Poliitika

Kadri Simson: kui väliskaubanduse minister ei tee oma tööd, siis polegi sellist ministrit vaja

Toimetas Johanna-Kadri Kuusk, 30. mai 2019, 08:13

178 KOMMENTAARI

t
Taru/ 10. juuni 2019, 17:48
Kas Simpson tegi tööd? Laulis oma laulu. Teid pole saadud laiemaks. Kui vedada rongiga, on keskonnasõbralikum.
l
Lauri/ 8. juuni 2019, 14:32
siit edasi m6eldes ega me ei vajaks ka erakondi(maksumaksjate toetusrahad) sest kodanike argimurede lahendamisega tegelevad iga ministeeriumi spetsialistid.Argimured on need mida valimislubadustes lubatakse lahendad, kuigi neid peaks lahendama spetsialistid mitte ministrid maksumaksja raha eest valimiskampaanjate eest makstes.
l
Lauri/ 8. juuni 2019, 14:28
Meil tegelikult pole paljusid ministreid vaja, nad vaid ise arvavad et on asendamatud+byrokraatia reeglid. Tegelikuses saab iga ministeerium ilma nendeta eesotsas kantslerid ilusti hakkama.Sest igat ministeeriumit hoiab elus selle spetsialistid.
p
31. mai 2019, 12:12
Poolt valitsust poleks vaja.
m
Mona/ 31. mai 2019, 08:54
Mis te õelutsete. Kadri oleks tubli minister, aga selle praeguse tegevus tundub isegi tema enda sõnul mõtetu.
k
kodanik/ 31. mai 2019, 07:12
Kadri on väga kahepalgeline tädi. Enne kui valitsusse sai oli üks laul pärast aga hoopis vastupidine? Selline arvustab teisi?
k
Kadrike/ 30. mai 2019, 20:06
Meil polegi pooli ministreid vaja. Ise te mõtlesite ministritoole juurde kui võimul olite. Meil ei ole vaja ka niipalju riigipoolseid asjapulki nagu teid seal on aga kedagi ei huvita kui palk tiksub kontole siis miks mitte samamoodi edasi lasta.

m
Mati./ 30. mai 2019, 19:58
See on küll täielik kokkuhoiu koht. Milleks sellist ministrit vaja on?
j
just / 30. mai 2019, 19:49
Vaadake kuidas Kadri ministrina alles tööd rabas ! Teda kiidab tehtu eest tänagi veel eesti rahvas.
n
nimetage/ 30. mai 2019, 19:29
siis Säästuministriks, hoiab ju kokku
a
austan/ 30. mai 2019, 18:57
Kingo läks ju välismaale,miks te veel järgi ei jäta?Räägib küll inglise keelt ,kuid jah kõiki poliitikas kasutatavaid termineid ei tea,kuid lubas et ka need saavad töö käigus selgeks.
l
lugeja/ 30. mai 2019, 19:08
Mingeid poliitikas kasutatavaid termineid pole tal vajagi. Vaja on oma erialatermineid ja üldsuhtlust. Kardan et nende mõlemaga on tal isegi emakeeles raskusi.
a
aaa/ 30. mai 2019, 18:51
President Ilves oskas palju keeli,aga Rüütlist ei tea enam,no vaevalt et ta inglise keelt oskas,aga ta pole niipalju välismaal ka käinud.
h
Hahaa/ 30. mai 2019, 19:02
Rüütel ja Ilves olid presidendid,nendele piisab emakeelest.Antud tädi on aga väliskaubanduse ja it minister Eestis.Sellise koha peal on inglise keel põhiline,emakeel on teisejärguline.
E
!!!/ 30. mai 2019, 18:47
Ei mäleta, et preident Ilves oleks vene keelt või Rüütel inglise keelt osanud. Aga said oma tööga ikkagi hakkama. keda me siis ministriteks vajame,kas asjatundlikke spetsialiste või tosinat keelt valdavaid polüglotte?
p
psüholoog/ 30. mai 2019, 18:56
Tont selle keeleoskusega, aga oma kere kohale küll peaks vedama, füüsiline kohalolek on edu pant, ja kuiveel oskad partneri keel, edu šansid mitmekordisuvad., mitte kõike laua taha ametlikult arutatakse, õhtusöökidest restoranis on rohkem kasu, ja seal tõlgi kõrval võtta on naljanumber.
j
Juku/ 30. mai 2019, 19:28
Ei saa mina aru , miks leierdatakse minevikust. Kas me peamegi jääma vineviku vangi , mitte liikuma edasi tuleviku poole ja ka selle liikumisega ka arenema. Muud ei loe siit , kui et vot too tegi nii ja too tegi naa. On nüüd uus valitsus , kes suure suuga lubas seisakust välja rabeleda aga kommentaaridest loeb välja et tahetakse siiski seisakut. Kui ikka Rüütel ei osanud inglise keelt , siis ei pea ka Kingo oskama. Kas nende kahe vahel pole mitte terve põlvkond juba üles kasvanud. Isver , arenege ometi.
j
Jukule/ 30. mai 2019, 19:48
Jah, muidugi, see kes kaasajal emakeele tasemel (soovitavalt veel pareminigi, nagu meie noorte ajakirjanike näite põhjal nähavõib) inglise keelt ei valda, see ei olegi enam inimene ning sobib veel vaid maale, suurtaluniku karjakuks-sulaseks või lüpsinaiseks. Multikultilastel on põhjust juubeldamiseks!
x
x/ 31. mai 2019, 01:09
Presidendil ei olegi eriti "tööd" sest tema tegemistest või mittetegemistest ei sõltu tegelikult maailmas midagi. Erinevalt väliskaubandusministrist.
S
!!!/ 30. mai 2019, 18:44
See, kes tõlki ei vajanuks söödi ju peavoolumeedia mustamiskampaaniaga kohalt välja. Mingite ebamääraste, anonüümsete sakakaebajate ütluste põhjal.
1
18;44/ 30. mai 2019, 18:54
Võib vabalt tagasi tulla oma ametisse,pole võimatu.
ä
äkki/ 30. mai 2019, 19:21
pole põhjust, valekaebajad maksavad saamatajäänud palga kinni..

s
Simpsina/ 30. mai 2019, 18:22
h
Huvitav/ 30. mai 2019, 18:19
Mis keeli see Simson oskab rääkida?Ei ole kuulnud,et inglis keelt räägib.
k
?/ 30. mai 2019, 18:49
kui kesik, siis kindlasti vene keel on kohustuslik?
e
Endel/ 31. mai 2019, 19:54
Teada on, et Kadri õppis Londoni University Colleges ja sai sealt magistrikraadi. Kuidas sai ta seal õppida, omamata inglise keelt?
ü
Ütlesin/ 30. mai 2019, 18:16
kohe,et SEE MINISTRIKOHT TULEB KAOTADA.Mis väliskaubandus meil on?
P
</ 30. mai 2019, 17:38
v
30. mai 2019, 17:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
q
Qwert/ 30. mai 2019, 18:10
Miks peab oskama inglise keelt? Ei näe põhjust. Soovitatav oleks, kuid mitte kohustuslik. Miks mitte prantsuse või saksa keelt, mida räägitakse Euroopas rohkem kui inglise keelt. Viimast põhiliselt Suurbritannias riigikeelena.
i
Irw/ 30. mai 2019, 18:53
Asi siiski selles,et kui minister ei oska inglise keelt siis on ta väga äpu.Siis on tal ju elus samad teadmised mida saab eesti ajakirjandusest.Ta ei tea mida muu maail mõtleb ja ütleb.Isegi trumpi kõnest ei saa aru.Kuidas saab kellegile helistada ja asju ajada.Hämmastav.Iga avatud ning laia silmaringiga eestlane oskab keeli.
t
to vaba sõna/ 30. mai 2019, 19:57
Nii et multikulti ongi juba käes, kõiges oma ilus ning hiilguses? Need kes inglise keelt oma emakeelest paremini ei valda, need tuleb siis saata kas koristajateks assenisaatoriteks, kraavi kaevama või suurtaunikust hallparuni juurde sõnnikutr00kivateks sulasteks või lüpsinaisteks? Elu ja selle hüved on vaid ainult inglisekeelsete päralt! Millegipärast meenub XIX saj.kadakasakslus, kus saksa keele mittevaldajad kah kõiki m a t s i d e k s kuulutati.
n
niisiis:/ 30. mai 2019, 16:44
kas simpson on nii terav? et ta ise on siis töökas? töökas koos oma uue mehega, kes on uurimise all?

o
30. mai 2019, 16:05
Ometi ka keskid hakkavad aru saama,et asi hapu
1
16;05/ 30. mai 2019, 18:53
No,et see riigikassa tühi on ,pole küll Ekre kuidagi süüdi.Samas ei süüdista ka Ratast,kuna kõik muudkui tahavad seda lisaraha juurde siis kassa saabki tühjaks.Ootame,küll riigikassa täieneb ja lubadused saavad teoks.Pole vajadust ennast rahuldada Ratase sõimamisega.
T
!/ 30. mai 2019, 19:14
Tasuta bussisõiduga Läti piiripunkti toitu ja jooki ostma! Selline oli kesikla unelm!
m
30. mai 2019, 15:47
minuarust kõik EKRE ministrid ei saa aru mida nad riigikogus tegema peavad, ainult raha pärast läksid sinna
k
KillaH/ 30. mai 2019, 15:45
Niipalju siis 100 vihavaba päeva ,et inimesed saaks oma töösse sisse elada, kuid ainult üks vingumine,kiremine,kaagutamine,tänitamine ja kriitika?
u
undra/ 30. mai 2019, 16:00
Kas kurjategijate suhtes on õigustatud 100 vihavaba päeva?
K
??/ 30. mai 2019, 17:38
Kes on kurjategijad? Konkreetselt?
v
Vanarahva tarkus/ 30. mai 2019, 18:15
Surnud oled ajutiselt, Io!! kogu eluks
K
***/ 30. mai 2019, 15:38
Kadri ootab Brüsseli kutset aga see on tume tulevik ja võib üldse ära jääda, võib-olla tahab ise seda kohta, ikkagi minister ja reisi ringi kui turist, kõik tasuta + VIP hotellid jne. Mõtlemiskoht. Ja kui tulebki kutse Brüsselisse, ministrikohast saab loobuda hoobilt.

e
Ekre valija/ 30. mai 2019, 14:30
imelik on see,et valiti selline inimene kes ei oska inglise keelt!Ta peab ju kogu aeg välismaal käima ja seal eestit tutvustades inglise keelt elementaarseltki oskama,ega siis tõlki ei saa ju ka kogu aeg maksumaksja raha eest palgata!!!
h
hmm/ 30. mai 2019, 14:41
mida või keda minister siis välismaal tutvustama hakkab? skype edulugu? eestil polegi teemasid mida kellelegi tutvutada, kulutame ainult maksumaksja raha väljasõitudele. meie majandus on olematu ja pole midagi väga eksportida valitsuste tasemel.
s
sa hmm,/ 30. mai 2019, 15:15
millega ise tegeled ja millega oled välja paistnud? Saa aru, et pole enam ajad, kus elati konnatiigis. Tänapäeval on kõige tähtsam suhtlemine riikide vahel!
l
lisan/ 30. mai 2019, 15:16
ja riigi ja rahva hüvanguks käibki see rahva raha arvelt!
s
Sa hmm- ile/ 30. mai 2019, 15:26
Meil ju e- riik, suhtleme interneti kaudu...
s
Sa hmm-le/ 30. mai 2019, 16:12
Aga mis teemal siis suhrlda tuleb? Sõidetskse välislähetusse “suhtlema”?
l
lapsevanem/ 30. mai 2019, 16:42
Inetu ja ilmetu isik ,sessuhtes ,et isegi esimese klassi lapsed oskavad juba inglisekeelt ja enamgi veel ...
j
jojo/ 30. mai 2019, 17:55
Kogu see gammajaa nende veidrate ja ebasusta minsitritega on kole ja marki maga tegeva. Miks Kingo ei suuda adekvaatselt hinnta, et on rumala olemisega ja ei sobi mingil juhul sellse ametisse. Narride paraad. Ilam midagi tegemata ametsi ja oskused alla nulli
j
Ja järgmine soovitus on, et võtke uus minister reformarite või sotside hulgast?/ 30. mai 2019, 20:01
Minister ei ole reklaamiagent ega müügimees.
n
naisuke/ 30. mai 2019, 20:10
Imelik, et selline minister üldse välja mõeldi
v
30. mai 2019, 13:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
sa, villu/ 30. mai 2019, 15:13
oled vist veel algkoolis? Arene ja õpi viisakust!
v
vaeseke küll/ 30. mai 2019, 16:44
ja vaata kui õela nä oga veel vaatab , noh liiga tehakse ...
k
kunagi, kui mina veel TRÜs käisin/ 30. mai 2019, 16:49
oli arsti kursusel imeilus tütarlaps ja kena noorhärra aga mõlemad prillilised. päeval nad koos ei julgenud jalutada aga pimeduse saabudes ütles see noorhärra: me kaks prillmadu läheme nüüd jalutama.
r
Rein/ 30. mai 2019, 13:43
Mulle küll väga meeldib see minister .Kert on just julge ja tark..Mõlemat kardavad need ,kelle hing on must.Ja neid meil jätkub.Laske inimesel töötada,Kadri ei olnud ise õige koha peal,hoidis ainult kohta kinni
k
Kes tal töötamist segab/ 30. mai 2019, 18:18
Ainult iseenda rumalus ja ekre pseudoreaalsus
k
kahjuks/ 30. mai 2019, 13:36
Ega sealt Kerti näost väga sõbralikkust ja asjalikkust paista jah
k
kahjuks vaatab ta/ 30. mai 2019, 14:28
momendil simsonile näkku,see ongi sellepärast
v
VEE/ 30. mai 2019, 16:58
EGA TARK EI PEAGI PILTPOSTKAART OLEMA
t
Taat/ 30. mai 2019, 13:26
Sellist ministeeriumi ei olegi vaja,majandusministeeriumist piisab ja kokkuhoid oleks märgatav!
t
Tiit/ 30. mai 2019, 13:19
Eelmise, asjaliku ministri oskasid oravad ja sopameedia kohalt lahti kangutada. Kaugel on martin Kuusiku naisepeksmise uurimine? Pole süüdistust ega midagi. Kaljulaid tegi ennast lollils, kui saalist jooksis välja emotsioonidest keev naine. Emitsioonid oli tekitanud meedia kuulujutt.

v
vana ja tark/ 30. mai 2019, 13:17
loomulikult pole SELLIST ministrit vaja!
e
eestlane/ 30. mai 2019, 13:45
Loomulikult ei ole sellist presidenti vaja.Ega rahvas ju teda tahtnudki.
m
ma ka eestlane/ 30. mai 2019, 15:19
ja tahtsin küll ju sellist presidenti! Ära räägi teiste eest!
p
!/ 30. mai 2019, 19:17
praegune president ei sobi ekre-le? miks? ei ole ta olnud marksismi.len. propagandist, Veksa ühingu n.uhk, Ensv ülemnõukogu pres. esimees, K g b koputaja jne! No ei sobi, ju?
k
30. mai 2019, 12:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
Häda ajab härja kaevu/ 30. mai 2019, 13:47
See oli ainus, kelle helmed said nõusse. Pole parata, kui ükski mõtlev inimene nende ministriks ei taha
n
no/ 30. mai 2019, 15:20
aga kuhu jääb inimese enesekriitiline meel! Kas endale aru ei andnud, et ei sobi sellele kohale!
s
Sass/ 30. mai 2019, 12:48
Ikka on ju vaja. Igal pingikesel peaks (oletatav kääne) leiduma ka kohakese täiteks pepuke. Ja kusagil pole eeskirja, milline see pepuke peaks olema, kas tark, kas ilus, kas sügisene või hoopiski soolane.....
h
30. mai 2019, 12:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Kaja/ 30. mai 2019, 13:47
VÄGA ÕIGE! JUST TÄPNE ISELOOMUSTUS SELLELE KADRILE!

h
Huvitavad arengud/ 30. mai 2019, 12:21
Tundub,et Kesk on asunud seljatagust kaitsma ja varsti minnakse lõhki.
t
Tiit/ 30. mai 2019, 12:36
Väga õige, see asi oli ette aimatav. Ainult sisetüli lammutab. Ise andsin valitsuse elueaks kaks kärbse eluiga. Ka Kadri on arenev vist tänu inglaste ülikoolile.
k
Kadri.../ 30. mai 2019, 12:48
..ihkas ise seda kohta,nüüd siis õõnestab teise inimese jalgealust.Kadri,palju inimesi on ääremaadele kolinud,et tegid tasuta bussiuliine,ju oli kellelegi vajalik näit.Sarapuu`dele,et saaks riigilt raha.Üks suurimaid riigirahade raiskamine.
n
No/ 30. mai 2019, 12:16
No lp jüri ratas ütles et see minister töötab südamega Vot nii
e
eestlane/ 30. mai 2019, 13:48
s
seinal rippus tulirelv/ 30. mai 2019, 12:09
kas sarjast "sõber tundis sõbra ära"ja varsti langeb krohvi laest
k
kadri allub ka siis reffide survele/ 30. mai 2019, 12:02
k
kadri pesi vaginat seebiga/ 30. mai 2019, 12:05
nuid vagina kuiv ja ei lippa, ikka teisi süüdistama mõttetuteks
s
See/ 30. mai 2019, 12:17
Pole ju surve kui minister ei saa oma napi keeleoskuse tõttu tööd teha
m
Minu / 30. mai 2019, 11:37
Minu eelmine kommentaar on vehkat teinud? Sõnavabadus, auu, kus sa oled? Meil on välisminister ja majandusminister. Milleks tõesti veel väliskaubandusminister? Samahästi võiks olla sotsiaalministrile lisaks haiglate minister ja pensionäride minister. Ja lisaks kultuuriministrile näiteks käitumisminister? Mis inglise keelde puutub, siis seda tõlgitakse tõesti nagu kellelgi fantaasiat jagub. Muidugi peab mingi rahvusvaheline keel olema aga väljaõppinud, kogemustega tõlgi kasutamine on riikidevaheliseks asjaajamiseks siiski kindlam variant.
i
Igas valdkonnas/ 30. mai 2019, 16:52
on oma teatav terminoloogia ja spetsiifilised väljendid. Esimene asi on vastava valdkonna keel selgeks saada, siis pole karta kellegi tõlgendamisfantaasiaid. Tõlgid muide ju ka spetsialiseeruvad.
m
Mihkel/ 30. mai 2019, 11:28
Täisnurk on 90 kraadi. Isegi siis, kui seda ütleb Ansip või Simson. Naeruväärsed on need, kes leiavad, et "kui ta ikka väga püüab, siis ikka ei pea olema ka".

s
s/ 30. mai 2019, 11:25
ü
Üle/ 30. mai 2019, 11:18
Mõistatus,et eestis saada tööd eestimaal oled kohustatud omama venekeelt,ingliskeelt ,müstika(vaadake töökuulutusi)?
m
Miks/ 30. mai 2019, 12:19
e
Ella/ 30. mai 2019, 11:03
Ansip ütles selge sõnaga peale valimisi, et tema hakkab EP Simsonit aitama.
j
Juula/ 31. mai 2019, 13:05
p
Prohvet/ 30. mai 2019, 10:50
Kurivaim mis sa Simson räägid, häbi peaks sul olema, mida teie erakond on teinud aastaid oma valijate ausate Eesti kodanike jaoks. Võtaks kasvõi reformikatest eeskuju kuidas nad omad joped omasid hoiavad, olgu kasvõi viimane pätt ja hull dokumendiga kõik on jätkuvalt riigiametis, või nagu Antsip kes oma haiguslugu aastateks ära salastas kuid Euroliidus on teadlikud tema taustast. Aga teie uus valitsus mida teete oma valijatele?! Toetate psüühiliselt haigeid riigiametnike armeed ja otsite kust raha kerjata.
m
30. mai 2019, 11:07
Mis see Ansipi salastatud haiguslugu siis on, mida kõiketeadjad anonüümsed trollikompanii liikmed teavad?
n
No/ 30. mai 2019, 12:20
Keeli õppida pole küll keegi keelanud
t
to 11:07/ 31. mai 2019, 17:04
Küsige tema enda käest või EL-lt, põhjus teda miks salastatud.

v
Vana kommunist/ 30. mai 2019, 10:45
Rõivase 1. valitsuse aegu see ja teine Arto Aasale ametikoht tekitati. Sulling, Oviir, Palo, Tammist olid mäletamist mööda suured matkasellid. Kasu ei kopka eest. Tekkis küsimus, et kas Pedrode, Eduardodega siis Skype teel ei saa suhelda- ei pidavat saama, sest nii polevat mingit fiilingut- nagu läbi akna suudlemine. Simpsoni Kadri kuula nüüd-Ammu tulnuks see ametikoht liita või ära kaotada- ei kaotatud. Veel parem- Sa ise jäta hoopis Euroopasse minemata, räägi Kaabudega ja haara ohjad oma kätte või oleVAIT!
s
see näitab/ 30. mai 2019, 10:44
et piaminister ei saa oma tööga hakkama. erasektoris ei tuleks sihuke jama kõne allagi. ime siis, et riigikassas ulub tuul.
m
maalt ja traktoriga/ 30. mai 2019, 10:40
Ja millega Simson meil hakkama sai kui oli majandusminister? Midagi kasu ka tõi, või hoopis suure laristamise? Mäletan seda viimast, kuigi majandusministri ülesanne on leida lahendusi, et majandus kasvaks ja sellega riigieelarve ka täituks.
s
siakasvataja/ 30. mai 2019, 10:45
mulle küll simpa meeldib, hulga raha jagas meile
v
Vana kommunist/ 30. mai 2019, 10:52
Sai hakkama sellega, et teatas rahvale oma üleöö tulnud meelemuutusest - EESTI ON EDASPIDI VEELGI HOOGSAMALT RAIL BALTICU KURSIL.
k
kas majandus/ 30. mai 2019, 12:18
siis viimased aastad polegi kasvanud?
m
Mik/ 30. mai 2019, 12:21
Nii Tasuta bussid meil ju
e
Elukutseline Setu/ 30. mai 2019, 10:37
Aga mis on selle ministri töö? Kas see on ainult ringi reisimine ja kohtumine (müügimees?) või on see töö selles, et töötatakse välja ja viiakse ellu tegevuskava mis aitab meie majandusel rahvusvahelises konkurentsis paremini läbi lüüa?! Kas keegi käis kontrollimas, et see minister just selle viimasega (ja tegelikult sellega millega üks tippjuht tegelema peakski) ei tegele?
n
no/ 30. mai 2019, 10:47
isegi ringi reisima ei pea!
t
Tegelikult/ 30. mai 2019, 10:30
Tegelikult peaks hoopis välisminister tegelema ka teatud mõttes väliskaubandusega ehk looma eeldused, et Eesti kaubal välismaal turgu oleks. Ja pealegi, miks peaks minister ettevõtja töö ära tegema ja talle kliente otsima? Inglise keele kohapealt seda, et kõiki keeli tipptasemel nagunii keegi selgeks ei saa ega jõuagi õppida. Pealegi on inglise keele tõlge üldse ülimalt kahtlane, tõlgitakse nii nagu kellelgi fantaasiat jagub. Seega on seda rahvusvahelise keelena ka üsna küsitav kasutada.
t
Tõnn/ 30. mai 2019, 10:29
k
killuke/ 30. mai 2019, 10:26
Simson oma tasuta transpordiga tekitas riigile palju rohkem kahju aga nüüd plõksib.
m
Maakas/ 30. mai 2019, 12:03
Minu pere rahakotile ainult head
a
Abiratas/ 30. mai 2019, 10:24
Kõik kesikud ikka ei ole sellised, nagu kaabude taksojuht

x
xxxxx/ 30. mai 2019, 10:23
Ühesõnaga see tasuta bussi seltsidaam julgeb veel sõna võtta!Aitas koos ossiga riigieelarve miinusesse viia ja on selle üle uhke.
u
uskumatu/ 30. mai 2019, 10:24
Mõne jaoks tasuta buss on nagu kont kurgus
k
keskerakondlane/ 30. mai 2019, 10:19
äkki sa paned oma suu kinni Sinu käest pole seda keegi küsinud
n
30. mai 2019, 10:25
Noh sinu käest samuti, nii et samad sõnad sullegi
u
30. mai 2019, 10:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
i
inglisekeel o/ 30. mai 2019, 16:52
nüüd punnitab võimalikult kaua kohal püsida , et saaks suuremat lahkumishüvitist ... :D :D
e
ei usu/ 30. mai 2019, 10:14
et ameerika või hiina ärimehed õpivad enne eestisse tulekut eesti keele selgeks.kui palju oskab keskmine ameerika ärimees võõrkeeli?Arvan ,et a ei tunne isegi geograafiat.
i
immigrantide maa/ 30. mai 2019, 10:26
Sõltub, kust sa on Ameerikasse saabunud, eestlasi samuti seal omajagu
k
Kadri!!!/ 30. mai 2019, 10:12
Leiate, et inimene, kes ei valda euroliidu (inglise) keelt, pole üldse inimene? Sellisel juhul ei paista Te elavat Eestis, kus riigikeeleks on eesti keel!
r
rein/ 30. mai 2019, 10:07
peab nõustuma. praegu jääb uue ministyri strateegia arusamatuks. aga kui ta juba on selles ametis siis annaks pisut aega, et näha tema strateegia tulemusi. Ja selles peab simsoniga nõustuma, et kui oma tööd ei tehta siis tuleb koht vabastada. puudutab see kõiki ametikohti riigiteenistuses ja ka mujal
j
30. mai 2019, 10:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
30. mai 2019, 10:18
kas sa ullike pole tähele pannud, et simson ei olegi hetkel valitsuses. ta on valitsuses olevas parteis. aga kuna ta ootab sooja kohta euroopas. siis... valitsus pole tema jaoks.

s
30. mai 2019, 10:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
30. mai 2019, 10:22
ja tuleb välja, et president ka juba ropendab. Uskumatu, et naispresident kasutab sõna "pasarahe".
a
Arvamus/ 30. mai 2019, 09:59
Küsimus peaks olema reaalses tulemuses mitte lennutundides. Lennata ja reisida on eelnevad ministrid osanud hästi kuid kas on mõni ärimees kes saab väita, et ekspordimaht suurenes peale ministri visiiti kuhugi? Keskendutakse jälle valele asjale. Koalitsioonis olevate erakondade liikmed võiksid siiski kokku hoida!
t
30. mai 2019, 09:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
mõtlesid/ 30. mai 2019, 09:56
Simsonit, eks ole, ka minu lugupidamine kadus kui ta hääletas kooseluseaduse poolt

r
Reptiloid nr 666/ 30. mai 2019, 09:45
aga milleks üldse ministreid ja poliitikuid vaja on? ja kas ongi?
j
Jari Muuni/ 30. mai 2019, 09:42
Kadri Simsonit ka poleks vaja .Küsin, mida ta peale tasuta bussisõidu mis riigieelarvele halvasti mõjus on teinud. Lihtsalt isiklikud mingid unelmad.Antud juhul on kahju rohkem tehtud tegemisest, mitte nn. mittetegemisest.
t
Tõnu Anton/ 30. mai 2019, 09:38
Äkki keegi ütleb ka, milleks on Eestis elavatel venelastel koolis õppida eesti keeles, kui selle eesti keelega pole midagi peale hakata, sest oskama peab ju inglise keelt. Mida suurt on siis teinud need head inglise keele oskajad Eesti riigi väliskaubanduse arendamise vallas varasemates valitsustes. Ütleme ausalt, et mitte mõhkugi. Tegelikult on nii, et mitte võõrkeelte oskamine või mitteoskamine ei ole määravaks, kas ministri tegevus toob edu, vaid see, kuidas ta oskab leida viisid ja vahendid, kuidas vastastikku kasulikud ärisidemed töösse rakendada. Seda te ei lase inimesel tegema hakatagi.
e
30. mai 2019, 09:43
eesti keelt on vaja eesti riigis elamiseksvõi arvad,et riigis suhtlemiseks ei olegi vaja teada kohaliku keelt.
n
nojah/ 30. mai 2019, 09:44
Kui juba koalitsioonikaaslased ebakompetentseks kuulutavad, siis pole tegu ajakirjanik kiusuga nagu EKRE trollid väidavad. Ja see jutt tööle hakkamisest on hale ... Kus pole, sealt ei võta maksuamet ka ;)
s
sa loe/ 30. mai 2019, 09:46
Eesti konstitutsiooni..Venelane peab õppima eesti keeles ja see elementaarne, sest siis oskab siin sündinud venelane eesti keeles tervitada ehk tere ja head aega öelda!
n
No/ 30. mai 2019, 09:46
Kuidas ta saab neid vastastikku kasulikke ärisidemeid luua,kui rääkida ei oska võõrkeeles. Ja Eesti keelt on vaja õppida vene koolides selleks,et Eestis suhelda eesti keeles.
k
31. mai 2019, 01:56
Kadri surus läbi vagunidepoo äri Venemaaga, pidi väga kasulik olema. Kui rong kraavi sõitis ja Venemaa selles vagunidepood süüdistas, siis olid kõik vait. Keegi ei räägi enam kadulikust ärist Venemaaga, ajakirjanikud on kui voodoost vaevatud, kriiskavad mõttetusi ajalehtedesse tajumata pikemat ajalist intervalli kui paar päeva.
t
Tõnu Anton/ 31. mai 2019, 11:53
Te ei viitsi isegi läbi lugeda minu kommentaari ja muudkui teete maha. Ma kirjutasin ju, et milleks on venelastel vaja õppida eesti keeles, mitte eesti keelt. Suhtluseks on Eestis eesti keele oskamine ilmtingimata vajalik, kuid milleks peavad venelased koolis geograafiat või füüsikat või matemaatikat õppima eesti keeles. Need on kaks ise asja.
a
Arvamus/ 30. mai 2019, 09:38
Eesti Vabariigi probleem , vähe müüme oma toodangut. Eeskujuks võiks olla 30-ndate aastate Eesti. Minister ei pea mööda maailma jooksma, vaid tegema õigeid otsuseid, mida müüa ja kuhu. Seni on olnud palju juttu ja vähe villa. Eesti oht, meil puudub tugev peremeeste klass ja rahvuslik iseteadvus. Liiga palju palgatöölisi.
n
No/ 30. mai 2019, 09:49
Kuidas ta neid õigeid otsuseid teeb,kui üldse ei aruta asju teiste riikidega,sest ei oska rääkida.
t
to Arvamus!/ 30. mai 2019, 09:50
Olen nõus! Miks loetakse Eestis tööks ainult kontoris, arvuti taga istujaid? Tegelikult toodab ju tavatööline. Ja neid on täna vähem kui kontoris "hirmsasti higi valavaid", kõrgepalgalisi. Tõsi, kui ei tooda, ei saa ka palka!
s
sulev/ 30. mai 2019, 11:10
peremehed vaatavad,kuda oma tasku rohkem ajada,ka riigi arvelt.voot tak
O
30. mai 2019, 09:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
pastakas/ 30. mai 2019, 09:46
Selle koha imes pastakast välja peaministri kohalt lahkunud AA enda silmarõõmu AS jaoks
e
30. mai 2019, 09:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
Siimuke/ 30. mai 2019, 13:52
Palju refikad sulle raha andsid,et nii plärada! Need refikad ju varastasid meie riiki 17 aastat,
a
Aga ikkagi?/ 30. mai 2019, 09:33
Millist tööd teeb Kadri Simson ise, et oma meie mõistes üüratut palka välja teenida? Mitte ei kuule kuskilt, et on edukas tegelane.
p
Public enemy/ 30. mai 2019, 12:03
Kadri on lastetu, järelikult peavad maksumaksjad ja nende lapsed talle ka laheda pensionipõlve võimaldama.

l
30. mai 2019, 09:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
Simson/ 30. mai 2019, 10:44
sihib kõrget kohta, aga Ansipi tasemele ta ei jõua. Selle koha saavad ainult endised peaministrid. Simson on ainult kiidukukk, kes arvab endast liiga palju ja laseb laskmata karu nahka.
a
am/ 30. mai 2019, 09:31
Simsonist pole midagi kuulda olnud Eurol põrus,olles minister ,polnud tema nn.suurepärasest tööst suurt midagi kuulda.Opsitsioonis olles ainult võttis kõvasti sõna,aga muidu null.
k
ka/ 30. mai 2019, 09:30
K.Simson ära targuta,hakka ise korralikult tööle,jäta minister rahule. Omal ajal ajasid ise jampsi juttu,kui saad euro mingiks asjanaiseks,eks targuta seal edasi. Lase valitsusel tööd teha,kui saad siis anna head nõu teisele,ära kogu aeg kritseeri! Ilusat suve!
n
No/ 30. mai 2019, 09:51
Aga andiski nõu ju,et vale minister on Kongo.
l
lugeja/ 30. mai 2019, 09:21
Kui Kadri minister oli, polnud tema sõnavõtte üldse kuulda. Küll oli ta jutukas enne ministriks saamist, nüüd siis hakkab jälle arvamusi avaldama. Aga selle teema juures jutt jumalast õige.
k
kuidas õige/ 30. mai 2019, 09:58
kas siis prantsuse ministrid suhtlevad inglise keeles? Ei...ainult prantsuse keeles ja kes aru ei saa kasutagu tõlki!
o
ohjah/ 30. mai 2019, 09:12
simson oleks võinud märkida, milliseid uksi siis palo ja tammist välismaal avasid? milline suur eksportturg meile avanes?
k
kuna natuke tönkab vene keelt/ 30. mai 2019, 09:21
Siis avati uksed Poolas ja Ukrainas...esimese ukse kaudu saadi meie tööturule ukraina renditöölisi ja teisest uksest "eesti keskmist" saavad samuti ukraina tööpagulased..ja muidugi usume me kõik, et Eesti kohalik kodanik pole nõus ühes väikelinnas üle tuhande euro neto tööd tegema ning siirduvad Soome 900 euri neto viimaste järelt koristama!!
t
Ta pole mingi / 30. mai 2019, 09:07
Brysseli reaistuja klapid peas ilma hariduseta
t
30. mai 2019, 09:07
Tõlki peab juba sellepärast kasutama, et üksikasjades mitte eksida. Liigne enesekinus võib kahju tuua.

v
VK minister ja ei oska inglise keelt!!!!!/ 30. mai 2019, 09:04
See ju naerunumber,saan aru kui araabia keeles vajatakse t6lki
t
to/ 30. mai 2019, 09:14
no eesti vk minister võiks ikka araabia, jaapani, hiina ja vene keelt osata. Need ju suured rikkad turud!
h
Hmm/ 30. mai 2019, 09:46
On rida ameteid, millele kandideerija peab oskama üht või teist võõrkeelt. Minister peaks ka ikka olema üks neist.
p
Public enemy/ 30. mai 2019, 12:07
Sa ei naeraks, kui paneksin Sulle ette mõned kenad tõlke-komistuskivid. Paljud peavad ennast inglise keele oskajaks, tundes vaevu tuhatkonna sõna üht võimalikku tähendust.
m
mari/ 30. mai 2019, 13:55
Kui eluvõõras sa oled.Just soliidne on tõlgiga koos töötada.Kas Kersti Kaljulaid ei oska vene keelt,et tõlk oli Moskvas temaga.ä
m
30. mai 2019, 09:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
i
30. mai 2019, 09:28
Isegi kui Teie jutt vastaks tõele (mida see ei tee), siis mitte keegi ei oleks keelanud praegusel valitsusel see ministrikoht ära kaotada.
a
ain/ 30. mai 2019, 09:01
polekski vaja neid ,,,ministreid,,,nii palju-kahest küllaga-nii peaminister kui ka välisminister-ülejäänud on ainult üks suus rahva raha raiskamise koht::
v
Vakantne kuninganna/ 30. mai 2019, 09:05
Eestis võiks olla üks kuningas ja kogu lugu
j
Jaan/ 30. mai 2019, 09:00
Teadmiseks teistele kommentaatoritele,õhtulehe tited saadavad kõik kommid modereerimisele elik teevad need moodsamaks
p
Parandage minu mälu/ 30. mai 2019, 08:59
milliseid lepinguid ja tehinguid tegi pr Palo? Kohe mitte ei mäleta! Siis käisid pidevad vaidlused ja seletused ja ikka eesti keeles.Isegi meie teises kodulinnas Brüsselis on tarkadel klapid peas. Tõlked on ammulevinud protseduur,nii et ärge vinguge asjata.
0
08;59/ 30. mai 2019, 09:03
Palo tegi kiire interneti lepingu üle eesti ja jättis selle tegemata,rahalistel põhjustel.Niipalju siis Palo allkirjastatud lubadusest.

t
tõlk/ 30. mai 2019, 08:56
Kogu maailma liidrid kasutavad kohtumistel tõlki,mis selles nii imelikku on?On koguaeg kasutatud ja president kasutas ka venemaal tõlki,kas ei oska vene keelt?Iga maa kasutagu oma keelt,selleks on tõlgid.
l
Lätlane. / 30. mai 2019, 09:07
Imelik on,et läheb laua alla peittu ja ei taha tööd teha.
t
Teisitimotleja/ 30. mai 2019, 08:52
Mäletan aega kui uks väliskaubanduse minister otsis Eesti piimale turgu Hiinas ja väidetavalt leidiski. Nuud oleks aeg teada, palju seda Eesti piima Hiinasse müüakse. Pakun välja et ei sugugi. Tegelikus on siiski see, et kui tootja ise leiab turu siis mingile ministrile loota ei saa. Ministrid on siiski poliitilised ametikohad, mis antakse suvalisele inimesele kes on usin partei sõdur olnud ja ta kasutab seda aega ära, et riigi raha eest endale huvireise tehes. Kui ministril on südame tunnistust siis ta tühja ei reisi ja sedasi aitab säästa maksumaksja raha, mis on eriti mõistlik.
g
googelda, jumala eest!!/ 30. mai 2019, 09:14
https://maaelu.postimees.ee/4439729/eesti-lehmade-piim-jouab-hiinlaste-laualegi
m
mäletame küll/ 30. mai 2019, 09:20
Tema jaoks see koht tehtigi - enne seda oli kvoodiläbirääkija ja peaministri silmarõõm
t
Teisitimotleja/ 30. mai 2019, 08:52
Mäletan aega kui uks väliskaubanduse minister otsis Eesti piimale turgu Hiinas ja väidetavalt leidiski. Nuud oleks aeg teada, palju seda Eesti piima Hiinasse müüakse. Pakun välja et ei sugugi. Tegelikus on siiski see, et kui tootja ise leiab turu siis mingile ministrile loota ei saa. Ministrid on siiski poliitilised ametikohad, mis antakse suvalisele inimesele kes on usin partei sõdur olnud ja ta kasutab seda aega ära, et riigi raha eest endale huvireise tehes. Kui ministril on südame tunnistust siis ta tühja ei reisi ja sedasi aitab säästa maksumaksja raha, mis on eriti mõistlik.
e
Ei oska inglise keelt ja väliskaubandus minister IRW/ 30. mai 2019, 08:50
Soome uudistes kalevipoeg Andres remonditöödel,suus 5 keelt OMG eesti ministreid
t
to/ 30. mai 2019, 09:17
meenutaks, et eesti koolides õpetatakse esimese võõrkeelena nii inglise kui saksa keelt. Mõne meelest tohiks ministriks saada vaid inglise keele süvaõppega kooli lõpetanu??? Kui kaugele oma nõmedusega ollakse valmis minema?
k
30. mai 2019, 08:44
kas kadri teeb tööd? mis tööd? kadri, mida sa teed, see ei ole töö. töö on see, millega luuakse väärtusi, tööga peaka inimeste elu minema paremaks.... aga mõtle oma tööle.
k
30. mai 2019, 09:13
o
30. mai 2019, 08:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
veebel/ 30. mai 2019, 08:56
ja meie kaitseministrid-enamus pole sõjaväesgi käinud
t
to/ 30. mai 2019, 09:18
milline haridus peaks sobima sellise väljamõeldud ameti jaoks?
l
Leo/ 30. mai 2019, 09:33
Kust sa võtad selle vale süüdistuse.Kingo oskab väga hästi inglise keelt ja ka saksa keeles suhelda.Enne mõtle kjui ütled.Kersti Kaljulaid ei oska vene keeelt või,et ta ral oli vahendajaks ka tõlk.Tulge m'istusele enda ütlemistega!
j
Jaani kogudus/ 30. mai 2019, 11:59
Kõik need ametid, kullena ta seni töötas, ei olnud päris väljamõeldud ametid, kuid mitte üheski koolis ta neid erialasid õppinud ei olnud. Kujutage ette, kui sellise politseiuurija kätte sattud, üks selline seal veel, nimega Kersti Kruus
s
30. mai 2019, 08:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
tiba teine rada/ 30. mai 2019, 09:27
Sa mõtled ilmselt Liisa Oviiri Sa mõtled ilmselt Liisa Oviiri? Vaata ta CV-d, esiteks, ta on lõpetanud ülikooli (mitte kassikooli baka), teiseks on töötanud Londonis Eesti saatkonnas ehk ta oskab inglise keelt ja ka varasemad töökohad on märksa nimekamad kui hall ametnik
k
30. mai 2019, 08:42
Kes ta emaile kirjutab ja loeb? Pakun, et neid tuleb võõras keeles kohe mitu ühel päeval.

e
30. mai 2019, 08:36
eurovalmiste pohmakas hakkab üle minema. keskerakond hakkab aru saama, et pärast riigikogu valmisi on nad ennast kahe kuuga täiesti olematuks mänginud. selleks, et pildil püsida ja toetust saada, tuleb midagi ette võtta. ja kui sa lastega koos valitsuses oled, siis sa ei saa oma põhitööd teha. siis on sinu tööks hoopis lastesuude sulgemine, nende õigustamine, nendele lapsevanemaks olemine jne. Tited on teil seal koos.
l
Lätlane / 30. mai 2019, 08:32
Hea,et midagi ei taha teha siis ei keera ka nii palju käkki.
v
30. mai 2019, 08:29
Vist ainus kord, aga seekord Simsoniga nõus.
m
30. mai 2019, 08:39
mida Simson siis nii väga ära on teinud? Oma kallimat aitas toetusega !
p
30. mai 2019, 08:27
Palun, keskerakond, teil on aeg lõpuks otsusele jõuda, sest ei saa lõputult kesta olukord, kus venekeelne sovett on keskerakonna põhivalija, aga siis mängitakse eestikeelses ruumis teist mängu. Ei ole võimalik kaht isandat lõputult teenida.
k
30. mai 2019, 08:35
j
johhaidi/ 31. mai 2019, 13:29
no see reffipartei rumalus ja õelus venekeelsete suhtes on ikka piiritu! enne valimisi võimlevad, et vähe pole, et kuidas "kõnetada" ka vene valijat. kui valimised möödas, siis ainult õelus ja essu loopimine nende peale, kes tegelikult ka venekeelsega suhtleb vastikvastikvastik - see kallaste dünastia ja nende poliitika.
n
nohu pihusti/ 30. mai 2019, 08:25
oo, tänan, jõudsite ära parandada
t
tubli Kadri/ 30. mai 2019, 08:24
Noh, hakkab juba tulema mõistlikku juttu ka Kardi Simsoni suust, kaua sa ikka jõuad hämada, ükskord on piir ees. Loomulikult on sellisel ministril, kelle ametinimetuses on juba sees sõna "välis", ülesanne tegeleda küsimustega, mis puudutavad välismaad, ja see tähendab, et on vaja ka võõrkeele oskust. Tõlgid on kahtlemata oma ala profesionaalid, aga igal erialal on väga spetsiifiline sõnavara ja ükski filoloog, kui tubli tahes, ei suuda kõikide erialade sõnavara omandada sellisel tasemel, et oluline info kaduma ei läheks. Kas siis sellise ministri ameti eelduseks ei ole keeleoskus, väga veider?
t
30. mai 2019, 08:29
Te olete ikka päris rumal, tubli Kadri. Tõlk omandab vajaliku terminoloogia. Sedasama peab üldisemal tasandil tegema ka minister, tänapäeva maailmas on see elementaarne, et osatakse mitut keelt. Muuseas, isegi poemüüjalt nõutakse mitme keele oskust.
t
To tubli Kadri/ 30. mai 2019, 08:59
Sinuga nõus, kuid tõlkide osas eksid täiesti. Tegemist on oma ala professionaalidega, kes on suutelised mistahes valdkonnas sõnavara omandada mitmes keeles sellisel tasemel, et info ei lähe kaduma. Ja tõlgid ei ole alati ainult filoloogid, ehkki keeleoskus peab neil tõesti tasemel olema.

n
nohu pihusti/ 30. mai 2019, 08:24
kaks erinevat pealkirja, nendele, kes uudise avavad on pealkiri kooskõlas sisuga ehk kriitika käib väliskaubandusministri kohta, aga, kes ei ava, need näevad, et jutt on välisministrist, ka reinsalu pilt ilusti kõrval. "veidi" eksitav isegi õhtulehe kohta
j
ja/ 30. mai 2019, 08:24
Mis tööd teeb proua Simson?
h
H/ 30. mai 2019, 08:39
Taa nõustab neid kellel pole midagi teha
n
No/ 30. mai 2019, 08:52
Küsi veel mitu,mitu korda. Äkki saad teada.
o
Oskab/ 30. mai 2019, 08:23
Kindlasti saab hakkama,Kingo oskab inglise keelt suhtlustasndil,küll aga ajapikku saab ka poliitilised sõnad selgeks.See,et Kingo ei oska inglise keelt ei vasta tõele,sest kes jälgis Kingo juttu,sai ka selle teada.
e
Ei oska/ 30. mai 2019, 08:30
Ei oska. Kingo ütles ise, et ta ei ole inglise keelt õppinud ja seda ei oska, kuid kavatseb õppima hakata. Interneediumis on ta ütlused kõigile kättesaadavad.
0
08;30/ 30. mai 2019, 08:51
Kingo ütles,et rääkimistasandil oskab,kuid küll ta töökäigus omandab ka tesed terminid.
n
No/ 30. mai 2019, 08:53
Miks ta siis ei ole nõus rääkima,kui nii väga hästi oskab.
t
tädi Maali/ 31. mai 2019, 13:32
aga õelusekotte on see interneedus täis - saaks ainult halba öelda ja teha. kurb lugeda, kui jubedad me eestlased tegelikult üksteise vastu oleme!
ü
Üks kord/ 30. mai 2019, 08:22
m
30. mai 2019, 09:36
Mida Kadri on teinud,Oma ekskallima sugulase aitas kohtust välja.jurist
h
H/ 30. mai 2019, 08:21
Noh kui kingolahti lastakse mittukümend tuhat ta hüvitist ka saab oma raske töö eest heh
p
Pp/ 30. mai 2019, 08:28
Väiksem kaotus kui see, kui see mainekahju, kui Eestit esindab umbkeelne IT-minister.
s
sõnakõlks/ 30. mai 2019, 08:34
Enne nimetati Eestis muulasi umbkeelseteks, aga nüüd juba ka eestlased on siin umbkeelsed? Kas oleks vaja ehk riigikeeleks nimetada hoopis inglise keel? Milleks meile eesti keelt vaja õppida, kui oma riigis oled umbkeelne?
1
12. klass/ 30. mai 2019, 08:49
räägin kogu aeg eesti keele õpsile, et mida ma seda keelt õpin, kui seda vaja ei ole. ikka olen UMBKEELNE onma eesti keelega. õpime kohe 1. klassist ainult inglise keelt ja kõik ok.
k
Karl/ 30. mai 2019, 09:37
Oh sa äpuke! vastupisi,reformikad kardavad Kingot,kuna ta on tugev IT alal.Kartke!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee