Repliik

Küsimus | Miks peab rong linnas kihutama 90 km/h?

Arvamustoimetus, 23. mai 2019, 15:48

60 KOMMENTAARI

a
arvamusvabadus./ 13. juuni 2019, 20:43
Lahendus on leitud , pioneerid hakkavad nutisõltlasi süles üle raudtee kandma sest inimõigused ei luba keelata nutiseadmete kasutamist keelata.
p
26. mai 2019, 20:10
Paneme signaale iga posti külge Sai juba öeldud et tuleks jalakäijatele rongi ületamiseks ehitada tunnelid seda võib arutada mitmeid aastaid ja iga aasta hukkub mittu inimest
s
Saksamaal/ 24. mai 2019, 12:04
On mitu linna,kus 20-30 meetri kauguselt majadest kihutab päevas 200 rongi 100 km tunnis.
x
xXx/ 24. mai 2019, 08:41
Miks peab raudtee ületamiseks slaalomit sõitma?
r
Room/ 24. mai 2019, 10:11
Ei peagi slaalomit sõitma! Tuleb ratta seljast maha tulla, veenduda ohutuses ja üle raudtee minna. Takistused ongi selleks, et uljad ja mittemidagi märkavad ratturid ei saaks pimesi üle raudtee lennata. Ilma nende takistusteta oleks meil surmasaanud rattureid rohkem kui üks või kaks.
k
kass/ 24. mai 2019, 07:53
a
armeenja raadjo/ 24. mai 2019, 16:23
milleks indiaanlastele rongid ehk tulihobu? Asunike juurdeveoks. Ja materjalide veoks, et saaks rajada omakorda uut infrastruktuuri veel uute asunike jaoks.
ä
ätt./ 24. mai 2019, 07:52
Igas õnnetuses hukkunust on siiralt kahju. Kui oleks rongi alla jäänud tavakodanik siis oleks avaldatud lehes väike nupuke aga nüüd käib täielik madin-keelame,käsime,muudame,protestime jne. Kas me ei peaks selle jama asemel inimesi manitsema-tulge enne igasuguseid ülekäike ratta seljast maha,ärge liigelge kõrvaklapid peas muusika hüürgamas ja ärge rääkige ükskõik mille roolis olles mobiiliga. Ühesõnaga püüdke olla seaduskuulekad,et mitte hiljem nutulaule laulda !
t
Toslem/ 24. mai 2019, 04:45
Ehk peaksid rongid tagurpidi söitma?
L
:-))/ 24. mai 2019, 00:38
Lasteaed on siin jälle koos. Raudtee teadlased ja liiklus eksperdid. Äkki lõpetaksite juba ära selle ärapanemise siin ja tegeleks millegi kasulikuga. Selle jaoks on vastavate teadmistega inimesed, kes saavad selle eest palka.

H
:-)))/ 24. mai 2019, 00:27
Hästi rumalaid kommentaare on siin päris palju ja mis eriti kummaline on, panete oma rumalatele kommentaaridele siin üksteise võidu veel plusse ka. Koostöö toimib - lollus kuubis. Üks l*ll paneb killu maha ja ülejäänud 30 l*lli plaksutavad piltlikult käsi. Miks te kirjutate säärast joga siia, et paneme igale ristmikule ametnikud valvama? Tahate vaimukad olla? No ei ole ju vaimukas, pigem vaimuvaene. See et Jüri tegi inimliku eksimuse ja meil pole enam ühte väga andekat inimest, ei tähenda et teie võite siin endid välja elada, parastada ja targuada.
k
k/ 24. mai 2019, 00:12
"Raudteetranspordi eelis ongi see, et liigutakse eraldi taristul, mis võimaldab liikuda teistest transpordivahenditest kiiremini. " - Ilmsesti ei ole ju taristu eraldi. Sellest see küsimus tekkiski.
k
k/ 24. mai 2019, 00:17
Eile jällegi põhjendas raudtee ohutusjuht seda sellega, et ei ole vahet, kas sõita 90 või 50ga, rongi niikuinii pidama ei saa. Täpselt sama mõttekäiku olen kuulnud autojuhtidelt, miks pole õuealal 50ga või maanteel 120ga sõitmine ohtlikum kui suurima lubatud kiirusega: niikuinii pidama ei saa.
k
k/ 24. mai 2019, 01:14
Ohutusjuht, nagu ka need autojuhid, ilmsesti kujutavad jalakäijat ette mingi ajudeta olendina, kellest midagi ei sõltu. Ning on sellepärast võimetu aru saama, et jalakäija jaoks on väga suur vahe, kas käänaku tagant nähtavale ilmunud rong jõuab ülekäigukohale 10 sekundiga või 18 sekundiga. Kui tulla sealtpoolt, kust on üldse midagi näha.
e
euroopasse hakkame/ 23. mai 2019, 21:40
raudteed tegema soome tunnelit aga linnas ei saa 2 tunnelit tehtud pakun et stokholmis on 20 neid
s
se ei kuulu/ 23. mai 2019, 21:41
potjomkini kuvandisse ei paista turistidele välja
a
Ahaa/ 23. mai 2019, 20:55
Jalakäija ohutus on ka jalakäija enda asi. Õnnetuse korral jääb kannatajaks ikkagi jalakäija, oma elust tulebki hoolida, mitte klapid peas / silmade ees / telefonis lobisedes raudtee ülesõitu ületada. Jalakäija saab kiiremini pidama. Ei ole ka mõeldav, et ennem iga ülekäiku rong täiesti seisma jääb. Sama kehtib tavaliste sõiduteede korral - tõstke pilk nutitelefonist ja võtke klapid peast palun.
s
soveedi/ 23. mai 2019, 21:43
v
vastulause/ 23. mai 2019, 20:43
Miks peab ülekäigurajal tähelepanematu olema?
i
inimene/ 23. mai 2019, 21:46
pole robot osalt ikka loom ka loomadel ongi kiirelt liikuvad asjad võõrad netis on palju videosid kuidas inimesed raudteele lähevad järelikult see on fakt mida hurjutamine ei muuda
e
eestis onmoraliseerimise targutamise õiendamise/ 23. mai 2019, 21:48
keeldude käskude religioon
K
:-))/ 23. mai 2019, 20:16
Küll nüüd on Talvo Rüütelmaale konkurente tekkinud, kõik suured targad siin koos.
k
Konkurentsiamet/ 24. mai 2019, 02:19
Taivo Rüütelmaale konkurentsi? Vaata, mida Tallinna linna liiklusega on tehtud..Siin pole mingit konkurentsi vaja, iga keskmine autojuht lahendaks liikluskorralduse palju paremini ära.
k
Kiirrongide liialt suur kiirus? Aga see ju ongi nende pluss kunagiste aeglaste aururongide ees. / 23. mai 2019, 19:58
Kui ilmusid esimesed autod, siis võeti Inglismaal vastu kummaline seadus või määrus. Selleks, et inimesi ning hobuseid mitte hirmutada, selleks pidi iga automobiili ees kõndima üks punast hoiauslippu kandev mees! Seega - autode kiirus umbes 5 km. tunnis!
a
aga milleks/ 23. mai 2019, 21:52
reil baltikale tunnelid paneme ka paar toru ja keelame hajameelsuse ära lihtne mis
t
teiseks on veel/ 23. mai 2019, 22:05
metafüüsiline faktor lihtsal võibolla ei näegi et tuleb alles hetk enne mingi veider kangestus nii et ei saa liikuda mul oli rattaga ükskord nii tundsin et lähen kraavi aga käed ei liikunud miskipärast
p
päris koom/ 23. mai 2019, 22:08
kuidas kõigil on mure rongi pärast äkki ta ei saa üht või teist
t
to teiseks on veel/ 23. mai 2019, 23:14
Arvan, et salapärase metafüüsika võib vist siiski kõrvale jätta. Ilmselt on sul taoliste sümptomite puhul tegemist mingite tervisehäiretega. Näiteks närvisüsteemis. Seega oleks mõistlik aegsasti eriarstidega konsulteerida. Enne kui veel midagi päris tõsist juhtub. Edu sulle!
Ä
:-))/ 23. mai 2019, 19:55
Äkki lõpetaks rumalate kommentaaride produtseerimise ja hangiks endale mingi elu. Teie siin küll mingid liiklusalased nõustajad pole.
p
produce/ 24. mai 2019, 07:57

m
maalt ja traktoriga/ 23. mai 2019, 19:39
Kui meil tahetakse, et elektrirongid kihutaksid linna piires 90 km/h, mis iseenesest on ju väga tore, kuid siis peaks vist ehitama traataedu piki raudteed, et inimesed ei pääseks ületama sealt, kust jumal juhatab. Vist väga kallis lõbu, ehkki Soomes nii on. Seal on muidugi ka ronge rohkem.
m
mmm/ 23. mai 2019, 19:59
Okastraadiga võib ka ümbritseda, aga see ei tähenda, et see inimesi eemale peletab. Kui mõni geenius võtab pähe, siis läheb ta ikka sealt kus tahab. Reeglid ja piirangud on üksikute indiviidede tõttu olemas, kannatama peavad aga kõik.
p
Peter/ 23. mai 2019, 20:21
No see paistab tõesti välja, et sa maalt ja hobesega oled.. Inimene võib uppuda pesukaussi, jääda seisva auto alla ja kukkuda ennast tooli pealt surnuks. Kui juhtub üks õnnetus rongiga, siis piirame kogu Eestis rongide kiruse 30 km/h?? Kuna inimesed jäävad linnas autode alla, siis tuleks ilmselt ka autode liikumiskiirus linnas piirata 5 km/h?
m
maalt ja traktoriga/ 23. mai 2019, 21:04
Kui ka pärast nö okastraadiga piiramist saab keegi veel surma oma süül, siis saab vaid teda ennast süüdistada. Lohutuseks on sel juhul Darwini preemia. Mis aga Peteri väitesse puutub, siis soovitan tal reisida Läänemaailmas ringi ja vaadata, kuidas on seal lahendatud rongide liikumine linnade piires. Seal on tarad, kas see kellelegi meeldib või mitte, ehkki nende ehitamine on kallis, kuid inimelu on veelgi hinnalisem. Tara võid ehitada, ja kui vaja maha võtta, kaotatud inimest enam tagasi ei too.
j
Jätke inimene rahule! / 23. mai 2019, 19:35
Austage surnuid palun, oma liiklusteemalised solvangud võite enda teada jätta, kedagi ei huvita nagunii teie kritseldused! Muretsege endale elu!
j
Jätke inimene rahule! -le/ 23. mai 2019, 20:46
Pole vaja "muretseda", see on olemas, vastupidiselt mõnedele tähelepanematutele... .Noil pole meie rahule jätmiste juttudest enam sooja ega külma...
k
23. mai 2019, 19:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Kaabule/ 23. mai 2019, 19:26
Kuidas sa autot juhtida oskad, kui sa kirjutadagi ei oska oma emakeeles. Äkki oleks pidanud enne kooli ära lõpetama ja alles siis roolitaha ronima?
t
to Kaabule/ 23. mai 2019, 23:24
Muuseas, ka Teie enda õigekiri ning lause-ehitus jätab mõnevõrra soovida. Ei ole päris see, mida gümnaasiumites õpetatakse. Kõrgkooli tasemest rääkimata.
k
23. mai 2019, 19:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
Vastu küsimus, miks?/ 23. mai 2019, 20:00
Ma küsin vastu, milles su kommentaari mõte seisneb?

d
diood/ 23. mai 2019, 18:56
k
Keelame, piirame, paneme vangi/ 23. mai 2019, 18:20
Väga naiivne küsimus. Küsijal endal piinlik ei ole oma rumaluse üle?
J
:-))/ 23. mai 2019, 20:17
Ja sina oled jube tark, eksole!?
k
Kah arvaja./ 23. mai 2019, 18:03
Väga õige, rong seis üks-kaks :DD
m
23. mai 2019, 18:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
To miks?/ 23. mai 2019, 18:47
Sest silmad on hõivatud nutika vaataisega. Otsib seal raudtee ületamise äppi, pockemoni ja lisaks vaatab navigaatorid, et ülekäigul ära ei eksiks. Kõrvade peal aga klapid. Mis parata. ;)
M
:-))/ 23. mai 2019, 20:18
Miks ei võiks inimene kommentaari kirjutamata jätta, kui tal midagi tarka pole öelda?
v
23. mai 2019, 17:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
Vabamüürlasele/ 23. mai 2019, 19:49
Miks sa pead kommenteerima, kui sul mitte midagi tarka kirjutada pole? Äkki hangid elu endale?
P
:-))/ 23. mai 2019, 20:48
Purjus peaga ikka tekib tahtmine kellegiga juttu ajada...
a
Andres/ 23. mai 2019, 17:44
Rongi ees ja taga, peaks kõndima punase lipuga ametnik, nagu kunagi oli Londonis autodel.
a
Andresele/ 23. mai 2019, 19:50
Miks sa pead kommenteerima, kui sul mitte midagi tarka kirjutada pole? Äkki hangid elu endale?

n
Neh/ 23. mai 2019, 17:38
Rongi ainukene eelis teiste transpordivahendite ees ongi kiirus. 20ga ummikus tiksuda võib bussiga ka. Ja jätke need tõkked ja tarad ehitamata, inimesed peavad enne raudteele astumist natukene vaatama.
j
Jaan/ 23. mai 2019, 17:29
Nõuka ajal sõitis elektrirong seal 100 km/h.
a
arenguruumi on/ 23. mai 2019, 17:07
olge rahulikud..KUI tuleb Rail Baltic...siis starditakse Baltijaamast KOHE 120 km/h...
l
Loodetavasti/ 23. mai 2019, 19:07
h
hea kild/ 23. mai 2019, 20:08
siis on Pärnu juures juba 350 ;)
r
rein/ 23. mai 2019, 16:45
jah, tõsine teema. Mis oleks kui otsustajad ametnikud enne selliste kohtade väljaehitamist katsetaks turvalisust iseenda või oma lähimate peal. ehk siis tursapilguline ametnik ka mõistab elu pisut laiemalt, mitte ainult vahi matemaatilist kiirusetabelit ja kuskilt võetud reageerimisaega
k
Kindlasti on vaja keelata/ 23. mai 2019, 19:09
kõik see, millega mõni tähelepanematu, vastutustundetu, ülemeelik või vahel ka täitsa rumal inimene endale viga võiks tekitada. Alustame lauanugadest - võid ju küll oma seapraadi näpuvahelt hammustada.
t
To Reinule 19:05/ 23. mai 2019, 19:53
Ma arvan, et erinevalt sinust oli lgp. Jüri Aarma ikka väga hea hariduse ja kommetega. Enne mõtle, kui rumalusi produtseerida!
o
ohkaja/ 23. mai 2019, 16:02
Tramm liigub samuti eraldi taristul, aga 90ga vist ei kihuta. Vanasti öeldi, et sealt, kus algab raudtee lõpeb mõistus.
c
Crazy eights/ 23. mai 2019, 18:51
Eks sama on ka tänapäeval. Kuid miskit pärast kipub m6istus sageli lõpema ka raudteele lähenevatel inimestel. Sellest ei saa ma aru.
o
ohjah/ 23. mai 2019, 19:12
Trammiga on lugu nagu Ostap Benderi maakeraga. Trammi "taristu" ümber on teine taristu, mis on sellest suurem ja millel sõidavad autod. Autode ta ümber on kolmas taristu, kus käivad ja vahel ka tormavad inimesed. Rongi taristu ja autode või inimeste vahel on surnud ala, kuhu pole kellelgi asja, kui ta just enesetapja ei ole. Kahjuks leidub viimaseidki, aga seda on väga raske keelata.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee