Poliitika

VIDEO | Minister Kingo: minu suund on aidata järele siseriiklikku elu

Toimetas Hindrek Pärg, 6. juuni 2019 23:33

100 KOMMENTAARI

s
13. juuni 2019 19:22
Suund(nool mis näitab kohta)
k
10. juuni 2019 17:54
Kahju, et suur osa kommentaarijatest ei saa aŕu millest nad üldse kìrjutavad. Minister peab organiseerima tööd oma ametisalas. Ja alluvad las' jooksevad.
t
tore/ 8. juuni 2019 11:16
kui uuritakse nüüd ka e hääletust.
m
Mõistata/ 8. juuni 2019 09:09
Raske on aru saada nüüdsete ministeeriumide nimele mitte vastavast töö spetsiifikast.Mäletamist mööda hakkas ametkondade suvaliste nimedega asendamine Jüri Mõis kui oli Tallinna linnapea.Oma erialast tegevust kajastasid hästi täpselt ENSV aegsete ministeeriumide nimed
a
Ausus/ 8. juuni 2019 08:53
Julgen kuulutada,et uus minister on igati vääriline esindama rahva õigustundest kantud ideaali,et au siise kuuluks jälle Tõde ja Õigus.
o
Ott/ 7. juuni 2019 20:07
Mis on parem- "valed" inimesed ajavad õiget asja, või "õiged" inimesed vale asja?
v
Vale Amet/ 7. juuni 2019 19:37
Äkki preili on vale ameti valinud, õppisin hambaarstiks, aga pean klestiiri tegema...
a
Andres/ 8. juuni 2019 08:24
Mis asi see klestiir on? Õpi veel. Sinusugune ei tule küll kedagi valesse ametisse nimetama.

e
Enn Kesik/ 7. juuni 2019 16:41
Mihkelsonil ila tilgub oi jessas kuidas saaks reisida ,
m
ministeeriumi vandenõu/ 7. juuni 2019 16:13
Omal ajal irvitas kantsler arand, et surasme ministrile sellised "ümbermaailma" reisikavad lauale, et ta saab kohapeal ainult kaks päeva aastas olla ja meie "tööd" (loe tiksumist) segada.
j
ja/ 7. juuni 2019 15:20
välismaale sõidan ma puhkama varsti umbes kolmeks kuuks.
m
muhv/ 7. juuni 2019 13:18
järjekordne minister, keda umbusaldada
f
fakt/ 7. juuni 2019 13:19
tegelikult on kõige taga Jura, nii et umbusaldust tuleks avaldada temale
s
7. juuni 2019 13:09
See daameke pole mitte mingi VÄLISkaubanduse minister, vaid ainult oma kambrikeses st oma mätta otsas istuv ja oma tööülesandeid ja oma ala mittetundev võhik. VÄLISkaubanduse ministri esmased ja tähtsamiad ülesanded on rahvusvaheliste kontaktide loomine, meie riigi turustamine ja investorite meelitamine Eestisse. Ühtlasi lisandub sellele tööle siis loomulikult ka teine pool – toetada Eesti ettevõtjaid teel välisturgudele.
o
oh ja ah/ 7. juuni 2019 13:03
Kui kõik on sisemiselt korras siis ongi hästi ja saab kaugemale vaadata.Kerdile aga tööindu,jõudu ja jaksu vastupidada seal kiunujate kammerkooris.Edu,Kert.

k
7. juuni 2019 12:45
Kas see naine tahab ka teise ministri töö ära teha.Kui omaga hakkama ei saa,vöiks leida ikka kompetentsema sellisesse ametisse
l
Lihtsalt tähelepanek/ 7. juuni 2019 13:24
Loe ikka artiklit ka, ära usu pealkirja.
k
Kui mõtleks pisut./ 9. juuni 2019 11:10
Kas ainult välisturgude avamisest piisab? Meil peab olema pakkumine vastavalt nõudlusele. Järelikult tuleb suhelda ka meie ettevõtjatega.
ä
Ära topi nina teise inimese töösse/ 7. juuni 2019 12:04
Siseriikliku majandusega tegeleb teine minister, proua Kingo, sina tee ikka oma tööd!
t
täielik um ma/ 7. juuni 2019 13:13
paistab tõesti nii olema, et sellel proual pole aimugi millised on väliskaubanduse ministri töö ülesanded
t
T.Mets/ 7. juuni 2019 12:02
To daame näikse olevat Ansipi kambast, kes ka lubasid meid viia rikaste riikide seltskonda. Ühelt EKRElaselt oleks oodanud midagi reaalsemat
e
ehk siis/ 7. juuni 2019 13:10
Ekrelase "reaalsemat" all mõtled siis põhjalikku avalikku sõimu ja laimu kõigi mitte-ekrelaste kohta, kõikide halvustamist, mitte millegi päriselt ärategemist jne?
s
Siilionu/ 7. juuni 2019 11:35
Tsiteerisin äsja Taavi Kotka mõtteid Maalehest antud teemaga seoses. ja üldse mitte solvavalt ega küüniliselt.Miks sisulised kommentaarid kaovad ja vihakõne jääb?
s
Siilionu/ 7. juuni 2019 11:31
Siseriikliku eluga peaks loogiliselt tegelema Eesti ametkonnad ministeeriumtes ja kohalikes omavalitsustes.Siililegi selge,et riiklikul tasandil väliskaubnduse minister peab olema rahvusvahelisel tasandil tegija.Kindlasti tuleks selleks juurde õppida,aga tahe peab olema ja silmad särama,olema tugev ja tark,siis oleks sellest ametkohast riigile tulu.
s
sa oled VÄLISKAUBANDUSMINISTER!!!/ 7. juuni 2019 11:21
sa oled VÄLISKAUBANDUSMINISTER!!!
k
killuke/ 7. juuni 2019 11:19
lHei mode,ma saan seda infot ka mujal levitada ,minu suud sa ei sulge...
k
killuke/ 7. juuni 2019 11:17
Tegelik tõde on see et teda tahetakse lihtsalt siit jalust ära saata et ta ei näpiks meie suure edulooriigi e-valimisi.Sellepärast ongi just selle ministri tegemistel kogu aeg kiun peal .
v
7. juuni 2019 13:21
Veab Teil, et Te oma valetamise eest veel vastutama ei pea. Kingo ütles ministriks saanuna otse kaamerasse, et e-hääletab vajadusel ka ise.
k
killuke/ 7. juuni 2019 13:45
E -hääletus peab olema kontrollitav.Miks hävitatakse peaaegu kohe andmekandjad...
m
mh/ 7. juuni 2019 16:09
E- hääletuse andmekandjad hävitatakse koos pabersedelitega, muide

m
mõhk/ 7. juuni 2019 11:04
Vale ametikoha peale sellisel juhu kandideerinud. Oleks pidanud sisemajanduse ministri kohta taotlema, kuigi majandusminister on ju olemas
i
Illimar Sepp/ 7. juuni 2019 10:59
Mõne erandiga , tundub see EKRE seltskond ikka väga tuhm. See Kert on ehe näide sellest, et mitte kõik ei sobi valitsema.
i
Irw/ 7. juuni 2019 10:48
Aegade viletsaima ministri koht on nüüd aastateks konkurentsitult hõivatud
t
Tiit/ 7. juuni 2019 12:38
mu meelest kiisleriga paras paar.
m
7. juuni 2019 10:29
meil on ju paljudes maades välisesindused ja saatkonnad, seal rida ametnikke, kes kohapeal sidemeid loovad. Mina arvan ka, et see minister peab olema kodune tagala ja kindlustama siin ettevõtluse arengu. Liisake meil sõitis ju mööda maailma nagu karusselliga, palju siis sellest rohkem kasu tuli.
k
Kurjade kääbuste mittetoetaja/ 7. juuni 2019 10:49
Väliskaubandus- ja infotehnoloogiaminister on Eesti valitsuse liige, kelle vastutusvaldkonnad on järgmised: ettevõtluse arengu toetamine, ekspordiarengu ja kaubanduse kaitsemeetmete korraldamine, investeeringute kaasamine, tehnoloogiline arendustegevus, innovatsioon, ehitus, elamumajandus, turism, informaatika, telekommunikatsioon, postside ja riigi infosüsteemide arendamise koordineerimine, samuti majanduse arengukavade väljatöötamine ja elluviimine eelnimetatud valdkondades, väliskaubanduse valdkond ja välisministeeriumi vastavate struktuuriüksuste tegevuse suunamine.
m
maha/ 7. juuni 2019 10:29
t
7. juuni 2019 10:24
tädi on vist saanud päikesepiste! Siseriikliku elu järeleaitamiseks on teised asutused, tema asus tööle VÄLISkaubanduse ja itinduse edendamise suunajana. Kui ta tõepoolest ei ole siiani sellest aru saanud, siis ehk suudab keegi talle aru pähe panna ja lahkumisavalduse teksti dikteerida (ja nii vormistada, et ta selle lindistustega kohtusse ei lähe). Paganama kalliks lähevad meile need üha arvukamad kõrgepalgalised harimatud ning kogemusteta p o l i t r u k i d!

v
7. juuni 2019 09:59
Välismaa on ohtlik. Taavi käis välismaal külmkappi uurimas ja sai peaministri kohast lahti.
k
Kuusik Kaasik/ 7. juuni 2019 09:54
Minister Kingo on ReffideTökatipritsidel ja tindininadel IGA PÄEV 24/7 hammasteVahel. Tintla teeb seda klikkide pärast, aga mis kasu saavad sellest OravaSotsideSekti kummardajad? Kas ainult siis võib päeva kordaläinuks lugeda, kui on saanud EKREtTõrvata?
k
Kurjade kääbuste mittetoetaja/ 7. juuni 2019 09:58
Kui EKRE pole võimeline valitsuse tegutsema ja neil pole asjalikke inimesi, on aeg nad valitsustest tagandada. Ja seniks tuleb neid halastamatult kritiseerida.
a
7. juuni 2019 16:10
Aga täiesti asja eest saavad ju.
h
7. juuni 2019 09:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to häbi mart/ 7. juuni 2019 10:11
rumaI oled sina, isegi õigekiri käib sul üle jõu. naine, kes on olnud näiteks kriminaaluurija, ei ole kindlasti rumaI.
l
Lühidalt/ 7. juuni 2019 10:23
Inimene saab õpituga targemaks. Sinusugune mõnitaja ja solvaja aga jääb igaveseks häbiks nii endale kui oma perekonnale. Ja sinu nimi tuleb ju avalikuks ikkagi
k
Kurjade kääbuste mittetoetaja/ 7. juuni 2019 10:42
EKRE puhul ei maksa rääkida mõnitamisest jms. See seltskond Putini poliitilise traditsiooni ja trollimise 100% üle võtnud, mistõttu neid peab kohtlema vastavalt. Lisaks veel avalikult natse kummardav Ruuben Kaalep, kes arvab, et Hitler oli kõigi aegade suurim väejuht. Meenutuseks - Hitler lasi end 1945 maha nagu marutõbine koer. Peab olema ikka tõeline Saalomon Vesipruul, et Hitlerit suureks väejuhiks pidada.
t
to:to häbi mart / täna, 10:11/ 7. juuni 2019 13:11
Ah et on olnud koguni kriminaaluurija. Et annab Jumal koha, annab ka mõistuse. Paraku ei ole nii. See naine on ikka harukordselt tuhm ministriameti jaoks. Eesti hakkab sedasi juba Usbekistani meenutama.
j
Juku/ 7. juuni 2019 09:52
Osata ja müüa saab ju ka Interneti kaudu ja selleks ei pea Hiinasse kohale sõitma.
t
to juku/ 7. juuni 2019 10:12
juku, minister pole müügiagent, tuleb osata need agendid lihtsalt tööle saada. selleks pole talle veel aega antud, inimene alles asus sellele töökohale, aga sallijat juba ruiqavad, häbi neile!
t
to: Juku/ täna, 09:52/ 7. juuni 2019 10:32
käisin hea hulk aastaid tagasi ühes ettevõttes töövestlusel, otsiti inimest müügiosakonda. Tööd ma ei saanud. Ainult üks küsimus oli: mitu klienti on mul sellele firmale tuua! Sama küsimuse küsiksin ka väliskaubanduse ministrilt - mitu klienti toob ta Eesti kaubandusele välismaalt? Missugused on tema erialased kontaktid, kes teda usaldavad ja sellega ka Eesti kaubavahetust edendada soovivad? Nigeeria kirjavahetajad? Tal puudub igasugune erialane kogemus mõlema valdkonnaga, mida ta on nõustunud juhtima.
k
Kurjade kääbuste mittetoetaja/ 7. juuni 2019 10:57
Ma tunnen Martin-poisi matemaatikaõpetajat. :)
k
Kurjade kääbuste mittetoetaja/ 7. juuni 2019 09:49
Kurjad kääbused ei paista olevat kuigi kirjaoskajad. Kirjavigu piinlikult palju. Lisaks veel rahandusminister, kellel protsentidega raskusi, siseminister, kes ei mäleta, väliskaubandusminister, kes ei oska keeli. Mõttetu harimatute inimeste kamp.
k
7. juuni 2019 10:00
Küll Saaaaaaaaa oled tark ja haritud!
k
kust sa need väited võtad? lambist? et mõnitada? miks küll?/ 7. juuni 2019 10:16
martin ei oska protsente? haha. ja kes ei mäleta? siimkallas pole ju siseminister, tema ei mäleta, kuhu riigi rahad said. muide, kingo räägib inglise keelt, ta pole kunagi öelnud, et ei oska seda, ta ütles, et räägib eesti keeles kohtumistel ja tõlk tõlgib. ja nii ongi normaalne, eesti keelt ei tohi häbeneda.
o
Oh mis sappi 09:49 sisaldab/ 7. juuni 2019 10:24
09:49.....saite oma sapi siia välja sülitada võõraste inimeste peale. Nüüd on vähemalt teie perekond teie vihapursetest mõneks ajaks vaba.
t
7. juuni 2019 09:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Mari/ 7. juuni 2019 09:37
Ei saanud lisada plusspunkte. Lisas miinuspunkti. Olen eelpool kirjutajaga nõus.
k
Kreml maksab hästi?/ 7. juuni 2019 09:45
EKRE ja kremli tro.llide sõbralik pere siin kogu age sõnnikut loopimas.
k
Kurjused ka kohal....viharavi vajajad/ 7. juuni 2019 10:27
09:31 , 09:37,09:46......mõnitajate sõbralik pere üksteist oma teksti ja kurjusega üle trumpamas. Lausa kahju teie perekondadest, kes selliste kurjade ja vihakülvajatega peavad oma päevi jagama

t
täiesti aktsepteeritav minister/ 7. juuni 2019 09:18
Keegi utopist räägib meie uskumatust edust maailma arreenil , käimata ära isegi Taškendis kus rongid sõidavad kiirusega 200km/h ja näevad välja kui tehnikaimed. Minister on samas realist ja räägib vajadusest tegutseda siseriiklikult ja meie majandust järele aidata.
t
Täiesti mitteaktsepteeritav kommentaar/ 7. juuni 2019 09:38
keegi lausrumal kommenteerib, aga ei saa majanduse toimimisest mitte midagi aru. Väliskaubandusminister peabki tegelema meie ekspordi arendamisega, et me saaks endale ägedaid ronge lubada. Meil on vaja müüa puitmaju ja turvast, elektriseadmeid ja masinaosi, toiduaineid ja jooke, takka otsa IT kah.
j
järjekordne ekrekits on pandud kärneriks/ 7. juuni 2019 09:50
See daameke pole mitte mingi VÄLISkaubanduse minister, vaid ainult oma kambrikeses st oma mätta otsas istuv ja sooja õhku väljapuhuv ning oma tööülesandeid ja oma ala mittetundev võhik. VÄLISkaubanduse ministri esmased ja tähtsamiad ülesanded on rahvusvaheliste kontaktide loomine, meie riigi turustamine ja investorite meelitamine Eestisse. Ühtlasi lisandub sellele tööle siis loomulikult ka teine pool – toetada Eesti ettevõtjaid teel välisturgudele.
l
leian ka/ 7. juuni 2019 09:57
et kui poliitikute hordid mööda maailma ringi leegivad, nii, et pole aega Eesti eluga kursis olla, ega siin miskit parandada ja edasi viia, siis ühel momendil pole ka midagi sinna välisilma eksportida, peale kunagise IT mulli, mis on oma sära kaotanud. Vajab järeleaitamist.
t
to Täiesti mitteaktsepteeritav minister/ 7. juuni 2019 10:22
vaata, seetõttu, et sa asju nii lihtsustatult näed, ei olegi sina minister, mõtle selle üle. ainult peast väga lih.tne arvab, et minister sõidab välismaa turule kohale ja kukub müüma, minister pole mingi müügiesindaja, selleks on teised inimesed. lii.saov.iirid ja ker.stid meil reisivad üle maailma, on neist ka kasu olnud, no ei ole. ministri töö on ikka kohapeal, küll ta saadab inimesi sinna, kuhu vaja saata on, kes siis müügitööd teevad. (ei saagi aru, miks modele läks, mis selles viga küll on?)
õ
õige/ 7. juuni 2019 09:06
las mõtetu seeneline kruiisitab
s
``mõtetu``/ 7. juuni 2019 09:53
seeneline on hoopis see ummamuudu minister. Ja nüüd ekrement marss kooli!
t
to "mõttetu"/ 7. juuni 2019 10:26
kooli mina sa ise ka, endal sul samuti kirjavead sees, tühm tühisus. aga kersti tuuritamised mööda alaarenenud aafrikat on ikka piinlikud, käib lihtsalt edvistamas suguharupealike ees, midagi asjalikku pole ta korda saatnud. teine oli ostetud kohaga minister oviir, leekis aga ringi, kus aga vähegi rahva raha eest sai, kasutegur puhas null.
l
Lastetoa küsimused/ 7. juuni 2019 10:27
09:53.....küll te olete viisakas. Kas see tekst on teil emalt-isalt päritud?
p
7. juuni 2019 09:02
Puhas vuuk, kõik kommid, peale rollojugendi sõimavate, on kustutatud. Sõna on vaba ainult ka.ka.lastele!
j
jajaa/ 7. juuni 2019 09:57
ka,ka lapsed on kõik kaabude alamad ehk ekre palgalised kommenteerijad.
l
Lai naer/ 7. juuni 2019 10:28
09:57....aga teie olete meedia palgaline töötaja....ja teie nimi ei ole ka enam saladuseks. Kommentaarium juba naerab
k
kallekusti/ 7. juuni 2019 08:54
Kas kohtujama on kaelast ära saanud?Mis karistuseks määrati!
k
kaelast ära jah/ 7. juuni 2019 09:40
ja kujuta ette, et võitis EMTAt, sai kolme kuu palga hüvitiseks. sul googel leiab ainult õhtulehe?
k
kohus ju/ 7. juuni 2019 09:55
nentis, et ei saanud tööülesannetega hakkama. kas ajalugu kordub siingi?
s
süüdlasele määrati karistus küll / 7. juuni 2019 10:28
ja süüdlane oli maksu- ja tolliamet. kingole loomulikult ei määratud karistust, sellele, kes süüdi pole, ju ei määratagi, loogiline (aga sul miskipärast raske aru saada).
m
Maiu/ 7. juuni 2019 08:49
eks see näitab, et tegelikult ekrel mängijaid pole, pink on ikka väga lühike. Sellegi proua nõusserääkimiseks läks kaks nädalat
j
Ja süüdi ikka üleeelmine/ 7. juuni 2019 08:41
v
Väliskaubanduse/ 7. juuni 2019 08:40
minister loob kodus korda? Järelikult kaubandusminister ja ärge teda enam kiusake.
p
Piinlik on, kohe väga/ 7. juuni 2019 08:12
Uskumatu, kui vähe on vajas, et saada Eesti Vabariigis ministriks. Kui madalale on see valitsus võimeline veel laskuma?
h
7. juuni 2019 08:15
n
Niimoodi/ 7. juuni 2019 10:29
08:12 madalamale ei olegi võimalik laskuda

r
rumalad kirikus nuhtlust/ 7. juuni 2019 08:10
c
7. juuni 2019 07:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
h
7. juuni 2019 08:06
Hei, Sa ise brysselitrollifarmist?
n
nohh,/ 7. juuni 2019 08:09
endale juba kaks plussi pannud?
x
xxxx/ 7. juuni 2019 08:33
Ja millega tegeleb rollojuygend?
v
7. juuni 2019 07:42
Väljakutse itiministrile - vabastada/vähendada interneti sisuloojate sõltuvust reklaamituludest (hakatuseks EV piires),sisse viia "tasulise veebilehe kontseptsioon" - et lehe avamiselsu ISP teeb ülekandelehe loojale miski '0.0xyz' sendi ulatuses ja koos sellega ka puhastada internetti rämpssisust ja wannabeedest, mida-keda "keegi ei vaata"; ehk siis kui näiteks uudistevoog on kallutatud sisu looja vaadete tõttu, siis jääks eelistatavalt alles aususe poole kalduolijad.
p
7. juuni 2019 07:57
Palun defineerige ausus. Teile teadmiseks: ausus ei tähenda ainult teiesugustele meeldivat sisu, muuseas
l
lai teema see ausus, a proovime/ 7. juuni 2019 08:32
Ausa arvamuse defineerung: näiteks arvaja mitte ei väida, et "oi ku halb inimene see või teine on" tema arvamuse-vaadete pärast, vaid et mis tagajärjed hindaja arvates teise inimese tegudel/suhtumisel/otsustel olema saavad, ja seda argumenteeritult. Või siis: aus on selline teemakäsitlus-kokkuvõte, millega kõik vaenupooled nõustuvad kui parima võimaliku hetkelahendiga, isegi kui sisu neile ei meeldi.
c
Comentador/ 7. juuni 2019 07:18
MIks sellist ministrit hoitakse valitsuses? Keeli ei oska, meie ettevõtteid välismaal ei toeta. Mõttetu. Andku parem tema palk teadlastele.
t
to comentador/ 7. juuni 2019 09:43
miks sa valetad, mis su eesmärk on, laimata? kingo oskab vabalt inglise keelt, pole küll tema süü, et tahtlikult keerati asi nii nagu ta ei oskaks inglise keelt, oskab küll, lihtsalt ta ütles, et meie riiki esindades räägib ta eesti keeles ja tõlk tõlgib. täpselt nii nagu tegi seda kaljulaid moskvas putiniga, rääkis eesti keeles. miks sa siis ei vingunud?
j
7. juuni 2019 07:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
jürkale/ 7. juuni 2019 09:47
tee endale enne selgeks, mis minister keegi on, välisminister on nimelt urmas reinsalu, võta teatavaks. kingo on it- ja väliskaubanduse minister ja väga õigesti teeb, et ei reisi turistina ringi nagu seda tegi liisa oviir ja teeb kaljulaid, kasu pole kummastki olnud. mõttetöö tehakse kodus ära. kingo on olnud kriminaaluurija, ei maksa arvata, et ta poleks piisavalt nutikas tajuma, kus ja mida teha on vaja.
h
h iirtel pidu kui k ass kodunt ära/ 7. juuni 2019 05:21
Omal ajal ir vitas kantsler arand, et su rasme ministrile sellised "ümnermaailma" reisikavad lauale, et ta saab kohapeal ainult kaks päeva aastas olla ja meie "tööd" (loe ti ksumist) segada.
t
7. juuni 2019 04:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
Juulius/ 7. juuni 2019 06:57
Unisex. Vaata, millised nimed on 1990_ndatel ja selle sajandi algul sündinud naiste nimed. Kõik välismaa päritolu ja eesti keelde pandud. No näiteks Chäthryelle.
t
töö kaunistab inimest/ 7. juuni 2019 08:11
a
aga ava statitika ja vaata?/ 7. juuni 2019 09:47
siin see on: 2019. aasta 1. jaanuari seisuga on eesnimi Kert 1008 mehel ja 12 naisel. Kert on populaarsuselt 165. mehenimi ja 2446. naisenimi.
t
to juulius/ 7. juuni 2019 09:50
sellist nime statitika ei näita, aga tõsi on, et jubedaid nimekäkerdisi pani, esimestena tulevad meelde kivisaare lakendra-amerii, kerna kelvin ja veerpalu anlourdees. siit saab näha nimede statistikat https://www.stat.ee/public/apps/nimed/
t
tõesti väga imestama panev eesnimi / 7. juuni 2019 10:07
aga on olemas veel kolmas sugu, kus ühel isikul on korraga mehe ja naise genitaalid

s
7. juuni 2019 02:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
o
oeh/ 7. juuni 2019 09:51
sa päriselt arvad, et teeb üksi ostsuseid? seal on nõunikke ja asjaga kursis olevaid asjapulkasid küllaga, ära muretse.
o
on/ 7. juuni 2019 01:22
nüüd vaja mihkelsonilt ründavalt küsida- miks ei saa põlva linnast 8 km kaugusel valguskaabliga ühendust teha kui kaabel möödub majast 200 meetri kauguselt?Selliste asjade edasiviimine ongi ministri ülesanne, mitte ilma mööda hulkuda.Sama on raadioleviga piiriveeres kui vene jaam segab elmarile vahele ja viker kaob teatud kohtades üldse ära...igal ministril on oma nägemus tööst ja asjadest aga sellest ministrist loodan rohkem kodus olevat, siis paranevad kodused asjad.Kus levi pole, leidke lahendused, inimesed on samad nii linnas kui maal, maa toidab kõiki.
g
ghi/ 7. juuni 2019 07:30
selleks, et valguskaabli signaal ka su elamisse jõuaks, tuleb kaablis teha katkestus, see aga tähendab lisaaparatuuri ja signaali viivitust/läbilaskevõime vähenemist ülejäänud klientidele
l
7. juuni 2019 08:00
Loomulikult modereerimisele. Sõna on ju vaba.
e
7. juuni 2019 08:03
Eesti-e-riik on nagu takuskana, pole 10aasta jooksul suutnud valguskaabliga mittemidagi ette võtta.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee