Krimi

Elron: õnnetuse hetkel oli rongi kiirus lubatust aeglasem

Marvel Riik, 21. mai 2019, 16:26

24 KOMMENTAARI

k
koht on ohtlik/ 22. mai 2019, 10:12
ülekäik sellisena on eluohtlik ja vastutus selle eest langeb ametnikele kes sellisel kujul asja heaks kiitsid. Ülemiste poolt tuleva rongi kiirus on suur, vaateväli piiratud; takistuse ilmnemisel ei saa see rong mingil juhul pidama. Normaalsem lahendus olnud ehitada tunnel; kui seda ei suudetud, siis korralik jalakäijate foor vähemalt. Praegu on nii, et rongi ei ole tegelikult kuulda, ei ole sugugi kindel ka, et kõik vilet lasevad. Tegemist on kahe rööpapaariga lõiguga, mis tähendab, et samal ajal võivad seal kohtuda kaks vastassuunas kihutavat koosseisu. Asi vajab kiiret lahendust!
m
Meie/ 22. mai 2019, 00:50
piirangud ja soovitused ja nõuanded tulevad valest kohast, päris huvitav oleks kui keegi avalikustaks, palju on Belgias rongiga seotud õnnetusi, sellist hiirelõksu nagu antud kohal onn võib ainult hull välja mõelda, ei jalgsi ega rattaga pole seda kadalippu 2 sekundiga võimalik läbida, aga rong jõuab kohale 3 sekundit peale nähtavale ilmumist
t
tõkkepuud kadusid/ 21. mai 2019, 22:23
raudteeinspektsiooni ajal EV ja tuletage meelde, kes oli insp.ülem ja alluv. Insp.likvideeriti, alustati äri - raudteeohutuse firmaga ...
r
Rong spetsiaalselt sõitis aeglaselt/ 21. mai 2019, 21:28
Aga mees oskas ikka rongi alla jääda.Hakka või inimsaatusesse uskuma.
m
Mnjahh/ 21. mai 2019, 20:58
Rb hakkab oluliselt rohkem niitma. Kes viitsib oma teiselepoole mahapandud raudlatte jäävatele talumaadele jalutada 25 kilomeetrist ringi.

j
21. mai 2019, 20:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
c
Crazy eights to jep/ 21. mai 2019, 21:57
Kas sa olid seal ja kuulsid, et ei lasknud vilet? Mina küsiks hoopis, et miks mõni inimeseIoom on nii tuim, et isegi pasunahelist ei tee välja?
h
21. mai 2019, 19:38
huvitav, kas ta siis tõesti vilet ei kuulnud?
k
21. mai 2019, 19:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
l
Lihtsalt pime ja kurt jalgrattur ei tea,/ 21. mai 2019, 20:11
et liikluseeskiri ONTÄITMISEKS KÕIGILE! Et raudteeülesõidu kohal on rongil eesõigus. Et punane foorituli onka JSALGRATTURILE. Et ÜHESUUNALKISEL TEEL EI SÕIDETA VASTASSUUNAVÖÖNDIS. Ei mei on PAREMPOOLNE LIIKLUS. Ja et ülekäigurajal tuleb JALAKÄIATELT TEED ANDA. Ja palju muud , millest vokiketrajatel aimu pole.
m
Mõte/ 21. mai 2019, 18:10
Kas tunneli ehitamine on kallim, kui inimelud ?
t
To mõte/ 21. mai 2019, 20:13
Ja kasu? Järvevana teel on, Tondi lähedal on jalakäiatele tunnel, siiski võid silmitseda seal kolme monumenti IoIIidele, kes eelistasid teele joosta.
t
To kokkuhoid/ 21. mai 2019, 20:15
Tondil on tõkkepuu ja foor. Kuid see ei takistanud ühele IoIIakale vanam00rile rongi alla jäämast.
m
Mõtlik/ 21. mai 2019, 17:56
Need turvatõkked Veerennis on liiga kitsad ja kui neid rattaga läbida läheb suur osa tähelepanust sellele...eriti keeruline on ilmselt seal manőőverdada fatiga. Ehk võiks see tõke olla veidi teise kujuga....
n
njah / 21. mai 2019, 17:28
Eesti Raudtee tahtis ju selle ohtliku ülekäigukoha kinni panna aga kuna valimised olid tulemas siis aeti kõva kisa ja ülekäik alles. Need hukkunud on puhtalt nende inimeste hingel kelle nõudmisel see ülekäik säilitati. Ilma nendeta oleks Jüri aarma praegu elus.
n
nonoh/ 21. mai 2019, 17:41
jalakäijatele pole seda ülekäiku mitte kunagi plaanitud sulgeda!
h
hmmm/ 21. mai 2019, 18:11
seal olid: autode ülesõit, jalakäijate ülekäik, tõkkepuu, vilkuvad tuled, helisignaal rongi lähenedes. Luite selts soovis, et see KÕIK jääks. Raudtee ja linna ühstööna, aga säilis vaid ülekäik ilma igasuguste ohutussignaalideta + lisaks pikenes enamiku inimeste kodutee ühistraspordi ja autoga rohkem kui 2km
r
Rahva arvamusest oli suva/ 21. mai 2019, 18:22
Need hukkunud inimesed on hoopis nende hingel, kes kohalike vastuseisust hoolimata sõiduautodele selle ülesõidu sulgesid. Kuniks seal oli ülesõit ka autodele, seniks ühtegi jalakäijat seal ka ei hukkunud.
t
to hmmm/ 21. mai 2019, 18:38
mis sellest ohutussignaalist kasu, kui isegi rongi vilet ei kuulda
t
To hmmm/ 21. mai 2019, 20:20
Ja kogu see sinu kirjeldatud krempel ei takistanud 9 novembril aastal 1997 mendil koos autoga rongi alla jääda ja p6rgusse kolida. Nimelt otsustas see, kes peaks teistele eeskujuks olema, näidata kuidas kõiki neid tõkepuid ja fooritulesi ignoreerida ja LE-le suure kaarega kus ta.
r
Raiko/ 21. mai 2019, 17:12
Miks siis rong aeglaselt sõitis. Tuleb appi võtta paha sõber OLEKS. Aga vot oleks rong 90ga sõitnud, oleks ta sellest kohast olnud kadunud enne kui noor mees talle ette jäi.... Kahju, väga kahju. Sügav kaastunne omastele ja kõigile kellel on kurb meel, et seda meest enam pole

h
hmm/ 21. mai 2019, 17:12
eesti raudtee peab nüüd küll õnnetused hüvitama. ikka miljonid välja maksma, sest teistkorda samas kohas õnnetus ja midagi ei võetud ette. kui palju peab veel inimesi seal hukkuma?
n
njah/ 21. mai 2019, 17:28
Kui teist korda siis oleks seda enam peaks inimesed ise seal tähelepanelikumad olema.
P
.../ 21. mai 2019, 19:14
Pärast uute rongide liiniletulekut on nii Elroni kui ka Nõmme linnaosa valitsuse poole pöördunud elanikke, kes on avaldanud pahameelt uute rongide vile valjuse üle. Seetõttu ehitati 2013. aasta augustis Elroni rongipargi viled ümber. Muudatuse tulemusena vähenes oluliselt kõrge tooni vile valjus ja intensiivsus
t
To hmm/ 21. mai 2019, 20:22
Lihtsalt raudtee ei andesta IoIIusi ja ei hakka kunagi andestama! Tee või tina!
t
To .../ 21. mai 2019, 20:24
Sama tehti Ameerika veduritega omal ajal.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee