Eesti uudised

Endine keskerakondlane Evelyn Sepp Mihhail Kõlvartile: „Kuidas on võimalik olla sedavõrd ebakultuurne, võhiklik, ülbe, üleolev ja eelkõige ebaprofessionaalne?!“

Toimetas Hindrek Pärg, 5. juuni 2019, 18:27

165 KOMMENTAARI

v
Vaikus/ 13. juuni 2019, 10:04
k
Kes/ 8. juuni 2019, 17:16
sa oled? naine vaevalt? kahju sind vaadata--- haletsusväärne!
m
mina/ 7. juuni 2019, 07:24
Siit Lõuna Eestist,kes pole ammu Tallinnas käinud mõtlesin,et trein mingi jutukese.Olen kõige targem kõiki mõnitama.Nagu see Sepp.Oskab,teab ja nagu vanasti öeldi.Kösen,p..n,lasen.
k
Kaarel/ 6. juuni 2019, 18:10
Täitsa huvitav kohe, aga kultuuriminister ütles täna asja sisu kohta täpselt sama. Lisaks kutsus Ratas Kõlvarti vaibale ja kinnitas, et ka tema on kultuuriministriga täiesti nõus. Seega on Evelin ilmselgelt õige asja eest seisnud ja selle nii välja öelnud, et asjaomased pidid reageerima ja asja rööbastele tagasi seadma. On hea kui keegi jaksab ja oskab!
n
Nojah/ 6. juuni 2019, 17:56
Eks ülejooksik peab uutele peremeestele oma truudust kinnitama. Seda ikka oma endisi erakonnakaaslasi mustates.
u
usu,et Kajal aega on.Ekrega vaja asja ajada./ 6. juuni 2019, 17:01
a
Arvan/ 6. juuni 2019, 16:58
Kaunimat ja targemat kui tema pole.Küllap saab ka filmis osa.Võiks ka Kaja kaasata,temagi kõige kõige.
k
kas sa/ 6. juuni 2019, 16:05
püüad tõsiselt väita, et prantslased rallide ja jalgrattavõistluste pärast oma olulisi liiklussooni KUUKS AJAKS sulgevad? oled sa ikka terve?

s
sina/ 6. juuni 2019, 15:56
ilmselt tööl ei käi või siis elad õis- või mustamäel?
e
Eda/ 6. juuni 2019, 14:25
Kas see on reformierakondlaste tellimus ja kas seejärel võetakse Evelyn Reformierakonda vastu sest sellest naisest võib kasu olla keskerakondlaste laimukampaanias.
m
mhh/ 6. juuni 2019, 13:23
sepp trügib igal võimalusel pildile ja ikka hambad normaalsetele inimestele vastu , nii võibki jääda vanatüdrukuks
o
Ott/ 6. juuni 2019, 12:50
Tallinnal on vedanud linnapeadega, kõik on olnud ja on tublid ja positiivsed inimesed. Jätkem laim.
n
Noo/ 6. juuni 2019, 12:48
Arvan et keegi palus talle seda üelda ja lubas midagi. Vilja sai tipppoliitikuks tänu oma eksmehe laimule.
j
Joe/ 6. juuni 2019, 12:40
Sellisele alatule laimule ja vihakõnele peaks järgnema karistus.
e
Enn/ 6. juuni 2019, 12:38
Kõlvartile sobivad just vastupidised omadussõnad, aga ehk see hüsteeriline naine iseloomustas hoopis ennast.
a
Ah soo/ 6. juuni 2019, 12:37
Aga kas tasub hüsteerikute ütlemisi lehte panna. parem saata nad ravile.

a
Arstitädi/ 6. juuni 2019, 12:13
Evelyn Sepp on alati rumal olnud, aga nüüd on vist pea ka ära löönud.
e
Elukutseline Setu/ 6. juuni 2019, 12:11
Miks mingi Sepa nimeline tädi, kellel puudub igasugune linna juhtimise kogemus, transpordi korraldamise kogemus sellisel teemal sõna võtab? See, et mingil arusaamatul põhjusel miljonäri perekond peab teda üleval oma sihtasutuse nõukogu liikmena ei tee teda veel mingi ala asjatundjaks. Tal pole ilmselt mingit aimugi mis selline sulgemine maksma läheb. Samuti ei suuda ta kuidagi korraldada inimest liikumist tantsu-laulupeo ajal kui pool linna kinni panna. Äga vot õiendada on sellistel vaja.
i
imestap/ 6. juuni 2019, 12:06
" tsiviliseritud riikides nii ei tehta"---sarjab keegi kommides Kõlvartit...Kas "tsiviliseritud riikides" sõidetakse kohalike arvamust kaalumata "üle laipade"?
j
Ja kui/ 6. juuni 2019, 11:55
oleks Ven. kade.maalt filmijad siia saabunud oma pesnipljaski filme tegema, nondele oleks kohe hulgim lubasid antud ja rohkemgi veel.
E
@ Peedule/ 6. juuni 2019, 11:52
Eks NAD selleks siia immutatigi/toodi/asustati, et saaks kohalikele põlistele "sporti" kasutades ära/nihu teha.
t
Tubli, Evelyn!/ 6. juuni 2019, 11:48
Vahva naine, kes oskab end hästi väljendada.
s
Soov:/ 6. juuni 2019, 11:45
Soovin Evelyn Sepale parimat! Aitäh õiglaste arvamuste eest.
s
see on / 6. juuni 2019, 11:13
sama ,kui saaremaa sadamaga,mis pidi tohutu turistide voo sisse tooma.Nüüd aga haigutab seal tühjus.Ega see eelarve raha kantimine ainult eestis ei toimu.Sama on ka Hispaania buumi ajal ehitatud ükle 60 lennuväljaga.,kus osadelt ei ole ükski lennuk õhku tõusnud.Küll on aga palgal kullimehed ,kes oma kullidega lindusid lennuväljalt eemal hoiavad.

o
6. juuni 2019, 11:12
Ometi hakkavad aru ka teised saama,et kogu selle kupatusega on täiesti puusse pandud igas möttes.Nii r o ppu ja va leliku valitsemist pole iialgi olnud,ega ka tule
t
To Evelyn Sepp/ 6. juuni 2019, 11:09
Kes sa selline oled?! Kes annab sulle õiguse teist nii halvustada? See on avalik solvang, millele saaks küll krimi alustada. No on ikka kibestunud tegelane. Ei saa üle ühe mehe poolt äraütlemisest! Aga TEA, et kui teisele nime annad, siis ise seda kannad! - Sinu sõnade kohaselt mida sa Kõlvarti kohta siin välja ütled, oled ise SINA Evelyn Sepp: EBAKULTUURNE, VÕHIKLIK, ÜLBE, ÜLEOLEV, ja EELKÕIGE EBAPROFESSIOONAALNE. Oleks hea kui sa pöörduksid professionaali poole oma vihast lahtisaamiseks. Edu Sulle enda ravimisel!
t
to 10.47/ 6. juuni 2019, 10:54
v
vana ja tark/ 6. juuni 2019, 10:54
see Kõlvarti seisukoht on abs õige! Mis tähendab sulgeda suur liiklussoon KUUKS AJAKS nii paljudele inimestele, et seda üldse mõeldakse, on juba haige värk?!
k
6. juuni 2019, 10:49
Kuidas on võimalik? Meie kallis Jüri on selle taga oma võimuahnusega.
a
ajad olid rasked siis/ 6. juuni 2019, 10:47
ajad olid siis rasked ja hinnad kõrged , uberiga saaks nüüd odavamalt
e
eestlane kes elab Lasnamäel/ 6. juuni 2019, 10:45
Kõlvart käitub õigesti, arvestab inimese ja linnaga, esitas oma nõudmised mida on võimalik täita. Ei kujuta ette, et mõnes vanas ja väärikas Euroopa linnas Ameerika filmi ja loodetava mammona pärast keeratakse linna elanike elu pea peale. Muide, see ei puuduta sugugi vaid Lasnamäe elanikke vaid ka teisi Tallinna linnaosade omi, kes käivad näiteks tööl kanali äärsetes asutustes. Pealegi tulemas Laulupidu ning Reidi tee ehituse ja Jõe tänava sulgemise tõttu niikuinii liikluses tõeline põrgu. Nii et, kas filmikompanii võtab vastu Kõlvarti etteapanekud või siirdub mujale.
j
Jätke fotod ära?/ 6. juuni 2019, 10:38
Juuresolev foto Evelinist on täiesti ebaprofessionaalne. Kõigepealt - pildistatud valguses ja eestvaates? Kus on pildistaja esteetiline taju? Pealegi tundub, et meil Eestis ei ole ka mingeid stiliste ega tasemel grimeerijaid. Kahju. Kõlvartit vist nõustavad mingid profid välismaalt?

j
Jaak/ 6. juuni 2019, 10:36
Evelin on seda kõike, mida ta Kõlvartile etteheidab. Kuidas selline naine poliitikasse pääses, kas selleks mingeid nõudmisi polegi.?
t
ta endine ongi. / 6. juuni 2019, 10:25
ä
ära sa märgi!/ 6. juuni 2019, 10:25
Sepa tädi on tõeline professionaal.
r
rohkem raha/ 6. juuni 2019, 10:22
Miks ei palgatud meie spetsialiste, meil on palju häid võitluskunstide, eriti taekvandoo, oskajaid, neid läheb alati spioonifilmides vaja, meil on ka mitmeid pommispetsialiste, väga vajalikud märuli
i
ingrid/ 6. juuni 2019, 10:15
Kuku Tallinna uudistest kuulsin, et Kõlvart ütles, et Laagna tee kinnipanek üheks kuuks järjest on mõeldamatu. Aga graafiku alusel saab seda teha ja on toodud konkreetsed ajad ära, milla saab filmi teha ja millal saab linnas liikuda nii, et üleüldist kaost ei tekiks. (Inimesed, kas te teate, et juulis on ka laulupidu ja Reivi teed tehakse jne..?)
j
john/ 6. juuni 2019, 10:13
Varsti tuleb teile Narva poolt,paartuhat sõpra ja sugulast veel juurde,kuhu te need inimesed kõik panete? Kui see ei ole eesti,siis Tallinna venestamine jätkub täie hooga,kas ehitate neile Lasnamäele maju juurde. Mis filmi te siis teete?
p
Peedu/ 6. juuni 2019, 10:13
No Kõlvartil on jalalöök ka tasemel. Sellist meest kes ühe pöördega vastase koomasse virutab ma teist ei tea.
k
6. juuni 2019, 10:12
Keelan, käsen, poon js lasen

e
Ei imesta !/ 6. juuni 2019, 10:09
Narvas suudeti ju ka ühe käetõmbega kustutada kultuuri toimimine no kuidas siis Tallin kehvem saab olla ? Ikka edasi seltsimehe .
a
Aadu/ 6. juuni 2019, 09:59
Kõlvart on õige mees õigel kohal
k
kõigepealt laekub võttegrupp kohale ja siis teatavad, et paneme liikluse kinni!!!!/ 6. juuni 2019, 09:58
Kas sellseid ettepanekuid, nõudmisi ja lepinguid ei peaks võttegrupp siiski varem esitama ja enne filmimist, mis juba toimub, allkirjastama. See 72 000 on kommiraha. Toetan Kõlvartit!
t
tiiu/ 6. juuni 2019, 09:56
kes kürat see sepp on et ma pean tema arvamust kuulama
t
Tõesti/ 6. juuni 2019, 09:42
Kuidas on võimalik olla sedavõrd ebakultuurne, võhiklik, ülbe, üleolev ja eelkõige ebaprofessionaalne Evelin Sepp?!“
s
Selline .../ 6. juuni 2019, 09:36
..tunne,et lasnamäele viib ainult üks tee,see on Laagna tee.Tule taevas appi,kuidas inimesed on mugandunud,et lihtsalt 1-kuu teisi teid kasutada.Linn saaks miljoneid linnale raha,et midagi ära teha.Lasnamäelased,tulge mõistlikkusele,ainult 1-kuu ja linnapeale arukust.
t
tõepoolest/ 6. juuni 2019, 09:32
kas ületähtsustatud see Tallinnas filmimine pole? Keegi tark arvas, et tohutu turistide vool hakkab pärast Eestisse tulema, korraldatakse lausa palverännakuid Lasnamäe kanalisse. Hoopis varsti ei mäleta enam keegi, kus täpselt seda filmi tehti.
s
seal / 6. juuni 2019, 09:28
laagna teel ei liigu mingit transiiti.jama jutt. transiit liigub paralleelsel lenska maanteel. ja on veel paralleeltee..punane tn. nii et ohiye ilmaasjata.laagnas liicuvad bussid ja soiduautod. paralleeltänavad kohe korval. kolvart jonnib asjata ja teeb end tahtsaks. igatpidi saab liigelda. ma tean..30 a. lasnamael elan

e
ei/ 6. juuni 2019, 09:27
lähe nad kusagile. Kui on kord juba Tallinna kasuks otsustanud, siis nii on. Vanad süsteemid on aeglased ümber otsustama. Kauplevad lihtsalt Ida-Euroopast parimaid võimalikke tingimusi välja. See on elu tuiksoon 200 000 lasnamäelasele pluss suured linnatagused asumid.
s
suss sassile/ 6. juuni 2019, 09:24
Ikka maailmakaardile, maailmakaardile. Lasku tallinlased need klaasist kõrged koleehitised õhku, saaks Tallinn kuulsust nii 1-2 päevaks.
s
Sinine ekraan/ 6. juuni 2019, 09:20
Mulle tunduvad Kõlvarti seisukohad küll mõitlikumad kui Evelini omad, kes klaarib mingit isiklikku viha. Mis puudutab aga filmivõtteid, siis 21. sajandil peaksid olema tehnilised võimalused, et mitte kuuks ajaks linnaliiklust peatada!?
s
sa arvad/ 6. juuni 2019, 09:14
c
Crack/ 6. juuni 2019, 09:06
Huvitav palju maksab Lasnamäeliku tööstusmaastiku ehitus Hollywoodi paviljoni. Ilmselt natuke rohkem kui 70000 ehk sisuliselt sandikopikad.
N
*/ 6. juuni 2019, 09:05
Nii hakkab see Kõlvart mulel veel varsti päris meeldima. Pole ma ta suust ühtegi plähmimist ega solvangut kuulnud. Vastupidiselt logisin selle tädi FB lehele ja poel asja mille kohta tal poleks labase sõnakasutusega arvamust.
l
Leo/ 6. juuni 2019, 09:04
Ega sa ju ei käi ühtegi filmis vaatamas ja ei meeldi ka filmid ja ei mõtle kunagi kus on filmitud ja kuidas?
l
Leo/ 6. juuni 2019, 09:02
..ja sina kes selline oled, kes kirjutab?)

l
Leo/ 6. juuni 2019, 09:01
a
6. juuni 2019, 09:01
Ameeriklased näitavad tervele maailmale eesti meeste rasket elu, sest eesti naised on shopahoolikud. Nad nõuavad shoppamiseks mehelt pidevalt raha ja see paneb mehed jooma. Sellepärast näidatakse tervele maailmale eestlasi joodikrahvana.
p
Paneme tolle Evka/ 6. juuni 2019, 08:59
igapäevaselt mööda Lasnamäe kanalit sõitma! Las pärast räägib, kuidas ta kultuurselt ümbersõite otsis. Aga kohale peab õigeks ajaks saama! Üritagu, siis kirjutagu kogemustest uuesti.
k
Karla Kalla / 6. juuni 2019, 08:59
2008. aasta eest sai Evelyn Sepp taksoga sõitmise eest 124 932 krooni kuluhüvitisi (allikas: Wikipedia)
s
sass/ 6. juuni 2019, 08:54
Usuks, et Mihhail Kõlvart on intelligentne mees, kes näeb, et Tallinna jaoks on tekkinud võimalus saada maailmakaardile. Mis on hea. Seega tingime natuke, äkki saab parema diili. Karm reaalsus on, et selliste pakkumiste puhul ei kaubelda, kui tahad, siis võtad mida pakkutakse (nagu IKEA kauplusega). Maailm on kuri koht Mihhail, mitte nagu meie mõnus pealinn kus elu käib minu rütmis.
n
6. juuni 2019, 08:48
Nii tabav pealkiri Evelyn Sepp kohta.
l
Ljasnjamjäe/ 6. juuni 2019, 08:48
Minukäest ei kusitudki arvamust,mina arvan pandavat terve jeesti kinni.Ja mida teised riigid meist niimoodi arvavad ???
j
joh/ 6. juuni 2019, 08:46
see mees peaks0tse peeglisse vaatama, kui hakkab Tallinna, praegu veel eesti linna maine üle

k
kulda väärt sõnad/ 6. juuni 2019, 08:44
tsiteerin ..."Eestisse kolinud USA muusik eestlastele: pole ühtki hinnapakkumist, mida peaks vastu võtma, et anda ära oma imekaunist riiki"
s
6. juuni 2019, 08:40
see jama lõpeb sellega, et need võtted jäävad ära. minnakse mujale, kus nii rumalaid inimesi ees pole.
k
koopel/ 6. juuni 2019, 08:40
Küllap see linnapea koputab Evelini ninakese vewriseks. Tal olla ju kaklemise alal lausa kõrgharidus.
3
35 aastat iseseisvust/ 6. juuni 2019, 08:37
ja jällegi eestit juhivad VÕÕRAD.
a
anka/ 6. juuni 2019, 08:37
k
kohutav/ 6. juuni 2019, 08:36
kes sa selline oled evelin sepp,et siin üleüldse sõna võtad?
j
jutsa/ 6. juuni 2019, 08:25
no sina ka midagi tead evelin.
v
vaatleja/ 6. juuni 2019, 08:25
Kuidas on üldse võimalik , et harimatust , p... kukkunud poliitikust on saanud Eesti riigi arvamusliider ?

q
Qwerty / 6. juuni 2019, 08:24
Appi. Mingi mees teeb filmi ja terve linn tahetakse põlvili panna seetõttu? Filmitegijad tulevad ja lähevad, oma inimesed jäävad. Nolan ei ole mingi messias, võtke aru pähe!
p
Päss/ 6. juuni 2019, 08:23
See küsimus oli esitatud ennast peeglist vaadates?
t
Teele/ 6. juuni 2019, 08:10
Õige aeg sellel naisel minna Reformi tahatuppa kus kõik laimajad ja parimate inimeste halvustajad on koos.
t
to eesti kodanik/ 6. juuni 2019, 08:04
täitsa ükskõik, mida mingi rootsalne arvata võib.
e
ehh/ 6. juuni 2019, 08:03
vot siin artiklis tohib teist tolaks jne sõimata, justkui normaalne.. kui mõni ekrelane seda ütleks, oleks nädal aega lehed täis arutelu, lisaks tv saated.
p
Pealinn/ 6. juuni 2019, 07:54
Nüüd siis on mõtlemis koht,kes eesti mainet eestis ja väljaspool eestit halvustab ja häbistab?kas Tallinna linnapea,kus enamus reformi erakondlasi ka elab.Või ekre?
e
Eesti kodanik/ 6. juuni 2019, 07:54
Võtmata seisukohta Nolanin filmi suhtes meenutan, et 1990ndatel tehti Eestis rootslaste film "Lilja 4ever", mis jättis Eestist ja selles elavatest inimestest lihtsalt õudse mulje (leitud oli just selliseid võttekohti, mis olid eriti jubedad ja Eesti inimesed olid prostituudid, kõike raha eest tegevad ajudeta slaavlased) ja kõige kurvem kogu loo juures on see, et rootslased arvavad siiamaani, et Eesti ja eestlased just sellised ongi.
m
Mann/ 6. juuni 2019, 07:23
Kõlvartil on täielik õigus. Ega ikka käpuli olles kaugele ei jõua,. Leping peabki olema kainelt läbimõeldud, kahepoolne, kompromissikas ja mõistev. Oma linna eest tulebki seista.!!! Sepp müüks kõik vist maine nimel maha. Seekord täiesti Kõlvarti seisukoha poolt. Meil tuleb LAULUPIDU, mis kannab nr.150. Miks mingi järjekordse USA filmi pärast oma kõige tähtsamat üritust proovile panna? Kas Sepp kuijutab ette seda transpordi segadust, mis siis tolmub kui ka Laagna tee on kinni? Teedeehitus on ju ka mujal ja suures ulatuses. Sepp sai muidugi ka pildile, mis võibolla oligi tema peaeesmärk.

e
Eevelinn Seep/ 6. juuni 2019, 07:19
Hollywood tuleb meile filmima,taevas laskub maapeale ja meie pahad ei taha lasta vää.Mida teised meist niimoodi arvavad vä ???
r
rahvusvahelised suhted/ 6. juuni 2019, 07:03
kui on olnud teetööd - liiklus olnud häiritud kauemgi.Võtted mis on paljuskis olulise tähtsusega ja see kuu aega,no leiaks ikka lahenduse!Pole ka mingi üllatus et suurprojektide käigus liiklus,isegi linnad kinni pannakse! Küünikud ja virisejad ei saaks siin otsustada!Kogu lugupidamise juures normaalsete vene keelt kõnelevate isikute vastu:näha on et ei saa lasta s.bulatel otsustuspuldi juurde minna,neil on Ameerikaga kitkuda.(kui oleks olnud tegu näiteks Vene projektiga? Arvan et siis poleks vist vahet olnud kui isegi õhuruum kinni panna!)Võõrveri on võõrveri,elagu,olgu aga otsustagu ikkagi omad
m
6. juuni 2019, 06:26
miks sa reklaamid igasugust rämpsu. tõesta mulle , et ta on väärt asi siis ma mõtlen selle soetamisele
n
No/ 6. juuni 2019, 05:42
milleks teha film, mida nagunii keegi ei vaata?
p
perifeeriast/ 6. juuni 2019, 05:35
Kuidagi kummastav on lugeda, et teha filmi on filmitegijate soov panna kuuks ajaks Laagna tee kinni.Linnapea on õnneks terve mõistusega muidu mõned kultuurikiibitsejad teeks selle ära nagu Sepa sugune.EI tea ,mis juttu siis aetakse kui pandaks Mustamäed läbib Sõpruse pst kinni või näiteks Pirita tee kuuks ajaks. Kõlvart võiks pakkuda Pirita tee varianti, küll Viimsi ja Pirita tee kandi inimesed leiavad mingi muu tee kuidas linna saada. Ei usu, et Pariisis, Berliinis või kuskil mujal Euroopa linnas salliks linnapea sellist soovi.
b
Back in the U.S.S.R./ 6. juuni 2019, 02:22
Kremli ideoloogiasekretär helistas, kohalikud seltsimehed päris valvsuse kaotanud...
e
ehh/ 6. juuni 2019, 00:29
väga vabandan, aga ES on kogu aeg selline olnud.

j
Jaan/ 6. juuni 2019, 00:14
Seda Laagna teed kasutavad ka viimsilased, maardulased ja väga paljud väljaspool linna. See on üks peamisi magistraale ja Kõlvart on õige otsuse vastu võtnud. Kõiki vanatüdrukuid ei saa ka kuulata.
k
küsimus: Kas Evelin ja Edith Sepp on seotud isikud?/ 6. juuni 2019, 00:05
Edith Sepp saab sellest projektist ainsana kindlat tulu - tema filmistuudio hakkab Nolaniga asju ajama. Loomulikult on tegemist korruptsiooniga, kuid keda see Eestis huvitab?
a
5. juuni 2019, 23:58
Ameeriklased näitavad tervele maailmale kuidas arhitektuuri tippsaavutus V. I. Lenini nimeline Tallinna Kultuuri- ja Spordipalee on ära lagastatud
e
Evelin Sepp ja Edith Sepp on sugulased või?/ 5. juuni 2019, 23:48
Abikaasad ilmselt. Ja oma planeeritud tulude pärast mures.
l
Loll/ 5. juuni 2019, 23:31
Linnapea ei tea,mis Lasnamäe elanikele elami seks hea on?Ja kui teab õieti,kas siis ei tohi nende vajadustele vastavalt toimida. Jätke Laulupidu ära,sest tahaks seal sel ajal filmi teha !
r
Refi agent/ 5. juuni 2019, 23:31
See naine ei võitle RE poolt vaid KE vastu! Miks? Solvumine, et jäeti mõjuvõimust ilma. Küsimus, mil moel saavutab naine mõjuvõimu? Vilja abiellus, kuid Eesis on mitmenaisepidamine ametlikult keelatud.
n
naine1/ 5. juuni 2019, 23:25
Nõme sõnavõtt, nõmedad argumendid tädi poolt! Sai tähelepanu ja linnukese rumala lahtrisse juurde. Aitab. Kõlvart, hea otsus! Ei pea kellegi ees koogutama, ei EL-i ega veel vähem ka mingite Hollywoodi filmitegijate ees, kui see eestimmalaste elu raskendab.
k
Kreisiraadio - Gena ja Potsataja/ 5. juuni 2019, 23:24
"Vastukaaluks pakkus Kõlvart välja, et võttemeeskond võiks tallinlastele pakkuda midagi enamat, näiteks konkreetset summat pealinna elu arendamiseks või kultuuriprogrammi, läheks läbirääkimised lihtsamalt." https://www.youtube.com/watch?v=8Hn59vHC1Qc pisnes-plaan ... pakume küpsist ja limonaadi ...

i
irw/ 5. juuni 2019, 23:18
sepp oleks nagu miskine avalik arvaja, et tema soga peab trükkima. kõlvart on delovoi ... tooge tingimused letti ja palju maksate , siis räägime. ... õige loomulikult.
a
Andres/ 5. juuni 2019, 22:57
Sepp on endine keskerakondlane. Kui Edgar tegutses Lasnamäel, oli Sepp vait. Kui ta aastaid aru ei saanud, mis seltskonnas ta on, siis miks peaks olema mõistus nüüd koju tulnud? Ma eestlasena ja üldse mitte Lasnamäe elanikuna ei saa aru, miks peaks mingite filmivõtete pärast lubama Laagna tee kuuks ajaks kinni panna. Mingi absurd – milleks? Kas näiteks Londonis lubataks mingi põhimagistraal kuuks ajaks sellisel põhjusel sulgeda?
j
Jorma/ 5. juuni 2019, 22:25
See, et sina Evelyn seal jää- ja kergejõustiku hallis ei käi ei tähenda seda, et see tühjana seisab. Laste/noorte trennid käivad pea iga päev ja noh kuigi ise väga ei hooli siis venekeelsetele kaaskodanikele mingit meelelahutust ka ikka pidevalt.
p
Pensionär./ 5. juuni 2019, 22:25
Tuleb mõelda eelkõige inimeste peale, kes Lasnamäe kanalit iga päev kasutavad. Linnapea seda tegigi. See kirjatükk aga solvab linnapead ja kanali kasutajaid. Enne peaks mõtlema, preilikene!
s
See, et sina seal jää- ja kergejõustiku hallis ei käi ei tähenda seda, et see tühjana seisab. / 5. juuni 2019, 22:23
p
Puupea/ 5. juuni 2019, 22:10
Evelin hoia parem suu kinni !
õ
õige mõte 20:48/ 5. juuni 2019, 22:10
Lisan: Ja paigutada Novaja Zemljale elama koos jääkarudega. Kuna ümberasustatutega jääkarud koos elada ei saa, siis kolivad karukesed ümber Aafrika lõunaossa.
b
brüsseli volinikule./ 5. juuni 2019, 21:52
selline solvamine on sotsial demokraatja ja vastu võetav.

k
Kõik need prominentsed/ 5. juuni 2019, 21:52
t
Tõstamaa vanasöna/ 5. juuni 2019, 21:50
Rääkimine hõbe.. Vaikimine kuld
s
seeb/ 5. juuni 2019, 21:50
Emand sepp on jälle peegliga juttu ajamas...
v
Vana/ 5. juuni 2019, 21:50
Sõnavabadus või verbaalne huligaansus - selles on küsimus?
m
mis sõnavara / 5. juuni 2019, 21:45
evelin ise kasutab.Tema jutust tuleb kõrkust ,ülbust ja matslikust.Tülgastav isik.Mida järgmiseks?Kas tuumasõja filmimine?
t
Tuluteenija sepp/ 5. juuni 2019, 21:45
Jagage siis see saadud tulu lasnamäelastele puhtalt kätte..
r
raudmees/ 5. juuni 2019, 21:40
Ütlen siis et Evelin mängib tola sest normaalne ei saa nõuda ühe peatänava sulgemist kuuks ajaks Tule mõistusele
m
Millis s..ta võib kûll inimene ajada. / 5. juuni 2019, 21:36

r
reede/ 5. juuni 2019, 21:32
Tubli Kõlvart Laagna tee kui linna tähtsa transportsõlme sulgemine kuuks ei tule kõne allagi Las need sepitsejad plõksivad Nemad raha lugeda ei oska Filmi tegijad peaks olema realistid ja aru saama oma nõude absurdsusest
p
pole oluline/ 5. juuni 2019, 21:31
o
Ott/ 5. juuni 2019, 21:30
See on selge laim sest me kõik teame kui tagasihoidlik. viisakas, hooliv ja töökas on Kõlvart.
r
Roosa ja kollane erakond / 5. juuni 2019, 21:29
on seni väitnud, et ainult EKRE halvustab ja sõimab teisi. Aga sellised sõnad linnapea (kellel on rahva toetus ja kes teeb oma tööd) kohta on ok?
t
tunnen teile kaasa/ 5. juuni 2019, 21:29
stalinlane peab lausa röökima, kui kole ja rassistlik see on` Vaene stalinlane, kas teil tõesti pole enam võimalust ilma kohtuta tina anda või nööri kasutada ?
a
Ah soo/ 5. juuni 2019, 21:28
Miks üldse sellist haiget juttu lehte pannakse. Kas reformierakondlaste meeleheaks või.
t
ta na noooor./ 5. juuni 2019, 21:24
ta veel neitsi,pole naiseks saanud
t
to mall / 5. juuni 2019, 21:22
lõpetatud on Tallinna 2. Kutsekeskkool, kus lõpetas 1991 sekretär-referendi eriala

t
ta hoolib/ 5. juuni 2019, 21:20
see on kunagine kesik,kellele tehti paremad pakkumised
k
kessu/ 5. juuni 2019, 21:15
Tallinna linn on linna elanikele elamiseks ja kui vaja ka sõitmiseks läbimiseks. Eelkõige tuleb elanike huvidega arvestada, mitte mingite komejantidega, kes saavad ka Ameerikas oma filme vorpida, millest võibolla kassa hitti ei tulegi.
m
Mats/ 5. juuni 2019, 21:08
Ja see päev tuli...nimelt, olen Kõlvartiga ühel nõul... elu on imelik
k
kulla preili või proua, kes iganes, Sepp, / 5. juuni 2019, 20:52
ei tea kus te elanud olete, aga Laagna kanalit kasutab kogu Tallinna elanikkond vastavalt vajadusele, samuti inimesed , Kose, Viimsi, Peterburi mnt jne suunas liikuvad inimesed, samuti Mustamäe, Õismäe, Laagri jne elanikkond, ja kui linnas on niigi teede ehituse tõttu tänavad suletud, siis olgu Kõlvart või kes iganes, aga räägib õiget juttu, mingi Noland ei saa olla tähtsam kui omad linna inimesed.
v
viisakas/ 5. juuni 2019, 20:50
pr Sepp on viimasel ajal nagu kõiketeadjaks hakanud???
s
Sepatüdrukule/ 5. juuni 2019, 20:49
Kõlvartit oma viisakusega ebakultuurseks pidada on küll räigeim sõim! Ma ei ole tasakaalukamat inimest oma pika elu jooksul kohanud.
j
jama neh/ 5. juuni 2019, 20:46
Miša peaks siis nüüd vastama, miks ta küll selline on. Evelynide arvamus on ju lõplik ja edasikaebamisele ei kuulu.
k
kas rohkem omadussõnu ei teagi?/ 5. juuni 2019, 20:42
EÜN - emotsionaalselt ülesköetud naine)

k
KUI/ 5. juuni 2019, 20:39
Kõlvart hakkaks igat Evelyn Seppa taolist kuulama, siis ta ei saakski olla linnapea. Kas inimene,kes teisi halvustab ja kritiseerib avalikult, on ikka ise midagi väärt. Ju ta ikka võhiklik ja ebaprofessionaalne on, et ei oska isegi arusaada, et ei ole Kõlvarti nõunik ja ei adu, et Kõlvart teeb oma tööd ja ei saagi igasuguste Seppade taolistega arvestada.
a
Armas Roosi/ 5. juuni 2019, 20:35
Kas pole hoopis nii, et igale filmitegija kulutatud Eurole maksab riik peale umbes 40 senti? Ja kust kohast need 7 eurot siis tulevad? Kui sa ise ei tea, siis äkki küsid Evelynilt, ta on väljaõppinud sekretär ja tema teab küll kõike.
s
sama küsiks/ 5. juuni 2019, 20:18
j
Ja-jah/ 5. juuni 2019, 20:18
Vist mingised lüpsjakursused või olivad need trammijuhikursused,ega vähemaga püünele saa...
s
soeng/ 5. juuni 2019, 20:17
r
Roosi/ 5. juuni 2019, 20:17
30% filmitegijate siin kulutatust.
r
Roosi/ 5. juuni 2019, 20:16
Vaata, tegelikult on ikka nii - iga siin fiilmitegijate kulutatud euro toob siia majandusse lisaks veel 7 eurot, ja sellised tagasimakse süsteemid on kõikjal maailmas. Eesti maksab tagasi u 30€ sellest, mille tegijad siin kulutavad, aga kõik ülejäänu, mis siia majandusse lisandub, jääb siinsetele inimestele suurema käibe ja ägedama äritegemise näol. Nii nüüd kohe kui tulevikus.
y
yll/ 5. juuni 2019, 20:15
maksta tuleb mitte kommunismitada.

m
mall/ 5. juuni 2019, 20:11
Olen piiritult tänulik Evelyn Sepale tema tarkuseterade eest. Au ja kiitus! Nii muuseas, mis hariduse Evelyn Sepp on omandanud?
h
haha/ 5. juuni 2019, 20:07
j
just-just/ 5. juuni 2019, 20:05
aga meedia vaikib jälle maha, et äsja valmis doktoritöö, mis üheselt rail baltika kahjumlikuks projektiks kuulutab. ei saa mainida, sidrunid on juba kellegi taskutes, seega ei saa ka peatada enam.
t
to minu arust/ 5. juuni 2019, 20:01
ära muretse, nad juba häbenevad, vähemalt osa neist, näiteks iff. nüüd ehitaks ta meelsasti mitu lasnamäed, et #kõigieesti-tõmmumiqrante ära mahutada.
k
Kübarsepp/ 5. juuni 2019, 20:00
Kuule Evelyn, seda filmi tehakse Tallinnas vaid seetõttu, et Eesti riik on nõus sellele paar milli peale maksma. Väga kahjulik projekt. Eesti maksumaksjad maksavad Hollywoodi miljardifirmadele obrokit- aga milleks? Kes tahab lähemalt tutvuda, kuhu meie maksuraha suunatakse, siis palun siit: https://www.kul.ee/et/eesmargid-tegevused/audiovisuaal/filmide-toetuskava-film-estonia
m
mõtle, mis siis oleks saanud, / 5. juuni 2019, 20:00
kui nii oleks öelnud mart helme ükskõik kelle kohta :D seda ruiqamist ei jaksaks ära kuulata :D
e
Ettevõtja/ 5. juuni 2019, 19:59
Miidurannast Tallinna Kesklinna tuleb käima panna autopraam :D
õ
õige küsimus!/ 5. juuni 2019, 19:58
mina olen seda evelyn sepa kohta elus kümneid kordi küsinud, et no kuidas on võimalik olla nii ebakultuurne, võhiklik, ülbe jne kõik need muud asjad. aga, näe, ta on. ja arvab endast ei tea mida veel pealegi, täiesti põhjendamatult kõrge enesehinnang kotkal.

a
aga/ 5. juuni 2019, 19:54
kõike ei saa rahaga mõõta
j
just/ 5. juuni 2019, 19:51
Evelin- see on sinu kohta hästi öeldud
k
killuke/ 5. juuni 2019, 19:51
Mina leian et Kõlvart arutleb asja õigesti.
c
Comoon/ 5. juuni 2019, 19:50
võta midagi rahustuseks, kasvõi käi sexpoes
e
Eminist/ 5. juuni 2019, 19:49
Kui mees oleks samamoodi naisele öelnud siis oleks alles aplaava lahti läinud
e
..../ 5. juuni 2019, 19:48
ei tea mis ajast lasnamäelased petrburi mnt pidi kanali sisenevad.Sa kõige pealt vaevu omale selgeks tegema , kes kust linna siseneb.
m
Minu arust/ 5. juuni 2019, 19:47
Laulupeo ajaks tee kinni panna on väga hea mõte. See toob meile kuulsust ja viib maailmakaardile. Poleks kunagi uskunud, et Lasnamäe ja teised nõuka aegsed ehitised on see millega tahame pildile saada. Need kes kunagi laulsid ‘Peatage Lasnamäe’ peaksid nüüd häbenema.
k
Kalle/ 5. juuni 2019, 19:42
Kes siis veel kui mitte ise teab, et ta on ebakultuurne, võhiklik, ülbe, üleolev ja eelkõige ebaprofessionaalne. Tabav Evelin Sepa iseloomustus iseenda kohta. Braavo.

v
väike nõid kaugelt/ 5. juuni 2019, 19:39
arvab, et Kõlvartil on õigus.
q
Qwert/ 5. juuni 2019, 19:35
Mäletamist mööda on Kõlvart Tallinna linnapea, ja peab kaitsma eelkõige linna elanike huve. Ta ei keelanud filmivõtteid, kuid arvestades Lasnamäelaste kitsendusi võtetega seoses, soovib tema optimaalset lahendust antud asjas. Sepa sädistamist ei tasu tähele panna. Ju vist ei ole midagi teha.
a
Ah/ 5. juuni 2019, 19:34
Mis toimub, viimasel ajal on paljud naised väga tigedaks ja õelaks muutunud , lausa vihkavad teisi inimesi. TOP 10 on kõigile teada kes nad on SÕNA ON VABA???????
s
stepan razin/ 5. juuni 2019, 19:30
kogu ida virumaa tõuseb tagajalgadele, kui ei saa selles filmis kuu aega massistseenides, ca 6000 inimest koos sm raidiga osa võtta, rääkimata mida mõtleb sellest kogu maailm ja millise mainekahju see sellele filmiresisörile teeb
k
kolvarti / 5. juuni 2019, 19:25
Kultuur on ülikonnas jala tõstmine, pea kõrgusele, sic? ja 9.mai hüsteeria?
t
Tervishoiunõunik/ 5. juuni 2019, 19:22
Mida kõike Sepa neiu ei taha,mõni aeg tagasi hädaldas,et tahab mööda Rail Baltikat rongiga Riiga teatrisse sõita,aga mis on sellest teistele kasu.
v
Vanatüdruku heietused/ 5. juuni 2019, 19:19
Kui Laagna tee suletakse kuuks ajaks sisuliselt ilma alternatiivsete liikumisvõimalusteta, siis seab see ohtu üle 100 000 inimese elu ja tervise, sest ummikute tõttu ei pääse päästeamet, politsei ega kiirabi võimalike abivajajate juurde. Sisuliselt jääks Lasnamäe ja Pirita rahvas kaks korda ööpäevas Jumala armu hoolde ja keegi ei saaks aidata, kui juhtuks õnnetus.
c
Carol/ 5. juuni 2019, 19:15

v
vaata, kes räägib/ 5. juuni 2019, 19:11
millest selline kibestumine, kui Keskerakonnas oli, siis oli kõik tore, oma viga, et jalga laskis. Tundub jah, et on suur tahtmine erakonda vahetada.
k
Kaja/ 5. juuni 2019, 19:10
Aga küsi seda ka oravate käest ja saad vastuse.
i
Ise on/ 5. juuni 2019, 19:07
Minu arust kõik need tunnused sobivad preili sepa kirjatüki hinnanguks.
e
5. juuni 2019, 18:57
Evelyn anna oma elamine kuuks ajaks filmivõteteks ja saad 20000 eurot ja filmistaariks
t
tuustik tahab pildie/ 5. juuni 2019, 18:52
Minu arvates on Kõlvarti otsus õige. Küll leitakse kompromiss. Ei usu ma, et seal need võtted 24/7 toimuvad.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee