Eesti uudised

Igor Gräzin: e-valimised tuleb tühistada. Valimisteenistuse juht: Gräzini kaebus e-hääletamist ei tühista

Toimetas Marvel Riik, 26. mai 2019, 19:48

96 KOMMENTAARI

e
27. mai 2019, 13:38
eh - ja Yana Toom tänas raadios Igor Gräzinit, sest justnimelt tema viis Toomi oma häältega öiroparlamenti! Palju õnne, sm.Gräzin!
s
Silvi / 27. mai 2019, 12:54
Kuidas ei valitud.. I. Gräzin sai 10322 häält. Kui Ta oleks 12 tundi e.. Valimisel kätte saadav olnud, oleks Ta ehk sama palju juurde saanud. Nii et see loeb ikka väga palju, see 12 tundi. Krt. Enne valimisi tuleks ikka kõik süsteemid üle kontrollida, kui see E.. Valimine nii kasulik on. Või siis hoopis ära likvideerida. Üks jama teise otsa nende E.. Valimistega. Taavi. Rõivase, H. Põlluaasal ka täpitäht nimes, kas nemad kadusid ka nimekirjas kuhugi ära. Taavil ju ka vägev kampaania tehtud ja puha. Las esitab ka kaebuse, küll siis uurima hakatakse. Ta ju Reformist. .
k
27. mai 2019, 12:01
p
pole ime/ 27. mai 2019, 08:52
varsti saame teada,kuidas e-valimistel lisati reffidele hulgaliselt anonüümseid lisahääli
e
27. mai 2019, 08:44
eh - ja sai ta poole vähem hääli, kui sõltumatu Raimond Kaljulaid! Kuid Mart Helmele tegi ära. Nii et kui tahab e-hääled tühistada, peab võibolla hoopis kaabudega rääkima. Samas võivad siis kaduda ka Madisonile antud hääled. Marina Kaljurand pani neist mööda igal juhul, samamoodi ka Paet ja Toom. Pensionist peaks see mees ju ära küll elama, naisel ei tohiks vist ka väike sissetulek olla.
e
Enn- Nõmme Raadio kuulaja/ 27. mai 2019, 08:21
Meie pere tahtis hääletada tema poolt aga ei saanud. EEE valimistel teda polnud võimalik valida. Mõtlesime et loobus kandideerimast.
e
Enn/ 27. mai 2019, 08:18
Soovisin hääletada Igori poolt aga ei saanud. Kuigi ta Nõmmeraadios ütles, et ta kandideerib. Arvasime perega, et ta loobus kandideerimast. Ja me ei hääletanudki EEE keskkonnas. Valima ei läinud. Mis toimub???
n
ns/ 27. mai 2019, 08:11
Las Euroopa kohus toob selguse.

v
voh/ 27. mai 2019, 05:22
h
hhh/ 27. mai 2019, 05:20
E-valimised saab lõpetada , kui hakata valimisjaoskondades nänni jagama. Igal erakonnal oma lett. Teha hullud päevad. Milleks reklaami peale sadu tuhandeid kulutada.
j
jj/ 27. mai 2019, 05:15
õigetes kätes peab olema pastakas, millega sedelil ristike teha. Sa ei tohi kuulata, mida teised räägivad, otsusta oma peaga. Kui pea on.
p
pean piiri/ 27. mai 2019, 00:35
Õige,selleks see ID kaart ongi,et pangas käia,hääletada ja pulbrit segada
v
valija/ 27. mai 2019, 00:16
Mina ka papit ei valitud. So what?
t
to Peeter/ 27. mai 2019, 00:09
Palgaline, mõistan, kardad, et sinu reform niimoodi ei saagi enam hääli võltsida.
n
need/ 27. mai 2019, 00:09
e-valimised on üks paras jama. Kui need e-valimised oleksid nii turvalised, siis kasutataks neid ka mujal maailmas laialdlaselt
j
Jossif/ 26. mai 2019, 23:35
Valimistel ei loe häälte arv, vaid häälte lugemine.

e
26. mai 2019, 23:26
Euroopa Liidus menetletakse seadust, mis lubab meestel iga nelja aasta tagant endale uus naine valida
v
Valetajale / 26. mai 2019, 23:25
Valimiskeskkonnas oli nimi olemas , probleem oli valimisi tutvustaval lehel
v
Valetajale/ 26. mai 2019, 23:24
Nimi ei tulnud välja vaid valimisi tutvustaval lehel , hääletuskeskkonnas oli kõi ok
r
Raimu/ 26. mai 2019, 23:08
No noo, kas siis nalja ka ei tohi enam teha !
m
26. mai 2019, 23:07
minule tuli koju valijakaart, kus ka kõik nimekirjad kandidaatide numbritega. Nende seas ka I.G. Keskerakonna valija ei ole ega saa olema, kuid ka selles loetelus on viimasel - I.G.-l - vähe lootust kuhugi saada. Järjekord neil selline: 1. Yana Toom, 2. Enn Eesmaa, 3. Aadu Must, 4. Vadim Belobrovtsev, 5. Anneli Ott, 6. Erki Savisaar, 7. Andrei Korobeinik, 8. Taavi Aas ja 9. Igor Gräzin. Nii et see erakond ise ka ei looda tema häältele, mistahes viisil need saadud on. E-hääli talle anda ei takistanud keegi, lühiajaline segadus ei olnud seotud hääletamisega.
s
See on tõsi/ 26. mai 2019, 23:07
ja parim näide sellest on see, et Gräzinit enam ei valitud.Kahjuks on keskerakond meelt muutmas ja ega see E-värk ikka nii paha ei olegi.Ainult pumba lüliti peab õigetes kätes olema.
s
Seleta, reede: ei julge avalikult minna valimisjaoskonda/ 26. mai 2019, 22:38
Kas valimisjaoskonda häält andma minemine on kuidagi häbiväärne?
p
Piret/ 26. mai 2019, 22:35
Minu pere ei valinudki, sest arvuti näitas tõesti, et sellise nimega kandidaate ei leitud. Arvasime, et Igor Gräzin loobus kandideerimast.

t
Tim/ 26. mai 2019, 22:34
See "valija"tahab sinna liberaale,vasakäärmuslasi ja teisi kes hävitaks rahvusriigid. See on inimene kes tunneb häbi Eesti keele- ja kultuuri pärast kellele ei lähe korda ei isade maa ega emakeel.
n
Nõus sellega:/ 26. mai 2019, 22:32
"... et pärast valimisi oleks igal asjast huvitatul võimalik e-hääletamise käiku ja tulemusi kontrollida, vähemalt kuni järgmiste valimisteni."
k
kell 20.03 -le/ 26. mai 2019, 22:28
Väga, väga hea arvamus! Täitsa päevakohane. miljon plussi Teie arvamusele. Ja lisan ausalt: palun, ma tahan elada normaalsete eestlaste normaalse elukorraldusega riigis.
i
Indrek Jürgenson/ 26. mai 2019, 22:22
Sain teate, et Gräzin enam ei kandideeri. Tuttav ei leidnud nimekirjast. Loobusin hääletamist. Hiljem selgus, et tegelikult kandideerib, lihtsalt "tellitud valimisiga". Kahjuks olin Win op süsteemiga masinast eemal. Android ei toetanud valimisrakendust. Kiire aja tõttu valimisjaoskonda ei jõudnud. Nii jäigi valimata. Kas keegi vastutab ja reaalselt saaks nüüd hiljem oma hääle anda?
i
Indrek Jürgenson/ 26. mai 2019, 22:22
Sain teate, et Gräzin enam ei kandideeri. Tuttav ei leidnud nimekirjast. Loobusin hääletamist. Hiljem selgus, et tegelikult kandideerib, lihtsalt "tellitud valimisiga". Kahjuks olin Win op süsteemiga masinast eemal. Android ei toetanud valimisrakendust. Kiire aja tõttu valimisjaoskonda ei jõudnud. Nii jäigi valimata. Kas keegi vastutab ja reaalselt saaks nüüd hiljem oma hääle anda?
a
Ats/ 26. mai 2019, 22:13
Ei hakka mina küll sedeliga kritseldama, kui saab mugavalt kodust.
u
26. mai 2019, 22:09
Ukraina presidendi valimistest. https://politikus.ru/video/119526-garri-ber-kut-zelenskiy-ierusalimskiy-lev.html
t
T-lakkujast/ 26. mai 2019, 22:09
Võrnoga võib sõltumatut Igorit veel võrrelda ...aga Taavi on ju puhtalt võõrvõimu teener ja sõltuvuslane.

t
Tim/ 26. mai 2019, 21:55
See Vanameeš on ehtne näide liberaalide mõtteviisist,et kui mingeid asjalikke argumente väljakäia ei ole siis hakatakse solvama ja mõnitama.
t
to 21:04/ 26. mai 2019, 21:40
millal uuringu korraldasid ?
t
to 20:12/ 26. mai 2019, 21:39
mis piilud teiste isikukoode, häbene.
t
to 21:00/ 26. mai 2019, 21:37
sa teed seda tavaliset häälekalt?
t
to õigust räägib/ 26. mai 2019, 21:36
jah, muudkui kandivad, sellepärast ekre nii palju e-hääli sai kuigi kelkisid, et nende valijad ei kasuta e-hääletamist vaid valivad jaoskonnas.
n
no miks?/ 26. mai 2019, 21:32
Juhtub ju ikka, et tädid loevad jaoskonnas sedeleid valesti või numbreid valepidi. Eelmistel valimistel Ida-Virumaal oli puhta lugemisraskusi. Egas keegi seepärast valimisi ära jäta. Et kui Gräzinit ei valitud, siis kohe e-häältele veto peale? Nii hull asi ikka pole;)
n
no / 26. mai 2019, 21:30
ekre lärmas enne valimisi e- hääletuse vast aga kui ise üle ootuste palju e-hääli said, on vait kui hiired, piiksugi pole tulnud selle vastu.
t
to 20.52/ 26. mai 2019, 21:28
no sai siis ju tema poolt hääletada kui hääle talle andsid, milles siis probleem on.

t
to: Kasigu minema Eestist see Gräzin/ täna, 20:49/ 26. mai 2019, 21:28
ja noil aegadel ei olnud ka Gräzinit, oli sm.Igor Grjazin.
t
to: Kah asi/ täna, 21:00/ 26. mai 2019, 21:26
sai ka e-hääletada, sest SEAL oli nimi olemas ja leitav! Lühiajaline kirjaviga takistas nime leidmist vaid valimiste kodulehel, kus olid kandidaatide tutvustused, mitte e-hääletuse keskkonnas. Kui inimene peab minema mingit kodulehte otsima ja sealt tutvustust lugema, siis kas see inimene oleks hääle andnud justnimelt sellele, kes on oma erakonnanimekirjas niikuinii alles viimaseks pandud?
r
reedele/ 26. mai 2019, 21:26
miks keegi, kes valida soovib, peaks kartma seda valimisjaoskonnas teha? Keda või mida ta kartma peaks? Ega keegi ju nagunii ei näe ega tea, keda valin. On ikka tarkpeadel teooriad.
k
killuke/ 26. mai 2019, 21:25
Sa tola kasi ise minema.Gräzin on igati õiglase meelega ja Eesti eest väljas.
m
minna/ 26. mai 2019, 21:25
Miks need kümned ei läinud siis pabervalimistele? Kas sellest järeldada, et e-valimised on ikkagi väga vajalikud, kui Gräzini pooldajate armee seda nii väga vajas?
h
26. mai 2019, 21:24
https://www.eesti.ca/kurjad-kahtlused-e-valimistest/article53675
n
no / 26. mai 2019, 21:24
mis ta seletab. Kui mina 21.mail e-hääletasin ja nimekirju enne veeluurisin, oli tema nimi täitsa olemas.
t
to eit/ 26. mai 2019, 21:22
Katsu jalad koomal hoida,muidu võib "pauk" tulla!

j
26. mai 2019, 21:18
Jääge ükskord vait dibiilikute armee🤣👍
g
Gräzin riigi etteotsa!/ 26. mai 2019, 21:15
Olen Gräzini seisukohtadega TTV-s ja Nõmme raadios (mujal teda eriti löögile ei lasta) nõus. Näiteks sellega, kuidas Eestist elamisrahad kaovad ELi, kust vastu saadakse vaid ülikalleid betoonprojekte.
i
Imelikud on nad/ 26. mai 2019, 21:10
Igor Gräzin on imelik mees sinna hulka paneksin ka Hannes Võrno ja Taavi Rõivase!
m
Maole/ 26. mai 2019, 21:08
Ära soga ega kaldu teemast kõrvale!
j
ja keda sinna/ 26. mai 2019, 21:08
l
Leo/ 26. mai 2019, 21:08
t
to b-naine/ 26. mai 2019, 21:07
ära arvutit kasuta, see ju saatanast
e
E-valimised/ 26. mai 2019, 21:07
Ja ta on ka üks vähestest kes sai õigel hetkel aru, et asjad on mädad. Julgeb tunnistada ja väga austustväärt tegu. Teie siin kes te lahmite, minge valige see narr kes muidu peab diskoriks hakkama. Temaga pole muret, ta ei tea midagi, kogemusi pole, ei oska ka midagi tuksi keerata. Kõik hästi !

n
Nõus/ 26. mai 2019, 21:07
Loomulikult - pole vahet, kas Gräzin oli leitav või mitte, tulemused pannakse ikka vastavalt reformierakondlaste käsule paika. Viimased riigikogu valimised oli ilmekas näide, et aplaks minnes tulebnaeruväärne tulemus!
t
to Eestlane/ 26. mai 2019, 21:05
keegi ei ole väitnud, et ei olnud nimekirjas. lisaks ei tea, et kui on kuhugi lisa märgistus tahtmatult jäetud, mida ei kuvata, siis seda ei saagi leida
n
Need ei ole e-valimised vaid muudetavad valimised. Kahjuks. Gräzin on üks kes julgeb rääkida ! / 26. mai 2019, 21:04
s
Samuti pole võimalik / 26. mai 2019, 21:04
Ei saanud ka mina valida, sest töötan välismaal, aga eesti kodanikele on kõik protseduurid tehtud võimatuks, ja välismaal töötav eestlane polegi eestis kodanik, sellest ka nii vähe hääletajaid.
r
reede/ 26. mai 2019, 21:03
Evalimised ei ole ühetaolised salajased ega kontrollitavad Need on pimikuvalimised inimestele kes ei julge avalikult minna valimisjaoskonda See näitab et meil inimesed ei austa oma riiki ja selle riigi põhiseadust Meie õiguskantsler ei tunne põhiseadust ja on poliitiliselt mõjutatav
2
20:49-le/ 26. mai 2019, 21:02
Jah tegelikult sobib Brüsselisse rohkem Tartu rajooni kompartei koerte osakonna juhataja sm. A.Ansip rohkem.
o
Onari Kämmal/ 26. mai 2019, 21:00
Probleem polnud ju e-valimistes, vaid üleüldises valimisi tutvustavas valimised.ee kodulehes. Gräzini loogika järgi peaks siis tühistama lisaks e-valimisele ka kõik paberil eelhääletuse tulemused.
t
to valija/ 26. mai 2019, 20:59
vaata, kuhu sisse kirjutatud oled. pooled tallinnas elavad inimesed elavad tegelt väljaspool tallinna

i
Indrek2/ 26. mai 2019, 20:58
Ammu on aeg see jama likvideerida.
o
on/ 26. mai 2019, 20:57
parem vaikida kui eluga kursis pole, egas refi oma ainuke propaganda ole...
e
Et siis/ 26. mai 2019, 20:56
No järjekordne "geenius" ujus kivi alt välja. Ühed ullikesed lõpetavad ja kohe leidub kuskilt uus ja jätkab trummi tagumist
k
Kõik/ 26. mai 2019, 20:55
m
mõtetule gram vabale halale/ 26. mai 2019, 20:54
ainuke mittevaras selles pundis!!! Ma tean kümneid, kes selle mehe poolt on!
s
26. mai 2019, 20:53
Sa ei tunne haritud inimeste pooldajaid.
v
vaalia/ 26. mai 2019, 20:52
Valimiste korraldamisel peaks lähtuma ikka Euroopa ja muu maailma kogemustest ja mitte eksperdimeenima.
a
andsin küll oma hääle e-valimistel Igorile. Tore mees kes hoolitseb oma hinge eest ja ajab asja / 26. mai 2019, 20:52

m
Mõtetu hala/ 26. mai 2019, 20:45
Ei tea kedagi, kes teaks kedagi, kes tahaks Gräzinit valida.
s
26. mai 2019, 20:43
e
Eestlane/ 26. mai 2019, 20:42
Ta pretensioon on põhjendatud. Või arvab keegi teisiti? Kui inimest ei ole nimekirjas, kuhu ta peaks kuuluma, ja veel tähtsa protseduuri - valimiste - puhul, siis on see ju sigadus.
n
Noh,/ 26. mai 2019, 20:39
keskerakond ju e-hääletamist lõpetanud pole, kuigi on juba mitu aastat võimul. Ei tee seda ka EKRE. Ei tea miks? .
i
Irw/ 26. mai 2019, 20:31
Partei nimekirjas oli ta olemas , otsi vaid ülesse . Ma ei saanud eelhääletusel ka reffi poolt hääletada kuna keegi oli nimekirja tuuri pannud , tulin hiljem tagadi ja siis oli tabel olemas
m
Minu nini/ 26. mai 2019, 20:31
Ei saa neid e-asju kuidagi kinni panna- meie politikud eesotsas Kerstiga on ju neid nii palju haipinud, et nüüd küll enam neid ära muuta ei saa. Palju sellele pullile pappi on läinud. Eks samasuguseid Eesti "edulugusid" on veelgi, kus on selge, et kuningas on alasti, aga keegi seda öelda ei julge- näiteks Geenivaramu. 20 aastat on proove kogutud, kas on null.
b
Bom/ 26. mai 2019, 20:29
Pole mõtet nutta, ega sa ainuke pettunud pole, samuti ei saanud valida sissekirjutuseta eesti kodanikud kes elavad eestis - absoluutselt kedagi ei huvita. Ja ka paljud vanemad inimesed ei saanud postiga ega ka eesti.ee-s mingit infot oma valimisjaoskonna kohta ja jätsid valimatta. Konkreetsed juhtumid elust enesest.
g
G/ 26. mai 2019, 20:28
Vii end enne sõnavõttu kurssi. Kui lihtsalt õigeid arusaamu ei talu siis räägi teemast. Ta on e-häälte vastu juba pikemat aega.

t
Täna, valimispäeval on Gräzini nimi lehelt leitav./ 26. mai 2019, 20:26
Täna ju e-hääletada ei saa ...
m
möh?? klõpsand "keskerakond" & otsinud Gräzin üles?? käis üle mõistuse vai???/ 26. mai 2019, 20:23
g
Gräzini valija/ 26. mai 2019, 20:23
Peab küll. Ka kirikus on valimised. Uuri asja, enne, kui sõna võtad.
n
no/ 26. mai 2019, 20:23
Mis kasu on sellest, kui täna on olemas, täna ei ole ju e-valimisi, aga Graäzini poole on pöördunud paljud valijad, kes kurdavad, et neil puudub võimalus e-valimiste käigus Gräzini poolt hääletada.
e
Euru/ 26. mai 2019, 20:20
Mõni mõis- valige, kellest reaalselt kasu oleks- enamus kandidaatidest tahab sinna ainult hüvede pärast! Tehku tööd ja nähku vaeva, tuleb palgapäev!
t
Taat/ 26. mai 2019, 20:17
Valitakse valimisjaoskonnas paberkandjal!
õ
õigust räägib/ 26. mai 2019, 20:16
Gräzinil on õigus.Siis näemegi kõik,mis tulemused saavutavad erakonnad.E-valimised ei ole turvalised,seda on spetsialistid öelnud ja tõestanud,kui lihtne on hääli kantida teistele.See on näiline kommipurk,kust parasjagu võetakse igale vastavalt peotäie suurusest.Selline võrdlus oli spetsialistide käest.Kinnitasid nad kõik,et saab kantida.
a
Arukam/ 26. mai 2019, 20:15
olnuks neid mitte korraldamgi hakata.

a
a- naine/ 26. mai 2019, 20:14
Ei olegi tark järgnev: e- piim, e-sigaretid ega e- valimised. Kas tõesti valima ka ei suudeta minna? Aina e ja e, inimesed jäävad üha kiiremas tempos plastmasskujudeks, ulmeks, tehislikuks... Nii kurb!
m
Mari/ 26. mai 2019, 20:11
Mis asi on valimiskaart. Saadetakse postiga või. Kuhu?
v
Vahur / 26. mai 2019, 20:09
Gräzin peaks väga hästi teadma, et e-valimistel saab hääletada vaid Reformierakonna kandidaatide poolt! Sellest ka see tõrge....
h
Hei/ 26. mai 2019, 20:06
Tee tööd koduriigis, naudi vanaduspõlve ja kasvata kapsaid.
m
Mah, ma vaatasin, et sweedpänki leht on tõmmitsas. ;)/ 26. mai 2019, 20:05
v
Valija/ 26. mai 2019, 20:03
Olen Keskerakonna liige ja mulle ei tulnud isegi valimiskaarti. Seega ei tööta valimiste elektrooniline süsteem. Gräzinil on õigus.
m
26. mai 2019, 20:03
Mis sellest, et esimesel päeval olid kandidaatide nimed läbisegi vales järjekorraks ja otsingumootor ie tunne kandidaatide nimesid ära aga peaasi, et nad on turvalised! Mis siis, et reformierakond kutsub üles töökollektiive tegema 10 minutilise puhkuse, et saaks ülemuse kabinetis hääletamas käia, mis siis, et võib umbkeelsetel ID kaardid kokku korjata ja ise "aidta" neil hääletada, mis siis, et meil 102 aastased on aktiivsed e-hääletajad, oluline on, et e-hääletus on turvaline!
m
ma ei taha halvasti öelda,/ 26. mai 2019, 20:03
kuid paljud ei tea, et ta ei ole enam refi all, vaid keski nisa otsas ja seepärast otsivad teda nime järgi, mitte erakonnast

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee