Eesti uudised

SUGUVÕSA TÜLIS: kuidas oma sugulastele selgeks teha, et EKRE ei taha riiki hävitada

Ohtuleht.ee, 31. mai 2019, 10:17

513 KOMMENTAARI

r
reservist/ 3. juuni 2019, 00:22
Tuleb neile öelda, et hoopis nemad tahavad oma enese rahvast maamuna pealt ära kaotada, kui nee.greid ja isla.miste sisse veavad.
l
lihtsalt ei oska/ 18. juuli 2019, 11:18
EKRE võib küll OMAARUST püüda riiki päästa, aga nad lihtsalt ei oska ja teevad seda nii valesti ja halvasti kui veel teha annab....
r
Raivo / 2. juuni 2019, 17:21
Sa ei peagi vaidlema! Küll nad kunagi ise aru saavad, et sul võib õigus olla. Kui jutt poliitikas, kõnni lihtsalt minema! Minu peres õnneks sellist litsameelsust ei ole.
v
vana mees/ 2. juuni 2019, 16:03
EKRE pole mingit jama tekitanud.. kui ikka ininesel peas möistust pole ja kogu seda meedia kraaksumist tõeks peab.. vot siis tekibki jama
k
küsimusele/ 2. juuni 2019, 11:34
mida arutleda, kui kõik teemad ekrelaste sõimu täis, kui kirjutada viisakalt, siis saadetakse ekre tsensorile.
K
.../ 2. juuni 2019, 10:29
Kuidas sa ikka suudad selgitada tervemõistusega inimesele, et maa ei ole lapik!??? Nii ka selle EKRE jamaga.
l
LISAKS/ 1. juuni 2019, 21:15
kus töötatakse välja igasuguseid viiruseid,mis hävitavad ida euroolaste põllumajandust ja väiketootmist.Selles suhtes tuleb algatada kriminaaluurimine.
a
asi ei olegi/ 1. juuni 2019, 21:14
varastamises.Asi on selles,et meie ametnikud käituvad nagu impeeriumi ametnikud,mitte väikeriigi omad.Kuna maksumaksjaid ja tootjaid on meie rahvaarvu juures väga vähe.Me aina toonitame oma iseseisvust,kuid tegelikult ei ole me iseseisvad.Varem käisime Moskvast raha kerjamas,siis nüüd Brüsselist.Kerjamise asemel võiks olla protsendita laenu süsteem euroliidu piires,sest siis ei tee ükski kogukond teisele liiga,ning ei ela üle oma võimete.Teiseks tuleks kriminaliseerida ebavõrdne kaubandus,kus ühte osapoolt doteeritakse,aga teist mitte.Kolmandaks tuleb likvideerida "geeniuuringute"laboreid,
t
Tädi Maali/ 1. juuni 2019, 20:57
aga reffid räägivad igal pool, kuidas Jüri Ratas on eesti inimesed ära lõhestanud!

ü
üks mittesallitav/ 1. juuni 2019, 20:53
ekrelased ei salli teisi mitte üldse, nad on lubanud teised hävitada
j
Juta/ 1. juuni 2019, 20:50
ansipil on tõsine põhjus seda valitsust väärata - äkki muidu paljastatakse tõeliselt ta kommu-tegevus tartus.
j
Jaan/ 1. juuni 2019, 20:45
loodan just, et EKRE poisid toovad varsti välja need põhjused, miks reffid tõmblevad elu eest valitsust lagundada.
t
tädi Maali/ 1. juuni 2019, 20:41
no kui sa tõesti nii loll oled, et jooma hakkasid rohkem sellepärast, et lätis on odavam, siis mine parem päriselt sinna lätti elama! KARSKUS ELUNORMIKS võiks olla väikese riigi moto ja NOKIA tuleks iseenesest.
a
Aadu/ 1. juuni 2019, 20:32
j
Johan/ 1. juuni 2019, 20:25
ja tore oleks, kui nad saaksid õige kaua jalgu puhata - ehk setib pea ka korda ja õelus lahkub kerest pikapeale välja.
t
to trollile/ 1. juuni 2019, 20:15
ei ole mõtet hämada.Minu klassivend Jõhvi koolist oli ere näide.Perekonnanimi oli kärbes.,kes kastrollile tulnud vene bandiitide ees lipitses,ning oma koolivendi näeruvääristas kõigi nende ees.Vene pätirühmitused käisid bussi ja rongijaamades eestlastelt raha röövimas,ning kui mõnes eesti koolis oli pidu ,siis piirati koolimaja ümber ja kõigile anti peksa,sest nemad olid arvulises ülekaalus.
t
tagurpidi ants/ 1. juuni 2019, 20:10
illus olled isamaa enam pikalt nii ei saa

a
arvaja/ 1. juuni 2019, 20:08
Siis te ei olnud õiged sõbrannad, mul oli sõbrannaga sama teema. Naersime omavahel ja leppisime kokku, et jääme eriarvamustele ja lihtsalt poliitikat ei puuduta, eks aega näitab, kellel õigus. Õiget sõprust sellised asjad ei lõhu.
s
suti/ 1. juuni 2019, 20:08
a
arvaja/ 1. juuni 2019, 20:00
a
arvaja/ 1. juuni 2019, 19:58
Nad ei täitnud ka antud valimiseelseid lubadusi - viia riik 5 rikkama riigi hulka , rootsi pension jne. ja nüüd Ansip veel prõõkab. Olgu vait.
t
TO NO/ 1. juuni 2019, 19:55
Paluks siis sinu kommentaari kasvõi ühele neist dokumentidestEmmuanel Rabinovitsi kurikuulus kõne Budabestis aastal 1952,Abraham Foxmani kõne juudi kongressil aastal 1998 New Yorkis.Conradf Duffi kurikuulus paljastus Damaskuse julgeolekukonverentsil?,kommentaar?Harvardi projekt.Kommentaar?Hustoni projekt ,kommentaarvenemaa pearabi Menasheem Shneersoni kurikuulus ettekanne Hustoni projekti raames "Kuulub hävitamisele!"kommentaar.Kennedi viimane kõne "Pöördumine inimkonna poole"10 päeva enne tema mõrva.kommentaar.Kuritegeliku satanistliku sekti CABAL tegevusprogramm,kommentaar
õ
1. juuni 2019, 19:21
õnneks sa ainus oma suguvõsas
o
1. juuni 2019, 19:17
ongi,aga õhtulehes ei tohi seda kõvahäälega õelda
k
1. juuni 2019, 19:15

t
1. juuni 2019, 19:14
k
1. juuni 2019, 19:13
kuidas eesti inimestele selgeks teha,et kollased varastavadriigi paljaks.
N
/ 1. juuni 2019, 18:46
Nad positsioneerivad ennast kõigi sallijate vihkajatena. Mis alust oleks neilt siis enda suunas sallivust taotleda? Kas ohver peaks siis ka oma vihkajaid sallima?
n
Nojahh/ 1. juuni 2019, 18:42
Kui ekre tüüpi ajupesu kõigil ajud segi lööks, siis polekski sul vaja seda üritada.
o
oled valesti lugenud/ 1. juuni 2019, 18:29
seal ikka hulgi refi tegelasi.
k
kas sind/ 1. juuni 2019, 18:28
on löödud kõvasti pähe?Ansipi seemned ei tohiks ka nii tugeva toimega olla.Aga mine tea kui pikka aega tarvitada .siis võib küike uskuda.Üle jääb ainult variant.et reformi trollid olete.
p
pull on selles/ 1. juuni 2019, 18:22
et nn sallijad kohe vihkavad kõike mis on seotud EKRE ga,aga ei ole kuulnud väga ,et EKRE pooldajad kes ei ole ennast positsioneerinud tolerantsetena tunduvad kuidagi palju sallivamad kui need sallijad on.
e
ery/ 1. juuni 2019, 17:48
jajah, "isamaaline", just seepärast kremli penisid siia külla kutsubki.

t
toivo/ 1. juuni 2019, 17:05
probleem pole ekres vaid reformi erakond sai euro brüsselist ametiga kinga
t
toivo/ 1. juuni 2019, 17:03
reformierakond hävitab ise, suguselts hakkaku parem kolima teise riiki
v
võrdsus ja inimlikkus võidab/ 1. juuni 2019, 16:36
Natsipartei lömastatakse varsti normaalsete poolt ära, järgi jääb vaid tükk löga saapakontsa all!
ü
üks kolmandik sulas/ 1. juuni 2019, 14:58
ekreiitidele vistb pool rahapesusaagist taha tõmmatud, jätkub trollidele ja jätkub kollidele ülekuldamiseks jms
s
sa,/ 1. juuni 2019, 13:44
vaeseke, oled petta saanud, kui usud, et ekre räägib nagu asjad on! Pealik mart ju kuulutas, et valitsemise juurde kuulub ka alatus!
k
kas/ 1. juuni 2019, 13:38
s
sul/ 1. juuni 2019, 13:36
päris ehtne ekrelase kõnepruuk! Kas koolis oled ikka käinud või oled koopas kasvanud?
t
to vanaisa/ 1. juuni 2019, 13:32
ja ekre valitsus on KEI valitsus, kõlab ju ka uhkelt! Ha-ha!

s
see siis/ 1. juuni 2019, 13:30
n
no/ 1. juuni 2019, 13:22
minul on küll elatustase tõusnud, ja päris palju! Ehk on viga sinus eneses?
s
sul, külatark,/ 1. juuni 2019, 13:20
on ju ekre kõnemaneergi külge hakanud.
n
no/ 1. juuni 2019, 13:16
kas sina, konnatiigi elanik ei tea rahvusvahelisest suhtlemisest midagi?
k
kui sugulased on oravad/ 1. juuni 2019, 13:09
siis polegi see võimalik kohe kuidagi mitte. Kui aga normaalsed eestlased, siis peaks nad aru saama, et ekre on isamaaline ja riikliku iseseisvust pooldav partei.
p
pealegi/ 1. juuni 2019, 12:35
ei olnud need kommentaarid väikese pahatahtliku natsiriigi seakasvataja omad,vaid võetud otse meie suurte sõprade ja liitlaste endi dokumentidest sõna sõnalt.Kas õhtuleht antisemiidi süüdistust ei karda,kuna need mõtted on tulnud ühe pearabi sulest.?
s
see/ 1. juuni 2019, 12:21
miks kõik on nii,nagu on,on kinni rahva loomuses.Eemalt vaadates näime ühele rahvale nii:"Goid ei ole võimelised sügavalt mõtlema,analüüsima ja tegema sügavapõhjalisi järeldusi.Nad on nagu sead,kellel kärss on pidevalt mudas ja neil ei teki kahtlust,et on olemas taevas.Nad näevad kõiki sündmusi liiga pealiskaudselt.Nad ei näe faktides järjepidevust ja süsteemi.Ei oska näha neis sidmeid,analüüsida ja abstrageerida.Nende jaoks on iga juhtum ainult üksikjuhtum,vaatamata selle kordumise sagedusele.Meie ideoloogia on printsipiaalselt vastupidine "
e
EKRE natsid tõmmaku Ungarisse Orbani juurde/ 1. juuni 2019, 12:08
Natsid tahavadki meie eestit hävitada, kui kaabu, siis näita ust!

k
kus on/ 1. juuni 2019, 10:25
minu kommentaarid?Sõna pidi ju vaba olema!
p
PIAkene/ 1. juuni 2019, 10:25
Kes küll sind valmis tegi?Seal läks midagi väga nihu.
h
halloo/ 1. juuni 2019, 10:24
kes oli see prüsseli tsinovnik,kes käis viimati kremli laua ääres palakest kerjamas?
j
ja ekre/ 1. juuni 2019, 10:24
viib hoopis venelaste kaitsva tiiva alla.
m
mina/ 1. juuni 2019, 07:30
m
mina/ 1. juuni 2019, 07:26
Mul sama asi ei ole vaja sellist sõbrannat
a
ain/ 1. juuni 2019, 06:59
kui siia tuleb näiteks prantslane-kas ta peab siis rääkima eesti keeles? miks ei vöi eestlane könelda oma emakeeles?ning see eesti laul-miks ingliskeeles?
m
mina/ 1. juuni 2019, 06:04

m
mina/ 1. juuni 2019, 06:02
t
To 21:23/ 1. juuni 2019, 01:55
ekrel ei oska ministrid inglise keelt,mis siin siis meie tohmakad.
o
1. juuni 2019, 01:33
On olnud juhuseid, aga vaikin. Elu teeb omad korrektiivid.
i
irw/ 1. juuni 2019, 01:25
peab ikka päris pooletoobine olema, et kõigepealt valid kontrollitud opositsiooni ja siis lähed veel internetti sellest kõigile kisama
m
mm/ 1. juuni 2019, 00:47
jah, mina olen liberaal, mees on konservatiiv. vahepeal kodus päris pingeline seis. Poliitikasaateid enam ei vaata, vähemalt koos mitte. Aga ma pole hüsteeriline EKRE vastane, mõistan ka nende valijaid....Mõned Ekre seisukohad ja väljaütlemised on mulle aga küll täiesti vastuvõetamatud
v
vähk'le/ 1. juuni 2019, 00:36
tänu kõigi lihtsameelsete toele sa elus püsidki
a
1. juuni 2019, 00:19
ü
1. juuni 2019, 00:15
üks 20ne tots ütles,et reformierakond kaitseb meid venelaste eest??!!

t
to nii-le/ 31. mai 2019, 23:53
ja jätkame siit edasi.....lõpuks pole enam kedagi vihata. Ulud tühjal väljal üksi oma ekrega...taaderiideraa!:P
t
toits/ 31. mai 2019, 23:30
v
Venelaste kombel/ 31. mai 2019, 23:22
Kõik meie ümber on vaenlased. Sõimusõnadeks on švedõ, nemtsõ, kuratõ jne- jätkub kõigile naabreile. A mõ vse takie dobrõje- dobrõje
t
Trollile: otsi veel/ 31. mai 2019, 23:16
Ülemöödunud sajand, so siis aastad 18..., st orjapidajad iseloomustasid pärisorje. Loomulikult pidid orjadel olema kõik halvad omadused, mis õigustaksid nende loomadena kohtlemist. Niisuguseid "teadlasi" leiab kõikide orjapidajate hulgast üle maailma küllalt palju ja nende väited erinevate orjaks tehtud rahvaste kohta on äravahetamiseni sarnased.
t
to nii nagu sina...../ 31. mai 2019, 23:06
täpselt, ref suhtus kõikidesse nagu SlTTA, nüüd saab tagasi, lihtne, mis?
t
to Hh/ 31. mai 2019, 23:04
ära valeta, ei andnud heIme mingit käsku, sallija purde ise kiunus, et siis peab ära kanadasse kolima, heIme lihtsalt konstateeris fakti, et nüüd oleme valitsuses, on aeg kolida - ei kolinud nad kuskile. ameerikas lubas terve ports VIP a la madonnad, cherid ja whoopid jne ära kolida, kui trump saab presidendiks, saigi, aga keegi ei kolinud. sallijad on valelikud lihtsalt.
j
jep/ 31. mai 2019, 23:02
s
see/ 31. mai 2019, 22:55
on selleks,et tõlkes midagi kaduma ei läheks,kuna see on copy paste otse dokumendist.

j
just/ 31. mai 2019, 22:47
just sellepärast kõik kaabude ees koogutavadki ja eestlased on vaja hoopis peldiku taga teispoolsusesse saata jne: https://redice.tv/a/c/n/16/09292245-jews%20alt%20right1.ab94b306.jpg
v
vana mees/ 31. mai 2019, 22:09
Eelmine komm läks modereerimisele ja muidugi vist ka jääb, saadame uue. Nimelt ei pea vaimuhaigetega lävima, nii on endal palju lihtsam. Selline nüri mass on tavaliselt ka alatu, seega ka ohtlik.
õ
õigesti pole võimalik elada/ 31. mai 2019, 22:08
Aga ta ju tahab sedagi praegust riiki hävitada ja Venemaaga ühendada.
k
Külatark/ 31. mai 2019, 22:05
Sellised sugulased tuleb lihtsalt perzze saata ja kogu lugu. Lollidega ei pea lävima, nii on elu palju lihtsam.
m
Marje/ 31. mai 2019, 22:04
Kolhoosile. Ei ole EKRE liige, aga mulle lihtsalt meeldib nende tõekspidamised ja klähvimine. Kolhoosides sai vanasti esinetud - aga kus need tänapäeval on? Omal ajal oskasid inimesed rohkem kokku hoida. Ei ole kuskil all ega ka lähe kuhugi. Vot nii
a
An/ 31. mai 2019, 22:03
Nad ju nöukakommunistid ja nende järgijad - järeltulijad, sealt ka yhe suunaline mötlemine ja selle ainuöigeks tunnistamine, ka siis tuli teisiti mötlejad hävitada SK ja AA spetsalisti juhtimisel.
2
21.20/ 31. mai 2019, 21:45
Tubli-tubli,- siin kommentaariruumis oma ameti ja haridusega lajatada on kyll vöimas ... jään siiski arvamusele, et paras seebimull:) ja ega kool matsi riku ... ja eestis pole valitsuse tasandil natsiretoorikat enne kasutatud, kui puupeahelmedkohadsisse vötsid. KAS JÖUDIS KOHALE?
e
e. / 31. mai 2019, 21:43
Sest meie armastame rahu, kodurahu.

e
e./ 31. mai 2019, 21:41
To tototaja 20:03: Kaua võib üht laimujoru ajada Mardist kui marksismi propagandistist! Nii palju oled kedranud aga ei ühtki Mardi marksistlikku tsitaati, juhtkirja, kompartei ülistust pole sa reprodutseerida suutnud. Ilmselt neid polegi! Erinevalt An.sipi ja Savi.saare toonastest padupunastest kirjutistest.
t
To Enn/ 31. mai 2019, 21:41
Ole sa Enn täitsa rahulik. EKRE viib seda elatustaset veel alla. Ja mitte vähe.
a
at/ 31. mai 2019, 21:39
k
Karmen - eestlane/ 31. mai 2019, 21:39
Me oskame enam või vähem inglise keelt, kuid- miks sa eesti keeles ei räägi!?
s
Siin .../ 31. mai 2019, 21:38
... tulebki mängu see elu iroonia. See kes Ekret ei vali ja peab ennast suureks sallijaks ütleks teisitimõtlejast lähedasest kohe päevapealt lahti aga meiesugused Ekre valijad suudame tolereerida ning isegi kui me reformikaid ning sotse silmaotsaski ei salli siis oma tuttavatest kes neid miskipärast pooldavad me küll kohe vaenlaseid ei tee! Väidate end sallivad olevat aga ise sallite kellelt rohkem kasu saada loodate.
a
at/ 31. mai 2019, 21:38
a
at/ 31. mai 2019, 21:37
kus ekre on öelnud, et EList lahkuma peab ... jutt on ikka sellest , milline EL on normaalne ... suveräänsete riikide liidust ei ole lahkuda tahetud ,, jutt oli sellisest , milliseks monstrumiks seda tahetakse praegu muuta keskvõimuga föderatsioonist , kus käsud keelud tulevad Mosk.... sorry brüsselist.... ära levita valet
k
Karmen- eestlane/ 31. mai 2019, 21:36
EKRE on ainuke eestimeelne ja see on tähtis. Kes te ülejäänud olete- multi-kulti-liberaalid! Teile Eesti korda lähe muul moel, kui segariigina!!!

e
e. / 31. mai 2019, 21:33
To Appi: Osad inimesed lihtsalt on õppinud ajalugu. Indiaanlased võtsid ka pidulikult vastu esimesi hispaanlasi. Ja müüsid klaashelmeste eest Manhattani. Miks eestlased peavad teiste pärismaalaste vigu kordama? Veel 100 a. tagasi ei elanud meil venelasigi õieti. Ent kui neid hakkas tasapisi juurde voorima, saigi terve Lasnamäe täis. Kas taoline ajaloole tuginev mälu on sinu silmis na.tsism? Ehk väidad koguni, et Viimane mohikaanlane oli n.ats?
a
at/ 31. mai 2019, 21:33
ekrel tuleb enne eelmiste valitsuste s. ta koorem ära rookida ,mis eelmised valitsused on kokku vedand
e
Eesti Mees/ 31. mai 2019, 21:32
Kohe näha et tõeline marksist, need saatsid ju ka oma vanemaid Siberisse, kui nad olid "kulakud" või "natsid" .
k
kui/ 31. mai 2019, 21:29
oma riik ja poliitika huvitavad, siis tõuseb ikka küll tüli ja EKRE lõhestab Eesti rahvast. Putin saab, mis tahab
õ
õnneks/ 31. mai 2019, 21:26
minu suguvõsas EKRE valijaid ei ole. Ütleksin lahti päevapealt
n
nii nagu sina suhtud teistesse/ 31. mai 2019, 21:25
suhtutakse sinusse ja su parteisse.
a
at/ 31. mai 2019, 21:25
Hh... huvitav .. palju tühisüdameid hirmunult kohvrid on juba pakkind ja põgenend ... üks Mallukas lubas sõnnikut süüa , kui ekre võimule saab ... huvitav ,kuidas maitses :)
n
näed siis / 31. mai 2019, 21:24
kui "hästi" EKRE teistesse erakondadesse suhtub. Sinu partei hävitabki riigi

l
lisaks/ 31. mai 2019, 21:23
Järgmine aste on kosmiline fasism.Mul on ladremetes dokumente.Ma ei saa aru,kuidas teised seda ei näe.Kas kõik on pimedad?This of course is all a big lie, because the top Cabal folks plan to get rid of all their Cutouts as soon as they are no longer needed. If you want to know why, investigate the concept of Cosmic Fascism, which is the next part of the Cabal’s plans which they are keeping secret.
h
Hh... huvitav .. palju tühisüdameid hirmunult kohvrid on juba pakkind ja põgenend ... üks Mallukas -/ 31. mai 2019, 21:23
2
20.50-le./ 31. mai 2019, 21:20
Olge kohe täiesti muretu.Minul on kõrgharidus ja sellele ametikohale,kus mina töötan ,ei küüni Te iialgi. Ja sõnad on võetud valitsuse ja EKRE sõimajate leksikonist.On arusaadav?
e
Enn/ 31. mai 2019, 21:17
Riigi hävitajad on hoopid reformierakondlased kes viisid meie elatustaseme viimaste hulka.
h
Hh/ 31. mai 2019, 21:17
Kaabu andis ju käsu suuremale enamusele Eesti elanikkonnast ära kolida, alles jäävad ainult 99 ooo ekre valijat
e
Eksinutele/ 31. mai 2019, 21:16
Ka EKRE sees käib üksteisele korralik ärapanemine.
e
Eve/ 31. mai 2019, 21:16
EkRE on palju etem kui Reformierakond kelle valitsemise ajal vaesus aina kasvas.
K
****/ 31. mai 2019, 21:13
Kas ekre trollide mögast iga artikli all on veel vähe, et selline kirjatükk siia üles pandi?

l
lõpetuseks/ 31. mai 2019, 21:12
kahjuks ei ole võimalik täisteksti sisestada.
l
Lauri/ 31. mai 2019, 21:09
Tuleks kuulata mõistuse häält, mitte perkonnaga sõdida. Milleks toetada poliitperekonda, rahvuslusega pole sellel mingit pistmist. Tekitavad aibult rahvuslikku häbi.
h
hea küll/ 31. mai 2019, 21:07
toon rahvale liberaalse agenda kandikul kohale:What exactly is the Cabal’s Globalist one-world government NWO Agenda comprised of:
p
palun/ 31. mai 2019, 21:04
ära kasuta võõrsõnu.Eestis ei ole natse,vaid rahvuslased.Rahvuslus aga tugevdab rahvust.
m
masendav/ 31. mai 2019, 21:00
enamus rahvast on pimedusega löödud.Ülemöödunud sajandil iseloomustas üks saksa teadlane eestlaseid nii:"võõraste ees on nad äärmiselt suured lipitsejad,kuid oma rahvuskaaslasi kohtlevad nad äärmise julmusega..."
k
korrektuur 20:38-le/ 31. mai 2019, 20:59
j
Jaapanis/ 31. mai 2019, 20:57
peavad pensionärid kuritegusid toime panema, et vangi sattuda ja ellu jääda.
a
A./ 31. mai 2019, 20:57
Igal ühel on õigus valida seda, mida ta õigeks peab. Las oravad puhkavad...

2
20:07/ Sa mine ka oma/ 31. mai 2019, 20:55
Putiniga puu taha! Kes käis teda kummardamas, ekre või? Oled kuulnud, millest räägiti-halligi? Ei imesta, kui reetmine kõrgemal tasemel juba käib.
e
Ekret pooldavaid artikleid / 31. mai 2019, 20:53
ei avaldata.Ainult VIHAKÕNE dressi ja hurmurite sissevedajate poolt.
m
mis teha/ 31. mai 2019, 20:51
kui sõbrannal nii suur kihk peal on, et tahab kõiki, sõitku Rootsi.Eesti on väike ja temale ei kõlba heterod.
o
Ootad/ 31. mai 2019, 20:51
hurmurit.Küll ta tuleb.Mulle kirjutas 45a.hurmur Facebook et tahab tutvuda ,kuigi olen 66a.naine.Sallige,sallige kuni.....
H
Appi, musliimid tulevad!/ 31. mai 2019, 20:50
Huvitav jah.Konarliku kirjaoskusega eelkirjutaja laob ludinal ette oma sisemaailma rikkused,- kes on hea ja kes on paha:musliim on paha, omasooihar on paha, siis veel riigireeturid ja muud hävitajad. Kas see olend, kes on end ehk tuska tundes läbi alghariduse kadalipu vedanud, yldse taipab, et kasutab hitleri-saksa retoorikat ja kes krt talle neid sönu sinna saepuru sisse poetanud on. Selline möttehiiglane tunneb ennast mugavalt mudelis, mis talle ette söödetud: musliimid (ilmselt kummiliimi alaliik)on vallutanud tema pisikese Eesti öue ja nyyd on möistus minetunud :)))
t
to täpselt/ 31. mai 2019, 20:46
kuifdagi ei klapi.Putin on juudioligarhide esindaja,kes on samuti rahvusriikide hävitamise poolt.Tänapäevasel venemaal toimub genotsiid etniliste venelaste vastu täies mahus.
i
Iseolemine!!!/ 31. mai 2019, 20:46
Nalja teed või.Mitu aafriiklast oleme sunnitud vastu võtma.Taheti suitsuliha ära keelata--kahjulik.Roundup i võib kasutada --kuigi tekitab võhki.Iseolemine.Isegi eesti keelt ei tohi enam VABALT rääkida.OK märki ei tohi näidata.ainult PIKK Peetrit!!! ISEOLEMINE!!!
r
Renee/ 31. mai 2019, 20:44
Osad lahkuvad aga osad refi jama ajal lahkunud tulevad tagasi.

2
20:03/ Oh ei, kaugeltki mitte/ 31. mai 2019, 20:44
Ikka seda tõde, mida an.sip koertega taga ajas ja tänagi ajab. See on ainus tõde-kogu maa reformiseerimine+kommunism. Odav propa enam ei maksa, seda näed isegi.
t
Tubli.../ 31. mai 2019, 20:44
Tõenäoliselt on sul osapooli ikka kolm ja rohkem
e
Eino Taruk/ 31. mai 2019, 20:43
"Kui kõik sallivad on, siis miks nad EKRE-t ei salli? Arusaamatu värk." Kohe muutub kõik arusaadavaks kui sa asendad sõna "salliv" sõnaga "vihkaja". Siis loksub kõik paika, sest vasakliberaalne silmakrijalikkus on mõisted pea peale pööranud, sünnitanud mingi uuskeele. Ei ole kirglikumaid vihkajaid sallivatest, nad võivad sind ära needa ja kanda viha elu lõpuni.
h
Hea sõbranna/ 31. mai 2019, 20:43
ootab kõigi eesti poolt endale hurmurit.Ju ta natuke --et eesti meest ei saa
1
19:08/ On sul seal / 31. mai 2019, 20:38
särgis ka mugav olla? Temal on igapäev pikavarrukaline päevasärk seljas ja juhib riiki. PIKADE käistega onud kommenteerivad juta nimelistena akendete toast.
1
19:14/ ats, jaak, volli...jne./ 31. mai 2019, 20:31
Jälle valetad? Laguneks, no mida juttu? Miks Sa ometi seda valet levitad? Mis see Sulle annab? Leiva lauale, kui nii, siis on see küll väga mürgine, ära seda söö!
v
vähk/ 31. mai 2019, 20:28
Küll tagasi nuttes tuleb kui mõistus tagasi tuleb ja andeks oma eksimust palub
2
20:01/ Tule ikka Soome/ 31. mai 2019, 20:27
Ega kõik eestlased sotsid pole seal!

u
Uus tohutu väljaränne algas juba.../ 31. mai 2019, 20:25
Natsid said võimule! ---elu on nüüd läbi ja inimesed lahkuvad Eestist! -- Reffi maffia ajal lahkus 20% inimestest, nüüd läheb ülejäänud mass.
r
ruudi/ 31. mai 2019, 20:24
Ei tea kas EKRE l õnnestub elu paremaks keerata aga Kilekotimehi vebfonditajaid rahapesijaid roosamannatajaid ma ei vali iialgi Rakveres tohutu skandaal et liputajate mingile soule raha ei antud Kaua võib
a
Ats/ 31. mai 2019, 20:21
Sellist hääletust pole olnud. Kui Sa pead silmas rändeleppe hääletust, siis selle vastu hääletas ka Isamaa, Reformierakond jättis hääletamata. See lepe ei olnud pagulaste poolt ega vastu, vaid üritas sätestada, kuidas teha maailmas koostööd rändeprobleemide lahendamisel.
v
vähk/ 31. mai 2019, 20:20
Tõsi,tule ikka ega kõik ei ole sulid ja vargad ning pätid.On veel EKRE liikmed ja ausad inimesed
k
Külmking/ 31. mai 2019, 20:17
Ûlikena tähelepanek.Aga nii ongi.
v
vähk/ 31. mai 2019, 20:17
Kõik lihtsameelsed tõesti on õnnelikud ja eriti veel pärast lubadusi alkoaktsiisi vähendamisest
v
vähk/ 31. mai 2019, 20:14
Nii see on,ei EKRE imesid tee ega tule ka tegema.Mustade mütsikestega mehikesed teevad lõik oma heaolu nimel ja petavad neid tuhandeid lihtsameelseid hääletajaid.
d
Daam/ 31. mai 2019, 20:13
Mis korda see EKRE majja loob, tolmukorda või.

m
miks küll/ 31. mai 2019, 20:11
kirjutada ei oska, aga lõugad?
n
31. mai 2019, 20:11
Norm inimene lihtsalt ei tee nii sellest ka tüli
v
vanasõna/ 31. mai 2019, 20:10
kuidas koer külale, nõnda küla koerale. lihtne
k
31. mai 2019, 20:09
Kas ekre töötab siin õige see on neile paras koht
p
Pets/ 31. mai 2019, 20:08
Sorry, Andres, EKREt valivad lihtsameelsed. Keegi ei arvanud RE-s valides, et Eesti jõuab 5 rikkama riigi hulka. EKRE valija arvab aga tõsimeeli, et EKRE suudab kellegi elu paremaks teha.
k
korrektor/ 31. mai 2019, 20:07
t
To vanaisa/ 31. mai 2019, 20:03
Kas sama tõde, mida ta eestlastele Eesti Raamatu marksismi leninismi osakonnas töötades kuulutas
v
Vanaisa/ 31. mai 2019, 20:03
EI TOHI EKRET SOLVATA TEGEMIST ON MINUGA

t
Tõsi/ 31. mai 2019, 20:01
Alles hiljuti oli üks kole lugu aeesti mõrvarist Soomes. Häbi kohe Soome minna :(
j
JUSS/ 31. mai 2019, 20:01
JÕUDU EKRELE JA TARKUST TAEVAST
j
JUSS/ 31. mai 2019, 19:58
KINDLASTI MAKSAB KÄTTE, MIDA KÜLVAD SEDA LÕIKAT
j
JUSS/ 31. mai 2019, 19:57
j
JUSS/ 31. mai 2019, 19:55
j
JUSS/ 31. mai 2019, 19:54
j
JUSS/ 31. mai 2019, 19:52
EKRE ON AINUKE NORMAALNE, TEISED KADEDAD
s
sensatsioon/ 31. mai 2019, 19:52
ma nägin täna kaabut tänaval. kandjaks aga ilmselt aafrika päritolu kodanik...

j
JUSS/ 31. mai 2019, 19:51
t
to tülis/ 31. mai 2019, 19:49
tundub, et ekre toetajad ei suuda oma peaga mõelda ja toetavad igasugust p.a.s.k.a, mida sealt öeldakse.
j
JUSS/ 31. mai 2019, 19:49
t
to j.o.b.u.d/ 31. mai 2019, 19:47
vaata, mis oli ekre saak e-valmistel, kui sellest lahti saaks, siis oleks ekre tegelik toetus 5%
t
to vaikija/ 31. mai 2019, 19:46
tundub, et ei ole ikka vaikija ja oled kõige sallimatum
t
to l.a.m.m.a.s/ 31. mai 2019, 19:45
200 õhtulehe kommenteerijat ei ole rahva enamus
m
Ma läksin oma hea sõbrannaga igaveseks tülli kuna mina valisin EKRE ja tema “KÕIGI EESTI” !/ 31. mai 2019, 19:44
t
to njah/ 31. mai 2019, 19:44
head sõbrad sul siis. vanasõna oli ju, et sina sama nagu sinu sõbrad. hetkel tunduvad ekre toetajad olevat pimedusega löödud, et neile on kõik see lubatud, mis teistele keelatud

v
Vanaisa/ 31. mai 2019, 19:44
v
Vanaisa/ 31. mai 2019, 19:43
Mart on tõeline julge eesti mees,ütleb tõe välja ja tõde on valus kuulata
t
to lihtne/ 31. mai 2019, 19:42
sa oled nii lihtne r.u.m.a.l, ja tänus sinusugustele ekre võimutsebki
t
to reet/ 31. mai 2019, 19:41
aga ekre ju enne valimisi ütles ju, et raha on küll ju. kuhu nad selle siis nüüd kantinud on?
k
@valija/ 31. mai 2019, 19:41
korduvalt mõelnud, et miks valitsus vigisejaid seenele ei saada, aga proovi ise nüüd mõelda, mis sireenid siis tööle hakkaksid..
t
to andrus/ 31. mai 2019, 19:39
tegelik sotside toetaja ei sõltu nende reitingust. st sotsist ei saa ekre valijat, vaid ekre valijast saab sotsi valija. lisaks veel, et 17 aastat ei olnud majandustõusu ajal vaja kokku hoida ning kui riigieelarve tõuseb ja kõik kokku hoiavad, kuhu see raha siis keski (või siis ekre) poolt suunatakse
j
juunikommunist/ 31. mai 2019, 19:38
Ekrelased on nagu juubikommunistid, kes lähevad võõra võimu heaks Eestit vabastama tulevad.
m
mh/ 31. mai 2019, 19:37
Kardetavasti on probleemi olemus lauses: olen püüdnud nende silmi avada. Aga ära püüa siis nende silmi avada ja ärge rääkige poliitikast

a
Ats/ 31. mai 2019, 19:35
Et laseme siis Eestit edasi lammutada või?
t
to hea soovitus/ 31. mai 2019, 19:35
palun ära peale enam võta, kuigi alkoholi hind langeb
o
ohh/ 31. mai 2019, 19:34
tehke keegi atsile selgeks, et ekrele piisab täiesti korralikust immigratsioonikontrollist
o
Outlet/ 31. mai 2019, 19:33
Eestlaste iseolemine ja Eesti riik on paljudele vastukarva. Ka eelmisel korral olid eesti keelt kõnelevad punased tublid Eesti Vabariigi hävitamises. Nüüd on EKRE neil risti hambus. Ikka tahavad meid allutada võõrastele- küll ida, küll lääne poole.
a
Ats/ 31. mai 2019, 19:28
Ekre ja eestimeelsus on ikkagi väga vastandlikud
m
maalane/ 31. mai 2019, 19:25
Kirjeldatud tunnustega autokraatse partei kaabudega liidrite tegude järgi ongi uus normaalsus on kohaliku kogukonna toetusega liidrid parteist üldse välja ajada ja asendada pere klanni liikmetega. Nii oli viimati Tartus ja mäletamist mööda ka Virtsus. Küllap on neid kohti veelgi. Või siis tulemas...
p
parteitu / 31. mai 2019, 19:24
Maailmas on hullemaid asju , kui Ekre , allpool on üks kole lugu Maroko mõrvaritest .
a
Aga/ 31. mai 2019, 19:21
Juta peaks olema seal, kus jänest mängitakse

h
Hakka siis/ 31. mai 2019, 19:20
t
to Ppp/ 31. mai 2019, 19:19
n
no/ 31. mai 2019, 19:17
kuidas tänane "pläägutamine"valitsuse töötegemistsegab? Nad ise ju pläägutavad kogu aeg, mitte ei tee tööd.
a
Ats/ 31. mai 2019, 19:14
Seda polegi võimalik selgeks teha. Tuleb vaadata tõsiasjadele otsa. EKRE tahab, et Euroopa Liit laguneks. Kas see on Eesti huvides. Kindlasti mitte. Öeldakse, et NATO tagab meie julgeoleku. See on õige, kuid tuleb arvestada, et enamus NATO liikmeid kattub Euroopa Liidu liikmetega. Seega Euroopa Liidu lagunedes on raske uskuda, et NATO on sama tugev, kui seni. Pole vähetähtis ka see, et Ekre juhid edastavad viipekeelseid sõnumeid, millest võib mitmeti aru saada ja nimetavad meie Euroopa liitlaste juhte tühikargajateks või rahvareeturiteks.
o
Ok/ 31. mai 2019, 19:13
Hea palga peale, vihavabassecühiskonda
m
Mhm/ 31. mai 2019, 19:08
h
hea uudis/ 31. mai 2019, 18:59
varsti saab euroopast uusi telefone, hoian osta.ee-l silma peal
v
valija/ 31. mai 2019, 18:55
et kae, kus lemehelbekesed! ei lasta kohe tööd teha, vä?

t
Tex/ 31. mai 2019, 18:50
Eks Eesti omavahel tülli ajada... see oli ja ongi sotside/reffide plaan. Ja käia EUs kitumas, mida keegi tegi, näitas, ütles või kuhu poole aevastas. Kui sugulastel on tõepoolest tahtmine ühiseksistentsiks moslemite ja peedudega, kes nagunii teineteist vastastikku ei kannata, siis tuleb neil edaspidi kõikide tulijate pilli järgi tantsima hakata. Ja seda omas kodus. Kas pole meeldiv väljavaade? ;)
g
gurmaan/ 31. mai 2019, 18:49
meie armastame terve perega vinnutatud oravat. Ei mingit tüli.
m
maakas/ 31. mai 2019, 18:45
linnakas! ma ei ole nii rikas, et Opelit pidada!
m
M./ 31. mai 2019, 18:44
Vanasti ajas Keskerakond inimesed tülli,nüüd ekre. Mis järgmiseks??:D
v
31. mai 2019, 18:43
i
ikka/ 31. mai 2019, 18:39
muidu olid kõik targad ja tublid a üks valis ekre
p
Plagiaat/ 31. mai 2019, 18:36
See jutt oli märtsi alguse lp-s, kus Moonika ei mõistnud, miks tema poeg sotse valis ja käskis ümber valida. Siin on see tagurpidi pööratud ja trollid räusklevad täiega. Miks õl eirates elemetaarseid ajakirjadusreegleid niimoodi tüli õhutab - ei tea. Aga trollierakond teeb järjest enam enda margi täis
s
selge/ 31. mai 2019, 18:36
et sa oled ka siis täpselt sama ju.hm nagu need ülejäänud kontrollitud opositsiooni jüngrid?

j
jep/ 31. mai 2019, 18:35
täpselt sama nagu ka kõik epsenbergi kommentaarid ja nende trollide laigid
v
villu/ 31. mai 2019, 18:30
aga miks neile veel selgitada ???? kui aru ei saa siis ei saa.
e
ega jah/ 31. mai 2019, 18:28
pole just kõige teravamad kriidid, kui üritavad mingi ära kärbatanud kartelli ja selle poolt kontrollitud opositsiooni üle "arutleda"
n
no/ 31. mai 2019, 18:28
ei lase reformikaabakad ja sotsijobud uuel valitsusel tööd teha, mida te pläägutate kogu aeg?
t
Tjah/ 31. mai 2019, 18:26
ega ekre oma tegevusega seda selgitamist just lihtsamaks ei tee... Aga ju siis nii saab tõsiusklikud ebakindlast elemendist eraldada.
l
Lätlane / 31. mai 2019, 18:24
Pliiatsist välja imetud jutt.
p
Ppp/ 31. mai 2019, 18:22
Ei ole välja mõeldis. Jutt oleks nagu minust endast 😀 mul täpselt sama olukord. Perega ei tahagi enam suhelda, sest neil on pime viha. Aga mitte keegi ei loe välismais meediat. Ainult AK ja muu propakanda. Kui näitan uudist, et vaadake, mida pagulased euroopas teevad siis vihastavad, sest ei usu seda. Ütlevad, et see on venelaste vale. Nad tõesti usuvad, et venelased on need näitlejatega lavastanud. Ja miks? Sellepärast, et nad lasevad peavoolul ajupesu teha. Ja samas ütlevad venelaste kohta, et ärgu nad uskugu vene propagandat. Kuid ise on samas võrgus ise aru saamata.
k
Kas siin saabki vabalt kommenteerida?/ 31. mai 2019, 18:15

v
vau/ 31. mai 2019, 18:13
päris "tubli" vanamemm, kui annad talle vaba interneti kätte, aga see langeb ikka täpselt sama kartelli otsa
e
Ei ole. / 31. mai 2019, 18:12
Pole nii suured poliitika huvilised.
l
linnakas/ 31. mai 2019, 18:12
Mida sina, maakas, linnalegendidest tead ! Su oopeli rehvi number on suurem kui su kahekordne IQ
i
irw/ 31. mai 2019, 18:11
mis seal ikka rääkida, kui ei jaga poliitikast mitte midagi
i
irw @eu/ 31. mai 2019, 17:56
ja millegipärast soovivad kõik kolhoosnikud ainult teiste seljas elada
e
Ei/ 31. mai 2019, 17:53
Enamus ei ole rahul, keskerakond kaotas ka suurel hulgal pooldajaid, et ekrega koalitsiooni mindi, vaata ka europarlamendi tulemusi - ekre toetajaskond väheneb pidevalt
h
hahaaa/ 31. mai 2019, 17:50
päris koomiline, et kõik need veerandraksed Ekremli jüngrid lähevad kontrollitud opositsioon peale niivõrd leili, et jätavad isegi oma ju.hmid sõbrannad maha, et saaks ennast ikka kolhoosi alla liigitada
v
31. mai 2019, 17:49
Väikesed suguvõsad teil siin, kõik aga valivad EKRET ja tulemus ikka lahja, Vaja elektert kokku hoida ja tegeleda, kari lapsi, siis tule ju riigilt õlleraha lisaks

t
Toslem/ 31. mai 2019, 17:48
Paistab, et poliitgängide nimed on eestis köige levinumad söimusönad.
l
Lugu/ 31. mai 2019, 17:47
ilmselt väljamõeldis, aga ikkagi, oled õige tee valinud ja aktsepteeri teiste arvamust. Peab küll palju leheruumi olema,et selliseid jutukesi valmis treida
r
Raivo Paas/ 31. mai 2019, 17:46
Kui se nii on siis on miteekrelased kurjategijad kes sekkuvad teise kodanikuõigusesse hullemalt häälte ostmisest. Kus on politsei silmad?
m
maakas/ 31. mai 2019, 17:45
On see linnalegend, et ekres polegi enam kedagi, kelle IQ oleks suurem (kõrgem) kui tema enda saapa nr. Viimane olevat olnud Tartus, see olevat ekrest lahkunud? Oli mingit kala nimega?
t
To täna, 15:30/ 31. mai 2019, 17:43
Ei, peaasi, et ekre rassiste, homofoobe, ksenofoobe, natse valitsuses ei oleks
r
31. mai 2019, 17:40
Räägi matsust, kes tegu selle sama matsuga ja sõbrannaga, kes räägib, et sina matsu ei jaga
t
to 16.52 dressipluus/ 31. mai 2019, 17:39
a
arvaja/ 31. mai 2019, 17:33
Ole, kes oled ja lase teistel ka olla. Lase neil arvata teisiti. Käsitlege teisi teemasid. Küll arusaamine ka teisteni jõuab. Mul ka üks sõbranna, kes "matsu" ei jaga aga sõbrannad oleme ikka. Ilmselt nad ei ole teemasse süüvinud.

a
Arusaamatu./ 31. mai 2019, 17:29
Valitsust ,valitsuse - ja EKRE pooldajaid sõimatakse järjepidevalt.Samuti vene rahvusest inimesi.Ja samas ollakse nõus,et sisse tulevad musliimid-maslaamid,aafriklased,kes ei tea üldse meie usust ja elust midagi. Nagu need ühesoolised abielud jne.Inimesed on vist tõesti reaalsustaju kaotanud. Praeguse valitsusega on enamus rahul. EKRE "kuritegu" on selles,et ta püüab kaitsta meie Eestimaad ja eesti rahvast. Ehk kunagi saavad need kodumaa reetjad ja mahamüüjad oma teenitud karistuse Kõigevägevama poolt. Igal oinal tuleb kord oma mihklipäev-eesti vanasõna.
t
31. mai 2019, 17:28
täpselt. marusja on õnneks laiarinnaline. lähme õhtul välja :P
h
Heino/ 31. mai 2019, 17:28
Kusjuures meie suguvõsa oli ka. Ma ei saa aru kus kohast need reformi hääled siis tulid??
n
no/ 31. mai 2019, 17:27
orgunni sugulastele väike rootsi tripp, kui siis ka aru ei saa, siis ei hakkagi saama ja pole mõtet sellega vaeva näha...
m
Marje/ 31. mai 2019, 17:25
Sain oma väga heast sõbrannast EKRE toetamise eest lahti. Ta lihtsalt ei võinud taluda ja sallida
p
Päevaselge,/ 31. mai 2019, 17:22
et EKRE on minu järgmine kindel valik parlamendivalimistel.Sugulaste pärast ma ei muretse,sest olen niipalju tegija küll,et mulle tavaliselt väga vastu ei vaielda,kartes naeruväärsed olla.Siiski on sugulasedki eestimeelsed ja sellelt pinnalt probleeme ei teki.
d
Degenerantidega/ 31. mai 2019, 17:22
enamasti ei viitsitagi tegeleda. Vaeseke arvab, et see on EKRE pärast 😁
u
uudu/ 31. mai 2019, 17:17
maailm on juba ammu muutunud, mida sa jaurad,mats. ekre teeb ja tahab,- udujutt ja odav populism,- tuhajuhanid on need, kes siin huilgavad. Lolluse vastu tuleb vöidelda ja kahjuks on sellega hiljaks jäädud... ja veel,- konservatiivsus ja maailma muutmine on kaks täiesti erinevat asja,puupea selline. On lootust,- millele, kas Mahtra söjale ehk? Pärast söda saaksite vitsaga yle turja, matsikari

l
liba/ 31. mai 2019, 17:17
õl võiks vahetada neid kirjatšurasid, kes kirjutavad neid väljamõeldud lugusid. kirjastiil on liiga selgelt äratuntav.
m
Milleks üldse ühtegi parteid toetada?/ 31. mai 2019, 17:16
Samasugused valetajad, vargad ja iseenda rikastajad kõik!
h
heli/ 31. mai 2019, 17:16
laseme valitsusel lihtsalt oma tõõd teha
h
Hädaabinõu kile/ 31. mai 2019, 17:14
Kas saad siis nüüd majale katuse peale
l
leenu/ 31. mai 2019, 17:11
u
Uno/ 31. mai 2019, 17:09
Saada nad korra rootsi , siis saavad aru
t
To eu/ 31. mai 2019, 17:09
Näib, et oled ravi läbinud :) mina heteroseksuaalsena ei suudaks olla muus suhtes, nii et saan aru, et see pole valiku küsimus. Kui sinu jaoks on see aga valik, et soovi korral oled samasoolises suhtes siis oled ehk biseksuaalne?
a
A/ 31. mai 2019, 17:06
Mede riigikeses on eraomandus vägevam ,kui sõnavabadus -et minu leht ja keelan mida soovin ??!!

m
mõni pime/ 31. mai 2019, 17:03
MMS on üle maailma tuntud mürk, mis otsast ta just eestlase jook on, eestlane eelistab õlut! Ekre fänn on erinevalt sinust aju-pesemata ja mõtleb 2 sammu ette , mitte nagu sots-oravate lumehelbed, kes ise ka enam ei tea, mis rahvusest nad on !
k
kodanik/ 31. mai 2019, 17:02
Kas meil nõuka ajad tagasi???
k
kodanik/ 31. mai 2019, 17:01
Minu algset arvamust ei ole siiani näha,mis modereerimisele läks.Mis õigusega sekkute ja inimeste arvamusi mõjutate?Kus on sõnavabadus?
m
mõni ime/ 31. mai 2019, 16:54
et eestlane on ekre fänn. eestlane ju joob ka kloori ( MMS) . ehk et mis imestada ? isegi kaasa tunda pole tarvis. mis kasu sest veel oleks ? samas. haigetele vist ikka peaks kaasa tundma :D oh ulme ikka ! 21 saj eestlane ! naerukoht ma ütlen.
p
parteilaste riik/ 31. mai 2019, 16:53
Ma tean juhust, kus vanaema on sotsides (vist Mõõdukate ajast), vanaisa EKREs (Rahvaliidu ajast vist), nende poeg Isamaas, tütar sotsides, kelle abikaasa on reformierakonnas; üks lapselaps (tütre oma) on rohelistes ja tema mees EKREs, teine lapselaps on ka EKREs ja üks lapselapselaps on vist ka Iseseivusparteis... Miks nii palju parteilasi seal suguvõsas, seda ei tea, aga omavahel saavad suurepäraselt läbi, aga poliitikast vist väga ei räägita söögilauataga. :)
m
Mh/ 31. mai 2019, 16:50
l
Liisu/ 31. mai 2019, 16:44
Mis . liikmetest siin juttu,terve endine valitsus ainult neist koosnes
1
15:45/ Kaua korrutad/ 31. mai 2019, 16:24
oma valesid? Jumalaeest, osta aju, või laena korrakski naabrilt. Valetamine ei ole inimõigus, lõpeta ära ükskord!

s
31. mai 2019, 16:22
siin ju selge perevägivald! Kus politsei on? Kohtukull tööle!
1
15:48/Küsiks/ 31. mai 2019, 16:19
Kas 35345 on alzheimeri tõve kood?Need on jah need kõige targemad siin.
1
11:41/ Oh ei püüa/ 31. mai 2019, 16:07
Kohe mitte üldse ei püüa avada, kui kommunism ja kannibalism ikka sees istub, pole siin midagi enam avada. Kui on antud käsk(Ansip), siis stalinistid tegutsevad, nii on see alati olnud, on ka praegu.
h
H,/ 31. mai 2019, 16:01
Kas reformikad ja sotsid on paremad või? No enam siis ma ei imesta, et meil selline lollidemaa on!
p
puhka jalga ja mõtle peaga/ 31. mai 2019, 16:00
Aktsiise suurendas Sester ja seda oli Isamaale vaja asmelise tulumaksuvabastuse katteks. Purjetaja ütles kohe, et jama, ja Oss ütles 2018 alguses!!!, et vajadusel vaja tagasi lasta
1
12:20/ Oh vaene/ 31. mai 2019, 16:00
K-oksemann, et sul ka seda materjali jätkub , mitu nädalat juba tina pandud on?
3
35345 le/ 31. mai 2019, 15:58
Mis diagnoos sul endal ka on ?
j
järelikult/ 31. mai 2019, 15:57

r
Ronja/ 31. mai 2019, 15:57
Meie suguvõsa oli ühel meelel EKRE poolt
s
see esimene kommenteeria on ikka täitsa tobu, kui ta mõtleb et kaja oleks parem./ 31. mai 2019, 15:55
see esimene kommenteeria on ikka päris tobu, kui ta mõtleb et kaja oleks parem
e
eu/ 31. mai 2019, 15:54
Lp. ja 14:51 Austada tasub ikka inimesi, kes püsivad kodumaal ja ehitavad seda paremaks/turvalisemaks. Rändurid, kes otsivad lihtsalt paremat ninaesist ja puukidena üritavad teiste kulul liugu lasta, ei ole kuskil maal erilise au sees ja oodatud!!! Veelgi enam, tasuks ennem selgeks teha, omasooiharuse telgitagune elu ja haiguseks kujunemine. See on haigus mida saab ka ravida. Ravi tulemuslikus sõltub haige enese soovist tervenemiseks. Just see on asi, mida omasooiharate ühendused enim kardavad. Nii et, tasuks sõna asjade kohta millest mõistus kuidagi üle käib!
i
irw/ 31. mai 2019, 15:54
aga tambi oma pead vastu kolhoosiseina, nii umbes 8-12 aastat järjest ja vaata mis muutused sealt tulevad
r
Reimo/ 31. mai 2019, 15:52
mina valisin ka EKRE-ainuke kelle poolt olla!!!...ja meil sama lugu-aga las nad torisevad-elame üle
t
to mees30/ 31. mai 2019, 15:51
sa peaksid järele mõtlema, kas sellised "sõbrad" on väärt sõbraks olemist, kes ei soovi rahvuslust hoida. mina arvan, et ei ole, tee valikuid ja leia uued sõbrad.
o
oeh/ 31. mai 2019, 15:49
valus lugeda su jama, eriti seda, et naiste õigusi tallatakse jalge alla, see on lausa anekdoot. ilmselt sa lihtsalt ei soovigi teadvustada endale, et ekre oli ainus erakond, kes andis oma katuserahad naiste varjupaigale. teised erakonnad andsid sinna, kust endale kasu tuleks, varjupaikadest teatavasti ei tule. mõtle selle üle, kui su aju on mõtlemiseks suuteline.
k
Kui 14:03 on/ 31. mai 2019, 15:49
arukas, siis mina olen Jumal taevas!Valetada Sa ka ei oska, Rakveres on pooled geyd ja pooled reformi suuvoodrid, kes öösel akendetaga luusivad, ega ekrelasi näha pole. Kingitud Elu Katrin Kuusemäe ühe juba leidis. Jõudu tööle, sots-oravad!

t
tibu/ 31. mai 2019, 15:46
38 aastase poeglapse vanemad peaks olema kusagil 60 ringis või veidi enam... ja need vanemad on kindlasti nõuka ajal elanud.. ja kui need vanemad siis ei toeta Eesti rahvusriiki (või vähemasti selle ideed), siis ... no ma ei oska kohe midagi öelda ...
i
irw/ 31. mai 2019, 15:45
epsenberg fantaseerib jälle peavoolu teemadel
i
irw/ 31. mai 2019, 15:43
see juba ammuteada fakt, et endised vene sotside jüngrid on nüüd vene kolhoosnike jüngrid
i
irw/ 31. mai 2019, 15:42
epsenberg üritab jälle rõhutud kodanikku mängida, et ullikesi liimile tõmmata
T
... / 31. mai 2019, 15:42
v
vähk/ 31. mai 2019, 15:40
Ära näe tühja tähja seletamisega vaeva,aeg teeb ise kõik selgeks
1
14:53/ No-le/ 31. mai 2019, 15:39
Mida kiivamalt oma vägitegusid varjate, seda suurem on kisa EKRE aadressil. Jälestan paraade, kus puudub häbi ja au, sõnavõtte, mis ajendatud pseudo probleemidest ja normaalsuse vihkamisest. No ei ole antud kõigile normaalset mõtlemisvõimet, mis teha!Eks mõni sots ole ka Soome ära eksinud ja Rootsi lähedus nendele tiivad andnud.
v
vähk/ 31. mai 2019, 15:39
Näita sugulastele valimistulemuste värvilist kaarti ja kõik saab pea kommentaaridetagi selgeks.

i
issand jumal/ 31. mai 2019, 15:35
Iga natukese aja tagant leiutab jälle keegi jalgratta ja siis sõimab autosõitjaid ajupestuteks, kes ei ole veel tõde avastanud. Mul ei oleks ekre valijate vastu midagi, kui neil ei käiks peal neid selektiivse lugemis- ja kuulamisoskuse pahvakaid, mis neile "salastatud tõdesid" avaldavad, aga suure pildi kahjuks varju jätavad.
m
Mees30/ 31. mai 2019, 15:31
Perekonnas õnneks probleemi pole. Kõik lähedasemad sugulased on EKRE valijad. Mõni üks kes ei ole. Küll aga hoidun ma poliitikast rääkida sõpradega ja pigem varjama oma eelistusi. Tööl veel enam, kardan saada tagakiusamise ohvriks või koguni vallandatud saada.
j
jep/ 31. mai 2019, 15:31
sinu ainuke aju poolrakk on tõesti imelihtne, sest et Rahvaliidu-Ekremli partei hääletas konsensuslikult kõikide Jevroliidu pabulaste ja immigrantide Poolt, ja seda kõike loomulikult 4 pikka aastat järjest : http://www.põlised.ee/300-000/2019/02/19/enne-ja-parast-rahvaliidu-kolhoosnikke/ http://www.põlised.ee/300-000/2017/03/28/kui-on-must-haaleta-poolt/
k
31. mai 2019, 15:30
Kas siis oleks EKRE olnud kukupai? Peaasi, et reform võimu juures.Tuleb väljam et asi pole EKREs vaid ,et refid kõrvale jäeti
j
jätkuvalt/ 31. mai 2019, 15:28
Vana tõde: lolli tunned naerust.
j
Just/ 31. mai 2019, 15:22
nimelt sobib EKRE sellesse sajandisse! Väga sobib! Ootame muutusi.
1
14:51/ Just/ 31. mai 2019, 15:21
Ebanormaalset elustandartit ja vääraid käitumisnorme ei saagi üks täie mõistusega inimene kiita. Väljamõeldised on teie leib, millest loobuda ei suudeta. Elu ongi reaalsus, mille nimel tuleb ka omal vaeva näha, mitte süüdlasi otsida sealt, kus neid ei ole.
l
Liisu/ 31. mai 2019, 15:16
Mul vastupidi....kuidas teha selgeks oma sugulastele, et EKRE oma agressiivse retoorikaga justnimelt hävitab meie riiki? Aga ei miskit...räägi nagu seinaga ja absoluutselt kõik mida Mart ja tema jüngrid suust välja ajavad, on puhas kuld...ja kõiges on süüdi liberastid ja Ansip ja peavoolumeedia.... nagu mingi usulahk...

M
.. / 31. mai 2019, 15:15
Meie suguvõsas sama lugu :D Silmaklapid peas ja puude taga metsa ei näe. Kui räägid Rootsis või Euroopas toimuvast, sest sellest peaksid nad ometigi aru saama, siis vastuseks, et nad nagunii siia ei jää, lähevad mujale Euroopasse - Saksamaale, Soome, Rootsi jne.. muudest probleemidest pole mõtet rääkidagi..
a
aiku/ 31. mai 2019, 15:07
a
aiku/ 31. mai 2019, 15:06
s
Sotsid ei sobi siia sajandisse/ 31. mai 2019, 15:05
v
Viktor/ 31. mai 2019, 14:54
e
ei leia/ 31. mai 2019, 14:48
1
10/ 31. mai 2019, 14:46
jälgid Ekre tegemisi ka üldse?
a
@ 12.18 -le/ 31. mai 2019, 14:45

v
Võib-olla ikke/ 31. mai 2019, 14:43
Võib-olla tehisintellekt (arvuti e-valimine) valis?
r
Reet/ 31. mai 2019, 14:37
EKRE Vàhemalt rààgib nii nagu asjad on ja pooldan seda
m
Marusja/ 31. mai 2019, 14:34
Vanemad on lihtsalt nn kitsarinnalised
a
Anna/ 31. mai 2019, 14:31
nendele lugeda saabuvate spetsialistide vägitegudest Rootsis ja mujal.Kas või tänast lugu 2 noorest naisest.Kui aru ei saa siis on val--ge rahvas hukule määratud.
e
ega/ 31. mai 2019, 14:26
täie mõistuse juures olevatele sugulastele seda selgeks ei teegi! Vaja on analüüsivõimet, et aru saada diktatuurse maffia olemusest!
m
Ma / 31. mai 2019, 14:18
arvan,et sotsid tegid eelmises valitsuses omale karuteene,kui sekkusid liiga agressiivselt eestlaste joomisharjumistesse.Paljudel läks hari punaseks ja hakkasid Läti vahet käima. See oli suur viga ja ei toond soovitud tulemust,paljud sh. mina hakkasin tegelikult rohkem jooma.
g
Globalism/ 31. mai 2019, 14:11
ei ole inimkonna tulevik, vaid eliidi lühiajaline äriprojekt.
p
Pille/ 31. mai 2019, 14:07
Sarnane lugu oli ka meil. Kui sugulane teada sai, et ekre valisin, siis sõimati nägu täis ja katkestati igausused suhted. Sõimati rassistiks jne, kuigi ma pole. Ajuvaba mis inimestega toimub 😥

m
Mul/ 31. mai 2019, 14:03
on väga lihtne.Valisin Isamaa,sest olen seda alati teinud ja naisel soovitasin EKRE-t valida,mida ta ka tegi.Järgmisel korral on ilmselt minu kindlaks valikuks EKRE.Kui keegi peaks hakkama rääkima midagi reformi,sotside,kesikute või selle tobeda 200 headusest-hakkan suure häälega mõnitavalt naerma.
v
vähk/ 31. mai 2019, 14:03
Lihtne värk,kutsu moderaator abiks,saad ruttu selgeks tehtud
t
To 13:49/ 31. mai 2019, 14:03
Iga arukas inimene on pigem sots kui ekrelane
d
Dd/ 31. mai 2019, 14:01
Soome peaks ka kõik Eesti majanduspagulased tagasi saatma, saadavad seal pidevalt toime kuritegusid ja viivad soomlaste palgad alla ja võtavad neilt töö
n
nojaa/ 31. mai 2019, 14:01
refidel ja sotsidel on poliitikas korgpilotaaz...valeta.sahkerda. laima. varasta.mine parrikaadidele. kukuta. hävita- koik iseenda heaolu ja toiduahela nimel.see on ju se ini ja tänaseni näha olnud.ja mis puutub hr Ansipisse...no tõesti...anna kannatust!!!!brysselisse sai hea raha peale..istugu nyyd seal õite vagusi.
i
imelihtne/ 31. mai 2019, 13:53
kuidas selgeks teha - tuletads meelde, et ainus partei kes hääletas pagulaste vastu oli EKRE
s
Saunaline/ 31. mai 2019, 13:53
Rakveres inimesed kindlasti armastavad oma refist. linnapead TORMI..Ole igavesti kiidetud kallis ööjooksik
v
31. mai 2019, 13:49

r
Rakveres kuuldud/ 31. mai 2019, 13:37
Täna Rakveres,Grossi poes kuulsin kui kaks meest klappisid õlleraha ja üks neist kiitis EKRE´t ja teine ütles" Raisk, ma nii vihkan seda Eesti Vabariiki".No mille kuradi pärast ma peaksin selliseid austama?
e
31. mai 2019, 13:34
erihariduse sai mees viljandi noortekoloonias
õ
õhutamine/ 31. mai 2019, 13:32
Pole usutav ja tõene jutt.Kallutatud K.K või A.A poolt.
k
kodusele ülesandele/ 31. mai 2019, 13:28
Ei saa aru, mismoodi on EKRE tegevus idas olevale suurele naabrile kasulik.Ehk selgitate?Et EKRE nõuab Tartu Rahu piiride kehtestamist ja Venemaal tuleks tagastada Eesti alad?Et EKRE on alati toetanud ja austanud president Tumpi, kes on meie suurima liitlasriigi USA president (igaks juhuks mainin...)Et EKRE nõuab eesti keele ja kultuuri prioriteetsust Eesti Vabariigis?
s
Sa/ 31. mai 2019, 13:24
r
Räägi sugulastele tõtt:/ 31. mai 2019, 13:20
tegelikult juhitakse riiki ikka KaKa ja SiKa agentuuri kaudu. Juhised toob alati kohale Bilderbergi koosolekult käskjalg Jürka. EKRE on ainult peibutuspardi seisuses, et ullikestel tekiks näiline illusioon ,et meil on justkui oma riigikene ja et on sõnavabadus ja et tsensuuri ja enesetsensuuri ning massilist jälitustegevust ei toimu. Ja et kusagil keegi tegevat teadust, kuigi näha on, et väljundiks on ostetud pärgadega ringikappamine ja hiinast toodud küünalde põletamine. Ja sed tehakse töö-ajast ja keset päeva.
j
just/ 31. mai 2019, 13:18
kõiegepealt pangu EKRE oma trollid lühema keti otsa - vbl avastavad siis, kui ise ei suru, pole ka vastusurve nii tugev
t
täitsa mööda/ 31. mai 2019, 13:16
Järjekordne pastakast imetud lugu - vähemalt rubriiki võiks valida - mõni mees on ehk isegi Õhtulehes uudise kriteeriumitest kuulnud

ü
üsna.../ 31. mai 2019, 13:10
....paljud ametnikud kardavad oma töökoha pärast ja valivad oma ülemuste meelispartei, kuigi tgl. need sots-rehvid ei meeldi.Alati tulebki asjadest otse ja selgelt rääkida, et kõik aru saaks ja poleks kahtpidi mõistmist.Ka rääkija-lubaja ei saa siis pärast keerutada ja öelda et sa said lihtsalt valesti aru ja ma lubasin hoopis vastupidist,nagu sotsid-rehvid armastavad teha.
m
mina./ 31. mai 2019, 13:08
See se häda ongi, et ei taheta teist poolt, kes teisiti mõtlevad, äragi kuulata. Lööme aga rusikaga vastu rindu, nagu seda teevad reformierakond, sotsid, ja arvavad, et ainult nendel on õigus ja kõikk peavadki nende moodi mõtlema.
m
mina./ 31. mai 2019, 13:08
See se häda ongi, et ei taheta teist poolt, kes teisiti mõtlevad, äragi kuulata. Lööme aga rusikaga vastu rindu, nagu seda teevad reformierakond, sotsid, ja arvavad, et ainult nendel on õigus ja kõikk peavadki nende moodi mõtlema.
K
./ 31. mai 2019, 13:07
Kunagi ei maksa alahinnata inimeste rumalust
i
ivan/ 31. mai 2019, 13:07
moderaatori ajumudel ei vöimalda vastu vötta tavalisest söimlemisest erinevaid nöuandeid tösise kysimuse lahendamiseks
a
Andrus Kuzmin/ 31. mai 2019, 13:02
Selle viha autorid istuvad tõnismäe 9 kontoris. nad arvavad, et ainult nemad tohivad ja omavad õigust olla määrajad ja otsustajad. kui ansip teatab avalikult, et ta teeb kõik et seaduslikult ametisse vannutatud valitsus kukutada siis kuidas seda nimetatakse? ma ei mõista mida see suss sinisalu seal kapo eesotsas teeb? tuleks juba ammu viia kogu see reformibande platte peale.
j
ja / 31. mai 2019, 13:01
kuhu siis kommentaar kadus lp ÕL?
v
va suda metel dress/ 31. mai 2019, 13:01
peavoolu ekre vaimne vägistamine on vilju kandmas küll see maksab neile kätte ükskord

i
ivan/ 31. mai 2019, 13:00
Kuidas kellelegi midagi "selgeks teha"? Vötke riided seljast, asetage endale heeringasaba teate ise kuhu ja jookske vöimalikult avalikumas kohas ringi höigetege "olen näkineid".... sellise etteaste järel usuvad isegi teie sugulased, et ekre ei tahagi riiki hävitada ....
t
tänapäeva/ 31. mai 2019, 13:00
ansipid-kallased-kaljurannad-kaljulaidid- jne ei pruugi näha, mis 30-40-50aasta pärast Eestist alles jääb, nad naudivad elu täna ja elavad põhimõttel ....pärast meid tulgu või veeuputus (loe rätipead)
n
Need,/ 31. mai 2019, 12:57
kes võitlevad EKRE vastu igasuguste meetoditega, on kas ajupestud või ihalevad võimu juurde. Maailm muutub, vaadake, mis toimub Prantsusmaal ja mujal. Inimesed ei lase endid enam orjastada. EKREL on sisu, EKRE tahab korda majja luua, aidata neid, kes abi vajavad, mitte neid, kes kõige kõvemini huilgavad. On lootust!
e
Elli./ 31. mai 2019, 12:50
Tubli, aga see probleem on kõigi lastega , eriti tütardega, poeg saab kõigest ise aru.
r
Rüütlil oli jah väärt leping!/ 31. mai 2019, 12:47
Et liha saadetakse Moskva ja Leningradi ja eestlastele kõlbavad seapead, jalad, rupskid ja koerarõõm väga hästi!
t
tülis/ 31. mai 2019, 12:47
ja nii ongi, need on inimesed, kes ei oska oma peaga mõelda ja oma silmade läbi näha, vaid määgivad meedia ja kaka&co üleköetud kuvandiga kaasa, reformierakond ei suuda ausalt leppida olukorraga, ansipi viimased sõnad, et ta teeb kõik selleks, et praegune valitsus võimalikult vähe koos püsiks, mida kõik kaka&co kõike lubanud ja teinud on , ei jõua üles lugeda.
p
Pravilno!/ 31. mai 2019, 12:44
Õigus räägid seldsimeest! õigus, seda juba Pravda kirjutsas 1988, et lääne s on vainlane tuleb Merkel, sakslased ja euroobalased!
s
sõjaväebaasidest ei pääse niikuinii, kas NATO või Venemaa omadest./ 31. mai 2019, 12:43

s
Sass/ 31. mai 2019, 12:42
Sa ei ole üksi, mul sama asi. Aga pole hullu, aeg annab arutust! Kui poliitiliste vaadete ja arvamuse pärast eiratakse isa, siis see on minu kasvatuse vili. Ja mis puutub sõpradesse siis tõelised sõbrad on alles ja toimub arutelu.
t
Tiit/ 31. mai 2019, 12:41
Mis see sinu mure on, kas sind segab?
g
Geneetik/ 31. mai 2019, 12:40
Vähemalt ühel aru peas, mis sellest naabrimehe nägu
n
No ma ei tea/ 31. mai 2019, 12:40
EKRE vastane sõim kommentaariumites on räigem, seda enam, et täis valesid, kremlitrollidest jms, kuigi ei leita ühtegi põhjust, miks peaks kreml vajama inimesi, kes 90% ulatuses on nende vastu, ainult traditsiooniline perekonnamudel jms on poliitiliselt mitte nii oluline on sarnane
e
EKRE tahab Eestit säilitada/ 31. mai 2019, 12:40
Meil jälle vastupidi.Enamus soovib, et eestlastel oleks ka kaugemas perspektiivis, kui 10-20 aastat, võimalik omas kodus Eestis rääkida eesti keeles.Hoida au sees kõike ilusat ja normaalset ja pärandada see veel järgnevatelegi sugupõlvedele.Sellepärast on EKRE ka valikutes prioriteetne.
j
Jaapanis/ 31. mai 2019, 12:39
on piirid kinni ja rahval pole häda midagi.
p
peaasi/ 31. mai 2019, 12:38
refid ja sotsid on endale loonud pildi ekre toetajast kui joodikust ja tegelevad nüüd kollektiivselt eneseveenmisega. Ausalt öeldes, on see üpris hale vaadata. Nad ei jõua või ei oskagi võrdse partneriga väidelda, selle asemel luuakse mingi kuju, mida materdada, et end paremana tunda, kaotusvalu on ju nii lõikav.
o
Optimist/ 31. mai 2019, 12:34
EKRE ei taha riiki hävitada! . EI TOHI näha igatsugu anomaalste käitumiste puhul kellegi kurja tahet või salasepitsususi. Lauslollus on kaasasündinud ravimatu kaastunnevt esilekutsuv puue...no on pealuu ehitus selline. Ei saa ju uuesti viljastada.

j
31. mai 2019, 12:34
m
Mina tean / 31. mai 2019, 12:34
ainult ühte vanatüdrukut oma suguvõsast ja veel ühte kunagist tuttavat kokast naist, kes ekre poolt, teised keegi ei poolda ekret.
1
10:31/ Räägid poliitperekonnast?/ 31. mai 2019, 12:32
Kes on võimul olnud poliitperekond aastaid? Kes on Eestile häbi teinud kohtusaagadega mitmes pangas ja tänu võimule õigeks jäänud? Ei ole veel häbi Sinuni jõudnud? Tippkommunist koertega noorte kallal, ikka jumaldan. Mis niisugustel inimestel küll viga on?
p
Punane mõtteviis/ 31. mai 2019, 12:32
on paha, sest inimesed tahavad raske töö eest palka, millega oleks võimalik ära elada, ainult röövkapitalism on sinu jaoks õige? Sinusuguste tõttu Prantsusmaal möllavad kollased vestid. Käputäis rikkaid läheb aina rikkamaks ja teised vaesustuvad, kas arvad, et see ei lõppe teie jaoks ükskord krahhiga?
t
tuttav asi/ 31. mai 2019, 12:31
see on maailmavaate küsimus . paraku tahavad noored kahte korraga : nii oma vanemate pärandust, kui ka globalismist saadavaid "hüvesid" , unustades selle, et valides globalistliku maailmavaate, pole neil oma lastele enam pärandada midagi. Tore on trallitada mööda maailma, aga seda ei saa teha oma laste arvelt. Ja samal ajal isamaalise kodanikuna ei pärandaks ma oma globalistlikule lapsele midagi, sest nagunii laseb Ta kohe kõik tuulde.
a
Ajalooõpetaja/ 31. mai 2019, 12:31
Pole üldse tähtis kuhu peres keegi vaatab, suund on ikka Siberisse
m
Muinasjutt/ 31. mai 2019, 12:31
Elas kord vanamees ja tal oli kolm poega, kaks olid normaalsed aga kõige noorem valis SDE
j
Juhtub/ 31. mai 2019, 12:29
Lohuta isa, et kui on pretentsioone siis põõrdugu tootja poole ;)

m
Mis Teha/ 31. mai 2019, 12:28
Minu isal on kolm poega, kaks täitsa terased ja targad, aga mina valisin EKREt. Isa arvab, et ameeriklastel on taifuunid ja mõnel pool tsunamid, meid siinmail on karistatud m i n u g a
a
31. mai 2019, 12:28
aga kas pinssi pannakse juurde
e
ega / 31. mai 2019, 12:26
mass ei talu massist eralduvaid isiksusi.Andke neile võimalus ja mass rebib nad naudinguga lõhki.kahjuks keegi ei soovi arutleda poliitika sisu üle,ning mis suunas ühiskond liigub.Ei näe siin kahjuks sisulist arutelu,on vaid ettesöödetud loosungid.Keegi ei esita küsimust "miks"!
h
Hillart/ 31. mai 2019, 12:25
Ei. Meie oleme rahulikud ja jääme alati konkreetsete argumentide tasemele. Ja selliselt arutledes ning emotsioonid n.ö. ukse taha jättes saame alati asjad selgeks.
v
vedas sul/ 31. mai 2019, 12:25
mõnel ei taha selline IoII naine kuhugi minna. sul vedas, et ise jalga laseb, kuidas on üldse võimalik nii rumaIa naisega koos elada?
n
Nimetule(V)/ 31. mai 2019, 12:24
Kindlasti on mu tutvusring suurem kui sinu. Kindlasti on nende hulgas partei liikmeid. Kindlasti on need inimesed soliidsed, lugupidavad, sotsiaalsed ning ausad. Ja kohe kindlasti on nende ja minu silmaring laiem kui sinu oma ;) Nii, et kallis EKRE jünger, vaata, et sa homsest poest ikka viinapudeli üles leiad. Jüri lasi ju koos enda parteiseltsimeestega pudelid peitu panna EKRE valijate eest.
m
miks sellest/ 31. mai 2019, 12:24
a
aga nii kurb/ 31. mai 2019, 12:21
et tänapäevane haridus on inimestele võtnud mõtlemisvõime. samas ega kui tartu magister on ajuhiiqlane kannikallehelen, siis pole ka midagi imestada. väga kurb.

1
10:58/ Jaagust sai volli/ 31. mai 2019, 12:20
Ja volli on uhke, kui saab oma sotsjoodikuid ülistada, enese pahed ekre kaela veeretada ja kommunismist unistada. Olegi uhke, et uksetaga vaid niutsuda saad. Ise kirjutan, ise kiidan 11:16, madal, oi kui madal profiil.
e
e./ 31. mai 2019, 12:20
Kui mu varasem kommentaar peaks ilmuma, siis teadke, et seal oli sees mõni hirmus märksõna, mis suunati modereerimisele.
a
asi selles,/ 31. mai 2019, 12:18
et äärmuslased pole ainuvõimul.
a
aga tegelikult on ikka kohutav/ 31. mai 2019, 12:18
et nii suur hulk eestlasi valis meid esindama hämara kodakondsusega vene baa.ba, kelle ema on eesti vastu töötanud pikka aega.
i
imelikule/ 31. mai 2019, 12:17
Kas Hitler tõi rahvale õnne, ekrelaste vaated ei erine Hitleri omadest grammivõrdki.
p
Puhkepäev/ 31. mai 2019, 12:16
Mina olin valimispäeval purjus ja nii jäi EKRE ühest häälest ilma
t
Tom/ 31. mai 2019, 12:16
Ilmselt on sotsid ja reffid oma hüsteerias osa lihtsameelset rahvast üles kütnud kes ei saa aru mis tegelikult toimub.Rahvas on lõhestatud ja see on eestlastele suur probleem nagu eelmise sajandi neljakümmnendad aastad.Situatsioon on peaaegu sama aga kuidas see lõppeda võib on ette aimatav ja mitte hästi.Ja kes need lõhestajad on see niigi teada.
v
31. mai 2019, 12:14
valetad,oravatroll.sul polegi tosinat tuttavat,on vaid parteiseltsimehed.

h
hävitab ju iga päev ja tasapisi.../ 31. mai 2019, 12:14
t
Tunne enda sõpra! :)/ 31. mai 2019, 12:12
Ka mina suutsin ~12 tuttavat enne riigikogu valimisi ümber veenda, et nad EKRE poolt ei hääletaks. Sain tehtud ja kõik nende ning isegi nende pereliikmete hääled läksid Reformile :)
&
31. mai 2019, 12:12
"kallutatud arusaam",- hahhhahhaa,- "muutuste laine" tuleb juba euroopast,- kustkohast selliseid tuhajuhaneid kyll tuleb,- kölab kui "Rahva Hääl" aastast 1951 ... eestimeelne erakond, ... no tule taevas appi, miks on lollakatele paberit ja tinti antud
1
11:22/ Tuhande nimega ikka üks ja sama Jaak/ 31. mai 2019, 12:11
Üks ja ainus õllejooja pole veel EKRE. Aga elupõlised padujoomatid on sotsides kuulsad, küll on uhke tunne Sul?
v
vaene penskar/ 31. mai 2019, 12:10
mida mul kaotada, pension väike, elu ka läbi?
r
Refi agent/ 31. mai 2019, 12:10
Poliitika on üks usu vorm ja usu pärast on meeletult sõdu peetud! RE on korraliku sekti kokku klopsinud.
p
peaasi/ 31. mai 2019, 12:08
Seltsimees Rüütlil oli venega (Jeltsiniga) leping, et Eesti riigi piirid taastatakse EV -aegsetena. Selle mängisid järgmised presidendid (Meri) maha. Vähe sellest, Eesti alasid käidi (Paet, näiteks) lausa kuldkandikul venele pakkumas. Kui mitmed suguvõsad on jäänud oma kodudest ilma!
k
kah inimene/ 31. mai 2019, 12:07
Ei usu, et välja mõeldud, meil peres paaegu sama lugu, tõsi kuulatakse ära, aga vimm on sees.

b
Bb/ 31. mai 2019, 12:05
Pole vahet kes Eestis valitseb, kõigil korruptsiooni märk küljes. Minu valikud langevad neile, kes Brüsselis aimu annavad et mitte kõik Eestis ei soovi ühtset Euroopa rahvust.
k
kahju/ 31. mai 2019, 12:05
teada värk ,toetad EKRE-t oled riigi ja oravate vaenlane!Laulad halleluujat refidele ja ühele pesakonnale oled tehtud poiss! Tegelikult on kõik see tõmblemine lihtsalt kohutav!
õ
Õõnespead/ 31. mai 2019, 12:05
demagoogitsevad või arvategi, et sallivus peaks tähendama sallimist kõige vastu, nii pedofiilide, ülespoojate ja ka teiste pahade vastu?
t
To peaasi/ 31. mai 2019, 12:05
Eesti edu tulevik pole Reformierakond kohe kindlasti, neile sobiks pigem loosung — valid Reformierakonna, valid brežnevliku stagnatsiooni pisikeste peenhäälestustega.
t
To peaasi/ 31. mai 2019, 12:04
Tegelikkuses pole Reformierakonnal riigile ega ühiskonnale enam midagi pakkuda — nad lihtsalt oskavad oma hoolimatuse suure show` saatel hoolivuseks mäkerdada, kunagised kogu ühiskonna edusammud, nagu e-riigi, oma saavutuseks keerata ja seda teemat pidevalt edasi nämmutada, ka siis, kui edu on takerdunud. Nende renomees on mustade plekkidena alles nii VEB Fond, Autorollo, Tallinna Sadam ja mitmed teised salapatud, milles pole mingit selgust ja mida kiivalt vaiba alla pühitakse. Opositsioonis olles ei käi nad isegi korralikult tööl, ei Riigikogus ega Tallinna volikogus, vaid ootavad pikisilmi.
p
peaasjale/ 31. mai 2019, 12:04
ja milline erakond sellele pensioniseadusele vastu on, see, nii nagu ka muu, on tehtud rikaste kasuks, sest otsustavad rikkad ja kõik Riigikogu liikmed kuuluvad rikaste hulka. Kui tahad õiglust, siis tuleb revolutsioon korraldada :).
t
To peaasi/ 31. mai 2019, 12:02
Reformierakond on pidevalt näidanud, et lihtinimeste saatus neid ei huvita ja iga uppuja peab nende valitsetavas riigis ise ennast päästma. Riiklikul tasemel on tegu väga vastutustundetu poliitikaga, sest just RE valitsemine paiskaski Kalevipojad põhja poole. Isegi pronkssõduri teisaldamine, mille paistel üritab oravapartei ennast eestimeelse ja impeeriumivastasena näidata, oli paras fiasko — seda tehti umbropsu, venelastele valetades, mis oligi peamiseks mässu põhjuseks, riigi eksistents seati suurde ohtu, aga tulemus on endiselt nullilähedane, mida näitas ka tänavune “surematu polgu”
p
Pensionär/ 31. mai 2019, 12:02
Nii et lõpuks valisid Yana Toomi, tubli :D

j
Jaak/ 31. mai 2019, 12:02
To to Jaak. polnud EKRET, need vennad ei käinud isegi valimas. Ekre suutis nad valima meelitada ja tead küll kuidas
t
To peaasi/ 31. mai 2019, 12:00
Siia võib lisada, et masu eel ei hoiatanud riiklikud struktuurid inimesi majanduse jahtumise eest ja kui löögid tabasid inimesi, kes polnud toimuvaks valmis, jäeti nad omapäi – pankadel lasti neilt kodud ära võtta ja inimesi kõrgendatud nõudmistega pigistada, kodanike üldise vaesumise taustal lubati näiteks Eesti Energial korduvalt tasusid tõsta Statistikaameti andmetel tõusis näiteks elektri hind 2011. aasta I poolaasta lõpuks võrreldes majanduskriisi eelse 2007. aastaga kodutarbijale üle viiendiku ja äritarbijale 60%. 2012. aastal järgnes võrgutasu kallinemine ja taastuvenergia tasu suurene
h
hämmastav/ 31. mai 2019, 11:59
mass teeb valikuid poliitikute näpuasendi järgi.
k
Ka 70, no mitte nii vana/ 31. mai 2019, 11:59
Kui ise otsustada ei suuda, keda valid, siis ära mine valima.
t
To peaasi/ 31. mai 2019, 11:59
Eesti rahvas näib paraku olevat unustanud kõik oravapartei tehtud sigadused alates VEB Fondist ja lõpetades mõistusevastaseks kujunenud aktsiisitõusude algatamisega. Täiesti meelest on läinud see, et RE hülgas majandussurutise ajal lihtinimesed, jättes nad üksi mülkasse rabelema.Viimastel aastatel on Eestis hakatud järsult tõstma maksukoormust, mistõttu on tõusnud kiiresti hinnad, samas kui inimeste sissetulekud ja üldine elatustase on jäänud väga madalaks. See on tekitanud ühiskonnas viimasel ajal väga palju pingeid ning sunnib inimesi lahkuma.”
i
iirlane/ 31. mai 2019, 11:58
eks see võimujanu üks hullumeelsuse vorme ole, aga ilma nendeta seda rumalt(siin on paljuski haridus süüdi) ja mõtlemisvõimetut(valdavalt vanemad süüdi) massi kuidagi vaos hoida pole võimalik. Anarhia lõpetaks valdava osa inimkonnast planeedil Maa.
s
31. mai 2019, 11:58
t
31. mai 2019, 11:58
Teemal, et sallijad ei salli.

s
31. mai 2019, 11:58
See on muidugi sant lugu, et lähisugulased sellised .... on. Lihtsalt muidu tuttavatega oleks asi lihtsam - katkestada tutvus ja suhtlemine. Aga pole siis vaja koduses ringis poliitikast rääkida...
p
Parteitu siis ja parteitu praegu/ 31. mai 2019, 11:57
Nõukogude Liit oligi parim, 28 - aastaga pole keegi veel vastupidist suutnud tõestada
m
31. mai 2019, 11:56
31. mai 2019, 11:55
Väljamõeldud lugu, et teemat jälle üles kiskuda.
r
Rüütli fännid?/ 31. mai 2019, 11:55
Toetavad ikka siiani Seltsimees Rüütlit ja ENSV Ülemnõukogu?
e
meie president/ 31. mai 2019, 11:54
ei juhigi riiki, juhib peaminister.
i
Ise nuidugi mitte EKRE/ 31. mai 2019, 11:54
Kui valijad ise sellised ei ole, siis tuleb valijate seast leida õiged mehed, kes seda parteid viisakalt juhtima võivad asuda.
j
ja jah/ 31. mai 2019, 11:50
rahvas tahab, et kõigil, kes konservatiivide vaateid ei jaga, hakkaksid pead veerema, et iga tänava nurgal oleks võllapuu, et tehtaks teisitimõtlejatele koonduslaagrid gaasiahju'dega jne.

m
Mati/ 31. mai 2019, 11:47
Eks tuleb aru saada, et kui ekret eraldi analüüsida, siis midagi head see pole. Aga kui vaadata üldist poliitika pilti ja vasakule liberaalses suunas kiiva kiskumist, siis ekre on ainus võimalus teiseltpoolt asja tasakaalu kallutada.
e
eu/ 31. mai 2019, 11:46
Lp. tjah 10:29 Sallivuslased nagu nimigi ütleb peaksid sallima (ükskõiksed) kõike oma ümber, kuid nii see ei ole ju. Ei sallita mittesallijad, seega ei ole sallijad sallivad!!! Õigem sallijate nimetus oleks kahepalgelised( kameeleonid), tuuleliputajad, vikerkaarevärvilised... !!!
p
peaasi/ 31. mai 2019, 11:45
Ma räägin inimeste õiglustunde riivamisest. Riik ei ole asi iseenesest, riik on inimesed ja riik seatakse ettepoole inimestest, siis tekib küsimus, kas sellist riiki me tahtsimegi. Võta või pensioniseadus, kus inimesed, kes on sunnitud töötama täistunnid alampalga eest ja ei saa pensioniaastat seetõttu täis. Ja enne kui tänitama hakkad, siis näiteks madala palga eest töötavad lasteaia õpetajad. Sina oled tööl ja sinu laps on hoitud. Kes on sel juhul töökam, kas (nagu kaka kilkas) sina või lasteaiatöötaja.
n
no eks/ 31. mai 2019, 11:44
tagajärgedega tule nüüd toime tulla :) mina kakleksin ka (sõbralikult) inimesega, kes on valinud poliitikuid, kes minusugust küll Kanadasse, küll põrgusse saadavad ja oma sõnadega teadlikult haiget teevad. Kes ütlevad, et minu sõbrad ja minu koostööpartnerid ei ole siin teretulund, ja kes trambivad ülbelt jalge alla mu 25 aastat Eestile töötamist, mille ma valisin teadlikult heade alternatiivide asemel. Lisaks selle erakonna võtmefiguuride masendav ebakompetentsus, mida nad omakorda sõimu taha varjata püüavad. See ei tähenda, et ma arvaksin, et selle erakonna valijad kõik ise samasugused on..
t
to jaak/ 31. mai 2019, 11:44
no näed siis, said jälle omast arust välja näidata, kuidas ek-re valijad on j00dikud, tubli :D isiklikult olen karsklane ja kogu mu sõpruskond on väga väike alkotarbija, aga näe, valime ek-re. aga sina raiu ikka, et ek-re valijad on j00dikud. kusjuures miskipärast on alkoh00likud hoopis paljud sotside liikmed, eesotsas sellega, kes sai jalaga takka.
v
31. mai 2019, 11:43
m
Muki/ 31. mai 2019, 11:43
EKRE koosneb ju enamjaolt varasematest Rahvaliidu liikmetest (Villu Reiljani partei). Kui muudad erakonna nime ära ja paned sinna etteotsa paar kolm inimest kõva häälega karjuma.. noh, see lollitab ju ka paljud inimesed ära.
m
Mida siin keerulist on?/ 31. mai 2019, 11:42
Uut Eestit on juba pea 28 a. Seega see rahvas, kes oravaid ja sotse pooldab, pole muud elu näinudki. Nõukaaegsed ka ei teadnud rohkem kui Nõukogude Liit oli maailma parim. Konservatiividest pole veel tänane põlvkond eriti kuulnud. Ainult vana rasva peal oravate propaganda. Aga vaadake maailma! Konservatiivsus, ehk otse ka keerutamata ütlemine, on järjest hoogu võtmas. Keegi pole ideaalne, aga libedatest propagandadest on rahval villand.

k
kas tõesti ei tohi sõna ek-re kirjutada? / 31. mai 2019, 11:41
täitsa ära pööranud seal õhtulehes ikka olete :D
S
.. et EKRELASED muudkui teiste silmi püüavar avada.../ 31. mai 2019, 11:41
n
no mis siin modereerimisele nüüd läks küll, ÕL?/ 31. mai 2019, 11:40
aga kas sa ootasid tulemusi ühe kuuga? siis sa eriti arukas just olla ei saa, lepi sellega. osad sinu väited ei pea paika. aga RB osas on nii, et kahjuks on alla kirjutatud juba lepinguid, mida ek-re ei saa minna ja lihtsalt teatada, et meie endise valitsuse poolt alla kirjutatud lepingu me nüüd tühistame, no ei käi asjad kahjuks nii. aga no mis ma sulle seletan, sa oled otsustanud, et ek-re-lased on ru-maIad ja nii jääb, las ta siis jääb sinu jaoks.
n
Nööp/ 31. mai 2019, 11:40
Vanemad on ehk tulihingelised KP jüngrid?Mu tuttav ei saanud seepärast isegi Kaitseliitu astuda,et ema lubas majast välja ajada...Muidugi variant on veel,et nõukaaegsed "hästielajad" ehk riigivargad,neil solidaarsus praegustega kes oma luukerede pärast hirmul...
a
Aga raske ju?/ 31. mai 2019, 11:40
Ema teeb süüa, isa annab vast õlle raha. Eks õelt kah midagi vaja?
7
70a. vanainimene/ 31. mai 2019, 11:38
Valisin mitu aastat refi, sest lapsed soovitasid. Aga seekord nad ka kõhklesid. Mulle hakkas vastu juhi ülbus ja lõpuks veel kuri Ansip igas internetiaknas. Meenusid need rollotajad ka ja kuidas nad ise tõmbasid Savisaarel vaiba alt, kui Savisaar valimised võitis, aga võimust ilma jäeti. Oleksingi EKRE valinud, aga Kaalepi näpunäitamine La Pen-iga oli lapsik ja siis otsustasin valimiskasti juures Gräzini kasuks (pole Kesk-i kunagi valinud). See selleks, et nad suudaksid kõik löögid välja kannatada. Taotakse häbematult vasakult ja paremalt. Lastele ütlesin, et ma ei käinudki valimas.
l
loogiline/ 31. mai 2019, 11:38
alati mõtle tegude mitte sõnade järgi, mõtle kellele tuleb kasuks migratsioon Euroopasse? loomulikult Venemaale, ehk polegi nii vale see flashi teade merkeli Riias välja antud punasest piletist?
v
viis plussile/ 31. mai 2019, 11:37
1. Eluaseme hinnad on pankade ja kinnisvaramaaklerite koostöös tõstetud tasemele, kus oled elu lõpuni ori. Hinnad ei vast ju tegelikule väärtusele või ei vasta seda palgad. 2. Peret mitte soetada on vastutustundlikkus, kui tunned et sinu praegune elukorraldus seda ei võimalda. 3. Tööandjate altkäemaksu (noh, sponsorluse) eest ostetud õigus töötajaid miinimumtasul pidada on viinud olukorrani, kus perepea rügab teises riigis (lisaks punktile 2).

e
eu/ 31. mai 2019, 11:35
t
to peaasi/ 31. mai 2019, 11:35
tegelikult oleks hea, kui paneksid nimekirja, mul oleks ühele refi valijale vaja just see küsimus esitada, et kuidas tema õiglustunne riivatud pole.
t
to hea soovitus/ 31. mai 2019, 11:33
paraku on üdini sallijad lihtsalt nii silmaklapistatud, et muidu arukad inimesed lihtsalt ei võta seda infot vastu. tegelikult täitsa kurb, kuidas on võimalik eirata, et osad riigid on kodusõjas juba ja üle euroopa on tänavad täis aIIahi poole palvetajaid ja seda jubedat palvelekutsusmise soigu, lasteaedades-koolides keelatakse sealiha, sest solvab moslemeid jne, koolidirektorid soovitavad tüdrukutel end täiesti katta, et mitte ahvatleda väqistamisele jne. aga vot osad lihtsalt ei soostu sellest aru saama, kuhu see viib. nii kurb on selliseid vaadata.
t
To 10.41/ 31. mai 2019, 11:33
2015 oli migrantide laine, praegu on see pea peatunud, lõpetaks juba tobeda hirmutamise, ei taha need migrandid massiliselt Eestisse tulla ega jääda.
i
Iidamast Aadamast/ 31. mai 2019, 11:32
ja mis sigadusi siis selle 17 aasta jooksul ka tehti? Õnneks jõuti laduda riigile selline vundament ja koguda sellised varud, et see elas üle Ratase eelmise valitsuse ja usun, et ka selle valitsuse ( mida õnneks ei ole pikalt ) meelevaldsed rumalused ja lapsikud teod.
t
timo/ 31. mai 2019, 11:32
Kui mulle "ma vihkan kõiki kes pole minu nägu ja üleüldse peaks kehtima meie ainuvõim ja meie kriitikud peavad suu kinni hoidma" partei ei meeldi ja nad meenutavad mulle ajaloost tuntud natse ja kommuniste, siis ka mina ütleksin oma pereliikmele, et siht autokraatia suunas ei ole normaalne valik. Eelmisel sajandil hoidsid inimesed suu kinni, et äkki need natsid või kommunistid ikkagi polegi nii halvad, Ungaris hoidsid inimesed suu kinni ja Venemaast pole mõtet rääkidagi. Enne demokraatiat peab surema kriitika. Ja seda saad kodus näha, et kriitika pole veel surnud. Õnneks.
s
Seadust vaja täita/ 31. mai 2019, 11:30
Tekkimas on hüsteeria. Seda näitab ilmekalt Prantsusmaa oma kollaste vestide protestidega. Ometi saadi peatada mitmed presidendi seadused, kuid ainult sellega enam ei lepita. Nõutakse rohkemat. Kui leitakse, et meie president pole enam võimeline riiki juhtima, siis seda saab avalduse vormis teadvustada meie õiguskantsler. Edasine on juba parlamendi otsustada.
t
Tarkus tuleb tasapisi/ 31. mai 2019, 11:28
Kõik inimesed ei näe, ega süvene sisusse, mida see ekre endast tegelikult kujutab. Isegi erakonna diktaator töötab põhimõttel; keelan käsen, poon ja lasen. Õuduste unenägu ! Pereliikmeid tuleb kuulata ja teha valed arusaamad selgeks.

h
hea soovitus/ 31. mai 2019, 11:28
asi on ülihtne - anna suguvõsale lugeda inglise europarlamendi Janice Atkinsoni videot You Tubes migratsioonist, eestikeelne tõlge olemas, kus ta mainib et EU komisjoni tahteks on veel sisse tuua 59,0 milj migranti, neist meile mahtuvat 7,6 milj, peale sellist arvu pole mõtet rääkida mingist eesti rahvast ja tuletan meelde, et ainus kes vastu seisis oli EKRE
d
Dd/ 31. mai 2019, 11:26
Kogu aeg loeb lehest, kuidas eestlased panevad Soomes kuritegusid toime, kas hakkame nüüd kõiki oma rahvuskaaslasi kartma
k
31. mai 2019, 11:26
Kirjutad nagu PooletoobineKivirähk
p
peaasi/ 31. mai 2019, 11:25
Kui inimese õiglustunnet ei ole riivanud need 17. aasta jooksul tehtud s_.gadused (loetelu ei hakka siia trükkima), siis tunnen kaasa elamast selliste inimeste seas.
j
Juhhei/ 31. mai 2019, 11:25
Eks see sallivus olegi meil valikuline. Demokraatia meeldib meile ainult niikaua, kui see üks ja ainus partei võimul on. Ja kes materdab praegust valitsust läänes kõige rohkem?
t
terminid paika/ 31. mai 2019, 11:22
rahvuslased teevad rahvusele kasulikku, mida kasulikku ekred, peale provokatsioonide, on teinud?
m
Mõtleme sügavuti/ 31. mai 2019, 11:22
Ekre tuli võimule räige retoorikaga. Tihti oli neil õigus, aga pisut liiga suur kära asja takka. Nüüd ongi võim käes ja näe, Rauast Baltik ikkagi tuleb ja songib Eesti pooleks! Homodele jääb abielu vajalikkus alles. Piirivalveks raha pole? Vanureile nad üldse ei mõtle! Valimistel häviti just Euroopat pettes. Pilt oli juba selge. JA VALIMISED AVALIKUKS? Ha-Haa... Õnnetu minister ei taipa IT klahvidest mitte tuhkagi! Inglandist me üldse ei räägi! Vaat see ongi Eesti tegelikkus.
j
Jaak/ 31. mai 2019, 11:22
Ei ma pole lahinguid maha pidanud, aga mitmeie pidevale õlleraha laenajale olen saanud nüüd ilusti ära öelda, et ei anna, sa valisid EKRE

m
Murueit/ 31. mai 2019, 11:22
Nii see on, EKRE on tõesti hukatus riigile. Ka minu suguvõsas on üksikud kes valisid EKRE. Ma ei madista nendega, sest loodan, et EKRE bluff, räiged sõnavõtud, valed ja viha jõuavad kord kohale ja EKRE valijad ise leiavad tõe. Mina ise olen olnud ja jään sotside valijaks.
p
Parem/ 31. mai 2019, 11:22
Koligu Venemaale või Soome.
m
margarita/ 31. mai 2019, 11:21
mida reffid on teinud rahva heaks , nemad tegid valitsuse olles rikkad rikkamaks ja vaesed vaesemaks st lõhestasid rahvast nüüd on valitsus mis tahab seda olukorda parandada
i
31. mai 2019, 11:20
ikka mõtleme oma peaga,seepärast saigi ekre valitud.meil ansipi ja kallase sugused punaiidolid puuduvad.
s
sallija/ 31. mai 2019, 11:20
no ja mida õnne siis ootad, kui senist ühiskonda ja riiki täiega ründad?
a
ahah/ 31. mai 2019, 11:20
ütle nüüd, et elad peakontoriga ühes majas ja muid tuttavaid nagu polegi
e
ekre ongi see, kes lammutab/ 31. mai 2019, 11:19
aga head pole mitte kopika eest teinud
s
31. mai 2019, 11:17
siis olete ühesugusemad kui pärandvara pärast võitluseks läheb.

k
killuke/ 31. mai 2019, 11:17
Asi on ikka maailmavaates ,mitte rahakoti paksuses.
m
ma ei taha nende rottoravate lõustu valitsuse näha enam/ 31. mai 2019, 11:17
k
31. mai 2019, 11:16
Kes on tellimusloo rahastaja?????
v
viis pluss/ 31. mai 2019, 11:16
Väga hästi on üks keskmine EKRE valija volli poolt ära profileeritud!
n
no/ 31. mai 2019, 11:16
väga huvitav lugeda tõesti. Mis kelgid siis oma valikutega oma pere ees. Vali ja ole vait.Sa ilmselt kipud pigem neid veenma,et sul on õigus.Mina oma laste käest ei küsi, kelle poolt nad hääletavad.Aga kui nad tükiksid mind õpetama , siis ma ka nõus poleks võibolla.
k
killuke/ 31. mai 2019, 11:15
Lahendus lihtne,suhtle nendega võimalikult vähe.Sõpru saab valida ,sugulasi paraku mitte.
a
aa/ 31. mai 2019, 11:13
Minul on vedanud. Sõpruskonnas enamus EKRE vaadetega. On kohati ka väitlusi olnud kuid tuleb olla rahulik ja kannatlik, ega suurde ja tigedasse tülli minnes toimub pigem kaugenemine.
v
Vaikija/ 31. mai 2019, 11:12
Ma olen keeldunud avaldamast oma valimiseelistust, ainult elukaaslane ja 2 sõbrannat teavad, kellest üks on sama meelt ja teine ei hakanud ründama. Sallijad on kõige sallimatumad.

31. mai 2019, 11:11
Aga eks kisendavad enamasti need, kel praegu on hirm midagi kaotada. Mõttetud ametnikud, LGBT-lased, padusallijate MTÜ-d, oravate ja sotside suuvoodrid, kannupoisid ja muidu nendisesse nomenklatuuri kuulunud isikud jne.
t
Tirlimps/ 31. mai 2019, 11:11
Tegelikult ei saa ma aru,et miks EKRE omadel on jube vajadus ennast esile tuua.Netis igas teemas.Erinevates rùhmades pidevalt. Ja paraku on nende seas selliseid jùngreid,kes peksavad rusikaid vastu rindu ja teevad kõva kisa ning kisa läheb suuremaks vastavalt joodud alksi määrale. Labaseid ja ilma viisakuseta tùùpe. Tegelikult polegi ùhtegi erakonda,mida oleks tahtnud valida,kuid no EKRE ....tänan ei. EKRE ei aja minu asja.Nad ei loe mind eestlased, kuigi olen ja nad ei pea ka mu lapsi eestlasteks,kuna me ei ela Eestis.
1
10:31-le/ 31. mai 2019, 11:10
Kas REF-s on siis teisiti? Seal ju samuti poliitperekonna äriprojekt, mis on 17 aastaga tekitanud olukorra, mida nüüd teised peavad aastaid "lürpima"...
1
10:29/ Kas jälle upitati / 31. mai 2019, 11:09
sotsid püünele. Kritseldatakse mingi vahtu löödud esseeke valmis ja orav-sotsid kaagutavad üksteise võidu terve päeva. Madaluse tipp, ärge minge ullikestega kaasa, tõmmaku omavahel sõimu lõpmatuseni, keda kotib.
31. mai 2019, 11:08
Eks 24/7 meedia solgitorudest voolav saast rahvuslaste pihta ikka mõjub ka! Ja enamasti ikka alluvad ajupesule naised ja vähem mõtlevad inimesed üldse.
v
Vana kommunist/ 31. mai 2019, 11:07
38, 38. Ma hakkasin siin mõtlema, et kui vanad need Ansipi lapsed võiksid ka juba olla..
e
elektritsaabtasuta.blogspot.com/ 31. mai 2019, 11:05
m
Mis parata,/ 31. mai 2019, 11:02
igas perekonnas pidavat olema oma must lammas. Loo autor paistab olevat üks neist.

a
A/ 31. mai 2019, 11:02
Üks blond lopsakas tibi võib lennata ühest erakonnast teise ,ausajatekari alati kannul - kui sellise ilmavaateta valija käest küsida ,et miks ta näo järgi valib ,tuleb vastus ,et ,et teda valimisprogrammid ei huvita ,sest neid niikuini ei täideta
s
See on tõsi, / 31. mai 2019, 11:01
et sugulasi ei saa valida, mina olen EKRE pooldaja, aga sel teemal juttu teha ei saa, siis on kohe riid majas. Mul nii hea meel, et Tarandi jäi välja riigikogust ja ka europarlamendist, kõik muu oli enam-vähem teada ja sellega peab leppima.
s
Serla/ 31. mai 2019, 11:01
Jep kui panna piirid kinni siis ei teki ka probleeme, praegu toimuv on eelsoojendus olukorrale rootsis.
o
Oli jah,/ 31. mai 2019, 11:00
aga EKRE näitas kohe pärast valimisi on õiget nägu.
h
Hah -haa ekrelasi/ 31. mai 2019, 11:33
Et ikka nõmedad kaabud peas ja tühjad ajud ei paistaks välja.
p
Palju paha/ 31. mai 2019, 11:40
Taas leiad end küsimast, mis Ratasel peas liikus kui nende ekre kisakõride ja viha õhutajatega liitus, isamaa on vait nagu hiireke oma urus. No mis valitsus se on ; üks vana ja teine noorem ekrelane ülbitsevad ja solvavad rahvast, teadmata mis on nende tegelik töö, Ratas vabandab vahelduva eduga ja isamaalased ka häbenevad nurgas, öeldes vaikselt” ega me nii ei tahtnud”.
1
10:37/ Tahaks teada/ 31. mai 2019, 10:59
..kaua Sina selle pesemata kommunismi roosa uduga ringi käid? Ikka teised, aga mitte Sina ise pole see ehtne mark.si.st???
P
?/ 31. mai 2019, 10:59
Pole mõtet solvuda. Alati tasub mõelda, miks nii öeldakse. Kõigel on põhjus.
s
Sest/ 31. mai 2019, 10:58
midagi mud sealt lugeda polnud:).
v
volli/ 31. mai 2019, 10:58
Andres sul pole midagi häbeneda.Oled 38a. ja elad koos isa,ema ja õega, õnnitlen nutikas valik.kommunaalkulud ja toit,tead ,kui palju tänapäeval maksavad.Naist sul ka ei ole ,jälle Bingo,pole kellelegi alimente maksta.tööl sa niikuinii ei käi,ega sa rumalei ole,et selle sandikopika eest rügada.Aga mis puutub EKRE,sse siis see loodigi just sinusuguste jaoks,sealt leiad palju omasugused.Ole uhke,et valisid ekre.Parteisse sa vist astuda ei saa,sest tõenäoliselt on sul kehtiv kriminaalkaristus,aga tea on tulnud EKRE AEG

j
Jüri/ 31. mai 2019, 10:57
Ei ole asi erakondades või maailmavaates viga on raha jumaluses ehk võitlus rikkurite ja vaeste vahel ,see on kõige täpsem definitsioon.
h
hukatust/ 31. mai 2019, 10:56
nad just toovad. ega idanabrile nad muidu nii meeldiks
õ
Õrnem pool!/ 31. mai 2019, 10:56
EKRE kallal võtmist annab juba võrrelda sellega,et kui on kari koeri koos ja sinna visata kont,kus hakkab siis järamine ning kisma peale!!!Huvitav kui paljudele Kaja K.e-mailile veel sõnumid saatis,et ref.valida,ei avanud seda sõnumit enne kui olid valimised läbi,sest mine tea oleks võib-olla automaatselt saanud valituks just tema!!!???Juhtivatel kohtadel olgu ikka mehed ja ausad loomulikult,mitte miljonite uinutajad!!!
i
imelik/ 31. mai 2019, 10:56
seleta ka millisest hukatusest, paistab, et sina ei oska mõelda
k
Kõrgestiharitud tuttav õpetajanna / 31. mai 2019, 10:55
oli ka kindel ,et EKRE-t valivad ainult hariduseta ja muidu väga halvad inimesed - ei hakanud teisele soksi tekitama , kuna tema eriharidusega mees valis ka salaja EKRE-t !
t
Tarkusetera/ 31. mai 2019, 10:55
Kui tahad rahu, pole vaja juttu teha poliitikast ega rahast, siis on riid majas, on palju paremaid teemasid, kus keegi ei solvu.
1
10:37 /Ka näe/ 31. mai 2019, 10:52
arutleja ja teised sotstrollid on alati ÕL teretulnud, öelgu kuitahes halvasti või rumalasti. Elagu EKP keskkomitee!
l
lihtne/ 31. mai 2019, 10:52
Meie vanema oli paadunud sots, kogu ta "tarkus" tuli ajalehtedest, kinkisime talle arvuti ja nädalaga hakkas ekret armastama.

v
vaike / 31. mai 2019, 10:52
Mis parata ,et osale rahvale ei meeldi EKRE , sest nad tahavad Eestit hukatusest päästa. Kas teie pea on tühi et ei oska mõelda ega kuulata targemaid .
a
Andrus/ 31. mai 2019, 10:51
olin ka vanasti sotside usku, nüüd on sotsid sõimusõna. Valisin EKRE, Pole võib.olla kõigega nõus, ei meeldi kõik näod aga Helmel on õigus, et tuleb rahva silmad avada.Ärge unustage, et oravatel oli 17 aega näidata kes nad on.
k
kahjuks / 31. mai 2019, 10:51
on ifosõjas kõik mõisted moonutatud.Ei ole euroopas ei paremäärmuslasi,kui ka vasakäärmuslasi.Jah,on vandalism,aga puuduvad sõjalised rühmitused,kes oma poliitilisi vastaseid hävitavad.See ei ole äärmuslus.Pommid ju ei plahvata.Ameerikas esineb äärmuslust küll,kuna see on maa,kus tapetakse presidente.
t
Täpselt/ 31. mai 2019, 10:49
Samuti tülis, sest valisin reformi, vend on ekre usku. Võimatu suhelda sellise inimesega, kes alati ajab jutu poliitikale ja tunneb vajadust peedistada teise inimese arvamust ja vaateid.
k
killuke/ 31. mai 2019, 10:48
Sellisest naisest lahtisaamine tuleb ainult kasuks.
k
Kulutuli/ 31. mai 2019, 10:48
Avagu parem ise oma silmad.
n
nojahh/ 31. mai 2019, 10:46
Eestlased ei salli ekret ju.. Mõnel ajab see lihtsalt harja nii punaseks. Hoia rahulikult oma teada
k
killuke/ 31. mai 2019, 10:45
Siin lihtne retsept,suhtle nendega võimalikult vähe ,sest sõpru saab valida, sugulasi paraku mitte.

1
10;28/ 31. mai 2019, 10:45
Kelle käsul sina seda kirjutad?Kindlasti mitte oma peakoluga.Meil jällegi Ekre ausees,sest on otse ütleja.No aga me kõik näeme ja kuuleme,millega Kaja ,Raimond,Ligi,Toom ja president tegelevad ja kui see pole riigi lõhestamine,mis see siis on.Jah,soovin oma riigis elada elamisväärset elu aga raha ei ole kõige tähtsam vaid rahu on tähtsam.
i
inimesed võiks tõesti/ 31. mai 2019, 10:44
uudiseid nii Inglismaalt kui USAst otse hankida, fb tood need sulle tasku. Võrdle uudiseid ja saad teada, kui palju on meie valemeedia maailmapilt kallutatud, nad esindavad ainult vasakmeedia uudiseid.
m
Marite/ 31. mai 2019, 10:44
Tundub nii mullegi,et seda püütakse tehe päris sihipäraselt! Inetuid sõnu ja tegusid ei saa panna üksnes lastetoa arvele!
k
ka sugulane/ 31. mai 2019, 10:43
Ära üldse muretse, siinkohal ei saa sina küll olla aa ja bee, et määrata,kes mida ja keda valib. Minu sugulased ei läinud riidu , vaid naerma, nii erinevalt nad kõik valisid, EKRE-t , Isamaad, rohelisi ja mida imestada Keskerakonda. Kaks hääletas erakonda, mida üks daam juhib aga nad ei valinud daami vaid hr Paeti pärast.Viimasel valimisel aga Kaljurand , Toom, noormees EkREst, üks valis ka üksikkandidaati. Pole kunagi meist kellegi midagi seletada saanud, sest iniemsed on erinevad ja olge sõbralikud.
1
10;29/ 31. mai 2019, 10:41
Kas ootad üle vahemere tulijaid nii väga?
a
Andres (38)/ 31. mai 2019, 10:39
Mina valisin Sotse. Kõik minu suguvõsas valisid aga Ekret. Ajaleht on minu sõnadega manipuleerinud
v
vaeseke, sotside poolt siis tuleb ainult kaasa tunda/ 31. mai 2019, 10:38
need šampanjasotsid on nii äraspidise mõtlemisega, et kurb kohe. ja eesti mattuks juba mig,rantide alla nii nagu rootsi kui sotsid oleks ainuvõimul
i
Irw/ 31. mai 2019, 10:38

a
Arutlen/ 31. mai 2019, 10:37
Võibolla on probleem ikka sinus. Meenub anektoot soldatist, kes arvas, et ainult tema üksi astub rivis õiget jalga.
E
:D/ 31. mai 2019, 10:36
Ei saa öelda et ekre oleks süüdi. Lihtsalt kahejalgsed on õnnetud ja rumalad ega lepi demokraatiaga. Niipalju kui on pee auke on ka arvamusi-nii et veendumuste pärast ei tasu madistada. See on kui värvitooni üle vaidlemine-ajaraisk. Iga inimese silm tõlgendab värve omamoodi
s
siin räägib jälle üks/ 31. mai 2019, 10:36
vasakmeedia valedest mõjutatud vaeseke, kes Trumpi ega Farage ei salli aga harju ära, ei pääse eesti euroopast tulevast parempöördest.
k
31. mai 2019, 10:36
Kole kui perekonnas oma vaateid nii peale surutakse.Kas poliitilised vaated on tähtsamad kui perekond.Ajakirjandus õhutab ja varsti on eestlased jälle kahel pool rindejoont.Meil on peres erinevad vaated ja me aktsepteerime neid.Lõplikku tõde ei ole.
m
minul seis halvem/ 31. mai 2019, 10:36
naine andis eile lahutuse sisse kui kuulis et valisin EKRET
n
njah/ 31. mai 2019, 10:33
On sõpradega juttu olnud, aga sotside ja reffide valijad on nagu pimedusega löödud. Kuigi igasugused pommiuudiseid ja kõride lõikamiste uudiseid tuleb igalt poolt mujalt Euroopast iga päev, aga liberaalide valijad otsustavad jaanalinnu kombel pea lihtsalt liiva alla peita. Ilmselt peab kuskil Tallinna südalinnas ka mõni pomm plahvatama, et inimestele kohale jõuab, et probleem on tõsine. Nii lähedal kui Soomes on juba terroriteod toimunud, aga ju see käib siis "euroopalike väärtuste juurde" ja "me peame solidaarsed olema".
k
Kimono/ 31. mai 2019, 10:33
Kas seal Sinu peres ( kui sul see üldse on muidugi ) keegi oma peaga ka tohib mõelda või on kõik nii nagu suur juht ütleb?
a
Andres (38)/ 31. mai 2019, 10:32
Ma kirjutasin lehele, et enne valimisi olin kahe vahel- kas sotsid või Reformid. Valik langes lõpuks sotsidele. Leht on KÕIK MU JUTU pahupidi pööranud.
h
Huvitav, miks sa lehele kirjutad/ 31. mai 2019, 11:30
Ja miks peaks sinu valik lehte huvitama ja miks ta lihtsalt niisama sinu kirjutatut muutos. Ei usu !

e
Ei muud/ 31. mai 2019, 10:31
ekre ei ole rahvuslus. Ekre on ühe poliitperekonna äriprojekt, et rahvusluse ratsu seljas ratsutades ja sinimustvalget lehvitades endale võim ja rahavood kindlustada.
h
He/ 31. mai 2019, 10:31
Tegelikult on see iga inimese vaba valik keda valida.Kui selline olukord siis pigem mitte sellel teemal rääkida ja vali ikka keda sa ise soovid .Tean ,et poliitika on must igas erakonnas,tuleb valida halvimast parima mida sina ise tunned.Igal ühel on oma teekond siin elus käia ja kes ütleb mis või kes on õige.Edu sulle ,tubli oled ,et sul iseenda vaade poliitikale.
b
bolševik/ 31. mai 2019, 10:30
Kes ei mõtle nagu mina on minu vastu.
t
tjah/ 31. mai 2019, 10:29
paraku on nii, et sallimatust ei saa sallida. parem mitte parteid valida, kes nats nats ja muu taolisega vaimukusega hiilgab. et pere lõhki, on muidugi kahju. aga ekre ongi süsteemselt rahva lõhestamise tegelenud. need on nüüd viljad
e
EKREIKE on hukatus riigile./ 31. mai 2019, 10:29
Eks Andrese taolised rumalad inimesed on nuhtluseks nii oma suguvõsale, kui Eesti riigile.
t
tigekala/ 31. mai 2019, 10:28
meil on peres sama lugu. karjumist ja sõnavahetusi on olnud palju, sest ekrepooldaja on täiesti pimeuskne. lahendus on, et me lihtsalt ei räägi poliitikast. täielik tabuteema. tema peab mind ullikeseks, et ma sotside poolt olen, mina pean teda ullikeseks, et tema helmetele takka kiidab. perekonnast ma lahti ju ometi ei ütle, aga teatud teemadel tuleb vaikida või siis valida hoolega sõnu. juba see üksi, et oma kallite inimestega minnakse nugade peale, näitab, et ekre ei ole normaalne partei. sallivusega pole siin mingit pistmist - kurje inimesi ja kurje kavatsusi ei tohi sallida mitte kunagi.
a
AJ/ 31. mai 2019, 10:27
Punane mõtteviis on meie kaasteelistele niivõrd sisse juurdunud, õigemini kasvanud, et rahvuslik mõttelaad on kadunud. Avalikult on lubatud eestvedav kõrgetasemeline riigi sabotaaž ja kukutamisele veenmine (tänases PM kunagise poliitruki Andres Ansipi lubadus valitsus kukutada). Kui vastata avalikult sellistele kutsungitele, oled ekrelane ja kurat teab kes-mis. Rahvusliku mõtlemisega inimeste, ei ole praegu kerge. Mõttelaadi muutmine on alati raske ja isegi ohtlik. Sama toimub ju ka ELs.
ä
31. mai 2019, 10:24
Ära ütle, keda sa tegelikult valisid, see pole kellegi teise asi.

m
31. mai 2019, 10:23
mina ja mu pere toetame kõik ekret.ei meie suguvõsas liberaste ja kommuniste ole.aga antud loo autor käratagu oma sallijatest omastele peale ja lõpetagu edaspidine jutt antud teemal kategooriliselt ära!
v
31. mai 2019, 10:23
r
rein/ 31. mai 2019, 10:21
tolerantsus meie moodi. aga pole mõtet põdeda sellepärast.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee