lisaks on mul küsimus jalgratturite sõidu suhtes- peale mitmendat signaaliandmist võib jalgratturile tagant otsa sõita, kui ta sõidab sõiduteel ja mõlemal pool sõiduteed on mõlemas suunas liikluskorraldusega märgistatud jalgrattarajad?
Millised oleksid liikluseksamil õiged vastused?
- sõidan edasi jalgrattarajal, kuna jalgratas on hõivanud sõidutee;
-liiklen jalgratturi sabas tema liiklustempoga edasi;
-sõidan tagant sisse;
-peatan sunniviisiliselt rikkuja ja kutsun politsei!
Lihtsamaks on küll minu arust läinud.Pole vaja mõelda mitu õiget nüüd on küsimuses.Üks vastus õige ja kõik.Ma pole kunagi õppinud eksamiks lihtsalt proovisin kuna jagati..ja tehtud nüüd tuleb vist tõsiselt lubade peale mõelda.
Testi ei ole võimalik läbida 100 prossa. Lisaks ei ole osadel küsimustel vahet millise vastuse valid. Või nagu viimane....Asulas on bussil alati õigus.
" (4) Asulateel, kus suurim lubatud kiirus on kuni 50 kilomeetrit tunnis, peab juht andma teed tähistatud peatusest välja sõitvale D-kategooria ühissõidukile.
[RT I, 28.02.2015, 1 - jõust. 01.05.2015]"
Siin tuleb ikka matemaatikutel arvutama hakata lihtsad iniemsed sellsieid arvutamisülesandeid küll sõidu ajal ei tee.POle arevstataud auto võimsust, inimeste kaalu ,kes sees ja juhi kehakaalu, kiirust ja teeolusid. Nii mitmel puhul ei saagi vastust ollagi. Miski pole täpne ega õige. Muidu on 10 tundi alko lagunemine veres aga siinkohal jälle võib vaielda. Ilmastikuolud võivad muutuda meetrite pealt ja selleteemalised küsimused pole vastatavad. Küsimused peavad olema konkreetselt õpitavad vastuste näol ja loetavad, et inimene oskaks nende järgi käituda.
Tegelikult on see väga lihtne küsimus. Promill laguneb veres 0,1 promill tunnis (keskmiselt). Ehk, kui on näiteks 2,5 promilli, siis laguneb veres see 25 tunniga. Aga see on keskmiselt. Siiski sõltub kehakaalust, soost.
"Kui kaua aega võtab tavaliselt aega 0,7 promilli alkoholi lagunemine veres?" - kuidas saab sellele üldse olla üks õige vastus? täiesti oleneb ju inimesest, sest on suur vahe, kas 0,7 promilli on 50 kg kaaluval naisel või 100 kg kaaluval tüübil. mis see "tavaline" on? oleks siis vastusevariandid sellised, et näiteks 1, 5 või 10 tundi. aga need variandid olid üksteisele nii lähedal arvuliselt, et täiesti huupi vastamine.
Roomiksõiduki küsimuse eest ARK-ile ten points. Inimese silmaring peab avar olema. Loodan, küsimuste hulgast leida ka teemasid hobuvankrite juhtimise kohta.
Kas selle tulemusega võin edasi sõita või pean uuesti autokooli minema? Kõik jäätee ja pidurdusteekonna küsimused panin tunde järgi, tegelikult oli üsna vähe neid küsimusi, millele arvasin kunagi õpitu põhjal vastust teadvat.
Kas kusagil õigeid ja valesid vastuseid ka näeb? Viimane nagu vilksatas roheliselt, teistest ei saanud midagi aru.
Võid edasi sõita! Sest oled valmis liiklusteste alati kordama, ennast täiendama ja reede õhtul sellisel kellaajal kaine!
Võid kindel olla, need kes nimetavad ennast "kõvadeks sõidumeesteks" on kas reede õhtul täis või "kastis" ja nemad ei lahenda teste kordamise mõttes ka mitte, sest nende arvates "ega load ei sõida" ja nad ei suudaks suure pingutamise korral ette kujutadagi, et sõidab küll! Kui juht asetab load istmele ja vabastab käsipiduri ja jättes load autoga mäest alla sõitma.....
Kas sul siis load sõidavad? Arvad, et kui oled kõva teooriavend, siis oledki kohe hea autojuht?
Ja su käsipiduri jutt.. noh see on väheke lapsik lihtsalt.
Väga lahe tähelepanek! Tõesti ma ei tea ühtegi autojuhti, kes enne Saaremaale sõitmist mööda jääteed jätaks auto Virtsu sadama parklasse, siis läheks jääpuur kaasas ja puuriks kogu trassi auguliseks. :)
Et küsimus tuleneb sellest, et see on reguleeritud liiklusseadusega. Juht peab tundma liiklusseadust. Selge, et paljude punktide teadmine ei anna tavalisele b-kati juhile midagi, aga seadus nõuab nende tundmist ikkagi.
Et ühel isikul on juhiload.... Miks õhtuleht ei vaevu kodumaa keeles väljenduda ? Kuigi ka ERR on põhjas, tündri põhjas , ei nemadki kohma... Nt. Eesti sajas juubel. Kurb... Ja häbi.
Vaatasin kahte küsimuse vastust, rohkem ei suutnud, see naine on ju rumalus kuubis, milleks meile sellist suhtumist kultiveerida, lisaks räägib kätega, kehakeele eksperdid võiksid pika loo rääkida selle ajakirjaniku probleemidest
Rohelised peaks nõudma hakkama seda,et enne ei saa autojuhilube soetada kui pole olemas A-kategooriat.See puhastaks ühiskonda ja mõnedki ratturid jääksid terveks.
et sõitke kainepeaga ja olge hästi tähelepanelikud. Teine asi,et teooria tundmine eksamil Teil ellujääda ei aita,kui roolis mobiili näpite. Äsja autokooli lõpetanud ja õppinud teevad neid ära,hiljem kukuvad enamus läbi,see on paraku reaalsus. Kolmas asi,et need kes äsja sooritasid eksami,arvavad,et on nüüd kõvad autojuhid:).Selge,et elementaarsed teadmised peavad olema,aga need on ka enamusel olemas.
Teooriaeksam on tegelikult olematu näitaja. Ongi lihtsalt teoreetilised teadmised.
Mingi tuupur võib ju teoorias tugev olla, aga reaalses olukorras, kui libedaga väliskurvis auto pära käest läheb.. Siis pole teooriast kasu. Teoorias tugev - aga praktikas litsutakse pidurit, lihtsalt ehmatusest. Ehk - üks asi on teooria, aga hoopis teine asi on praktika.
Kui paljud on liikluses endalt küsinud - kuskohast see jobu küll load on ostnud? Ja ometi on nad kõik autokooli lõpetanud, teooria- ja sõidueksamid läbinud..
Aga kui annet ei ole, siis ei ole. Ei aita seal teooria neid mitte kuidagi.
To:Toidukäru küsimused/ täna, 20:14/ 24. mai 2019 23:58
Ma arvan, et tuupur teab mis on õige sõidukiirus vastavalt ilmale ja samuti tal ei lähe nn. auto pära käest ära sest ta teab, et kvaliteetsed rehvid ja õige sõidukiirus tagab turvalise sõidu.
Ma arvan, et "Rullnokad" üritavad tavaliselt kiidelda "napikatega" mis on tegelikult on valesti valitud sõidukiirust ja olematud rehvid!