Krimi

VIDEO | Vaata, mida näeb rongijuht Veerenni ülekäigul

Marvel Riik, Martin Ahven | video: Martin Kuusk, 21. mai 2019, 16:20

57 KOMMENTAARI

a
Ants/ 23. mai 2019, 15:24
Järjekordne näide, mis meie inimestest on kõlberuum teinud: mõtlemisest on saanud arvamine, vastutusest nauding, olemisest õnn, kohusetundest õigused.Enne oli sõna ikka relv, nüüd vaba. Loomal on häälitsemine vaba. Meie lemmikloomale. Kõik, mis teed, teed endale, mitte hiinlastele.
j
jaguar/ 23. mai 2019, 02:55
jalgrattaga sõites telefoni kasutamine pole ka nagu päris ok tegevus
p
puud maha/ 22. mai 2019, 13:38
Natuke avardaks vaadet ka nende põõsaste-puude mahavõtmine, need ju pole seal teab mis haruldused puud, et ei võiks ...
l
Lõpeb mõistus - algab raudtee!/ 22. mai 2019, 13:24
Koristage need torurägastikud ära, siis jääb aega rongi nägemiseks! Ja pange hoiatussignalisatsioon tagasi!
r
Room/ 23. mai 2019, 10:47
See "torurägastik" ongi ehitatud selleks, et uljad jalgratturid ei saaks täie kiirusega rööbastele lennata, et nad hoo maha võtaksid ja rattalt maha tuleksid. Kui nüüd rattur otsustab nende vahelt siiski läbi SÕITA, ei jää tal enam aega rongi jälgida. Kelle viga see siis on. Äkki siiski jalgratturi viga?! Kui täidad LE, siis jääd ka ellu. Kui ei täida, siis on su elu loteriil...
k
Kooli Raadio/ 22. mai 2019, 09:52
Rongide liikumiskiirusi tuleb ülesõitudel piirata. Autode jaoks on paigaldatud lamavad politseinikud, midagi tuleb ka rongide jaoks välja mõelda.
w
wcfwerfwer/ 22. mai 2019, 20:44
kiirusi tuleb suurendada, siis jõuab rong jalakäijate eest läbi lipsata
v
Veel tarkuseteri/ 22. mai 2019, 09:31
Rong peaks peatuma iga ülekäigu ja ülesõidu ees. Rongijuht veendub vsuaalselt, kas edasisõit on ikka kõigile ohutu ja alustab alles seejärel liikumist.
e
22. mai 2019, 09:19
Ennustagem, palju R+B KIIRRONG elusid aastas niitma hakkab? Ikka püütakse lähikonnas asuvatele maadele/objektidele ilma suure ringita ligi pääseda. Jutt ikka kümnetest kilomeetritest. Ja see tihe liiklusvoog, mis seal käima peaks minema...
e
e. / 22. mai 2019, 11:41
RB-le tehakse kummalegi tammiservale Atlandi valli taoline tõkkeliin. Sealt juba traktoriga läbi ei murra.
r
Rong/ 22. mai 2019, 08:28
Elron ütles, et kontrollisid üle - anti nii vilet kui ka pasunat. Aga ei midagi. Keegi ei kuula ega tähele ei pane....

s
22. mai 2019, 06:59
see ülekäik tuleb kinni panna, karjuvad inimesed mis karjuvad, küll vait jäävad, varsti harjuvad ringiga käima
ä
ää a kas/ 22. mai 2019, 03:39
rongil tuled põlevad päeval ta on küll kirju aga kuidagi nii sulab loodusega kokku
a
ants/ 22. mai 2019, 03:05
oodake ikka veel võib-olla hukkub veel mõni inimene Eesti raudteel käib kõik ikka vere hinnaga tublid olete
p
Pikaajaline raudteeületaja/ 21. mai 2019, 23:07
Ma olen aastakümneid...ka nõuka ajal Tondil 2 korda päevad raudteed ületanud.Ma tean,et seal on raudtee ja olen ettevaatlik.Praegu on ju kõikjale Tallinnas ikkagi tõkked inimese jaoks ülekäikudele ette ehitatud ja neid ei ole võimalik mitte märgata!!! Inimesed,miks te ise olete hooletud...miks te peate riskima.Kas peab teie arvates iga ülekäigu juures seisma Elroni töötaja et teil käest kinni võtta ja ohutult üle raudtee viia.???Rumalus ja hooletus maksab väga kurjalt teinekord kätte.Ja pole vaja siin õigustada et rongid sõidavad kiiresti ja on veel vaiksed ka...teie asi on oma elu eest vastut
k
k/ 22. mai 2019, 12:15
Raudtee ületamise spetsialistiks muudab sind see, et sa oled eluaeg ületanud ühte fooriga ülekäiku peatuse kõrval? Mõtteharjutusena: mismoodi sa ületad seda Veerenni ülekäiku, kui sul on liikumisraskused ja lähenevat rongi on sul võimalik näha 4 sekundit enne ülekäigule jõudmist? Endiselt leiad, et signalisatsiooni ei ole vaja ja rongid võiksid sõita kuitahes kiiresti?
e
21. mai 2019, 22:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
Eino Taruk/ 22. mai 2019, 00:24
" teadis keegi kommenteerija kuskil..."
e
Ei tea ma midagi!/ 22. mai 2019, 03:36
Lihtsalt kirjutasin üles, mida reporter AK-s ütles.
õ
õige märkus/ 22. mai 2019, 07:53
Rongijuht ise ütles,et tal oli temaga silmside...

r
21. mai 2019, 20:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
sama sinule,/ 21. mai 2019, 22:59
kui autoga sõidad. tartu tallinn kolm päeva
a
aivar hanson/ 21. mai 2019, 20:07
siin tuleb ikkagi uurida,kas signaali lasti,Nõmmel ja Männikul on pidev signaalitamine,mitme km taha kuulda,kui Tartusse sõita,sama asi,pidev signaalitamine ja siin enne pimedat ülekäiku oleks pidanud kindlalt signaali laskma,sest igasugused tõkkepuud(huvitav,miks neid enam pole?)on ju kadunud,kelle korraldusel,ega seal viadukti juures enne Kitseküla on sama asi aga seal on peatus ja kiirus pole suur,seal sõidavad ratturid kogu aeg üle,kuigi on vastav keelav märk,mida ma näiteks siin Veerennis ei näinud,eks Jüri on sealt varemgi läinud Kuku raadiosse,et teadis ohte,hull on ka Laagri ülekäik
a
awg/ 21. mai 2019, 19:50
2 sekundit kurvist ülesõidukohani. Rongi pidurdusteekond on 1 km.
t
to awg/ 21. mai 2019, 22:57
kas rong peaks sõitma 30 kümnega, et sina saaksid nina alt mööda tuhiseda?
c
Crazy eights to awg/ 21. mai 2019, 23:20
Ülemiste jaama poolt tulles on ülesõidu parem pool on nähtav 150 meetri kauguselt. Kiirusel 80 kma/h läbib rong selle vahemaa kuue sekundiga.
e
e. / 22. mai 2019, 11:58
Oletame, et ülekäigule lähenedes vaatad 2 sek paremale ja 2 sek vasakule. Seejärel pöörad pilgu torulabürindile et selle vahelt või kõrvalt läbi kulgeda. Kui sa juhuslikult ei näe rongi juba esimese vaatamissekundi alguses, ei saa enam 6 sekiga arvestada. Ehk ilmus rong välja just siis, kui olid sellest suunast pilgu kõrvale keeranud? Järgnevad 2 sek vaatasid vastassuunda, kust kedagi ei tulnud ja astusidki rongi ette, sest vähemalt korra tuleb pilk heita ka teed tõkestavale torulabürindile. Ka ongi 6 s täis, ilma et sa rongi näinuks. PS. Alati tasub enne teele astumist 2x vasak-parem vaadata.
t
To e./ 22. mai 2019, 20:08
Aga sa vaata labürindist väljumisel. Ja kõige pealt selles suunas kus on kaugemale näha, ja siis teises suunas. Aga ENNE labürinti jõudmist võta kõrvaklapid maha ning pane nutikas tasku, ei eksi sa seal ülesõidul ilma GPS navigaatorita seda kümmet meetrit läbides midagi.
k
Kriitik/ 21. mai 2019, 19:30
Paralleelselt rongipargi uuendamiseks tulnuks uuendada ka kõiki ülesõidu ja ülekäigu kohtasid, aga seda ei tehtud ja pole siiani tehtud. Need rongid pole enam 30 aasta tagused kolisevad, logisevad ja suitsevad vene diiselrongid, mida oli juba kilomeetrite taha kuulda. Aga see on kurb, et ei õpita. Aastast aastasse samad probleemid.
m
Mädanik/ 21. mai 2019, 19:35
Kas tõesti ollakse nii pimedad et rongi ei kuule ja ei näe,siis tuleb hoopis arsti juurde minna.
t
to kriitik/ 21. mai 2019, 22:55
mina arvan ka, et peaksid arsti juurde minema
m
21. mai 2019, 19:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Mädanikule/ 21. mai 2019, 19:50
Alusta kõigepealt endast!
t
To mädanikule/ 21. mai 2019, 21:35
No sul lihtne. Ei saa ju kaasa võtta seda mida sul olemas pole.
e
Eeva/ 21. mai 2019, 19:23
See rong küll kihutas hirmsast. Väga liiga kiiresti sõitis, imselt ületas kiirust. Raudteele peab ka kiiruskaamerad panema. Inimestest ei tohi üle sõita. Miks ta ei pidurdanud ega seisma jäänud?
r
rong/ 21. mai 2019, 19:49
ei ole paraku tõukeratas, mis hetkega peatub....
c
Crazy eights Eesvale./ 21. mai 2019, 21:37
Ära palun edaspidi kirjuta asjadest millest sa tuhkagi ei tea ega jaga. Siis ei paista nii rumalana välja.
t
toi/ 22. mai 2019, 00:18
Aga mulle tundub, et Eeva on irvhammas ja TEMA KOMMENTAARI EI PEAKS MITTE KIRUMA.

m
21. mai 2019, 18:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Matile/ 21. mai 2019, 19:54
Jüri ei pruukinudki seda rongi märgata ega kuulda, sest enne ülekäiku on lauge kurv ja kui rong tuleb hea hooga, polegi midagi parata. Jüri oli juba eakas ka, mine tea, vbl ei kuulnudki rongi tulevat ja oli ülemineku hetkel tee tühi. See kõik käib väga kiirelt.
m
Matile/ 21. mai 2019, 21:04
Lugesin intervjuud selle rongi juhiga. Jüri märkas küll. Neil oli silmside, aga ikka läks nagu läks.
t
to matile/ 21. mai 2019, 22:54
kui rong annab mitu vilet, siis on rongijuht liiklejat märganud. kui liikleja seda eirab, siis....
m
miks/ 21. mai 2019, 18:22
miks alati ennem peab keegi surma saama, kui hakatakse turvalisust rakendama. Kaastunne.
h
Heh/ 21. mai 2019, 20:45
No ei hakata ju rakendama,kes seda ütles.Ülekäik on lahti ja liiklus käib samamoodi edasi.
k
21. mai 2019, 17:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
samuti ohmu/ 21. mai 2019, 17:43
kogu transpordi peab ära keelama!
f
Feil Baltica/ 21. mai 2019, 18:44
Mis Sa arvad, et mujal inimesed raudteed ei ületa ? Varsti hakkame kõik 100 km ringiga käima. Palju neid sildu ja tunneleid ikka ehitada jaksab. Või teeks nii nagu autodega, et inimene enne vaatab kui astub ?
a
Aga pakuks kohe vastulause/ 21. mai 2019, 19:36
Äkki siis tõstaks muude sõidukite piirkiiruse linnas ka 90 peale?
t
To feil baltica/ 21. mai 2019, 19:39
Küll sina oled tark kui s*tahark. Küüniline oled ka, sellest arusaamiseks ei pea isegi bakalaureuse õppesse minema, rääkimata magistri õppest.
k
Kriitik / 21. mai 2019, 19:58
Jõgedel ei tohi ka linna piirides kaatritega täiskiirusel sõita ja seda põhjusega. Samamoodi võiks ju öelda, et ujujaid on ju suviti igal pool jõgede ääres.
s
Samuti ohmule/ 21. mai 2019, 20:03
Mina sinu asemel piiraks oma küünilisust! Saan aru et oled 21 sajandi tarbimisühiskonna ohver, aga taktitunnet ja empaatiat võiks veidi rohkem omandada!
s
Soome Heurekasse minnes tee seda rongiga. Siis näed, kuidas on raudtee ääristatud aiaga. Turvalisus / 22. mai 2019, 07:50
k
karnivoor/ 22. mai 2019, 07:55
Pagan küll, kuidas see kommentaariumi disain nüüd pettis! Meil on uhked ja kiired rongid, kelle liikumiskiirus on tigusamm, kuna asulates ei ole raudtee turvaaedadega ääristatud. Helsingis sama FLISRT tääpi rong võtab jaamast kohe üles 98-120 km/h, sõltuvalt peatusevahedest. Meil aga tuleb neil loksuda tunduvalt aeglasemalt. Kuni meil pole sellist turvasüsteemi kui põhjanaabritel, jääbki õnnetusi juhtuma. Ja turvalisus ON raudtee kui taristu omaniku kohustus.
k
kahju/ 21. mai 2019, 17:25
Gunnar ei kaitsnud taevast poega
k
Kahjule/ 21. mai 2019, 20:07
Äkki sa lõpetaksid oma madalad küünilised kommentaarid? Jüri oli sinust igas mõttes üle, mitu dimensiooni ees sinust!
k
kas/ 21. mai 2019, 17:04
uutel rongidel enam neid vilesi pole või ei pea enam kasutama.
r
Rongisi/ 21. mai 2019, 17:49
1
17.39/ 21. mai 2019, 17:50
..../ 21. mai 2019, 19:01
2013. aasta augustis ehitati Elroni rongipargi viled ümber. Muudatuse tulemusena vähenes oluliselt kõrge tooni vile valjus ja intensiivsus. sellepärast need õnnetused juhtuvad nii sagedasti.see on rahva tahe.
k
Kadutas ju vilet. loe uudiseid!/ 21. mai 2019, 21:33
t
tim/ 22. mai 2019, 01:34
Ma olen aru saanud, et kui vanadel rongidel oli nii vile kui pasun, siis uutel on ainult pasun. Pärast uute rongide tulekut hakati pasunat kasutama seal, kus varem kasutati vilet. Aga siis rahvas hakkas kaebama, et liiga vali on ja pasunad ehitati ümber vaiksemaks.
p
puust ja punaseks/ 21. mai 2019, 17:04
Tehke eksperiment. Võtke sada ratturit ja laske neil neid torulabürinte läbida. Võtke kõik videosse ja mõõtke pärast stopperiga mitu sekundit vaatas rattur paremale-vasakule (ehk rongi) ja palju kulus aega torudele. 90kmh rong teatavasti läbib 100m 4 sekundiga. Need torud ei tee asja ohutumaks vaid on ise ohu allikad! Ratturid on seda ammu rääkinud.
h
hm/ 22. mai 2019, 01:36
Torude paigaldamise mõte oli selles, et inimene tuleb ratta pealt maha ja läbib sikksaki, ratas käekõrval.
k
k/ 22. mai 2019, 01:54
Ratta lükkamiseks käekõrval on vaja rohkem ruumi kui sõites.
m
mart/ 22. mai 2019, 08:20
Antud kohas ei läbigi ratturid seda torulabürinti vaid sõidavad kõrvalt mööda.
t
täna k1:36/ 22. mai 2019, 08:41
...kas seal ülekäigul oli ka see sikk-sakk labürint ?? lihtsalt küsin ,kuna pole kohalik
r
Riina/ 21. mai 2019, 16:52
Loodan, et nyyd rongijuhti ei hakata syydistama...kaastunne omastele
r
rongijuht liigub temale ette antud kiirusega/ 21. mai 2019, 22:50
temale tuleks kaasa tunda

s
Siis tulebki tagada, et rongid ei sõidaks linnas kiiremini. Ka kehtestada signaali (vile) kord./ 21. mai 2019, 16:41
m
Muideks/ 21. mai 2019, 16:29
Kui raudtee ületuseks puudub tunnel, siis rong ei tohi sõita kiiremini kui 50km/h. Ehk siis linnas on piirkiiruseks 50km/h.
õ
21. mai 2019, 17:36
õeldi ju,et kiirus oli lubatust väiksem.
t
to muideks/ 21. mai 2019, 22:56
rong liigub rööbastel, kui sa ei teadnud varem ja kui sina talle teed ei anna, siis on tagajärjeks ...
n
Neh/ 21. mai 2019, 16:29
Rongijuhi nägemine kahjuks ei loe midagi. Rong on niivõrd suur ja kiire et isegi kui rongijuht kilomeetri pealt näeb, siis pidama enam ei saa. Peale selle on kurvis äkkpidur reisijatele ohtlik.
n
Nõus/ 21. mai 2019, 17:05
Just, nii minagi mõtlen.
l
loeb ikka/ 21. mai 2019, 17:39
kui rongijuhil nägemine puudub pole midagi teha.
c
Crazy eights to loeb ikka/ 21. mai 2019, 21:46
No kui sinusugusel mõistus puudub siis ei loe midagi. Vaata iga suguse könni pärast kes raudteel kõnnib, kohe hädapidurit ei rakendata, antakse ikka vilet ja siis pasunat. Selle kolomeetri läbib reisirong 30-40 sekundiga. kaubarong vähemalt 45 sekundid. Viimasael sageli pidurdusteekond pikem kui kilomeeter. Ja kui see tegelane seal isegi selle aja peale ei suuda reageerida ja adekvaatselt käituda, siis ei aita midagi.
t
tegelt on nii,et/ 21. mai 2019, 22:49
kilomeetri pealt on takistus ammu kadunud, kui rong selle koha peale jõuab ja seda, mis temale ette liigub, ei ole tema võimuses peatada

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee