Kui õueala märgi piirkonnas sõitmine juhile selge on, siis peaks ka avatud ustega trammist mööda sõitmine selge olema. Sest reegel on ju põhimõtte poolest sama: jalakäijal on eesõigus, pead sõitma nii, et saaks pidama, kui mõni jalakäija ootamatu liigutuse teeb või kuskilt välja hüppab.
See reegel, et seisvast avatud ustega trammist võib ettevaatlikult mööda sõita ei ole uus. Olen ise nii teinud sadu kordi ja midagi pole juhtunud ! Kui näiteks kujutada ette olukorda, et trammiliiklus seisab mingi paar kilomeetrit eemal toimunud avarii tõttu, siis on trammijuhil 2 võimalust. Ta paneb uksed kinni ja reisijad lukku ja autod saavad mööda sõita või jätab uksed lahti ja sisuliselt paneb autoliikluse seisma.
Seekord jään arvamuse juurde, et LE annab normaalsed juhised.
Kui Trammi peatus asub avateel siis peab peatuma koos trammiga! Muidu tuleb politseinik ja koputab tuuleklaasile ja teeb noomituse või trahvi. Ja vangutab pead aiaiaii kes see siis liiklus rikub?
Ei tohi ja ka ei tohi ette peatuda! Trahv või hoiatus/ 1. juuni 2019 00:02
Autokoolis juba saad sellest teada et "EI TOHI"! Sellest võid USA mõrva katse süüdistuse saada, Austraalias saad samuti ja juhiload lähevad nagu niuhti, Saksamaal ka, Soomes ka, Rootsis ka, Kanadas ka ja samuti ka Eestis kas just mõrvakatse süüdistuse!
Mina pidin jääma auto alla kui trammist väljusin...Jalg riivas mooduvat autot... pool sekundit varem oleks auto all olnud... Vot niii Tramm jääb seisma peatuses.. peatub ka auto olenemata sellest kuidas trammi uksed on..
Ma võin aru saada küll aga ma ei saa aru, suur kiirus on piisavalt väike kiirus? Teedel tänavatel on näha, kuidas kellelegi kiirus mõjub ja kui linnas on lubatud 50 ja sa lähened trammile kasvõi 30-ga ning viimasel hetkel hüppab keegi välja või jookseb trammi, kas oled suuteline paugust peatuma? Olen kindel, et ei. Olen ikka selle poolt, et uksed oleksid kinni, on kindlam ja neid viimase sekundi hüppajaid on küll ja veel. Aga eks meie liikluse parandajad ja küsimuste tegijad on targad ja asjaga kursis, et tulevane juht peab teadma, kui ruttu 0.7 promilli kehast välja läheb jne. Edu vaid.
Selle kommentaari peale ütleks, et tuleks avatud trammiustest möödumine siiski ära keelata. Sa tõesti tahad öelda, et sa ei suuda valida kiirust vastavalt sellele, kui kaugel see tramm sinust on, niimoodi, et sa igal juhul jalakäijale teed antud saad?
Kui suur kiirus on, piisavalt väike kiirus, mitu km/h???? See on enamvähem sama, nagu on anekdoot, kuidas sa kiirust mõõtsid, silma järgi, silma järgi võid oma ti...i pikkust mõõta... Varsti mõni mööduva auto esiklaasis lõpetab oma väljumise.
Selline vastus annab ainult õigustust autojuhtidele, kes arvavad, et 50km/h on piisavalt väike kiirus trammist möödumiseks ajal, kui inimesed väljuvad. Eks selline umbmäärane sõnastus kehtib seni, kuni keegi auto alla jääb.