Kas enam kuhugi pole raha raisata? Teeääred on ülemärgistatud ja tänu sellele ei pööra liiklejad enam vajalikku tähelepanu neile liiklusmärkidele mis on hädavajalikud. Pole ime, et toimub palju õnnetusi, järjest juurde tuleb tähelepanu hajutavaid tegureid.
pole seniajani aru saanud, misk Sörvet nimetatakse Sõrveks?
Sildiga aga tehke nönna, et tehke palju suurem ja paigutage see tee körvale aga maanteealast väljapoole. Siis mandunud ametnikunärud ei vigise enam.
Häh, siis peaks Ida- Virus olema ka Eesti kirjakeele väldete lõpp. Mäletan kus 6. klassis eestti keele õpetajamind nendega peedistas. Ja olen sageli kuulnud et meil välted teistmood. Krt teab. Ise ei taju. Samas, seda kui oskamatud on eestlased vene keelega... raiub nigu kõrva. Õnneks pole elus vaja läinud nagu kõiki nei cosinus-eid ja tangens-eid mida koolis pähe taoti ja keegi ei suutnud ära seletada milleks neid tarvis on.
Litsalt järjekordne tõestus , et maanteeametis istub liigapalju muidus ö ö j a t e st p u u k - p a r a s i i te, kel tööl pole midagi teha ja tegelevadki igavusest IoIIustega. Kui seda komtingendi minema pex ta siis jääb rohkem raha teehoolduseks üle.
"liiga palju liiklemist häirivaid infokandjaid"
millal jõuab arusaamine videoreklaamtahvlite häirivast mõjust sama kaugele?
pealegi - kas on tehtud uuringuid, et kui paljud inimesed neid reklaame üldse vaatavad, või käib asi idiооtliku ringloogika järgi, et kui rahvas ei osta reklaamitud kaupa, siis tuleb lihtsalt rohkem reklaamida?
Parandage mind, kui eksin, kuid pruunil põhjal olev viide peaks olema seadusega täiesti lubatud viide kultuurimälestisele. Kaali kraater, kirikud, Angla tuulikud ja muu peaks Saaremaal ammugi nii tähistatud olema. Ja märgid ju justnimelt sõidutee ääres. Seega MNT juriidiline põhjendus on veidi kummaline?
Miks maanteeameti ettekirjutust täideti? Poleks vaja olnud sellele tähelepanu pöörata! Ja meedias oleks vaja olnud kisa tõstmine maanteeameti suunal. Maanteeamet on mihkel metallpost teede äärde panema. Ikka 1 post 1 m kohta. Kui on märk siis peab selle jaoks eraldi posti panema. Jumal keelas ära ühe posti külge mitme märgi paneku! Iga meetrikohta vähemalt üks post häirib küll tohutult liiklust aga see pole tähtis....
See on ette näha, et inimesed hakkavad autosid kinni pidama ja selfisid tegema märgi juures. Olin ise ka rattaretkel, mille raames märk püstitati, ja selle koha peal on tee veel kõrge tammi peal ja isegi jalgrattaga pole seal õieti ruumi peatuda.
Silt pandi pealegi vale koha peale, selle koha pealt jääb inimestele mulje, et kogu Saaremaal puudub Õ-häälik, aga tegelikult jookseb see piir Reina küla keskelt, mitte küla algusest.
Otsige normaalne koht, kus on mugav ja ohutu peatuda.
Kihelkonnasildid enamikele mõtetud. Muidugi nad näitavad kui kaugelt tuli ennast kirikusse pühapäev vedada. Aga kõige jubedamad on paljud sünnikoha sildid mis mingisse mahajäätud õuele tekkinud padrikusse juhatavad. Nende mõttekus veel väiksem.
See paar Õ-d Ö-d vähendavad stressi ja inimesed vajutavad vähem gaasi. Praamigraafik on tegelikult üks suuremaid kihutamisele kihutajaid mille mõju ulatub kümbete kui mitte saja kilomeetri taha.
Tahan juba ammu küsida missugust informatsiooni annab mulle teepervel asuv silt Kadrina kihelkond?Ei ole enam mõtet ka Sildil maakonna nimetusega,sest maakonda enam lihtsalt ei eksisteeri. Näide-Järvamaal asuvad 3 valda:Paide, Türi ja Järva vald, Milline seos on kohalikul vallal mingisuguse ainult paberil eksisteeriva maakonnaga?
maanteeamet püstitab ise kilomeetri kohta kümneid või sadu suvalisi ja infovälja häirivaid märke ja nüüd kui Eesti peale on kaks vaimukat märki lisaks, siis just nimelt need märgid ületavad selle punase joone, kust asi läheb liiale..... ametnike vaimupimedus on võimas.