Poliitika

ÕL VIDEO JA GALERII | Mart Helme hinnang teaduritele: „Rumalad inimesed olete!“

Viljar Voog | Video: Rauno Vahtre, Märt Niidassoo, 30. mai 2019, 11:20

374 KOMMENTAARI

u
UFO on tundmatu, aga see on EKRE/ 18. juuni 2019, 00:34
Tulnukas, kes maa asjadest midagi ei tea võib nii väita.
t
Tänases Vikerraadios/ 3. juuni 2019, 02:53
oli parim pala, et iga Ülikoolile(tarkpead nimetavad seda peenemalt-teadusele antud) antud rahatäht-1 euro, annab alguses ütles 5 eur tagasi ja siis täiendas saatejuhile, et 10 aasta jooksul :) Seega,mina pensionil olles ei näegi millal peale paisuvate palkade neil midagi tulema hakkab:), vaat see on perspektiiv. Siis tuli saates-saavutus teravilja jahukaste vastu mingist geenitralli avastamisest, aga meil tulevad juba üldse muteeritud viljad... Mis me selle jahukaste saavutusega peale hakkame, kui me sööme varsti ainult soja ja maisi, kuid teravilja mitte? See on saavutus, mis ei toogi tulu?
u
Uunu/ 2. juuni 2019, 21:53
p
Plagiaatide tootjad olgu vait/ 31. mai 2019, 22:20
n
Nii on/ 31. mai 2019, 21:35
Oravad kandivad raha Eestist välja ja see pole enam mingi uudis, nad on seda juba aastakümneid vaikselt teinud. On ju Siimul pangad käpa all. Ja sotsid on majanduslikult lihtsalt küündimatud ja lisaks veel ka süüdimatud ka.
i
inimene/ 31. mai 2019, 11:54

g
G8/ 31. mai 2019, 11:29
Talk sense to a fool and he calls you foolish. (Euripides)
a
arvajale/ 31. mai 2019, 10:12
Ei kulutatud Rõivase valitsuse ajal reserv ära. Kulutati Ratase esimese valitsuse ajal tervishoiule: https://www.err.ee/590849/ratas-aktuaalses-kaameras-me-ei-jaga-uhtki-senti-mida-tana-olemas-pole
e
eks ta ole/ 31. mai 2019, 19:02
Ah et peaminister Taavi Rõivase ajal tegi ratas tööd sellel ametikohal.
a
arvaja/ 31. mai 2019, 09:26
Reserv kulutati Rõivase valitsuse ajal ära. On tunda jah, et oravad ja sotsid on kogu masina käivitanud valitsuse vastu. Eks tõesti rumalad lähevad selle jamaga kaasa. Laske valitsusel tööd teha. Mind ikkagi huvitab, mida need refi.-d kardavad, et selline põõrasus on käivitatud. Ansip ütles valimiste öösel Vikerraadios ka , et teeb kõik selleks, et praegune valitsus lammutada. Siin tekib küsimus, kes siis kõige rohkem kahjustab Eesti mainet. Kahjuks on meie president ka asjasse segatud, kahju, mulle ta alguses täiesti meeldis. Nüüd enam mitte.
a
arvaja/ 31. mai 2019, 09:12
Selge see, et teadust on vajalik rahastada aga sellist tsirkust teha on tõesti rumal, seda enam, et seda 1% pole ju keegi n.õ "pildilt "maha" võtnud vaid veidi ajatatakse ja vastavalt võimalustele ka täidetakse. Vähemalt see valitsus räägib rahvaga, mida eelnevad teinud ei ole. Kui raha ei olnud, siis lihtsalt ref. keeras lihtsalt kraani kinni ja oligi kogu lugu - rahvale midagi selgitamata.
a
31. mai 2019, 12:02
Alles oli uudis hulgi korruptiivsetest tehingutest teadissf@@rides..
i
irw/ 31. mai 2019, 14:29
epsenberg kutsub ennast arvajaks juba
k
kuulake/ 31. mai 2019, 08:29
rumalad inimesed olete- me tahame oma palka tõsta
t
To Milkeina/ 31. mai 2019, 08:16
Tunnen sulle lihtsalt kaasa! Sinu rumalus sulle au küll ei tee.
k
kummulatiivne biopomm/ 31. mai 2019, 08:15
Kusige seda raha teadur Taavilt, kes riigiraha hakkama pani! Miks nuud Kaja Kallasega koos viimset veretilka valatakse ja valitsust segatakse asjadesse, mis reform on korda saatnud aastatega. Paari aastaga ei suuda keegi seda s.....tta heaks remontida!
z
zz/ 31. mai 2019, 08:25
Rumal jutt,ra ttake on juba kolm aastat olnud toolil ja alustas,kui riigi reserv oli plussis.Hetkel aga rahad nullis ja eelarvegi suures miinuses.Omal töstavad palkasid,kuid päästjad,öpetajad ,teadlased peavad vaid lubadustega leppima.Härrad istuvad soojas toas,raha leitakse,päästjad riskivad eludega,neile raha ei leita.Liiga palju ämbreid on sellel k olmikul.Ja kuidas üks minister saab kogu aeg köiki solvata ja rumalateks tembeldada.Ise korraldasid törviku jamasid,siis oli köik öige.Väga inetu,kui ministrid ei oska viisakalt väljendada
l
lol/ 31. mai 2019, 14:32
mitte ministrid vaid kolhoosnikud ikka

m
Milkeina/ 31. mai 2019, 07:59
To,,Rs,,-le!!Kas tõesti on vimm??kui sa seda jama kirjutasid,kas olid joonud,kui jah,siis hammusta miskit peale ka!!!Nüüd n'ebki rahvas tegeliku EKRE palet!!Enne valimisi oli EKRE just see,kes lubas kõike muutma hakata ja ikka selleks,et rahvas oleks rahul.Võimu juurde saades-muutus aga kõik.EKRE on valelik ja äärmiselt silmakirjalik.Mina neid ei valinud,kuigi jah,kuskil hingesopis arvasin,et nad on ausad oma lubadusi täites aga eksisin,Ja sina tuled siia mingist provokatsioonist hämama,saa kaineks!!
r
Rs/ 31. mai 2019, 07:08
Inimesed ei saa aru,et see kõik on reffide ja sotside provokatsioon valitsuse vastu.Ja rumalaid on oh kui paliu kes kaasa lähevad.
m
Melo/ 31. mai 2019, 07:47
Ja-jaa.. naabri Mukil kutsikad, ikka reffid süüdi :D Nagu katkised grammofoniplaadid oma joruga
h
Hekmel on tõesti aeg pensioniö/ 31. mai 2019, 07:00
J
:-))/ 31. mai 2019, 07:45
t
Tiit/ 31. mai 2019, 13:55
r
Refi agent/ 31. mai 2019, 06:53
Lugedes äsja uudist, kuidas TÜ ametnikud raha enda tasku ajavad, siis on teaduses raha küll ja küll!
t
Tiit/ 31. mai 2019, 04:56
Ise teadlased aga ei saa aru kuidas refid ja sotsid nendega manipuleerivad.

p
plagiaator/ 31. mai 2019, 04:20
Mind huvitab mida on teadlased Eestis teinud?Meil pole ühtegi kodumaist firmat,kus teadlased oleksid andnud panuse.Ainult vinguvad ja tahavad hästi elada diplom taskus.
k
31. mai 2019, 23:49
Kui sapole teadusuudistega kursis pole küll teadlaste süü. Libista poetaga ōlut edasi. Aktsiis ka langeb, elu nagu lill.
c
Csass/ 31. mai 2019, 00:47
Midagi ei suurenenud refia ajal. Midagi ei vähene tänase valitsuse ajal. Aga kisa on taevani. Paistab tõesti suht , khmm, kaader olevat seal. Kahtlustan, et asi pole teaduses, vaid kahe sakslase kirjutistes, mida ülikoolides ikka tudeeritud....
h
huvitav/ 31. mai 2019, 00:31
miks ei ole oravate pikaajalise valitsemise jooksul esle kerkinud teaduse rahastamise küsimus? Kui isegi on, siis miks ka mitte koos pärgade ja küünaldega? Selge, et tegu on poliitilise aktsiooniga ja ega see nn. ajugeeniuste paraad riigikassasse raha juurde ei too. Palju suuremas vaesuses elavad pensionärid, kes ka on oma panuse nii teadusesse kui ühiskonna arengusse pannud, kuid nemad vähemalt suudavad oma jaoks pärjad olemasolevast 400-500 eurosest oensionist ise muretseda.
u
31. mai 2019, 12:05
Uhked ilusad p@rjad, raha neil paistab kyll olevat, tuleks hoopis v@hendada.
h
huvitav/ 31. mai 2019, 00:27
palju seal neid pedagooge, akadeemikuid oli? pigem tundus, et muudel meedia piltidel paistavad silma- häiritud üliõpilased, kes soojal päeval pidid ilma õlleta traalima pealinnas Toompeale
c
Csass/ 31. mai 2019, 00:48
Üks ajas isegi segi, mis teema on. Arvas, et miski kliimaprotest. Ilmselt polnud kaineks saanud veel:P

L
.............Peeter Espak intervjuu/ 31. mai 2019, 00:20
Lihtsustatult väljendus see Ansipi aegses mentaliteedis betoon on olulisem kui inimesed ning edaspidi peenhäälestuses, mis seisnes eelkõige mitte riigi jaoks oluliste tulevikuperspektiivide ja investeeringute loomises, vaid võimul olemises. https://objektiiv.ee/peeter-espak-riskime-terve-teadlaste-polvkonna-eestist-lahkumisega/
ü
ürgteadlane Uunu/ 30. mai 2019, 23:50
õliõpilased, sotsid ja ennäe feministidki platsis teadust tegemas. Ei tea ka kas mõni matemaatik ka kohal oli? Sellele võinuks anda rehnutti teha, et näidata, kust see raha tulema peaks.
i
irw/ 31. mai 2019, 00:10
rohkem nagu kolhoosnik uunu
e
ehh/ 31. mai 2019, 04:59
valimisreklaami tegemas olid mehikesed küll, aga kui vaja lubadusi täita, siis pole mehikesi enam kusagil.Eks rahandusese lollike in nüüd minister.
T
:-)))/ 30. mai 2019, 23:40
Tehke kõigepealt midagigi valmis ja siis küsige raha. Ega Ajujahis ka ei jagatud miljoneid. Ma lähen ka nüüd streikima, sest minu e-s1tapott ei saanud rahastust taha.
M
:-))/ 30. mai 2019, 23:32
Ma arvan, et s€aema tuli n.i.s.a.d.e. suurendamiseks toetust küsima PRIAlt.
e
et siis/ 30. mai 2019, 22:56
Palju raha kulus pärgadele? Palju raha kulus kohalesõiduks? Kas kõigil oli töölt vaba päev? Olen kahe käega Eesti teaduse poolt aga see üritus kus jõlgub esisots no ei ole usutav.
j
jah/ 31. mai 2019, 00:12
viletsus, milles jõlgub ringi alfakolhoosnik, ei ole täpselt samamoodi usutav
n
Nii on/ 30. mai 2019, 22:52
Reformi erakonnal kasvab kõik puu otsas, aga millegipärast nad ei oska seda puud kasutada, vaid torkavad ikka ja jälle oma käed rahva taskutesse.

o
oioioi/ 30. mai 2019, 22:52
Kui teadlased kardavad musta tulevkku, siis on nende tase kaheldav. Vaadake pensionäre, noori peresi, nendel on hetkel must olevik. Nendele peaks esmalt mõtlema. Teadlased peaksid jääma väärikateks ja seda väärikust edastama oma kasvandikele.
a
ansip isegi ei rääkinud nendega ja nõunikud olid rõivased-mihcalid/ 30. mai 2019, 22:41
Täna uus tase, juba räägitakse
k
Kuusik Kaasik/ 30. mai 2019, 22:50
Vana Ansip oleks protestijatelt küsinud, Kas olete seemneid söönud?
S
:-)))/ 30. mai 2019, 23:51
Sellepärast mu sepik oligi seemnetest lage.
s
sellised need/ 30. mai 2019, 22:35
punased sotsiaalteadlased juba on
n
Nii on/ 30. mai 2019, 22:32
Teadusega polnud sellel üritusel küll mingit pistmist, see oli poliitiline p@saloopimine, valitsuse diskrediteerimiseks. Ja ma olen täiesti kindel, et pooled neist osalejatest ei teadnud ise ka, mida nad seal üldse tegid. Selleks et suuremaid toetusi saada, teevad targad inimesed ümarlaua valitsusega ja arutavad seda, mitte ei lähe tänavale lärmama.
k
Keiserlik Teaduste Akadeemia/ 30. mai 2019, 22:32
Midagi taolist ütles Lenin Vene teadlastele.
n
Nii on/ 30. mai 2019, 22:28
Teadusega polnud sellel üritusel küll mingit pistmist, see oli poliitiline p@saloopimine, valitsuse diskrediteerimiseks. Ja ma olen täiesti kindel, et pooled neist osalejatest ei teadnud ise ka, mida nad seal üldse tegid. Selleks et suuremaid toetusi saada, teevad targad inimesed ümarlaua valitsusega ja arutavad seda, mitte ei lähe tänavale lärmama.
n
Nii on/ 30. mai 2019, 22:23
No ei olnud väga raske ridade vahelt lugeda, kes selle palagani mastermind on, ossi l6ust reetis ju kõik. Ükspuha milline aktsioon, ikka välgub seal ossi l6ust.

a
30. mai 2019, 22:19
Ajakirjanik valetab sedasi ei öeldud.
k
Kuusik Kaasik/ 30. mai 2019, 22:36
Viljar voogul on peale Vändras käiku vimm EKRE vastu. Tindininal löödiSeal tagumikViilikirja
a
alatutele/ 30. mai 2019, 22:07
Jälle kontekstist välja kistud pealkirjasuutäis!
n
Nii on/ 30. mai 2019, 21:59
Sotside ja oravate valijad ei taha kuidagi aru saada, et Eestis on ka peale kallaste, tarandite ja osside veel inimesi, kellel on õigus siin kalestunud ja oravastunud jevroriigis midagi paremaks muuta. Te ootate lihtsalt piltlikult öeldes s.u.r.n.u. p.e.r.s.e.s.t. p.e.e.r.u. ja jäätegi ootama! 17 aastat olete oodanud ja ootaksite ka järgmised 17 aastat. Kõrgharidusest pole mingit tolku, kui sul on vaid diplom aga majanduslikku mõtlemist mitte. Oravate ja sotside aeg on möödas, saite 17 aastat võimalusi, nüüd on need otsa saanud. Leppige sellega.
a
30. mai 2019, 22:10
k
kolhoosnik ei oska arvutada ka enam?/ 30. mai 2019, 22:10
samas vene kolhoosikord oleks pidanud juba 100 aastat tagasi lõppema, aga ikka veel tilbendavad siin ringi
i
Irw/ 30. mai 2019, 23:11
100 aastat tagasi ei teadnud sa veel sedagi, kas sünnid jänese või inimesena, rääkimata millisest kellakotist. Ära vatra ajast, millest sa mitte midagi ei tea, v.a. naised saunas rääkisid.
t
To: kolhoosnik ei oska arvutada ka enam?/ 30. mai 2019, 23:56
Sa jagasid t.r.i.p.p.e.r.i.g.a. elamispinda vanaisa kellakotis, kui kolhoosikord toimis, imestan et suudad selle sõna välja õigesti kirjutada.
t
To: kolhoosnik ei oska arvutada ka enam?/ 30. mai 2019, 23:59
Muide kolhoosid eksisteerisid heal juhul Lenini peas 100 aastat tagasi.
t
teadjamees/ 30. mai 2019, 21:53
teadlased peaks kõige paremini teadma,kust tuleb raha ja kui palju on seda võimalik jagada.Varsti tulevad need kakakirjanikud,kes vaikimise eest aastapalku said.
v
30. mai 2019, 21:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
JUST/ 30. mai 2019, 21:21
ja mustad kaabud ka oksjonile
n
Nii on/ 30. mai 2019, 21:14
Täpselt nii on ka p@gulaste teemaga, et ja jaa, võtame ikka, aga kui reaalseks võtmiseks läheb, on need suured võtjad äkki kadunud kui tina tuhka või hakkavad väriseva häälega kokutama ja igasugu põhjuseid otsima, miks ma ikka ei saa võtta.

n
30. mai 2019, 20:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
Natuke vähem targemale/ 30. mai 2019, 21:10
Enne kui teiste koolihariduse kallal ilkuma tuled, vaata peeglisse!
l
Leppige ükskord, et teie eelnevad valikud on kehvad/ 30. mai 2019, 21:21
Palagan ja tsirkus olete teie sotsiaalp*d*kad ja oravad.
m
miks nii tagasihoidlikult/ 30. mai 2019, 23:02
ikka tohutult tohutult targem.Kui need üleharitud pagulased nii meeldivad,miks siis enda juurde neid ei võta?On kellega tarkadel teemadel vestelda,mitte mingite totakate eestlastega suhelda.
a
aadu/ 30. mai 2019, 20:54
olen pensionär nõuan endale ma ei tea mida aga manõuan muidu hakkan streikima
i
Irw/ 30. mai 2019, 20:43
Ega raha ei kasva puu otsas, et oi mina tahan ja tema tahab. Vaadake vähem multifilme.
l
Liis/ 30. mai 2019, 20:42
Lugesin enamus kommentaare läbi. Asi on selge- teadlasi vaja ei ole, mõtetud tegelased... ;) Kardame siin harimatuid pagulasi ja muid tonte...Mina kardan rumalust, häbi on juba ammu.
t
Tartust/ 30. mai 2019, 20:47
Jäta meelde: MÕTTETUD tegelased! Sa pole ka just eriline ajuKEENjus!
t
To Liis/ 30. mai 2019, 20:47
Aga anna siis oma palgast neile ja probleemi pole.
t
teadlane tartlasele/ 30. mai 2019, 23:54
EKI andmeil on mõttetu ja mõtetu mõlemad õiged.
p
30. mai 2019, 20:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to Pets/ 30. mai 2019, 20:39
Ehk loeks enne kommenteerima asumist läbi EKRE programmi? Kui kõike ei jõua siis ehk selle osa mis räägib teaduse rahastamisest?
t
To to pets/ 30. mai 2019, 20:48
Ehk loeksid enne mõne raamatu läbi
k
Kahtlustan, et olen sinust märksa rohkem lugenud. Vihje Ekre programmile oli seetõttu, et enamus kaa/ 30. mai 2019, 21:19
t
to 20_48/ 30. mai 2019, 21:21
Vihje EKRE programmile oli seetõttu, et must-valgel veenduda kaabude sõnade ja tegude vahel haigutavas mõõtmatus erinevuses.
t
To täna 21:19/ 30. mai 2019, 22:48
Mis see EKRE siia üldse puutub? Mul pole mingit seost EKREga, peale selle, et ma valisin neid. See on minu valik ja kui sa kritiseerid teise inimese valikuid või maitseid ükspuha millises elu või vabaaja valdkonnas, oled silmakirjalik inimene, kes arvab, et vaid tema arvamus on õige. Lugema õppisin ma siis, kui sina alles parimal juhul püksi tegid.
i
Irw/ 30. mai 2019, 20:27
Ja mis see uus valitsus siis teie kriitikute arvates paremini teeks? Hakkaks jagama laia-lehte raha, raha mida tegelikult ei ole. Võetakse jälle mingeid laenusid kaela, mille peavad meie lapsed tulevikus tagasi maksma.

n
30. mai 2019, 20:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
To: täna 20:27/ 30. mai 2019, 20:50
No tule ja oksenda siis, või oled vaid ekraani taga kõva mees? Ma ootan!
õ
30. mai 2019, 20:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
To Õudus / 30. mai 2019, 20:51
Ja mina ei taha sind siia
m
Marek/ 30. mai 2019, 20:20
Oravad nahaks see on minu plaan
p
President ! Tee oma tööd !/ 30. mai 2019, 20:16
Milleks meil on president ? Paistab,et ta ei tee oma tööd. President peab nõudma korda,mitte segada valitsuse tööd. Kutsugu korrale need labased, kadedad intrigandid.
T
....../ 30. mai 2019, 20:52
Ta on oravate president, mida sealt oodatagi on
u
Urmas/ 30. mai 2019, 20:15
Aga mida on teadurid iseseisvusaja jooksul teinud??? Raha laristatakse ainult mingisuguste halenaljakate Starship robotkuller mängurobotite jaoks! Minu arvates ei peaks me maksumaksjatena üldse seda halenaljakat teadurite vegeteerimist rahastama!
u
Urmasele/ 30. mai 2019, 20:53
Minu arust ka, liigne kisa ja kära ning lapsik tsirkus.
e
eesti inimene/ 30. mai 2019, 20:08
Tõesti,jätke see valitsus rahule ja laske eesti elu edasi viia(mida nad ka teevad).Üsna vaene on seda kaja kaagutamist iga päev kuulata-siia sobib vanasõna :pindu teise silmas näeb,oma silmas palki ei pane üldse tähele.
r
30. mai 2019, 20:15
räägi loogikast. alandame makse ja riigikassasse tuleb raha juurde? nagu tõsiselt usud sellist äraspidist loogikat? ei jäta rahule, kui jelme ei tea majandusest midagi, siis ärgu torkigu teemat.
m
m/ 30. mai 2019, 20:24
Oled sa selgeltnägija? Milles see edasi viimine seisneb?
T
:-)))/ 31. mai 2019, 00:08
Teiesuguste refide ja sotside t0lkamite kappi tagasi surumises seisneb see edasi viimine. Ma ei saa aru, mis teile nii arusaamatu on, et kõik tuleb teile puust ja punaseks teha. Äkki paneksite oma spanieli aju lõpuks tööle, kui seal kõrvade vahel üldse midagi on peale metsakohina.
m
Muhv/ 30. mai 2019, 20:04
Lgp. teadlased, kui te tahate toetusi saada, siis laske kõigepealt uuel valitsusel atra seada. Milles on vaid paar kuud koos olnud valitsus süüdi, et eelnevate majanduslike ämbrite tõttu on eesti saanud vähem maksuraha kui oli prognoositud? Oravate ja sotside toetajad ei saa aru, et peale nende on ka teisi erakondi.

r
reede/ 30. mai 2019, 20:01
Mitu leiutise patenti saavad eesti teadlasedaastas Kus on meie teadlaste panus ettevõtlusesse Noored nolgid kes natuke arvutit näppida oskavad arvavad end teadlaseks
m
Monsa/ 30. mai 2019, 19:50
Labane katse. Vaadake dokumentaale, kuidas noored Teadlased vanasti rentslis eksperimente tegid. Paljudel polnud raha ega ametlikku haridust, aga oli kirg. Ilma teadlasteta poleks lastel tervist ja ravimeid ja muud? Mida konkreetselt silmas peate? Mida te siis teinud olete? Ehk leiutaksite hamba plommi, mis oleks piisavalt odav, et seda meie hambutu rahvas endale lubada saaks? Kas te aru ei saa, et raha on nii palju kui on, ja mitte rohkem. Ei jagu. Kas te saate liitrisest veepudelist joota 100 inimest nende janu kustutades?
n
Noname/ 30. mai 2019, 20:00
EKREL on kirg - mustad kaabud ja tühjad pead ja kogu maailma poolt tagakiusatud olla
t
To Noname/ 30. mai 2019, 20:33
Maailma teadus-saavutuste valguses surevad looma- ja taimeliigid. Nagu sumatra ninasarvikud kaotasid lootuse hiljuti. Eestlane olla on enamat kui omada kodakonsust. Nagu Viimne Mohikaanlane, nii saab olema ka Viimne Eestlane. Aga olen kindel, et viimaste eestlaste veres voolab minu veri.
q
Q3 / 30. mai 2019, 19:50
Piltidelt paistab et enamik nn teadlasi on tudengid kes on tulnud oma poliitilist meelsust avaldama, osalejatel nalja nabani, lahe, kõik pildistavad meid jne.
r
RS/ 30. mai 2019, 19:43
j
Just/ 30. mai 2019, 19:54
Just, see mida korraldatakse on tõsiselt vilets tsirkus
n
30. mai 2019, 19:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
h
Hungveiping/ 30. mai 2019, 19:47
Just! Suur Esimees MAO laskis sellised töörahva raha raiskajad tootvale tööle ümberkasvama saata. Esimees MART vist plaanib ka loodetavasti midagi sellist.
n
nii on tõesti/ 30. mai 2019, 19:51
Õige, tööinimene! Viska minema kõik teadussaavutused ja haara kivikirves taas pihku ning hakka oma "lihtsa tööinimese rastket tööd tegema"!
j
jaa nii ongi/ 30. mai 2019, 19:56
et kui teadusele raha ei anta, siis jäämegi igavesti labidaga maad kaevama ja keegi ei leiuta enam midagi, mis tööinimese elu kergendaks.
j
Just/ 30. mai 2019, 23:04
labidaga maad kaevates tekivadki uued ideed oma elu lihtsamaks teha aga mitte teiste rahadega laiutamine. Stiimul puudub. Aga kergest tulust ilma jäämine teeb ikka tigedaks küll. Eriti veel siis, kui see on ainus tulu.

n
Nii on / 30. mai 2019, 19:35
Ega riigieelarve pole kiriku annetuskarp või "lauake kata end", kuhu koguaeg raha juurde tilgub headelt annetajatelt. Eelmised valitsused keerasid korraliku supi kokku.
m
30. mai 2019, 19:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
Kingpool/ 30. mai 2019, 19:38
HELMEmõtted-mõtteHELMED....GENIALISSIMO!!!!
n
Nii on/ 30. mai 2019, 19:29
Helmed on otsekohesed inimesed mitte ei aja seda poliitk0rrektset hülgem6la rahvale, nagu enamus poliitikuid, kes räägivad tund aega täiesti sisutühja juttu. Harjuge sellega, et keegi ütleb ka otse välja, mida mõtleb. Kaua peab neid sisutyhjasid p0liitdebatte kuulama, kus p0liitikud räägivad tund aega aia august, aga samal ajal aed ise m@daneb.
t
Toslem/ 30. mai 2019, 19:24
Eks üks kiilaspäine ja kikkhabemega maailmavallutaja alustas ka sellest, et lasi haritlased ja kultuuriinimesed mättasse lüia.
n
nii oli/ 30. mai 2019, 19:57
ja siis algas l.o.l.l.i.demaal suur segadus

i
irw/ 30. mai 2019, 19:20
need ju.hmid vene kolhoosnikud ja kaagid ei saa ju aru, et jutt ei käi SKP tõusust ega ka raha hulga suurenemisest vaid ikka nende endi lubadusest tõsta see hulga protsent 1% peale (mille puhul ka ju euride hulk kasvaks veelgi, kui see võlts SKP tõuseb)
i
Irwe/ 30. mai 2019, 19:18
n
Nii on / 30. mai 2019, 19:13
Väga kitsarinnaline on nõuda praeguselt valitsuselt toetusi, mille said tänu sotsidele lätlased endale. Oravate ja sotside ajal oli see toetus üldse 0,5% SKPst, siis ei vingunud mitte keegi, et vähe on, praegu on see 0,75% ja plaanitakse tõsta 1le%le. Need summad ei kasva puu otsas. Praegune valitsus peab eelnevate ämbreid lappima.
a
appi/ 30. mai 2019, 19:59
kui möistvad te nyyd valitsuse suhtes äkki olete! Mida head nad teile juba teinud on? Ainult lubanud
a
Appi appi, appi läks kappi/ 30. mai 2019, 20:14
m
Muhv/ 30. mai 2019, 19:07
Minge küsige see 300 miljonit eurot ossi käest, kes eesti aktsiisiraha Lätti oma papale kandikul viis. Mida te tõmblete uue valitsuse kallal?
k
KUS/ 30. mai 2019, 19:19
KUS, ma küsin KUS oli RATAS kui seda 300 000 000 Lätti viidi? Kas vedas käru või lükkas tagant? Või ajas EKELASI, kes seda takistada püüdsid, tee pealt eest ära? EI MÄLETA nagu...
t
To KUS/ 30. mai 2019, 19:25
Siis ei tasu EKRE kallal koguaeg nokkida. Laske inimestel oma töösse kõigepealt sisse elada.
R
</ 30. mai 2019, 18:59
Rumalust väljendab see, et ei saada aru: kui riigieelarve kasvab, siis kasvab ka teadusele mineva raha hulk. näiteks kui mingi x summa on 100 €, siis näiteks 7 % sellest on 7 €, kui summa suureneb 150 €-ni, siis 7 % sellest on 10,5 €. Kasv on olemas. Miljonite puhul vastavat rohkem nulle.

j
jah/ 30. mai 2019, 18:59
helme on jumal ja jürka tema prohvet
h
Huvitav/ 30. mai 2019, 18:47
kui keegi satub kuidagi KÕRGE koha peale, siis tekib ta vastupandamatu soov kõigile allpool olijatele pähe sülitada ja k...ta. Isegi kui tuul vastu....nagu enamasti ja siis on teised süüdi.
i
Ivo/ 30. mai 2019, 18:37
Sellised inimesed on meil siis valitsuses.Kes neid valis, kas teil häbi ka on?
K
..../ 30. mai 2019, 18:42
S
. ......./ 30. mai 2019, 18:42
Sa oled l*ll t0lerast, muud midagi.
m
misasi/ 30. mai 2019, 18:59
e
erki/ 30. mai 2019, 18:36
kohutav, ja selline inimene istub valitsuses 4 tuh palaga juures terve perega!!!!!
e
erkile/ 30. mai 2019, 18:53
Aga kes sul keelas kandideerimast sellele kohale? Enne kui teiste silmis pindu näed, eemalda palk enda omast. Nõuanne vanema inimese poolt!
m
Mann/ 30. mai 2019, 18:22
Mart, ära vahepeal avalda üldse oma arvamusi, vaataks, millest meie peavoolumeedia siis kirjutab. Neil nagu eriti ei olegi teisi teemasid.
m
Mannile/ 30. mai 2019, 20:15
Ega neil muud konti polegi, mida järada. Seegi on juba nii ära järatud.

u
30. mai 2019, 18:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to Urmas/ 30. mai 2019, 20:06
kas sinult peaks äkki enne luba kysima kui kuskil osaleda. See, mis värvi kellegi nahk on, ei ole kyll sinu arutada. Eestis on päris palju lapsi, kes on tumedanahaga ja synnipärased eestlased. Kas need inimesed peavad kogu elu sinusuguste vastikuid kommentaare taluma? Ja kas köik venelased ja muud rahvused, kes ei ole eesti kodanikud tuleb ka riigist välja saata?
t
To: to Urmas/ 31. mai 2019, 00:19
Sinu saadaks esimesena välja.
p
Pole/ 30. mai 2019, 18:11
nendele teaduritele midagi rohkem vaja.Mis kasu on näiteks sellest geenivaramust?hiiglaslikud palgaga aga kasu mitte midagi.
p
pole mingit kasu/ 30. mai 2019, 18:17
arstid ei viitsi kuulata ega süvenedagi, kui öelda et mõni haigus on pärilikkuse teel saadud.
n
nu/ 30. mai 2019, 19:43
geenivaramust ja sellega seotud uuringutest on niipalju kasu, et sinu 3…4… põlvkonna järeltulijad on oluliselt parema(kontrollitud) tervisega, katsu vähe kaugemale vaadata
m
30. mai 2019, 18:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
w
Www/ 30. mai 2019, 18:28
1
18.00/ 30. mai 2019, 20:01
Olete rumalad tõesti. Teaduritel ei ole eraldi riiki,oleme ikka kõik eestlased ühes riigis. Seega ei saa hüpata teiste inimeste vajadustest üle ja näha vaid endi vajadusi. Miks just nüüd selle valitsuse ajal nii äksi täis olete. Teadur,kui sa oled normaalne inimene,siis peaksid ka inimese moodi mõistma ka teiste vajadusi. Tööinimene ei jaksa rabada ja tahaks ka teie töötulemusi näha,kuulda.
t
Tööle/ 30. mai 2019, 17:58
Ehitajad, arstid, teadlased ... lasevad siit jalga. Kaalep peab lõpuks esimest korda tööle minema.
p
paljud/ 30. mai 2019, 23:20
juba ammu siit jalga lasknud veel enne kui sellest valitsusest keegi isegi und ei näinud.Mis see Kaalep siia puutub?
v
väga õige/ 30. mai 2019, 17:51
no hästi öeldud helme!!!nii on mis teadust te veel teete???midagi te ei tee!!!rumalad !!!
s
Sellega ta ei näita muud, et on ikka päris ära keeranud./ 30. mai 2019, 18:08
e
EKRE`lastel/ 30. mai 2019, 18:12
..minister,kel pole kõrgharidustki,hea kui põhikool läbi.Tulevad teadlasi mõnitama.Issand sa näed ja ei mürista.Selle erakonnaga on selline allamäge minek ja miski ei pidurda,kui nemad võimul.Kahju.
t
To EKRE'lastel/ 30. mai 2019, 18:59
Mis sa kisad siin? Tsahknal polnud kõrgharidust, Vakral pole kõrgharidust, Izmailoval pole kõrgharidust, Parekul polnud tol ajal kõrgharidust. Kõrgharidus ei määra mitte midagi. Robert Lepiksonil polnud ka ülikooli diplomit, aga oli edukas ärimees. Diplom ei määra mitte midagi. Kui kaalikas ei kanna, pole vahet mitu klassi sul on.
k
Kas / 30. mai 2019, 19:52
see ütelus Elon Musk'i kohta peab ka paika: et temal pole ka kõrgharidust, aga tema jaoks töötajatel on?
s
Smurf/ 30. mai 2019, 17:37
Soovitakse,et hariduse ja teaduse rahastamine moodustaks 1% SKP-st. Okei! Nõus Taavi Rõivase valitsuse ajal langes see rahaline dotatsioon kõige madalamale- 0,59% SKP-st ja siis olid kõik vait! Mitte keegi ei protesteerinud, mitte keegi ei korraldanud demonstratsioone. Hetkel on see 0.71% SKP-st ja valitsusel oli täna 21. tööpäev. Ehkki valitsusel on oma programme aega ellu viia 4 aastat on peale 20 päeva kõigil juhe koos ja juba maetakse Eesti teadust. Keegi ei soovi oodata järgmise aastani ,mil olema saab juba selle valitsuse poolt kokku pandud eelarve,kus pririoiteedid on paigas. Vau!

m
30. mai 2019, 17:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
r
rs/ 30. mai 2019, 19:56
lõhuvad oravate guaanolademeid, sedand küll, muu aga on bs..
1
18.12/ 30. mai 2019, 20:07
Kui oled teadur,siis ole ja näita mida eelmisel aastal saavutasite või tegeled poliitikaga ja teaduseks ei ole aega. Kõrgharidus ei anna miskit,kui inimene on ümmargune null.
1
??/ 30. mai 2019, 17:35
10 miljonit tuleb ju juurde. Ja kui SKT kasvab, siis vastavalt kasvule lisandub jälle kasvust 10 %.Seega saadakse teadusele raha juurde küll. Kas teadurid ei oska arvutada suuremast SKT-st protsenti ja võrrelda vastava protsendiga väiksemast SKT-st?
ö
30. mai 2019, 17:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
1
16:28/ 30. mai 2019, 18:05
Ossa, kus hariduseta ek,reSIAKÜNA alles le,,hkab!
T
АKАDЕЕMIK VАKRА/ 30. mai 2019, 17:25
Täiesti õõvаstаv oli näha teaduirite protestimarsist osavõtjate hulgas Оssinоvski irvitavat lôustа. Маjаndusdivеrsаnt, kes on oma süüdimаtu tegevusega tekitanud riigile sadu miljoneid kаhju ja hävitаnud praeguse riigiееlаrvе, tuleb nüüd koos protestijatega oma enda poolt tuulde pillutud raha tagasi nõudma. Teades ise samal ajal väga hästi, et ta ise on kogu selle supi kokku kееtnud. Häbеmаtuse tipp!
i
inimene/ 30. mai 2019, 17:22
Kurb on vaadata kui inimesed pöörduvad oma murega valesse kohta.Kaadrist käis läbi seltsimees Ossinovski nägu.Kogu süü laskub temal.Miks teadlased tema poole ei pöördu.Maksku välja see puudujääv osa.Kui ei aita tuleb mees vastutusele võtta ,süüdi mõista ja vangi panna.Oleks heaks näiteks kõigile ,kes õõnestavad Eesti riikki.
t
tsirkuse direktor/ 30. mai 2019, 17:21
tglt kõik on kena. poliitikute ülalpidamisele kulub ju ometi nii palju raha, olgu siis vähemalt tsirkust ikka täie raha eest!
u
Uss/ 30. mai 2019, 17:21
Laske valitsusel tööd teha, mida te lärmate ja kraabite kogu aeg uste taga! Raha ja raha. Mina ei näe enda ees, taga ega külgedel mitte midagi, mis oleks teadusega seletatav. Teaduseks võib nimetada igasugust jama, mis rahvale mingit tulu ega leevendust ei too. Iseteeninduslettide skännerid on teadlaste saavutus või? Robotid, kes inimese töö üle võtavad? Kellele sellist teadust vaja on? Minge tööle, pärgadega napakad.
a
appi/ 30. mai 2019, 20:18
irrogantsuse tipp. Aga muu tehnika sobib kyll - mobiilid ja arvutid ja köik muu nutitehnika, mida ka muuseas teadurid leiutavad

j
Ja ei mürista. Miks selline rumal inimene riigikokku on saanud? Päris piinlik on. / 30. mai 2019, 17:18
o
30. mai 2019, 17:16
oss ka ennast fookusesse sättinud.mis teadlane tema ka on?s1takeeramise professor,seda küll.
i
Irv/ 30. mai 2019, 20:19
Oss on s1takeeramise teadlane, see osakond vajab kõige suuremat rahasüsti.
p
Põõbel, mis põõbel/ 30. mai 2019, 17:12
Mis pöhjakihil teadusest, peaasi, et saaks tõrvikuga ringi joosta
k
Kurt Tumm/ 30. mai 2019, 17:09
Olen olnud EKRE toetaja algusest peale.Mind need rahaasjad eriti hetkel ei huvita,muidugi oleks parem kui raha rohkem oleks.Astugem siis Eurorahaliidust välja ja võtkem kroon tagasi,samas olles Euroliidus edasi nagu näiteks Rootsi.Minu mure on e-valimised.Ja see võib Eestit mõjutada palju rohkem.Kui EKRE seda läbinähtavaks ja ausaks teha ei suuda,kaob mu usk neisse.
k
kas/ 30. mai 2019, 17:09
me tõesti irvitame oma lahkunute matuste üle.Kallid n.n. teadlased,kas te siis muud moodi esineda ei oska.Kurb,kahju.
s
saatke see valitsus juba laiali/ 30. mai 2019, 17:07
s
See ongi su ideaalvalitsus?/ 30. mai 2019, 20:25
Ja mis see uus valitsus siis sinu arvates paremini teeks? Hakkab jagama laia lehte raha, raha mida tegelikult ei ole. Võetakse jälle mingeid laenusid kaela, mille peavad meie lapsed tulevikus kinni maksma.
s
See on omaette maailm/ 30. mai 2019, 17:00
Kõik ühes pajas, õppejõudude palgad, doktorandide tasud, küllap ka hoonete küttekulud. Teadusrahastust mõistaks pigem uuringute rahastusena. Ning see peab olema kuidagi seotud patentide väljatöötamisega, kuna hea patent hakkab raha sisse tooma, siis mingis osas peab teadussektor tervikuna olema isemajandav. Muidu on riigi poolt tasuta haridus ja kõrgharidus, teadustöö alusbaas (ja näiteks ka statistilised andmed, sh raviandmed jms) – ent tulusad teadustööd tehakse juba oma erafirmas ja patendirahadest ei saa riik midagi.
u
uu/ 30. mai 2019, 16:59
l
LAKUORAVA/ 30. mai 2019, 17:30

e
emotsionaalselt ülesköetud teadurihakatised/ 30. mai 2019, 16:56
rahunege ja vaadake valitsuse pressikonverentsi
t
Taastame õigusjärgsuse/ 30. mai 2019, 16:50
Kas teadurite jaoks peab Eesti ennast lõhki laenama ja viis järgnevat põlve peab seda laenu ja suuri intresse maksma? Loobume kõik teaduse nimel pensionitest ja lastetoetustest, sest eelmises Eesti Vabariigis neid ei olnud ja me oleme ju selle Eesti Vabariigi õigusjärglane. Siis kasvatasid kõik oma lapsi ja hoolitsesid oma vanemate eest tasuta.
l
30. mai 2019, 17:06
Loobume emapalgast ka, sest eelmises Eesti Vabariigis seda ei olnud.
p
30. mai 2019, 17:25
Protestijad ruttu pensionidest, lastetoetustest ja emapalgast loobumise avaldusi kirjutama
p
30. mai 2019, 17:26
Protestijad ruttu pensionidest, lastetoetustest ja emapalgast loobumise avaldusi kirjutama
m
miks mu kommentaar ära kustutati. Liiga tõetruu oli või?/ 30. mai 2019, 16:47
v
vanakala/ 30. mai 2019, 16:44
No aga ega meil mingeid erilisi tedureid ka pole. See ülikooli tase käib aasta aastasse mõnuga alla. Polegi muud kui tõsta käed ja pissi varba peale
r
ryt/ 30. mai 2019, 17:21
Kes see räägib, külarahvas arvab nii või?
e
30. mai 2019, 17:41
ek,re vanakalad kõik juba peast mä,,dad ja varbad ka le.hka.vad omapissist.
t
to vanakala/ 30. mai 2019, 20:26
ja mitu klassi kylakooli sul endal vennaga kahasse on önnestunud läbi käia?
a
30. mai 2019, 16:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
minu nimi/ 30. mai 2019, 17:24
Mingi kõlupea võtab sõna talle võõral teemal, mille kohta tal teadmised puuduvad?

v
Vaba/ 30. mai 2019, 16:38
Miks niisugusel toonil oma rahvaga rääkida?
t
TOIVO/ 30. mai 2019, 16:37
need tööle ei kavatse minna tahavad õpetada teisi , kuidas koeri paaritada.
t
Tõesti,/ 30. mai 2019, 16:34
tänitame haridust ja haritust! Ülikoolide rektoreid! Teadmised ja oskused ei maksa neile midagi! Loeb pime juhtide kummardamine? Kuhu me oleme jõudnud!
t
TOIVO/ 30. mai 2019, 16:32
vaesed vanemad teduritel ei jaksa memme poegi koolitada elu aegseks dotsentideks
8
80+/ 30. mai 2019, 16:31
Lugedes kommentaare tardus veri soontes. Ettepanek: selgitada ,kes on provotseerinud nn.nim. leinamarsi ja kindlameelselt puhkusele saata rootsi kardinate taha!Te ei ela üksi siin maal- arvestage vanuritega ,emade-isadega-lastega- mis te trambite! Kõlvatud!
3
30+/ 30. mai 2019, 16:36
Keegi ei ole midagi provotseerinud. Inimised võitlevad oma õiguste eest. Soovitan teilegi, kui varvas pigistab.
c
Common Sense/ 30. mai 2019, 16:46
80+ käiski tõrvikumarsil...
f
ftuz/ 30. mai 2019, 17:46
Mida te kommenteerite, kui te aru ei saa, milles probleem?
v
30. mai 2019, 16:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
.
30. mai 2019, 17:44
...ja Eesti Vabariigis veel miljonäriks sain vene ajal olin mark,,si,s,mi pro,pag,andist,ina paljas kui porgand

e
Ekre valija/ 30. mai 2019, 16:19
no helme ikka lajatab kohe südamest!Väga otsekohene mees!!!
t
Tõepoolest, näitab oma vaimu suurust!/ 30. mai 2019, 16:23
t
tõepoolest/ 30. mai 2019, 16:28
aga milleks keerutada nagu kuuma kartulit suus? Nagu enamus poliitikuid.
v
vähk/ 30. mai 2019, 18:39
Otsekohene ehk jah,aga rumal kindlasti
ä
ätt./ 30. mai 2019, 16:19
Kui kokku olid tulnud suured teadmamehed,kellel on raskusi arusaamisega riigi eelarvest protsendi arvutamisega ja seda eelmiste aastatega võrrelda-niisuguseid teadmamehi Eesti kindlasti ei vaja ! Teaduse rahastamine suureneb ca 150 miljonit-mida kuradit te seal jahute ?
x
x/ 30. mai 2019, 17:47
Kle ätt, sa ei saa muhvigi aru. Ära seleta.
k
Kärt/ 30. mai 2019, 16:18
Rumalad sellepärast,et saavad miljoneid eurosid, ja järgmine aasta jälle ja nii kuni2023 aastani,siis tulebki kokku see üks protsent. Ei saa ju anda kohe,kui kõik tahavad juurde saada, olge ometi mõistlikud ja jätke see jonn,las valitsus teeb tööd ometi.
t
Tase/ 30. mai 2019, 16:29
Kärt on tõeline EKRE taseme näitaja igal aastal 0,25% ja nelja aastaga ongi lubatud protsent käes!
i
io/ 30. mai 2019, 17:50
Kui teaduse tegemine sõltub rumalatest aj piiratud inimestest, siis ei ole see teadus . Nõukogude ajal sai näha, kuidas teadlasi koheldi, kui kerge on nn õigustatud pahameelt kellegiv astu üles kütta, keda on vähe, kes on targemad aj kelle tegevus nõuab riigi raha. Soovitan keskpärase ja alla selle taibuga inimestel jätta kommenteerimata teemal, mis neile kauge ja arusaamatu on.
p
pildil/ 30. mai 2019, 16:17
see vikerkaarelindiga "lapsteadlane" lumehelbekeste kambas võiks vanemale nr 1 ja vanemale nr 2 soovitada tööle hakata, mitte poliitmängurlust harrastada
l
lumehelbekeste keksuüritus/ 30. mai 2019, 16:08
ossinovski ja teiste tühjade südamete kokkuaetud tol akari mitte teadlased, poliitüritus, oleks võimul sotsid ja oravad poleks keegi ka poole väiksema teaduse rahastuse rahastuse korral tol a mängima tulnud - fakt
n
30. mai 2019, 17:47
nonoh, meile kõigile tuntud lumahelbeke on ainult meie ilus, naiselik ek-rema,,rtin.
e
ecce / 30. mai 2019, 17:54
See pole fakt, vaid teie arvamus. Alustage sellest, et tehke endale selgeks, mis on tõsiasja aj fakti erinevus. Ja siis tulge arvama.
t
teadurid on võib-olla vaid oma kitsal alal asjapulgad/ 30. mai 2019, 16:04
aga muudest asjadest aru saamine jätab soovida. ka allumine reffide provkatiivsetele ässitustele.
f
fylc / 30. mai 2019, 17:57
Reform ässitas aj teadlane ei suuda ise mõelda, et kokkulepet murti? Mida te kõlupead siin seletate, kui te olete võimetud oma parteilisest eelarvamusest kaugemale nägema? Räägite, et teised on rumalad, aga ise ei suuda oma peaga mõelda aj aru saada, et nendele inimestele lubati seda raha. Eriti suure suuga Jüri RAtas isiklikult.

n
30. mai 2019, 16:04
No nii just ongi.Said oma koosa ka eelmised valitsused, kui lollusi tegid. Unustage ära see mineviku meenutamine - praegune valitsus ei pea kinni enda antud lubadustest ja selle eest saavadki! Ei kiusa keegi EKREt - kui keegi ütleb teadlaste kohta rumal, siis tuleb ka selle hinnangu eest vastutada!
i
irw/ 30. mai 2019, 16:18
irw, kui väga aus olla siis ikka on ka. eks need politoloogid meil ka ju teadlased, elurikkuse peamees on teadlane ... no mis sealt tuleb? rohelist ininat , ei midagi muud. teaduste akadeemia president oli terevisioonis küll väljapeetud ja ei haukund.
r
rox/ 30. mai 2019, 18:00
Sa kirjutad asjast, mida sa ei mõista sest sul puudub teadmine selle kohta. Lihtsustamine ja sildistamine ei muuda su väiteid tõeseks, vaid pahatahtlikuks. Jätad mulje, et oled piiratud taibuga valitsuserakondade toetaja, ekreiit või kesik. Rumal rääkigu asjadest, millest aru saab. Aga rumal ju ei saa aru, et ta rumal on eks. Dunning -Krugeri efekt
m
mis raha veel küsida / 30. mai 2019, 16:02
seekord läks see arvamus küll täppi, ärge kerjake, parem tehke tööd
i
imelik tulevik / 30. mai 2019, 16:02
Noored on märganud , et nende nõudmised toimivad . Parim näide " fridays for future " , keegi neid ei peata , muudkui nõuavad . Tohutult suur " punt " rohelisi on nüüd Brüsselis Euroopa Parlamendis . Greta kihutustöö kandis vilja .
o
30. mai 2019, 16:02
Oh tule taevas appi,ei see pere väsi köiki pidama i di ootideks!!! Kas töesti pole selliste suurus hull ude vastu mingit rohtu.Arstid m ö rtsukad,tea dlased i di oodid ja pääste ei os ka midagi,kuhu veel??!!!
k
30. mai 2019, 16:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
K-le/ 30. mai 2019, 16:02
Huvitav kokkusattumus, mina just arvasin seda sinu puhul.
õ
30. mai 2019, 15:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to öppejöud/ 30. mai 2019, 20:42
tasuta transpordi osas olen nöus. Rail Baltic on eestile transiitmaana vajalik ja vanemahyvitis on löpuks saanud naised peret looma - ei mingied kärpeid selles osas

a
aukummardus./ 30. mai 2019, 15:49
Hr. Helme on aus ja otsekohene mees.
v
või siis/ 30. mai 2019, 16:44
on ta paranoiline vanamees, kes ei suuda iseenda tähtsusest üle saada ja mõnitab ja halvustan arste, teadlasi, naisi jne. jne.
a
aukummardus/ 30. mai 2019, 15:49
Hr. Helme on aus ja otsekohene mees. Ei tea, miks mu komm suunati modereerimisele? Mulle hr. Helme väga meeldib, hea, et õige mehe valisin.
n
no/ 30. mai 2019, 17:01
kui juba aukummarduse teed - äkki käid keelega h.elme tallad ka üle
v
30. mai 2019, 15:46
Vale väide Õhtulehe poolt

a
Ardo Vahter/ 30. mai 2019, 15:38
Pealkiri on eksitav. "Rumalad inimesed olete!" ei olnud Mart Helme hinnang teaduritele, vaid meeleavaldajatele, nagu loost välja tuleb.
t
to Ardo/ 30. mai 2019, 15:45
ka meeleavaldajate nimetamine rumalateks ei ole just riigimehele sobilik sönavara
a
Aleksander Laane/ 30. mai 2019, 15:52
Teadurid olidki meeleavaldajad ju ... vähemalt enamus neist.
a
Ain/ 30. mai 2019, 15:37
kui ikka aru ei saada, et 150 milj ei ole pelgalt sendid mis lisanduvad vaid lasevad end ära kasutada peavoolumeedial ja reformil ja sotsidel siis teistmoodi ei saagi selliste kohta arvata
k
kalew/ 30. mai 2019, 15:35
mida öelda inimestele kes said teada, et saavad 150 miljonit juurde aga lasevad end sellistel rajakatel nagu reformid-sotsid ära petta ja vedada lolli mängima?
l
Lõpetage see vingumine/ 30. mai 2019, 15:28
Said oma koosa ka eelmised valitsused, kui lollusi tegid. Unustage ära see mineviku meenutamine - praegune valitsus ei pea kinni enda antud lubadustest ja selle eest saavadki! Ei kiusa keegi EKREt - kui keegi ütleb teadlaste kohta rumal, siis tuleb ka selle hinnangu eest vastutada!
m
milline / 30. mai 2019, 16:25
valitsus on oma lubadusi siis täitnud? pole ju ükski,kõikidel valimistel on samad lubadused olnud aastaid oleks lubadused täidetud poleks samasi lubadusi.
l
lubaja/ 30. mai 2019, 15:27
EKRE lubas ju enne valimisi tõsta toetuse 2% peale.Taaskord tõestus sellest,et mehed ei tea majandusest ööd ei mütsi ja lihtsalt lahmivad lubadustega
j
jüri vabanda nüüd jälle./ 30. mai 2019, 15:26
Ratas peab jälle vabandama hakkama. Jeebus küll.
1
15;26/ 30. mai 2019, 16:09
Lõpetage juba see vabandamise jutt.Kas Toom vabandas,kui s.i.t.a.k.s. sõimas?Kas Kaljulaidid on vabandanud,Ligi,Randpere,Rõivas,Siim ja Kaja?Vaadake kuidas nende retoorika on?Poetaguse moodi.Mida siin vabandada,kui keegi i.d.i.k.a.s annab sihilikult vale infiot.Ärgu iga sõna peale oma plakatitega vehkima mingu,ise jäävad l.o.l.l.i.k.s.

t
Toslem/ 30. mai 2019, 15:18
Valitsus hoiab Eestit tasakaalus.Küprokitalendid tulevad koju- nüüd lahkuvad teadusetalendid.
b
Balance?/ 30. mai 2019, 15:34
Uhkeldamise jutud ju olid > neid "teadlasi-spetsialiste" pidi ju tohutul hulgal sealt kuumades maadest imbuma? > ist nicht wahr?
p
penskarist taat/ 30. mai 2019, 16:02
Andku minna , võtku pedakoogid ( nimelt just nii ) ka kaasa , vaesekestel koguaeg vin gu mi st nende ra ha dega , tehku tööd ka samapalju kui vi ng uvad , mitte teine valdkond pole sellised vin gu jad . Ja mis puutub eelmise valitsusesse ,siis see nende tegemata töö ja sellel pole praegu sellega üldse asja , nendel omad tegemised ja lubadused !!!
m
Mx/ 30. mai 2019, 15:10
Loomulikult oli see üles köetud meeleavaldus Valitsuse vastu. Piltidel peamiselt noored tudengid, kuhu jäid auväärsed professorid, õppejõud...? Rõõmsate nägudega liikusid ringi Ossinovski, Talvik..., tsirkus mis muud.
n
No ja mis siis?/ 30. mai 2019, 15:18
See on süütu ekre poolse vimmaga võrreldes, kus president ja ministrid rippusid võllas.
o
Osaleja/ 31. mai 2019, 12:35
Mina olin kohal. Mul on kaks kõrgharidust. Tallinna Ülikooliga ei ole ma seotud, aga olen Tartu Ülikooli alumnus. Te küsisite, ma viisakalt teile vastan :) Head päeva!
a
30. mai 2019, 15:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
1
17 a/ 30. mai 2019, 15:14
tundub, et tegemist on sama inimesega, kes siin köikides kommentaarides esineb mingi ulmelise 17 a jutuga. Lätti saatis raha eelmine valitsus, mis oli keskerakonna moodustatud. Halloo, äkki löpetad juba.
r
rajaleidja/ 30. mai 2019, 15:16
Lugemis oskus puudulik, Kreeka laenu garanteeriti ...
t
Talumiis/ 30. mai 2019, 15:18
Miks levitate igasugu vandenõuteooriate võlts informatsiooni? Lätti läksid aktsiisid selle tõttu, et Keskide poolthäältega tõsteti eelmises valitsuses aktsiise ilma reaalseid arvutusi tegemata. Kreekasse pole Eesti mitte ühtegi senti andnud kullake.
k
Kuusik Kaasik/ 30. mai 2019, 15:26
Talumiis. Ära vassi! Sinu talu on Telliskivi loomelinnakus Kingissepa, Lauristini, Anvelti omaaegses konspiratiiv korteris
l
Läti raha/ 30. mai 2019, 15:30
siin on korduvalt öeldud, et aktsiise tõstis ennaktempos Isamaa - Sester surus läbi, et saada kate Isamaa asmelise tulumaksuvabstusele.
t
to läti raha/ 30. mai 2019, 15:40
kas Isamaa ei olnud mitte eelmise valitsuse koalitsioonipartner keskerakonnaga? Mölemad vastutavad
p
Pealkiri/ 30. mai 2019, 15:03
kas ta ütles seda teaduritele või tsirkust korraldavatele meeleavaldjatele? Siin on suur vahe sees, meedia külvab jälle hüsteeriat nagu ikka.
k
30. mai 2019, 15:13
Kas sa arvad, et lüpsjad-karjatalitajad tulid teaduritele raha nõudma?
e
ega ekre õõnespead/ 30. mai 2019, 15:20
s
sa vaata kõigepealt enda pea üle, ilmselt on seal teise mehe p**ruhais/ 30. mai 2019, 16:31
l
Läks trumm/ 30. mai 2019, 14:59
Mingu ka pulgad. Kiirelt Valka õllesappa.
p
pikal mina mina mina proovige teadlased teha s...t saia ja minge tööle / 30. mai 2019, 14:56
a
30. mai 2019, 14:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
Kui / 30. mai 2019, 15:04
Oleksid mõne lõputöö valmis kirjutanud, siis mõistaksid ka teemat.
L
***/ 30. mai 2019, 14:55
Loodetavasti on "Tanel Kiigile" trükiviga.

M
30. mai 2019, 14:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
kui viljad/ 30. mai 2019, 14:59
tulevad on valitsus täiega laiali, ekre lahkumisest ka enam ei piisa, kesikud ja isamaareeturid on mõlemad samuti oma margi täis teinud
m
Millised viljad?/ 30. mai 2019, 15:05
Raha juurde ei saa aga kärpima veel ei hakka. Kas viljad on siis, kui palkasid kärpima hakatakse?
k
Kuusik Kaasik/ 30. mai 2019, 14:47
Kahju, et üritus juba läbi on. Ei teadnud. Oleksin tahtnud ka tühja lapsevankriga sinna rammima minna.
a
arvamus/ 30. mai 2019, 14:44
Kas ikka nii moodi saab valitsuse liige pöörduda teadlaste poole. Kas see näita ministri rumalust või ...
s
see/ 30. mai 2019, 14:50
näitab meie vabariigi körgema vöimu intelligentsi taset. Diplomaatiast ja elementaarsest viisakusest ei tea see inimene ja paljud tema kaaskondlased kyll midagi kahjuks.
a
Arvajale/ 30. mai 2019, 15:05
ÄRA PANE OMALE PUNKTE, REFFIROTT
t
to arvajale/ 30. mai 2019, 15:19
kahjuks pean sind kurvastama - olen parteitu. Sinu sönakasutusest järeldades, aga kuulud valitseva kliki pooldajate hulka.
w
30. mai 2019, 14:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
Kuidas rumalam seda kangem juht ja õpetaja/ 30. mai 2019, 14:43
Mart teab,et ainult marksism-leninism on ainuke teadus.

t
tööta spetsialist/ 30. mai 2019, 14:32
Huvitav, mitu protsenti kohalolijatest omab doktorikraadi ja töötab akadeemilistel ametikohtadel? Ja julgen oletada, et suurem osa neist "protesteerijatest" on seotud Tallinna Ülikooliga - kas õpilased, vilistlased või võibolla mõni assistent kah. No kas neid saab nimetada üldse teaduriteks, spetsialistideks või kõrgharidusega inimesteks?!
t
tööta spetsialist/ 30. mai 2019, 14:34
Ülikoolid peaksid ära lõpetama erialade dubleerimise! Mitmes ülikoolis saab õppida juurat, majandust, ITd, bioloogiat/keskkonnakaitset?! Sealt saaks ikka hulga raha kokku hoida...
o
Osaleja/ 31. mai 2019, 12:33
Mina olin kohal. Mul on kaks kõrgharidust. Tallinna Ülikooliga ei ole ma seotud, aga olen Tartu Ülikooli alumnus. Te küsisite, ma viisakalt teile vastan :) Head päeva!
v
Vana kommunist/ 30. mai 2019, 14:26
Kas Eestis on olemas mõni agentuur, kes soovikorral protestijaid väiksepapi eest välja rendib? Vaatan, et mingid krimpsus näod korduvad ürituselt üritusele.
s
See on kõikjal nii/ 30. mai 2019, 14:56
Egiptuse "demokraatiatoomisel" toodi "vaenus olevad" grupid kohale samade bussidega, CNN-id jms olid juba varem kohal. Siis mängiti maha etendused, siis söödi koos saiakesi, saadi raha ja mindi laiali. Kui kohapeal olnud eestlanna siinsetele lehtedele kirjutas toimuvast kommentaarid, seda ka oma tuttavatele- kisti ta TLNlennujaamas alandavalt alasti ja peale kojujõudmist viidi Kaitsepolitseisse, kus talle tehti selgeks, et Eestis on temaga nüüd läbi, tööle ta ei saa. Ta emigreerus. Tõde on suur kuritegu siinmail.
s
30. mai 2019, 14:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
ja/ 30. mai 2019, 14:29
nimetavad endid veel teadlasteks
r
Raha saavad küll juurde aga..../ 30. mai 2019, 14:35
Kuulsin pressikonverentsi ära ja algul mõtlesin ka, et saab ju teadus raha juurde, et miks virisevad. Aga just enne lõppu selgus kus see asja iva peitub. Nimelt see protsent SKP'st mis teadusele antakse jääb samaks ei muutu seal midagi nagu seal pressikonverentsil öeldi. Lubati aga seda protsenti tõsta koalitsiooni leppes nagu ma aru saanud.
u
unista edasi/ 30. mai 2019, 15:01
parteitud kaaskodanikud suudavad ka oma peaga mõelda ja praegune valitsus enamusele ei meeldi
l
Lihtne tõde ju/ 30. mai 2019, 14:25
Võib-olla ei olnud just viisakalt öeldud, aga selline mulje jääb küll. Teadlane ei pruugi olla rumal oma erialal (kuigi keskpärasust on sealgi küllaga), aga suuremas pildis ja praktilises elus on lihtsameelsus nähtav. Üks korralik professor on ju lausa anekdoodikangelane. Küsiks kõigepealt - kas rahastamine kasvab? Kas olete mõelnud, kelle arvelt peaks siis teile raha ära võtma? Riigikaitselt, teedeehituselt, teie pensionäridest vanaemadelt-vanaisadelt, hariduselt jne? Päris kindel - kui anda teadusrahastus teadlaste endi jagada, hakkaksid teil omavahel suled lendama;)))
s
selle peale/ 30. mai 2019, 14:27
oleks pidanud mötlema Keskerakond enne kui valimislubadusi jagas
j
ja väga õigesti / 30. mai 2019, 14:23

a
Ats/ 30. mai 2019, 14:16
Eestis on ainult kaks tarka inimest- üks neist isa, teine poeg.
j
Jah ja/ 30. mai 2019, 16:07
t
Tsaari kuller/ 30. mai 2019, 14:13
Mõisahärra ärgu raisaku aega mässavate matside sõimamiseks, kutsugu kohe karistussalgad kohale ja orgunnigu kadalipp.
r
rein/ 30. mai 2019, 14:12
rumalad on tõesti need, kes teadusmehele mitteomase hüsteeriaga kaasa lähevad. kuigi teadusele mõeldud raha tuleb suurendada, siis sama tuleb ka teha selle raha kulutamise osas. nimelt tuleb panna paika siht- ja eesmärgid. niisama laristamine, et tehke rahaga mis tahate, ka ei kõlba. üks asi peab aga saama lahenduse. kõrgharidust andvate õppejõudude tasustamine tuleb üle vaadata. see vindub ikka täiega. ja kui pole ikka õppejõude, siis pole ka konkurentsivõimelist teadust tulemas
k
Kaabud pole oma mõistusega enan aafrika suguharu, hullemad/ 30. mai 2019, 14:05
Inimene, kes ei oska kaarditihisid kokku lugeda, et liiga suur arv tuleb hakkab arvama teadlaste mõistuse üle vââriks kolmekirdset nobeli preemiat.
m
Mathilde/ 30. mai 2019, 14:51
Selline kommentaar näitab väga hästi kommenteerija enda taset :)
k
küüniline realism/ 30. mai 2019, 14:03
täitsa õige! teadlased ei tea midagi, ainult Poliitik teab kõike! :DD ja mina tean täpselt, millisest riigist selline suhtumine pärineb.

k
kes küll/ 30. mai 2019, 14:01
ja keegi pidi kirikus ka nahutada saama
h
H/ 30. mai 2019, 13:55
Jah õige jutt rumalad täitsa rumalad

a
Aadu/ 30. mai 2019, 13:50
Pange need tühjad bussid seisma. Haridus peab raha saama.
l
läraki, teile teadlased/ 30. mai 2019, 13:49
Ratas, tõtta vabandama nüüd jälle!
e
30. mai 2019, 13:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
o
on/ 30. mai 2019, 14:05
inetu, alatu ja madal alahinnata eesti teaduse saavutusi. Ja teadus on kohe kindlasti apoliitiline ning seda ei kalluta yksi valitsus demokraatlikus riigis. Ru.malusel pole ikka piire!
l
Liisu/ 30. mai 2019, 14:19
Nii rumal on vist kole raske olla? Aga Sa tule ja vaata millega teadlased igapäev tegelevad ja ehk muudad meelt
t
to Liisu/ 30. mai 2019, 15:08
Rumal inimene võib ju midagi vaadata või mitte vaadata, aru ei saa ikka millestki.
m
30. mai 2019, 13:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
Jah/ 30. mai 2019, 14:11
Ega need, kelle mõtteid täidab ainult alkohol, selle hind ja Lätti sõitmine, ei saa ju paljudest asjadest aru.
e
Eino Taruk/ 30. mai 2019, 13:40
Teadusega glasuuritud vasakpoolsete liberaalide üritus
m
Mati/ 30. mai 2019, 13:36
Veidi kehvasti planeeritud, et seal protestiga samal ajal ka J.Aarma matuseid peeti.
o
Onu/ 30. mai 2019, 13:54
J. Aarma matused olid eile.
k
Kus "seal"?/ 30. mai 2019, 13:57
Sa ikka tead, kus asub Kaarli kirik?
e
Enn/ 30. mai 2019, 15:53
Mati oli eile mäluaugus, täna hakkab midagi looma...
A
30. mai 2019, 13:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
o
Onu/ 30. mai 2019, 13:57
naera puruks, nii vaimukas oled! Aga mis sa EKRE kummardajast ikka ootad

v
valija/ 30. mai 2019, 13:29
to :-))) , meil pole vaja siia kremlimeelseid, kes isegi sõna teadlane ei oska kirjutada, häbi.
t
:-)))/ 30. mai 2019, 15:47
tule l.a.k.u. mu takumenti parem!
1
30. mai 2019, 13:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
r
rajaleidja/ 30. mai 2019, 15:15
Oli küll ja siis oli kõrgeim tase.
J
30. mai 2019, 13:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
Juku/ 30. mai 2019, 13:36
Ehk oleksid nii tore ja tooksid välja ka faktid , et see jälle reffide trikk. Ülim rumalus on hoopis igas asjas näha reffe. Ava silmad korralikult , ehk näed rohkematki veel.
k
30. mai 2019, 14:03
kõigil ekretel on kord reefodeKIIKS, kost sotsideKIIKS, hulemal juhul on ekretel korraga need mõlemad- reffide ja sotside- KIIKSUD.
t
:-)))/ 30. mai 2019, 15:48
tulge l.a.k.k.u.g.e. mu takumenti parem!
o
ohjah/ 30. mai 2019, 13:16
Ikka peab solvama! Miks on vaja öelda, et teadlased on "rumalad inimesed"?
m
Mingu / 30. mai 2019, 13:13
Sotside ukse taha lõugama ja las oss maksab omasta taskust need sajad miljonid mis ta lätti suutis viia.
t
tegelikult/ 30. mai 2019, 13:31
tegelikult tõstis ennaktempost aktsiise ju Sester, et leida katet Isamaa astmelisele tulumaksuvabastusele.
j
Juku/ 30. mai 2019, 13:37
Kas mitte Ratas ei öelnud , et kõige eest vastutab peaminister. Nii et vuta vuta nüüd peaministrilt neid miljoneid nõudma.

v
valija/ 30. mai 2019, 13:10
Näikse et valitsev klikk on ikka liiast, lasevad välja pressiteate et raha pole ja ei tule ja siis teatab ülemkaabu et inimesed olla rumalad kuna nad midagi ei tea, et kuskilt ikka raha tulema. No kuidagi ei ärata usaldust selline soperdamine, jääb mulje et justkui parem käsi ei tea mida vasak teeb.
t
30. mai 2019, 13:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
Nimeta siis mõni Eesti "teadlane" kes midagi teab?/ 30. mai 2019, 13:16
n
Need/ 30. mai 2019, 13:30
Orjameelsedneegriajud ongi rumalad nagu Aafrika insenerid.
e
Enn/ 30. mai 2019, 15:58
Meestel pidi ju olema kaks pead... ilmselt alfaisasel töötabki ainult üks pea.
e
Eesti matus/ 30. mai 2019, 13:06
Näeh, pärgade jaoks ikka raha jätkub... pole just odavad.
j
Ja see nimetus,/ 30. mai 2019, 15:43
mille Teie siia nime lahtrisse kirjutasite, niisuguse nimega vist oli mingi etendus. Kas keegi mõistab, mida niisugune nimetus tegelikult tähendab? Keegi kohe nõnna hirmsasti tahab meie maad maha matta???
o
Oeh/ 30. mai 2019, 13:04
Miks need inimesed tööl ei ole? Tänava peal leinapärgade ja küünaldega tsirkust teha on küll viimane asi, mille peale normaale ja täie mõistuse juures olev inimene tuleks.
k
kiki/ 30. mai 2019, 13:10
eks need teadlased ole jah poole lollemad, kui poetagune seltskond.
e
Ehh/ 30. mai 2019, 13:16
Miks sa tööl ei ole või kirjutad tööajast oma sapiseid mõtteid?
e
30. mai 2019, 13:43
Eks kanepi ja koka pikaajaline tarvitamine just selliseid teadlasi toodabki. Tesla pealik tõmbas otseeetris kanepit.
t
Taat/ 30. mai 2019, 13:00
Fotodel on näha "üleskeeratud" tudengeid,mitte tõsiseid teadlasi!
t
Trra/ 30. mai 2019, 13:32
Teadlased... Õhinapõhisedtupeseened.
j
Juku/ 30. mai 2019, 13:42
Ja emotsionaalselt ülesköetud siseminister ütles , mis ta inimestest arvab .
s
Sass/ 30. mai 2019, 12:57
Need on küll muidusööjad kui selliselt käitutakse. Raha anti ju juurde, ikka vähe. See on lõhenenud Eesti mille eesotsas meie armastatud president ja toitumisahelast väljajäänud.
t
tühi jutt/ 30. mai 2019, 12:57
juba jõlle tehakse piiranguid enda nime ütlemisel

p
põhulõug/ 30. mai 2019, 12:54
sõna kannatab kõike öelda,aga kas sõnal on ka jõud taga või tehakse lihtsalt mänguilu
r
Raha/ 30. mai 2019, 12:51
Miks reform oma 17-aastase diktatuuri jooksul ei viinud teaduse rahastamist 1%-ni?Miks teadlased siis vait olid?
i
Irw/ 30. mai 2019, 12:47
Mis teadlased? Meile tulevad ju haritud teadlased üle Vahemere koos oma teadusega. Minge tööle m*idus66jad. Mis raha teil veel vaja on? Et maksumaksja kulul oleskleda ja teeselda et teeme teadust.

t
Trulla/ 30. mai 2019, 12:40
Vaatasin pilte: ma ei näe neil ühtegi teadlast! Teadlaskond ei ole seda tüüpi protestija.
p
pime/ 30. mai 2019, 12:58
kust mätta otsast asja jälgida
p
paraku/ 30. mai 2019, 14:26
nüüd juba on! kaua võib?
i
Irw/ 30. mai 2019, 12:39
Järjekordne reffide trikk, kuidas saaks seda valitsust maha võtta. Mõtleme uusi rumalusi aga välja.
k
30. mai 2019, 12:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
selline/ 30. mai 2019, 14:14
on ilmselt praeguse valitsuse keskmise valija intelligentsustase - kaunid ja viisakad väljendid, mis edastavad mahlakalt nende arvamust muust maailmast :)
e
enn/ 30. mai 2019, 12:33
See on kole kuidas pärgade ja küünaldega mängitakse.Need inimesed vist ei tea mis on lein.
e
Ennuga nõus/ 30. mai 2019, 13:00
Kuidas inimeste pähe tekib mõte niisamma leinata? Tellitud leinapärjad ka? Kui ise kutsute endale häda kaela, siis hiljem pole vaja nuuksuda, kui häda ilmubki.
j
Juku/ 30. mai 2019, 13:47
Oh sa tobuke. Küünaldel ja pärgadel on väga lai kasutusala . Kõik oleneb tõlgendamisest.
k
kahjuks/ 30. mai 2019, 12:33
Teadlased ei ole valged pühadle.hmad. Kui riigikassa on ikkagi tühjaks ammutatud, siis tuleb ka selle rea pealt kokku hoida.
n
nagu/ 30. mai 2019, 14:27
a
arvamus/ 30. mai 2019, 12:31
Kas teadlased liita- lahutada oskavad? Langev hind suurendab ostetavaid (ka soomlaste) koguseid ja tegelikult laekub rohkem raha. Arvate et Ref toob teile kilekotiga oma pangaarvelt juurde?
e
ei saa aru/ 30. mai 2019, 12:35
mida need teadlased seni magasid, see rahastamise suurendamise jutt käib aastaid, miks nad pole varem streikinud ja protestinud. Siiamaani magasid ja nüüd ärkasid või niikange soov on valitsust kukutada, et mälu ja mõtlemisvõime on kadunud.
t
to ei.../ 30. mai 2019, 12:50
Need teadlased kes arvutada ega mõelda ei suuda tulebki tootvale tööle saata, labidad kätte ja teeehitusel pidi tööjõudu puudu olema...

õ
Õõnespea teadlastel/ 30. mai 2019, 12:30
loosung: Joodikute huvid +, teadlaste huvid -? Kas niisugusest lihtsast asjast aru ei saa, kui maksuraha jääb Eestisse, mitte ei lähe Lätti, siis sellest rahast saaks teadlastele see 1% maksta?
i
Imestan samuti/ 30. mai 2019, 13:04
Mis on inimestega juhtunud? Viimnegi mõistuseraasuke haihtunud! Miks PÄRISlolluste vastu ei protestita? Suurim 77o7-us meie maal on, et põliselanike sissetulekud on palljju-palljju väiksemad kui igatsugu afferistidel! > see asi on esimesena vaja korda teha.
w
30. mai 2019, 12:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
u
uku/ 30. mai 2019, 12:49
muidugi pole teadust vaja! Peamine, et oleks odavat õlut!
a
anna kannatust/ 30. mai 2019, 13:03
eesti geeniteadlased on maailmatasemel ja saavutanud märkimisväärseid tulemusi. Sama on ka muudel aladel. Teadusuuringud on kallid ja ilma toetusteta ei ole see lihtsalt vöimalik. Köik vannuvad arste ja seda, et haiguseid ei osata ravida (näiteks vähki), aga see, et vähiuuringutes on samuti tehtud suuri edusamme tänu teadusele ei tule nyyd sobivasti meelde.
k
Kui valitsus / 30. mai 2019, 12:27
astuks tagasi ja tuleks uus, kust nemad selle raha võtaks, kui riigikassa tühi? Kas nii lihtsat asja need "teadlased" ei jaga?
n
Noo/ 30. mai 2019, 13:34
Aga miks siis oli vaja lubada? Ratas ise veel kirjutas lubadusele alla.
j
Juku/ 30. mai 2019, 13:51
Teadlased uskusid seda , mida enne valimisi lubati. Kuid nagu näha , siis inimesi peteti. Kuidas reageeriksid ise , kui üks päev tööandja lubab kõigi kuuldes sul palka tõsta või edutada sind ja siis teine päev kurdab , et midagi sellist ei tule ? Kas kiidad otsuse takka ja rügad edasi lõbusalt , teades et sulle kõigi kuuldes valetati.
e
Ets/ 30. mai 2019, 12:23
Lõpetaks selle arutu sõjamängimise/õhutamise ära..ehk siis osa kaitsekulutusteks mõeldud raha teadlastele!

v
valija/ 30. mai 2019, 12:16
Õige astugu tagasi,või maksku raha tagasi riigikassasse,mis aastaga ära jõudis parseldada.
k
Kas ka/ 30. mai 2019, 12:35
a
Ants/ 30. mai 2019, 12:16
A
:-)))/ 30. mai 2019, 12:48
Ants, mine rohi oma kartulipõldu edasi.
j
just/ 30. mai 2019, 13:34
kaabu all on öönespuit nagu noka lahti teeb, nii hakkab undama ... Nüüd on jälle jama koos, aga küll Jüri vabandab
h
hull lugu jah/ 30. mai 2019, 12:07
et uus valitsus ei toonudki kilekottidega rahapesuraha riigile, hull lugu jah et ämma kapis ei olnudki miljoneid, hull lugu et see puudujääk tuli lauale alles kuu aega tagasi ja varem ei teatud. Aga see ju ei morjenda teadlasi, kes reformi taktikepi järgi protestib, on ikka rumalad..
t
tsitaat (küsimusi on?)/ 30. mai 2019, 12:18
"Ma usun, et see hea sõna ja allkirja andmine garanteerib see, et kui sõna antakse, siis tuleb sõna ka pidada," ütles peaminister ja Keskerakonna esimees Jüri Ratas.
n
Noo/ 30. mai 2019, 12:19
Valitsusjuht peaks ikka nii palju taipama, et enne ei luba, kui asjad endale selgeks teinud.
t
30. mai 2019, 12:07
Teaduse rahastamist nõudjatel puudub lugemisoskus. Lepingus ju kirjas tähtaeg "kolme aasta jooksul".
n
Need/ 30. mai 2019, 12:37
Laboritatinokkijad tahavad ainult refi käsul iniseda.

o
overtoni aken/ 30. mai 2019, 12:05
lääs on rakendanud teadusmaailma EKRE valitsuse kõrvaldamiseks. Kriitikat oleks ju niisuguse õilsa asja nagu teadus vastu patt teha....
j
jutt/ 30. mai 2019, 13:07
on hetkel Keskerakonnast ja nende lubadustest. Ei ole tarvis anda katteta lubadusi ja koguda rahva hääli kui neid täita ei suuda
d
düsgraafik/ 30. mai 2019, 12:04
Näha et suureld korrupeerunude reformipartei on kokku saanud.Ülikoolid tasuliseks. Milleks maksumaksia peab neile maksma.Kui pärast õppe lähevad välismaale jne.
n
Nojah/ 30. mai 2019, 12:05
Mõnele on 9 klassi piisav, ega need eriti midagi ei taipa, mida teadus tähendab, või miks ülikoolid olulised on.
e
30. mai 2019, 12:25
EKRE valjatele poe taga piisab algharidusest ja odavast viinast.
n
Nojah-le/ 30. mai 2019, 13:04
Ja milleks siis ülikoolid nii olulised on? Et "koolitada" rumalaid "spetsialiste"? Mul oli üks kõrgelt haritud energeetikainsener ülemuseks - too ei teadnud, mida tähendab trafokoefitsient ja tavalise trafo tööpõhimõtet...
e
eremiit/ 30. mai 2019, 12:02
rehvide ja sotside eesti riigi õõnestamine ja mahategemine ajakirjandusega koostöös, on ületanud normaalsuse piirid
e
30. mai 2019, 12:26
EKREIKE on ületanud igasugused normaalsuse piirid.
j
Juku/ 30. mai 2019, 13:53
Ise ka aru said , mida kirjutasid ?
õ
õpi lugema ss, äkki saad ka juhaniks kunagi/ 30. mai 2019, 14:19
f
Fanny/ 30. mai 2019, 11:59
Öeldi ju , et palju raha jäi kasutamata ja see raha võetaksegi ära.
s
streikijad/ 30. mai 2019, 11:58
otsin ja vaatan,jälle otsin ja vaatan,aga mida ei leia, on teadlased.Täpselt nagu kliima probleemidest osavõtnud,kõik noored lapsed ehk tudengid,ja siis Ossinovski,kes peaks küll nurgas häbenema riigi raha minna laskmises ja pealtvaatajd, aga siiski, refid ja ka sotsid on kohal,Talvik sammub ka rõõmsalt!
t
tundub/ 30. mai 2019, 15:02
et oled ise vist teadlane. Kuidas sa muidu köiki teadlasi oskad ära tunda?
o
Osaleja/ 31. mai 2019, 12:38
Tere, te saate rohkem infot kliimakriisi kohta saada siit: https://www.ipcc.ch/
m
minu nimi7890/ 30. mai 2019, 11:56
Nendel teaduse nimel protestijatel on väga oravate ja sortside mekk man... Kõigepealt peab ikka selleks raha ka olema... Raha on alles aktsiiside langetamise järel loodetavasti tulekul.
n
30. mai 2019, 12:04
Need siin vastu vaidlejad on harimatud laisad ja saamatud külajoodikud
s
30. mai 2019, 11:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
suslikule/ 30. mai 2019, 12:39
Kui midagi ei jaga, siis istu koopas!

30. mai 2019, 11:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
E-kre.tiinid/ 30. mai 2019, 13:11
hahhaa, see oli hea söna, braavo
a
ajupestud protestijad/ 30. mai 2019, 11:53
ei taha kuulda, et probleem ei ole praeguses valitsuses vaid varasemas võlgu elamises
m
mis siin vaielda?/ 30. mai 2019, 12:10
Ratase allkiri on kokkuleppel. Lepingule allkirja andes võttis kohustuse. Milleks siis lepinguid sõlmitakse kui need ei kohusta? Oleks võinud kohe öelda, et tema ei soovi leppes osaleda.
r
30. mai 2019, 12:28
Ratas teadis, et on riigi võlgadesse lasknud ,aga ikkagi kirjutas süüdimatult alla.
e
eelmine/ 30. mai 2019, 13:14
valitsus oli muuseas ka keskerakonna moodustatud. Millest sa räägid? 10 a tagusest ajast?
a
arukas teadlane/ 30. mai 2019, 11:53
ei protesti,vaid suudab ise end ära majandada... koondamis ja kokkuhoiukoht ilmutas end ise.
j
justjust/ 30. mai 2019, 14:22
las käivad laatadel mingeid teadusest ylejäänud juppe myymas. hahhaa
s
samas/ 30. mai 2019, 14:32
tahab igaüks oma võsud ülikooli saata. Ja ikka tasuta! "Arukas teadlane" ärgu protestigu, töötagu tasuta!!
v
värd-ajupestud/ 30. mai 2019, 11:53
protestijad, ei taha kuulda, et probleem pole praeguses valitsuses vaid varasemas võlgu elamises.
n
Noo/ 30. mai 2019, 12:12
Suudad ikka kokku lugeda, kui kaua juba keskerakond võimul on olnud?
r
30. mai 2019, 12:29
Ratas ju kulutaski reservid ja elas võlgu.
n
nonoh/ 30. mai 2019, 14:19
praegune valitsus vähendab ju aktsiise ja paneb suuna veel suuremale võlgu elamisele - kõik ju õigesti kirjas
t
tegelik leinaja/ 30. mai 2019, 11:52
lihtsalt lohutamatu on vaadata neid kümneid eurosid maksvaid leinapärgi.Päev tagasi sängitasime mulda oma kalli lähedase ja nüüd tehakse küünalde ja pärgadega sellist palagani.Lihtsalt õudne.Lugupeetud streikide õhutajad,pöördun teie poole palvega, et kasutage artibuutikat,mis ei riiva silma ja südant.Raha juurde nõudmine ei ole LEIN!
a
ain/ 30. mai 2019, 11:52
ekre hagijad kohe sekundiga kohal siin,fantast
a
ainile/ 30. mai 2019, 12:41
ja, kes sina oled, et ka kohal või oled ise hagijas?
i
Ise ka üks ümmargune null./ 30. mai 2019, 11:51
Ratase sõna ei maks midagi.
r
30. mai 2019, 12:08
Ratas peab helpima seda suppi mida refide küündimatu valitsus 17 a jooksul kokku keeras.
r
Ratase küündimatu valitsus./ 30. mai 2019, 12:30
Kas refid kulutasid reservid ja elasid võlgu?

k
kakuke/ 30. mai 2019, 11:50
veeresin penskarite, veeren ka teadlaste eest.
o
ohjah/ 30. mai 2019, 11:48
"teadlased" oleksid võinud kohe ka välja pakkuda, milline siis uus valitsus on ja kust see uus raha võtab nii 500 miljonit nelja aasta peale. Äkki võtaks ravirahadest? V alandaks pensione? V vähendaks lapsetoetused paari aasta tagusele, siis kui HEAD oravad veel võimul olid?
v
või/ 30. mai 2019, 14:34
paneks ülikoolid kinni ja su võsuke ei saagi diplomit?
o
oh ja ah/ 30. mai 2019, 14:42
eelarve koostamine on vist ikka valitususe, mitte teadlaste töö. Lastetoetuse töstsid minu mäletamist mööda hyppeliselt suuremaks just oravad.
v
vanem mees ladaga / 30. mai 2019, 11:48
mingit teadust tegelikult ju ei tehta.eile mingi teadlane sonis isejuhtivast autost.
õ
Õige jutt sul/ 30. mai 2019, 12:02
Piisaks hobust, samuti ise joodike koju toimetab
m
mina ka/ 30. mai 2019, 12:44
kuulsin seda saadet, isejuhtiv auto olevat juba 10 aastat olemas, seda täiustatakse, st käib "peenhäälestus".
a
aitäh/ 30. mai 2019, 11:45
Ja sellisel juhul saaks veel kordades hullem valitsus,kellel peale teerulli ja ässitamise muud polegi.
e
30. mai 2019, 11:48
EKREIKKEST hullem ei ole võimalik.
l
30. mai 2019, 11:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
r
Rünnakud jätkuvad/ 30. mai 2019, 12:33
Elasime üle vene okupatsiooni, elame ka EKREIKKE. Ükskord me võidame niikuinii.
t
Tatik, mitte Jaan/ 30. mai 2019, 11:43
Astub valitsus tagasi ja siis? Kas enam ei mäletata, et Reformi ainus lubadus oli kõrgepalgaliste maksuvabastus, millest oleks veel 20 milli üle jäänud ning eelarve rahaga kogu lugu. Kas siis oleksite samamoodi plakatitega vehkinud?
l
Lapse jutt sul/ 30. mai 2019, 11:46
Ja seega kõik on korras, laseme samamoodi edasi ja veel kehvemalt?
n
30. mai 2019, 12:16
Need streikijad puha vampiirid reformarite toiduahelas-4/5 riigieelarvest on reformierakonna ja sotside (sotsiaalmimisteeriumi haldusala) toiduahelas- nüüd toiduahela kadumise vastu(sotside, reformarite eest) võitlevad.

v
vastik/ 30. mai 2019, 11:43
See on juba kõvasti üle võlli keeratud oravate propakanda,mis on muutunud nii näotuks,et vastik hakkab.17 aastat oleks pidanud rahvas iga jumala päev neile Toompeal karjuma,kuid ometigi oli rahval enesehinnang kõrgem,kui praegustel propageerijate õhutajatel.Alatusel ja valel pole piire.Sõna on vaba.
t
tundub/ 30. mai 2019, 13:29
et liigagi vaba on see söna. Igast sousti aetakse siin suust välja. Kas teadlased ei vöigi enda eest väljas seista ja see törvikutega vehkimise öigus on ainult Ekre toetajatel?
m
30. mai 2019, 11:41
Millal politsei sekkub,keegi ei võta teadlastelt raha ära.ajakirjanikud levitavad vale infot.Riigiõõnestamise eest tuleks kinni panna.Valetavad valitsuse otsuste kohta.
t
to/ 30. mai 2019, 11:51
kui praegust valitsust milleski süüdistada siis selles, et äärm iselt leigelt suhtutakse pahatahtlikku väärinformatsiooni levitamisse. Raha "ära võtmine" v "kärpimine" tähendab eesti keeles seda, et teadusasutustelt võetakse raha VÄHEMAKS. Kuidas võivad endid teadlasteks ja teadusinimesteks nimetavad persoonid niihäbematult ja karistamatult valetada?
m
mina / 30. mai 2019, 13:34
tahan näha kui kaua praeguse valitsuse toetajatelt (loe ekrelastel) sellist sinisilmset entusiasmi jätkub. Oodake ja vaadake, kas teie enda elu läheb kuskilt otsast parmaks ja alles siis kiitke oma valitut esindust.
m
mis sorti teadust siin eestis siis tehakse???Ja kui tehaksegi,siis välismaa teadlaste käe all ja tei/ 30. mai 2019, 11:40
Halloo,no mis teadlased need eesti teadlased on
h
30. mai 2019, 11:49
https://novaator.err.ee/886787/2018-aasta-olulisemad-saavutused-eesti-teadusest-ja-teaduselust
a
arvepidamisest/ 30. mai 2019, 11:36
teatavasti ju Eestile eraldatud eurotoestused langesid reaalselt aastast 2010 kogunisti 24%, mille najal tekkisidki ajalised nihked toestusfondis.
v
30. mai 2019, 11:39
valitsusel tuli varasema ajavooludega võrreldes seega 2020 aasta eelarvet tublisti kärpida. Kuid teatavasti tragid eestlased pingutavad ja harivad end usinamalt ka välismaadel edaspidigi.
a
A/ 30. mai 2019, 11:36
Valitsusliit peaks 'Jaan Tatikate' rahastust vähendama ja selle raha erakorraliseks pensionitõusuks suunama
t
to A/ 30. mai 2019, 16:08
Ja kohe ongi nii või? Pensionäride armee kasvab varsti neljakümne protsendini rahvastikust. Ainuke, mida teha tuleks, on pensioniiga tõsta ning lõpetada ära pension + täispalk maksmine. Pensionärid tõmbavad riigi täiesti rahast tühjaks. Kiireneb noorte väljaränne. Lõpuks ongi Eestis ainult pensionärid ja valitsus. Ebanormaalne on noorte arvelt poputada vanureid.
s
Sellepärast/ 30. mai 2019, 11:36
Eestis raha ei jätku, et kõik istuvad kontorites, arvutite taga. Tootvat tööd ei loeta tööks. Ükskord tuleb eelarvele piir ette. Kui raha sisse ei tule, ei saa seda ka kulutada.
t
to sellepärast/ 30. mai 2019, 13:57
et siis köik labidatega kraave kaevama!? Huvitav, miks see Bill Gates nii rikkaks sai kui raha riigikassasse toovad ainult tootva töö tegijad?
p
pole häda midagi/ 30. mai 2019, 11:35
Tuleb välja,et teadurid ei saa aru peaministri jutust ja tagatippu ei oska ka lugeda.Infotunnis just Jüri ütles ja kõik ajalehed sama teksti täis,et 1% rahastus on jõus ja arutatakse sügisel edasi.Kes k.r.t.nimelt ajab neid karjuma?Kaja?
t
to/ 30. mai 2019, 11:53
Lihtsalt pahatahtlik laim, mida oravameedia usinasti levitab. Täpselt nii valelikud kui on oravad on nende meediakajastus.
n
no ei kõla usutavalt/ 30. mai 2019, 12:04
No see arutame ja vaatame on samasugune soe õhk nagu lapsevanemana ütled oma lapsele vastuseks, kui tema soov on midagi, mis ilmselt teoks ei saa. Tegelikult ei aruta ega vaata midagi. Mis sügiseks muutunud on? Raha veel vähem...
a
Ats/ 30. mai 2019, 15:44
Ratas ütles (ja kõik lehed on seda ka täis), et eelarve 4 aastases strateegias 1% ei tule
k
Kei viletsus/ 30. mai 2019, 22:21
see Kei viletsus on ju täpselt sama saamatu nagu need rahvaliidu trollid siin - ise genereerivad endale laikimiseks "postitusi" ja siis 18 minutit hiljem veel "vastus" ka juurde, et oleks ikka mida laikida

M
:)/ 30. mai 2019, 11:30
Minge tööle klounid. Kunagi pole saanud 1 % nüüd lubati kohe surevad . Teised las rabavad sama raha eest edasi.
m
Maksumaksja/ 30. mai 2019, 12:51
Aga on ju igati mõnus maksumaksja raha eest vegeteerida ja "teadust" teha...
k
kohutavad on / 30. mai 2019, 11:30
need klosetiharja meenutavad habemed. eks Peeter I keelas seepärast ka habemed. Lugege kokku, mitu pedagoogi või akadeemikut seal plakatitega oli? Kasutada AÜ poolt õpilasi,tudengeid näitab ebapedagoogilist suhtumist
h
30. mai 2019, 11:45
Habemed? Mis need nüüd ette jäid. Hoia fookust! Jälgi põhiteemat ikka.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee