Maailm

Ajalooline kuunar uppus: kaheksa vigastatut

Tõnis Erilaid, 10. juuni 2019, 18:04

9 KOMMENTAARI

t
Tarkuritele 13.20, 10:51, 10:57/ 11. juuni 2019, 18:38
Üldiselt merel kehtib parema käe reegel. Aga on vel hunnik nüansse, ja kunagi ükski laeva kapten ei jää 100% süüdi vaid kokkupõrge tagajärjel on mingi % süüd mõlemal. Egas see tänava autoliikus pole.
k
Konteinerlaev oleks pidanud teed andma !/ 11. juuni 2019, 13:20
Seda juhul, kui purjekas liigub tuulejõul (ilma mootorita) ! Sama asi kehtib ka reisilaevadele, pole mingi eriline nähtus, kui suur reisilaev peab muutma kurssi väikese purjeka pärast !
K
*****/ 11. juuni 2019, 10:51
Konteinerlaev ei peagi teed andma. Väiksem laev peab.
t
tärnitajale/ 11. juuni 2019, 10:57
Mootorlaev peab andma purjelaevale, kuna tollel on märksa raskem manööverdada. See, et sõiduauto peab suurele rekkale alati teed andma on rohkem arengumaade liikluskultuur.
v
Vähemasti selline mulje artikli põhjal jääb./ 11. juuni 2019, 08:48
Küprose lipu all sõitev konteinerlaev ajas inimesi täis lõbusõidulaeva põhja ja jätkas rahulikult oma teed? Ja inimesi päästa ei üritanudki või?
u
uudishimu/ 10. juuni 2019, 19:08
huvitav oleks teada saada, et millise trahvi summa saab see konteinerlaevaga Astrosprinter-i kapten ja roolimees, et sellise jama korraldasid või pääsevad puhtalt nagu (teate isegi, et kes)
t
To uudishimu/ 10. juuni 2019, 22:24
Kus sa juba teada said, kes selle jama korraldas? Siin artiklis pole sellest sõnakestki iitsatatud.
e
e./ 10. juuni 2019, 19:00
Veider, - ja ei sõnagi õnnetuse põhjustest. Teise laevaga kokkupõrkamine päevasel ajal peaks olema ju üsna harukordne. Kas mõni 6-aastane oli kapteniks?
e
e./ 10. juuni 2019, 18:56
Veider, - ja ei sõnagi õnnetuse põhjustest. Teise laevaga kokkupõrkamine päevasel ajal peaks olema ju üsna harukordne. Kas mõni 6-aastane oli kapteniks?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee