Poliitika

Jüri Ratas skandaalsest telefonikõnest Karin Kuusikule: ma ei kiida seda heaks. Tulin kõrvaltoast, kui kõne juba käis

Viljar Voog, 5. juuni 2019, 14:12

219 KOMMENTAARI

p
plähmerdav meedia/ 7. juuni 2019, 21:07
minge küsige uurijate käest, Kuusik pole enam valitsuse liige ja milleks hiilgate meedia oma .....
k
kes valetab ja varastab, see vanglaleiba armastab. mitte aga meie valitsus!!!!!/ 6. juuni 2019, 20:37
ma olen kuulnud vanematelt ütelust
e
ega ei olnud ju+/ 6. juuni 2019, 16:29
Telefonikambakas on asja nimi.
ü
üleskutse/ 6. juuni 2019, 11:32
need parlamendi liikmed,kes oma nõrga närvikava tõttu ei talu teravaid väljaütlemisi,või teistsugust mõtteviisi,palun lahkuge,kuna olete isikuomaduste tõttu ebasobivad!Võitluses peab olema tugev ja kindlameelne,nagu sõdur lahinguväljal.Ka poliitilises võitluses ei ole nõrkadele kohta.
k
Kõik seal endised valitsuse liikmed kes te ei talu teistsugust mõtteviisi,palun lahkuge,kuna jne./ 6. juuni 2019, 19:41
Väga õige ja täpsustus
h
hämmastav/ 6. juuni 2019, 11:25
kas tõesti peab maksumaksja raha kulutama parlmendis seebiooperi esitamiseks?Kas tõesti ei ole riigis tähtsamaid probleeme,kui mõne poliitiku näpuhoiak,või suhtlemisstiil?Sõna pidi jui vaba olema.Tähtsam on ikka asja sisu.Parlament palun hakake tööle,ja jätke see pubede nääklemine,nagu liivakastis.Lasteaed,masendav!

k
Küsimus/ 6. juuni 2019, 09:59
Mis rahvas arvab. Kas on korrektne Eesti Panga juhil (endisel) Siim Kallasel võtta oma "soosik" kaasa Riigukogusse ( anda Toomas Savi´le asjaajajaks) siis tagasi Panka (ilma lähetusteta) Ja ja hiljem teha temast Päästeameti kõrgepalgaline nõunik. JA oleks ta siis spetsialist..... (ametikirjeldused- mitte ametijuhendid jne) Aga noh sellest me omal ajal ei rääkinud- ehk mingi rahu huvides.
s
Sõna on vaba(K.Kaljulaid)./ 6. juuni 2019, 08:30
Pidid ju faktid tulema,kuidas Kuusik naist peksab,aga nüüd on "sõnavabastajate"hordid põhiteemaks valinud suhteliselt ebaolulise fakti võimendamise,et kuidagi saaks valitsuse tööd segada.Kas enam ei olegi,millest kirjutada,kui väsimatult korrutada-libletegilibletegi ja nii lõpmatuseni.
p
pidevad luumurrud/ 6. juuni 2019, 09:11
Faktid tulevad kohtuistungil.
n
Nojah/ 6. juuni 2019, 08:18
Selle skandaali mõtles välja Reformierakond süüdistades ministrit selles mida ta teinud polnud. Nende tagatoa tegelased on spetsid igasuguste intriigide, laimu ja süüdistuste väljamõtlemisel.
o
6. juuni 2019, 08:15
Oh seda küll , nüüd oli komm liiga lühike jopen puhen
e
6. juuni 2019, 08:15
Ega sa lälisemine siis ka paremaks ei tee, kui ajakirjandus sekub teadmata mis tegelikult juhtus, kui kogemata tehti näpukas siis ju said vea tunnistajaks ja tunnevad piinlikust, See kes on asja keskel see teab kõige paremini, mis toimus
k
kas/ 6. juuni 2019, 07:37
see on lasteaia näidistund? Arukad inimesed ja profesionaalid niimoodi ei käitu

k
kus/ 6. juuni 2019, 06:59
on lastekaitsjad ja Kuusiku lapsi ei kaitse Kas on reformierakonnal õigus pidevalt kiusata seda peret.Ja Vilja Savisaarel ka,kes ise mängis teiste eludega.
v
vaiki/ 6. juuni 2019, 07:37
t
teadagi/ 6. juuni 2019, 15:39
edgari sõnade järgi pidi vilja olema kaval,nagu kevadine porikärbes.Mina tunnustan tema vaikset kannatanu mängijat tasase häälega kannatajat!Ilmselt on ta tähtkujult kaksik,ehtne simulant ja manipulaator.
k
Kustutatud kommentaar/ 5. juuni 2019, 22:44
Et siis peabki ajakirjanikult tellitud artikli alusel inimese kohe vallandama?!
k
Kristiina/ 5. juuni 2019, 22:27
Jüri on samasugune pehmost uss nagu Peeter Särg. Mina küll EKRE pooldajana püüaks teha manöövreid,et siseminister,rahandusminister või Madison peaministriks ära upitada. Tugevat persooni on vaja kes pole roosa udu ajaja. Ratas on muutunud väga nõrgaks.
k
Kristiina/ 5. juuni 2019, 22:32
Täielik liberaalne soust tuleb selle venna suust kui tuleb. Rohkem on ta nähtamatu. Ma pakuks talle mingi ministriportfelli aga peaministriks nõrk,liiga ümmargust juttu ajav. See aina süveneb.
j
5. juuni 2019, 22:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
jus just/ 6. juuni 2019, 07:37
kert kingo on euroopa parim minister
e
Ete/ 5. juuni 2019, 22:24
Reformierakondlased tahavad EKRE-t ja Keskerakonda riidu ajada aga loodame et see ei õnnestu ja küllap rahvas hakkab ka aru saama kui alatud on reformierakondlased.
n
no/ 6. juuni 2019, 07:38
siin polegi ju midagi ajada - tölp ja mõhka juba ammu tülis

m
Mis järgmiseks?/ 5. juuni 2019, 22:10
Eluvõõrad jõmpsikad, aga mitte valitsus.
a
alasi/ 5. juuni 2019, 21:59
Ei väsi ka see Toomast Nagu leierkast Ta vaeseke ei saa isegi aru mida teada tahtis Vaene Edgar Tal oli hobuse kannatlikkus
r
ruudi/ 5. juuni 2019, 21:48
Kogu see vägivalla süüdistus on puhas laim Rakveres teatakse kes on selle laimu taga
m
Malle/ 6. juuni 2019, 18:42
See laimaja tuleks kohe avalikustada, aitab juba sellest jamast! Aga reffi partei on ikka VÄGA MADAL!
v
5. juuni 2019, 21:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
i
IRW/ 5. juuni 2019, 23:24
Mis sa reformirott lärmad sealt prügikasti põhjast.
2
21.41/ 6. juuni 2019, 08:01
Mis tase sul on ?! Kui labane ja vulgaarne, mul on häbi,et eestlane oled.
o
ohjah/ 5. juuni 2019, 21:27
miks see jälle käima tõmmati? Kas teatud pere sai liiga pikalt juba rahulikumalt hingata?
k
Ka meie tahame (uudiseid) kuulata (ja lugeda) aga .../ 5. juuni 2019, 21:11
Kus on tänane uudis? https://www.ohtuleht.ee/965964/kas-ekre-st-minema-loodud-indrek-sarg-plaanib-luua-uue-erakonna "Kahjuks lehekülge ei leitud" https://www.ohtuleht.ee/965964/kommentaarid "Vabandame! See veebikülg on hetkel tehnilistel põhjustel kättesaamatu. Palun proovige paari minuti pärast uuesti."
k
Keegi ei tea aga kõik räägivad/ 5. juuni 2019, 21:10
Kui on anonüümsed süüdistused, siis on põhjendatud küsimine, et ... "kas sina või teie süüdistate mind või teda (vägivallas)?"
e
5. juuni 2019, 21:08
Ehk olin paugu otsas, kui puu käis.

t
TEGELIKULT/ 5. juuni 2019, 20:30
kui reformierakonna survel see probleem avaldati, oli raske antud probleemile läheneda ja seda ka tervel valitsusel. Selge on aga see, et see on aastatetagune probleem ja selleks on olemas kõrgemad organid, kes sellega tegelevad. See ei ole praegu üldse oluline,kes rääkis, kes küsis, kuna see on pere asi , mille tagamaid ei tea , ei kommenteerija, ega ka valitsus. Lõpetaks juba ära sellised mittekuskile viivate artiklite avaldamine . Las valitsus teeb oma tööd, kohus oma tööd ja igaüks vastutab selles eest, mille eest ta vastutama peab.
i
irw/ 6. juuni 2019, 01:47
kogu see punt on vastutusvõimetud
m
5. juuni 2019, 20:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
Paanikanupp/ 5. juuni 2019, 20:44
Osta omale paanikanupp kulla kommentaator! Kui elus muud targamat teha pole, kui erutuda mingite skandaalide peale. Peab ikka nõrkade närvidega olema
m
mm/ 5. juuni 2019, 21:48
Kes paanitseb? Õhtuleht lihtsalt haiseb. Tubli töö!
i
irw/ 6. juuni 2019, 01:49
enamasti ekremendid haisevad
v
Viljale/ 5. juuni 2019, 20:16
Olen ka naine ja kuulasin Vilja Toomati kaagutamist,mis jäi kõrvu valusalt kajama.Ma ei usu iialgi,et naine,kes kannatab vägivalla all on arg või hirmunud tõde välja ütlema.Isiklikult tean päris palju naisi,kes on seda tunnistanud ja lasknud isegi lähenemis keelu panna.Naised on suht targad tegutsema,et vägivallatsejast teada anda,sõltub see ju ohvri enda huvidest.Selline arguse ja kartuse jutt pole küll usutav praeguses ühiskonnas.Ja kui mõni üksik ei kaeblegi siis ehk ise süüdi või vene vanasõna-Kui Vanja ei löö siis ta ei armasta.Meie ühiskonnas on julged naised.
s
5. juuni 2019, 20:23
See et keegi on mees või naine ei tähenda et ta teab kuidas kõik naised või mehed tunnevad või mõtlevad. Lisaks hirmule ja argusele on ka häbitunne mis võib varjama panna naist või mees et tema kallal ta enda kodus tema kallal vägivallatsetakse. Aga nõus sellegs et on naisi kes on nii julged et sellest teada annavad
t
Tume pool/ 5. juuni 2019, 20:28
Kas said kloppida, kui seda kirja valesti üritasid üllitada?
k
Kristiina/ 5. juuni 2019, 22:38
Väga hea kommentaar.. Häbi on ka allasurutav..
i
IRW/ 5. juuni 2019, 23:29
"See et keegi on mees või naine ei tähenda et ta teab kuidas kõik naised või mehed tunnevad või mõtlevad" Ainult reformierakondlased teavad kuidas kõik tunnevad ja mõtlevad.
a
A/ 5. juuni 2019, 20:15
No mis jura ,no mis teemal ! -Enne seda kõnet oli ju Postimehe intervjuu Kuusiku naisega ja seal rääkis naine sama ,mis ministrite 'jõusurvestamisel'!
m
Mia/ 5. juuni 2019, 20:14
Urgitsemine muudkui aga käib - põhjus ikka see võimuiha! Kes ilma jäi, ei saa kohe mitte rahu, nagu sipelgad püksis.
A
???/ 5. juuni 2019, 20:12
Appi ma ei või. Kas valitsusel pole muud teha, kui ühe asja kallal võtta? 1,3 miljonit inimest vajavad teenimist ja esindamist ja teie jahute terved 4 aastat vaid ühe asja kallal. Krdi reffid, saage suureks ja tulge liivakastist välja. Vargad olete ise olnud sellised, et halb hakkab ja nüüd lihtsalt paugute. Loodan, et teie kõigi patud tulevad päevavalgele ja hakatakse otsapidi teid trellide taha saatma.
V
!!!/ 6. juuni 2019, 02:21
Valitsusel on palju teha. Aga rauda hoiavad tules ikka need, kes ise võimu, riigipirukat ning rahakraane ihaldavad. Nii et valitsus on sunnitud töötegemise asemel end igasugurünnakute asemel pidevalt kaitsma ning ründeid tõrjuma.
j
Juta/ 6. juuni 2019, 18:47
Just seda reffide trellide taha suunamist eesti inimesed ootavad juba ammu. Hkake otsast suunama - tegusid, mis seda väärivad, on nad jõudnud korda saata küll ja veel.
e
Ellen/ 5. juuni 2019, 20:10
Tule taevas appi - mis tähtsust sellel on, kes helistas, kes küsis? Asi on uurijate käes ja las siis nemad tegelevad sellega. Jätke juba järele, südame ajab pahaks see kraaklemine
t
tehke järgi/ 5. juuni 2019, 20:06
sellge ahistamine valitsusisanda poolt

l
Lastetuba/ 5. juuni 2019, 20:04
on erinev, jüril on see hea helmedel see nii hea ei ole, õiglus võidab !
l
loogika lonkab/ 5. juuni 2019, 19:56
paugud ei lõpe otsa,aga kes tellis muusika
m
mina olin puu otsas ./ 5. juuni 2019, 19:49
kui pauk käis .mees on omadega ikka päris läbi .varsti saavad vabandused ka otsa .
k
Keda / 5. juuni 2019, 19:48
see poliitika praegu suvel huvitab,kui väljas pea 30 kraadi sooja,paneks hoopis rannapildid üles ja tõstaks inimeste tuju,mingi stagnanteerunud rahvas töötab õhtulehes ei käi aja ja sündmustega kaasas. Kallase umbusaldus kukkus läbi,mis te enam plõksite mingit tolku ju pole,kajastage muid uudiseid ka.
k
kahju/ 5. juuni 2019, 19:47
et peale reffide ei ole alternatiivi, see võib olla meelega tehtud
j
jaan/ 5. juuni 2019, 19:43
mis tähtsust on sellel kes kellele helistas, seda peksmise probleemi lahendatakse hetkel ilma selle mõttetu artiklita, jätke, ajakirjanikud, ükskord Ratas rahule, kuidas küll niimoodi valitsus tööd saab teha kui olete kogu aeg kukil
a
aaro/ 5. juuni 2019, 19:38
Kui olin kooli jöudnud olid tunnid juba alanud,,,,,
k
Kui/ 5. juuni 2019, 19:28
Kui kellegi-millegi kallal pidevalt avalikult näägutatakse, on see lihtlabane avalik kiusamine. Kui sellega tegelevad kõrgharidusega inimesed, on see teaduse ja kõrghariduse lagastamine.
m
Mati/ 6. juuni 2019, 18:50
sellega tegeleb reffi partei oma kaka juhtimisel ja exkommunistide juhatamisel. õudne!

õ
Õiend. / 5. juuni 2019, 19:26
Vabandust väga, aga mina ei ole milleski süüdi, sest vaadake - mina just tulin või siis läksin just selle momendil kuhugi (ei ole enam meeles ega ka oluline) ja kindlasti ei ole mina mitte midagi õelnud. Kogemata juhtusin sattuma valitsusaparaadi liikmeks (ise ka imestan!), mina ei ole selles kuidagi süüdi ja isegi mitte kohal. Nii vat.
a
5. juuni 2019, 19:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
ja isegi Eestis, oskas valimised võitnud Keskerakond, jäädes valitsusest välja, anda vastloodud / 6. juuni 2019, 08:55
p
P/ 6. juuni 2019, 09:00
Mujal maailmas ja isegi eestis,andis valimised võitnud, kuid opositsiooni jäänud keskerakond, anda vastloodud valitsusele 100 kriitikavaba päeva. Reformierakonnalt ja sotsidelt poleks iialgi sellist matslikkust osanud oodata. Aga pole halba ilma heata.
s
sulev/ 5. juuni 2019, 19:19
Kuulge teie nn.ajakirjnik.ud fantaasiat pole teil yldse.Mitu korda yhte sama asja kribada.laske fantaasial lennata,kyll ka käbisi tuleb.
s
sooh/ 5. juuni 2019, 19:29
Seda lugu tuleb kedrata niikaua, kuni austatud vande andnud isikud saavad aru, et valetamine pole riigivalitsemise vorm.
l
Lembitu pealuu/ 5. juuni 2019, 19:15
On igati korrektne, et seisukoha võtmiseks kuulatakse ära mõlemad osapooled. Seisukohta ei võeta ajakirjanikult tellitud artikli alusel.
i
ips/ 5. juuni 2019, 19:10
hahhaaa,eesti poliitika,kelle oli asi ämmakapis ja kellel kõrvaltoas,tahaks naerda,aga tuleb vist nuta hoopis,ve ikkagi naerda....
l
läbinägija/ 5. juuni 2019, 19:06
Jüri, Ennu poeg Ratta valitsemisajal on nii mõnigi lohaka suuvärgiga naisterahvas korraliku õppetunni saanud. Kord peab ikka majas olema.
r
random / 5. juuni 2019, 19:05
Mega susimine ja ussitamine
j
Jaan/ 6. juuni 2019, 18:53
kes teeb? kes teeb? põhiuss reffi pealik kaka. vaene mees ja lapsed, kes seal kodus olema peavad!
u
uurimisega veidi tegelenu/ 5. juuni 2019, 19:04
Olin kunagi kohtu kaasistuja, Ja hiljem, pärast diplomi saamist uurija. Aga sellist süü "tõendamist" ei ole ma kohanud, kus piisab vaid sellest, et mõni end "spetsialistiks" nimetanu kinnitab, et ohvri kaebust ja tunnistust pole vajagi. Et tema loeb kurjategija süü ilmeksimatult välja viimase näost ning liigutustest. Sellise hookuspookusega ei saanud hakkama isegi mitte keskaegne inkvisitsioonikohuski. Ka seal nõuti tunnistusi, tõendeid ja ka süüdistatava poolset süü omaksvõttu ja kahetsemist. Tõsi küll, selle saavutamise meetodid olid neil erilised, meie õigusruumi jaoks vastuvõetamatud.

ü
5. juuni 2019, 18:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
sulev/ 5. juuni 2019, 19:25
Huvitav,kesssssssse vasssib sinu meelest.
ü
ütleme naa/ 5. juuni 2019, 20:35
Ütleme nii, et hoia oma mokk maas, kui sa ei ole suuteline vahet tegema vassimisel ja laimamisel, mida refid teevad.
p
Peresisene asi/ 5. juuni 2019, 18:49
""See telefonikõne helistati Marti Kuusiku telefoni pealt,“ andis Ratas viimase vastuse. “
a
Arvet/ 5. juuni 2019, 18:44
Ega neid kommentaare nagunii ei viitsi lugeda, puhas propaganda või tühjad sõnad ja laused. Minge parem välja, visake need arvutid, tabletid ja nutiseadmed minema ja tegelege millegi asjalikuga
n
naine/ 5. juuni 2019, 18:23
Mõte jääb samaks, et ussipesa.Jätke inimesed rahule.
m
mees/ 5. juuni 2019, 18:37
Tõsi see on ekrefanaatikute hulgas on päris suur ussipesa, selles on sul õigus
p
poliitilised mängud/ 5. juuni 2019, 19:08
Juba vana jesuiit Ignatius Loyolagi kinnitas, et et eesmärk õigustab abinõu! Seega on võimu ülevõtmiseks kõik abinõud õilsad ning lubatud.
õ
õigus/ 5. juuni 2019, 19:21
sel naisel on väga hea iseloomustus praeguse valitsuse kohta
k
5. juuni 2019, 18:11
Küsin "linnaisad",kes lõhkus Põlva bussijaamas pääsukeste pesad? see vana teema,aga nii ei saa.Tooge see"tont"mulle silme ette.Pole mingi remmelga kallistaja(sinna pandi tuhandeid,et 2 ahvi alla tuua).Kes lõhkus ja kes vastutab.Miks ei mõeldud varem sellele,kui ehitati.Ok,usun et annan asja uurida,valus oli bussijuhilt kuulda et lammutati pesad,ei sõida ise ju bussiga palju,piisas korraks,et aru saada,mis pälvas toimub! Haledad vennad,kes nii tegite!
t
töö käib töö käib/ 5. juuni 2019, 18:08
4 aastat vähemalt kulub tõe väljaselgitamiseks... võibolla isegi veel kümmekond...
E
!!!/ 5. juuni 2019, 19:12
Eks ootame ära. Kui osutub, et mingit peksmist polnud ning mees peaks laimukampaania ohvriks osutuma, siis peaks ta laimukampaania õhutajatelt nõudma nii kahjutasu kui ka moraalse kahju ning rikud maine heastamist. Otsene kahju oleks saamata jäänud palk.
d
doh/ 5. juuni 2019, 18:02
nu nad ju oskavad. reformierakond, kes jätkuvalt enne süüdistuse esitamist uuesti inimestel haavad lahti rebis. see on küll skandaal jah

t
tibu/ 5. juuni 2019, 18:00
no kurat võtaks. kaua see sopaleht veel kavatseb seda soppa valitsue poole pilduda... pange ennast põema- õhtuleht!!
p
Paanikaabi/ 5. juuni 2019, 18:38
Vajuta paanikanuppu, kui suur hüsteeria võimust võtab!
õ
Õhtuleht ei helistanud/ 5. juuni 2019, 18:41
Kuusiku naisele!sinusuguste sõnnikutolade valitsus, helistas Kuusiku naisele!
s
sulev/ 5. juuni 2019, 19:31
raha ja käbid ei haise.
n
neljas võim/ 5. juuni 2019, 22:00
see näitab ära, kes on selle lehe pärisperemehed!
h
5. juuni 2019, 17:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
mans kuldaru/ 5. juuni 2019, 18:39
Kui sul millegi muuga tegeleda pole ja muud asjalikku kirjutada pole, siis jäta see ÕL ükskord rahule
e
eksid/ 5. juuni 2019, 19:43
valitsuse valib Riigikogu - siinsed kommentaatorid pole neid valitsusse valinud, aga kui valitsuse liikmed ülbitsevad, valetavad ja käituvad ebaadekvaatselt, siis on piisavalt alust nendelt aru pärida, nendega mitte rahul olla ja oma arvamust avaldada
k
Kas muid teemasid pole?/ 5. juuni 2019, 17:56
Näiteks, keda huvitab, mis saab meie el.energiast? Teatavasti on häda selles, et valitsused pole kuulda võtnud EL-i nõuet, likvideerida saastav põlevkivi elekter. Venitati mitu tähtaega üle. Nüüd Venemaa süüdi, kallid kvoodid süüdi. See oli ammu teada! Teate, et 1300 inimest pole veel kõik? Teine sama palju jääb veel tööta. Aga ühe pere mustamisest on kõik huvitatud. Miks nii, rahvas? Miks nii valitsused? Küsida oleks palju, vastajaid mitte ühtegi. Mis saab meist, rahvast?
k
kas sa kolmanda osapoolega pole arvestanud/ 5. juuni 2019, 18:39
hetkel mil saab teoks elekter vene liinidest lahti lülitamine, tõuseb elektri hind tarbijale pea kahe kordseks. Kes jõuavad seda siis maksta. Kas on saabumas peeru põletamise ajastu ?
j
Just/ 5. juuni 2019, 18:40
Ekreike valitsus ei tunne selle vastu üldse huvi, isegi keegi valitsusest ei sõida Ida-Virumaale, tehku mis tahavad seal
m
Moderaator!/ 5. juuni 2019, 19:06
Kas sinagi põletaks põlevkivi edasi, ja maksaks kallinevaid saaste makse? Siis mine kooli!
v
Võimu üle võtta ihaldajad juba ei jäta./ 5. juuni 2019, 19:15
Praegune valitsus ei saagi sisulise oma tööga tegeledagi, sest et peab kogu aeg tõrjuma kõikvõimalikke rünnakuid, kampaaniaid ning torkeid.
m
miks mulle keegi ei helist / 5. juuni 2019, 17:52
a
anna number/ 5. juuni 2019, 18:41
võin sind öösii hakata pikalt saatma, ainult see teenus on juba tasuline.
o
5. juuni 2019, 17:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
tiit/ 5. juuni 2019, 17:59
paljud, pooled oravad kottideta. Nii et valu poolik.
k
kilekotid on neil köigil/ 5. juuni 2019, 18:18
kas täis vöi tühjad see oleneb sellest kel önnestund varastada kel mitte
s
Segane oled või?/ 5. juuni 2019, 18:27
m
mõhk/ 5. juuni 2019, 18:41
Ostke omale aju kullakesed, pole mõtet amööbilaadseid kommentaare kirjutada
k
kotlane/ 5. juuni 2019, 18:44
milleks oravale kotid kui seest tühjad. Osad kottijad juba pagevad. Haldusreformi isa pani esimesena lesta.
s
suslik/ 5. juuni 2019, 19:57
Kas oravad sünnitavad või munevad?
m
5. juuni 2019, 17:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
Naine/ 5. juuni 2019, 19:28
Viljale teadmiseks, et mees on vägivaldne kui tal on armuke. Sa peaksid teadma kes on armuke. Sellepärast võtadki sõna jah.
j
Juri Koleso/ 5. juuni 2019, 17:46
Mina olin paugu otsas kui köne tuli.

k
katja/ 5. juuni 2019, 17:39
eks see ole jüril praegu kõige tähtsam riiklik küsimus
s
skandaalse kõne/ 5. juuni 2019, 17:35
uurimiseks tuleb algatada uus kriminaalasi ja kõik osalised tuleb eeluurimiseks vahistada.....tegemist on ikkagi kuriteojälgede varjamisega IRW
n
nii peenteks/ 5. juuni 2019, 18:04
skeemideks ja räigeks kuruteoks pole isegi miljonivargad võimelised IRW
h
Huvitav, huvitav./ 5. juuni 2019, 19:21
Vahest ehk täpsustad, millised meie karistusseadustiku paragrahvi helistamisega rikuti? Et millise paragrahvi alusel menetlust algatada? Helistamise eest kohemaid vahi alla? Millisel sajandil me nüüd siis elame? Ime et mõni siin veel veel pii.na.pinki ning ta.pa.lava ei nõua.
j
J ü r i/ 5. juuni 2019, 17:33
Ka.. lubas võidelda õ n n e l i k u lõpuni.See tema jaoks,rahvas pole tähtis.
k
Kolmandik sulas/ 5. juuni 2019, 17:21
a
Aja jutt, mis on jutt ja.../ 5. juuni 2019, 17:16
Mis kõrval toas, puu otsas oli, kui pauk käis või oli hoopis paugu otsas.

v
5. juuni 2019, 17:09
Viljal on ju lindastamiskogemus ja ta oleks võinud ka selle kõne lindistada
p
prilllaud/ 5. juuni 2019, 17:29
Mis lindistaja ta oli, ta oli lihtsalt valetaja ja huvitav on see, et see on unustatud ning lubatud. See oli oma olemuselt samasugune kellegi karistamatuse tunde kasvatamine, et end prillikiviks hakata kutsuma
m
Maha / 5. juuni 2019, 17:08
ü
Üles/ 5. juuni 2019, 18:43
Valitsuse toolidele maga sotsid ja reffid, see õige jutt
r
Rahvas/ 5. juuni 2019, 17:08
peaks umbusaldama reffe ja sotse kes tegelevad pirukatüki jagamisega ega lase riiki juhtida ega juhi ise kogu energia läheb nõiajahile ja lõimumisele
j
JJ/ 5. juuni 2019, 17:08
Kõige suurem pröökaja ise: https://lounaeestlane.ee/ootamatu-poore-naiste-tugikeskuse-ja-euroopa-naiste-uhenduse-juht-eestis-on-ise-suuremat-sorti-vagivallatseja/
p
Püha sõna / 5. juuni 2019, 17:05
k
Kati/ 5. juuni 2019, 17:05
Miks pole artiklit K a llla se raha kantimisest, jt.tema erakonnakaaslaste vägitegudest
s
sulev/ 5. juuni 2019, 19:38
Sest käbisid on vähe. Isegi kännust kaugel.
k
Kati/ 5. juuni 2019, 17:03
Kirjutage Kallase raha haihtumisest,rollotamisest,ärmatamisest.Iga päev uuritakse kas Helme aevastas,kas suvila ehitusluba on..äkki lasi puuksu ka.
n
No/ 5. juuni 2019, 17:19
Vot sina oled ikka tark Kati.
m
munk ( μοναχός )/ 5. juuni 2019, 17:01
Kas tegemist on sekkumisega perekonna siseasjadesse?

m
Millal ajakirjanike usaldusväärsus ühiskonnas taastub? 10 aasta pärast? 15 aasta pärast?/ 5. juuni 2019, 16:57
s
sulev/ 5. juuni 2019, 19:42
Niikaua,kui yhel on rohkem pappi,putru,köömneid,ei muutu midagi,.
o
Olgu kõik võrdsed!/ 5. juuni 2019, 16:57
Enne tsirkus ei lõppe kui e-hääletus täielikult avalikustatakse. Teiste riikide it spetsid naeravad Eesti e-hääletust.See on nii ebavõrdne ja põhiseadusega vastuolus.
n
No/ 5. juuni 2019, 17:22
Pidid ikka küll nii kõvasti naerma need teiste riikide it spetsid ,et meie riiki kuulda on.
K
!/ 5. juuni 2019, 16:55
KAS SEE ON NÜÜD ÜHISKONNAS KÕIGE PAKILISEM PROBLEEM , MIDA IGA JUMALA PÄEV ARUTADA! JÄTKE KUUSIKUTE PEREKOND ÜKSKORD JUBA RAHULE JA TEGELEGE ARUKAMATE ASJADEGA!HULLEM KUI KÜÜDITAMINE, MIS PRAEGU KÄIB..
t
Tere/ 5. juuni 2019, 17:02
SÕNA ON VABA ainult sotsidel ja Reffidel
t
Tiidjamiis/ 5. juuni 2019, 16:54
tegelikult ei olnud peaministrit üldse linnaski, kuidas ta sai siis üldse küsida või midagi sellest teemast teada .
t
Taat/ 5. juuni 2019, 16:53
Viha,vaen ,kuulujutud! Kas Teil häbi ei ole ,Eesti riigi valitsejad??? Riigikogu valiti ju rahva tahtel ja nii koalitsioon kui ka opositsioon on RAHVA valitud! Kaua võib,tulge mõistusele!
M
?/ 5. juuni 2019, 16:43
Modereerimisele, sest valus on kuulata vihjeid ka tänasest ülekuulamisest!
s
Suur vimm (umbusalduse ebaõnnestumisest) veel sees, aga paar tilka verd veel ja .../ 5. juuni 2019, 16:42
Kas on veel lootust selle Kuusiku perekonnaga? Ratase ja Helme pommitamine näitas nostalgiliselt, et kuidas kommude koolitused on õnnestunud , lausa KGP sugemetega ülekuulamised. Täna oli Mikser ja see "rootslene" lausa tipus- teises ajas ka oleksid "eeskujuks".
r
Reffide alatus nüüd kõigile näha/ 5. juuni 2019, 16:38

n
Nii/ 5. juuni 2019, 16:37
Vilja Toomast peaks hoopis oma suu kinni hoidma. Ta on praegu poliitikas vaid tänu oma eksabikaasa laimamisele.
n
No kossa , kossa/ 5. juuni 2019, 16:56
Tänu Vilja teravale mõistusele , kiirele reaktsioonile ja raudsele loogikale Edgarist üldse midagi saigi. Kui Vilja kõrvalt kadus oli Edgari karjäär ka kohe läbi.
a
aimar rahnut/ 5. juuni 2019, 18:02
Vilja polnud sündinudki,kui Edgar juba tegusi tegi
a
Ah soo/ 5. juuni 2019, 16:35
Selle skandaali kütsid üles reformierakondlased. Ega see esimene kord pole, see on neil juba tavaks saanud.
a
aadu/ 5. juuni 2019, 16:34
eesti rttk on tõelise prubleemi eesTe seal Toompeal olete vist kõik peast põrunud
s
sulev/ 5. juuni 2019, 19:48
Oravatel saavad käbid otsa, muud midagi.
m
mädapaise leemetab / 5. juuni 2019, 16:34
ja peab võitlust viimse veretilgani...
m
minu arvates / 5. juuni 2019, 16:28
võiks kuusiku eksabikaasa võiks tulla riigikokku ja kogu tõe rahvale teatavaks teha!
m
Mafiooso/ 5. juuni 2019, 16:36
minu ohvrid ka võivad tulla ja 100% veendunud, et kinnitavad mind inglina.
k
Kelle mure on Kuusiku perekond, see mingu koju külla./ 5. juuni 2019, 16:48
Ja hea kui tippülekuulajad läheksid, kui ei häbene oma palet - Randpere, Mikser, ... mõned naised jne.
e
5. juuni 2019, 16:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
niituuom/ 5. juuni 2019, 16:40
mina tulin kõrvaltoast, kui EKREIKE otsustas mulle peaministri tooli kinkida, ja kingitud hobuse suhu ei vaadata, sest mul on selline lastetuba
k
Kõrval tuba puudub, on vaid augu ja mikrofoniga sein?/ 5. juuni 2019, 16:58
Enam pole suuremat süüdlast meie riigis - Mart ja Jüri. Kogemustega ülekuulajate käest pole pääsu, tunnistage usutavalt kõik üles. Lisage pealekauba ka natsidega koostöö 41.aastal.
s
sulev/ 5. juuni 2019, 19:53
v
5. juuni 2019, 16:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
pedofiilid/ 5. juuni 2019, 16:37
on ka alati massrünnaku all, sinu arvates siis nende tegevus õige?

o
opositsiooni/ 5. juuni 2019, 16:16
võltshoolivus ja võltseetika karjub täiega! kahepalgelisus on nii suur, et enam ei varjatagi ega püüta olla korrektsed.
M
../ 5. juuni 2019, 16:08
Mina olin puu otsas kui pauk käis... Ja üleüldse, need kaabud käivad minu juures pidevalt kõnesid tegemas, ega ma tuppa tulleski kuulanud mida nad seal arutasid
N
saarlane/ 5. juuni 2019, 16:27
Narri meest, aga mitte mehe mütsi va riidepuu
n
Naine/ 5. juuni 2019, 16:06
Hoopiski peaksid suu kinni hoidma see taavi ratas,kes Malaisias külmkapi taga käis naisi kabistamas ja samuti Sikkut,kes ei tunne kombeid,rääkida ei oska.aga sõrmedega vibutamist küll.Küll ikka olete vastikud!
t
to naine/ 5. juuni 2019, 16:08
Miks sirge sõrm vastikum on, kui kokkupandud sõrmed, mis ju sinu lemmikmeestel tuju nii ülevaks teeb?
p
psühholoog/ 5. juuni 2019, 16:15
Naine/täna, 16:06 kas oled omasooiharatega kambas või?
n
No/ 5. juuni 2019, 17:30
s
sõna sekka/ 5. juuni 2019, 16:05
Milleks jahuda nii kaua selle Kuusiku juhtumikallal , on ju härra end ise süüdi tunnistanud , astudes ministri kohalt tagasi. Kui oleks patuta olnud , poleks ta seda teinud. Vastuvaidlejad , tõestage , et see pole nii !
s
Sinu peaga pole asjad korras "sõna sekka"/ 5. juuni 2019, 16:12
k
Karin/ 5. juuni 2019, 16:14
Küll näete,varsti ta näitabki,et tal oligi õigus,seda need reformikad kardavadki.Kartke! kartke!
s
sulev/ 5. juuni 2019, 20:01
JA tunnistas end syydi vä.TÖESTA vastupidist prokuröööööööör.Köikse targem vää.
a
Ants/ 5. juuni 2019, 16:04
Mis on see reformikate asi,et jahivad ja närivad.Tänu sellele kõnele saite teie hoopis nn.tatiga võileiba.Kaua ta närite,see oli just väga õige tegu.Pole viga Marti nõitab reformikatele varsti,kellel on äigus,Mitte ainult teie nõrimisel ja VALETAMISTEL,eesotsas selle rähni mamma Kajaga.
h
Hädaabi/ 5. juuni 2019, 16:07
Vajuta "Paanikanuppu"! Ei tasu ikka nii hüsteerias olla, eks ole?
m
Ma tõesti ei mõista/ 5. juuni 2019, 16:03
Küsijatele tuleb öelda, et tegemist on eraeluliste andmetega, mis ei kuulu avaldamisele. Kui küsijad leiavad, et miski on valesti- pöördugu avaldusega politsei poole.

o
oobo/ 5. juuni 2019, 15:59
mart mäletas oma sõnul, kuidas jüri nii pehmelt ja talle nii omaselt karinit küsitles: st valetas julmalt mitte ei eksinud.
Ü
***/ 5. juuni 2019, 15:57
Üldiselt olen nõus, et ei tahaks sellest "Kuusiku juhtumist" enam midagi kuulda, kuid seekord oli asja mõte selles, et Helmele anti võimalus demonstreerida oma puudulikku mälu. Küsimus oli ju selles, kas Helme sobib olema valitsuses...
n
5. juuni 2019, 16:48
neil seal üleval on kõigil puudulik mälu. sellised peaksid ravil olema või mõne lihtsa töö peal. riiki juhtima ei sobi. kas seal ei olegi töötervishoiu arsti kontrollimas töötajate seisundit.
n
no ratas/ 5. juuni 2019, 15:41
oled ikka omadega puntras küll .
p
politseiametnik/ 5. juuni 2019, 16:10
LÕpetage juba see kinu sõnade hävitamine!kas polegi enam sõnavabadust!
p
politseiametnik/ 5. juuni 2019, 16:29
Kaua te kustutate!.Aitab juba.!Ütlen seda linnas avalikul koosolekul kindlasti.
m
5. juuni 2019, 15:39
Miks ikka selle vali tsusega nii suured jamad.Ja peake muudkui keerutab ja keerutab.No ei ole mehel söna vöi äkki sönaöigust?!Nii labast ja valijale valetanud val itsust pole iial olnud,kirjutagu need sekti lobistid mida iganes.
s
Sell/ 5. juuni 2019, 15:34
Palun valitsuse liikmeid ärge üldse vastake neile tobetatele küsimustele või vastake nagu Husein vastas kui teda hurjutati- SUUREPÄRANE ! See sõna sobib igale vastusele ja armas naeratus saatke kaasa!!!

õ
õiglus / 5. juuni 2019, 15:32
meie rehfid oleme lihtsalt okood ja nõuame raha või muidu saadame lastekaitse teie lapsi rekvireerima
m
Mustamäe Maali/ 5. juuni 2019, 15:32
Kui vaja on poliitilist profiiti lõigata, ei loe ei lapsed, kannatanu ega nende tunded.Peaasi on poliitiline " ärapanemine. Ei tunne sellele naisele-lastele kaasa mitte ükski neist telefoneerijatest ega selle asja ümber keerutajatest .Inimlikkuse defitsiit!
l
5. juuni 2019, 15:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
vend/ 5. juuni 2019, 16:44
Vasuk oled,õpi rääkima1
k
Küsin / 5. juuni 2019, 15:29
reformi inimestelt- rääkige maailma suurimast rahapesust mida Ansipi juhtimisel teostati. Rääkige suurtest asjadest, mitte mingist telefoni kõnest, mida ei olegi sünnis pealt kuulata. Ütleks "kevade" kohaselt, tuleks see päev kui "mis kinni ei jää, saab kinni löödud" Vastik-vastik-vastik see KaKa oma kambaga. Mis te segate! See ei too ju Eesti head. Kas ansip on teile seemneid söötnud mis peast segamini ajanud?
s
5. juuni 2019, 15:40
See on Teie seisukoht, meil, reformierakonna valijatel, on jälle vastik see, mis praegu EKRE IKKE ajal toimub.
v
Vastaja/ 5. juuni 2019, 16:09
Küsin /täna, 15:29 Mida sa küsid? Juba 3 aastat pukkis Keskerakond ja mingeid kriminaaltoimikuid Reformi kohta poel Keskerakond suutnud avada. Äkki on teil endal mingi materjalid olemas, siis vormista süüdistus ja vut-vut Prokuratuuri süüdistusi esitama. Niisama siin lahmida juba mitu aastat ühte ja sama plära poel mõtet, tegutse!
k
sulev/ 5. juuni 2019, 20:12
käbid otsakorral,muud ei midagi.
u
5. juuni 2019, 15:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
Ants/ 5. juuni 2019, 16:45
Kindel see.Küll on ikka raha ,et sellistele kustustajatele maksta.Kustutage aga,me ei vässsssi oma arvamust nagunii ütlemata.
h
hale kuulata kuidas midagi sisukamat ei suuda reffid leida/ 5. juuni 2019, 15:19
ikka see ühisminestust tekitav kõne, oi kui jube. Mis reffid ei räägi, et väidetav ohver palus kohe skandaali alguses pere rahule jätta, süüd ei olnud! seda reffid ei taha kuuldagi.
m
Moosija/ 5. juuni 2019, 15:16
Sass Henno pakkus Karin Kuusikule 100 001€ + korter, kui ta nõustuks oma endise abikaasa vastu tunnistama. Ilmselt ei ole ideoloogiliste liberastide jaoks raha probleem, aga et tunnistusele nii avalikult hinnasilt külge pannakse, see muidugi on tõsine asi.
v
Vastik/ 5. juuni 2019, 15:14
Kui ajakirjanikud uurisid valitsuselt koduvägivalla kohta, siis loomulik oli, et valitsus tahtis saada sellekohast infot algallikast. Ma oleks ka küsinud, normaalne. Aga meeletu nädalaid kestev sea-kisa pere üle ei ole probleem. Võideldi nii, et kivi ei jäänud kivi peale
m
m/ 5. juuni 2019, 15:20
Vägivallaohver kindlasti julgeb tervele hulgale jõupositsioonil meestele, kes tema ründajat toetavad, vastu astuda??? Mõtlemisvõimet inimestel enam üldse pole?

e
5. juuni 2019, 15:14
Et siis telefonikõne on väga paha, aga kõigis lehtedes, televisioonis mitu päeva seda peret mustata on täitsa ok?
o
oh/ 5. juuni 2019, 15:22
Teema selles, et see telefonikõne oli ähvardus, kui naine kannatanu.
t
to oh/ 5. juuni 2019, 22:41
Siin suurem osa ei suuda ju seoseid luua ja aru saada.
õ
Õilme / 5. juuni 2019, 15:12
No on "lasteaed" eriti reformierakond. No kui madalale saab veel laskuda . Tehke oma tööd - Valijate huvides ja kogu Eesti rahva huvides, kelle rahakotist te palka saate , kusjures veel väga kõrget palka jm soodustusi. Vilja Toomast - no nii lühike mälu.
t
To Vilja Toomast/ 5. juuni 2019, 15:21
Oh kui vastikuks võib üks inimene end teha! Tuleta meelde oma vaetamised. Neid on väga palju. Kogu sinu elu on olnud üks valetamine. Alates kersnast ja savisaare kaitsmisest. See oli küll kriminaalne. Häbi võiks ka olla. Häbi sul olgu ja s..i sind s..gu!
e
Elust enesest/ 5. juuni 2019, 15:33
Ma küsisin kord ühelt REF vallavanemalt, et kas ta valla rahva asju ka ajab või ainult enda ja oma sõprade asju. Mees vaatas mõtlikult kaugusesse ja lausus pidulikult: "Rahvas on mind valinud- MINA olengi rahvas!"
n
5. juuni 2019, 15:41
NAga sel juhul on ju Teilegi selge, miks reformi pooldajatele praegune kamp ei meeldi: nad on TÄPSELT SAMASUGUSED, ei, kordades hullemad.
K
:)/ 5. juuni 2019, 15:12
Kas järgmiseks jaanipäevaks?:)
k
Kas tõesti laimamise ja valesüüdistuste eest/ 5. juuni 2019, 15:10
ei saa kohtusse anda seda sitaloopijate punti,kes iga jumala päev ajakirjanduses tõenduseta sibi loobivad,endal pole mingit tõendusmaterjali
e
5. juuni 2019, 15:04
Ei lasta ju tööle hakata...ülejäänud riigikogulaste must pesu vaja ära pesta
n
Nii, nii labane, kuidas seda juhtumit üldse sai toimuda! Ma tänan ajakirjanikke, kes avalikustasid / 5. juuni 2019, 15:01
s
sulev/ 5. juuni 2019, 20:17

v
Vladimir Pullout/ 5. juuni 2019, 15:00
Ajuvaba, kuidas rumal ajakirjandus on kaasa läinud Reformierakonna laimukampaaniga. Millal saab valitsus tegeleda oluliste asjadega, kui iga päev käib üks laimamine ja ebaoluliste küsimuste esitamine. Ma saan aru, et 1300 inimest jääb Vene piiri ääres kohe töötuks, aga teie jahute siin mingitest telefonikõnedest ja ehituslubadest.
k
5. juuni 2019, 15:02
Kes keelab valitsusel oluliste asjadega tegeleda??? Või mis on veel olulisem kui se, et ministrid on täielikud j:buk:kud?
n
ns/ 5. juuni 2019, 15:52
Paistab, et Ida- Virumaa 1300 inimese töötuks jäämine on opositsiooni jaoks teisejärguline probleem- olulisem on telefonikõne Kuusiku abikaasale. Kui opositsiooni ei rahulda peaministri ja siseministri vastused, siis pöörduge uurimisorganite poole. Valitsusel on aga vaja tähtsamate küsimustega tegeleda.
k
Kontrollkommentaar/ 5. juuni 2019, 15:00
Kirjutasin kommi, kus polnud midagi inetut, vajutasin palju kordi, aga kommemntaar ei läinud edasi???
p
polegi/ 5. juuni 2019, 15:01
IP aadress blokeeritud, aga miks komm ei läinud käiku ja mingit teadet ei tulnud?
s
5. juuni 2019, 16:32
n
Nagu öeldakse,/ 5. juuni 2019, 14:59
kontekstist välja imetud jutt. Lausa sunniviisiliste lausetega. Kui proua Kuusik andis vastuse, aktsepteerige tema vastust, aga ärge pasundage rahvale, mida teie nimelt "teate arvavat, teadvat". Juurdluste tarvis on politsei, prokuratuur, mitte ajakirjandus. Veelvähem rahvas.
k
5. juuni 2019, 15:04
Kui ikka kari issisid nõuab tõenäoliselt kannatanult, et kuidas ikka on, ja tõenäoline vägivallatseja on sealsamas ja kuulab, mida tõenäoline ohver vastab, siis ei tähenda sellises olukorras antud vastus mitte kui midagi.
t
to 15:04/ 5. juuni 2019, 15:22
Praegu nõuab kari "emmesid ja sasse" hoopis vastupidist.
h
...../ 5. juuni 2019, 14:48
huvitavad ajud, kas tõesti tahetakse rahvast hulluks ajada et kodusõjani läheks
m
Mis siis on õige/ 5. juuni 2019, 14:47
Kuidas siis nüüd oli.Kas oli puu otsas,kui pauk käis või oli paugu otsas,kui puu käis.Kõik on nii segane ja sogane.
k
killuke/ 5. juuni 2019, 14:45
No kaua võib jahuda mingist pseudobrobleemist.Las valitsus teeb tööd milleks on ta loodud.
m
Mida veel see nn.Vilja Toomast tõmbleb. Kasutas Edgarit ära jne.Hüppas teise mehe voodisse. Ok.Aga ./ 5. juuni 2019, 14:44
k
5. juuni 2019, 15:04
Kõigepealt kasutas ikka Savisaar Viljat ära (lindiskandaali ikka mäletate?)
j
jah/ 5. juuni 2019, 15:48
europarlament jäi ka hobuse unenäoks
k
külaelanik/ 5. juuni 2019, 16:48
Häbitu naaine tõepoolest!Ikka saaki noolinud!

v
Vilja on nüüd siis suur arvaja/ 5. juuni 2019, 14:43
1
1440/ 5. juuni 2019, 14:40
Kui vaadata viimase 28aasta peaministreid , siis "paneb muigama"....
a
Anu/ 5. juuni 2019, 16:49
Praegu on meil PARIM peaminister! Jätke ta ülekohtune närimine!
s
sulev/ 5. juuni 2019, 20:21
MUIGA ja lausa naera,kes sind keelab.
j
Jah / 5. juuni 2019, 14:33
Pane käsi Piiblile ja űtle, et ei olnud Rootsis KGB agent
j
Ja-jah/ 5. juuni 2019, 14:32
Need opositsijad on nagu mingised Kroonika kirjatsurad-mingi jama peale viidavad aega, aga riik kui selline ei huvita neid töllisi muul eesmärgil,kui aga saaks rahadele ligi ja omi jamasid kinni mätsida.....
k
5. juuni 2019, 14:41
Kas Te tõesti väidate, et ühe erakonna esimehe ja Eesti Vabariigi SISEMINISTRI pidev valetamine on kuidagi väheoluline?

l
Loviisa/ 5. juuni 2019, 14:29
Helistas! Ei helistanud! Aga Kuusiku naine ju tegi meediale avalduse,et nad rahule jäetakse ja neil peres probleeme pole.Oravad on ikka parajad KÄBINÄRIJAD küll JÄtke need Helmed ja Valitsus rahule
n
No/ 5. juuni 2019, 14:49
n
Nojah/ 5. juuni 2019, 15:07
Küll sa teeksid ka ükskõik millise avalduse, kui luud pooleks ja rusikas pea kohal.
p
5. juuni 2019, 18:39
Probleeme pole aga kaks korda juba lahutada jõudnud? Miks siis küll?
r
rahvakohtunik/ 5. juuni 2019, 14:28
Riigikogu infotunnis pannakse ikka puhta segast.
n
Naine/ 5. juuni 2019, 14:40
Ja selle eest saavad palka???
j
Jätke see perekond ükskord rahule/ 5. juuni 2019, 14:27
nagu küla klatsimoorid,kes ikka helistas,kes ikka ütles. Minge oma perede juurde ja kasutage oma haiglaslikku uudishimu oma pere asju ajades!
o
5. juuni 2019, 14:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to oot/ 5. juuni 2019, 14:28
ei tea jah, kuidas me nüüd edasi elame? Täitsa lõpp, elu on läbi!!!
e
elektritsaabtasuta.blogspot.com/ 5. juuni 2019, 14:19
Riigi kohustused Riik peab tagastama kodanikelt varastatud raha mille nad on kasseerinud Eesti Energia elektri arvete kaudu. Eesti Energia on riigiasutus ja sestap kõik Eesti kodanikud on selle omanikud. 2) Riik peab tagama tasuta transpordi vesiniku autode abil,tootma neid ja jagama igale Eesti kodanikule tasuta sest siis Eesti saab igal aastal rikkamaks 10 miljardi võrra. 3) Eesti riik peab looma ühistulise keskpanga. Eesti Pank ei ole keskpank juba ammust aast.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee