Krimi

VIDEO | Vaata, mida näeb rongijuht Veerenni ülekäigul (55)

LISA KOMMENTAAR

Ants 23. mai 2019 15:24
Järjekordne näide, mis meie inimestest on kõlberuum teinud: mõtlemisest on saanud arvamine, vastutusest nauding, olemisest õnn, kohusetundest õigused.Enne oli sõna ikka relv, nüüd vaba. Loomal on häälitsemine vaba. Meie lemmikloomale. Kõik, mis teed, teed endale, mitte hiinlastele.
Room 23. mai 2019 10:47
See "torurägastik" ongi ehitatud selleks, et uljad jalgratturid ei saaks täie kiirusega rööbastele lennata, et nad hoo maha võtaksid ja rattalt maha tuleksid. Kui nüüd rattur otsustab nende vahelt siiski läbi SÕITA, ei jää tal enam aega rongi jälgida. Kelle viga see siis on. Äkki siiski jalgratturi viga?! Kui täidad LE, siis jääd ka ellu. Kui ei täida, siis on su elu loteriil...
jaguar 23. mai 2019 02:55
jalgrattaga sõites telefoni kasutamine pole ka nagu päris ok tegevus
wcfwerfwer 22. mai 2019 20:44
kiirusi tuleb suurendada, siis jõuab rong jalakäijate eest läbi lipsata
To e. 22. mai 2019 20:08
Aga sa vaata labürindist väljumisel. Ja kõige pealt selles suunas kus on kaugemale näha, ja siis teises suunas. Aga ENNE labürinti jõudmist võta kõrvaklapid maha ning pane nutikas tasku, ei eksi sa seal ülesõidul ilma GPS navigaatorita seda kümmet meetrit läbides midagi.
puud maha 22. mai 2019 13:38
Natuke avardaks vaadet ka nende põõsaste-puude mahavõtmine, need ju pole seal teab mis haruldused puud, et ei võiks ...
Lõpeb mõistus - algab raudtee! 22. mai 2019 13:24
Koristage need torurägastikud ära, siis jääb aega rongi nägemiseks! Ja pange hoiatussignalisatsioon tagasi!
k 22. mai 2019 12:15
Raudtee ületamise spetsialistiks muudab sind see, et sa oled eluaeg ületanud ühte fooriga ülekäiku peatuse kõrval? Mõtteharjutusena: mismoodi sa ületad seda Veerenni ülekäiku, kui sul on liikumisraskused ja lähenevat rongi on sul võimalik näha 4 sekundit enne ülekäigule jõudmist? Endiselt leiad, et signalisatsiooni ei ole vaja ja rongid võiksid sõita kuitahes kiiresti?

e. 22. mai 2019 11:58
Oletame, et ülekäigule lähenedes vaatad 2 sek paremale ja 2 sek vasakule. Seejärel pöörad pilgu torulabürindile et selle vahelt või kõrvalt läbi kulgeda. Kui sa juhuslikult ei näe rongi juba esimese vaatamissekundi alguses, ei saa enam 6 sekiga arvestada. Ehk ilmus rong välja just siis, kui olid sellest suunast pilgu kõrvale keeranud? Järgnevad 2 sek vaatasid vastassuunda, kust kedagi ei tulnud ja astusidki rongi ette, sest vähemalt korra tuleb pilk heita ka teed tõkestavale torulabürindile. Ka ongi 6 s täis, ilma et sa rongi näinuks. PS. Alati tasub enne teele astumist 2x vasak-parem vaadata.
e. 22. mai 2019 11:41
RB-le tehakse kummalegi tammiservale Atlandi valli taoline tõkkeliin. Sealt juba traktoriga läbi ei murra.
Kooli Raadio 22. mai 2019 09:52
Rongide liikumiskiirusi tuleb ülesõitudel piirata. Autode jaoks on paigaldatud lamavad politseinikud, midagi tuleb ka rongide jaoks välja mõelda.
Veel tarkuseteri 22. mai 2019 09:31
Rong peaks peatuma iga ülekäigu ja ülesõidu ees. Rongijuht veendub vsuaalselt, kas edasisõit on ikka kõigile ohutu ja alustab alles seejärel liikumist.
22. mai 2019 09:19
Ennustagem, palju R+B KIIRRONG elusid aastas niitma hakkab? Ikka püütakse lähikonnas asuvatele maadele/objektidele ilma suure ringita ligi pääseda. Jutt ikka kümnetest kilomeetritest. Ja see tihe liiklusvoog, mis seal käima peaks minema...
täna k1:36 22. mai 2019 08:41
...kas seal ülekäigul oli ka see sikk-sakk labürint ?? lihtsalt küsin ,kuna pole kohalik
Rong 22. mai 2019 08:28
Elron ütles, et kontrollisid üle - anti nii vilet kui ka pasunat. Aga ei midagi. Keegi ei kuula ega tähele ei pane....
mart 22. mai 2019 08:20
Antud kohas ei läbigi ratturid seda torulabürinti vaid sõidavad kõrvalt mööda.

karnivoor 22. mai 2019 07:55
Pagan küll, kuidas see kommentaariumi disain nüüd pettis! Meil on uhked ja kiired rongid, kelle liikumiskiirus on tigusamm, kuna asulates ei ole raudtee turvaaedadega ääristatud. Helsingis sama FLISRT tääpi rong võtab jaamast kohe üles 98-120 km/h, sõltuvalt peatusevahedest. Meil aga tuleb neil loksuda tunduvalt aeglasemalt. Kuni meil pole sellist turvasüsteemi kui põhjanaabritel, jääbki õnnetusi juhtuma. Ja turvalisus ON raudtee kui taristu omaniku kohustus.
Soome Heurekasse minnes tee seda rongiga. Siis näed, kuidas on raudtee ääristatud aiaga. Turvalisus 22. mai 2019 07:50
22. mai 2019 06:59
see ülekäik tuleb kinni panna, karjuvad inimesed mis karjuvad, küll vait jäävad, varsti harjuvad ringiga käima
ää a kas 22. mai 2019 03:39
rongil tuled põlevad päeval ta on küll kirju aga kuidagi nii sulab loodusega kokku
Ei tea ma midagi! 22. mai 2019 03:36
Lihtsalt kirjutasin üles, mida reporter AK-s ütles.
ants 22. mai 2019 03:05
oodake ikka veel võib-olla hukkub veel mõni inimene Eesti raudteel käib kõik ikka vere hinnaga tublid olete
k 22. mai 2019 01:54
Ratta lükkamiseks käekõrval on vaja rohkem ruumi kui sõites.
hm 22. mai 2019 01:36
Torude paigaldamise mõte oli selles, et inimene tuleb ratta pealt maha ja läbib sikksaki, ratas käekõrval.

tim 22. mai 2019 01:34
Ma olen aru saanud, et kui vanadel rongidel oli nii vile kui pasun, siis uutel on ainult pasun. Pärast uute rongide tulekut hakati pasunat kasutama seal, kus varem kasutati vilet. Aga siis rahvas hakkas kaebama, et liiga vali on ja pasunad ehitati ümber vaiksemaks.
Eino Taruk 22. mai 2019 00:24
" teadis keegi kommenteerija kuskil..."
toi 22. mai 2019 00:18
Aga mulle tundub, et Eeva on irvhammas ja TEMA KOMMENTAARI EI PEAKS MITTE KIRUMA.
Pikaajaline raudteeületaja 21. mai 2019 23:07
Ma olen aastakümneid...ka nõuka ajal Tondil 2 korda päevad raudteed ületanud.Ma tean,et seal on raudtee ja olen ettevaatlik.Praegu on ju kõikjale Tallinnas ikkagi tõkked inimese jaoks ülekäikudele ette ehitatud ja neid ei ole võimalik mitte märgata!!! Inimesed,miks te ise olete hooletud...miks te peate riskima.Kas peab teie arvates iga ülekäigu juures seisma Elroni töötaja et teil käest kinni võtta ja ohutult üle raudtee viia.???Rumalus ja hooletus maksab väga kurjalt teinekord kätte.Ja pole vaja siin õigustada et rongid sõidavad kiiresti ja on veel vaiksed ka...teie asi on oma elu eest vastut
sama sinule, 21. mai 2019 22:59
kui autoga sõidad. tartu tallinn kolm päeva
to awg 21. mai 2019 22:57
kas rong peaks sõitma 30 kümnega, et sina saaksid nina alt mööda tuhiseda?
to muideks 21. mai 2019 22:56
rong liigub rööbastel, kui sa ei teadnud varem ja kui sina talle teed ei anna, siis on tagajärjeks ...
to kriitik 21. mai 2019 22:55
mina arvan ka, et peaksid arsti juurde minema

to matile 21. mai 2019 22:54
kui rong annab mitu vilet, siis on rongijuht liiklejat märganud. kui liikleja seda eirab, siis....
rongijuht liigub temale ette antud kiirusega 21. mai 2019 22:50
temale tuleks kaasa tunda
tegelt on nii,et 21. mai 2019 22:49
kilomeetri pealt on takistus ammu kadunud, kui rong selle koha peale jõuab ja seda, mis temale ette liigub, ei ole tema võimuses peatada
Matile 21. mai 2019 21:04
Lugesin intervjuud selle rongi juhiga. Jüri märkas küll. Neil oli silmside, aga ikka läks nagu läks.
Heh 21. mai 2019 20:45
No ei hakata ju rakendama,kes seda ütles.Ülekäik on lahti ja liiklus käib samamoodi edasi.
aivar hanson 21. mai 2019 20:07
siin tuleb ikkagi uurida,kas signaali lasti,Nõmmel ja Männikul on pidev signaalitamine,mitme km taha kuulda,kui Tartusse sõita,sama asi,pidev signaalitamine ja siin enne pimedat ülekäiku oleks pidanud kindlalt signaali laskma,sest igasugused tõkkepuud(huvitav,miks neid enam pole?)on ju kadunud,kelle korraldusel,ega seal viadukti juures enne Kitseküla on sama asi aga seal on peatus ja kiirus pole suur,seal sõidavad ratturid kogu aeg üle,kuigi on vastav keelav märk,mida ma näiteks siin Veerennis ei näinud,eks Jüri on sealt varemgi läinud Kuku raadiosse,et teadis ohte,hull on ka Laagri ülekäik
Matile 21. mai 2019 19:54
Jüri ei pruukinudki seda rongi märgata ega kuulda, sest enne ülekäiku on lauge kurv ja kui rong tuleb hea hooga, polegi midagi parata. Jüri oli juba eakas ka, mine tea, vbl ei kuulnudki rongi tulevat ja oli ülemineku hetkel tee tühi. See kõik käib väga kiirelt.
awg 21. mai 2019 19:50
2 sekundit kurvist ülesõidukohani. Rongi pidurdusteekond on 1 km.

rong 21. mai 2019 19:49
ei ole paraku tõukeratas, mis hetkega peatub....
Kriitik 21. mai 2019 19:30
Paralleelselt rongipargi uuendamiseks tulnuks uuendada ka kõiki ülesõidu ja ülekäigu kohtasid, aga seda ei tehtud ja pole siiani tehtud. Need rongid pole enam 30 aasta tagused kolisevad, logisevad ja suitsevad vene diiselrongid, mida oli juba kilomeetrite taha kuulda. Aga see on kurb, et ei õpita. Aastast aastasse samad probleemid.
Eeva 21. mai 2019 19:23
See rong küll kihutas hirmsast. Väga liiga kiiresti sõitis, imselt ületas kiirust. Raudteele peab ka kiiruskaamerad panema. Inimestest ei tohi üle sõita. Miks ta ei pidurdanud ega seisma jäänud?
Feil Baltica 21. mai 2019 18:44
Mis Sa arvad, et mujal inimesed raudteed ei ületa ? Varsti hakkame kõik 100 km ringiga käima. Palju neid sildu ja tunneleid ikka ehitada jaksab. Või teeks nii nagu autodega, et inimene enne vaatab kui astub ?
miks 21. mai 2019 18:22
miks alati ennem peab keegi surma saama, kui hakatakse turvalisust rakendama. Kaastunne.
17.39 21. mai 2019 17:50
Hmh 21. mai 2019 17:36
Ei näinud videos midagi ohtlikku, inimestel peaks piisavalt jääma aega et näha kus rong on
kahju 21. mai 2019 17:25
Gunnar ei kaitsnud taevast poega

Nõus 21. mai 2019 17:05
Just, nii minagi mõtlen.
kas 21. mai 2019 17:04
uutel rongidel enam neid vilesi pole või ei pea enam kasutama.
puust ja punaseks 21. mai 2019 17:04
Tehke eksperiment. Võtke sada ratturit ja laske neil neid torulabürinte läbida. Võtke kõik videosse ja mõõtke pärast stopperiga mitu sekundit vaatas rattur paremale-vasakule (ehk rongi) ja palju kulus aega torudele. 90kmh rong teatavasti läbib 100m 4 sekundiga. Need torud ei tee asja ohutumaks vaid on ise ohu allikad! Ratturid on seda ammu rääkinud.
Riina 21. mai 2019 16:52
Loodan, et nyyd rongijuhti ei hakata syydistama...kaastunne omastele
Siis tulebki tagada, et rongid ei sõidaks linnas kiiremini. Ka kehtestada signaali (vile) kord. 21. mai 2019 16:41
Muideks 21. mai 2019 16:29
Kui raudtee ületuseks puudub tunnel, siis rong ei tohi sõita kiiremini kui 50km/h. Ehk siis linnas on piirkiiruseks 50km/h.
Neh 21. mai 2019 16:29
Rongijuhi nägemine kahjuks ei loe midagi. Rong on niivõrd suur ja kiire et isegi kui rongijuht kilomeetri pealt näeb, siis pidama enam ei saa. Peale selle on kurvis äkkpidur reisijatele ohtlik.