Poliitika

Helmele umbusaldust avaldanud Viktoria Ladõnskaja-Kubits: põhjuseid oli terve loetelu (146)

LISA KOMMENTAAR

Kube 6. juuni 2019 00:34
Kube näitas ennast uuesti! Temakene on ju R E F. Nii nagu Raimondo
koristaja 5. juuni 2019 13:27
Tädi meenutab majapidamisseebi tükki - haiseb vängelt,kuid puhastab ikka ka, nagu ta ise arvab.
Robert 5. juuni 2019 10:59
See ülbe nägu sobib hästi reformlaste punti !
Ajaloo õpetaja 5. juuni 2019 10:47
Ladõnskaja,J.Toom ,see aknaalune Kaljulaid-mida nad üldse mõtlevad ja ajavad " omi asju".Tuletage meelde,kuidas suure riiuga ta üldse riigikokku sai.Püüavad olla meelepärased-lojaalsed naabririigile.Nad ei aja üldse eestlaste asja.
Niina 5. juuni 2019 10:37
Ladõnskaja on ka oma rahvuse nägu.Mis ta üldse riigikogus hoiab kohta kinni
to antoniina 5. juuni 2019 12:32
Vene keelt rääkivate valitud saadikud saadikud toetasid kaabut. Mis rahvuse nägu ta siis on?
x 5. juuni 2019 09:45
Erakond Isamaa all mõtleb ta oma kodumaad???
Nii on 5. juuni 2019 08:37
Ettepanek Seedrile. Küsige Viki käest, kuidas ta suhtub Krimmi annekteerimisesse Venemaa poolt. Aga ma arvan, et ausat vastust sealt ei tule.
Tire 5. juuni 2019 08:47
Lõimunud, luojaalne, ... Eestile avalikult
Isamaa ja vene PARTISANKA 5. juuni 2019 08:36
See on nagu MIIN korstnas.

Aga miks 5. juuni 2019 08:30
Miks seeder üldse Krimmi venelase erakonda võttis? Krimm on ju venelaste poolt hõivatud ebaseaduslikult. See läheb taas vastuollu kõigega. Me ju rõhutame, et me tolereeri Krimmi annekteerimist.
Nii on 5. juuni 2019 08:13
Eesti on ikka põliseestlaste isamaa, mitte krimmi venelaste isamaa. Kuigi Krimm tegelikult päris algselt ei kuulunud samuti Venemaale.
See on huumor kuubis 5. juuni 2019 08:01
Kuidas saab üldse muulane olla Isamaa liige, kui see erakond on rahvuslik erakond ja seda rõhutab ka nimi? Tema isamaa ei ole ega saagi olema Eesti.
Kõigi 5. juuni 2019 06:56
kremli ...de koht on akna all.
5. juuni 2019 06:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
nohh, 5. juuni 2019 06:37
siis piisab sulle pildist ja ei pea järgmine kord valimiskasti juurde minema
Mm 5. juuni 2019 07:17
Issand, kuidas saab vôrrelda meest ja naist..?
Asjatundjale 5. juuni 2019 07:52
Ma arvan 70 aastasena oled sa ise samasugune ja palju rohkem kokku kuivanud.
Irw 5. juuni 2019 07:54
Kuidas üldse keegi tuleb selle peale et võrrelda omavahel 37 ja 70 aastast?
:-)) 5. juuni 2019 08:23
Kas 70 aastane peab sama värske välja nägema kui 37 aastane v? Kui sa midagi kirjutad, mõtle loogiliselt, kas sa näed 70selt sama sile välja kui 37selt.
:-)) 5. juuni 2019 08:27
Pealegi ei puutu kellegi vanus riigi valitsemisse. Inimesed valitakse sinna tööd tegema, mitte modelli mängima. Ma arvan, et sa ei elagi nii vanaks üldse.
jj 5. juuni 2019 06:12
milline see "riigi tulevik" kellegi nägemuses on? perfektseid poliitikuid pole olemas, tuleb valida parim olemasolevatest, lähtudes oma järeltulijatele parima silmaspidamist.

5. juuni 2019 03:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
jh 5. juuni 2019 06:20
onarhide valitsus hääletati maha, üle poole rahval sai neist kõrini
5. juuni 2019 07:32
padar&tarakan ei kuulu valitsusse.
vana toriseja 5. juuni 2019 02:54
Seeder pole võimeline oma jüngreid taltsutama ?
Valve 5. juuni 2019 01:40
Kui inimene ütleb, et ta on isamaalane, aga käitub vastupidiselt. Mina ei ole senini küll näinud, et proua ajaks Isamaa asju. Ning minul tekkis küsimus, et Isamaa oli ju ka eelmises koalitsioonis Keskerakonnaga ning Kallo oli ju ka siis RK, miks proua tol korral nii printsipiaalne ei olnud. Ma ei mäleta, et ta toona oleks vastu hääletanud nagu nüüd teeb. See näitab silmakirjalikkus, kahepalgelisus ei muud miskit
See on ju täielik huumor kuubis 5. juuni 2019 01:17
Eesti on meie põliseestlaste isamaa, sest meie esivanemad langesid Vabadussõjas võideldes vene agressiooni vastu. Kuidas saavad üldse venelased kuuluda erakonda nimega isamaa, kui minu esivanemad võitlesid Sinimägedes venelaste vastu? See läheb põhimõtetega vastuollu.
jep 5. juuni 2019 01:30
ja bolshevikud lehvitavad juba rukkilille ja elavad lihtsalt oma parteikuuleka ja ruigava orjarahva seljas
põliseestlane 5. juuni 2019 09:42
Olen Eesti patrioot,aga mitte kõigi venelaste vastane. Juba sõjaeelses EW-s elas venelasi,kes kaitsesid sõja puhkedes Eesti vabadust. Meie eestikeelses gümnaasiumis õpisid nende lapsed, kuigi oli olemas ka vene gümnaasium. Minu vanematel oli tuttav vene perekond, mille pereisa oli olnud nõukaaja poliitvang.Mis puutub aga Isamaa poliitikusse, siis ma ei mõista,mis põhjusel peaks ta olema selles erakonnas. Aus oleks lahkuda poliitikast ja avestama,et Eesti jääb ikka Eestiks.
:-)) 5. juuni 2019 01:11
Minugipoolest võiks ta kohe esimesele Moskva või Piiteri rongile istuda ja minema siit minna ja ma võiks solidaarsuse ja viisakuse mõttes ühe hästi tillu pisara poetada.
Nii on 5. juuni 2019 01:09
K.a.h.j.u, et teid 90ndate alguses l.u.b.a.t.i siia jääda nende h.a.l.l.i.d.e p.a.s.s.i.d.e.g.a. O.l.e.k.s minu t.e.h.a o.l.n.u.d, o.l.e.k.s kõik 0.k.u.p.a.n.d.i.d t.a.g.a.s.i s.a.a.d.e.t.u.d s.i.n.n.a, k.u.s.t n.a.d. t.u.l.i.d - P.e.i.p.s.i t.a.h.a.

Nii on 5. juuni 2019 01:08
Mulle kui eestlasele ei lähe absoluutselt korda, mida ütleb või teeb üks muulane.

vaadake tema lemmikuid 5. juuni 2019 00:56
https://www.facebook.com/viktorialadonskaja, seal Favorits all, siis on selge pilt
vaatasin 5. juuni 2019 06:22
tema sõbrannad on Kaja ja Rosimannus:)
Ta tekst ei lähe kokku 5. juuni 2019 00:53
jutuga, tema kodumaa on Anapas, https://et.wikipedia.org/wiki/Viktoria_Lad%C3%B5nskaja-Kubits
4. juuni 2019 23:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Nii on 5. juuni 2019 01:21
Ta on vales riigis ja vales erakonnas. Eesti on meie põliseestlaste isamaa, sest meie esivanemad langesid Vabadussõjas võideldes vene agressiooni vastu. Kuidas saavad üldse venelased kuuluda erakonda nimega Isamaa, kui minu ja teiste põliseestlaste esivanemad võitlesid Sinimägedes venelaste vastu? See läheb põhimõtetega vastuollu.
Neiu on oma arust isamaalane 4. juuni 2019 23:06

4. juuni 2019 23:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
igas erakonnas on oma luurajad, 5. juuni 2019 14:38
kes infot vastalistele/oma erakonnale edastavad. Ladõndkaja on üks neist äraandjatest. Kaua veel?
Kahju. 4. juuni 2019 22:27
Saan väga hästi aru, et hääletan südametunnistuse järgi, aga hääletada lihtsalt inimese vastu, kes ei meeldi? Kui oled koalitsioonis, siis tuleks austada partnereid. Miks siis mindi ekrelastega kokku, kui erinevus nii suur? Ma ei saa mõttest aru. Minu hääle kaotasid.
4. juuni 2019 21:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Varsti naerame laginal TÄNU sinule.... 4. juuni 2019 22:02
Sinu perekond on sinu üle varsti uhke.....kui su nimi avalikkuse ette tuleb nagu priitk oma. Longid siis kohtulaua ümber ...ja rahvas irvitab
4. juuni 2019 22:32
Appi trollid ähvardavad oi kuidas kardan nende it ministrit
Sven Mixer 4. juuni 2019 23:07
jälle sina?Eerik-Niilus Gross?Kas kombinaatoril lõppesid ideed või ei ole kuskilt raha tulemas,mõisavõlgnik?
To: eile 21:53 ja 22:32 5. juuni 2019 08:07
Issand kui lapsik sa oled, sinu kommentaarid on kõike muud täiskasvanulikud.
4. juuni 2019 21:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Siilionu 4. juuni 2019 22:35
Parandan sõna reetur eelkõneleja arvamuses,asi on väärtushinnangutes ja neis peab inimene alati kindlaks jääma.
Naine 4. juuni 2019 21:44
Vaesekesed Ekrefantikud, ikka kahju vaadata, et kuhugi mujale pole oma aega praktiliselt kasutada, kui tegeleda nagu mingid mutikesed kuskil maal tegeleda tavalise keelepeksu ja aja surnuks löömisega. Hale hakkab selliste peale vaadates.

!!! 4. juuni 2019 21:22
VÄLJA ISAMAAST, Ladõnskaja!
4. juuni 2019 21:54
4. juuni 2019 21:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Munand 4. juuni 2019 21:44
tibu 4. juuni 2019 21:14
nojah..ta(Ladõnskaja) ju ka ajakirjanikuks õppinud..haa, haa
4. juuni 2019 21:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Proua väärib ainult kiitust.. 4. juuni 2019 21:12
Häbi nendele,kes kamariljat toetavad.
4. juuni 2019 20:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
4. juuni 2019 20:47
mul on ka palju põhjusi, miks mulle see inimene ei meeldi!
vot 4. juuni 2019 21:27
Vot on russitsism,mida pole eestikeelses jutus ilus kasutada.
4. juuni 2019 20:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
4. juuni 2019 21:15
Miks ta kuulub Isamaaliitu ?

Kuidas saab 4. juuni 2019 20:07
halvustada inimest,kel oli julgust ja ausust tõde välja öelda.Kui madalale võib lasta valitsusliikmete käitumise,et seda ka koalitsioonikaaslased välja öelda julgeks kartmata oma isikliku heaolu pärast.
Nii on 4. juuni 2019 20:31
Ladõnskaja isamaa algab Narva jõe tagant.
4. juuni 2019 19:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Võts 4. juuni 2019 21:03
Ega seal ka reetureid ei oodata, mis on reeturi palk ....
4. juuni 2019 19:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Viktooria Bljääd 4. juuni 2019 23:12
ta pole poluvernik.õppis keele enam-vähem ära ja saigi kodakondseks.Monacos kui väikeses riigis saad kodakondsuse olles 40a. seal elanud.
4. juuni 2019 19:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kas 4. juuni 2019 20:18
peab viisakalt sotside moodi Pikk Peetrit näitama??
4. juuni 2019 19:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Leo 4. juuni 2019 19:42
Võib-olla loodan enne tema peale, kui sinusuguse setu peale)
4. juuni 2019 19:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
4. juuni 2019 19:47
eestimeelne?!päikesepiste oled saanud või,oravanahk?
ery to 19.47 4. juuni 2019 19:59
ekre on kremli projekt
To ery 4. juuni 2019 20:32
Ja sina oled seevaldi projekt
estimeelne eestlane 4. juuni 2019 21:44
miks see eestimeelne sinul, eestimeelsel või siiski ehk venemeelsel, suure tähega on kirjutatud? Õigekeelega raskusi?
4. juuni 2019 19:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
lisan 4. juuni 2019 22:05
Kui Jumal mõistust jagas, jätkus seda mõnele kulbi, mõnele teelusika jagu, mõni udu istus puu otsas, ja jäi hoopis ilma...
lisan lisan -ile: 5. juuni 2019 00:08
jah, aga ven.ka-van.kadele anti ÜKS AJU kahekümne peale, pole midagi imestada, et neil mõistuse-puudujäägid on

4. juuni 2019 19:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kes siin poleks 4. juuni 2019 20:40
rikkuritest midagi ehitanud suht mõttetud teemad kes helistas kuhu ne serjoosna
hahahahaaa 4. juuni 2019 19:29
parteikõplaja istub tõlgiga kodus ja hoopis alfakolhoosnikud tiirutavad mööda kera ringi, et rahvuskaaslastega õhtust süüa ja bolshevike elu edendada: http://jerusalemday2019.com/prayer-breakfast.html https://www.youtube.com/watch?v=G_7aiB6p2vI https://www.riigikogu.ee/paeva-eelinfo/riigikogu-eelinfo-teisipaevaks-4-juuniks/ https://www.valitsus.ee/et/eelinfo?tid[0]=135 https://uueduudised.ee/uudis/eesti/siseminister-mart-helme-soidab-toovisiidile-iisraeli-ja-kohtub-ka-valge-maja-esindajatega/
4. juuni 2019 19:27
võiksid ikka mõelda seda isamaast lahkumise asja,sm.ladõnskaja.oled oma partei ju reetnud,parem oleks kui reformvoodite juurest asüüli otsiksid.
4. juuni 2019 19:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
A 4. juuni 2019 19:40
Latõnskajal ikka oli ERE vastu midagi -kui huvitab ,siis uuri kuskilt välja !
Elju Pikkov 4. juuni 2019 21:55
ERE päike ei meeldi talle äkki?
Ruts 4. juuni 2019 19:21
Palun rahu...nii väike Eesti ja rahu ei saa...palun olge inimesed ja ärge mõnitage
Laada 4. juuni 2019 20:22
ju mõnitab oma parteid.Ikka ei saa aru miks seal istub.Hoiab vist kohta kinni et tema asemele ei saaks eestimeelne inimene tulla.Hea hääletada Aafriika siia toojate eest.Väga hea nipp.

4. juuni 2019 19:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
jep 4. juuni 2019 19:22
ega vene kolhoosnikud
Huilo 4. juuni 2019 19:24
Molodets, hjelmeline!
4. juuni 2019 19:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Suisa Luisa 4. juuni 2019 23:16
4. juuni 2019 19:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Viktooria Bljääd 4. juuni 2019 23:17
ah,mis sa plärad-mine võta validooli.
4. juuni 2019 19:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Sellega on kõik öeldud 4. juuni 2019 19:22
Ladõnskaja on okupandi järeltulija.
oot-oot 6. juuni 2019 12:04
ega siseminister ole mingi beib, et peab ilus olema, inimese välimus pole enda teha, nii paljukest peaks mõistust olema, et seda pisiasja teada. Täiesti tavaline mehelik mees, mitte mingi ilu-Eedi.
Mari 4. juuni 2019 18:59
Kommentaarid on siin küll sellised nagu oleks sattunud kuhugi küla alkopoe taha ja seal terve kari kasimata mehi arutamas õlle-ja viinapudelite taga sakuskaga eesti poliitikat
Marile 4. juuni 2019 19:09
Tundud et viibid tihti külapoodide taga? Tundud selle teemaga päris kodus olevat? Mina näiteks ei jaga seda teemat, sest ma joon vbl 1 alkoholivaba õlu jaanide ajal ära ja kõik. Mul pole isegi alkomeetrit vaja.
Mari'le 4. juuni 2019 19:13
Kui kommenteerija nii kenasti kirjeldab poetagust eluolu ja seda millist kesvamärjukest keegi seal tarbib, peab ta ise selle osa olema. Mina näiteks ei suuda kirjeldada nii täpselt midagi, millega mul kokkupuude puudub.
Nii on.. 4. juuni 2019 19:16
Tahaks ka teada millist küla sa mõtled,kus poe taga sa mehi landid...

Hea põhjus? 4. juuni 2019 18:39
Soliidne ning kaalukas pakkumine reffifelt või sotsidelt?
Viktooria Bljääd 4. juuni 2019 23:18
refi käbisorkijad pakkusid ministrikohta.
4. juuni 2019 18:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Maimikule 4. juuni 2019 18:40
Seleta mulle palun lahti mõiste - ekrepalgaline?
Maimikule 4. juuni 2019 18:57
Kuigi ma andsin hääle EKREle, EKRE mulle selle eest palka küll ei maksa. Nii et mõtle enne, kui midagi kirjutad!
4. juuni 2019 19:59
palgast ei tea midagi,aga kriipsu said kirja küll,pooletoobine oravakasukas.
4. juuni 2019 18:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
! 4. juuni 2019 19:21
see oli Isamaa aastaid tagasi! Mart Laari ajal! Nüüd on mingi pashkat laialivajunud lehmakook kusagil karjamaal!

ain 4. juuni 2019 18:07
aga see ladõnskaja pole ju üldse eestlanegi-kuda ta saab kuskil hääletada?
nimi 4. juuni 2019 17:57
tädi on omadele võõras ja võõrastele jätkuvalt võõras
Nimele 4. juuni 2019 18:42
Just nii on, venelased piiritagant ei aktsepteeri siinseid venelasi. Nende mure on vaid näiline ja otsitud põhjus sekkuda eesti sisepoliitikasse.
4. juuni 2019 17:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
? 4. juuni 2019 18:00
mingisugustele rasvaliitlastele pidi ju kõige suurem oht olem arab ja must? nüüd mingi rasv jahub siin venelastest samas Mõisnik kiitis putlerit nii mis hirmus... marksism-leninism!
Oled mees või kelgunöör 4. juuni 2019 18:07
Tahad sellest äkki otse minuga rääkida? Või oled järjekordne ekraanitaha peituv k.a.k.a.püks? Tule räägime äkki sellest rasvateemast?
To: ? 4. juuni 2019 18:22
Tahad isiklikuks muutuda, aga palun, tule kohale ja räägime!
? 4. juuni 2019 19:12
To: ?/täna, 18:22 Tallinn, Vabaduse väljak, 05.06.2019 kell 16:00 olen umbes 150 kilogrammi kaaluv turske habemega mees, pikkus umbes 2 meetrit, 30-nendates. Tunned kohe ära sportlikus vormis oleva mehe, sinu-must-valge lipuga T-särk seljas. Aga tule ja ajame juttu
Irw! 4. juuni 2019 19:18
Sina muutusid ju isiklikuks? Miks peaksin mina oma kütust kulutama? Seega kobi ise pärnusse! Mind sinu kaal ja pikkus ei morjenda, need andmed võid kuhugi tutvumisportaali kirjutada. Mul elukaaslane olemas!
viisakas 4. juuni 2019 17:55
...peab ikka ÕIGESTI !!! kommenteerima, muidu modereeritakse viisakas ja kirjakeelne arvamus ära. Jõudu moderaatorile!!!
maakas 4. juuni 2019 17:50

4. juuni 2019 17:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
! 4. juuni 2019 17:51
eks te vanad rasvaliitlased minege ja siis puastage... midä junni on siin ärbelda???
!'le 4. juuni 2019 17:59
Järgmine T1bla tuli mulle ütlema, mida ma tegema peaksin. Äkki tuled ütled mulle otse seda? Või oled k.a.k.a.püks?
17:59 4. juuni 2019 18:03
Irw 4. juuni 2019 18:18
Tylen ja p0leerin varsti su näolappi, kui sa seda taidlemist ei lõpeta!
Isamaaliidu toetaja algusaastatest peale 4. juuni 2019 17:41
Põhjus Isamaaliitu ronida oli Riigikogu meepoti juurde ennast libistada. Selline mesine "naeratus" ikka näol.....osavad õngitsejad. Neid ikka imbub Respublika aegadest juba, kellel pole ei maailmavaadet ega väärikust. On võimu ja meepotihimu Ainult et väärikuse ja usalduse kaotamine on edaspidises elus meepotist olulisem.
naine1 4. juuni 2019 17:50
Just, ja põhjuseid umbusaldamiseks on mitu, aga ühtegi neist välja ei oska tuua. Lihtsalt noh, ei usalda ja kõik:)
! 4. juuni 2019 18:02
Isamaalitsikud? kõige põhimõtte vabam gäng! Kebigu ära sinna aardla poldrile!
4. juuni 2019 17:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
naine1 to Tubli 4. juuni 2019 18:58
Tahaks lausa sind näha, et missugune inimene, eelkõige EESTLANE- kiidab reeturi tegu?! Astub eesluse ja eestlaste vastu reetes ka oma erakonna? Mingi eriti rumal ja tähelepanunäljas isend.
4. juuni 2019 17:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
To: Respect! 4. juuni 2019 17:34
Ladõnskaja on okupandi järeltulija ja mida nemad eestlastega tegid? Kui Siberisse sõidad, võid sealselt eestlaste kogukonnalt küsida.
... 4. juuni 2019 17:36
Sul on vapustavalt hea huumorimeel.
To: Respect! 4. juuni 2019 17:39
Sinusugused, kes on unustanud eesti mineviku või ei viitsigi ennast sellega kurssi viia, tuleks maalt välja saata, koos nende ladõnskajate ja stalnuhhinitega, saate putja venemaal kaagutada, palju tahate! Abhaasias ja Siberis on palju õigusjärgseid eestlasi, kes väärivad eesti kodakondsust rohkem kui sina!
4. juuni 2019 17:45
Huvitav,mis sul ajude asemel on,Respekt?
to respekt 4. juuni 2019 19:02
jah,müts põlvele,ainus keda usaldada ja et neid rohkem ei ole,siis ettepanek Ladõskajale uus erakond luua ja ise erakonna esinaiseks, hurraaa!
Arvamus 4. juuni 2019 16:59
Selle loo valguses suureneb austus Jaana Toomi suhtes(ei ole maailmavaateliselt sümpaatne). Kõik mida erakonna juhatus otsustab ei saagi meeldida igale liikmele jne kuid erakonda kuulumise mõte peaks olema toetada selle erakonna otsuseid, eeldusel et otsused tehakse ju erakonna heaks. Oma arvamust on võimalik avaldada erakonna sees kui tähelepanuvajadusest ka väljaspool kuid: erakonna otsuste VASTU hääletamine on erakonna avalik nõrgestamine avalikkuse ja eriti opositsiooni ees. Jaana Toom ütles hästi-mis kasu on erakonna lõhkumisest! Jaana on olulisemalt analüüsivõimelisem!
see idi.o.o.t püüab yanat kopeerida 6. juuni 2019 00:50
kuid ausust ja intelligentsi napib madalalaubalisel
4. juuni 2019 16:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Jan'le 4. juuni 2019 17:10
Viki on okupandi järeltulija. Kõik, punkt. Mina valin rahvusluse, sinul ilmselt on poogen, kelle su laps koju tassib. Minul ei ole, sest mina hindan Vabadussõjas langenud eesti poiste ponnistusi mitte seda riiki mingile istitutsioonile maha müüa.
ansibiga vöid 4. juuni 2019 17:28
vastastikuprsetpoleerida
Kuule Jan 4. juuni 2019 17:42
Guugelda Andrus Ansip. Oled tema vana parteikaaslane vä

4. juuni 2019 16:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Vana kommunist 4. juuni 2019 16:57
Nikolajev oli õilishing
Kaup kauba vastu 4. juuni 2019 17:03
Nikolajevist oleks tehtud kohalik kuberner
? 4. juuni 2019 17:52
mis need Zimarjevid on?
4. juuni 2019 16:51
Vana kommunist 4. juuni 2019 16:48
Kaks ilma kolmandata ei jää- just nii palju on ta (Ladõnskaia) juba Erakonnale mäkra mänginud!
Kena NAINE 4. juuni 2019 16:47
selline võib igale erakonnale meeldida !
Rein 4. juuni 2019 22:02
Kus tal see ilu on? Laup on tal juba looduse poolt madal antud, see et suud torru ajab ja tobedalt naeratab, teda ilusaks küll ei tee, pigem vastupidi.
Kord Westmann peal ja Piibeleht all, siis jälle Westmann peal ja siis jälle peal ... 4. juuni 2019 16:47
1.03.2015 jaoskonnakomisjonides kindlaks tehtud esialgsete hääletamistulemuste põhjal sai Viktoria Ladõnskaja 1395 häält ning Sven Sester 1394 häält. Häälte teistkordsel ülelugemisel Tallinna Linna Valimiskomisjonis 2.03.2015 selgus, et ... Seega kujunes Viktoria Ladõnskaja lõplikuks häälte arvuks 1393 häält, samas kui Sven Sesteri häälte arv (1394 häält) ei muutunud Vabariigi Valimiskomisjon otsustab: 1. Jätta Viktoria Ladõnskaja kaebus rahuldamata Sven Sester: 04.2015-06.2017 Eesti Vabariigi rahandusminister 07.04. Viktoria Ladõnskaja-Kubits loobus rahvastikuministriks hakkamisest, sest
kole lugu 4. juuni 2019 16:44
Ladõnskaja on tilk tõrva meepotis.Vale erakond.Liitugu oravate või sotsidega-soovitan.Selline oma joru ajaja ei sobi Isammaa ridadesse.Pole ta mingi tegija,kujutab endale ette.
ei 4. juuni 2019 16:47
saa ta erakonda vahetada, siis ei pääseks ta pildile
16;47 4. juuni 2019 16:53
Kuid võimalus veel Raimondi juurde kolida.Kaks pead on kaks pead.
Ha haa 4. juuni 2019 16:42
Äkki peaks vikile suisa selle hääle eest eest presidendilt ordeni saama. Nyyd tuli kõva patrioot välja. Naljanumber!

Kui oled punane 4. juuni 2019 16:39
parem ikke 4. juuni 2019 16:42
ohh jummal! 4. juuni 2019 16:37
Ja Isamaa pakkus talle veel ministri kohta.
Ei EKRE IKKE-le 4. juuni 2019 16:32
Aitäh riigimeheliku mõtlemise eest, lugupeetud V. Ladõnskaja-Kubits.
To: Ei EKRE IKKE-le 4. juuni 2019 16:55
Kubits on okupantide järglane. Keegi kelle vanemad tungisid 40ndate alguses jõuga Eestisse ja okupeerisid selle riigi ja sinu vaarisade kannatused kodusõjas ära nullis. Mõtle enne kui midagi kirjutad!
hurraaa hurrraaa hurraaaaaa ...jelagu ! 4. juuni 2019 16:58

4. juuni 2019 16:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
4. juuni 2019 16:33
Kus kohas see selgroog. Ta ju suisa vales erakonnas. Hetkel ta töötab ju täielikult erakonna vastu. Ta peaks isamaa erakonnalt kiga saama.
hmm 4. juuni 2019 16:59
hurraaa hurrraaa hurraaaaaa ...jelagu !
Koogutaja 4. juuni 2019 17:44
16:30...ikka selgrooga kummargil Riigikogu meepottide juures limpsimas. Selleks peab tugev selgroog olema, et kangeks ei jääks seljalihased
4. juuni 2019 16:16
Nyyd laigitakse ja tunnustatakse seda ladõnskajat, nagu kõva isamaaline. Ptüi, polnud too ladõnskaja häält midagi väärt, kuna läbi neil see ei läinud nagunii. Ma yldse ei saa aru, miks teda erakonnast veel kinga pole saanud🤔
hulk 4. juuni 2019 19:26
aga ta tõi erakonnale hulk venelaste hääli
Isamaa 4. juuni 2019 19:35
Mida rohkem seda eestlaste huve kaitsvat erakonda laimate,seda rohkem asuvad eestlased tema kaitsele.
Riho Kivila 4. juuni 2019 16:14
Vaatasin eile seda Mart Helme pommitamist ja parteituna pean tõdema, et parimaid otsekoheseid vastuseid pole ma sealt saalist kuulnud. Loogikaga pole mõtet kembelda. Opositsioon tegi ennast lolliks, seda kõik. Pole kunagi olnud EKRE toetaja, seekord sain Mart Helme hoiakust aru, räägime asjadest otse ja nii nagu nad on. Õige!
kallis Riho, 4. juuni 2019 16:19
nüüd on Sul hea koht järele mõelda, miks peaksid edaspidi olema siiski ekre valija. jah, ehk pole sa mõne asjaga nõus, mis nad räägivad, aga suures plaanis on nad ainsad, kes Eesti kestmajäämise eest võitlevad. see on kahjuks karm reaalsus. ja Sina saad sellest aru, kui natuke mõtiskled. jõudu Sulle sel teel!
hahaa 4. juuni 2019 21:05
kas te eraldi tuba ei taha omale võtta või näiteks kapist välja tulla? mõistusega eestlased ei taha iga päev sellist lalisevat kolhoosipläma lugeda
4. juuni 2019 16:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Eestlaste 4. juuni 2019 16:45
vastaline pole mingi memm, pigem _-.¤
kõik õiged põhjused 4. juuni 2019 16:08
venelastele ei saagi kunagi meeldida, olgu nad kasvõi isamaa pareis. siit järeldus, valitsus ja selle liikmed ajavad õiget asja.

4. juuni 2019 16:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ohhoo, tegi ennast märgatavalt naiivseks, hall vares, ei muud. 4. juuni 2019 16:29
Rahvasummas nakatud tihti mitte üksi haigustesse, vaid ka rumalusse. Üks venelasest näitleja ütles kord: Kui inimene "turak", siis on ta seda kauaks!
to Milvi 4. juuni 2019 16:38
kaldun arvama, et Ladõnskaja teeb selliseid käike enda reklaamimiseks, hallis massis ei paista silma aga niimoodi ta jääb inimeste meelde. ja kui tulevad uued valimised, siis keegi ei mäleta, miks ta nii hääletas, aga meenub, et- oo, jaa, see oli see tublikene, kes ei kartnud vastu hakata.
hmmm 4. juuni 2019 17:00
hurraaa hurrraaa hurraaaaaa ...jelagu !
sulev 4. juuni 2019 17:34
Julge naine,kysige ta käest,palju käbisid oravad talle andsid.
Milvile. 4. juuni 2019 17:50
Pole viisakas ennast kiita.
anka 4. juuni 2019 16:04
Jah, 4. juuni 2019 16:46
istugu kodus, kuid ikke oma PÄRISkodumaa kodus
pai moderaator 4. juuni 2019 15:58
kuhu Sa mu kommi peitsid, ma hakkan Sind tõesti reffiks pidama:(
maakas maalt 4. juuni 2019 15:56
Sina Ladönskaja oled vales erakonnas.,töenäoliselt ootab akna all sind ka Kaljulaid,seltsis segasem
Nii on 4. juuni 2019 20:59
Vähe sellest, ta on vales riigis. Tema isamaa on Narva taga
aleksander 4. juuni 2019 15:55
kes sa omaarust oled venelastele pole sinusugust ammugi vaja
See daam on ainuke ajude, südame ja mõistusega inimene seal koalitsioonis 4. juuni 2019 15:58
to see daam.... 4. juuni 2019 16:21
see ja daam? lubage naerda. baaaaba.
naine to see daam 4. juuni 2019 17:57
No kuidagi KaKa retoorika koalitsiooni ründamisel "südametunnistus"- naljakoht!! Küigu tõesti papa käest, kuhu raha pani:)
4. juuni 2019 15:52
Oli hale vaadata,kuidas meie siseminister ei osanud viisakalt vastata.Kahju,kui närvid ei ole korras.Mingi eetika ja viisakus peaks ikka sellises ametis olema.Köige naljakam,et ikka süüdistavad näputäis reffe ja sotse?!Mina ei poolda kedagi,kuid seda tean,et töökaaslasi tuleb austada,rääkimata valijatest,keda on nii suur hulk
hale oli 4. juuni 2019 16:00
küsitlejate kavalaid muigeid vaadata, Stalnuhhin andis neile adekvaatse hinnangu.
Jälle ei sobi, kui kakat maha tehakse ja Marti kiidetakse... 4. juuni 2019 16:07
Sinu kommentaar suunati modereerimisele.
mulgieit 4. juuni 2019 15:52
seekord jätsin põhjused lugemata:) ega Helme nüüd see kõige usaldusväärsem alfa ole, aga nood refi repsid on end ammendanud vähemalt Rõivase ajast kui mitte varem ja kohe mEtte ei taha neid lähimas tulevikus võimul näha. need eilsed kavalad süüdistavad koonukesed olid nii ebameeldivad, ausalt, kogu jama võttis Stalnuhhin ülimalt adekvaatselt kokku. Uskumatu, soovin istuvale peaministrile pikka vastupidamist.

Allan Illar 4. juuni 2019 15:51
nõus 4. juuni 2019 16:22
vihje ka: 4. juuni 2019 16:47
16.oo rong Baltiiskii voksal, pilet ei ole nii väga kallis
Kusma 4. juuni 2019 15:38
Viktoria is a nice woman and also wise, but as she continues, she is heading to the plague of opportunism. In this way, victory will not be seen. There is a loss after losing with plenty of eye water.
hmmm 4. juuni 2019 17:01
hurraaa hurrraaa hurraaaaaa ...jelagu !
4. juuni 2019 15:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
tinasõdur 4. juuni 2019 15:39
Joondu, valvel ja nüüd rohelisele nupule - vajuta !
Allan Illar 4. juuni 2019 15:50
See samune, et Sa tinasõdur mine kaPerse !!
selgeltnägija 4. juuni 2019 15:51
nemad on sinna läinud head pensioni teenima
partei-veebel 4. juuni 2019 15:52
Kasarmu taga võite kakelda, aga kaevikus tuleb ikka õigele poole tulistada!
Miks... 4. juuni 2019 16:11
Nemad ei ole erakonnas niisama, ausad mehed ikka ja tahavad teha ausat tööd. ÕIGED EESTLASED ütleks selle peale
täiendus 4. juuni 2019 16:24
Elagu uus kolmikliit!! 4. juuni 2019 16:34
Sa tobedik"kurb et" 15:37 ära laima Tamme ja Saaremäed. Omale plusspunkte ka ära pane. me teame kõik kuidas on võimalik siin ennast premeerida või vaenlasele miinuseid panna kapaga!!!
Elagu uus kolmikliit!!!! 4. juuni 2019 16:52
Said nüüd. Panin sulle ka kurb et 15:37 kapaga miinuseid
4. juuni 2019 15:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Vaikka voissa paistais. Vöi nii noor ja juba venelane 4. juuni 2019 15:48
Arvamus 4. juuni 2019 15:35
Inimene vales erakonnas. Hääletamine toimub meil erakondlikult.
Mare 4. juuni 2019 15:52
Ladõnkajal peaks häbi olema, kes ta sihuke on,et valitsuse vastu läheb. Astugu välja kui ei meeldi. Lootus, et teda ei vali enam keegi.
Nagu nõukaah 4. juuni 2019 16:02
See ongi parteilaste suur nõmedus, tuleb nõukaaeg meelde. Mõtle ja arva kodus kapi taga aga avalikult kummarda, saluteeri ja raporteeri
onu 4. juuni 2019 15:33
Mis on äraandja palk? Proua soovitan väga mõelda mõnda meelepärasemasse erakonda astuda.
Tegelikult 4. juuni 2019 16:03
Kogu see praegune koalitsioon on eesti rahva äraandjad
eks nad tee diskoerakonna 4. juuni 2019 17:59
koos mõne teise aknaalusega.
jep 5. juuni 2019 00:07
äraandja palk on ju õhtusöök väljavalitutega: http://jerusalemday2019.com/prayer-breakfast.html https://www.youtube.com/watch?v=G_7aiB6p2vI välislähetuste all lehe allosas: https://www.riigikogu.ee/paeva-eelinfo/riigikogu-eelinfo-3-9-juunini/ https://www.valitsus.ee/et/eelinfo?tid[0]=135 https://uueduudised.ee/uudis/eesti/siseminister-mart-helme-soidab-toovisiidile-iisraeli-ja-kohtub-ka-valge-maja-esindajatega/

Kas ajakirjanikud ei tunne poliitikuid? 4. juuni 2019 15:30
Miks selle uudise juures on Kristiina Kallase pilt?
null 4. juuni 2019 15:30
Erahuvid erakonna huvidest üle? Sellise inimesega ei saa luurele minna, sest alati võib lasu (temalt) selga saada.
meie pere valis seekord isamaad 4. juuni 2019 15:29
aga võite kindlad olla, et kui see eestlusvastane baaba isamaas edasi saab olla, on teil 5 häält järgmistel valimistel vähem. luban!
olen alaline Isamaa valija 4. juuni 2019 17:02
mind ei häiri Ladõnskaja, ega koalitsioon koos ekrega ja keskist peaminister kaasaarvatud:) seekord tundub üsna lai esindatus olevat, tore ju.
Miks 4. juuni 2019 15:28
Ladõnskaja siis passib vales erakonnas, mine sinna end hästi tunned.
Ei saa aru... 4. juuni 2019 16:19
Jääb küll selline mulje, nagu oleks mingi "salakuulaja" seal erakonnas. Ei kujuta ette, kuidas ta teistega "tööd" hakkab tegema. Neid vaateid, mida ta esindab, ei ühti küll sellise käitumisega.
Ei 4. juuni 2019 15:27
Kõige suurem reetur ja peapõhjus oled sa ise.
kaks korda juba oma valemeelsust näidanud 4. juuni 2019 15:26
ega see nii ei jää, erakonna silmis oled juba ebausaldusväärne. Ehk leitaks esulle mõni teine koht.
Vmaamiis 4. juuni 2019 15:26
Inimene,kes on õigustanud Stalini repressioone,ei peaks üldse Riigikogusolema!!
"vürtsitüdrukust" 4. juuni 2019 15:25
Üks mässaja ei tee paha!
hmmm 4. juuni 2019 17:02
hurraaa hurrraaa hurraaaaaa ...jelagu !

Kati 4. juuni 2019 15:22
Laada võiks minna sotside ridadesse.Sinna sobib ta rohkem.Tervitan sind sotside märgiga--pikk peetriga.
Onju... 4. juuni 2019 16:23
RP 4. juuni 2019 15:21
Ehk oled valel poolel. Hetkel on vaja ikka vaadata kelle poolt oled ja mis su valijad asjast arvavad. Mina ei valinud Isamaad selleks, et seal oleks sellised tegelinskid kelle peale pole võimalik kindel olla. Mis te läksite koalitsiooni? Jäänud siis kõrvale kui miski ei meeldinud.
uu 4. juuni 2019 15:36
mida arvavad valijad? Kui riigikogu liige ei tohi hääletada nii nagu õigeks peab, ei saa valija midagi arvata. üks kama kõik. See hääletamine riigikogus on normaalele inimesele alandav, kes selle vastu peab, ei hakka teine kord mõtlema - vajutab nuppu, mis lubatud ja kindlustab mingi tulemuse, mis ei vaja arutamist. Koletu sund ikka inimesele, kellel mõistus olemas, aga mõistus annab siin rahakotile rohelise tee,
Raha 6. juuni 2019 00:59
ladõnskaja on raha peal väljas. venelased teda ei usalda.