Krimi

Õnnetust pealt näinud mees: Volvo sõitis bussile ette, käis korralik pauk

FOTOD SÜNDMUSKOHALT | Tallinnas sai bussi ja sõiduauto kokkupõrkes 14 inimest vigastada, kaks kannatanut viidi haiglasse

Egert Pärna, toimetas Hindrek Pärg, 4. juuni 2019, 16:48

30 KOMMENTAARI

o
Oli see nõukaaeg mis oli, AGA/ 7. juuni 2019, 19:44
amatööre ja "asjaarmastajatel" takso rooli asja polnud.
s
5. juuni 2019, 08:03
Soovin kõigile kannatanutele siiralt head paranemist.Volvo juht sina pead nüüd kõigile kannatanutele nende ravi ja kõik muu kinni maksma.Sul tuleb load kah kurat ära võtta igaveseks.
l
Likluskindlustus plekib./ 5. juuni 2019, 15:22
Ja kui kulutused on suured ning tulud seetõttu väikesed, siis on oodata, et kindlususfirmad tõstavad sundkindlustamisel taas tariife.
l
Lexy/ 5. juuni 2019, 01:11
Auto lapsi täis ja sõidad bussile ette?? Norm juht.
e
Enn/ 5. juuni 2019, 00:32
12 ehmatas ja 2 sai reaalselt viga ?

&
?/ 4. juuni 2019, 20:58
"Смотреть другие твиты Politsei" Mida see peaks tähendama?
t
Tõnu/ 4. juuni 2019, 21:29
Seda, et su emakeel on vene keel või sulle meeldib seadmetes vene keelt kasutada.
v
Vabandust/ 4. juuni 2019, 21:33
UPS vale komm - kogu jutt toimetaja kohta, mitte sinu ilmselt.
S
?/ 4. juuni 2019, 22:06
Sinu kommentaar suunati modereerimisele. ??? Ei hakka uuesti kirjutama, aga lühidalt - nee panimõmm takk harashoo!
b
bussid sõidavad ju nii nagu/ 4. juuni 2019, 19:48
oleks palgiveoralli kuskil avatud, inimesi need bussijuhid varem vedanud ei ole, ukrainast?
H
!!!/ 5. juuni 2019, 15:28
Hullumeelne, liiklushuligaanidest ülekülvatud liiklus. Liig palju masinaid ning tänavate ülekoormatus. Ja lõppkokkuvõttes busside tihe sõiduplaan. Jääd hiljaks, siis keegi kuhugi hilinenu kindlasti kaebab.
t
Themis/ 4. juuni 2019, 19:15
Volvo juht las võtab kanda kõik sündmusega kaasnenud väljaminekud nii riigil kui kannatanutel.
s
Seadustes täiesti tume?/ 5. juuni 2019, 15:33
Kes plekib, seda määrab mitte mõni kodukootud amatöör-Themis vaid kahjuks kehtiv seadus. Liikusõnnetuse tõttu kahju kannatanutele hüvitab kulud teatavasti süüdi oleva osapole sundkindlustuse firma. Ja alles seejärel tuleb järjekord avarii põhjustanu enda kätte.
v
Volvo juhil/ 4. juuni 2019, 19:07
kuluks jäädavalt load ära võtta. 40ne alas liinibussile ette kimada, see teeb juba kurjaks.
p
Peab ikka oskama ja kannatamatu olema, et seal bussile ette sõita!/ 4. juuni 2019, 19:05
Pargi tänaval 2 rida ühesuunalist teed, peatee, 30 km/h ala lõpp, vahetult enne on bussipeatus. Põllu tänavalt tulijal anna teed märk, 30 km/h ala lõpp.
3
33 buss on alati koolilapsi täis ja ühe käega kinnihoidmisel pole äkkpidurdusel suuremat abi./ 4. juuni 2019, 19:04
AGA õnnetus toimus ikka Pargi tänaval, mitte Põllu tänaval. Põllu tänaval 33 buss ei sõida.
k
4. juuni 2019, 18:24
Kärdlast tulnud lennuk tiirutab, ei saa maanduda avariimaandunud lennuki tõttu.

o
ohh/ 4. juuni 2019, 17:45
piltide järgi suht vähene õnnetus, kuidas lausa 14 in viga sai :( ja üks raskelt, kus see üks oli, bussis? bussi aknasse oleks nagu peaga lennanud, imelik tundub. loodetavasti selgitatakse.
b
bussisõitja/ 4. juuni 2019, 18:31
Ma mõtlesin just sama. Sõidukid päris terved..kuidas on võimalik seal saada vigastada nii, et raskes seisus haiglasse sattus? Või on uudis ülepaisutatud ja lihtsalt paari luumurdu on kirjeldatud "raske seisundina"
p
puust ja punaseks/ 4. juuni 2019, 18:40
kui istekohti ei ole, või ei taha sa määrdunud istmele istuda, siis seisad bussis püsti. ja kuna ka käetorud on ühistranspordis räpased ja kleepuvad, siis mõni toetab end, käed taskus või kotti hoidmas, sõidukis lihtsalt kuhugi vastu, et tasakaalu säilitada. ja äkkpidurdamisel käidki peadpidi mööda nurki/servi...eks nii juhtuski...
e
ehh/ 4. juuni 2019, 19:18
Käed kusagilt kinni ei hoia kuna telefon näpus ja kui avarii toimub siis juba hilja midagi ette võtta.
k
4. juuni 2019, 19:19
kui ise matsus pole osalenud,siis tundubki väike kõks paljude kannatanutega arusaamatuna
o
Ohh-ile/ 4. juuni 2019, 22:49
Olen igapäevane bussisõitja. Enamasti ei ole bussid siiski nii täis, et istuda ei saa. Olena alti palunud eriti vanematel inimestel istet võtta. Mõni vastu: ma lähen kohe maha. Aga seisab veel mitu peatust. Olen mitu korda näinud, et kui sisi bussi mingil põhjusel järsult peatub, on püstiseisjad kõhuli. Olen ka ise juba üle keskea ja sellepärast istun alati, ka siis, kui on sõita ainult paar peatust.
p
puust ja punaseks/ 5. juuni 2019, 11:40
tegelikult ongi nii, et bussijuhtide IQ tase on kõvasti alla laskunud. ei osata enam SUJUVALT sõita. selle asemel, et arvestada reisijatega, tõmmeldakse, kiirendatakse ja pidurdatakse nagu oleks üksinda oma autos...
t
to puust ning punaseks/ 5. juuni 2019, 15:38
Eks need ole ju need meie kommunismimaigulise tasuta ühistranspordi võlud ning valud! Iga bh0mž, kes varem jala käis, et õllekese jaoks sente säästa, sõidab nüüd mugavalt, bussiga. Koos kõigi oma s g e liste ja mütsi all ning seljas elavate parrassiitidega.
t
to puust ning punaseks/ 5. juuni 2019, 15:43
Eks sa mine siis ise bussijuhiks, teistele oskamatutele näidiseeskujuks. Sest seda vaielavat IQ-d näib sul üleliigagi olevat. Eks näis, kuidas sa ülekoormatud liikluses, graafikus püsimiseks ja liiklushuligaanidee vahel ning eriti avariiolukordades sujuvalt peatuda suudad.
e
Et oleks uhkem pealkiri/ 4. juuni 2019, 17:25
ja, et kõik töö markeerimine tunduks tõsiseltvõetavam- selleks läheb iga tühine kriim kirja kui "vigastus".
j
Ja lähebki/ 4. juuni 2019, 18:24
Ja lähebki, kasvõi 5mm marrastus on "vigastus", et saaks klassifitseerida "vigastatuga liiklusõnnetus". Selleks, et politsei saaks statistiliselt paremad töötulemused.
r
4. juuni 2019, 17:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
vt.pilte/ 4. juuni 2019, 17:53
m
mis/ 4. juuni 2019, 16:56
kle Mel koolilapsed sôidavad!!!!!!

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee