Sisuturundus

KangooJumps – pööraselt lõbus trenn, mis põletab korraga kuni 1000 kalorit! 

Maris, KangooJumpsi huviline, 4. juuni 2019, 09:33
Vaatan videot KangooJumpsi trennist ning ei suuda ära imestada – inimestel on jalas kummalised saapad.. aga ometi hüppavad nad nagu kängurud! Ja vähe sellest, kõigil tundub olevat pööraselt lõbus.

Treeningu Eestisse toonud Anzela märkas KangooJumpsi videot mõni aeg tagasi internetis.. ning see oli armastus esimesest silmapilgust. „See tundus nii äge! Tahtsin kohe ise proovida,“ õhkab ta. Niisiis läks naine instruktorite koolitusele, ilma et oleks kunagi KangooJumpsi saapaidki jalga proovinud. „Eks natuke läks aega, et tasakaalu kätte saada, kuid tunne oli võimas. See lihtsalt on minu teema,“ kinnitab Anzela.

Kui saabun laupäeva pärastlõunal KangooJumpsi näidistrenni, on juba kohal kümmekond naist. Kõigil on saapad jalas ning nad tipivad kerge sammuga mööda saali. 

Hakkan spetsiaalseid (kaks kilo kaaluvaid) saapaid jalga sikutama, kui Anzela märkab minu rõivastust. „Oi, sul peavad olema pikad püksid või pikad põlvikud! Muidu hakkavad saapad hõõruma ja sa ei saa trenni lõpuni teha,“ teatab ta. Õnneks on treener olnud ettenägelik ning haaranud kaasa portsu põlvikuid, millest ühe paari ta mulle ka ulatab.

Sokid ja saapad jalas, tõusen püsti. Anzela soovitab mitte keha krampis hoida, sest just siis kaob tasakaal. „Nagu igas trennis, tuleb kõht sees hoida ja pingutada tuharaid. Aga sa ei tohi krampis olla – tunne end hoopis vabalt,“ seletab ta.

„Eks tasakaalutunnetus võtab aega – kellel läheb see väheke kiiremini, teisel aeglasemalt. Võib-olla saavad kohe algul paremini hakkama need, kes tegelevad rulluisutamisega,“ lisab Anzela. 

Poole treeningu peal tekib tasakaalutunnetus

Trennisammud on põhimõtteliselt sellised nagu tavalises aeroobikas. Tõsta ühte jalga, siis teist. Hüppa kohapeal. Astu ette ja kõrvale. Mis eristab seda tavapärasest aeroobikast, ongi tõik, et jalas on spetsiaalsed saapad. Lisaks on niimoodi kõõlumine ja tasakaalu hoidmine pööraselt lõbus. Nalja on nabani ning kõige selle keskel tunnen, kuidas laup läheb järjest higisemaks. Pole ka ime, sest lubatakse, et KangooJumpsi ühe trenniga on võimalik kulutada kuni 1000 kalorit!

KangooJumps demonstreerib mulle ehedalt, et treening ei pea olema igav ja nüri. See võib olla tõeliselt lõbus (eriti, kui sõbranna on kaasas) ja samal ajal efektiivne. Boonuseks on seegi, et pärast trenni ei jää lihased valusaks. „Tänu KangooJumpsi saabaste unikaalsetele omadustele väheneb kokkupuude kõva pinnaga 80% võrra – see aga tähendab, et põlvedele ja lülisambale langeb väiksem koormus,“ selgitab Anzela.

Muide – treening sobib igas vanuses inimestele. „Isegi minu 65-aastane ema proovis KangooJumpsi ja oli sellest vaimustuses! Ütles, et käiks ise ka, aga paraku ei ela ta Tallinnas,“ muigab treener.

Võttes pärast 45 minutit saapad jalast, tekib tunne nagu tahaks veel edasi hüpata. Maapind kõigub veidi. Umbes kümne minutiga läheb see aga üle. Nagu Anzela lubas, siis lihased valutama ei hakka. Järgmisel päeval oli vaid tunne, et tahaks uuesti KangooJumpsi trenni minna!

Tekkis huvi? Vaata täpsemalt SIIT!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee