sellest, et 4a laps ei liiguks üksi tänaval kus sõidavad sõidukid ja järelvalveta laps satub sõiduteele. Kas see lapsevanem on võimeline last kasvatama?
Keelame, vangistame, karistame 1. juuni 2019 19:53
Ja kui keegi jääb ka siis auto alla, siis piirame kiirust 10 km/h. Ja kui ka siis jääb keegi auto alla, siis piirame kiirust 5 km/h.. Ja kui ka siis jääb keegi auto alla, on süüdi ikka autojuht, mitte jalakäija, eksole?
Siis tuleb autod keelustada. Ja ka lennukid, sest nee kukuvad alla. Rongid tuleb seisma panna, sest iga nädal hukkub keegi rongi all. Prügiautod tuleb keelata - on nemadki inimesi surnuks sõitnud. Alkohol - parem ei räägigi. Tubakas - uhh..
Kui jalgratturid Kalamajast välja peksta, saaks enam-vähem OK liikluspildi.
Autodele on sealses miljöös ca 40 km/t täiesti aktsepteeritav.
Selle poliitiku asja peaks tegelikult Lastekaitse liidus üles võtma ja või olla et tuleb vanemlike õiguste kallale minna.
Arvestades, mida peab juht liiklusseaduse järgi tegema, kui teel või tee ääres on väike laps, teeb ikka tigedaks küll, et pühad lehmad isegi siis ei suvatse isegi piirkiirusest kinni pidada. Kuna loomi ei pea üleskutse mitte olla loom, siis ega muud üle ei jäägi kui ohtralt füüsilisi tõkkeid.
Ega palju teha midagi olegi. Katsetada saaks 40 km/h piirkiirust asulates ja 20 km/h piirkiirust praegustel 30 km/h aladel. Aga ilma karmide karistusteta sel poleks suur mõtet.
Ainsad , kes piirkiirusest kinni pidasid ( Vääna, Tabasalu) tundus nagu seisaksime tee peal. Kõik vajutasid gaasi, kuis jaksasid. Ühtki politseipatrulli 10 päeva jooksul ei õnnestunud kaugelt ka näha. Neid vist polegi
Liikluspiiranguid on vaja neile, kes ise mõelda ei suuda. Hoia silmad- kõrvad lahti ja ole hooliv oma kaasliiklejate suhtes. Paljudel autojuhtidel on suhtumine et tema ja maailm.
Liikluspiiranguid on vaja neile, kes ise mõelda ei suuda. Hoia silmad- kõrvad lahti ja ole hooliv oma kaasliiklejate suhtes. Paljudel autojuhtidel on suhtumine et tema ja maailm.
Vahet ei ole millises linnas või millisel teelõigul, olen tähele pannud, et mitte kuskil ei peeta piirkiirustest kinni.Ikka leidub inimesi, kes sõidavad linnas 60ga, 70 alas 80ga või 90 alas 100 või lausa 110ga. Pidevalt tehakse mõtlematuid möödasõite. Erilised nahaalsed ajuinvaliidid on just kallimate ja võimsamate autode juhid. Et kui mul on 150+kW, siis ma lihtsalt sõidan sust üle.
Mis eestlastel viga on? Kas tõesti on nii kiire mulla-madise juurde v? Kas tõesti peame kellegi ära t@pma?
Koolide juures ristmikel ja üldse ülekäigu radadel teed ei anda, sõidetakse piltlikult üle varvaste.
ei mingeid lamavaid politseinikke. teaduslikud uuringud ütlevad, et lamavad politseinikud ja muud kiirust vähendavad tõkked tapavad aastas palju rohkem inimesi kui säästetakse selle pealt, et kiirused on nende tõttu väiksemad. kuidas - pääste, kiirabi ja politsei, kes peavad jõudma kiiresti sündmuskohta, peab samuti kiiruse alla võtma. iga selline takistus lisab 10 sekundit aeglustuse ja kiirenduse näol ajale, mis kulub sündmuskohale jõudmiseks. kiirabi sõidab kuuest lamavast politseinikust üle ja ongi kohe +1 minut, et abivajajani jõuda. see minut võib väga kergesti maksta abivajaja elu.
Tundub et auto ajas mööda kõnniteed last taga ja isa mõõtis kiirust kui laps kätte saadi.99% inimesi ei suuda auto kiirust silma järgi määratleda kas on 30 või 45kmh.
Kas see auto sõitis kõnniteel? Kui ei, siis miks laps autoteele ette jooksis? Kus vanemad samal ajal olid? nemad ju vastutavad nii väikse lapse heaolu ning tervise eest.
Tüüpiline. Kui enne oli poliitik ja riigikogulane, kes oleks võinud midagi reaalselt ära teha, siis teema ei huvitanud. Kõik on parimas korras. Aga kui oma laps auto alla jääb, siis tuleks kohe ja kiiresti midagi ette võtta.
Lisaks muidugi veel naiivne mõtteviis, et mingi liiklusmärk rullnokka korrale kutsub. Rullnokk võib ka 10 km/h alas 100 km/h sõita. Selle peale ei tule või?
Ja kuidas see laps sinna auto ette üldse sattus? Ülekäigurajal kuidagi, üksinda? Vanematega?
Kalamaja on lumehelbekeste rotilõks. Sel asumil on säärasena mõte vaid kujul, kus tänavaääred pole autosid pungil täis. Sel juhul aga ei peaks ka Balti jaama turule ega Telliskivi kvartalisse autosid lubama. Praegu ühed võtavad kasumi, teised "täidavad liikluseeskirju". Voltast kesklinna võiks olla mõni tee ... praegu tuleb Sõle kaudu sõita.
Näide Veskimöldrest (võetud veebist):
Esiteks ei taha, ei suuda ega kavatse pea ükski autojuht kinni pidada 30 km/h piirangust. Kõige kummalisem, et politsei sellist olukorda soodustab, olles tühistanud märgid, mis muudavad Veskimöldre samaväärsete ristmikega piirkonnaks, samuti keeldudes paigaldamast nn lamavaid politseinikke.
Teiseks on veoautodel rangelt keelatud sõita läbi Veskimöldre. Ka nemad lihtsalt irvitavad keelu üle.
Elan Õismäe tee siseringi ääres, kus on õueala. Vähesed juhid hoolivad sealsest piirkiirusest. Eriti jäävad silma vanemad, kes oma lapsi lasteaedadesse ja koolidesse viivad ning neil seal pärast järel käivad.
KOMMENTAARID (39)