Repliik

Küsimus | Miks peab rong linnas kihutama 90 km/h? (60)

Arvamustoimetus, 23. mai 2019, 15:48
Foto: Tiina Kõrtsini
Miks peaksid rongid sõitma Talllinnas kiirusega 90 km tunnis, kui raudtee pole ümbritsevast eraldatud ning pimeda kurvi lähedasel ülekäigul pole ei hoiatavaid foore ega tõkkepuid? Mis saab näiteks siis, kui Veerenni ülesõidul takerdub rööbaste vahele raudteed ületav ratastoolis inimene? Kas rong ei peaks linnas sõitma kiirusel, mis võimaldab ohu korral õigeaegselt peatuda, sest autode puhul räägitakse juba mõnda aega kesklinnas piirkiiruse alandamisest kuni 40 km/h?  

Monika Lilles, Eesti Raudtee kommunikatsioonijuht: Raudteetranspordi eelis ongi see, et liigutakse eraldi taristul, mis võimaldab liikuda teistest transpordivahenditest kiiremini. Nii reisijad kui ka kaubavedajad ootavad meilt pidevalt maksimaalsete lubatud kiiruste suurendamist, mis tähendab investeerimist raudteetaristu kvaliteeti. 

Kui me suudame üheskoos erinevate huvirühmadega kokku leppida, et Tallinna linnas, eriti mingites piirkondades, peaks rongidele lubatud piirkiirus olema väiksem, siis meil raudteetaristu haldajana selle vastu midagi pole. Reisijatele tähendab see tõepoolest sihtkohta jõudmisel ilmselt vaid minutites arvestatavat kadu. Oleme juba praegu erinevate osapooltega piirkiiruste langetamise arutelusid alustanud. Üks variant on seda teha teatud piirkondades ajutiselt uute ohutusmeetmete paigaldamiseni.

60 KOMMENTAARI

a
arvamusvabadus. 13. juuni 2019, 20:43
Lahendus on leitud , pioneerid hakkavad nutisõltlasi süles üle raudtee kandma sest inimõigused ei luba keelata nutiseadmete kasutamist keelata.
p
26. mai 2019, 20:10
Paneme signaale iga posti külge Sai juba öeldud et tuleks jalakäijatele rongi ületamiseks ehitada tunnelid seda võib arutada mitmeid aastaid ja iga aasta hukkub mittu inimest
Loe kõiki (60)

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee