Eesti uudised

Lõuna-Eesti rahvas leiab, et aktsiisi langetamine on õige otsus, kuid juba kildudeks pekstud peeglit on raske parandada

KÜLAMEHED: Lätti on rada sisse sõidetud, vähemalt sel aastal käime viina järel edasi Valkas!

Arvo Uustalu, 29. mai 2019, 21:20

108 KOMMENTAARI

k
karsklane/ 31. mai 2019, 10:19
Ma ei usu et Läti piiriäärsete poodide omanikud olid liigkasuvõtjad. Kauplus peab kauba müügiga katma kõik kulud.Kiiresti riknevad toidukaubad ei saa olla kulude katteallikad. Nendele tuleb sageli teha suuri allahindlusi.
n
Naine/ 31. mai 2019, 04:15
üks mees ikka on ju. Sina.
k
kui / 30. mai 2019, 16:51
kui oled mees, siis ära laamenda oma viinaprobleemidega. Aga palju neid mehi ikka Eestis on.
a
ANDKU MINNA/ 30. mai 2019, 14:21
keda me sellega karistame, seda, kes palka juurde nõuab. Aidake aga julgelt Läti riigikassat täita, aga palgalisa küsige enda riigilt. Siis Kallased ja Ansip tänavad teid ja õhutavad veel takka. Ja olemegi nii rumalad, et isegi aru ei saa, millist oksa saeme.
s
see ei ole mitte meie mees, see on teise maakonna mees.../ 30. mai 2019, 12:53
õ
õhtul hilja ka/ 30. mai 2019, 12:30
õige ja sissekäidud rada ei saa lasta rohtu kasvada eriti suvel ning peale jaane tuleb suur hinnalangus ja siis jõuab ka pensioneer kuus viis viina ära visata
j
30. mai 2019, 12:24
õ
30. mai 2019, 12:23

õ
30. mai 2019, 12:02
ÕL käib Läti piiriääres rahvast küsitlemas?
a
arusaamatu/ 30. mai 2019, 11:10
Viina ostetakse vist siis kui raha pole enam kusagile panna. Hästi elate seal külas, kust te raha saate.
t
To reffi algatatud/ 30. mai 2019, 11:08
Reff algatas kütuseaktsiisi, alko oma puhtalt ossi teema.
t
To andke minna/ 30. mai 2019, 11:06
Sinusugune "koorekiht", vanglas on mõiste nagu koor šokoladis, oskab ainult kolmeni arvutada, ja see mis on üle selle on palju.;)
n
Nöff/ 30. mai 2019, 10:57
Joodikud ikka vaatavad sealt kus odavamalt saavad..... Mul pohh kuipalju maksab. Ei joo üldse
a
Andke minna/ 30. mai 2019, 10:34
Pöhjakihit juba oma mõtteviisi ei muuda. Pealegi, eks see 10 piires arvutamine on sellistele probleem, kes on oma ajud pehmeks joonud!
a
alanduse klomp tuleb alla neelata/ 30. mai 2019, 10:26
..no lisaks viinarallile kulutas soomlane kindlasti ka näiteks sellele et käis söömas ja samuti tõi raha sisse laevafrimale ja sadamale. Mi spuutub riigitegelaste tööle hakkamisele, siis sellega olen nõus.
L
+/ 30. mai 2019, 10:19
Lõbus on see seni, kui pole vajadust pead parandada. Kui mingist hetkest on vaja peale valada, kuna muidu ei saa üldse, siis sel hetkel on lõbu kadunud. Jääb füüsiline valu, mida "parandab" vaid suurenev peale valamise kogus.

m
30. mai 2019, 10:18
Mul sama arvamus, käime Lätis edasi, langetatagu aktsiise või mitte. Alkohol meie pere huvigruppi ei kuulu (kuigi jah ostnud oleme seda sealt küll), küll aga tangime kütust ja ostame süüa. Riias oleme niisama nädalavahetusi veetmas käinud, soovitan, on kena linn ja mõistlikud hinnad.
h
30. mai 2019, 10:04
m
30. mai 2019, 10:03
j
jätab külmaks/ 30. mai 2019, 09:55
s
Suund SÜD./ 30. mai 2019, 09:51
Aktsiisi langetamine on poliitiline trikk, et kindlustada oma valijate poolehoid ja tugi. Teadagi on kõikvõimalikud laod täis alkoholitooteid, millede hind ei lange seoses uue akts.määra kehtestamisega ja mis kõik müüki läheb. Kauplejad oma kasumist ei soovi loobuda, nii et maksame endiselt , vaatamata suurele kisale hinnalanguse ümber. Teadmiseks, et põhjanaabrid ei käi Lätis ainult alkot ostmas,nagu püütakse väita. Sama ka eestlastega, kelledel on kadunud igasugune huvi nuumata kohalikke liigkasuvõtjatest tegelinsked.
v
vaaderpass/ 30. mai 2019, 09:50
kas pead silmas seda eelmist Ratase valitsust ?
r
reformi algatatud/ 30. mai 2019, 09:49
ja keski kohusetruud sissesõidetud raja haldamist!
a
Ahsoo/ 30. mai 2019, 09:49
Kas mõni valitsusliige käis kohe isiklikult sundimas, et pead lademes alkoholi ostma? Eks liigtarvitaja leiab ikka, keda süüdistada peale enda sõltuvushaiguse ja rumaluse.

j
Jah/ 30. mai 2019, 09:44
Minge sotsiaaltoetusi ka Lätist küsima, mis te selle rumala valitsuse käest ootate.
e
30. mai 2019, 09:44
Ei ütleks, et alkoholism kulgeb lõbusalt...või on teil mingi haiglane arusaam oksendamisest, iiveldamisest, valutavast peast jms vaevustest, mis suure viinajoomise järel inimesi tabavad?
t
To Kai gerda/ 30. mai 2019, 09:44
See ju normaalne, taanlased käivad Saksas aIko järele, rootslased Taanis, norrakad Rootsis , sommid nüüd siis Lätis ja kõigil on savi., Ainult teil kahel on sarnaselt p r e s c u Läti henrikuga häbi ja piinlik. Ha-ha-ha-ha-haaa
t
tsiteerides klassikuid/ 30. mai 2019, 09:36
Tarbimine on pahe ,eriti kütusetarbimine ... eesti patrioot hoolib kodumaast ja ei osta eestist...nii toetad reformi sissesõidetud maailmavaadet IRW
a
Ahah/ 30. mai 2019, 09:36
Nüüd on siis teada, miks teadlased kisavad, et neil raha ei ole - nad joovad kõik raha maha. Miks neilt teadussaavutusi ei tule? Sest nad on oma aju jäädavalt alkoholiga ära hävitanud! Igatahes kurb kuulda, et haritud inimesed massiliselt joovad.
s
see pole midagi/ 30. mai 2019, 09:29
Ma spetsiaalselt seal ei käi, aga läbisõites hüppan sisse küll! Olen näinud Lätis šhoppamas kõrgeid riigitegelasi, pankureid ja nõunikke..majandusspetsialiste! See on tore ju, et nad kõik "saunas" käivad!!
t
Tarmo/ 30. mai 2019, 09:17
See on õige küll, et kogu Eesti ja osa Soomest käib Lätis viina ostmas. Teadlasena võin öelda, et enamik minu kolleege käib seal järel. Olgugi, et kõik ikka teadusmagistrid ja doktorid.
n
Napsitrall laisale hobusele/ 30. mai 2019, 09:15
Jaa, hea on seal kus mind ei ole, aga hoidke alt, ma juba liigun sinna. :-)

t
to Lahing/ 30. mai 2019, 09:14
Kus seda viina ja veini keelatud on, aktsiis lastakse allagi, et oleks veel lihtsam ennast põhja juua. Soovitused normaalselt elamiseks ei ole keelamine.
t
To Vaba Euroopa Liit/ 30. mai 2019, 09:10
No ja siis? Ka Rootsi on soomlasi kuuekümnendatel ja seitsmekümnendate alguses meelitanud. Rootslasi meelitab Norra. See on elu!
t
To mujal odavam/ 30. mai 2019, 09:09
No meie majandus"spetsialistid" ütleksid selle kohta, et Saksas seepärast odavam kui Lätis, et seal ka palgad madalamad. Nii nad Läti kohta ütlevad kui seda toovad võrdluseks Eestiga. Ha-ha-ha-ha-haa
o
Olge asjaga kursis/ 30. mai 2019, 09:07
Läti ei lase midagi alla, plaanib veel tõsta.
e
Endisele aIkohoIikule/ 30. mai 2019, 09:06
Vaevalt sa jätsid joomise maha tänu hinna tõusule. Tänu hinnatõusule oleksid sa pigem sakusmentimise maha jätnud mitte aga trimpamise. Ikka tahtmises ja iseloomus on asi. ;)
A
@Lätis/ 30. mai 2019, 09:06
Aga see on piiriäärsetel aladel igal pool nii.
l
Lahing/ 30. mai 2019, 09:05
See on diktaatorlik viin ja vein keelata, kogu Euroopas juuakse seda. Kelle poolt ta on?
t
To Siim / 30. mai 2019, 09:04
KÕIK on haigus, kui teed seda MÕÕDUTUNDETA, sh söömine ja nutikas istumine kulgemise ajal (vahet pole kulged autoroolis või jaklgsi, kuskul raudtee/ülekäigutajal.

A
@joh/ 30. mai 2019, 09:03
Aga mis seal salata-viin on üks kõrgemaid riigile sissetuleku allikaid.Kui võtta valge viina omahinda.
t
To varuge raha./ 30. mai 2019, 09:02
Pole probleeme, suur pomo lubas raha isiklikult üle kantida sellisel juhul. ;)
j
Juhan/ 30. mai 2019, 09:02
ikka vinge värk küll, kui avalehe esimeseks teemaks on alkohol !
A
@Kai/ 30. mai 2019, 09:02
Aga häda ei anna häbeneda. Ma elan Tallinnas ja ma ei käi Lätis kaubajahil.Aga kui ma elaksin Valgas-ma peaks oma rahakoti peale vihane olema,kui ma ostaks suitsu,õlut,remondikaupa jm. kodulinnas.Üle piirioja ju väike jalutuskäik.
t
To sanitar/ 30. mai 2019, 09:00
Vat selles see asi on, et aIkohoIikud ei parane, kihutajad ja liiklushuligaanid kah mitte (kütuse aktsiis), aga raha laekub lõunanaabritele.
k
Kus ei käidud?/ 30. mai 2019, 08:58
Mäletan,et üks kaubareisi magnet oli Slantsõ linn Venes. Sai ka korra käidud.Igatsugu kaupa sai,mis meil ränk defitsiit oli.Sai ostetud seal alkopoest ka meie likööri "Kännukukk".
r
rein/ 30. mai 2019, 08:56
Selle hinnalanguse rõõmust on vara hõisata.Eks me näeme,kui palju tegelikult hind langeb.Pole võimatu,et kisa on rohkem ja kasulik on Lätis edasi käia?!
k
Kõik sõltub tarbimisastmest./ 30. mai 2019, 08:55
Lõunamaade kristlastest rahvad rüüpavad veini iha päev.Ja ei ole taolist alkoholismi,nagu meil.

m
Mart ise/ 30. mai 2019, 08:55
Samaj ajal, kui tööd teha ja korralikult maksemaksta endi laste tuleviku nimel, lasete selle viimasegi kõrist alla.
n
Nagu sa võisid lugeda./ 30. mai 2019, 08:53
Ei ole probleem ainult viinas. Mu tuttav tegi oma maamajale Läti piiri lähedal läinud suvel vägeva remondi.Ja kõik vajaliku ostis-tõi Lätist.Rääkis,et rahaline kokkuhoid oli märkimisväärne.
l
Laisk hobune/ 30. mai 2019, 08:52
Samal ajal käisid lätlased ka eestis kaubareisil ja käivad tänagi. Tule Lätimaale ja kuula mida lätlased räägivad, ikka sama juttu nagu eestlasedki, et kus meid ei ole seal ikka kõige parem ja paradiis on seal, kuhu tema jalg elus ei maandu, ikka mida kaugemal, seda parem.
k
Kuidas sa paraned viinaveast/ 30. mai 2019, 08:52
kui Läti lubas ka aktsiisi alla lasta,joodikut parendab haud
s
sanitar/ 30. mai 2019, 08:49
No vot siin see eesti kaheks jaguneb - mõnisada külameest, kes ei saa ilma viinata elada ja linnade noored, kes reisivad maailmas, teevad teadust või oma ettevõtet - näevad oma võimalusi muus kui viinas. Selles osas ei ole vaja ju aktsiise muuta - ega alkohoolikut ei paranda. Saab vaid oodata kuni rahvas on viinaveast paranenenud.
j
Jüri Toru/ 30. mai 2019, 08:47
Kui naabrimehele juba vetsupotti osta osatakse, siis spetsialistid kõvad
t
to Kai/ 30. mai 2019, 08:42
riigis on midagi mäda, kui eeldatakse, et alkoaktsiisist makstakse pensionit
k
KELLE/ 30. mai 2019, 08:41
valitsemise ajal see "rada" tekkis. Kes maksab külamehele palka!!?? Ehk oled üks päästetöötaja, aita siis vähemalt riigikassat täita, kust nõuad kõrgemat palka. Või oled Lätis palgal.

v
Varuge raha/ 30. mai 2019, 08:34
Eesti raamatupidajad otsustasid teha juunis kollektiivstreigi ning palgad kantakse teile üle alles juulis.
s
Siim/ 30. mai 2019, 08:32
Kõige odavam on alkoholi mitte osta. Kulu null. Pole ka pohmakat ega tervisehädasid. Alkoholism on haigus.
l
LEIDAKESELE/ 30. mai 2019, 08:31
meie rahvas on ju viriseja rahvas, Ansipi ja Kallaste õhutusel nimme teeme. Isegi kaasatakse arste, kelle töötasud ja sots.maksud makstakse riigikassast, andmata aru, kust raha laekub riigikassasse.Riigitöötaja ei maksa riigikassasse rohkem, kui tulumaksu töötasult. Oleme isegi nõus ostma kallimat alkoholi, aga kiusu ei jäta. Olen mõtelnud, et kelle nimel hr. Ratas üldse pingutab, hääled kogus Kaljurand, austame teda. Aga tema ja Ansipi panus eesti rahva heaks!!!??? Aitavad kõrge palga eest võimu viha välja elada.
j
Jan/ 30. mai 2019, 08:30
Muidugi on suur haigus, aga kulgeb lõbusalt:D
k
Kai/ 30. mai 2019, 08:24
Kus nüüd siis on eestlaste väärikus jäänud? Oma rahad viime mujale, siin aga nõuame kõrgemat palka ja suuremat penssi. Häbi! Ja veel topelthäbi, kiidelda sellega, et käib mujalt ostmas.
n
niiongi/ 30. mai 2019, 08:16
ja siinkohal lisak juurde, et aktsiisimaksuga polgi suurt mingit pistmist ainult meie enda riigikassa raha suundus sujuvalt mujale. Tänu Ossinovskile ( taaskord!!! see nimi) ainult teda enam eriti kogu selle kokkukeeratud jama pärast ei mainita...
e
Endine alkohoolik/ 30. mai 2019, 08:15
Seoses alkoholiaktsiisi tõusuga jätsid joomise maha ning nüüd need hinnad ei koti enam mind. Alkoholisõltuvus on ikka väga suur haigus.
t
to täna, 07:00/ 30. mai 2019, 08:13
..no vananedes sul ikka midagi langeb...see on siiliegi selge...

l
Langetagu.../ 30. mai 2019, 08:10
..pealegi alkoholi aktsiisi,kuid egas ainult alkoholi pärast Lätis käida.Lätis on toidukaup odavam,lihal ja lihatoodetel liha maitse ja hind tunduvalt soodsam,kui meil.Samuti ehituskaubad ja riided odavamad.Loomulikult käin Lätis,miks nuumata meie kaubandust,kus hinnad kõrged.
n
Nojah/ 30. mai 2019, 08:01
Ega keegi ei sõidagi sinna paari kohvri pärast. Järelkäru taha, neli meest autosse, kõik toovad max lubatud kogus.
m
Mujal odavam/ 30. mai 2019, 07:58
Meie käime juba aastaid ka riideid ja jalanõusid Lätis või Poolas ostmas. Alkohol ei huvita, pole kunagi neid poode külastanud. Lennukiga Saksamaa outlettides on ka odavam käia, kui siit osta. Just sügisene näide võtta. Lennupilet+talvejope Saksamaalt= hind Eestis samal asjal. Muidugi sai toodud kohvritäis muid riideid ja jalanõusid ka. 2 öö majutus kokku kahe peale 55.- eur korralikus hotellis. 1,5 päeva šoppamist, siis teater, linnaga tutvumine. Igati rahul jälle.
l
Leida/ 30. mai 2019, 07:54
MA ei saa enam midagi aru. Kas hr. Ratas-e pingutused ja ütlemised siis teile midagi ei tähenda. Miks te ikka Lätis käite, kui Eestis on aktsiisi alandatud ja kõik alkohol on odavam kohe. Kas lihtsalt ajate kiusu? Mina usun küll, et tänu hr. Ratas-ele hakatakse rohkem alkoholi ostma Eestis ja joomise järel saab riik eelrarvet juurde, et saaks suunata selle raha haiglatesse, et ravida raskekujulisi maksa ja pankreese haiguseid. Nii suudame üheskoos Eestit edasi viia. Sest pr. president kinnitas valitsuse, sest ta uskus sellesse. Ka inimestel oleks aus uskuda sellesse, mitte alati kritiseerida.
l
30. mai 2019, 07:39
Lätlaste jaoks on Eesti paradiis
j
Juhan/ 30. mai 2019, 07:37
Sel aastal jaaniõlled siis ikkagi Lätist, elagu Läti president!
k
30. mai 2019, 07:36
Kilplased või? Oma kodus sama hinnaga ja lähevad ikka Valka? Võiks ikka oma küla kaupmeest toetada.
j
Jap/ 30. mai 2019, 07:27
Ja sealt poola see on nagu paradiis

m
Meie/ 30. mai 2019, 07:25
Pere käis juba NL ajal lätis kAubareisil
v
võta ometi teadmiseks / 30. mai 2019, 07:24
et allhanke riigi NOKIA on odav tööjõud ja kõrgepalgaline ametnik.
g
gerda/ 30. mai 2019, 07:14
1990-ndatel oli mul tihti asja Tallinna sadamasse ja laevadele kus sadade kaupa õnnelikud soomlased veeretasid alkoholikärusid. Sadama ümbrusse ehitati aina alkoholipoode. Eesti hakkas elama. Siiani on mul alandusest klomp kurgus - nii vähe oli Eestil väärikust, et soomlaste viinarallid olid Eesti arengu aluseks. Kas olin mina ainuke, kes ennast näruselt tundis? Nüüd tahame elada ikka alkoholi arvel. Selle asemel tuleks ülemakstud riigitegelastel tööle hakata või vähendada ametnike armeed, et tööle jääksid arukad , väärikad riigimehed mitte pajatsid.
k
kahju , et see nn.rahvavalitsus/ 30. mai 2019, 07:11
on uppumas oportunismi rappa. Viinahinna alandamine ei näita riigimehelikkust vaid libekeelset meeldida soovimist. Samas püütakse teiste maksudega ka see raha rahva käest uuesti kätte saada. Hale allhanke riik oleme ! Kust peaks see rahva rikkus siis tulema kui mitte teadusest, haridusest(mida üritatakse tasuliseks viia) ja tootmisest. Jääb mulje, et kavatsetakse ka targemad pead odavasse viinasse uputada?
o
optimist/ 30. mai 2019, 07:04
miks ainult sellel aastal, meie käime ka kõigil järgnevatel ja senikaua kuni ametnike ja töötegijate palkade vahe kaob. Milleks maksta linnapeale ja vallavanemale maksumaksja taskust 5tuhat kuni10 tuhat euri kuus kui samas pensionäridel penss ikka 300-400 ja koristaja saab ka ikka veel 500-600 . Ehk aitab juba tööinimese nöörimisest !
j
joh/ 30. mai 2019, 07:04
"mehed" käivad Valkas viinarallil. Küürakat parandab vaid haud.Kui mehike ostab koju viinatagavara, siis ei ole ta mees. Kui see viinahind on tõstetud, siis normaalne valitsus ei teeks tagasisammu. Sellest tuleb välja tulla mõistusega. Kui just Eedsti Vabariik ei ela alkoholimüügist. Aga ilmselt elab, sest toompea trallitavad mehikesed, kes karglevad ringi, rahakott neljaks aastaks käes, mis siin veel tööst ja mõistusest rääkida.
l
30. mai 2019, 07:01
Läti laseb 1. juuliks alkoholihinna alla ja siis ei tasu seda väga odavat laket osta (ehk ei kõlba juua, sest miks ta nii odav on). Ostke kiiresti kalli hinnaga 5 aasta varu.
m
30. mai 2019, 07:00
mina ka täna lätti,seal ikka kõik odavam,eestis ei lange miski vererõhk langed ainult

m
Maksud sõidavad!/ 30. mai 2019, 06:56
Võidupühal võiks jälle paraadi Lätti teha, kogu rahvaga, läti lippude lehvides!
p
Poro Soomest/ 30. mai 2019, 06:37
Me soomlased ei küll enam tagasi tule, aktsiisi langus nii väike. Kui kõik muu on umbes Soome hinnas, majutus, söök jne siis see väike "allahindlus" ei enam mõjuta meid somme!
k
30. mai 2019, 06:24
Kui erafirmas võtad vastu otsuse,mis toob firmale otsest kahju,siis pead hävitama kahju,aga sossinovski ei pea hüvitama tekitasid kahju!🤔 Siit loogika tuleb minna tööle valitsusse,kuna seal ei karistata valede otsuste eest!😎🤗
p
priiuse rüütel/ 30. mai 2019, 06:17
läti on juba igav...leedu on põnevam ja odavam!
r
Ritter/ 30. mai 2019, 06:04
No küll on häda - kõrge aktsiis on halb ja madal aktsiis on halb. Niiviisi lähedki lõpuks üle õunamahlle, ja kui kahjulik see on!
t
tibu/ 30. mai 2019, 05:38
See on nüüd väga hea näide sellest,et kui mingi erakond (või poliitik) käki kokku keerab,l siis on seda väga, väga raske ja kallis ära parandada. Aga millal ikkagi võetakse vastutusele need poiliitikud kelle süü tõttu jäi Eesti riigil saamata mitu miljonit maksuraha?
h
haisvadrehvijoodikud/ 30. mai 2019, 05:27
k
kunn/ 30. mai 2019, 02:53
Läti lubas ka aktsiisi langetada. Sel juhul on Eesti omadega täitsa plindris, kuna tuuakse edaspidigi sealt ja meil laekub veelgi vähem raha. Pealegi on uued palju paremad õlle ja viinasordid leitud. Seda Livikot, Sakut ja Alecoqi võite ise kaanida. Ma ei võta neid suusissegi enam.

h
Hahaa/ 30. mai 2019, 02:08
Kas siis 3-5 euri kohvrilt on vähe või?Arvesta sellega,et kui poleks läti odavat alkot siis maksaks poolik viin eestis vähemalt 20 ja õllet sa alla kahe euri ei saaks.
i
ii/ 30. mai 2019, 01:25
a vot x.y.i. keegi kaugelt ja kallimalt tooma hakkab, saab kohe totu sildi külge
a
Aga nagu keegi ütles/ 30. mai 2019, 01:09
Et põhimõtteliselt tuleks osat Lätist, sest rumal riik ei oska rahaga midagi teha.
k
Kuuuurija/ 30. mai 2019, 00:17
Parem langetada natuke, kui üldse mitte!
k
Kuuuurija/ 30. mai 2019, 00:16
Kui põhjust ei kõrvaldatagi, siis jääb rada alatiseks sisse sõidetuks.
b
Bom/ 29. mai 2019, 23:54
Jälle hala. Käisin lätis viinapoes, juba praegu pole mõtet tuua kangemat alkot - hinnavahe on mõni eur liitrilt. Õllekohvri hinnavahe on ka 3-5 eur kohvrilt. Kaugemalt sõit (bens, auto kulu, aeg) ei tasu mingil juhul ära, vb olla kui elad Valgas ja lähed Valka ostma. Kui aksiis langeb on piirikaubandusega kindlalt lõpp, ega peale maksma keegi ei hakka.
K
A/ 29. mai 2019, 23:23
n
njah/ 29. mai 2019, 23:11
see langetamine ehk soomlasi toob rohkem eestisse, aga muud enam ei muutu. ossinovski - hip-hip-hurraa.

d
diisli aktsiis lastakse alla, siis on veelgi parrem käia/ 29. mai 2019, 23:02
m
marks/ 29. mai 2019, 22:47
Vana karu tantsima ei õpeta . Hilja , kes on harjunud käima käib edasi. Selle alega saate ehk soome turistid, Võibolla??
e
Et riigi aktsiisrahad mingu edaspidigi Lätti?/ 29. mai 2019, 22:41
Tellitud lugu, ei usu et siis enam vaja käia on, ei olnud see kütus odavam midagi Lätis, vinguda suudetakse palju. ossinovski ei suuda isegi ette kujutada, kuipalju ta tervikuna halvas Eesti majandust.
v
veel õigem/ 29. mai 2019, 22:28
mina lasen ajuopi ka seal teha
o
on/ 29. mai 2019, 22:21
asi mitte traditsioonis vaid hinnas kinni- nii kui siin odavamaks läheb, nii ka reisid ära jäävad, nii on.
e
Eksta Ole/ 29. mai 2019, 22:11
Lakkuge terviseks, kui see on teile kõge tähtsam.
h
He lm e soovitusel!/ 29. mai 2019, 22:06
Kunagi oli Martinil õige jutt! Teen kah nii.
t
Teen nagu Helme soovitas./ 29. mai 2019, 22:05
Et põhimõtteliselt ostan Lätist, kuna rumal valitsus pole raha väärt! Kuldsed sõnad olid!

m
Meie / 29. mai 2019, 21:59
Pere käis juba NL ajal lätis kaubareisil
õ
Õige/ 29. mai 2019, 21:58
Ja kütuse ostan ka sealt Ehituskauba ka, taimed ka, silmaopi teen ka jne
l
Lätis/ 29. mai 2019, 21:55
käimine on muutunud ilusaks traditsiooniks-seda muuta oleks mõttetu.
v
valija/ 29. mai 2019, 21:47
Aktsiisi langetamine on praegusel kujul on mõtetu, liiga vähe ja liiga hilja

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee