Poliitika

Kaja Kallas: olen kaks kuud üritanud kohtuda Jüri Ratasega, aga ta ei leia aega

Viljar Voog/ERR, 26. mai 2019, 23:30

208 KOMMENTAARI

v
valija/ 30. mai 2019, 20:16
miks kallas soovib kohtuda inimesega,keda ta igal võimalikul kohal laimab,süüdistab,sildistab-selline esinemine on labane,taktitu-mis inimene see kallas küll on?
t
treff/ 28. mai 2019, 09:45
Miks peaks ratas tahtma kohtuda mingi saaraga,kel pole pennigi raha?!
m
27. mai 2019, 20:03
miks peaks ratas kohtuma inimesega,kes ta kogu aeg s1taga üle valab?keegi ei kohtuks,ja eesti peaminister veel kõige vähem.
k
Kalle/ 27. mai 2019, 19:25
Kajake oota, olen 30 aastat kesikute toetajana oodanud kohtumist, ei saanud Savika jutule, Jüri juurde ammugi, tal rattad all
a
Aare Vaim Tomson/ 27. mai 2019, 19:14
No tõesti, milleks Kaja peale aega raisata? Möödunud aastad on tõestanud tema mittesobivust poliitikasse. Ja see, kuidas Kallased praegu tõmblevad, ütleb nii mõndagi nende musta südametunnistuse kohta! Vana vuntsi kätel lasub lausa inimverd.
s
seeb/ 27. mai 2019, 18:44
Vanainimene leidis kajale oma salmikust sellised õpetlikud read: "Maalitud lilledes lõhna ei ole, sunnitud sõprus on südamel KOLE"...

k
Kajake ah mis sest rattas/ 27. mai 2019, 18:02
tule parem minu juurde hullama
h
27. mai 2019, 17:35
https://www.ohtuleht.ee/964629/ajuekspert-da-vincil-oli-ilmselt-aktiivsus-ja-tahelepanuhaire
t
Tiiu/ 27. mai 2019, 14:59
Keegi kes siin vihaseid kommentaare kirjutab võiks ise minna koristajaks, kui ta ei tea kes on haritum ja valdab võõrkeeli, see on kindlalt Kaja, Jüri keeleoskus on viletsam kui tänapäeva keskkooli lõpetajal! Tehke omale asjad selgeks, muidu naeruvääristate ju iseennast!!!
m
27. mai 2019, 15:11
mis loeb siin keeleoskus ja haritus ei paista Kaja käitumises kuidagi välja.Õelutseb ja ülbitseb, nüüd nutt ja hala, et keegi ei taha temaga kohtuda. Miks peakski, kes ta siis on ja kes on andnud talle volitused seda teha.
k
kartul suus/ 27. mai 2019, 17:22
Ha-ha! Oleme neid super keeleoskusega pürgureid juba omajagu näinud. Ja mille poolest Kaja Jürist haritum on? Kas tal on 3 kõrgharidust? Ei ole ju. Pole Kaja esinemist näinud, kuid võime kindlad olla, et tema võõrkeelne kõne oleks piinlik kuulata.
n
ninnunännu/ 27. mai 2019, 17:27
Üks Kaja Kallase kõne on Youtubes üleval. No nii õudne see pole kui Orissaare seenelise puterdamine, selline keskmine ida-euroopa tibi tase. Kuulajate arvamuse võttis kokku: "This was the most boring talk on mind valley "
e
27. mai 2019, 17:39
Edukad kolhoosiesimehed oli lõpetanud 4 klassi
a
Anne/ 27. mai 2019, 18:09
Keeleoskus on muidugi vajalik,aga peaministri kohale saamiseks on vajalik arvutusoskus ja mõtlemisoskus. Need oskused tal ilmselt puuduvad. Miks Kaja ei taha siiani tunnistada,et ta ei tulnud toime valitsuse kokkupanekuga? Ühe käe sõrmedest jääb üle,et kokku arvestada võimalused,mis tal olid valitsuskoalitsioonide moodustamiseks.
n
naaber/ 28. mai 2019, 09:11
See nn.Tiiu on vist kaja ise kirjutatud loba.Häbi sul olgu! Jüri räägib väga ilusat inglise keelt.Jüril on ajud õiges kohas.Sul on nad küll tolmutera suurused sellist mula kirjutades.kaja hakaku juba viiendat meest otsima kui nii edasi läheb.
j
Juku/ 27. mai 2019, 14:48
Lahendus on olemas: astu Keskerakonna liikmeks
m
Mari/ 27. mai 2019, 14:45
Jüri on aus abielumees, ära kutsu teda külmikuid valvama. Kus see president oli kui presidendiprouaga kohtuti?
t
Taat/ 27. mai 2019, 14:40
Kaja,Jüri ei taha Sinuga semmida,leia endale keegi muu!
u
Udo/ 27. mai 2019, 14:40
Eile kirjutasin siia,et mulle väga meeldib Kaja käitumine ja täna uma kirja ei leia.kas õhtuleht jätab ainult need viha pritsivad kommentarid alles we?
m
27. mai 2019, 14:31
Mine Stenbocki majja koristajaks, siis saad Jüriga rääkida (Jüri suhtleb töötajatega)
k
klassivend/ 28. mai 2019, 09:15
Oi kui õige soovitus.Siis saab papake ka vanas eas sinust puhata.Kaua ta ikka hirmu all elab,kössitagu parem kodus vaikselt Tütar peab kunagi ikka täiskasvanuks ka saama.

m
Mikk/ 27. mai 2019, 14:21
Kaja, ütle ausalt, mida sa Jürist tahad? Ära unista, ise veel vandeadvokatt.
k
Kosilane/ 27. mai 2019, 14:16
Mnjah, ega neist Brüsselis olnud naistest ikka enam head pruuti ei saa...
l
27. mai 2019, 14:13
Lase Jürist teha vahakuju, siis saad temaga alati rääkida
k
27. mai 2019, 14:13
Kui ta vait on, siis on ta sinuga nõus
v
V/ 27. mai 2019, 14:10
Kaja, jäta abielumehed rahule! Häbi peaks olema niimoodi järgi joosta!
p
Pensionäär/ 27. mai 2019, 13:52
Kaja , Ratas ei taha sinuga kohtuda,kuna tal on oma perekond ja neli last.Ära ole pealetükkiv!
a
aeg/ 27. mai 2019, 13:45
ühiskonna lõhestaja vaadaku peeglisse
s
Siiri/ 27. mai 2019, 13:41
Milleks veel komejanti mängida, olete koguaeg mõnitanud ekret, keskerakonda ,teid ei usu eestimaalased,17 aastat elasite 5 rikkama riigi hulgas, aga rahvas elas 5 vaesema riigi hulgas ja nüüd hakkab riiki juhtima normaalsed inimesed kes tahavad ,et vaene rahvas saaks samuti rikkamaks, siis pole teil enam riigi siseasjadesse vaja sekkuda, mõelge oma tegude ja sõnade peale Parim valitsus on praegune valitsus
n
Nips/ 27. mai 2019, 14:36
Mida, Siiri; soiud! Mine tööle, siis saad kah normaalselt elada. Aga praegune valitsus pole veel millegagi hakkama saanud, ainult lobiseb ja sõimleb.
n
Nipsule/ 27. mai 2019, 20:07
Pole mina küll kuulnud, et Ratas oleks teisi erakondi või siis kedagi isiklikult solvanud, mõnitanud või laimanud, küll aga saan iga päev raadiost kuulda, telekast näha ja lehest lugeda, kuidas reformierakond täies koosseisus värskelt ametisseastunud valitsusel seljas sõidab ja kuidas püüab rahvast selle valitsusega hirmutada. Kui sa seda ei näe ega kuule, siis on sul ehk aeg vastava eriala arste külastada.
e
ehh/ 27. mai 2019, 13:33
nüüd on võimalus jälle presidendile kituma minna.
1
13;33/ 27. mai 2019, 15:00
See juba kolmikkohtumisel tehtud ju.
m
Mati/ 28. mai 2019, 09:17
Mis kohvik järgmisena plaanis on.Või hoopis kuskil linnast väljas,Mine ja lobise.Abi sealt saada ei ole.kersti vaajab ehk ise abi.

p
27. mai 2019, 13:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
27. mai 2019, 13:34
Kui ta vaikib, siis on ta sinuga nõus
s
SIIM/ 27. mai 2019, 13:25
Ratas ei taha sinuga rääkida kuna sa oled kogu aeg valetanud ja laimanud teda
m
miks/ 27. mai 2019, 13:25
Kaja hakka ennekõike ausalt rääkima siis ehk keegi kuulab sind,kuid seni kuni ainult õhutad ja lõhestad ning mõnitad ei võta sind keegi tõsiselt.Ise ju välistasid ja nüüd kiun lahti.No ei saa sina seda Ratase toolile istuma-no ei saa.
k
kuulake vikerraadiot/ 27. mai 2019, 13:21
Kajake jälle sokib!Kõik inimesed,kes hääletamas käisid ,käisid protestiks praeguse valitsuse vastu?No,mida inimene räägib?
k
Kaja..../ 27. mai 2019, 19:34
...on täielik psühhopaat.
r
riina/ 27. mai 2019, 13:15
Millest peakski Ratas Kajaga rääkima,kui Kaja teda terve talv laimas ja sõimas ??
k
Kusma/ 27. mai 2019, 13:12
Kaja peaks teadma ja kui veel ei tea siis küsigu Siimult, et aeg on raha ning ka läbi Jüri suu kostub ikka ja jälle, et money talking

s
See../ 27. mai 2019, 13:08
...prouake on ,pehmelt öeldes,päris imelik. Reform peaks tõesti uue juhi valima.Olin ka kunagi,Siimu ajal,reformi valija,aga Rõivas peletas eemale.Praegune daam näitab end väga hüsteerilisest küljest.Mis peaminister seesugusest saaks?! Väga meie presidendilaadse toote sarnane. Ta ei oska isegi viisakas olla.
l
27. mai 2019, 13:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
27. mai 2019, 14:06
Päris kahju teisest, aga mis teha, Jüril omal naine kodus.
k
küsimus/ 27. mai 2019, 13:00
Kas tekkis vastupandamatu ihalik soov jällegi mõnitada Ratast?
j
juss/ 27. mai 2019, 12:57
mine kraabi ukse taga,võib olla võtab jutule.
J
:)/ 27. mai 2019, 12:56
n
Nips/ 27. mai 2019, 14:37
Labane ja lihtsakoeline "nali".
t
to Nips/ 27. mai 2019, 21:23
Ei ole nali, Jüri ongi abielus...
s
Sass/ 27. mai 2019, 12:38
Ta on ju igati halvustanud Ratast ja seda juba enne riigikogu valimisi. Olnuks tema asemel keegi teine reformierakonna juht siis olnuks meil momendil kesk-reffi valitsus aga Kallase lapsik ja üleolev käitumine on toonud sellised j6ud valitsusse nagu nad hetkel on.

m
Maestro/ 27. mai 2019, 12:30
Aga president ikka leiab aega, et arutada kuidas "valega valitud" minema peksta!
n
Nujahh/ 27. mai 2019, 21:25
Meil siin vabadus unistada, palju aga jõuad, keegi ei keela.
k
KoKo/ 27. mai 2019, 12:15
Aeg minna taas kaeblema välismaale . Mina olen ju kyla parim pruut ja minu kyla poisid ei tahagi mulle kosja tulla ! Minul ,ikka ainult minul on köige uhkem veimevakk ja köikse varakam isa . ---Kohe jooksen möisahärrale kaebama ! Mis see siis olgu ?
m
27. mai 2019, 12:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
Pakun/ 27. mai 2019, 12:23
Seda tuleb ikka Ratase käest küsida ja Siseministri käest, miks pole kuriteo kohta algatatud juurdlust. Võim on ju Reformierakonna suurima vastase Keskerakonna käes, Siseministeerium ja uurimisorganid Keskerakonna ja Ekre käes. Milles probleem, et siin halada?
i
inimene/ 27. mai 2019, 12:08
Mis on ka loomulik, Peaminister töötab ja tal polegi aega. See pole muidugi tavalise vana inimese asi öelda, aga kas Reformi inimesed ei tahaks enda etteotsa vaadata mõnd vanemat inimest.
e
Ette teada/ 27. mai 2019, 12:03
Kui oravad korralikku meest etteotsa ei leia, siis on nad varsti pildilt läind. Pudedaks muutumine algas Rõivase ülesupitamisega ja suundumisega majandusküsimustelt nn "väärtuste" tagaajamisele. Kaja Kallas on lihtsalt "harju keskmine". Suur häältesaak valimistel? Lihtsalt ehk mõnede meelest ilus inimene ja muidu lahe ja naine.
n
Nips/ 27. mai 2019, 14:40
See arvamus on arukas ja tasakaalukas. Tõesti oleksid nad võinud valida vähemalt Ligi endale juhiks - selline lõbusa huumoriga mees. Ikkagi Mees suure algustähega!
j
27. mai 2019, 11:51
Jüri ei saa Kajaga kohtuda, sest see kahjustaks Eesti mainet välismaal
e
eesti rahva arvamus/ 27. mai 2019, 11:43
Kallis Kaja, kui Sa kaks kuud lahmid meedia kaudu et kõik on jama ja Sina oled pärl, siis iga teine normaalne inimene ei taha Sinuga kokku saada. Pole ju midabi arutada, kui Kaja poolt tehtud laimukamnpaania on ju hüpoteeriline ja väga madalalaubaline. Kui kogu retoorika muutub ja on näha, et ollakse ka läbirääkimise laua taga ratsionaalse mõistusega inimesed, vat siis Kaja võetakse ka Sind jutule.
m
Mandoliin/ 27. mai 2019, 14:09
Mingi aeg tagasi ütles Riisalu, et Kajal on kõik eeldused olemas poliitikuks saada, aga alles 20. aasta pärast. Olen Riisaluga nõus!

v
27. mai 2019, 11:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
jep/ 27. mai 2019, 12:24
KaKa on ju teada KaabuKandja Siseminister tõesti ei sobi oma toolile
o
27. mai 2019, 11:36
Oot, millest siis presidendiga räägiti? Vastuseks, ühtekomateist, nii ongi?
r
Raja/ 27. mai 2019, 15:48
KaKa on võib-olla presidendi südamesõbranna, arutati meeste asju, vanem mees, nimega Siim, andis nõu ühe või teise mehe suhtes.
o
otrera/ 27. mai 2019, 11:27
jüri ei julge toolilt tõusta, äkki keegi istub asemele.
k
Kulunud/ 27. mai 2019, 11:22
n
nora/ 27. mai 2019, 11:17
Kaja, Jüril on aega küll, aga EKRE ei luba.

e
ehh/ 27. mai 2019, 10:41
t
27. mai 2019, 11:16
n
Nii on/ 27. mai 2019, 10:37
Ratasel pole aega, ta ehitab tasakaalusildasid, et luua sidus Eesti.
v
valija/ 27. mai 2019, 11:01
Ehitab pontoon silda, ainuke et pooled pontoonid on juba vett täis ja sild hakkab pikkamööda ära uppuma.
l
27. mai 2019, 10:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Kõik pilkavad/ 27. mai 2019, 11:08
ekre väliskaubanduse ja IT ministrit, kes ei taha välismaale minna ja keeli ei mõista, ehk oskab vaid mõne meili saata :).
t
tore uudis/ 27. mai 2019, 10:31
ei taha uskuda,et soov peaministriga kohtuda üldse on! kõige tähtsam,et saite presidendiprouaga kohtuda! Kus nüüd ajakirjanikest uurijad on,et rahvast sellest ei informeerita!
v
valija/ 27. mai 2019, 11:03
No siis on ju 50/50, kui kumbki ei leia võimalust.
a
Arvamus/ 27. mai 2019, 10:10
Reformierakond vajab uut liidrit. K. Kallas võiks väga hästi sobida ametnikuks, aga tal pole visiooni Eesti tulevikust, liiga emotsionaalne. Ta oleks pidanud valitsuse moodustamise ettepaneku tegema EKRE'le ja Isamaale. Need parempoolsemad erakonnad. Klassikaline parem-vasak külg peaks selge olema.
h
Heh/ 27. mai 2019, 09:57
Peaminister ei ole kohustatud temaga vestlema ja mis see annakski? Ajaraisk.
h
hehhhhhh/ 27. mai 2019, 10:25
s
Semjonov/ 27. mai 2019, 10:35
Tüüpiline mõtlemine - kui kohustust pole, siis ei tee ka. Nii riiki juhtida ei saa. Sinu pisike mõistus (nagu paljude teiste mõistus siin) sellest aru ei saa. Ei hakka ka selgitama, sest aru sellest nagunii ei saa. Ratas jookseb praegu vastutuse eest. Pole teda üldse enam pildil näha. Lihtsalt ei ole julgust avalikkuse ette tulla ja rääkida oma plaanidest. ootab suve, et paar kuud veel vaikselt ära veeretada. Aruandmisest aga pääsu pole - sügisel tuleb seda teha nagunii.
k
kroon/ 27. mai 2019, 10:46
....artiklist: kui ma täiesti KRISTALSELT AUS OLEN, siis... Huvitav, väga huvitav oleks teada, et mida Kaja Kallas lihtsalt AUSANA räägiks - mõtleks ,... või sellise sõnal nagu lihtsalt "AUS" on tema jaoks mingi teise tähendusega, või sõna "AUS" on tema jaoks täiesti tundmatu - võõras ? Ehk keegi targem inimene oskab ühele rumalale selgitada, et mis erinevus on "aususel" ja "kristalselt aususel". See huvitav küsimus Kaja Kallasele, see on isegi väga huvitav küsimus,... see selleks.
v
valija/ 27. mai 2019, 11:06
Tal aega pole, peitupugemine viib suurema osa ajast.
p
Peaministril/ 27. mai 2019, 11:10
pole aega, sest peab vabandama ekre jamasid ja tööd tegema saamatute ekre ministrite eest :).
k
27. mai 2019, 09:54
Kaja Kallas on ju oma arvamuse Jüri Ratase kohta selgelt välja öelnud, et Jüril pole mitte millekski kompetentsi. Miks ta peaks siis nii kompetentse inimesega kohtuma minema?
ä
27. mai 2019, 14:12
Äkki Kajakene tahab vabandama minna....

a
27. mai 2019, 09:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
valija/ 27. mai 2019, 11:08
Äsjased valimised näitasid et verd nõrutab pukis olev koalitsioon.
k
Käed eemale/ 27. mai 2019, 11:11
Putini lepingupartnerist!
i
irw/ 27. mai 2019, 09:29
mitte ivagi ei saa aru, miks peab ratas mingi kallasega kohtuma - rääkima. ussitajad ja sudijad ... istuge oma puu taga ja ärge välja tulge. Riigi ja rahvusluse mahamüüjad .... Rõivasele antud häältearv iseloomustab kõigi teie tulevikku ....
a
Aga Mardile/ 27. mai 2019, 11:12
m
27. mai 2019, 09:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
o
oi mutionu/ 27. mai 2019, 10:26
küll oled sina ikka vaimukas, mida sööd?
v
valija/ 27. mai 2019, 11:09
Mutionu on kade, sest talle see kleit selga ei lähe ilmselt.
j
Juku/ 27. mai 2019, 09:24
Kui tahad peaministriga kohtuda, siis kasuta seda aega kui Jüri on G20 tippkohtumisel. Siis leiab peaminister Mart sinu jaoks ikka aja.
k
27. mai 2019, 09:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
noh/ 27. mai 2019, 09:27
Kaja tegi ikka päris pikka aega päris tööd - ta oli vandeadvokaat. Ma tean ühte teist poliitikut ka, kellel on papake. Papa - misasi see rahandus on?
a
Ants Tutt/ 27. mai 2019, 08:58
Tubli Jüri Ratas, Siimu tütre peale pole mõtet raisata sekunditki.
v
valija/ 27. mai 2019, 11:10
Õige, kõik sekundid tuleb peidus ära olla.
r
RP/ 27. mai 2019, 08:58
Ei no tore on. Alustuseks kuulutab sõja siis keerutab tolmu üles ja siis tahab kohtuda. Ah soo punased jooned said ka maha ju pandud. Mis inimene see on?
v
valija/ 27. mai 2019, 11:11
v
valve/ 27. mai 2019, 08:39
ja miks peakski sellisele oma aega raiskama
v
valija/ 27. mai 2019, 11:12

k
Kaja/ 27. mai 2019, 08:37
Istu akna all ja tee näputööd.
k
Kaits/ 27. mai 2019, 08:07
i
27. mai 2019, 08:32
I d i k a s oled või? Mine ise esmaspäeva hommikul kell 8 magama ja trollid on ainult muinasjuttudes.
v
valija/ 27. mai 2019, 11:15
Vaadates trollide tekste, kuis nad ka nimesid ei vaheta, on enamus kommentaaridel üks ja sama lauseehitus ja ühesugune sõnum, tundub et keegi lihtsalt kasutab copy-paste funktsiooni, aga eks neile selle eest ehk makstakse väärilist tasu, töö nagu iga teinegi.
s
Sest/ 27. mai 2019, 07:39
Ratas valib kellega kohtuda.
j
jah/ 27. mai 2019, 10:54
ta valis kaabudega õõnespead
v
valija/ 27. mai 2019, 11:16
Nagu pipar neiu, kellega sobib, kellega mitte.
t
27. mai 2019, 14:14
Tal praegu selline miss jutul, et sinul Kaja pole lootustki!

j
27. mai 2019, 07:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
valija/ 27. mai 2019, 11:17
Õnnestus kantida, kuna oli soetatud nn. kantimismasin, no selline mis näiteks plekki painutab.
m
madis/ 27. mai 2019, 07:29
kajake, vaata ennast kõigepealt, mine brüsselisse
m
madisele/ 27. mai 2019, 10:28
aga sa Madis, ennast oled vaadanud ?
t
To: Ta on riigikogu liige/ 27. mai 2019, 07:26
Mis ajast on Kallas Ratase fraktsioonis? Mis haritus? Joomajoo....
o
Oh Jah/ 27. mai 2019, 07:17
Mõnitasid enne valimis, et ratasele ministrikohta ei leidu, mõnitasid peale valimisi, et peaministri kohta ei saa anda, no kas Jüri kordagi küsis peministri kohta, ainuke ida Jüri küsis, olin see , et kogu lisaraha, mida on selgunud, et ei olegi, ei läheks ainult üle 2000€ teenijatele tulumaksuvabastuseks ja seda sa ju ei võtnud kõne allagi.
r
rattal omal naine olemas/ 27. mai 2019, 06:39

t
Tiit/ 27. mai 2019, 06:27
Kajale teadmiseks, et Ratasel on omal naine ja lapsed ja mingid vorgutamiskunstid läbi ei lähe.
n
näed sa tiit/ 27. mai 2019, 06:43
kuigi me 11 ei tunne mötleme me piaaegu ühtemoodi
k
27. mai 2019, 06:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
No/ 27. mai 2019, 06:19
Mina ka ei tea ühtegi Kaja Kalleast.
t
ta on riigikogu liige/ 27. mai 2019, 06:35
ja selleks peab aega olema, et oma fraktsiooni liikmetega kohtuda. tundub, et sinu harituse tase on alla igasuguse piiri.
m
minu 80 a sõbra lause/ 27. mai 2019, 10:36
"Varga tütart kutsutakse eesti keeles vargaplikaks". MOTT
m
mine/ 27. mai 2019, 05:41
n
27. mai 2019, 05:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
5
5.25/ 27. mai 2019, 07:22
Kas sul häbi ei ole nii labane olla?
t
to 5.25/ 27. mai 2019, 21:37
Kui selle eest raha saab, miks mitte?
r
Ristiema/ 27. mai 2019, 03:28
Kajakene, Jüri käib iga päev tööl, ta on abielus ja nelja lapse isa. Kust ta sinu jaoks aja peaks võtma? Sina oled juba mitu korda abielus olnud, aga kõik mehed ei ole sellised, kes vahiksid võõraid naisi ja eriti veel teiste meeste naisi. Sa küsi oma mehe käest, kuidas ta end tunneb. Jätad Jüri vahtimise juures oma mehe hooletusse, võivad teised naised su mehekese üles korjata. Ja veel, ega see ikka ilus ei ole võõra mehe käest tema tundeid ja hingeelu uurida.
n
No/ 27. mai 2019, 06:23
Aitäh õpetuse eest. Loodame,et sa ise ka õpid sellest.
i
27. mai 2019, 02:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to Udo/ 27. mai 2019, 02:43
Palgaline, muretseb ta jee.
v
vähk/ 27. mai 2019, 07:13
Tubli moderaator!Nii vara hommikul juba üleval ja tõtt solkimas

u
27. mai 2019, 01:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
ü
27. mai 2019, 05:42
Ütlema pidi seda, mida isa käskis, ise ei tule selle peale?
r
27. mai 2019, 01:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
valija/ 27. mai 2019, 02:12
Kommija näikse olema väga emotsionaalne, ehk psühholoog aigaks ?
k
27. mai 2019, 01:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
valija/ 27. mai 2019, 02:21
k
Kaja Kallasekesele / 27. mai 2019, 01:15
Kui Jüri ei soovi sinuga kohtuda,on see Reformi enda tegudest- sinust on saanud nüüd uus ajakirjanik?politoloog- püüad selgitada teisele omapoolseid vigu?,või mida sa soovid targutada? Lüpsiku mõjust piimaannile? Viimasest ei sõltu enam ammu väljalüps ja Keskerakond ei soovi teie lüpsimeetodeid jäkata, vaid koos EKRE ga leida lahendused. Eks teid heidutab piiriehituse suure raha kaotamine:)
v
valija/ 27. mai 2019, 02:14
Jah, nüüd on piima-anni nõu keskpundi käes ja lüpsmine täies hoos juba viimased 3 aastat.
e
eriti mehelik/ 27. mai 2019, 02:17
istun ja jonnin, sest Kaja ütles kunagi, et tulumaksusüsteem tuleb tagasi keerata. Mis sellest, et Mart ütles veel inetumaid asju. Kaja on ju ohtlik, sest tahab minu - MINU - tooli. Jonnin seepärast. Ei kohtu temaga. Eriti kole, et Kajal oli õigus ja ta sai minust rohkem hääli ka... Aga mina olen ju peaminister. MINAAAA. Ahjaa - palun vabandust, et Mart&poeg täna raadios seadust rikkusid.
n
No/ 27. mai 2019, 06:29
Milliseid lahendusi siis kesk leida soovib ja veel koos EKREga. Tule taevas appi.
t
to eriti mehelik/ 27. mai 2019, 10:57
t
Tiina/ 27. mai 2019, 01:10
Isa ja tütar Kallased on üks ääretult ebameeldiv kooslus, neist peaks eemle hoidma
v
valija/ 27. mai 2019, 02:15
Enamus andis nende erakonnale just hääle, vähemusel on on ikka kombeks häbeneda.
v
27. mai 2019, 05:44
Valimas käis kokku 37%. Kus sa seda enamust näed? Enamusel on teist kõigist siiber ja tahaks inimliku elu elada, aga teiesugused pe.seussid ei võimalda oma "demokraatiaga".
r
Ronja/ 27. mai 2019, 07:31
Uskumatu,kui kaua veel Kallased nutavad ministritooli kaotuse pärast?
j
Julkjüri/ 27. mai 2019, 14:18
Mulle Siim enne sümpatiseeris (mind ei koti see 10 milli, mina poleks nagunii sealt sentigi saaanud), aga niikui Kaja pildile ilmus, hakkas Siim ka vastu.
l
Lihtne ju/ 27. mai 2019, 00:41
Jüri loeb Kaja juttu ajalehtedest ja ei soovi temaga kohtuda
v
valija/ 27. mai 2019, 02:16
Kui oskab lugeda muidugi, näikse et valijate hääli ei oska lugeda.
n
noo?/ 27. mai 2019, 02:18
Peavoolumeedia ju valetab ja moonutab öeldut.
v
27. mai 2019, 00:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
valija / 27. mai 2019, 02:17
Ja seda ütleb eesti vaenlane.
t
to valija 02. 17/ 27. mai 2019, 02:46
Palgaline, sina kui eestlaste vaenlane võiksid vait olla.

o
27. mai 2019, 00:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
valija/ 27. mai 2019, 02:18
Tuleb rohkem redbulli juua ja tulemus tuleb. Sama ajuvaba komm nagu eelnevgi.
k
27. mai 2019, 00:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
valija/ 27. mai 2019, 02:19
Ja kommija hiilgab taktitundega ?
t
to valija/ 27. mai 2019, 02:47
Palgaline, enamusel meist on taktitunnet tuhat korda rohkem kui Kallastel.
n
No/ 27. mai 2019, 06:36
Kaja Kallas on kõige taktitundelisem olnud. Võrreldes EKRE omadega,siis veel eriti. Nii, et mõtled ikka ,millest kirjutad.
k
27. mai 2019, 00:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
valija/ 27. mai 2019, 01:42
Rahvas valis reffe, ekre sai viimase koha, kuidas siis rahvas ei salli Kallast ? loogikavaba vihakõne, paluks suvalistel mitte rahva nimel sõna võtta.
t
to valija/ 27. mai 2019, 02:48
palgaline, jäta oma joru. Tead küll, mis süsteem sinu parteikaaslasi valis.
n
No/ 27. mai 2019, 06:38
Miks siis Kaja kõige rohkem punkte sai valimistel. Ega sina pole kogu rahvas.
j
Jaana/ 27. mai 2019, 09:56
Küsiks, miks siis hävitati kohe e-valimiste tulemused, et ei saaks üle kontrollida? Ju siis oli vaja , et tõde päevavalgele ei tuleks. Ei saanud nad nii palju hääli ausalt, see on siililegi selge. Neid ümbritseb ainult vale ja valskus ja vargus.
b
27. mai 2019, 00:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
valija/ 27. mai 2019, 01:44
Häälest on ainult kadedust kuulda.
a
Ainult?/ 27. mai 2019, 00:24
Mina olen püüdnud viis aastat ja veel natuke, et pääseda mõne asjapulga juurde, kes minu faktipõhised ja dokumentaalselt tõendatud poliitikute sigadused arutada võtaks. Selle aja jooksul olen sattunud mingisse "musta nimekirja" ja mind on kaks korda "hoiatatud", et mul pole vaja sellega tegeleda.
e
EW kodanik/ 27. mai 2019, 00:17
Ja nüüd andmekandjad-kõvakettad kontrolli!
a
Agent "Sildam"/ 27. mai 2019, 00:42
Liberastid põletasid juba ära kõvakettad.
k
27. mai 2019, 00:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
valija/ 27. mai 2019, 01:45
Ratase kapp on ammu tühi, pole enam midagi seltsimeestega jagada.

j
Jaak/ 27. mai 2019, 00:12
Mul on ka paari plikaga häda. Vägisi tahavad kohtuda, helistavad, saadavad e-maile. Olen püüdnud neile viisakalt ära öelda, kuid nad tüütavad järjekindlalt edasi. Ahistavate naisterahvaste vastu ei aita muu kui politsei poole pöördumine.
v
väike taks/ 27. mai 2019, 00:51
Jube sant tunne, kui naised ahistama hakkavad. Jürile võib tõesti kaasa tunda. Kaks hullu naist, Kaja ja Kersti pommitavad pidevalt sooviga kohtuda.
k
27. mai 2019, 00:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Teedo/ 27. mai 2019, 00:52
v
valija/ 27. mai 2019, 01:47
1 õnnetu hääle, no see on ikka raske vedamine.
n
naine/ 27. mai 2019, 09:28
Hoia ennast ometi tagasi.Hulkurid tänaval ka vihkavad sellist naisehakatist nagu see meestemaias kaja on.
v
väga tubli, jüri!/ 27. mai 2019, 00:01
ma pole jürka fänn olnud, et mitte öelda lausa, et olen olnud vastane, aga nüüd hakkab juba meeldima, kui ka.kaga kokku ei taha saada, tubli!
v
valija/ 27. mai 2019, 01:48
Tubli mees kes teeb poliitilist enesetappu.
j
27. mai 2019, 00:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
valija/ 27. mai 2019, 01:49
Isegi idaviru ei halastanud keskpundile, ei vali neid enam keegi.
e
eee.../ 27. mai 2019, 02:20
Kaja Kallas on Eesti kõige suurema toetusprotsendiga erakonna esimees. Aga kes sina ka oled? Ida-Virumaal pole ref üldse nii kehval positsioonil ja seal mingit verist võitlust kohalike ref ja kesk omade vahel ei käi.
n
No/ 27. mai 2019, 06:46
Väga õige lause,et jätku Kallas rahule.
r
27. mai 2019, 00:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
i
Irvitusega/ 27. mai 2019, 00:30
Külmkappide vahel naisi ei landi nagu sinu erakonnas kombeks
v
valija/ 27. mai 2019, 01:50
Ratas on haledus ruudus.
j
26. mai 2019, 23:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
valija/ 27. mai 2019, 01:51
Ratas kohtub ju iga päev supeaga.
j
Ja/ 27. mai 2019, 06:49
Peab,kui on peaminister. EKRE ministrite eest peab vabandama küll ja isegi töö mõne ministri eest ära tegema.
k
26. mai 2019, 23:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
valija/ 27. mai 2019, 01:52
No valijad andsid parima tulemuse, järelikult pole eelpool kirjeldatud olukord adekvaatne, tegemist on ilmselge kadedusega.
n
No/ 27. mai 2019, 06:51
Ei ole kehvake ja tegeleb perega. Üleüldse on väga tubli.
k
26. mai 2019, 23:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
27. mai 2019, 00:06
Martinil olid ikka stringid, mitte trussikud.
v
valija/ 27. mai 2019, 01:53
Rollotajatega ehk tasuta ühistranspordist ?
n
No/ 27. mai 2019, 06:52

j
26. mai 2019, 23:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
O
.../ 27. mai 2019, 00:15
Oleks tarkust toimetada, oleks valitsuse moodustanud...
v
valija/ 27. mai 2019, 01:55
Ärge muretsege, küll tuleb aeg ka teistel valitseda.
o
26. mai 2019, 23:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
valija/ 27. mai 2019, 01:56
Või on jürkal muu ihuhäda.
n
No/ 27. mai 2019, 06:54
h
hmm/ 26. mai 2019, 23:53
kajal on rasked tujud. kord sõimab ratast, siis tahab kohtuda, siis jälle teeb maha, siis tunneb ratase pärast muret, siis jälle vihkab.
s
26. mai 2019, 23:59
Selle kohta öeldakse, et emotsionaalselt tasakaalutu.
k
kisub/ 27. mai 2019, 01:35
r
retooriline_koma/ 27. mai 2019, 01:55
Jüri Ratas ilmselt saab aruka inimesena aru, et sellisest kohtumisest ei saa tulla mitte midagi head, seetõttu ta ei kohtu, et mitte alust anda uutele ühepoolsetele süüdistustele, mis tekiksid siis kui kohtuks. Sest siis oleks ikka ja jälle halvasti. Seega milleks aega raisata sinu peale, Kaja? See ongi pragmaatiline ja liberaalne äriline maailmavaade - kui sellest tulu ei tõuse, miks siis sinuga kohtuda? Kuidas sellest siis aru ei saa, ise ju nagu oled rikaste ettevõtjate ühiskonnakihi kuvandiga partei, Reformierakonna, esinaine..?! Või oled ebapraktiliste inimeste partei esinaine?
v
valija/ 27. mai 2019, 01:57
Kas pole varem aru saanud et asja nimi on poliitika.
s
soouuringute insdiduut/ 27. mai 2019, 01:57
selle järgi saab äkki kuutsükli paika panna? Äkki leidub mingi statistilise tõestusega funktsionaalne seos? ;D
e
26. mai 2019, 23:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
loogikaviga/ 27. mai 2019, 02:21
Aga Kingo eest läheb IT-ministrit mängima küll....
k
26. mai 2019, 23:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
valija/ 27. mai 2019, 01:59
e
26. mai 2019, 23:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
o
oot/ 27. mai 2019, 00:03
kas sa äsja ei ajanud seda muIa, et ekre ei saa üldse valitsusse? mööda! noh, ka su järgmine ennustus - mööda!
f
Frida/ 27. mai 2019, 00:17
Kas maksumaksjal läheb siis elu paremaks kui see valitsus kukub?
m
Mõnus irvitada / 27. mai 2019, 00:32
23:50 tervitused sulle Pariisist....vaata, et su sapp sind ära ei uputa nüüd.
v
valija/ 27. mai 2019, 02:00
Muidugi läheb maksumaksja elu paremaks kui keskpundi tehtud lollused ära termineeritakse.

k
Kohtuda ei õnnestu/ 26. mai 2019, 23:44
A pildile miskipärast saad küll.
r
26. mai 2019, 23:51
Ratas aga häbeneb pimedas kabinetis oma koalitsioonikaaslasi.
v
valija/ 27. mai 2019, 02:02
Ilus pilt, mis pildil viga.
u
Uss/ 26. mai 2019, 23:42
No said Ratase asemel Kaljulaidiga kohtuda, issi turvajaks kaasas.
v
valija/ 27. mai 2019, 02:03
Turvamees peab alati kaasas olema.
s
Siin Kallas/ 26. mai 2019, 23:42
Jälle valetab, kaks kuud tagasi polnud mingit olukorda tekkinud- valitsus astus ametisse vähem kui kuu aega tagasi, 29. aprillil. Aga selge on see, et reformierakondlase suust naljalt tõde ei kuule.
v
valija/ 27. mai 2019, 02:04
See-eest praegune seltskond pukis väljendab vaid sulatõtt ?
n
Naiste tujud.../ 26. mai 2019, 23:42
Kas Ratas peaks selle aja leidma? Milleks, kui sel tähtsust pole ja ta lihtsalt ei ole huvitatud? Kaja võib ju vabalt üritada kohtuda, kellega tahes. Aga loomulikult võib unistada ka Jüri Ratasest.
v
valija/ 27. mai 2019, 02:05
Sellest argpüksist küll keegi ei unista, isegi mitte vene valija enam.
m
26. mai 2019, 23:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
valija/ 27. mai 2019, 02:05
e
et siis/ 26. mai 2019, 23:40
Mine kohtu Kerstiga te rohkem nagu ühel lainel.
v
valija/ 27. mai 2019, 02:06
t
26. mai 2019, 23:39
i
Indrek2/ 26. mai 2019, 23:43
Kogemata läks miinus :( Jüri on tõesti tubli ja mida tal kakaga arutada olekski - peaministril on targematki teha.
v
valija/ 27. mai 2019, 02:07
Muidugi on targematki teha, laseks eelarvet veel rohkem miinusesse ja teeks lisa rahakülvi.

o
26. mai 2019, 23:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
valija / 27. mai 2019, 02:08
Segane tekst, ilmselt purjus peaga kirjutatud.
m
Mina maailma naba/ 26. mai 2019, 23:38
No tõesti. Kas Kallas on psühholoog või? Ratasel on niigi ilmselt koosolekuid palju ja vaja midagi tõhusamat kokku leppida, kui anda aru suvalisele opositsioonipoliitikule, kuidas ta ennast tunneb.
m
marks/ 26. mai 2019, 23:46
Kuidas Rollu enast tunneb , vaat see on küsimus ??
p
Papa Carlo/ 26. mai 2019, 23:34
Ja mis oli probleemiks mitu kuud tagasi?
r
26. mai 2019, 23:52
Ratase meeletu võimuiha.
v
Vanaisa/ 27. mai 2019, 11:20
Jüri lihtsalt sobib peaministriks

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee