Krimi

Ettevaatust, video võib olla häiriv!  Artikkel avaldati algselt 5.juuni kl. 16:13

VIDEO SURMALÄHEDASEST KOGEMUSEST | Jalgrattaga auto ette jäänud Praks: nägin autot lähenemas, kuid reageerida ei jõudnud

Ohtuleht.ee, 6. juuni 2019, 21:56

84 KOMMENTAARI

o
Ota/ 7. juuni 2019, 16:44
r
Raivo/ 7. juuni 2019, 13:34
Tänavatel ja teedel peabki nii liiklema teadmisega, et kaasliiklejad ei märka või ei taha Sind liikluses märgata. Arvan, et teadmisest, et Sul on liikluseeskirjade kohaselt sõidu eesõigus ei piisa. Silmad ja kõrvad peavad sõidu ajal tegelema ainult ümber Sinu toimuvaga.
p
Puuk/ 7. juuni 2019, 07:31
saad puugi ja sured entsefaliiti või borelioosi tüsistusse. Puuk on inimesest üle. Ka neljarattaline on inimesest üle.
s
saatus/ 7. juuni 2019, 07:28
olen samuti mõelnud, kui erinevalt võib va liivahannus tulla: mõni kukub kahe meetriselt müürilt surnuks, teine jääb viiendalt korruselt alla hüpates ellu.
t
tassike/ 7. juuni 2019, 07:26
Seda videot nähes tundub küll ime, et mees eluga pääses. Õnnesärgis või rauast keha?
o
ole nähtav või ära kihuta/ 7. juuni 2019, 01:14
Kiivrit polegi vaja, kui oled NÄHTAV ka valgel ajal. Esituleta kihutav jalgratas, ere päike ratturi tagant, hoonete varjud sõiduteel. Selline kirju pilt autost vaadates oligi pauku põhjuseks ...
s
Sõitsin hea hooga Liivalaia tänaval allamäge./ 6. juuni 2019, 23:22
Kuhu kiire,kuhu ja veel kiivrita...
m
mul oli kül ammu/ 6. juuni 2019, 18:27
sama olukord vanad keeravad dziibiga ilma vaatamata ja ümberreastumata keskele hooga oma hoovi muu on meelest

k
Küsimus politseile ja seadusandjale/ 6. juuni 2019, 14:36
Tuledeta jalgrattur? Miks võrdse liiklemise korral ei peaks just jalgrattal esituli põlema ka päevasel ajal? Või peab?
k
k/ 6. juuni 2019, 15:27
Selleks, et päevavalguses näha, kas jalgrattatuli põleb või ei põle, pead sa seda väga tähelepanelikult vaatama meetri kauguselt või lähemalt. Isiklikust kogemusest võin ka öelda, et regulaarselt hakkasin ma pimedal ajal sõitma alles pärast tulede soetamist. Pimedas sõitmine on igal juhul keerulisem, seega ohtu elule ja tervisele pole tulede kasutuselevõtt kindlasti vähendanud.
o
6. juuni 2019, 22:28
Ostad korraliku LED-tule ja see näitab nagu rongi prozektor. Need meetri pealt nähtavad tuled on mingi nõukaaja relikt.
k
k/ 6. juuni 2019, 23:29
Mul ongi LED-tuli. Teine asi päevaajal nähtavate tuledega on, et nendega ei ole viisakas minna pimedas kergliiklusteele. Kellele sa ennast seal nii meeleheitlikult nähtavaks tahad teha, et selleks kõiki pimestad?
e
Erik/ 7. juuni 2019, 08:17
Ära roni rooli kui isegi valgel ajal tuledeta inimest ei näe. Äkki peaks jalakäija ka päeva ajal laternad käes ringi liikuma sinu rõõmuks?
k
kõigepelt/ 6. juuni 2019, 13:56
kõigepealt tuleb artiklites ära seletada, miks on naisel elukaaslane. Kas see ei ole mitte käegalöömimne pereväärtustele.Tuleb nõuda abielutunnistust, kui rattaga sõidab.
j
jalgrattur ja autojut/ 6. juuni 2019, 13:50
See on ääretult tore, kui inimesed ratastega liiklevad. Antud vidoest on selgelt näha, et rattur liikleb õigesti. Kurb on aga näha, kuidas kogenematu autohjut, kes ratturile otsa sõitis, ei märka ratturit? Kuidas see võimalik on? See on täiesti arusaamatu kuidas juht ei märka. Seepärast on minu ettepanek, et need autojuhid, kes liikluses analooglisi olukordi tekitavad, tuleb karistuseks autojuhi load ära võtta ja anda euluaegne autojuhtimise keeld. Kogu ülejäänud elu, on lubatud rattaga liigelda, et nad lõpuks saaksid aru, mida tähendab ka teine liikleja kes siis on rattur.
m
6. juuni 2019, 14:05
Millest järeldad, et on "kogenematu autojuht"? Sa oled tobe!
k
k/ 6. juuni 2019, 15:43
Sellised tähelepanematused juhtuvad tegelikult väga-väga kergesti. Antud juhul ilmsesti keskendus autojuht teisel sõidurajal vastu tuleva auto eest läbi lipsamisele ja mujale ei vaadanud. Autojuht ise võis olla enda meelest 100% liiklusele keskendunud, aga kuna ta õigetesse kohtadesse ei vaadanud, siis järgmisel hetkel tuli jalgrattur "eikuskilt". Ristmikul tuleb alati eraldi vaadata ka ristmiku vahetusse lähedusse, vastasel juhul võib vabalt ka buss "eikuskilt" tulla, nagu paari päeva eest.
K
*/ 6. juuni 2019, 23:14
Kindel, et 75 aastane kogenematu on?
k
Kuri miilits/ 6. juuni 2019, 11:16
Jalgratturid peaks linnaliiklusest kaduma. Pean silmas sõiduteid. Kui linnal ei ole võimalust ehitada välja kõnniteid ja kergliiklusteid, nagu mujal maailmas, siis tuleks see autode vahel kõõlumine lihtsalt lõpetada. Üldjuhul on lisaks tegemist kas hipsteritega või poheemlastega, kel pole ei mingi kategooria juhilubasid, ega kes ei adu reaalsetest liiklusohtudest midagi.
n
nonoh/ 6. juuni 2019, 13:49
saan ari. kui auto täidsb tööülesandeid - veab materjali, kaupa, jne. - siis on auto tähtsam kui jalgrattur. Aga iga nagaman, kes on panni ostnud ei kõnni enam sammukestki oma uhkuses. Kellele siis teed on ehitatud? Ühistransport on olemas, autodega sebijad tuleb teemaksu panna maksma, mida siin lobiseda.
s
6. juuni 2019, 14:09
Sina, poh.., võta teadmiseks, et jalgrattad olid enne autosid ja sellepärast peavad autod sõiduteedel kokku tõmbama, pealegi saastavad autod õhku ja juhil pole mingit suuremat füüsilist pingutust rooli taga, st. juhi tervis on kehvem kui jalgratturitel.
a
Autojuht/ 7. juuni 2019, 00:13
ON Tallinnas olemas kergliiklusteed Narva mnt peale lauluväljakut, aga osa "hästi varustatud" /spets jalgratturi riietus, kiiver jne/ kimavad ikka sõiduteel masinate vahel. Kui veel ülekäigurajale ka ringi vaatamata ette keeratakse, siis tahaks öelda - õnnetus lausa karjub tulles. Ei ole ikka alati autojuht süüdi kui talle süüdimatult ette "lennatakse". Hea kui pole klapid peas ja nutikas käes.
t
To nonoh/ 7. juuni 2019, 19:40
Hoopis jalgratturitele tuleb teemaksu panna, kuna teid tahavad ise aga kütuse aktsiisi, erinevalt autoomanikest ei maksa.
t
8. juuni 2019, 03:14
Tundub, et te tahate Tallinna lihtsalt lõhki ajada oma nõudmistega.Lõhkuge siis need sõidutee äärsed majad maha ja rajage sinna igasuguseid teid (kõnniteid, kergliiklusteid, eraldi teid jalgratturitele, rulatajatele jne.). Ja siis veel laiendage teid autodele, trammidele, trollidele, bussidele , mootorratastele ja kõigile liiklusvahenditele, mis liikumas on. Aga see on küll õudne, kui näed neid jalgrattureid seal autode vahel "siiberdamas". Autojuhil ju ka ainult kaks silma peas. Ise ei julge ülekäigurajaltki jalgsi üle minna.
p
Peab guugeldama, kes on Merle Liivak/ 6. juuni 2019, 08:49
Sisearhitekt ja Kunstiakadeemia professor Hannes Praks on vist nii ebaoluline isik, et peab ära märkima, kelle elukaaslane ta on.
p
professor/ 6. juuni 2019, 18:47
no,kui juba protsessor jaab auto alla,siis tuleb ju tunnel ehitada....
a
am/ 6. juuni 2019, 08:48
Aga 76 aastane ongi poolpime.
i
6. juuni 2019, 08:37
imeline. ta tõusis pärast seda istukile. jube vaatepilt. peab ikka pime autojuht olema. tõesti.

i
inimesed, palun abielluge/ 6. juuni 2019, 08:37
ei viitsi lugeda, kes on kelle elukaaslane.
p
paluks/ 6. juuni 2019, 08:21
ka kõik tuttavad siin kirja panna, muidu oleme solvunud ja mainekahju on üüratu
m
6. juuni 2019, 14:11
v
vaatleja/ 6. juuni 2019, 08:17
Hannes Praks on Hannes Praks,miks peaks mainima tema elukaaslase nime !? Madal pealkiri,Õhtuleht!
w
Wikipedia/ 6. juuni 2019, 08:52
Merle Liivak Jump to navigationJump to search Merle Liivak (sündinud 2. septembril 1978[1]) on eesti ajakirjanik. Ta on ajakirja "Ema" peatoimetaja. Pere Tema elukaaslane on Hannes Praks[2].
o
on/ 6. juuni 2019, 23:11
siis tähendab vabaabielu ja kui sel puhul nt. õnnetus lõpeb fataalselt, siis pärivad vara lähisugulased ja vabaabielus naine jääb ilma kõigest...nii, et ..nojah, mõelge veel ja ärge kartke templit passis, siis on lapsed rahul ja teised ka, et emmel ja issil on ikka üks nimi...muidugi idamaad on löönud ka meil nimede poolest õitsele kui kasutatakse kolme-nelja nimelisi nimesid, imelik, eks ole...meie kultuuriruumis pole ju kuuenimelist isikut aga varsti võivad tulla kui selles suunas nimepanekud jätkuvad...käis praks...
k
konspiratsioon/ 6. juuni 2019, 08:16
"Avalikkusele on ta tuntud ka oma hobi ehk mesinduse kaudu. Just tema peab presidendi lossi juures mesilasi." Minu teada peab Kadriorus mesilasi dressident...
k
kas nüüd/ 6. juuni 2019, 08:00
käibki asi nii, et iga isikut tutvustatakse koos tema elukaaslase nimaga`? Miks on mul vaja teada, et õnnetusse sattunud härra on kellegi Merle elukaaslane.
p
Pörr ja asi lörrr, keegi meist siin riigis ei hooli!!!!/ 6. juuni 2019, 07:32
Eile hommikul Tallinn Kohila teel peale Tagadi tee otsa sõitis mopeedist metsaveo auto mööda ja mopeedijuht pääses vaid ehmatusega kui temast vihises üle pea koormast välja turritav puu roigas!!!!! Helistades nüüd 112 ei saanud tädi kuidagi aru mis juhtus ja kus siis see veok on. Kui mopeedijuht ütles, et nüüd jõuab see veok Kohila juures mäe otsas oleva bensujaama juurde või sealt edasi siis alustas tädi jälle pinnimist kus veok ikka on aga ma ei olnud ju drooniga ,et näha õhust veoki teekonda läbi eesti??? Palun saatke politsei välja ,politseid ei ole? Kohilas aga oli mitu masinat seismas!!
m
miks/ 6. juuni 2019, 08:58
miks ei ole mopeedijuhi abikaasat, elukaaslasest, pereliikmetest sõnagi? On ikka ülekohus, ühel juhul antakse kommentaariumis artikli jätkuks pereliikme eluloolised andmed. Teisest perest mitte midagi.
l
longero/ 6. juuni 2019, 07:25
imelikud inimesed! Kui jalgrattur oleks kabelisse pannud, siis oleks kõik nutaksid ja ripitaksid ja tunneksid kaasa, aga nüüd ilgutakse sõitja habeme ja peekonnaseisu kallal
k
Keegi ei ilgu ja õnnetus oli kohutav vaadateski/ 6. juuni 2019, 08:57
Kommenteeritakse uudise edastamist - mis tähtsust on, kellega professor kokku elab? Ei meeldi lihtsalt see konnatiigi mentaliteet kritiseerijatele.
x
xx/ 6. juuni 2019, 11:12
Kohe oleks hakatud tunnelit ehitama....

m
mingi mees/ 6. juuni 2019, 07:20
Kus on inimeste ja autode tihedus suur, seal juhtub ka rohkem õnnetusi. Ehk siis minu arvates kesklinnas on üldse ohtlik sõita. Kui sina oled ettevaatlik, siis mõni teine ei pruugi seda olla. Ise liigun kesklinnas alati ühistranspordiga.
l
liikleja/ 6. juuni 2019, 09:38
Minu suhtumine 2-rattalistesse on tõrjuv. Osa neist on hoolsad, osa surmaotsijad. Viimane näide samast päevast. Tulikast Sõle poole rattatas sõiduteel noor meesterahvas, kellest autod tegid möödapõike. Ristmikul jäid rohelise tule süttides talle autod ette. Ta tegi ohutussaarest parempoolse põike ja uhas kõnniteele. Sõle-Ädala ristmikul avastas käigult rohelise tule ja uhas üle tee. Ratturil olid kogu aeg täistuurid ja tema üle õla vaatamised olid ülipõgusad. See meesisik oli lühikese aja jooksul oma sõiduga nii auto kui ka jalgratas. Vot selliste pärast ma ei usalda ühtegi ratturit.
r
Ragnar/ 6. juuni 2019, 15:44
Ära ole liiga eelarvamusega. Ise sõidan teist suve rattaga ja üritan püsida enamasti kergliiklusteel, kuna lihtsalt autojuhid ei oska isegi teiste autodega arvestada, mis siis ratastest rääkida. Aga satun ka sõiduteele vahel sellistel lõikudel, kus kergliiklustee on väga kitsaks ehitatud ja jalakäijaid täis. Lihtsalt tunnen, et seal sõites olen mina jalakäijatele tülikas - naljakas vaadata, kuidas üks jalakäia suudab keset kõnniteed niimoodi tuterdada, et ei mahu rattaga mööda ning neid ootamatuid suunavõtte, kaldumist paremale ja vasakule, neil ka klapid peas ja ei kuule hoiatuskellagi.
l
liiklejale/ 6. juuni 2019, 23:39
Kas sa tahad sellega öelda, et kui inimesel ei ole otse kodu juures kergliiklusteed, siis ta ei peakski kunagi kergliiklusteel sõitma? Teiseks, kas autod ei oleks teinud Tulika tänaval "möödapõiget", kui jalgrattur oleks Sõle tänaval ilusasti sõiduteel edasi sõitnud? Kas on üldsegi nii raske aru saada, et võib-olla jalgrattaga sõitev inimene teab rattaga sõitmisest sinust rohkem?
k
kommentaar/ 6. juuni 2019, 06:02
Niisugused uudised, kus kellelgi õnnetus juhtub ja peaks inimesi mõtlema panema ja valvsamaks tegema, on kommenteerijatele vesi veskile. Ilgutakse, parastatakse, näidatakse näpuga, arutletakse välimuse ja perekonnaseisu üle. Miks Õhtuleht niisugused ära trükib ja samas sageli jätab avaldamata ( jätab kommenteerimisele)asjalikud ning arutlevad kommentaarid?
u
Ulvi/ 6. juuni 2019, 05:59
Vanurid ei sobi enam autot juhtima, ega ka valitsuses olema,Arsti juures öeldakse juba 60 aastastele et ealised muutused või siis et vana ja kulunud.Kas see autojuhi lubade andmisel ei pea kehtima.
f
feministid/ 6. juuni 2019, 06:15
juba tegid ettepaneku, et vanamehed tuleks hukata
u
Ulvile/ 6. juuni 2019, 09:17
No ikka juba 40-le saab öelda "ealised muutused". Tegelt ka.
n
8. juuni 2019, 03:32
Neid ealisi muutusi võid juba 40-selt kuulda.
v
Vanurid ei sobi enam autot juhtima, vanadus/ 6. juuni 2019, 05:52
e
Est/ 6. juuni 2019, 05:45
n
naer/ 6. juuni 2019, 10:23
Vanaisal oli Velikje Luki all .
r
Ragnar/ 6. juuni 2019, 15:47
Äkki loed enne artkilki läbi?! ... millest see ajendatud oli - et kui kiivrit ei ole, siis võib autoga üle sõita?
j
Joachim Spiegel/ 6. juuni 2019, 03:17
Huvitaval kombel on ära toodud sõiduauto mark – Citroen C4 – samas aga ei ole maainitud mis marki oli jalgratas. Kas oli Školnik, erekas või kokkukas Saljut, või üldse käikudega Turist. Nii et ma ei ole rahul meie ajakirjanduse tasemega, kus rõhutatakse auto marki, aga jalgratta margist ei ole sõnakeskti.
j
Jalgaratta jupid on ju null-hinnaga (plastkasti saab poe tagant tasuta)/ 6. juuni 2019, 06:48
Auto sai "tohutuid" vigastusi. Et oleks kahjudest suurusest ettekujutust, siis on ära toodud auto mark ja mudel. Puudu on veel aastaarv ja läbijooks. :)

v
6. juuni 2019, 01:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
6. juuni 2019, 01:44
Mis see abielu siia puutub ?!
l
Lõpetaks ehk rumalused./ 6. juuni 2019, 03:40
Teadmiseks: on seaduslikult abielus. Aga linnaliiklusesse ma rattaga siiski ei läheks. Elu on taolistest elamustest kallim.
j
Jälle tore kui kirjutatakse lihtsate inimeste elust./ 5. juuni 2019, 23:26
Sõiduauto roolis oli Einar-Peeter Valepedaal kes on nüüd avalikkusele tuntud, kui karske rooli keerav pensionär.
e
eelmuthh/ 5. juuni 2019, 19:37
See on juba tapmiskatse. Autojuht tuleks vangi panna.
k
k/ 6. juuni 2019, 01:13
Sul on ekslik arusaam, justkui autojuhid omaksid õrnematki ettekujutust sellest, kus nad on ja mida teevad. Tegelikult on asi veel kurvem. Ilmsesti see autojuht lihtsalt ei vaadanud sinnapoole, kus see jalgrattur oli, sest tema tähelepanu oli hõivatud teisel sõidurajal oleval autol, mille eest ta üritas läbi lipsata. Ja see on selline autojuhtide tavaline harju keskmine tase...

k
Küsimus/ 5. juuni 2019, 19:25
Vasakpööret sooritavast autost tuleb mööduda paremalt. Jalgrattur peab kasutama parempoolset, teeperve poolset sõidurida. Milleks tal sõita tee telgjoonel?
9
9mm/ 5. juuni 2019, 20:25
Loodan, et sul pole autot. Kui on, siis juhiluba vii tagasi sinna, kust sa selle ostsid.
s
sõna on vaba!/ 5. juuni 2019, 19:07
14 kommentaari, lugeda saab üheksat- tsensori karm aga õiglane randmeliigutus on teinud oma puhastustöö :)
ü
Ümmargune muna/ 6. juuni 2019, 01:18
Elu ju ongi karm. Loodusliku valiku ja karmi olelusvõitluse sõela suudavad läbida kõige kohanemisvõimelisemad.
o
5. juuni 2019, 17:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
o
Ohjah-ile!/ 5. juuni 2019, 18:08
Ja sinu "sõiduoskus" on 5 pluss? Kas sul üldse lube on ;)
k
kauks/ 5. juuni 2019, 18:14
no mis teha,kui seal tunnelit pole_
n
Nojah/ 5. juuni 2019, 19:39
e
Eino Taruk/ 5. juuni 2019, 20:04
Osta ajud. Juba põgus pilt liiklusõnnetuste statistikasse teeb selegeks, et kõige ohtlikumad on varastes kahekümnendates tattninad/bemmivennad
e
Eino Taruk/ 5. juuni 2019, 20:04
Pigem tuleks tõsta vanusepiiri...
o
5. juuni 2019, 17:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
5. juuni 2019, 20:26
Mõlemad on grammatiliselt vigased laused, isehakanud grammatikanats!
k
keelekoi/ 5. juuni 2019, 21:07
Õige oleks: Täna pärastlõunal toimus Tallinna kesklinnas liiklusõnnetus, milles...jne
s
?/ 6. juuni 2019, 06:43
r
rattattaa/ 5. juuni 2019, 16:36
Vene ajal pidi ratturil olema jalgratturi oskustunnistus ja rattad registreeritud, numbrimärkidega, mäletan kui koolis käisid kursuse läbiviijad ja eksamineerijad, praegu ei tea keegi liiklusest midagi, isegi viieaastane laps tänaval ratta seljas on ok.
i
insp Kukeke/ 5. juuni 2019, 16:40
Ja kuidas see puutub antud teemasse? Siin oli nii nagu ikka sellistel puhkudel-autojuht ei teadnud liiklusseadusest mitte muhvigi, load ilmselt Kadaka turult odavalt saadud..
t
To rattattaa/ 5. juuni 2019, 16:54
Puhka jalga, mida sa sonid. Fakt on see, et vähemalt Tallinna liikluses on enamus autojuhte mentaliteediga mina ja maailm. Ühes käes nutitelefon, teisega näpitakse raadiot või süüakse midagi ja siis vabal hetkel jääb aega ka sõitmisele keskenduda. Ise autojuht olles ei saa ma väita, et olen mustersõitja, aga samas ka olles mootorattur võin julgelt väita, et isegi kui sa teed kõik korrektselt sõidetakse sinust ikkagi üle.
p
Peeter/ 5. juuni 2019, 16:55
See võis olla Stalini ajal ja 195o-tel. Ei olnud mingit nõuet omada rattaluba või numbrit ei 1960-1991. Tõesti oli soovitav lastel pioneeridemajas võimalik õppida liiklust ja saada kartongist rattaluba, aga see polnud mingi nõue või seadus.
v
vanamees Peetrikesele/ 5. juuni 2019, 17:25
kuna räägid otsest lausrumalust, siis puust ja punaseks- käisin ca aastal 1974 nõmmel(võis olla pioneerid emajas vms) jalgrattaeksamit andmas. sain jalgratta juhiloa. ametliku. ja hiljem sain selle loaga autoregistrikeskusest(vms asutus mis sel ajal tegeles numbrimärkidega) plekist jalgrattanumbri. kuna tegu oli tallinnaga, siis oli number A4444. mujal linnades olid teised tähed alguses. ja neid plekist, AMETLIKKE rattanumbreid oli paljudel näha. kinnitati taha sadula alla. kunagi olid vist teist värvi põhjaga, kuid minu ajal oli põhi valge ja tähed/numbrid mustad. märk mul siiani kuuris alles

E
***/ 5. juuni 2019, 16:33
Ei säutsunud. Natuke stiilitunnet võiks ajakirjanikul olla...
j
jäi ka silma/ 5. juuni 2019, 19:53
oleks võinud ju panna teatas politsei või teavitas vms, sünonüüme leidub ju mitu. see säutsus on küll inetu.
h
Habeme tagant/ 5. juuni 2019, 22:37
S
..... / 5. juuni 2019, 16:27
s
säutsuv varblane/ 5. juuni 2019, 16:36
https://youtube.com/watch?v=j_-7RLsxz6Q Baby Sparrow Chirping for Mother
l
Linnuvaatleja politseipargist/ 5. juuni 2019, 17:59
Mõtlesin , et varblane aga selgus, et hoopis politsei säutsus ja siristas.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee