Foto: Aldo Luud
Toimetas Triinu Laan 22. mai 2019 08:54
Omniva eraklientide andmebaas, mis võimaldab pakisaatmisel kliendi soove arvesse võtta, valmib jõuludeks, ent juba juulist hakkab ettevõte suunama kõiki pakke vaikimisi pakiautomaatidesse. Mobiiliäppi, mille abil oma oodatav pakk juba ennetavalt soovitud kättesaamiskohta suunata, peab siiski veel umbes aasta aega ootama.

Aprillist algas Omnivas pakisaadetiste üleminek postkontoritest pakiautomaatidesse, mis tähendab, et vaikimisi saadetakse kõik pakid kättesaamiseks pakiautomaatidesse, kirjutab ERR Uudised. 

Üksnes juhul, kui pakisaatja pole kliendi telefoninumbrit pakile kirja pannud, ei saa Omniva saadetist automaati suunata, sest klienti ei saa lühisõnumi abil selle saabumisest teavitada. Nõnda saadetakse need edaspidigi postkontorisse, sest oma eelistust pakk ikkagi postkontorist kätte saada Omniva IT-süsteem veel vastu võtta ei oska - see lahendus ehk eraklientide andmebaas peaks valmis saama jõuluks.