Eesti uudised

Päästjad on valitsuses sügavalt pettunud: meid on lihtlabaselt petetud, vajadusel alustatakse aktsioonidega

Toimetas Hindrek Pärg, 30. mai 2019, 23:12

128 KOMMENTAARI

a
Ah nii/ 3. juuni 2019, 10:44
Mina olin sügavalt pettunud kõiges mida tegi reformistlik valitsus sest ma ei tea ühtegi asja mida nad olid õigesti teinud, vaesus aina kasvas. pensione ega abirahasid ei tõstetud, arstiabi saamise võimalus kaotati ära kohapeal, majandus seiskus jne jne.
z
Zanussi/ 1. juuni 2019, 16:41
Päästjad-politseinikud on palgatõstmisel prioriteedis.Ega"s Tallinn ju ühe päevaga ehitatud.Külmiku-Taavi tegi puhta vuugi reservidest,sealt need hädad hakkasid."Sidruneid" ju rohkem polnud kuskilt võtta!
e
Endel/ 1. juuni 2019, 10:44
Miks riigikogu omad tõstsid endal 500 euri kuu palka. Kuidas see võimalik. See pole ju normaalne
a
A/ 1. juuni 2019, 08:47
n
Nii on/ 31. mai 2019, 19:47
Oravad kandivad raha Eestist välja ja see pole enam mingi uudis, nad on seda juba aastakümneid vaikselt teinud. On ju Siimul pangad käpa all. Ja sotsid on majanduslikult lihtsalt küündimatud ja lisaks veel ka süüdimatud ka.
n
Nii on/ 31. mai 2019, 19:39
Oravad kandivad raha Eestist välja ja see pole enam värske uudis, nad on seda aastakümneid vaikselt teinud. On ju Siimul pangad käpa all. Ja sotsid on majanduslikult lihtsalt küündimatud.
t
To: to irw/ 31. mai 2019, 19:32
EKRE pole 2 aastat olnud, vaid kõigest 2 kuud. Jutt käib EKREst mitte KEst.
n
Nii on/ 31. mai 2019, 19:30
Ma olen lootuse juba ammu kaotanud, et mõni normaalne valitsus seal pidama jääb, sest oravad ja sotsid aina lõhuvad neid valitsusi, kuhu neil asja pole.

t
To Urmas/ 31. mai 2019, 18:24
teadusele tuleb kindlasti tõsta, muidu näed saa "heade" mõtete linna kutsekale ei jätku pappi korruptiivseks sahkerdamiseks.
1
10:28/ 31. mai 2019, 18:21
Orav s.rattas nii kui pukile sai nii kohe tõstis ka palku.
t
To 10:11/ 31. mai 2019, 18:20
Ministrite, kantslerite ja riigikogulaste töö tuleb teha vabatahtlikuks. Siis jääb raha ka päästjatele alles.
t
To irw/ 31. mai 2019, 18:16
t
To Sass/ 31. mai 2019, 18:10
Siis tuleb päästjatel streik väljakuulutada, kunu palga tõstmiseni. Ja vahi kui kiiresti raha leitakse. ;)
õ
Õigus/ 31. mai 2019, 17:24
Mis viga. Õed ja hooldajad saavad palju vähem. Ega nendegi töö päästjate omast kergem pole. Vastutus ehk suuremgi. Miks nemad peavad leppima sandi sentidega. Pole õige vinguda kui sellise raketöö tegijad peavad rahul olema ja veel tingimused millistes sefa tööd tehakse. Pole parata. Tuleb leppida. Ja teistega solidaarsust jagada. Pole te paremad.
o
Oodake natuke/ 31. mai 2019, 16:37
Ansip on Euroopas Eesti reservid tuhande kordseks kasvatanud. Varsti saadab rahalaeva teele
k
kannatage/ 31. mai 2019, 15:46
veel veidi-Ansip teeb uue valitsuse ja siis on raha nagu laga mida jagatakse lahkelt nii päästjatele,teadlastele kui ka kultuuritöötajatele

v
vabatahtlik/ 31. mai 2019, 14:43
Austet päästjad, vaadake palju teie virma boss ja teised jupijumalad maksumaksja raha endale tasku topivad. Ei mingit vastutust. Vot seda tuleb hakata jagama.
y
Y/ 31. mai 2019, 14:34
Kunagi hõikas evelin ilves kohtudes päästjatega et tehke tõõd ja ärge virisege...
n
Nemad/ 31. mai 2019, 13:54
peaksid saama sellist palka nagu riigikogulased.Millegi parast meie riigis ei joua raha nendeni kelleni peaks joudma .Lopetage oma taskute taitmist ja andke ukskord ka nendele kes toeliselt oma tood teevad.
p
Päästjate / 31. mai 2019, 13:23
palga tõstmisega olen siiralt nõus. Aga õpetajad võiks nüüd küll juba veidi oodata, mu meelest neil ju mitu aastat järjest palka tõstetud ja koolitööd aina enam arvutisse kolinud. Ei mingeid vihikupakke jmt. Isegi hinded tulevad protsendiliselt. Ja kultuuritöötajad - need, kes riigi palgal, neil jubapäris hea palk. Kes aga omavalituste palgal - hea, kui pool sellest kätte saab. Milleks neid kääre suurendada
ä
äkki hoopis/ 31. mai 2019, 13:05
tõsta neid sissetulekuid 10 senti ja saab öelda, et tõstsime ju.
m
mis see Ansipi punt / 31. mai 2019, 13:02
siia puutub, mulle ka ei meeldi, et üks ekre minister keeldub töötamast, mitte palka vastu võtmast?
k
kommunism/ 31. mai 2019, 13:00
pidi ka mingil aastalm saabuma, andsime aega atra seada, aga ei tulnudki.
j
ja kui sul/ 31. mai 2019, 12:59
näiteks pole raha, kuidas ostaks mõne vajaliku asja?

i
ILVES/ 31. mai 2019, 12:22
tõestas, et Läti nainegi mõjub vanale mehele hästi. Eesti mehed, Lätis käige silmad lahti, seal on igasugust tervist turgutavat kraami.
n
nad juba/ 31. mai 2019, 12:11
aastaid käivad meil tööl. ja kurta ei saa, sest igati töökad.
s
Sass/ 31. mai 2019, 12:00
Kahjuks tõsi. Ja ka kurb. Aga huvitav, mis saab siis, kui näiteks Jüri Ratase korter või maja võtab tule hõlma alla? Jah, päästjad muidugi lähevad ka siis, nad on päästjad ja nad on tublid, väga tublid. Aga mida tunneb siis J.Ratas oma sisimas, vahtides ammulisui tublisid mehi, kes päästavad tema elamist?
e
e./ 31. mai 2019, 11:40
Millest Kallased ja Kaljulaid kohvikus rääkisidki? Arvestades kaht viimatist protestimarssi võisidki just need teemaks olla.
i
irw/ 31. mai 2019, 11:36
Andke valitsusele aega atra seada, need asjad ei käe näpunipsust või häälkäskluse peale nagu telekas seina peal käima, või valgustus.
i
irw/ 31. mai 2019, 11:34
EKRE on vaid 2 kuud valitsuses olnud ja juba oodatakse pudrumägesid ja piimajõgesid. Nagu linnupojad kevadel nokad pärani.
e
31. mai 2019, 10:46
Esiteks käivad päästjad samapalju tööl kui tavagraafikuga, lihtsalt ollakse mitme päeva tunnid korraga. Normaalne palk saadakse kahe töö pealt kokku. See tähendab, et inimene peab kuus topelt tunnid tööl veetma,et keskmist tasu saada. Oleks ka priitahtlik päästja, kui poest saaks süüa priilt,kütust tangiks priilt, maksud priilt jne. Peret ei pea üleval, et ütled lastele ja naisele, et mul raha pole aga olen lihtsalt tubli ja kiiduväärt. Riigil muidugi hea meel tasuta teenuse üle. Soovitus vingujatele, et päästja palka soovib..siis hakake ise ka priitahtlikult oma ametit pidama saate ka kiita
ü
ühinen Urmasega,/ 31. mai 2019, 10:46
Kutsun valitsust üles kõigi nõudmised täitma ja siis tagasi astuma ---ega neid rahule niikuinii ei jäeta ja TÖÖD teha sellistes tingimustes ei saa. Ükskõik mida teete ei meeldi see niikuinii vihkamist täis Ansipi pundile------hea oleks kui Jüri jääks sirgeselgseks :(::tal pole "kompetentsi"!!!) ja oravatega valitsust ei moodusta, "Isamaast" jääb väheks, valitsegu vähemusvalitsusena , kusjuures ka neid ME enam rahule ei jäta, igapäevane mustamine, leinpärgade kandmine, kui raha ei ole---vorst vorsti vastu. Näis kuna siis proua esivihkaja erakorralised valimised välja kuulutab.

s
sõnamurdlikkus ja ebakompetentsus/ 31. mai 2019, 10:35
Ainult lam.bad usuvad EKREIKE-t.
p
31. mai 2019, 10:28
Peaministri palka tõstsid juba aastaid tagasi vastu võetud seadusega oravad, sest nad arvasid et nende võim on Eestis igavene
ö
31. mai 2019, 10:26
Ööseks tuleb päästjatele riigi kulul lõbusad naised töökoha voodidesse anda, see leevendab koduigatsust
e
enne võib/ 31. mai 2019, 10:21
peaministri töö olla vabatahtlik. aint miskipärast jüra oma palka tõstis kohe
k
kakuke/ 31. mai 2019, 10:19
veeresin ajakirjanike eest, veeren ka päästjate käest, tehtud.
i
31. mai 2019, 10:18
igale päästjale oma inspektor ja igale inspektorile sekretär
n
31. mai 2019, 10:18
Nagu ma ühest artiklist lugesin , oli eelmine valitsus Keskerakond ja nemad väitsid et eelarve on lõhki ja ei saa lisa anda juurde nagu uudistest mainiti, ja nendel on muud mured peale maksu tõusu, vaja ju alko aktsis langetada, ja kohe tulevad lätlased ka sellega kaasa. Aga soome ütles otse välja, Eesti riik tehku mida tahab, ega nemad nende järgi jooksma hakka :D Saab siis näha mis tuleb ja mis mitte
s
31. mai 2019, 10:12
Sõbralikud Läti töötud tulevad meile appi

m
31. mai 2019, 10:12
p
31. mai 2019, 10:11
päästmine tuleb teha vabatahtlikuks,nagu see oli 1-se wabariigi ajal,siis pole vaja üldse palkasid maksta.igasse linna ja asulasse oma päästekomando ja asi ok!
a
Andres/ 31. mai 2019, 10:10
Miks siis keegi ei protestind kui päästjaid massiliaelt koondati ja politseinike palgad ülimadalal olid, politseinikud lahkusid ametist. Nüüd esimese kahekuuga uuelt valitsuselt oodatakse igalpool ametites suuri tõuse,ilmselt on asi ikkagi ekre vastasuses, aega on 4a. Lubadusi täita. Sotside ja reffi aeg läks Eesti riigi eelave eu liidu suurimasse miinusesse 2%. Sotside ebakompetentsete otsustega kaotasime ilmselt 500miljonit Lätile. Päästjatele halvemaks ei lähe ju,hetkel jääb samaks, küll tõuseb. Tundub järjekordse üles ärgitatud provokatsiooniga.
u
Urmas/ 31. mai 2019, 10:06
Soovitus valitsusele: tõstke rahastus 1% teadusele, tõstke politseinike, päästjate, arstide,õpetajate, kultuuritöötajate palkasid nõutud tasemele, pensionäridele erakorraline pensionitõus ja astuge seejärel tagasi. Rahul on kõik. Reformierakonna geeniused Ligi ja Sõerd saavad siis tõestada oma oskusi targalt majandada. Ja Kallas ärgu edaspidi virisegu, et lubadusi pole täidetud.
j
31. mai 2019, 10:05
Jüri, pea vastu! Olete ainuõige valitsus!
p
31. mai 2019, 09:56
pr. President pole ka rahva poolt valitud ja häbivääristab meedias oma riiki. Vaatasin saadet "Meedia keskpunkt", kus meie pr Kersti Kaljulaid ropendab. Kas sõna "pasarahe" ikka sobib presidendil välja öelda?
h
hiiuvana/ 31. mai 2019, 09:55
Väga väga õige. Peakski olema ainult priitahtlikud pritsimehed ja sõjaväestatud tuletõrje ja asi korras. Pange ajateenijad tukki loputama. Sõjavägi ju peab kaitsma ravast. Kaitsku siis ka punase kuke eest!!"
m
Mine ravile/ 31. mai 2019, 09:53
Kas Ratas küündimatuses on süüdi oravad ja sotsid?

r
31. mai 2019, 09:52
Ratas on see, kes praegu sõna murdis.
e
31. mai 2019, 09:51
EKRE uustulnukana valitsusse püüab leida lahendusi selles halvast olukorras väljumiseks. Kuid reffi ja sotside käsul EKRE-t ainult mõnitatakse. Koertega ässitaja ka veel pasundab. Arvestage olukorraga, et väike Eesti on lõhestatud ja osa eestlastest ei tule iial enam reff-i ja sotside selja taha!
k
küündimatu valitsus/ 31. mai 2019, 09:50
Ratast ega EKREIKE-t ei saa uskuda.
p
Pooltolija/ 31. mai 2019, 09:49
Kas nad toetasid Ekret, nad on lihtrahvas, nemad ei hakka matuselintidega minema, neil vaja ka varustust kaasajastada, vormiriietus varuda.
k
31. mai 2019, 09:45
kerjake vaestelt raha, et saaks Tallinna haiglasse osta enneaegsetele lastele igasuguseid aparaate! Vaesed tavainimesed Lõuna-Eestis sünnitavad teepervel ja nende lapsed saavad ainult unistada kallitest aparaatidest. Need aparaadid on jõukamale elanikkonnale.
s
suuvooder/ 31. mai 2019, 09:41
Meid on 17 aastat petud ja teerulli taktikat kasutatud.Ei aidanud näe Ansipi fooliummütsike tarkust juurde,tundub aga et hoopistükis kärsatas ajud ära.Kas oravatel juba enditel siiber ei saa,on nad ju oma võimuihaga maailma naerualusteks sattunud.Palju või mida neile kisajatele lubatakse?No igatahes petta saavad kindlasti.Ei ole usutav orvapartei,no ei ole.
s
STREIKIGE/ 31. mai 2019, 09:40
aga julgelt. Ainuke soovitus, ärge unustage töö ja streikimise vahepeal Lätit külastada. Kui tarbid kuus neli pudelit viina, tuleb kokku eesti ja lätist ostetud vahe kuskil 12 eurot. Noh lisame õlle vahe 8 eurot. Teeb kokku 20 eurot.Kütte kulust me ei räägi, liitri hinna vahe kuskil 0,08 senti.Aga ikkagi täidame Läti kassat ja Eesti vabariigilt nõuame palga tõstmist vähemalt 50 euri. Riik ei saa kunagi olla oma rahvas pettunud. See tundub kõik nii loogiline. Arstide pooltki kindlaks tehtud, et lätist ostetud alkohol ei mõjunud rahva tervisele halvast.
e
Eks/ 31. mai 2019, 09:35
kõik peavad nüüd püksirihma pingutama kuna eelmised valitsused on elanud üle oma võimete, EKRE on nüüd esimest korda valitsuses ja paraja supi sees.

m
maakas/ 31. mai 2019, 09:18
Küsin siis ,kust võtaks oravad need summad,et kõik lubadused täidetud saaksid,kui riigi rahakott on õhuke?Tean ka vastust-sealt,kuhu peaks juurde panema aga koguaeg võetakse ja need on põllu-ja metsamehed,karjakasvatajad,Fied jne.sest nendele kupatatakse maksusid muudkui juurde,et nad ise seal ;,mugavaustsoonis;,ebaleda saaksid ja kasutavad igasuguseid hüvitisi.Meie põllumajandussektori töötajad,keda on suur hulk,tuleme ka nõudma raha juurde,kuna riik neelab praktiliselt selle pisku ära.Ärgu Ansip ja Kaja lootkugi,et kui valedega siin sahkerdatakse siis rahvas jääb pealtvaatajateks.Tuleme
n
niion/ 31. mai 2019, 09:13
riigikogulane saab 100000 krooni kuus ,kuid lihttööline 8500.... mis toimub????
j
Jajah/ 31. mai 2019, 09:07
Seda tegi IRL ja Juri môis mitte reffid.
s
31. mai 2019, 09:04
See valitsus pole jõudnudki veel midagi teha
m
Muretu/ 31. mai 2019, 09:02
Nii ulmelisi lubadusi oravate suust viie rikkama riigi hulka jõudmisest, ei tea ajalugu. 15 aastat ruigas rahvas rõõmust ja valis nüüd tühikargaja europarlamenti. Nüüd paari kuu mõõdudes organiseeritakse aktsioone. Kunagised koondamised ja likvideerimised elati üsna taltsalt üle. Homses lehel loeme, kes organiseerib selliseid valitsusvastaseid aktsioone.
s
saarlane/ 31. mai 2019, 09:02
Siis saavad rehvid päästjatel ja teadlastel palka tõsta.
t
Taastame õigusjärgsuse/ 31. mai 2019, 09:00
Loobume kõik päästjate päästmise nimel pensionitest ja lastetoetustest, sest eelmises Eesti Vabariigis neid ei olnud ja me oleme ju selle Eesti Vabariigi õigusjärglane. Siis kasvatasid kõik oma lapsi ja hoolitsesid oma vanemate eest tasuta. Emapalgast loobume ka, sest seda eelmises Eesti Vabariigis ei olnud. Päästjad ruttu pensionitest, lastetoetustest ja emapalgast loobumise avaldusi kirjutama.
s
31. mai 2019, 08:58
Siis pole küll kisa olnud.Said 71% ja kohe kisa.

t
31. mai 2019, 08:58
Teid pettis refide valitsus ja seda aastakümneid! Kus olite siis? Uus valitsus keda lääne diktaadi ja juhendamise all on asunud ründama kogu peavoolumeedia, ei suuda seda pska mida refid korraldasid, paari kuuga likvideerida! Raske mõista, pääästjad?
m
mis virin/ 31. mai 2019, 08:57
keskmine palk eestis pea 1400,ainult kellel
j
31. mai 2019, 08:55
t
31. mai 2019, 08:55
tundub, et mõned nagu ullikesed ei saa sellest aru. See on Untsipi käsk ju!
k
31. mai 2019, 08:54
u
Urmas/ 31. mai 2019, 08:53
s
31. mai 2019, 08:53
soovin praegusele valitsusele edu ja tugevat närvi praeguses hüsteerilises Eestis! Reformierakod, sotsid ja ka president on näidanud oma tõelist palet! Häbi!
u
Urmas./ 31. mai 2019, 08:51
Protessijad, kas te tõesti arvate, et suure ja valju kisaga hakkab taevast raha sadama.Tarkade inimestena peaksite teama, et surm ei võta ka sealt, kust pole midagi võtta. Kui tahate rohkem raha siis hakake oma teadust exportima, teeksite head ise endale ja oma riigile.

p
31. mai 2019, 08:50
päästjad ja suured teadlased ei hooli oma lastest, peaasi et endal hea oleks. Majandama peab peaga, mitte emotsioonidega. Opositsioon on andnud ilmselt käsu kisakooriks. Taro Põlvamaal väidab ka, et jätame idapiiri välja ehitamata odava alkoholi nimel. Hallo! On ikka arvamus! Ma ei saa aru, kas need inimesed on rumalad või on üleõppinud?
v
vanamemm/ 31. mai 2019, 08:46
Muidugi hakake streikima. (kui ausalt, teie töö vääriks palju suuremat palka). Ja siis õpetajad, teadlased, arstid----sibid, karjatalitajad, kaevurid, takso ja bussijuhid----kõik oravate ja sotside toetajad----viige ometi see lääpas riik kraavi uppi, siis hea vaadata kuidas ta seal ponnistab ja püsti tõusta püüab. Kuidas oravad maarahva välja sõid, sünnitavad emad lahterdasid, ainult rikkad olid nende jaoks inimesed---miks nemad oma pikal valitsemisperioodil ei tõstnud teaduse rahastamist 1%, ni. Hukutage jah see riik, peaasi, et oravad jälle pukki saaks ja salastaks oma sigadused 75 aastaks.
m
mees/ 31. mai 2019, 08:44
Eestlasi kooritakse nagu lambaid, palju oli välismaiste suurfirmade kasum, näiteks Swedbank, SEB pank, Circle K. Üks asi on kasum, teine asi veel see kui skeeme kasutades ei maksta ka tulumaksu. Päris jube on mõelda, et inimene peab mingi betoonist nelja seina eest, mida nimetatakse elamispinnaks, töötama 30a kellegi teise heaks. Merkel trükib muudkui raha juurde, maailma on vallutanud pankurid, inimkond on pankurite orjad. Maailm on ära pööranud, toimub üks arutu raiskamine.
e
31. mai 2019, 08:41
EKRE pole üldse praeguses olukorras süüdi, EKRE püüab leida lahendusi, et olukord normaliseeruks. Väga raske on sellest kõigest aru saada!
S
:-))/ 31. mai 2019, 08:41
Sa oled l0ll nagu l@mmas ja demonstreerid seda veel avalikult kõigile.
e
Ei usu./ 31. mai 2019, 08:40
Kogu see meeletu kisa on väljaimetud reffide ja brüsseli KeKa poolt. Nad ei saagi lasta vaitsusel rahus toimetada,kui tahetakse ise iga hinna eest võimule pääseda.KaKa ja KeKa tuleks riigist välja saata,et eesti inimesed saaksid rahus tööd teha.Kas niisugune, valitsuse ja valitsust pooldavate inimeste pidev mõnitamine on seaduspärane? Küsimus teile,riigi kõrgeimad õigusemõistjad.
t
tean/ 31. mai 2019, 08:40
Kindlasti ei soovi siin päästjaid solvata,kuid hetkel pole neil põhjust nurisemiseks,kui vaadata mis nende palk on võrreldes lihtinimese palgaga,kes rabavad 24/7 aastaid.Päästemeeskonna ükski liige ei ole päev päevalt tööl 24/7,nad töötavad vahetustega ja saavad hakkama.Miks vabatahtlikud pritsimehed teevad seda tööd vabatahtlikult oma põhitöö välisest ajast ja sentigi küsimata?Väga tublid on nn.Rõuge priitahtlikud pritsimehed,kes just nii tegutsevad ja on saanud meedia kaudu tuntuks ja tunnustatakse.Kiiduväärt mehed seal ,,unustatud võrumaal Rõuges,,!Tehke järgi ja ärge vinguge nii palju.Edu.
m
Mona/ 31. mai 2019, 08:39
Vargus on ju võõra vara omastamine ja selle eest tulebki karistus.

v
vanaema/ 31. mai 2019, 08:38
väärilist palka on päästjatele tõesti vaja, kuid kas on raske aru saada, et rahaliselt on riigil praegu raske olukord. Kui oleks võimu juures praegu reformierakond, kas siis oleksid päästjad kohe palka juurde saanud, kui riigil raha napib? See oleks märg unistus. Saan aru ka sellest, et Ansip lubas, et teeb kõik selleks, et praegune valitsus kukutada. Raha ahnus kaotab inimestes igasuguse loogilise mõtlemisvõime!
O
:-))/ 31. mai 2019, 08:37
Oravate ja sotside trollid on nagu täiskasvanud lapsed, kes ajavad oma jonni ja kes ei saa või taha aru saada, et isal on kuu lõpus palk otsas ja taskuraha saab alles siis, kui isa jälle palka saab.
i
Irw/ 31. mai 2019, 08:26
Mis see EKRE siis tegema peaks? Lõhki end laenama v? Või mil moel see raha riigikassasse 2 kuuga tuleb?
t
Toetus valitsusele/ 31. mai 2019, 08:25
Eelmiste valitsuste stta on vaja kokkulappida, seetõttu ka ajutine seisak.
P
:-()/ 31. mai 2019, 08:24
Päästjad ja teadlased ei mõtle sellele, et kui me võtame jälle laenu, peavad meie järeltulevad põlved selle ka tulevikus tagasi maksma. Majandustõus ja suuremad palgad ei tule sõrmenipsust. See võtab aastaid, et saavutada Soome elatustaset. See ei käi nii, et ma tahan saada, ja kohe antaksegi.
e
Ei/ 31. mai 2019, 08:22
tasu tähele panna, küll rahunevad. Jõudu ja rahulikku meelt uuele valitsusele!
E
:-()/ 31. mai 2019, 08:20
Ega Mardil pole ka kodus raha trükkimise masinat, et kohe trükib kõigile suuremad palgad. Ta peab sellega toimetama, mis eelmisest valitsusest jäeti. Raha ei kasva puu otsas ega maas.
t
Tõsine lasteaed on koos siin/ 31. mai 2019, 08:15
Siin Eestis on teisigi inimesi, kes pole kunagi palgatõusu näinud. Hakkame kõik vinguma v? Valitsusel 4 aastat aega, aga refi ja sotsitrollid üürgavad juba vaid paar kuud hiljem. Miks te siis üürganud, kui oravate valitsus vaid 0,55% SKPst teadlastele andis ja päästjatele mitte midagi?

p
Päästjad!/ 31. mai 2019, 08:12
Eks minge siis laiali! Üheltpoolt, hakkab rahvas ise enda eest hoolt kandma (vabatahtlikke jätkub). Teiselt poolt: Kas leiate uue töö, kus teie käsu peale kohe palka tõstetakse?
H
:-))/ 31. mai 2019, 08:08
Hoia ja halasta, milline lasteaed on siin jälle koos. Kõiges on EKRE süüdi, eks ole.
v
vähk/ 31. mai 2019, 07:56
Küsi vastust oma küsimusele eelmise valitsuse peaministrilt Jüri Rataselt,tema teab täpsemalt
v
vähk/ 31. mai 2019, 07:54
Kaja Kaĺlasel ei ole midagi tegemist praeguse valitsusega.Tuleta totu endale meelde,et valitsuses on KE,EKRE ja Isamaa. Neilt küsigu oma raha
s
süsimust iroonia/ 31. mai 2019, 07:52
kui stenbocki maja põlema läheb, huvitav kas päästeamet sõidab välja kohe või tund aega hiljem? :DD
a
ab/ 31. mai 2019, 07:50
Milleks aktsioonid, palju lihtsamaid vahendeid on! Jätke lihtsalt mõne kaabulise häärber kustutamata!
p
pääste / 31. mai 2019, 07:33
r
31. mai 2019, 07:23

n
No/ 31. mai 2019, 07:20
Ära tüütab juba see refide ja sotside mõnitamine. Kuidas nad siis ei ole palkasid tõstnud. Kui kroon tuli ,oli ju palk 150 krooni. See on ju 10eurot. Või noh vahetati igale 150 krooni rublade vastu. On ju tõstetud ja kuidas veel.
k
Kodanik/ 31. mai 2019, 07:15
Laristamine ja raiskamine on toimunud ca 15 aastat... viimased valitsused on võtnud kasutusele eelarve aukude lappimiseks ka reservid.... ilmselge on see, et kui avalik sektor kulutab rohkem kui erasektor toodab siis mingi hetk jõuab kätte kriis. Tegelikut on riik juba väga pikalt elanud üle oma võimete. Kui teha korda erasektor- kust ümberjaotatav raha tuleb, paraneb ka riigi finantsvõimekus. Paraku on riik eelmiste valitsuste ajal suunanud paljude artiklite müügivood ja sellega koos ka rahavood naaberriiki.... praegu helbime eelmiste valitsuste rumalate maj. Otsuste tulemusi.
m
miks/ 31. mai 2019, 07:09
keegi ei nõua riigikogulaste palkade alandamist.Võiks ka liikmete arvu vähendada,siis saaks ehk jõuda asjalike arutlusteni.
t
To RS/ 31. mai 2019, 07:09
Miks peaks oravate käest küsima seda, kuidas Ratase eelmine valitsus raha, st riigireservi, mille reffid olid kogunud, ära kulutas ja lisaks veel riigieelarve miinusesse viis?
t
To 111/ 31. mai 2019, 07:07
Miks peaks oravate käest kûsima seda, kuidas Ratase eelmine valitsus raha, st riigireservi, mille reffid olid kogunud, ära kulutas ja lisaks veel riigieelarve miinusesse viis?
n
No/ 31. mai 2019, 06:58
Aga pensioni summat võrdled oma palgaga või.
1
123/ 31. mai 2019, 06:47
Miks on raha valitsuse ja parlamendi palkade tõstmiseks kuid ei jätku selleks milleks vaja. Parlamendi liikmetel ja valisusel on niigi suured palgad (istumise eest 3000-4000 erot, no kuulge)
t
to Küsin/ 31. mai 2019, 06:43
huvitav on, et riigieelarve maht tõuseb kogu aeg, kuid kõik hakkavad kärpima, siis tekib küsimus, kuhu see raha läheb

t
to 17 aastat häda ja viletsust/ 31. mai 2019, 06:42
eks ta oli hull jah, kuna 10 aastaga on keskmine palk kahekordistunud. lisaks asjaolu, et majandustõusu ajal tehakse kärpeid.
t
teate/ 31. mai 2019, 06:13
sõbrad kui ei ela saadud palgast ära siis on võimalik üritada ka eraettevõtluses-maksta üüratuid makse .olla tööl 24/7 ja elu on lill
j
31. mai 2019, 05:46
jah,teid peteti,kogu eesti rahvast on petetud,kuid ise valisime need kaabukandjad ja ratta etteotsa,valitsus tuleks kukutada,teha uued valimised
m
muudkui anna anna anna/ 31. mai 2019, 05:22
a kes tavalisele inimesele annab
o
On ju./ 31. mai 2019, 03:07
Valimistel lubati tõsta palka päästjatel ,pensjonäridel suurt pensioni tõusu. Kus nüüd on need lubadused? Kaja Kallase reklaamis ju. Temal võiks ka palka kärpida.
a
ants/ 31. mai 2019, 02:05
selge on see et raha ei ole MIKS eelmine valitsus on teinud väga palju valesi kulutusi nüüd läheb aasta kaks kui saab hakkata palga tõusust rääkima.
j
Juhhei/ 31. mai 2019, 01:49
Miks Keskerakond ja praegune Siseminister, siis maffiat pole puuri pannud, Keskerakond Reffimaffia põline vaenlane polegi ühtegi kuriteo toimikut lasknud avada, kummaline, kummaline juba 3 aastat täis tiksunud
a
Aadu/ 31. mai 2019, 01:45
Mis seal viriseda, praegune valitsus oma palkadega on kundlasti Euroopa viie rikkama seas

a
31. mai 2019, 01:19
Asi ei ole selews, kas Kallas tõstab või mitte, asi on LUBADUSTE täitmises. Kallas palga kasvu ei lubanud.
o
opositsioon/ 31. mai 2019, 01:18
t
tõsi/ 31. mai 2019, 01:14
ega enne tõesti see paaniline jooks,tagatubadest juhituna,ei lõpe,kui oravad ja sotsid saavad oma tahtmise.See kõik on juba täiesti hullumeelne.Keegi ei soovi midagi arutada,vaid loosungitega jooksu. Kohutavaks on see elu läinud!!!
c
Csass/ 31. mai 2019, 00:43
Eesti kuulsaim valimislubadus polnud miski tühine 24%. Viie rikkaima hulgas peame me nüüd olema. Niid, ootan massilisi väljaastumisi. sm. Ansipi lubadusemittetäitmise asjus.
j
jaa jaah/ 31. mai 2019, 00:33
26 Septembril 2018 lubas Ratas ikka suure suuga kõvasti: " Päästjate keskmine palk tõuseb tulevast aastast 23,6% ehk 1000 euroni" Ehk nüüd ütles ei ja päästjad hääletasid Ratase poolt. Varasemalt pole valitsused sellist palgatõusu kunagi lubanud. Raformierakonna ajal lubati ikka mõistlikult 5 % aastas ja ka täideti seda vastavalt vahenditele. Aga lubada kohe 24% on ikka liiast, pärast tuleb sõnu süüa.
o
on/ 31. mai 2019, 00:11
mitmed päästjad peale oma vahetust teisel tööl ja pole ka enam see aeg kus naabrimees kaebas, et palk 3500 krooni ja kolm aastat tööl aga aasta saad kirja...ajad on edasi läinud ja päästja palk on suurem kui maakoha keskastme juhil-ca 800 eur.Päästjal on kõige kibedam tööaeg kevadel kulupõlengute ajal ja eks meie politseigi tee mõnele karuteenet kui käskis seletust kirjutama väljakutsele kihutanud päästjal- nonsens, ja hea oli, et politseiniku enda maja ei põlenud vaid naabri kuur...kahjuks riigiametnikud ei tunne huvigi teise ameti vastu ja nõuavad endale vaid suuremat palka-minge ehitusele b
k
kalle/ 31. mai 2019, 00:08
Kui pritsumehi vaadata siis elavad nad küll hästi...uhked autod majad...ega teistel see raha kergelt ei tule,rabame ka mitme kohaga tööd..
v
valija/ 31. mai 2019, 00:07
Ilmselt sa eksid jah, kuna hetkel on tegemist kontsentreeritud ühiskonna gruppide vihaga, praktiliselt 1 päevaga on ära lõigatud väga paljude inimeste lootus paremale elule, arstid, päästjad, teadlased. Teadlased juba kuulutasid välja protestiaktsioonid, kui nüüd järgnevad päästjad, siis varsti võibolla arstid ja muud. Siit ka see uudiskünnis.

u
uskumatu/ 31. mai 2019, 00:05
jälle keegi räägib kõigi eest, on see nüüd normaalsuseks saanud?
m
Mine ole siis see “magaja”/ 30. mai 2019, 23:59
m
Mõmmi/ 30. mai 2019, 23:56
täna, 23:44 Kui sul on konkreetsed tõendid olemas rehvide kuritegude ja külvamise ja taskusse pistmise kohta ja süüdistus kokku pandud, siis palun väga suund prokuratuuri poole ja algata kuriteo kahtlus. Kui Keskerakond on kolm aastat võimul olnud ja pole ühtegi süüdistust esitanud Reformierakonna kohta ja on võim täies mahus käes, siis on midagi valesti või aetakse udu ekre ja keski valijale refi kuritegudest
o
OBUNE/ 30. mai 2019, 23:54
Kas lugupeetud pritsumehed usuvad, et "mõne teise" valitsusega oleks lood teisiti? Ei usu. See jama on kestnud juba aastakümneid.Teisiti oleks ehk vaid see, et päästjate pahameel ei ületaks uudiskünnistki. Või ma eksin.?
p
Papi/ 30. mai 2019, 23:51
Kunagi oli või laos.Uksevõti Savisaare käes.
i
irw/ 30. mai 2019, 23:50
no aga siis ju kord majas raha kassas mitte tuulde visatud
j
30. mai 2019, 23:44
Jah tõesti. Reffikonnad ei ole kunagi raha vasakule- paremale külvanud või oma tasku ajanud. Kõik on viidud ilusti partei ühiskassasse!
v
Vabadus ise/ 30. mai 2019, 23:43
Www on Ekre parteisisene kommentaar.Eestis pôleb kogu aeg puumaju jne., just need päästjad kogu aeg päästavad Eestit

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee