliseerida, proks mütleb sulle mingi teo välja ja sina oled süüdi.
p
peab ju midagi tegama./ 11. juuni 2019, 08:48
ühesõnaga kuuajaga , pole midagi üles kaevatud ja et tühjajuttu ajad päästa.

v
11. juuni 2019, 08:46
Väga hea. Sellised asjad lõppevad sinult siis, kui nad avalikkuse ette jõuavad. Mina olen sellises kodus kasvanud, kus isa peksis ja märatses. Masendav kogemus kogu eluks. Ka viiekümnesena tuleb hirm oeale.
s
11. juuni 2019, 09:33
See mis toimus sinu kodus ei toimu automaatselt teistes kodudes. Tegele oma probleemiga ja ära projetseeri neid teistele.
e
11. juuni 2019, 09:37
Eestis kannatavad palju naised perevägivalda( meeste joomised, liiderdamised, räuskamised, löömised) . Ühiskond on kreenis ja julmuritel seljatagune ja mõjutusvahendid. Naine tunneb end süüdlasena, julges mehe tegusid taunida. Miks siduda prevägivald e- hääletusega. Etr viimane pole usaladuväärne, see pole ju saladus. Naise käeluunued ei teki teiset naisetga ringi laskva "mehe armastusest". Kuusiku puhul on ilmselt nii vaimne kui füüsiline vägivald. Team ema oli arst, siin annab ka mätsida traumajuhtumit (käeluud ise lahasesse ei pane). Kuusiku väidetav napsulembus on vägivalda soodustav.
k
Kas/ 11. juuni 2019, 08:42
siin riigis mõistetakse süüdi kahtlustuse alusel? Kannatajatki polnud, nagu ma aru sain, ainult kuulujutud. Lõhnab poliitilise tellimustöö järele, nagu teatud riikides.
u
Uku/ 11. juuni 2019, 08:48
Teatud riikides teeb troika otsuse ilma menetluseta.
n
Nojah/ 11. juuni 2019, 08:53
Vägivallaohver muidugi julgeb valitsevate ja jõupositsioonil meestel vastu hakata? Kui kannataja ei julge tunnistada, kas see tähendab, et kannatanut ja kannatusi ei olegi?
&
./ 11. juuni 2019, 08:53
"Kas",aru ei saanud või,selge sõnaga öeldud:kahtlustuse. Kus siin süüdimõistev otsus on.Lõhnu otsi mujalt..
k
Kas Ukule/ 11. juuni 2019, 08:54
Ootame ära, näeme, mi asjast saab. Aga sinna suunda oleme teel.
b
blablaablaa/ 11. juuni 2019, 08:57
Kõigepealt kahtlustus ja siis süüdistus. Kannata natuke, ekrenaut. See vend teab täpselt, mida ta tegi.
k
Kas to ./ 11. juuni 2019, 09:10
Selge sõnaga ja ilma haisuta ütlen, et arvata võib, mis suunas seda asja tüüritakse. Aga isegi juhul kui ta on vägivaldne, pole tõendeid, ilma nendeta ei tee midagi.
a
Ah/ 11. juuni 2019, 09:48
Keda on süüdi mõistetud?
n
No/ 11. juuni 2019, 09:48
Ilmselt on kannataja suu kinni makstud või pekstud.

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee