Eesti uudised

Erki Berends: kui ma uudistest kuulsin, et hukkunud jalgratturil olid jalas puukingad ning sõiduvahendiks elektriratas, tõmbas mul südame alt külmaks

Jaanus Kulli, 22. mai 2019, 00:05

50 KOMMENTAARI

o
.../ 23. mai 2019, 08:07
ossirahva arvates on alati kõik teised süüdi et ta ise tainas on...võtame nood torud ära. vaataks kui palju siis rongi alla jääma hakkab.. torude võtmine on lihtne...öösel rauasaag näppu ja kogukonna talgute korras on hommikuks ilus puhas ülesõit. niipalju kui mina näinud olen siis hoiatuseks vilkuvatele tuledele ja helisignaalile ei pöörata üldse tähelepanu. nii kahju, aga nüüdseks pole enam mitte mingit kaastunnet alles jäänud
K
?/ 23. mai 2019, 06:14
Kui see oleks lihtsalt mingi Jüri olnud, poleks keegi lamenti löönud.
L
?/ 23. mai 2019, 06:13
Lasnamäel on tunnel selle jaoks, et teed ületada,aga kui paljud seda kasutavad?Ikka joostakse üle 4 rajalise sõidutee, sest autojuht EI TOHI jalakäijat alla ajada.
N
?/ 23. mai 2019, 06:12
Niikaua,kuni inimene ise ei võta midagi enda turvalisuse hoidmiseks ette, ei lõpe ka need õnnetused.Kuna nüüd tuntud inimene sai surma,siis me protestime rongide vastu, ülekäigu kohtade vastu.Mäletate,kuidas ehitati Lasnamäele suur aed kahe sõidutee vahele, et inimesed ei saaks otse üle tee joosta, vaid peaksid kasutama tunnelit, mis on tee alt läbi ehitatud.Kaua see aed seal püsti püsis?Kas oli kõigest kasu? Me võime ehitada, mis tahes ülekäigukohtade ette,aga kui inimene ikka ise mitte midagi ei mõtle,vaid tormab, niiakau siis need õnnetused ka juhtuvad.
t
tänna 11,11le/ 22. mai 2019, 18:13
ei seda ma nüüd küll ei väitnud. Lihtsalt koht selline, kus õnnetusi olnud. Seega, kui miskit ette võetakse, siis edaspidi jäävad enam vähem sarnased õnnetused ära ja rongijuht ei pea ka selles kohas stressama, et kas läheb õnneks või siis mitte.
t
to: Lisaks Jalgratturile/ täna, 13:57/ 22. mai 2019, 14:33
oot - et jalgratast käekõrval lükates ei mahu sealt läbi, kuid sellel SÕITES saab sealt vahelt manööverdades kenasti läbi? Ise ka aru saad, mida kokku kirjutad?
t
to: arvamus/ täna, 13:51/ 22. mai 2019, 14:31
eile oli ühest kommentaarist lugeda, et kirjutajale oli J.A. eile oma liikluskäitumisega silma hakanud - sõeludes tänaval sõitvate autode vahel suvaliselt ja sõites PUNASE TULE alt läbi! Seega ei ole abi ka raudtee ülesõidul olevatest tuledest, kui täismees otsustab neid lihtsalt eirata! Peale traagilist juhtumit oli kuulda, et mees ISE ei olnud kuigi liikluseeskirjadekuulekas. Ei saa süüdistada sel juhul rongi, elektriratast, ülekäiguraja piirdeid - ... Oleks-oleks - tegelikult OLEKS mees pidanud järgima elementaarseid liiklusnõudeid, ronima seal rattalt maha ja siis ületama raudtee!
k
Kindel/ 22. mai 2019, 14:25
Selge on see, et koht on olnud ohtlik ja vastutama tuleks panna liikluskorraldus. Kui inimest enam ei ole, tema ei saa rääkida ja igaüks võib öelda, mida tahab eneseõigustuseks. Nii ohtlikus kohas oleks pidanud juba ammu valgusfoor olemas, "porgandid" sõidavad märkamatult vaikselt ja kiirelt. Võib seisatada ja vaadata aga liikuma hakates ongi rong märkamatult kohal, astu siis tagasi või edasi, alla jääb ikkagi. Inimene ei saa rongi võimsuse ja kiiruse vastu. Kui oleks olnud valgusfoor, oleks elus meie kõigi lugupeetud ja armastatud rahva lemmik.

l
Lisaks Jalgratturile/ 22. mai 2019, 13:57
Ma võin küll eksida, sest pole proovinud, aga ilmselt ei mahu nende torude vahelt jalgratast käekõrval lükates üldse läbigi või siis tuleb ratast vahepeal lausa tõsta, sest isegi sõites mahub sealt vaevalt-vaevalt läbi! Isegi kaks jalakäijat ei mahu sealt korraga läbi...
j
Jalgrattur / 22. mai 2019, 13:25
"... sikksakitav tee, mis aitab kenasti hoo maha võtta." Hoog on küll maas aga tähelepanu oli suunatud sikksakitava tee läbimisele mitte läheneva rongi märkamisele.
k
Kui inimene/ 22. mai 2019, 13:11
rongi ei märka (jumal teab,milleks need rööpad küll siin on?), siis ei päästa teda see, kas teeservad on lamedad või teritatud. Hoia ennast ise, siis hoiab sind ka jumal.
m
mul t6mbas kylmaks/ 22. mai 2019, 12:36
et pole isegi foori hoiatuseks ja nagu muudes arenenud riikides on ainult tunnelid v6i sillad rdt yletamiseks jalakäijatel,ms
l
22. mai 2019, 12:36
Lamavat politseinikku asendab meil see sikksakitav tee, mis aitab kenasti hoo maha võtta.
t
22. mai 2019, 12:35
Tallinnas on pea kõik rongiülekäiguteed ohtlikud, ise peab ettevatlik olema.
e
22. mai 2019, 12:35
Et siis sinu ettepanek on et aeglased rongid tagasi liinile?
k
Kui/ 22. mai 2019, 12:09
see BEM eile või mistahes muu auto raudteelt üle kimab ilma midagi vaatamata, kuidas siis riik, poliitikud, KOV, naabrid või kes iganes muu süüdi on?

t
to xxx/ 22. mai 2019, 12:05
Enne raudteed võiks olla "lamav politseinik", nii kergliiklusteel kui ka maanteel. Näiteks Gruusias on nii tehtud.
m
Määää/ 22. mai 2019, 11:52
Huvitav,mis siis juhtub,kuhu,mida vaja ehitada,kui keegi tuntud tegelisnki Viru hotelli katuselt hakkab alla hyppama....mis siis koik valesti tehtud on=
n
Nii on/ 22. mai 2019, 11:37
Väga mugav on õiendada siin, et Jüri tegi seda ja Jüri tegi toda, aga kuna Jürit enam pole, et ennast kaitsta ja öelda, mis valesti läks, tuleb hakata oma peaga mõtlema.
n
Nii on/ 22. mai 2019, 11:33
Sellises kohas, kus rong tuleb kurvi pealt ja seda pole näha, peaks olema ennetavad meetmed kasutusele võetud või asendama ülekäik tunneliga. See konkreetne Veerenni ülekäik on täpselt enne kurvi ja sa ei näe kas rong tuleb ja kui tuleb, siis kui kaugel ta on ja kas jõuab ohutult üle või mitte.
n
Nii on/ 22. mai 2019, 11:30
Istutakse kontorites toole laiaks ja lirbitakse päevast päeva kohvi näost sisse ja nõutakse riigilt raha juurde.
t
To Alfred Soin/ 22. mai 2019, 11:28
Selge kuritöö seisneb selles, et inimesed kes peaks tegelema raudteede võrgustiku arendamisega, ei tee seda. Sinna kuuluvad ka ülesõitude välja arendamine. Lihtsalt mingite raudtorude kuhugi paigaldamine pole lahendus.
j
Jalgrattur/ 22. mai 2019, 11:26
Raudteega ristumisel kergliikluse teega on kergliikluse teele kaevatud torutõkked. Sõites mööda kergliiklusteed on jalgratturi tähelepanu suunatud torutõketest läbi pääsemisele, ta jälgi, kas rong tuleb. Vältimaks torutõkkeid sõidavad jalgratturid Randvere teele ja sealt tagasi kõrval olevale kergliiklusteele. Ettepanek: torutõkked likvideerida, paigaldada foor.
m
Margusele/ 22. mai 2019, 11:25
Autoga raudteed ületades on mingigi lootus avariist rongiga elusalt väljuda, kuid jalgsi või jalgrattaga kahjuks mitte. Autol on mingigi kest ümber, jalakäijal ja jalgratturil mitte.

a
am'le/ 22. mai 2019, 11:22
Silmad ja kõrvad ei aita sind, kui sa ei näe kurvi tagant suurel kiirusel tulevat rongi. See käib nii kähku et ei saagi aru.
n
Nii on/ 22. mai 2019, 11:21
Minu meelest on see õnnetuste hulk juba liiale läinud nii väikeses riigis ja nii tihedalt nagu 2 õnnetust juba päevas, et tuleks hakata tegelema sellega, et ülesõidud oleks turvalised. Praegu tegeletakse ainult ohkimise ja parastamisega.
n
Nii on/ 22. mai 2019, 11:13
Need ülesõidud on kõik ajast ja arust. Ei vasta tänapäeva standarditele, liiklustihedusele ja samuti kiirusele, mida need porgandid arendavad. Olgem ausad, 90km/h linnas on ikka meeletu kiirus, ok seekord oli 79km/h, aga see on ikkagi midagi muud kui 50km/h. Need vanad vene rongid ei suutnud nii kiiresti kiirust üles võtta. Pealegi enne seda ristumist on varjatud lauge kurv, kust pole rongi nähagi ja järgmisel hetkel oled juba rongi all, sest 90 kiirusel liigub see rong ikka väga kiiresti.
t
to 10:21/ 22. mai 2019, 11:11
ja siiani ei ole keegi sealt eluga üle pääsenud?
t
to minu nimi/ 22. mai 2019, 11:09
oled sa ikka kõvapea. kes sul on soovitanud "ratas käekõrval sõita"? Kas see, et teeksid seda raudteed ületades, on sinu jaoks ennekuulmatu? Võrdlust autoga ja muid lollusi ei maksa küll kirjutada, sündmus on liiga tõsine selleks.
k
Kriitik/ 22. mai 2019, 11:07
Ülesõidud ja sealne turvalisus ei vasta enam paraku nendele uutele rongidele, mis on palju kiiremad kui eelkäijad. Vana diiselrong suutis kiirendada selle Ristumiskohani väga aeglaselt, elektrirongid on aga midagi muud. Kui diiselrong vaevu 50 linnas sisse sai, siis uutel rongidel pole mingi probleem 90 või 100 kähku sisse võtta. On suur vahe, kas rong tuleb varjatud kurvist 50ga või 70 või lausa 90nega ja sa ei näe seda rongi ning ühel hetkel saada juba löögi. Ma ise sõitsin 80ndatel ja 90ndatel palju rongiga ja need rongid on öö ja päev.
t
To minu nimi/ 22. mai 2019, 11:02
Jalgratturil on alati valik elik kui ta soovib, võib ta vabalt ratta seljas mööda sõiduteed sõita ja sel juhul ongi ta sõidukijuht. Kui ta aga kasutab jalakäijatele mõeldud ülekäiku, peab ta ka käituma kui jalakäija elik jalgratta seljast maha ronima ja seda käe kõrval lükkama. Olen ise pea igapäevane raudteeületaja ja võin kindlalt väita, et need siksakitamised on teinud raudtee ületamise ohutumaks, sest ei saa otse teele tormata, vaid peab sunniviisiliselt hoo maha võtma. Kui mitte vaadata, kas rong tuleb või mitte või enne rongi kiire ülelipsamin a'la küll jõuan viib kurva lõpuni. Mõnikord
o
Olen nõus/ 22. mai 2019, 10:55
oli kord juhus - enne ja ka siksakitamise ajal väga hoolikalt vaatasin kahele poole - no ei paista rongi ja kui olin üle saanud ning mõned sammud teinud - sõitis rong selja tagant mööda. Kuulsin vilinat ja matsti möödas ta oligi. Rongid on lihtsalt nii kiired juba. JA ei mingeid kõrvaklappe polnud ega midagi. Samas jällegi saan aru, et sealt siksakitades on aega rohkem jälgida rongiteed - ei torma kohe üle

a
alfred soin/ 22. mai 2019, 10:53
siin on ju selge kuritöö koosseis,inimese surma põhjustamine,kes andis käsu vana ülesõit likvideerida,keegi ju kirjutas mingitele paberitele alla
m
minu nimi/ 22. mai 2019, 10:49
Ilmselgelt on need torud kõige ohtlikum ja mõttetum asi üldse. Selleks ajaks kui oled end sealt vahelt läbi manööverdanud, oled juba otsapidi raudteel ja alles siis saad pöörata tähelepanu sellele, kas rong tuleb või mitte! Need, kes soovitavad rattaga sõita seda käekõrval lükates, võiks autoga sedasama proovida. Ah ei ole mugav, vot, ratas on ka transpordivahend.
M
.../ 22. mai 2019, 10:46
Ma ei saa aru, kes see geenius need jubedad raudkolakad sinna raudtee ülesõiduette paneb, kust vahelt peab slaalomit läbi sõitma. Kogu tähelepanu läheb sinna ja selleks ajaks kui sealt vahelt läbi jõuad oled juba otsapidi raudteel ja ei jõua vaadatagi, kas rong tuleb või mitte. Sellise idiootse liikluskorralduse tekitaja on ainuisikuliselt vastutav õnnetuse eest!
n
No/ 22. mai 2019, 10:31
Pole see Soome nii teistmoodi midagi. Mina sõidan tööle üle kahe tavalise raudteeristmiku, kus on, tõsi küll, foor, ent muus osas sama ohtlikud nagu Eestis. Sügav kaastunne Jüri Aarmaa perele ja sõpradele. Kaotasime kahjukd jälle ühe ereda tähe endi hulgast.
a
am/ 22. mai 2019, 10:09
Minu kaastunne .Aga silmad ja kõr vad peavad ikka lahti.Tänapäeva liiklustiheduse juures pead nägema vasakule,paremale ja taha.
m
Margus/ 22. mai 2019, 10:08
Raudtee ei ole nii ohtlik, rong ju suur ja lai. Küll tuleks kõik tänavaristmikud mitmetasandiliseks teha. Need autojuhid on ju hullud.
e
Eesti asjad/ 22. mai 2019, 10:01
Ühetasandilised raudteeülesõidud on ikka väga eilne päev vaadates kasvõi soomet rootsit, igal pool on linnas raudtee aiaga piiratud ja ülekäigud maa alt või silla kaudu.
0
08:38-le/ 22. mai 2019, 10:00
Jumal kaitsebki, aga ei tee paha ka ise enda eest hoolt kanda. Kaastunne omastele.

v
22. mai 2019, 09:46
Väga õigesti öeldud. Nii ongi.
v
22. mai 2019, 09:43
Vastupidi, need torud on kõige ohutum seni linnas kasutusel olevaist süsteemidest. Miks? Sest õigesti kasutades võtab hoo maha ja ülemineja saab rahulikult mõlemale poole vaadata. Pole mitte mingit põhjendust, miks peab sealt üldse rattaga läbi sõitma ja miks ei tulda ratta seljast maha. Saan aru inimeste šokist ja kohalike argumentatsioonist, kuid kuna raha ei ole, siis millisest peaks alustama? Ka sebral teed ületades saadakse surma ja raskelt viga, aga õnnetused ju lihtsalt juhtuvad.
m
Mitte ainult nüüd vaid ka varem.../ 22. mai 2019, 09:43
https://www.postimees.ee/4428663/rongi-all-hukkunud-naine-voinuks-paaseda-eemaldatud-signaalfoori-asendamist-nouti-juba-ammu
k
Kilekott/ 22. mai 2019, 09:30
Aga need torud on kõige odavamad. Kahjuks muuks ei jätku peale reforme raha :(
j
JEB/ 22. mai 2019, 09:29
Mul olid samad mõtted peas, aga pigem sellest vaatenurgast, et kui sellele oleks tähelepanu pööratud varem, kui mõni mitte tuntud inimene rongi alla jäi, oleks ehk Jüriga juhtunud tragöödia olemata... Kahjuks oleksid ja poleksid siin maailmas ei loe. Olid vahva inimene, mul oli suur au Sind tunda. Puhka rahus, Jüri!
x
xXx/ 22. mai 2019, 08:56
Ehk nüüd hakatakse lõpuks mõtlema, kui ohtlikud on need raudtorudest tehtud "šikaanid" enne raudteest üle saamist on! Nende vahelt läbi manööverdamiseks koondub kogu tähelepanu just ohutule manööverdamisele, mitte ohutult üle raudtee saamisele! Kergliiklusteega raudtee ületusel võiks samuti kasutada samuti nt. vilkuvaid tulesid + häälsignaal. Kui raudteest läheb üle sõidutee, siis ei pea ju mingeid sikk-sakke tegema!
s
sahistaja metsateel/ 22. mai 2019, 08:43
Loen siin, et kasutate ka elektriratast- plaan endale ka soetada ja minu küsimus: kas selline ratas teeb häält ka, no umbes nagu võrr? vabandust, kui rumalalt küsin...
r
RS/ 22. mai 2019, 08:31
Jälle üks pärnakas Raekülast manala teele läinud. Sügav kaastunne omastele.

o
22. mai 2019, 08:25
Ole eluheidik või prominent, enda elu eest pead ikka ise hoolitsema!
u
ulmik/ 22. mai 2019, 07:53
Ma olen ise ka ulmik ja pea on laiali otsas, mõtlen igasugu mõtteid ,autoga sõites ei mõtle ma üldse turvalisusele, vaid peas keerleb järgmine etendus.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee