Eesti uudised

Juhiloa teooriaeksamile tulevad uutmoodi küsimused

Toimetas Johanna-Kadri Kuusk, 20. mai 2019, 12:52

34 KOMMENTAARI

a
ain/ 21. mai 2019, 09:25
kas need ,,,,vörritajad ,,ka ükskord peavad söidulube omama??
a
aku kontrolör/ 21. mai 2019, 08:20
tänapäeval on akud enamasti hooldevabad ja mingi happe tiheduse mõõtmisest ei tasu mõeldagi, las akut kontrollivad töökojas spetsialistid. Kodus pole see lihtsalt võimalik.
s
Saatan/ 20. mai 2019, 23:41
l
lol/ 20. mai 2019, 23:39
see ei loe, kui keeruliseks te neid küsimusi ajate, pärast sõidan nagunii, nagu ise tahan.
p
Paraku tehnoseisundi/ 20. mai 2019, 23:38
küsimused räägivad vastu liiklusreeglitega. Näiteks pileti küsimuses nõutakse, et ma talvel jälgiksin akude elektrolüüdi tihedust,. Siit küsimus piletitekoostajatele: kuidas see ühtib töö ja puhkeaja seadusega. Kus ma pean kolm korda nädalas puhkama vähemalt 9 tundi, ülejäänud aega 11 tundi ja lisaks nädalavahetusel 24 või 45 tundi. Ja samal ajal jooksma areomeetriga akude vahet?
f
fofficer/ 20. mai 2019, 23:34
istu sisse see kõrgem võim endale
P
täna, 21:46/ 20. mai 2019, 23:12
k
k/ 20. mai 2019, 22:19
Väga sügavalt kahtlen, et selline eeldus kunagi LE-s oli. See on lihtsalt mingi advokaatide jura. Ja isegi kui selline eeldus kuskil kirjas oleks, ei ole sellega päriselus mitte midagi peale hakata, sest 70% autojuhte rikuvad liiklusseadust *igal võimalusel*. Selliste eeldustega välja minna on üsna neerudoonorlik lähenemine.

k
Küss/ 20. mai 2019, 22:15
Mis imeloom see "varjant" veel on?
v
veel to Imelik/ 20. mai 2019, 21:46
saan sinu viitest aru täielikult aga - täna, 19:09 - kirjutajast ei saa ma mõhkugi aru , too on ilmselt pooletoobine - sest juhiluba annab õiguse liiklemiseks , kuid olemasolus vahet pole LÕ tekitamises ja seda ei näita mitte see 67% , vaid puudub selgitus-mitukümmend korda järjest käidi korduses ja see on kontingent kes ei sobigi liiklusesse(siin ei saa korrata, vaid on kohene otsus tähtis)
t
to Imelik/ 20. mai 2019, 21:40
oled tõesti imelik, sa isegi ei loe artikklit-Maanteeamet võttis 2018. aastal vastu 34 329 teooriaeksamit ja selle läbis 67% eksamineeritavatest. -selleks pidi riigi eksamipunktides kui kõik tööpäevad oleksid, sooritus olema 100 kod.päevas ja lisaks sõidueksam. Tööpäevi on aga ca 250 aastas, kõikidel päevadel ei toimu teooria eksamid kogu päeva ulatuses, lahutades lõunaaja. Siit saame ligikaudse arvu päevas ca 200 eksamineerimist. Ilmselt oled sa Imelik vähe koolis käinud.
k
Kas / 20. mai 2019, 21:27
Jämejalas on jälle lahtiste uste päevad?
t
to to: liikleja/ 20. mai 2019, 21:26
Parandaks: mitte ei anna, vaid jätab soovida... Teiseks: saarlase kohta on üks viga ikka päris hea tulemus.
k
kohvile ja väike keeks ka/ 20. mai 2019, 19:51
mina ei annaks teed vaod kutsuks meeldiva meessõidukohuhi hoopis kohvile.
z
zoovolinik/ 20. mai 2019, 19:50
ei pea andma kui autojuht on naine
t
Teeline/ 20. mai 2019, 19:16
k / täna, 13:36 Vanasti oli selline eeldus isegi LE- täiesti olemas. "Igal liikluses osalejal on õigus eeldada, et teised liiklejad täidavad liikluseeskirja nõudeid."

e
20. mai 2019, 19:11
t
Teeline/ 20. mai 2019, 19:10
Märgi "Anna teed" ees ei pea teed andma.
k
20. mai 2019, 19:09
Kulla mees, need kes lubadeta ei saa ju ohtlikud olla, avariide põhjustajad on eksami läbinud ehk 67 % seas olijad.
t
to: Liikleja/ 20. mai 2019, 17:05
Teie kirjaoskus annab ka soovida :)
j
Juuli/ 20. mai 2019, 16:15
Kõige esimesena alustab sõitu kellel ige uuem auto ja seegs läheb tee lahti ülejäänud kolmelr
i
Imelik/ 20. mai 2019, 15:56
Üllatavalt väike läbisaanute protsent eksami sooritajate suhtes.Ja ikka on liikluses üllatavalt palju koomikuid.
t
Tiina/ 20. mai 2019, 15:52
Vastupidi. Kõik vanad ahvid on lihtsalt oma load kätte saanud, nüüd "lumehelbeked" peavad rohkem vaeva nägema.
k
Kõige / 20. mai 2019, 15:22
mõnusamad on absurdiküsimused.Näiteks,kas vöötrajal peab jalakäijatele teed andma?Ja üks vastusevariantidest-ei ole vaja anda kui autojuhil on kiire!

l
Lugeja/ 20. mai 2019, 14:50
Üks viga on lubAtud nii et las rattur saab oma oppetunni kätte
v
Väetis/ 20. mai 2019, 14:42
Mahe põllumajandus ikka ruulib.
a
aaduahven/ 20. mai 2019, 14:40
nyyd hakatakse siis jusid komposteerima komaga,kas see on söna ees vöi taga
l
Liikleja/ 20. mai 2019, 14:33
Enne võidad lotos miljoni, kui midagi sarnast juhtub. Öpi kirjutama, saad elus paljudest asjatest paremini aru ja ka teised mõistavad sind.
j
"Näiteks" ronivad välja/ 20. mai 2019, 14:30
ja viskavad kulli-kirja :DD
m
20. mai 2019, 13:46
k
k/ 20. mai 2019, 13:36
See on lihtsalt stereotüüpidel põhinev ülesanne. Minu kogemus võrdsete teede ristmikelt on jällegi, et vasakult läheneva auto puhul on 50:50, kas juht üldse jalgratturit näeb ja paremalt lähenevad juhid ei saa kuidagi sõidetud, sest nad ei suuda seda õnne ära uskuda, et keegi, ja veel jalgrattur, parema käe reeglit tunneb. Sama küsimus võiks olla ka autode kohta T-kujuliselt ristmikult. Kas alumisest harust tulev autojuht võib eeldada, et vasakult otse sõitev juht talle teed annab?
l
Lugeja/ 20. mai 2019, 13:25
Jalgrattur annab autojuhile oppetunni et tema ei pea seadust tundma ja auto peab pidurdama.

e
est/ 20. mai 2019, 13:18
S - ja suur osa kommenteerijatest ei oska eesti keelt. Ei saanudki aru, mis sul häda oli.
k
kkk/ 20. mai 2019, 13:12
Lõpuks midagi normaalset.See mitu varjanti oli ikka jama.
m
Mr Comb Aya'h/ 20. mai 2019, 13:07
...erinevate asjaolude õnnelikul sättumusel oli mul aastakümneid tagasi õnnetus tudeerida jänkmanite nägemusi ja kogemusi teatud tööülesannete täitmiseks sobivate isikute, vajalike teadmiste ja oskuste omandamiseks kõlblise õppekava, omandatud teadmiste ja oskuste kontrollimist (testi koostamist), koolituse sobivuse ja igapäevatöö tagasiside saamise korraldamist, analüüsi ning põhjendatud taaskasutust uuskoolitustel...uhh...need jänkmanid olid kogu selle staffiga pikka aega hulka vaeva näind ja ei nemad ega mina ei taha sugugi väita et viimase pääl nii saabki ja peabki olema...üks asi oli, on ja jääb - igal testi küsimusel võib olla palju vastusevariante, kuid üks ja ainult üks neist on täiesti õige, mitmest osaõigest variandist täisõige koostamist ei saa aktsepteerida. Punkt.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee