Maailm

Paavst: abort on nagu palgamõrv

Toimetas Juhan Mellik, 25. mai 2019 20:58

76 KOMMENTAARI

k
26. mai 2019 16:32
kui paavsti uskuda,siis on eestis kümneid tuhandeid palgamõrvareid?!karm riik.
a
Aino Klin / 26. mai 2019 15:30
Paavstil on õigus.! Ja see kuidas ta seda on öelnud on "otse tabamus kümmnesse," nagu öeldud. Abort on mõrv ja pealegi kaitsetu süütu hingekese suhtes. See tuleb keelustada!!! Samas ka moraal au sisse tõsta.🙂
m
mida/ 26. mai 2019 18:43
mida moraali all mõista, kui moraali eest võitlevad õhtuleht ja postimees pidevalt, õpetades seksikombeid
k
koeranäss/ 26. mai 2019 13:46
Lõpuks oleme kõik üks põrm. Keelata tuleks hoopis seesamune. Kommentaar kastreerimisele.
a
26. mai 2019 12:59
õ
õigus/ 26. mai 2019 18:44
mehed, kes seksivad ja lapsi ei kasvata, tuleks ära keelata.
j
juu/ 26. mai 2019 18:50
abort on vajalik, sest meheleb d tegutsevad arutult nagu teismelised kutsikad. Kui mehed hoolima ei hakka, ja peavas mehe tunnuseks vaid pidevat seksi, ei suuda ka naised pidevalt peavalu kaevata ja teevad kaasa ja on vastutavad.
i
Ilmar./ 26. mai 2019 12:40
ä
ära siis/ 26. mai 2019 15:04
maksa, siis pole palgamõrv.
v
vat kes räägib/ 26. mai 2019 10:48
pappide tehtud õudused lastega, nunnade vägistamised jnejne. suurimad variserid üldse inimkonna ajaloos, vastik
k
ka mine mestan, et mida keegi siin räägib./ 26. mai 2019 11:36
Miks sa omistad mõnede langenud tegelaste kuriteod kogu kirikule? Kus on siiski märksa enam korralikke inimesi kui pätte. Kuidas sulle endale meeldiks, kui mõne sulle võõra ateisti kuriteod sulle külge poogitaks ja sind selle eest vastutavaks tehtaks ning karistataks? Vaevalt et sa seda õigeks peaksid ning sellega nõus oleksid.
k
kirik on/ 26. mai 2019 18:10
tapnud ja orjastanud sadu miljoneid inimesi kogu oma ajaloo jooksul. moslemid on lapsukesed nende kõrval

j
Jah,/ 26. mai 2019 10:40
paavst on tegelikult nn. "lõbusexi" vastu, mille tulemusena võib naine soovimatult rasestuda.
k
kui sex/ 26. mai 2019 15:05
ei oleks lõbu, siis poleks ka paavsti.
x
xxx/ 26. mai 2019 10:19
Katoliiklus on suuresti mõistetamatu.Paavst,kes oleks justki Jumala asemik maapeal vastukaaluks kolmainsusele.Jumalaema ületähtsustamine.Preestritele keeld abielluda,olla naisega suhtes tekitab sellise jubeduse,kui seda on laste ärakasutamine. Siit ka selline ükskõik mis lõpliku tõe kuulutamine ükskõik mis küsimuses on vastuvõtmatu. Ainus tee ja tõde on Jumal.Ainus kohtumõistja on Jumal.Indulgentse jaganud katoliiklik kirik minevikus ei ole oma kirikupea paavsti näol tänapäeval see,kelle on tõemonopol.
t
to xxx/ 26. mai 2019 11:42
Indulgents ei andnud mitte täielikku patukustutust vaid patune ostis Katoliku kirikult eestpalveid ning missasid, küünlaid ja muud taolist. Samuti läks raha uute kirikute ehitamisesse. Kõigesse, mis jumala pahameelt leevendaksid. Ning teda armulikumaks teeksid. Sina jutustad ümber vaid seda lihtsustatud vulgaarkujutlust, kuidas mõistsid seda keskaegsed, harimatud ning praktilised pööbliesndajad. Muuseas, indulgentside ehk taolist teenuste komplekside müük lõpetati juba XVI sajandil.
l
Lugesin just venemaa uudiseid/ 26. mai 2019 09:56
Патриарх Кирилл сказал, что без абортов население России будет расти на миллион человек в год. Patriarh Kirill ütles, et ilma abortideta venemaa rahvastik kasvaks miljon inimest aastas.
m
26. mai 2019 09:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
p
päike/ 26. mai 2019 09:47
Jätke mehed sellest mängust välja!!!!! See on ikka kahe inimese teema.
p
päike/ 26. mai 2019 09:47
Jätke mehed sellest mängust välja!!!!! See on ikka kahe inimese teema.
s
Sille/ 26. mai 2019 10:27
Naised on lohakad või valehäbist ei kasutata vahendeid. Kõik on tänapäeval kättesaadav, aga ei põhiline lalin on, et "mees tõmmaku kumm peale kui titte ei taha ää või siis kas sa üldse tead kui kahjulikud need pillid on vää". No halloo, naised, pillid on kahjulikud, aga suitsukonid ja siidripurgid näpu vahel ei ole?
k
killuke/ 26. mai 2019 10:33
Ära targuta.Abort peab olema kindlasti kättesaadav,kuid mitte haigekassa kulul nagu praegu on.
p
Probleem/ 26. mai 2019 10:33
paistab olevat selles, et mees ei tea asjast midagi ja ei tee omalt poolt partneri kaitsmiseks midagi ja loomulikult veeretab kogu vastutuse naise kaela. Mugav ju. Kulla mehed, antibeebipilid mõjutavad naise tervist vägagi, kumm on ainult mehe mugavuse küsimus.

r
Rius/ 26. mai 2019 08:33
Islamistid terrorirünnakutega ei ole palgamõrv voi....????
K
???/ 26. mai 2019 09:13
Kas sa ei kaldu nagu artikli teemast veidi kõrvale? See on juba järgmine teema!
t
Tee endale enne kirjutamist asjad selgeks! Kahjuks takistab moderaator sinusuguste harimist./ 26. mai 2019 09:26
Islamistid pole mitte palgamõrvarid vaid püha.sõdalased. Kes ei tapa mitte maise tasu ning rahapalga pärast vaid Allahi nimele ja prohveti enda käsul, kes käskis is.lamiseerida kogu maailma. Pühasõdalase ja märtri tasu on teises maailmas, surmajärgne. Kus talle Allahi imelises paradiisis reserveeritakse aukoht. Pargid, linnulaul Muusika, lookas peolauad ning teenivad inglid. Pluss Allahi eriline kingitus - 9 imekaunist paradiisineitsit, kes on erilised sellepoolest, et pärast iga romantilist ööd taastub nende ne.i. . . t,s.i nahk taas!
s
Surf/ 26. mai 2019 08:31
On see nüüd ajupesu,debiilsus,seniilsus,eluvõõrus.......voi vaimuhaigus....
e
ehh/ 26. mai 2019 08:30
Meeste arusaam on, et abort on tühine operatsioon. Väike operatsioon on see ka nende naiste jaoks, kellel kogu mõistus püksis. Mehed on vahekorrast huvitatud, nad püüavad alati võimaluse saada. Aga naine - pöördu selle mehe poole teatega, et oled rase. Kas mees ütleb kohe sulle, et eks vastutame siis koos uue elu eest? Mees, miks sa... Mees annab hinnaguid, nõus paavstiga, naine vastutagau, kasvatagu laps üles. Kui vaid saaks naise psüühika välja lülitada, et see ei segaks abortide pillerkaari... Naine, kas suudad mehele andestada, et ta pani sulle hingelise koorma alatiseks?
k
kahjuks/ 26. mai 2019 10:18
kahjuks on abort probleem, millel ei ole olemas lahendust. Mees ja naine on erinevad ja neid ei saa kuidagi seksi osas muuta. Ainus lahendus on, et iga inimene teeks oma lasteplaneerimise inventuuri - mitu last ma võin saada, et suudaksin nad üles kasvatada , kelle jaoks mul jäkub materiaaleid ja vaimseid võimalusi. Ja sellest lähtuvalt tuleb langetada teatud ajal otsus steriliseerimiseks. See meeste laamendamine oma seemendamisega ja naiste kaasamäng sellega on totrus. Kui sul on juba mitu last ja seksimist ei lõpeta, siis on inimväärne lõpetada aborditamine Lõplikult.
k
Klm/ 26. mai 2019 08:26
Legaalne ja kõikjal kättesaadav abort paneb naised paradoksaalsel kombel hoopis teistsuguse sotsiaalse surve alla. Tekib hoiak, et normaalne "hea" tüdruk peab olema valmis iga ettejuhtuva kutiga kohe voodisse hüppama, sest põhjust äraütlemiseks justkui pole: "Ma tegin sulle õhtusöögi välja ja nüüd, sina, igavene pipar, ei taha minuga magada!"
p
planet/ 26. mai 2019 08:19
Abort peab olema inimõigus. Isad peaksid siis saama teha aborti juba sündinud põngerjatele, kes närvisüsteemi rikuvad või muul moel probleemiks on.
i
irw/ 26. mai 2019 09:22
Eks nad üritavadki- jätavad lapsed saatuse hooleks ja neid ei koti kuidas nad hakkama saavad.
m
Madis/ 26. mai 2019 07:54
Aga laste pilastamine? Kas see on õnnistus?
r
rs/ 26. mai 2019 08:23
Loodetavasti oli küsimus retooriline :D
j
Jumal/ 26. mai 2019 10:37
on äraootaval seisukohal:).
k
küsimus küla-Madisele/ 26. mai 2019 12:26
On sul tõendid, et just paavst Franciskus ise on kunagi midagi sellist teinud? Sulle vist kah ei meeldiks, kui sind kellegi teise kuritegudes süüdistama hakatakse? Või oleksid ikkagi rahul? Ei usu nagu.
p
Piuks I/ 26. mai 2019 07:36
Jumal tänatud, et altaripoisid ei rasestu.
P
26. mai 2019 07:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
M
:)/ 26. mai 2019 09:25
Moraalijüngrid- silmakirjatsejad löövad mu nüüd risti, aga vahel on surm parem kui elu ja tapmine õigustatud. Või miks osa inimesi meil surmanuhtlust taga nutab.

p
P/ 26. mai 2019 07:11
Ja vastutahtmist sünnitamine on nagu orjus.
k
Kui just pole vägistamine./ 26. mai 2019 12:28
Vastutahtmist? Ilmselt ajas vist vastutahtmist oma lestad laiali?
m
maailm on/ 26. mai 2019 07:04
ülerahvastatud. kas see on õige kui tuuakse ilmale lapsi kes peavad nälgima. just nimelt peavad. sest neilt ei küsi vanemad tahad või ei taha. kus puudulik meditsiin viib nii või teisiti nad varakult minema. paneks see onu seal suu kinni.
ü
ülerahvastatus?/ 26. mai 2019 09:09
Kahjuks on abordid levinud juba niigi negatiivse iibe äärel olevas Euroopas, mitte aga plahvatuslikult ülerahvastuvas Aafrikas või islamimaades. Kus rahvastik on viimase poolsajandi jooksul lausa kolmekordistunud (kuid mitte põllumaa, veeressursid ega põllumajandus saagikus) Kuhu jääb siinse agara feministi loogika ja üldhariduslikud teadmised?
t
to ülerahvastatus/ 26. mai 2019 12:40
Aga valge rass peabki ju Euroopast välja surema ning seejärel tühi maa mustadega taas-asustatama. Selle on massoonid juba ammuiilma ära otsustanud. Valged on liig iseteadlikus ja oma õigusi nõudvad, ei lase end piisavalt ekspluateerida. Selleks ongi vaja 1. Vähendada iga hinna ees nende arvukust (võitlev feminism, homoabelud, propageeritav vabatahtlikud steriliseerimised ning soovahetused, vabalt ja tasuta tehtavad abordid) 2. Rahvusriikide ja kultuuride likvideerimine (pagulasteuputus, multikulti j.n.e.) 3. Rasside segunemise kiirenamine. Pakkuda blaseerunud valgete meeste asemele tõmmusid
m
26. mai 2019 06:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
i
irw/ 26. mai 2019 09:26
Naiste küsimuses on ju kõige suuremad eksperdid mehed, eriti just need kelle ainus kokkupuude naissooga on olnud ema.
n
Niipalju/ 26. mai 2019 10:40
kui Kõigekõrgem kõrva sosistab. Nagu laste telefonimängus, osa teksti läheb kaduma.
P
....../ 26. mai 2019 05:30
Peale tapetava ja talle surmaotsuse langetaja(te) peavad abordis olema ka TÄIDEVIIJAD. Abordi kahjulik mõju kajastub alati mitte ainult tervises, vaid ka naise välisilmes, tema psüühikas, samuti sugutundes, mis abordi tagajärjel nõrgeneb. Abordid teevad naise enneaegu vanaks.Võimalikud rasked tagajärjed peavad aga igaüht mõtlema panema ja valima õiget ning normaalset teed -rasedust lõpule kandma ja hoolitsema oma lapse eest, sest ematunne on looduse poolt sissejuurdunud tunne. See on tunne, mis omane igale vaimselt tervele inimesele.
v
võhiklik jutt...5.30/ 26. mai 2019 06:43
kui naise organism tekitab peale rasestumist mürgitusseisundi,nii et ükski toit enam sees ei seisa, oksendab sapitee kõveraks- kas see pole põhjus loobuda?Abort on mõnel juhulnaisele ellujäämise võimalus.
t
To ...../ 26. mai 2019 09:10
Vanemaks teevad rasedused ja lapsed. Abort kahjustab tänapäeval üksikute tervist. Küll on rasedus naise tervisele metsik risk ja pōntsu panija. Sugutung kaob koos lapse saamisega. Ematundeid pole paljudel. Pealesurutud asi on see lapse saamine.
s
Sul on võimalus/ 26. mai 2019 10:43
parandada seda maailma. Korja kokku kõik lapsed, keda ema ei saa/taha endale lubada ja kasvata nad üles. Vaat see oleks kangelastegu.
j
Jüri/ 26. mai 2019 01:55
EKRE ka rääkis midagi taolist, aga jupi pehmemas vormis. Ja nende suunalisel sõimul ei paistnud lõppu tulevatki. Paavst ka EKRE poolehoidja ja tuli appi? :D
i
irw/ 26. mai 2019 18:18
osa ekrenaut ja nende sõpru on katoliiklased (Varro ja Markus näiteks)
p
pragma/ 26. mai 2019 00:56
puuslikukummardaja on rääkinud.. aga keda kotib..
s
sigma/ 26. mai 2019 07:29
vaata sind see kotibki, sest sina saad mõõda kotte.
e
26. mai 2019 00:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
kalle kuldkepp/ 26. mai 2019 07:30
võib ka nii, peaasi et mõnu tunda saaks.
j
Jaanusaanus/ 26. mai 2019 07:36
Tammemägi te olete ikkapervo

ü
üliliberalism/ 25. mai 2019 23:12
Abort annab vabad käed mõõdutundetuks ning ilma vastutuseta vabaks L"##löömiseks. Ei mingit vastutust ega piiranguid! Nii et hoogu tööle!
k
kate gooriline/ 25. mai 2019 23:50
see on küll äraspidine arusaam et litutamine on tagajärg. Litutamine ikka põhjus. Võiks ära keelata. Abieluväline seks karistatavaks. Ja abielusisene ka, kui mitte lapsesaamise eesmärgil. Jah, mis litutamine see olgu.
t
to 23:26/ 26. mai 2019 00:21
Veidigi haritud inimesed tunnevad siiski kas või osaltki neid arvukaid rasestusvastaseid vahendeid, mis on meil XXI sajandil saadaval. Valik on lai, seinast seina. Kahjuks abort kahjustab eelkõike just naise enda tervist. Taolise juba elusa loote tapmise eetilisest küljest ning kulutatud haigekassa rahadest rääkimata. Loodus näib olevat kuidagi tasakaalus. Sest neil kel vilistab tühjal pööningul vaid tuul, neil on see-eest kelder ülimalt korras ning aktiivses kasutuses.
l
25. mai 2019 23:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
h
Hahaa!/ 26. mai 2019 10:46
Nad pistavad su selle eest nahka!
k
25. mai 2019 23:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
p
pragma/ 26. mai 2019 00:58
ja kas sa tahaksid olla selline laps või tema vanem? ja isegi, kui sa ise tahaks, siis ära suru oma eelistusi teistele peale..
k
Kristiina/ 26. mai 2019 04:02
jah. Surun peale kuna protsent 90 lapsetapu poole.
m
munk ( μοναχός )/ 25. mai 2019 22:50
Abort ei ole NAGU palgamõrv, abort ON palgamõrv.
1
1111111111/ 26. mai 2019 09:57
p
Pole mõistlik pilada/ 25. mai 2019 22:08
Igaüks, kellel veel vanemad elavad, võiks küsida, aga miks ema teiega aborti ei teinud. Need sündimata lapsed seda ju teha ei saa. Siin saategi teada, et kui arvate, et teie olete elamist väärt, siis miks ei peaks olema need aborteeritud. Mõelge, kainelt, ilma ilkumata.
t
To pole mõistlik/ 26. mai 2019 09:05
Aborteeritakse reeglina rakukobar. See pole laps. Vahetult enne sündi ja pärast sündi sureb miljoneid lapsi. Kellelt küsida ja milleks? Olem ka korra aborti teinud ja ei kahetse. Uhke ei ole, kuid oli igati õige otsus. Rasedusbon neile, kes seda soovivad. Kui ma ei soovi, siis tableti mitte mõjumise tõttu ma ka ei pea rasedust lõpuni kandma. Rakukobar pole laps ja seda ei pea lapseks isegi mitte kirik. Jumalast rääkimata!
k
kitsas silmaring, kui vaid ainult tablette tunned./ 26. mai 2019 12:47
aga preservatiivid ning pessaarid, katkestatud ühe, arvepidamine ning kalendri jälgimine, emakasisesed vahendid j.n.e? Günekoloog võib seda loetelu veelgi pikendada. Ikkagi juba XXI sajand.
a
Abc/ 25. mai 2019 21:52
Kuna paljud rasedused katkevad ilma abordita, siis järelikult on suurim palgamõrvar jumal ise!
s
Sinu loogika järgi/ 25. mai 2019 23:15
on ta ülim mõrvar, kuna võtab lõpuks elu KÕIGILT ja ei ole mitte kellelegi igavest elu reserveerinud.
p
pragma/ 26. mai 2019 01:01
need, kes on eimest testamenti lugenud, teavad, kui verejanuline, kiuslik ja kättemaksuhimuline see nende puuslikukummardajate kiidetud jehoova on.. mina häbeneks sellist jumalat kiita..
t
to pragma/ 26. mai 2019 10:12
Jumal on eksimatu, Kirik mitte. Elusa austamine on õige põhimõte, iseasi kuidas seda ellu viiakse. Sõdades tapetakse virnade viisi Jumala loomingut. Ja ütlemegi : ärge sõdige. Ja ütleme: abort on halb. Aga ärge viibutage sõrme naise suunas, ärge viibutage sõrme sõduri suunas, kes valjusti karjudes, et hirmust üle saada, vaenlase püssitorudele vastu jookseb. Teeme nii, et vajadust abortideks, vajadust sõdadeks ei tekiks.
t
to pragma/ 26. mai 2019 12:52
Mis asi on salapärane esimene testament? Piibel jaguneb teatvasti Vanaks testamendiks ning uueks testamendiks. Esimese testamendi all mõtled tõenäoliselt vist Vana testamendi Esimest Moosese raamatut?
m
Marge/ 25. mai 2019 21:41
Aga vaimulikepoolsed lastepilastused on mis..?
m
murka/ 25. mai 2019 23:40
Need on kuriteod. Kuigi, huvitav statistika näitab seda, et enamus ahistajatest preestritest on olnud vanused 22-25 ja enamus nendest, keda ahistati, vanuses 17-22, nii et.... sisuliselt samaealised bi ja gay noormehed on teineteist leidnud. Kohtusse kaebamised on olnud vaid raha väljapressimiseks.
m
26. mai 2019 00:09
Murka, jaga linki kust selle info said.
h
25. mai 2019 21:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
Saatan/ 25. mai 2019 23:44
Sina usuhull tõmba minema siit. Istu omale rist tagumikku!
r
rs/ 26. mai 2019 08:30
Kle usurd, kus jumal siis oli kui Hitler juute hävitas? Vaatas Santa Barbarat? :D

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee