Eesti uudised

AARMA HUKU TAGAJÄRG: traagilisele Veerenni ülekäigule tulevad pikemad piirded ja aed, foor paigaldatakse esimesel võimalusel

Viljar Voog, 5. juuni 2019, 20:06

83 KOMMENTAARI

r
Room/ 8. juuni 2019, 14:37
Seal ülekäigul on 2 šikaani. Ühel pool on selle paigaldus normaalne ja annab maksimumi endast. Teine asi on seal kus Aarma hukkus. Šikaani läbimise ajal on inimene mitte näo vaid kuklaga selles suunas, kust tuleb rong! Alles siis, kui see torustik on läbitud, saab inimene mahti uurida kus rong on. Praeguste ümbertegemiste mõte on traditsiooniline. Kui keegi hukkus, tuleb sebima hakata. Kui keegi läheb üle tänava suvalises kohas, klapid peas (või rääkides telefoniga), ei vaata ei paremale ega vasakule (pimesi) ja jääb auto alla, kas siis hakatakse sellele kohale torupiirdeid ehitama? Ei hakata!
o
Oled näinud/ 8. juuni 2019, 10:27
mõnda ülekäiku, kus keegi foorist hoolib?
t
Teeks ja võrdsustaks?/ 8. juuni 2019, 10:12
Kui vahele ei jää, siis ju võib, eks ole?
t
to: Mann/ 8. juuni 2019, 10:09
Mida see "ametnike raputamine" muudab? Kas nüüd hakkab igal ülekäigukohal ametnik kinni pidama neid uljaspäid, kes arvavad, et jõuab veel, et foorid on lollide jaoks ja tõkked selleks, et nende vahel oma virtuoosset sõiduoskust näidata? Ja see, mida sul tore näha oli, oli tingitud sellest, et rula väikeste ratastega sealt üle ei sõida - või kui, siis vahemaandumisega.
t
to: JAH NOH/ 8. juuni 2019, 10:01
Ta juba vilistas - viimast korda elus.
j
JAH NOH/ 6. juuni 2019, 22:28
Seega ohutusele ja liiklusseadusele võib AINULT ebatavaline Jüri vilistada? Sain ma õieti aru.
t
To liikluskiusajad/ 6. juuni 2019, 22:25
Mis moodi takistused on ohuallikateks, kui neist põigatakse lihtsalt mööda? Viimase õnnetuse põhjuseks oli hoopis mobiil ja hajevil pea. Kui juba alustasid raudteeületust rattaseljas, mobiil kõrva ääres ja silmad tont teab kus, siis rongi nähes peab kiiremini pedaale tallama , eriti kui elektrimootor abiks. Siis piisanuks paarist sekundist ka rongi nina eest ära lipsata. Aga kui m6ted on tont teab kus siis muidugi, selle asemel toetatakse jalg maha ja äritatakse elektrivoki otsast maha kebida ja ei tea mis järgnevaks ette võtta, milleks muidugi jääb kahest VEEL antud elusekundist väheks. :(
t
Tanel/ 6. juuni 2019, 18:39
Kas seee on mingi nali mis tehakse

i
izz/ 6. juuni 2019, 17:13
eile jai keegi jalgrattur auto alla tallinnas,olevat ka mingi teadlase tyypi tegelinski,kas nuud ehitame tunnelid tallinna kesklinna_
i
izz/ 6. juuni 2019, 17:10
jaa.....kaks tunnelit ,samasse kohta....kindlasti!
j
jarman/ 6. juuni 2019, 17:10
hea,et need piirdetorud sai pikemaks,nyyd vaja veel molemile poole torusid ehitada tunnelid,yks yhele poole,teine...teisele poole....
a
Aadu / 6. juuni 2019, 16:11
Ainult miiniväli on sobiv tõke
a
Aadu / 6. juuni 2019, 16:09
Kel viitsimist võib suvalises tavaliikluses 100 jalgratturit ära lugeda ning ehmatusega tõdeda et foor ei koti ega takista neist praktiliselt mitte kedagi.
e
Ehh/ 6. juuni 2019, 12:30
Aga kas need pahased ja õigluse otsijad tunnistavad, mis või kes hukkumise põhjuseks oli. Miks mitte põhjustega võidelda, mitte kosmeetikaga
s
Sõiduplaan/ 6. juuni 2019, 11:29
Kas sulle on teadmata, et Ülemistele ja Tallinn-Väiksesse sõitvad rongid Lillekülas ei peatu?
m
6. juuni 2019, 10:28
mis tolku on sellest helisignaalist, kui üle raudtee sõitja ja telefoniga lobiseja ei kuulnud isegi rongivilet! Ega tundnud maapinna värinat rongi lähenemisel. Kusjuures ei olnud ta selles kohas esmakordselt. Teda on korduvalt nähtud tänavaliikluses sõitvate autode vahel ohtlikult sõelumas ja punase tule alt läbi sõitmas, seega ta oligi harjunud liikluses elementaarseidki reegleid rikkuma.

l
liikluskiusajad/ 6. juuni 2019, 10:14
jätkavad ikka samal moel. Piirame, tõkestame, kitsendame. Kuid tegelikult on just need takistused ohu allikateks, sest tõmbavad tähelepanu ära oluliselt
c
ccc/ 6. juuni 2019, 10:12
vaata,sinna on vaja panna veel okastraat,50 m molemile poole aiapiirdeid,korged lamavad politseinikud,et ratta pealt tuleb ikka maha tulla....
e
e. / 6. juuni 2019, 10:04
Arvan ka, et tervele täiskasvanud inimesele piisab taolisel ülekäigul kahest 'lamavast politseinikust', mis unelema jäänud lapsevankri lükkaja või jalgratturi 'unest' üles äratavad. Vaatad vasakule või paremale (mida tuleb niikuinii ka tulevikus teha!) ja jääd seisma või lisad kiirust - vastavalt olukorrale. Soovitan muidugi pigem aega juurde varuda, aga viimasel hetkel ärkajat võib päästa just kiirus.
e
e. / 6. juuni 2019, 09:52
Seadusi ja teetõkkeid võib täiustama jäädagi, aga kui ei arvestata liiklejate loomuomast ratsionaalsust, juhtuvad õnnetused ka edaspidi. Mina jalgratturina näen senisel ülekäigukohal eelkõige monstrumtakistust, mis neelab kogu tähelepanu rongi asemel endale (lisaks moblaga kõnelemisele, mida enamik suudab teha siiski ka juhtimise kõrvalt). Võimas aed pidanuks labürinti ääristama algusest peale või kogu monstrum üldse puuduma. Lähened rattal pedaalides, vaatad vasakule-paremale ja sõidad otse üle. Tõenäoliselt oleks Jüri seda teinudki, pole ju raske helistades korraks vasakule-paremale vaadata.
a
am/ 6. juuni 2019, 08:52
Tahad telefoniga rääkida,jää seima ja räägi oma jutt ära.Inimene oli oma surmas 100% süüdi.
k
6. juuni 2019, 08:34
kas tõesti käivad sügavalt leinavad lähedased lugemas kollase meedia kommentaariume? Miks ma seda ei usu!
t
to: Teine etapp/ täna, 06:50/ 6. juuni 2019, 08:31
keegi ei sõima ega parasta! Täiskasvanud mees tegi ise oma valikud ja varem või hiljem sai see saatuslikuks - seekord läks nii. Õnnetus oli see rongijuhile. Ja see ei ole parastamine, see on kurb konstateering. Et nii lõppes tuntud inimese elu, siis sellega proovitakse nüüd süüd jagada kõll torudele, küll raudteele ja mida iganes. Et mitte ausalt tunnistada - liiklusreegleid tuleb täita, sellega on suurim lootus ellu jääda.
m
6. juuni 2019, 08:23

m
Mann/ 6. juuni 2019, 08:18
Istusin esmaspäeval Kitseküla peatuses ja seal ju sama lugu,sõidetakse rattaga üle-klapid peas,päikeseprillid ees ja täie lauluga vinkadi vonkati tõkete vahelt ,ei hooli keegi ja siis vedurijuht süüdi.üks noormees tuli küll rula pealt maha võttis selle kaenlasse ja pärast sõitis edasi-tore oli näha.Ja seal veel rööpa paare palju ja laiemalt. eks ikka tunneleid ole vaja. Tõsi on ka see,et oleks olnud tädi Maali maalt oleks juba vaikus olnud,aga las raputatakse meeldetuletuseks ametnikke, kahju ainult ,et elu hinnaga.
m
moderaator- ära riku inimeste õiogust sõnavabadusele/ 6. juuni 2019, 07:55
Sinu kommentaar suunati modereerimisele.Sinu kommentaar suunati modereerimisele.Sinu kommentaar suunati modereerimisele.
o
Oleks see olnud tavaline Jüri nõmmelt, poleks keegi lille liigutanud. HALE/ 6. juuni 2019, 07:51
s
6. juuni 2019, 07:06
Sellest ülekäigust Balti jaama poole on suur tühermaa, sinna võiks teha peatuse. Lilleküla ja Kitseküla peatusedon peaaegu kõrvuti aga Kitseküla ja Ülemiste vahel pole ühtegi peatust.
t
to hmm/ 6. juuni 2019, 07:04
kas seal ikka selline märk on, et rongile peab teed andma, mitte rong ülekäijale? Ärgem päris segaseks ka mingem oma märkide ja hoiatustega, milleks siis üldse pea inimesel otsas on
s
seekõik / 6. juuni 2019, 07:03
meenutab kohrisaagat piiril ja sellest tulenevat hüsteeriat tara ehitamiseks.... võibolla teeks hoopis nutiseadme kasutamise roolis kriminaalseks ja võrdsustaks karistuse joomarlusega??
k
Kolin/ 6. juuni 2019, 06:52
Ei aita piirded ega foorid,kui inimene ise ei hooli.Tegelikult tuleks kõik tõkked eemaldada,äkki siis keskendutakse rohkem ohtudele.
k
Kom/ 6. juuni 2019, 06:49
Me oleme 5 rikkama riigi seas,miks ei tehta tunnel?Laske Ansip ette,kaevab sirp ja vasaraga selle ära.

ä
ätt./ 6. juuni 2019, 06:49
Ükski ehitis ei päästa inimeste oinalikkuse eest !
j
Jaanus./ 6. juuni 2019, 06:47
Ennem peab midagi juhtuma kui kõrged tegelased mõtlema hakkavad !
t
T/ 6. juuni 2019, 06:36
n
nutisõltlastele/ 6. juuni 2019, 06:01
kõva trahv ja täiend koolitus nende endi raha eest
k
küs/ 6. juuni 2019, 05:55
kui oleks olnud mitte tuntud, vaid suva tüüp, kas siis ka oleks hulluks mindud igasugu turvameetmetega? Kui inimene endast ise ei hooli siis ei saa seda ka ühiskond teha.
s
sots on sots on sots/ 6. juuni 2019, 05:30
Klassikaline nannys-state stiilis lähenemine ja vana hea kollektiivne karistamine. Kui üks jalgrattur ei viitsi rattalt maha tulla ja moblat käest panna siis teeme kõigil elu maksimaalselt ebamugavaks.
s
Sander/ 6. juuni 2019, 05:22
Kui mina oleksin suslaga põkkunud,poleks peale avarii teate, midagi juhtunud, aga et aarma, nüüd ehitame linna ringi, ajulagedus. Inimene PEAB ise ka oma elu/tervise eest seisma, kõiki uimerdajaid ei saa vati sisse pakkida. Ta ei potsatanud teisel planeedilt, teadis täpselt, et on ülekäik ja tuleb tulla vokilt maha, mida siin oiata.
j
juga/ 6. juuni 2019, 02:34
Aga liiklusvahendiga liigeldes on mobla keelatud. Ei ole küll viitsinud süvitsi süüvida, aga sinna alla peaks ka jalgratas kuuluma.Kahju muidugi, et nii lõppes, aga.... Sellealased rikkumised tuleks võrdsustada kiiruse ületamisega üle 40 km, või joobes juhtimisega. Sõites trassil, siis umbes kolmandik juhte võimlevad telefoniga. Sellega pollar ei tegele, aga kui keegi sõidab 0,1 promilli, on sarimõrtsukas.

j
6. juuni 2019, 01:39
Ja Maantee - Veeteeametid jne. Terve viie rikkama riigi ametid !
i
Ilma kõnevõimalusteta ülesõidukoht/ 6. juuni 2019, 01:32
Enne ei saa ma rahu kui piirkonnas ei rakendata sageduste segajat, mis teeks tummaks mobiiltelefonid kui selle omanik raudteel läheneb.
k
k/ 6. juuni 2019, 01:30
Samuti ei pidanud mitte keegi vajalikuks ülekäigu kasutajaid hoiatada, et seal rongid 90ga sõidavad.
k
k/ 6. juuni 2019, 01:26
Ootan huviga. Mida iganes te sinna aretate, kui sealt on võimalik läbi pääseda näiteks lapsevankriga, siis on sealt kindlasti võimalik ka jalgrattaga "täiskiirusel" läbi sõita. Vigursõit on ainus praktiline oskus, mida 10-13-aastastel jalgrattaeksamil kontrollitakse.
k
k/ 6. juuni 2019, 01:19
Mina ei sõida punase tulega üle. Mulle meeldib autojuhte nupufooridega kiusata.
e
Ega jah lähedastele oleks palju kaasa tunda ja nendega arvestada.Väga nõrk ja lame !Arenege!/ 6. juuni 2019, 01:02
Ja selline artikli pealkiri ongi???
i
Ix/ 6. juuni 2019, 00:55
Absurd. Foor nn.esimesel võimalusel?Ammu oleks.......klounid
r
Rootsist/ 6. juuni 2019, 00:26
Arenenud riikides ei jää ratturid rongi alla, sest kõik ületuskohad on erinevatel tasapindadel. Maapiirkondades on kindlasti tõkkepuud ja kellad!

h
hmm/ 6. juuni 2019, 00:18
seal puudub isegi märk, ületa jalgsi. need rauad on valesti välja mõeldud ja suur lohakus oli neid üldse paigaldada.
l
Loo moraal on/ 6. juuni 2019, 00:09
et kui sõidan autoga maanteel, panen silmad kinni ja kui pauk käib siis kõik teised on süüdi mitte mina.
e
Ehitaja/ 6. juuni 2019, 00:00
Täis l@mbakari. Ohtlikuks teeb ülekäigu see, et piire asub kaks meetrit enne rööpaid ehk täpselt ratta pikkuse jagu. Piire peab asuma rööpast nii kaugel, et on võimalik ohu korral tagasi liikuda. Kui piire asuks poole meetri kaugusel rööpast, oleks hukkunuid veelgi rohkem, sest siis ei saa ka jalakäija tagasio astuda. Kuna taganemine ohust on instinktiivne käitumine, siis seda ei tohi eirata.
s
Sebija/ 5. juuni 2019, 23:51
Inimene sai surma, aga ametnikud hakkasid seiklusparki edasi arendama. Vägev!
s
sulle topiti/ 5. juuni 2019, 23:27
need auto foorid sinna tumedasse kohta
t
to tõesti/ 5. juuni 2019, 23:26
see ülekäik on ohutu, kui sa järgid kõiki ohutusreegleid, mis hõlmavad raudtee ületamist. iga rikkumisega riskid suurenevad
s
5. juuni 2019, 23:21
See on köömes ,kui sa vaid meie piiri näeks ja kas keegi üldse näeb ?
j
Jalgrattur saar/ 5. juuni 2019, 23:21
Kui raudtee ei too meelde,et seal liiguvad rongid ja et nendega kokkupõrge lõpeb sinu kaotusega,siis pole midagi teha.Sama kui olend ei tea,et tuli põletab.

t
tunnel ja veel kord tunnel./ 5. juuni 2019, 23:06
j
Jalakäija, kõrvaklappideta/ 5. juuni 2019, 23:01
Ehk saaks siis ka inimestele mõistust juurde lisada !
o
5. juuni 2019, 22:56
Ohtuseks tuleb paigaldada heli- ja valgussignaalid, et see, kes ei soovi enesetappu sooritada, teaks, et laseb rongi mööda sõita. Need tõkked tuleb kõrvaldada, et kui inimene kuuleb rongi vilet või hoiatussignaali, siis ta kangeks ei ehmataks ja oma rattaga või lapsevankriga sinna torude vahele kinni ei kiiluks
r
5. juuni 2019, 22:50
Rutiinne elu ületajatele võiksid tulekesed hoiatuseks panna aga mitte tõke piirteid ehitada
t
Teadmiseks/ 5. juuni 2019, 22:38
Siin peaks meenutama, et mobiiliga rääkides ei sõideta elektrijalgrattaga üle raudtee.
n
njah/ 5. juuni 2019, 22:33
Kui ei oleks siis ta poleks ju jalgratta seljas, mobiil kõrva ääres rongi alla jäänud.
r
raha raiskamine/ 5. juuni 2019, 22:30
trump ehitab oma 5m kõrgust müüri ja ikka ronitakse üle ja mingid valgusfoorid ja tõkkepuud ei takista ju tuimalt edasi sõitmast.
t
to peeter/ 5. juuni 2019, 22:20
...Jüri hukkus ja kolm päeva hiljem pani sealt jälle üks jobu tuimalt jalgratta seljas... Kas ma sain õigesti aru, et ka Jüri oli üka paljudest jobudest ???

a
Appi/ 5. juuni 2019, 22:16
p
5. juuni 2019, 21:49
Punase tulega sõidetakse üle tee. Milleks seda valgusfoori vaja on?
e
Eino TAruk/ 5. juuni 2019, 21:46
PS: 99% ratturitest (mina kaasa arvatud) lähevad sealt mööda, Haljasalale kahele poole tuleb kena vagu
e
Eino Taruk/ 5. juuni 2019, 21:44
Näiteks on pandud torulabürint Paldiski maanteega ristuvale kergliiklusteele. Pange tähele, et seal on juba valgusfoor. Kes oli see &%&%¤& kes selle mõtte peale tuli?!! Ja miks ei oles seda veel maha võetud? Mis mõte oli panna torulabürint kergliiklusteele , et ratturid tuleks maha enne fooriga reguleeritavat ülekäigukohta?! Peast olete soojaks läinud!!!
e
Eino Taruk/ 5. juuni 2019, 21:39
Foor ja helisignaal pannakse. Tore. Torud jäetakse alles. Nõmedus!
a
Aadu/ 5. juuni 2019, 21:38
m
5. juuni 2019, 21:34
Miks ei tehtud seda juba varem.
r
5. juuni 2019, 21:33
Riik ei toimi meil ja ei hakkagi toimima.. Nii kui keegi tuntud, siis toimetatakse.. Aga lihtrahvas.. Nt Urve Sai surma, Urve pärast ei muudetud midagi..

a
Andrus/ 5. juuni 2019, 21:31
Miks? Kui ühiskond on juhmakaid täis, siis...
t
Tõesti.../ 5. juuni 2019, 21:27
..kurb,et siis hakatakse mõtlema ,kui on inimese surm.Eesti raudtee peab kõik ülekäigud jalakäijatele ja autodele üle vaatama ning tagama ohutud ülekäigud raudteel.
t
tibu/ 5. juuni 2019, 21:26
Raudteed ületades peab iga inimene IKKA ISE ülimalt täjhelepanelik olema... olgu seal siis tõkked või mitte... ei maksa ikka inimeste tähelepanematuses ja lohakuses jälle kedagi teist süüdistama hakata
m
Maarika/ 5. juuni 2019, 21:21
Kahju, et muudatused toimuvad alles pärast kellegi olulise hukkumist. Oleksin mina seal surma saanud, oleks see homme unustatud ja muutusi poleks toimunudki.
t
tänan miinustajat/ 5. juuni 2019, 21:14
Soomes uuriti mingil perioodil õnnetusi kus osalisi vaid üks (enamasti mehed) ja leiti, et suur osa neist soovisid ise elust lahkuda. Vaevalt Viljandi noored soomlastest erinevad. Elust lahkumiseks on eestlastel mitmeid populaarseid meetodeid, auto ja tööga tapmine on vaid ühed neist.
p
peeter/ 5. juuni 2019, 21:08
Jüri hukkus ja kolm päeva hiljem pani sealt jälle üks jobu tuimalt jalgratta seljas ja telefoniga rääkides üle. Pidasin poisi kinni ja kasvatasin pisut.
m
miinus/ 5. juuni 2019, 21:04
Panis sulle miinuse Viljandi eest. Kui saad (Viljandi) põhjuse teada, siis mõistad mille eest.

a
5. juuni 2019, 20:59
Aarma huku tagajärg on hoopis see, et ka ratturite käitumisele on suurem tähelepanu! Sest, paraku, tegi Aarma ISE kõik selleks, et ta justnimelt liikluses hukka saaks. Rongijuhist on kahju, temal polnud valikut. Aarmal oli - austada liiklusreegleid! Postid ja tõkkepuud ja foorid ja mistahes piirangud, isegi sauaga mamsel ei takista kedagi, kes tahab rattal sõita raudteele ning samal ajal kõike unustavalt telefonis lobiseda.
o
Ok/ 5. juuni 2019, 20:58
Terve eesti on täis samaohtlike ülesõite, kas igal ülekäigul peab keegi surema, et midagi see mõtetu ettevõte ette võtab?
K
?/ 5. juuni 2019, 20:51
Kuhu eelmine foor kadus? Kas maa seest on juhtmed ka läinud, et taastamine nii kaua aega võtab?
j
5. juuni 2019, 20:43
Ja millal ausammas elektriratastele tuleb?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee