Eesti uudised

Palju võivad bussiõnnetuses vigastada saanud inimesed kahjutasu nõuda?

Egert Pärna, 4. juuni 2019, 20:25

17 KOMMENTAARI

k
5. juuni 2019, 16:05
Kes riisub piima pealt koore ära. Ja hea kui kannatanulegi midagi üle jääb.
S
!!!/ 5. juuni 2019, 16:03
Sel ajal ei olnud liiklusvahendi sundkindlustust. Kui tegu pole mitte kuriteoga vaid ehtsa õnnetusega ja sa olid kaine, siis ei tule juhil nüüd enam midagi maksta. Kindlustusfirma plekib.
k
ketcut/ 5. juuni 2019, 14:48
Minu vanaonu ajas vene ajal kunagi pimedas maanteel mehe alla. Ja maksis vanaonu kuni surmani sellele mehele. O
h
hm/ 5. juuni 2019, 09:24
hm, niiet patsutame süüdlasele õlale, et pole hullu ja ikka juhtub ja sõida samamoodi edasi?
e
eilses õnnetuses/ 5. juuni 2019, 08:40
oli süüdi Volvo juht ja maksab tema kindlustus (kui ta muidugi kaine oli, muidu plekib ise).
s
Soomes sellisel puhul-kannatanu annab asja kohtusse/ 5. juuni 2019, 08:30
ja traumatekitaja maksab talle surmani valuraha-arenege.
n
Naine/ 5. juuni 2019, 08:06
Kas bussi sisenemine ei ole mitte omal vastutusel? Või kui bussi sisened siis sina enam ei vastuta? Kas siis vastutab minu eest bussijuht? Ühesõnaga minu eest vastuttavad: bussijuhid, lennukujuhid, taksojuhid, rongijuhid... Mina vastutan enda eest ainult jalakäijana siis? Või kui ma ei ole enda maalapi peal, kas siis vastutab ikkagi maaomanik? Tekkis küsimus, kas ostukeskuses vastutab minu eest ostukeskuse või poodide omanikud? Tulevikus hea teada lihtsalt.
p
Peaadvokaat/ 5. juuni 2019, 01:08
No peaks hea meel olema, et midagi traagilisemat ei juhtinud, ei miskit - kohe ikka raha ja raha!

k
Kui ei ole kohustust (tasumist), kas siis on ka ikkagi õigused? Kommunism ei saa olla ühepoolne./ 5. juuni 2019, 01:05
aga nimetatud isikud pole ju piletit ostnud, see tähendab, et puudub bussifirmaga õiguslik, lepinguline suhe. Et mina maksan sõidu eest ja nõuan seetõttu enda ohutut transportimist.
j
jah kindlustus/ 5. juuni 2019, 00:41
Hiljaaegu oli kindlstusjuhtum ja kindlustus seltsid teevad kõik selleks, et sa võimalikult vähe raha saaksid. Lisaks see kadalipp ja asjaajamise vaev... uskuge mind, see kõik pole nii ilus, kui ette kujutatakse! Need, kes selle jama läbi teinud on, need muidugi teavad.
s
Sõitjale/ 5. juuni 2019, 00:22
esiteks, sa pole sõitja vaid reisija. Teiseks ajad sa lapsikut juttu, liinibussid ei saa kihutada, sest elektrooniliselt on graafikust kinnipidamine jälgitav ja seda ka linnalähiliinidel,kusjuures iga hilinemine tuleb ettekanda kui on seisak. Vene aeg oli kirjutamata reegel- kui ühistranspordile keeras ette s/a(st.vähima kahju saaja kokkupõrkel), siis bussijuht ei tohtinud järsu pidurdamisega panna oma reisijaid raskesse olukorda;sama lugu oli ka loomade ettejooksul(koerad, kassid),sõideti üle.Kui sa oled nii tähelepanelik,miks sa seda infot pole edastanud Tallinna abitelefoni kaudu vastavalt
s
Sõitja/ 4. juuni 2019, 23:32
Olen viimasel ajal täheldanud, et bussid kimavad väga kiiresti. 33 buss ei peatu tihti peatuses oleva platvormi juures, vaid sõiduteel, näiteks Nõmmel. Vanematel inimestel on väga raske nii madalalt bussi astuda. Ja veel olen täheldanud, et trollijuhid on hakanud sõidu ajal pidevalt kellegagi rääkima.
k
kelm peabki tänapäeval olema/ 4. juuni 2019, 23:14
k
Kle Vöimas Juss,jutt käib linnaliini bussist/ 4. juuni 2019, 22:22
s
Sisuturundus peaks see olema./ 4. juuni 2019, 22:04
v
VJ/ 4. juuni 2019, 21:42
Bussis on turvavööd, mida keegi kunagi ei kasuta.... Inimene peaks niisama advokaadile maksma, kuna kaotab.. KELMI jutt selle advokaadi jutt...

m
mall/ 4. juuni 2019, 21:28

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee