Krimi

Rongijuht: see pole üllatav, et keegi Veerenni pimedas kurvis rongi alla jäi

Marvel Riik, 21. mai 2019, 15:01

84 KOMMENTAARI

L
:-))/ 24. mai 2019, 00:36
Lasteaed on siin jälle koos. Raudtee teadlased ja liiklus eksperdid.
t
Tõsiselt valus on lugeda õelaid kommee/ 23. mai 2019, 19:18
Väga valus on lugeda, kuidas siin osad tegelased lgp. Jüri Aarmat mõnitavad, solvavad, jne. Ka teie võite oma elus eksida, ei tasu teiste peale oma õelust välja elada. Inimesed, kas te tõesti ei suuda viisakad olla? Ja siis keegi Joosep, äkki jätad oma arvamused enda teada. Kui sulle ei meeldinud, siis olgu nii. On palju inimesi (ka. mina) kes tema näitlemise ja Hampelmanni lauludega üles kasvasid.
m
Mr. X/ 22. mai 2019, 19:57
Täna õhtuses Reporteris selgus, et ta rääkis sellel ajal telefoniga ja rongil kulus ainult 10 sekundit jalakäijate koha ületamiseni alates sellest ajast kui see rong nurga tagant välja ilmus.
a
Alliki/ 22. mai 2019, 14:17
Vilet ju anti aga kui kõrvaklapid peas siis ju ei kuule seljuhul peaks ikka vaatama ja kindel olema er rongi ei tule
t
Tiit/ 22. mai 2019, 11:40
Ega ennem ei ärgata kui moni kuulus inimene hukkub. Siis läheb sagimiseks lahti.
j
Juhan/ 22. mai 2019, 09:58
Selle ülesõidu sulgemise taga on puhtalt Tallinna linn kes pidi ülesõidu kõrvale rajatava kaubanduskeskusele nö. autod kohale tooma. 2012a Eesti raudtee palus kahte tasandit (loe: tunnel). Antud rajatava kaubanduskeskuse arendaja maksis KOV valimiste eel linnale nö.veerenni “ristmiku rajamise toetust” (avalikult leitav). Kurb. Sama kordub Reidi teega praegu. Hr.Aas esmalt ütles toona, et Eesti Raudtee palus sulgeda, teiseks ütles, et tehnilise järelvalveamet. Mõlemad lükkasid Aasa sõnad tagasi. Hiljem tuli avalikuks, et Tallinna linn algatas selle...
s
Stlev/ 22. mai 2019, 08:57
Häda selles, et jäi mõni sekund ületamisega hilisemaks! Rong jõudis juba saatuslikult lähedale selle mõne sekundi möödudes. See minu isiklik arvamus

m
Mr. X/ 22. mai 2019, 07:16
Mulle jääb arusaamatuks see, et kuidas sai ta ikka rongi alla jääda? Tal ei olnud kõrvaklappe peas ju!!! Või oli ta lihtsalt nö omas mullis, et ei pannud lähenevat rongi tähele?
e
e. / 22. mai 2019, 11:30
Panin kokku piiratud nähtavuse (100m kummaski suunas), rongi kiiruse (3 sekiga jõuab nurgatagant ülekäigukohani) ja segava 'turvalabürindi'. Seni, kuni Aarma vaatas vasakule või paremale ning püüdis ka labürindile mitte otsa sõita (läks kõrvalt?), piisas, kui ta pilk oli vaid 2 sekundit vales suunas. Nii et halbade asjaolude kokkulangemine. Näinuks ta rongi kurvitagant väljumise hetke, jõudnuks 3 sekundiga kas üle rdt tõmmata või pidurdada.
m
mina/ 22. mai 2019, 06:48
tagasi tõkkepuud ..nagu NL ajal siis hooliti inimesest --nüüd hoolitakse ainult rahast!?
t
to: mina/ täna, 06:48/ 22. mai 2019, 08:19
need tõkkepuud sõideti ka nõuka-ajal pidevalt maha. Ka siis, kui selle kõrval seisis turske tädi oma märgiga. Ja sellel õnnetuskohal on ülekäigukoha ette pandud metallpiirded, et ei oleks võimalik niisama otse raudteele tormata. Ometigi isegi see ei sundinud täismeest ratta seljast maha tulema, seda nõuavad ka kehtivad liikluseeskirjad. Kohutavalt kurb lugu. Paraku - ise tehtud...
d
Dekolelron/ 22. mai 2019, 04:14
Rootsi raudteega väikelinnades ei ole ülekäike, kus jalakäija ohutuseks pannakse kaks ristirästi toru!? Reeglina on ristumised eraldi tasapindadel või on eemalasetseva tõkkepuuga. Samuti ei ole seal kuulnud ühtegi rongivilet!
r
Rahapuudus ja valeotsused/ 22. mai 2019, 04:06
Kohalikud väidavad, et varasemalt enne autodele mõeldud tõkkepuude ja vilkuvate tuledega ülesõidu sulgemist ei olnud seal ühtegi õnnetust! https://kultuur.postimees.ee/6688736/lauri-saatpalu-see-on-morv?
t
to 03.36/ 22. mai 2019, 05:07
Mis sa targutad ? Keegi ei keela raudteel üleminekut, vaid see tuleb teha turvaliseks. Ammu oleks aeg. Aga raha läheb immi.grantide ülalpidamiseks ja kõrvale kantimiseks.
t
to to 03.36/ 22. mai 2019, 07:55
See pole targutamine, kui tõkkepuud hoidsid ära õnnetused siis oli see parem viis, kahjuks aga linn hoidis raha kokku ja ei ehitanud seda kahetasandiliseks vaid tegi ülekäigu regulaarimata ülekäiguks ja seda just kõige ohstatumale gruppile liiklejatest nagu jalakäijad ja jalgratturid kes nüüd ainukesena võivad sealt üle minna.
e
22. mai 2019, 03:36
Ega iga tuntud inimese õnnetuse hukkumise tagajärjel ei pea alati tegema ümberkorraldusi või näiteks keelama. Taavi Peetre hukkus samamoodi Tamula järvel paadiõnnetuses, et kas siis tuleks keelata paadisõit Tamula järvel, või et New Yorki rahva maratonil keegi kukub kokku, et siis keelame üldse rahva maratoni ära.
a
Austus./ 22. mai 2019, 01:20
Ma ei saa aru, mille kuradi pärast esimese asjana hakatakse otsima süüdlast?? Kurat tegu oli antudjuhul õnnetusega, aga ikka tuleb kuskilt mingi vend, kes ütleb , et kiirus oleks pidand olema rongil väiksem ja rattur tähelepanelikum ja riik oleks pidanud antud lõiku ohutumaks muutma jne jne... Aga, kui keegi oskaks selliseid asju ette näha siis ju ei juhtuks selliseid asju tõenäoliselt... Pole vaja süüdlasi,põhjendusi, ajuvabat kiibitsemist ning õelust. Nii vastik on mõelda, et alati juhtuvad selliste inimestega sellised asjad, kes seda tegelt ei vääri... Olgu muld sulle kerge!
e
Eino Taruk/ 22. mai 2019, 02:08
"Aga, kui keegi oskaks selliseid asju ette näha siis ju ei juhtuks selliseid asju tõenäoliselt..." Asja nähti ette küll , ja juba paar aastat tagasi. Soovitati ka lõiku ohtumuaks muuta. Aga selle ettepaneku peale lasti ülalt kaares...Mik siis mitte süüdlasi otsida?
r
rattur/ 22. mai 2019, 00:34
endalgi seal suht napikas olnud. rong tuligi reaalselt 90ga kurvitagant.
v
vagun/ 22. mai 2019, 11:58
inimene peab ise olema hoolsam ,rong ei saa kohe pidama kui oht on lähedal,inimene hävitab ennast ise kui arvab et see raudruun näeb ja peatub ei ta ei saa seisma jääda ole sa vöi president ise

e
Ehh/ 22. mai 2019, 00:28
No kui turvaliseks peab iga ülekäiguraja tegema? Tema isa jäi vene vangilaagris ellu, pojal silmaklapid.. Muidugi kahju, meeldiv inimene oli, aga kui sa ise ennast ei hoia, ei hoia sind Jumal ka.
v
vanasti/ 22. mai 2019, 03:22
oli punane tuli selline viltu triibuline rist ja tirises kell kas igal pool ei tea digivärk ju
i
I.T/ 22. mai 2019, 08:41
Kes, mis on vene???? Äkki tahtsid öelda, et Nöugokogude Liit...
t
Tartu/ 21. mai 2019, 22:42
Tartu Sõbra Maxima taga on sama ohtlik koht. Rong tuleb kurvi tagant ja küsimus vaid selles, kas raudtee ületaja on valel ajal vales kohas.
e
Ehitusladu/ 21. mai 2019, 22:40
kui buss on läinud, joostakse lausa üle raudtee suvalises kohas
t
Tulewik/ 21. mai 2019, 22:36
Rb hakkab oluliselt rohkem niitma. Kes viitsib oma teiselepoole mahapandud raudlatte jäävatele talumaadele jalutada 25 kilomeetrist ringi.
e
21. mai 2019, 22:27
Eesti raudtee teeb oma "turvalisemaks" muutmisega inimeste elu ohtlikumaks. Kõigepealt pandi ülesõit kinni ja võeti tõkkepuu ja kellad ära. Miks ehitati aed ümber raudtee, nii et ei saa raudtee äärest enam Veerenni tänavalt Tallinn-Väikse ja Magdaleena poole minna. Nad on kõik ümber piiranud, mitte kuskilt paremalt ega vasakult kuidagi mööda ei saa. Tehku siis läbi oma kinnistu mingi kitsas jalgrada, kust inimesed käia saavad. Kogu aeg tehakse midagi paremaks aga kogu aeg läheb hullemaks.
r
21. mai 2019, 21:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
p
Papi/ 21. mai 2019, 22:04
Minu kiirus on kõigest 3 kilomeetrit tunnis
r
21. mai 2019, 21:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
p
Papi/ 21. mai 2019, 22:05
Minu kiirus on kõigest 3 kilomeetrit tunnis.

r
21. mai 2019, 21:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
p
Papi/ 21. mai 2019, 22:06
Minu kiirus on kõigest 3 kilomeetrid tunnis. Aga sina oled IoII kuubis. ;)
t
Teet/ 21. mai 2019, 20:18
Vastavalt Õhtulehe artiklile: VIDEO | Vaata, mida näeb rongijuht Veerenni ülekäigul Marvel Riik, Martin Ahven | video: Martin Kuusk, täna, 16:20 Näitab rongi pardakaamera video , milline on vedurijuhi vaateväli, kui ta läbib Veerenni ülekäigukoha. Ülemiste jaamast kuni Veerenni ülekäigu kohani liigub rong 28 sekundiga, mis teeb keskmiseks kiiruseks ca 300km/h. Järelduste tegemine jääb lugeja hooleks.
t
to: Teet/ täna, 20:18/ 21. mai 2019, 20:49
ja kui kiiresti liiguvad samas klipis rongist vaat et kiireminigi sõitvad autod kõrval? Kui juhm peab olema, et mitte aru saada - tegu on kiirendatud videojupiga?
t
Teet/ 21. mai 2019, 22:23
Kiirendatud video moonutab oluliselt seda mida näeb vedurijuht rongi aknast. 4 korda kiirendutud video korral on vedurijuhil aega reageerimiseks 2 sekundi asemel 8 sekundit ja see loob vedurijuhile hoopis teised võimalused.
e
e. / 22. mai 2019, 11:20
Sõitke maanteel 200-ga ja hakkate märkama kurve, millest teil 90-ga sõites aimugi polnud. Seepärast on kiirendatud video tõesti petlik.
k
21. mai 2019, 20:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to kurb lugeda/ 21. mai 2019, 23:44
Selline on siin ainult allekõrs.
k
Kriitik/ 21. mai 2019, 19:34
Paralleelselt rongipargi uuendamiseks tulnuks uuendada ka kõiki ülesõidu ja ülekäigu kohtasid, aga seda ei tehtud ja pole siiani tehtud. Need rongid pole enam 30 aasta tagused kolisevad, logisevad ja suitsevad vene diiselrongid, mida oli juba kilomeetrite taha kuulda. Aga see on kurb, et ei õpita. Aastast aastasse samad probleemid. Kaastunne Jüri Aarma perele ja lähedastele! Puhka rahus!
k
Kriitik/ 21. mai 2019, 19:11
Ma näen siin kahte suurt probleemi - masinapark ehk siis rongid on täiesti uued, samamoodi tulnuks ka infrastruktuuri uuendada, sest uued rongid on oluliselt vaiksemad ja ümber tulnuks ehitada kõik ülesõidukohad, samuti peaks kiirus linnas olema kuni 50km/h mitte 90km/h, sellisel kiirusel õnnetuse tekkimisel ei saa õnnetust ära hoida, sest rong liigub väga kiiresti ja ei saa pidama.
c
Crazy eights to kriitik/ 21. mai 2019, 22:26
Aastal 1980 oktoobris oli Balti jaama siseneval rongil seda kiirust ehk 30 km/h ja väljuval polnud sedagi. Siiski nende ninapidi kokkupõrge tagajärjel oli kümmekond hukkunud ja umbes poolsada haavatud.

k
Külmking/ 21. mai 2019, 18:57
Vaida punane viadukt ehitati miljonite ja miljonite eest paari aasta vahega kaks korda.Nüüd ei saa sinna foori vähem kui poole aastaga.Palun lubage...ei mitte naerda....
t
21. mai 2019, 18:12
Teiselt pildilt on näha et nendest tõketest sõidetakse kõrvalt (paremalt) mööda
a
21. mai 2019, 17:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
h
hmmm/ 21. mai 2019, 18:16
kui tulla tervisekeskuse poolt, siis pole ülemiste poolt rongi näha enne, kui ta 2s hiljem sust mööda tuhiseb. 2 sekundit pole piisav, et eest ära hüpata.
x
X/ 21. mai 2019, 18:25
n
21. mai 2019, 22:13
Need, kes aru ei saa, võiksid kõik Veerenni ülekäigule ekskursioonile tulla ja proovida seal raudteed ületada. Ronge kuulda pole, need liiguvad vaikselt ja näha ka pole. Mõlemal pool on kurv. Kui rong kurvi tagant välja tuleb, siis on juba hilja eest ära hüpata.
a
21. mai 2019, 22:15
Aga kaubarongid panevad ka ju sellise kiirusega Veerennist mööda, et liiprid ragisevad ja majad värisevad, nii et öösel kukud voodist välja.
e
Eino Taruk/ 21. mai 2019, 23:08
"Aga kaubarongid panevad ka ju sellise kiirusega Veerennist mööda, et liiprid ragisevad" Need on ka signaalitamata jätnud
e
Eino Taruk/ 21. mai 2019, 23:09
Liiprid ei ragise, aga vilisevad siis küll
k
Kaastunne!/ 21. mai 2019, 17:45
Raudteed ületades peab muidugi tähelepanelik olema, aga miks peab rongi kiirus linnas 90 olema.
t
Tösi.rong ei saa sellise kiirusega ,elektrijalgrattast,mööda põigata./ 21. mai 2019, 22:11
r
Rong kahe silma vahel./ 21. mai 2019, 17:44
Muidugi! Ikka on kurvid pimedad ja saatus on kuri aga inimene ise pole ei pime ega rumal. Ta ei märka sellist pisiasja nagu rong.
n
nlo/ 21. mai 2019, 17:26
nii pime see kurv nüüd ka ei ole, et rongi ette sõita, peab ikka pime ja kurt olema.
p
Pole enam midagi teha,kaastunne ja/ 21. mai 2019, 17:05
väga väga kahju nii armsast inimesest,ja ärge targutage siin enam. OLi väga meeldiv inimene.KAHJU KAHJU KAHJU

a
21. mai 2019, 17:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
o
oeh/ 21. mai 2019, 18:47
Vale ju, tegemist oli ikka Keski valitsusega kes imes kolme aastaga riigi majanduse miinusesse, sinna, kus see pole kunagi olnud.
h
Hääl kilekotist/ 21. mai 2019, 22:23
Keskide poolt tekitatud kahjud on kümneid kordi väiksemad, kui reformidel. Üksnes pankadest kaob riigist aastas välja seitsmekohaline summa.
v
V./ 21. mai 2019, 16:51
Elan raudtee läheduses. Need rongid vilistavad ju enne iga ülekäiku, enne peatusse saabumist, liikuma hakkamist jne. Kuidas selline asi saab märkamatuks jääda?
m
mm/ 21. mai 2019, 16:55
See suurte akudega elektrijalgratas ei saa pidama enam, see pole tavaline jalgratas.
a
Aga kui/ 21. mai 2019, 16:57
inimene ei kuule hästi või kuulatakse klappidega muusikat. Olen seda palju näinud, et ületatakse raudtee, klapid peas.
a
aru ei saa/ 21. mai 2019, 16:58
See pildil olev takistus küll jalgratturit ei takista, kes neid torukonstruktsioone küll välja mõtleb... Mingi nurga alt saab otse üle raudtee sõita.
d
Dekoil/ 21. mai 2019, 17:08
Linnades ei tohi küll rongid vilistada! Vastupidi võib arvata vaid R.Vare ja Dekolili juhtkond.
s
21. mai 2019, 17:43
Sellega on nii, et kui aeg käes, tuleb lahkuda. Ei loe siin ei kõrvaklapid ega viled.
m
21. mai 2019, 16:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
Kuule, Mann,/ 22. mai 2019, 00:12
mis kasu on tõketest edukalt möödamanööverdamisest kui lõpuks lõpetad rongi all? Äkki tasuks ikka tähelepanu pöörata raudteele, mitte harjutada šikaanide vahel vigursõitu.
l
21. mai 2019, 16:11
lugesin teistest kommentaaridest, et J.A. sõitis oma elektrirattaga täna hommikulgi hoolimatult autode vahel sõeludes ja punast tuld eirates, intervjuus Kuku-raadios ütles politseinik, et mees ei kandnud kiivrit. Sõita elavas liikluses kiivrita, manööverdades raudtee ületuskohas takistuste vahel ratta seljas - kuigi eeskirjad näevad ette, et ratta seljast tuleb maha tulla. Masendav, kuid tuleb tõdeda - see oli teadlik tegevus ja vaid ootas, et traagiliselt lõppeks.Ja nüüd see jõudis siis kätte.Kaastunne lähedastele ja eraldi - rongijuhile, kes peab selle pildiga oma elu edasi elama ja töötama!
l
21. mai 2019, 16:18
lõppeks.Ja nüüd see jõudis siis kätte.Kaastunne
.
21. mai 2019, 16:19
.Ja nüüd see jõudis siis kätte.Kaastunne
k
21. mai 2019, 16:19
kätte.Kaastunne lähedastele
21. mai 2019, 16:21
ja vaid ootas, et traagiliselt lõppeks...?
t
to: täna, 16:21/ 21. mai 2019, 16:26
see on väga kurb konstateering, kui täiskasvanud elukogenud inimene teadlikult ja korduvalt eirab liikusreegleid. Jah, seekord ei oleks kiivrist mingit abi olnud. Kuid kui oleks ülekäigul nõutavalt ratta käekõrvale võtnud, ei oleks rong ka nii ootamatult ilmunud. Oleks... Oleks... Hoidke end ja oma lähedasi! Liiklusreeglid ja elementaarsed ohutusreeglid ei ole saadanast ega ole välja mõeldud kellegi kiusamiseks!
k
k/ 21. mai 2019, 16:49
Autode vahel sõelumine ei ole keelatud. Möödumine on täiesti legaalne manööver ning ei ole keelatud jalgrattale sellepärast, et sina samast kohast autoga läbi ei mahu. Kiiver ei ole kohustuslik ning ei paku rongi eest mitte kõige vähematki kaitset. Antud juhul tundub siiski peaprobleem olema eriti perversses ülekäigukohas. Ülesõidukoht koos signalisatsiooniga eemaldati väidetavasti ohutuse suurendamiseks ning rongide kiirust tõstmiseks antud kohas.
e
elämä on laiffii/ 21. mai 2019, 17:10
hoog, ilus ilm ja adrenaliin, kuniks elu. Mida veel tahta, hoo pealt, pikalt põdemata... Klappe, paraku kiivrit ka, polnud. Tehtut palju. Mahajääjatel ehmatus suur, kas ka õppetund, milleski.
e
e. / 22. mai 2019, 11:15
Olen elus pikalt liigelnud tavalise ja elektrijalgrattaga. Tean, et kiivrist tähtsam on tähelepanelikkus. Nähes fotot labürindiga blokeeritud ülekäigukohast tabas mind sama esmamulje mis jaburate miniringteede puhul Eesti linnakestes - see torurägastik ju TAKISTAB liiklust ja juhib tähelepanu raudteel toimuvalt KÕRVALE. Üle 50% tõen. oleks Aarma elus, kui ta saanuks raudteest otse üle sõita, heites eelnevalt pilgu vasakule ja paremale. Seda tõenäosust vähendab muidugi ülilühike nähtavus(100m) ja rongi suur kiirus (90kmh). 100m läbimiseks kulub rongil 3 sek. Sisuliselt pead ootama giljotiini!
l
21. mai 2019, 16:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
Elu ei ole väärt/ 21. mai 2019, 17:01
muu meelest eelkõige inimesele endale. Pane või tuhat punast ohutuld, aga joostakse ikka üle ja nii, et auto üle kandad3e sõidab. Elan linna ristmiku lähedal ja näen seda aknast iga päev.
t
To lihtme asi/ 21. mai 2019, 22:34
Eks iga üks ise teab kui väärtuslik ta elu on. Kes arvab, et tema elu pole väärt n ä r us t sentigi, rikub nii liilkuseeskirja kui ohutustehnikat. Seega on sagili ise enda õnne sepp. Hullem, et selliste "seppade" tegevuse tagajärjel kaotavad elu ka süütud inimesed.
k
Kristiina/ 21. mai 2019, 15:56
Madal jääda anonüümseks. Väga madal sest sa juhid tähelepanu õigetele asjadele mis pole seotud su tööandjaga(teatavasti Eesti Raudtee rida) Pirtsp… Ajakirjanikud ka ärge laske pirtsutada..
m
mis/ 21. mai 2019, 16:09
k
Kristiina/ 21. mai 2019, 18:22
Jah mulle ei meeldi selline pipardamine. Miks peaks anonüümne kogu aeg olema? Ei pea kohe räuskamiseks nimetama seepärast,et pirtsutamise vastu ja tahan,et inimesed julgelt enda nime all juhivad tähelepanu valupunktidele.
k
Krissu/ 21. mai 2019, 19:49
Sa Lollikõrs lõpetad Seewaldis oma plämaga
a
allekõrsile/ 21. mai 2019, 23:57
Pirtsp£rs£ oled sa ise, allekõrs, oma lõputu vingumisega. Ainult sinul on üks non-stop ving ja hala nende nimede ja nägudega. Kui ei meeldi selline pipardamine, siis ära loe ja kao siit minema kõige oma pirtsutamisega.
e
e. / 22. mai 2019, 10:54
Pole raske aimata, mis juhtub rongijuhiga, kes juhib tähelepanu ülesõidukoha rajamisel tehtud strateegilistele ja taktikalistele puudujääkidele. Ka mina vihastasin rongijuhi anonüümseks jäämise peale, kuid põhjusel, et Eesti riigis pole võimalik oma töökoha kaotamise ja paariaks muutumise riskita tõtt rääkida.
o
OHUTU yles6it/ 21. mai 2019, 15:55
Eestist ei pea kaugele minema.soomes on sellised asjad hull hästi orkunnitud.Linna liikluses k6ike nii autod ja inimesed käivad tunnelite kaudu.mis on rööbaste all mitte rööbaste peal.linnas pole vaja kordagi rauteepeale minna.isegi metsadesse on tehtud loomade tunnelid rauteealt.mis me inimestest räägime.terve soome 1000kmi on sellega kaetud.ainult väga maakohad on möned metsavaheteede yles6idud.linnades on ainult tunnelite varjandid.Muidugi kui eestis selleni j6uda.sinna läheb miljard raha.
r
Raha/ 21. mai 2019, 16:05
Soomlase elu maksab rohkem kui eestlase elu.
i
isamaa/ 21. mai 2019, 16:12
Meil kehtib raudteel veel nõukogude aeg, mida Soomes pole olnud. Siis olid rongid rasked raudruunad, liikusid mrina ja komaga, ainutl pmekurt ei märganud neid.
s
Soome eestlane/ 21. mai 2019, 17:32
No ikka ei ole päris nii, alles hiljuti sõitsid sõdurid oma sõidukiga rongi alla ja mitmed said surma.
o
ohutule/ 21. mai 2019, 18:46
Sa katsu oma orjapalga eest seal põdralas endale täpitähtedega arvuti osta. Kui tuled Eestisse jooma, siis saad pandimajast mõne panni isegi 30 euroga. Grammatika omandamisele küll kaasa ei aita aga kirjutamisel abiks ehk ikka?

m
M/ 21. mai 2019, 15:52
Raudteele lähenedes peab olema alati üliettevaatlik olgu see kurv pime v valge
k
21. mai 2019, 15:51
kas rongid vilistavad ikka juba eemalt märguandeks, enne ohtlikku ülekäiku inimestele,
r
raudtee/ 21. mai 2019, 16:10
u
Uued seadused / 21. mai 2019, 15:50
Riigikogu peab muutma raudteeseadustikku ja punased foorid peavad olema kohustuslikud, ja raudteedele aiad ümber ja muule liiklusele tunnelid või sillad, kiirusepiirangud paika, kaua võib inimesi tappa.
j
21. mai 2019, 15:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
kivipallurile/ 21. mai 2019, 16:02
ja sina oled KÕIK 'arenenud maailma' linnad üksipulgi läbi uurinud, et tead pritsida?
t
To Jyrto/ 21. mai 2019, 22:41
Sundsvallis oled käinud, näituseks? Käi ära, ja vaata, tiheda liiklusega raudteemagistral kesklinnas koos samatasapinnaliste ülesõitude ja ülekäikudega.
k
Kui pilti vaadata/ 21. mai 2019, 15:41
Siis on näha, et ratturid sõidavad nendest tõketest, mis peaks takistama sõites raudteed ületada, paremalt mööda. Mugavuse asi, aga siis peaks ikka vaatama ka vasakule ja paremale.
x
x/ 21. mai 2019, 15:32
Ees, linnapool on Veerenni tänaval jalakiate tunnelid. Raudtee all võiks ka olla ja muret poleks. See, lõputu võrkaedade rajamine raudteede kõrvale ei anna seda efekti mida mõned tunnelid teevad.
y
Y/ 21. mai 2019, 16:12
Raudteed peaks ehitama õhku, madalale, et inimesed ei lööks pead ära. Kas nii?
u
Uskumatu,/ 21. mai 2019, 15:25
et isegi signat pole raudteelased suutelised linnatihedusega alale paigaldama 21 sajandil.... siin küll kellegi pead-mõtlemist vaja raputada-lennutada
k
Kõik peatusid/ 21. mai 2019, 15:57
Autod sõitsid, siis oli signaal olemas.

ü
Üldiselt/ 21. mai 2019, 15:24
Hea, et see ülesõit autodele suleti. Varem või hiljem oleks mõni auto või buss seal rongi ette sattunud. Muidugi jalakäijatele oleks tunnel võinud olla.
p
21. mai 2019, 15:13
Pärast seda, kui noor naine Veerenni ülekäigu juures Aegviidu rongi alla jäi, anti kõvasti signaali. Üks rong eriti, me hakkasime seda Aegviidu-meheks kutsuma, et kuuled, Aegviidu-mees tuleb, selle järgi teadsime, mis kell umbes on.
a
arvad nii?/ 21. mai 2019, 17:12
kognitiivselt siis see oli see vedurijuht kes otsa sõitis ja hiljem siis seetõttu enda töös vilet andis?
v
Viimane vaatus/ 21. mai 2019, 15:12
Kunagi, kui see ülesõit kinni pandi, siis toodi selle põhjuseks just ohutus. Kelle või mille ohutus, jäigi arusaamatuks - kohalikud olid vastu, autojuhid oli vastu. Oleks seal siiani sõidutee olnud, oleks seal ka tõkkepuud ja kellad helisemas - oleks ka Jüri praegu elus. Edit: millisest OHUTUSEST see ametnik nüüd räägib?
m
Mart/ 21. mai 2019, 15:36
Rong sõidab raudteel , see ei saa mujal sõita ega ka kohe peatuda .Kas enne raudteele astumist ei võiks kell heliseda peas ja vaadata kas rong tuleb ? Kui seda mõistust pole , ei aita ükski kell . See rajoon muutus peale transiitliikluse kadumist palju rahulikumaks ja ohutumaks kindlasti .
t
To viimane vaatus./ 21. mai 2019, 22:56
Sellel samal ülesõidul 9 novembril 1997 eirates vikluvaid puńaseid fooritulesi ja tõkkepuude vahel laveerides üks IoII ment leidis oma otsa!
t
tõsijutt/ 21. mai 2019, 15:11
nõus. See on ohtlik koht. Ja kogu selle ümberehituse raames ei suudetud teha väikest jalakäijate tunnelit. Viie rikkama riigi hulka, eks ole.
p
P./ 21. mai 2019, 15:47
See ikka Tallinna rida, mitte Eesti riigi.
s
21. mai 2019, 15:54
s
Sillal on nägijaid/ 21. mai 2019, 15:59
Sild ikka lihtsam ja ohutum ka, tunnelis võivad pätid kallale tulla.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee