Poliitika

President Kaljulaid: usun, et praegune valitsus on ohtlik meie välispoliitilisele kursile ja liitlassuhetele

Eesti Päevaleht, 20. mai 2019, 07:51

327 KOMMENTAARI

l
Lauri/ 8. juuni 2019, 14:48
mul vastu kysimusele ohtlikusest - kas perussuomalaiset Soome välispoliitikale on aastaid old ohtlikud? siit saate vastuse
s
Skytte/ 26. mai 2019, 12:58
Ohtlikud sõnad, see on viide enese koha ohule.... Euroopas onntapetud palju süütuid kodanikke, sest Junkerid ja reformi erakonnad on ajast awga lõhkunud rahvast ehk neid poolitanud kuna pooltel kodanikel puudub elamise väärne õigus ja turvalisus tervislikus, tööalases õiguses mil need alamakstud ehk tervist kahjustavalt mõjutatud elatus ei lase areneda... Ettevõtlus on vabaks lastud nagu prussakad kellede vastubei aita ammu enam ükski mürk...sest see on tahtlik ettevõtlussõda ja siit tulebki sõna,, bürokraatia,, See president peab tagasi astuma? Me ei vaja klouni vaid rahvast lugu pidajat!
a
aga/ 24. mai 2019, 08:00
miks president nii ütleb.Nagu Venemaa Putin juba.käseb,poob,laseb.
h
Hooliv/ 22. mai 2019, 08:17
Sellele kambale tuleb vastu astuda kindlameelse, Eesti rahvusliku jonni ja rahuliku allumatusega. Nende kilplasesoenguga esindaja ei kõlba Eesti rahva nimel kõnelema. Eestlased, hoiame kokku ja seisame vastu.!!
u
Uskumatu/ 21. mai 2019, 17:07
Uskumatu mis sealt tuleb. No tõesti.
r
Rahvast vihkav/ 21. mai 2019, 15:16
president on oht eesti riigile.
s
sm.president on halvustavate kõnedega / 21. mai 2019, 13:29
miks ta ei juhi tähelepanu sm.Ilvese esinemistele ja väljendustele-Eesti Ekspressis avaldatu sisust-Ahvla. Muuseas, selle väljaütlemisega on Ilves mõnitanud praegu kõrges eas olevat koalitsiooni liidrit president hr.Rüütlit samal moel kui eestimaalasi,kodanikke. Mis toimub? Ettepanek on Ilvesel võtta ära presidendi tiitel aukohtu alusel ja tühistada hüvitised.

n
Nii/ 21. mai 2019, 10:42
tore on lugeda äääretult tarkade,tublide,hakkajate inimeste arvamust,kes võtavad sõna kogu MEIE rahva nimel! Kes on teile junnidele andnud õiguse nö.meie nimel kommenteerida?
l
las/ 21. mai 2019, 10:04
las see valitsus olla. Mõtle, mida teeb riigi eelarvele see, kui valitsus laiali läheb.Terve armee "riigimehi" , nõunikke, abisid, kantslereid, jne. , tuleb teisele kõrgale ametitoolile üle viia ja igaüks saab ehmatuse toetuseks sadu tuhandeid euroaid. Las nad möllavad seal toompeal, ega keegi ju rohkem kui palgaks , hüvitisteks, ilutsemisek ikka valmis pole.
m
mammi/ 21. mai 2019, 09:53
m
Muretu/ 21. mai 2019, 09:41
President peab toetama oma valitsust, millele ta on andnud oma heakskiidu. Mitte lööma kiilu valitsuse ja rahva vahele. See pole adekvaatne käitumine, pigem sihikindel tegutsemine leivaisa heaks.
s
seeneline/ 21. mai 2019, 08:56
f
Frida/ 21. mai 2019, 01:49
Ohtlik on president,kes ei oska teha koostööd. Hoolida riigist ja inimestest. Halvustab,lõhestab ja rikub mainet!
p
Panderol/ 21. mai 2019, 08:36
j
JUKU-MALLE LAID/ 21. mai 2019, 00:31
Kersti kaljulai sekkub valimistesse....Klassivend talle,presidendi kantselei direktor Sinisalo-tee sellele kõõmale selgeks,et ei tohi valimistesse sekkuda kui oma vend ka sinna kandideerib.Ja ajakirjanikud-lõpetage see iga poole tunni tagused küsitlused-reitingud ära.Küll valimistel näeme,rsk! IT-minister proua Kingo,palun võtke südameasjaks valimiste teabekandjad anda sõltumatule komisjonile uurimiseks enne nende hävitamist.

k
K.P./ 21. mai 2019, 00:28
Kui alla võib üks inimene küll laskuda
a
21. mai 2019, 00:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Tegelikkus/ 21. mai 2019, 08:48
Tänltamine ning sõimamine on tegelikult mõjuvaim reklaam. Toob tuntuse ning veendumuse, et tegu on pigem korralike inimestega, kui nad elukutselistele poliitikaanidele nii tohutult vastukarva on.
ü
Üks ahv AHVLAST/ 20. mai 2019, 23:08
Aitäh Teile proua president!Teadsin,et andsite 100 vihavaba päeva valitsusele ja ka kogu rahvale ja et sealt äkki saab edasi minnagi sedasi.Miks Te oma sõnu sööte?Ise olete mehi vahetanud ja üle teistelt löönud,kirikusse tuli Teid vägisi rahva nõudel tirida,valitud olete presidendiks diili kaudu.
y
Yana Ladõnskaja-Rajevskaja/ 20. mai 2019, 22:15
Kas ta mitte ei öelnud kui määrati presidendiks,et ta ei usu midagi,ta pole usklik?
p
President peaks olema kogu rahva,. Mitte erakonna oma. Seega neutraalne/ 20. mai 2019, 21:18
Soomes. Võitsid valimised. Just põlissoomlased. Aga jäid ikkagi valitsusest välja.. sest 4 vähem edukat erakonda tegid ise koalitsioooni. Ja kõik on korras. Ajakirjandus ei tõmble palavikus ega ka Soome. Presidentki pole hüsteeeriassse sattunud.
t
tööline/ 20. mai 2019, 19:44
kas EL teeb meil tööd või Eesti inimesed ja välispoliitikast ei saa keegi söönuks

k
20. mai 2019, 19:28
Kuhu jäävad need vihavaba 100 päeva?
r
Reformarite moodi tölgendus/ 21. mai 2019, 09:00
Kui meie EKREt sõimame, siis ei ole. See üldsegi mitte sõim vaid tõe väljaütlemine, kiiduväärt tegu. Aga kui nemad end kaitsta üritavad või koguni midagi meie kohta vastukaaluks välja ütlevad, siis see on muidugi rängim ja andestamatu vihakõne. 100 vihavaba päeva tuleb just niimoodi mõista ning aru saada!
l
Liitlassuhe/ 20. mai 2019, 19:23
Soovin reformierakonna valitsust ja Kahe Kaka suurt valitsemist pikaks ajaks !
k
kossa/ 20. mai 2019, 19:17
nüüd peaks jälle näpuga näitama,et ise ju valisite!aga ei ole nii.sellised näod pannakse! sinna etteotsa.
o
20. mai 2019, 19:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
M
.../ 21. mai 2019, 01:51
Mina ei jälesta,sest pole sooneutraalne.
õ
20. mai 2019, 18:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
kk/ 20. mai 2019, 19:49
kus on see oht, keegi on ületanud oma volitusi ja näitab eestit halvas valguses

m
Mis tõsi see tõsi/ 20. mai 2019, 18:08
Ainult pime ja kurt võivad selles kahelda.
m
mia/ 20. mai 2019, 17:55
Sellist juttu ei tohiks president küll ajada.
k
kodanik/ 20. mai 2019, 17:28
Kõige ohtlikum on meie isehakanud Kaljulaid
r
random/ 20. mai 2019, 17:18
Tavainimene Mina, president mina arvan et sinu vihkamaine ohtlik riigile ,valitsusele ja Kersti peaks loobuma oma troonide mängust.Minema ära, tõmbama tagasi või hakkama Kaja Kallasega luulusid püüdma Viljandi kandis.Vabandust paluma.
a
Andres/ 20. mai 2019, 16:58
Presidendil on europarlamendi valimistega seoses isiklik huvi (vend). Tuleks algatada uurimine seoses võimu kuritarvitamisega. Piinlik lugu, nagu oleks mingi Kesk-Aasia riik meil.
s
20. mai 2019, 16:50
Sellise avalduse peale peaks President tagasi astuma.

t
Teod sõnadest lahus/ 20. mai 2019, 16:30
Minu arust oleks oravate valitsus kahjulik kogu riigile, sest nemad tunnistavad ju ainult inimesi, kel kõrge positsioon ja patakas raha pangaarvel,ülejäänud on pööbel, katsugu ise hakkama saada.Ei saa aru meie presidendist, ise ju ütles riigikogu saalis, et loodab, et valitsusele tuleb 100 vihakõne vaba päeva ja millega ta siis ise kohe tegelema hakkas,hakkas nende kõnede pidajaid mahitama ja takka kiitma.Väga inetu presidendist, kes peaka olema apoliitiline, aga ei ole,järelikult ei ole ta meie rahvale ja riigile õige
a
Ah missaa seletad/ 20. mai 2019, 16:25
Pane oma amet maha NAINE! Meie tahame oma valget rassi päästa... meil on juba rahvusvahelised suhted. La Pen on suurepärane näida!
f
Fe/ 20. mai 2019, 16:23
eks AULAB SEDA LAULU MIDA ORAVAD ETTE KIRJUTAVAD SEST NEMAD TA SINNA AITASID
m
Mina/ 20. mai 2019, 16:20
usun, et selline president on meie riigile ohtlik.

s
sõna / 20. mai 2019, 16:07
õ
õigusteadlastel oleks aeg see / 20. mai 2019, 16:03
vaenuõhutaja korrale kutsuda.
a
Alustame / 20. mai 2019, 15:52
allkirjade kogumist presidendi tagandamiseks. Rahvas pole teda valinud ja ilmselgelt täidab ta väljaspoolt Eestit tulevaid juhtnööre. Äkki aitaks juba!!!
s
Selgitus/ 20. mai 2019, 15:47
Kõik ministri ja muud ametikohad olid REF-l juba jagatud, ka Kerstidendi vennale oli koht olemas, sest valimisvõidus oldi 100% kindlad. Kuid läks hoopis teisti! Paanika on meeletu, sest peale valetamise ja varastamise muud teha ei osata ja ilma poliitilise protektsioonita varastada ei saa. Seega on oht, et nälg tuleb majja. Veel hullem- võidakse vargused ja skeemid välja nuhkida ja asi kriminaalseks pöörata! Seega on vaja oma just- ja siseminni ja oma peaprokut! Kuna Kerstident on doljas- mis muud ta saakski huilata.

l
20. mai 2019, 15:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Kus sina oled vahepeal elanud/ 20. mai 2019, 15:45
Aga mis poliitikat nad on ajanud.... siiani? Seda samust poliitikat, kohtunikudel pead veeretama, Juudi vastu sõna purjuspeaga, Naiste peksud jne jne:!
t
to kus sina../ 20. mai 2019, 18:22
ja sina oled ilmselgelt kogu aeg siin olnud et ülejäänud vahtu koguda;) vaataks ka ennem oponente!
m
mari/ 20. mai 2019, 15:27
Pidi ju 100 päeva antama - ei andnud president ise ja,enamgi veel, kiidab opositsiooni arutuid ründeid. Laske valitsusel tööd teha! Reformierakond lõikas lõhe rahva ja valitsejate vahele, 17 aastat rikastasid ja rikastusid suletud ringis - põlastavad rahvast ka praegu.
t
tuulelipp/ 20. mai 2019, 15:08
Pead võib sassi ajada ka keegi kolmas või neljas...kõike ju salastatakse algusest peale,mis esileedisse puutub.Ühest kohast ja suhtest teise hüppamist on varemgi ette tulnud ja varjatud saladused,mis ilmsiks tulid ja mida püüti varjata.Sellise eluviisi juures palju ringi lennates on aru saada,et keskendumisega on raskusi.Maha loetud tekst on lihtne lahendus näida asjalik.Järsk meelemuutus pärast seda,kui õnnistatakse ministrid ametisse on koduse töö tegemata jätmine.Praak.

p
20. mai 2019, 15:01
President peab neutraalne olema või vähemalt välja paistma.
w
20. mai 2019, 14:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
a h v a h v l a s t / 21. mai 2019, 00:24
siin mingi yanakoonlane ässitab vigases Eesti keeles viha ja selle laseb mo de pe de ilusti läbi
v
20. mai 2019, 14:53
vihakõne ja ühiskonna pingestamine lõhestamine
j
20. mai 2019, 14:52
ja paraku peab president vaatama peeglisse - just tema oli see, kes andis valitsuse tegemise ülesande taaskord Jüri Ratasele, just tema oli see, kes kohvitas koos ministritega ja andis neile tegutsemiseks omapoolse "õnnistuse". Seega on ta ISE kaassüüdlane selles, milles teisi süüdistab! Või tõestas ta nüüd, et ongi kummitempel?
ä
ätt./ 20. mai 2019, 14:40
Ohtlik on kui riigi kõige,kõige ei ole adekvaatne.
k
kodanik/ 20. mai 2019, 14:33
Presidendi ametikoht tuleks likvideerida.
k
20. mai 2019, 14:54
kõva raha jääks lastehaiglatele.

a
ajalugu/ 20. mai 2019, 14:18
Kuidas daam suutis istudes mujal tööl käija on suur mõistatus,seda tasub tõesti uurida või on äri naisel muud äri nõksud rikkuse teel olles,seos ka EE tööga.Praegu ei seisa ta pudelis ka paigal ja lipsab ootamatult igast uksest palumata sisse,et tuntust ja kuulsust saada.Kas pere on fiktiivne ja enda puhta maine tagalaks.Ringi lendamine aga meeldib ja hotellid on saladusi täis.Tegelikkus võib olla aga midagi muud,sest saladusi on palju ja allkirjad panevad nii mõnedki suud lukku.
t
Tiit/ 20. mai 2019, 14:08
Koige rohkem on ohuks Eesti mainele Kaja Kallase nutmine ja halamine välismeedias. Süda läheb pahaks seda nutulaulu kuulates.
v
20. mai 2019, 14:57
välismaal ei teata Eestist suurt midagi,mõni arvab uue pitsa sordi olevat.
m
20. mai 2019, 14:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
20. mai 2019, 14:59
Valisin Mardi juba ära!
j
juhan/ 20. mai 2019, 14:04
Me juba ammu teame, et president Kersti Kaljulaid on praeguse valitsuse suhtes vaenulikult meelestatud ja näitab seda ka igal võimalusel välja, mida üks soliidne president ei tohiks endale lubada.
k
20. mai 2019, 14:06
Kas ministrid vöivad köiki ja köike solvata.President on austatud ja tegi öieti,et lasi sellel valitsusel end näidata,kahju,et mehed pole muutunud,vaid häbistavad nii maad,kui rahvast.Lepennidega lehvitamine maailma ees,pole mehe tegu,veel vähem valitsusp artei
n
naine/ 20. mai 2019, 14:54
Just! Kus on see kriitikavaba100 päeva?
r
random/ 20. mai 2019, 17:29
Ilves e pässiga samasugune tuuleiililipp tundub olevat.
k
Kersti on eesti rahvale ohtlik/ 20. mai 2019, 13:59
Ma olen täiesti veendunud, et Kersti Kaljulaid on ohtlik Eesti riigi ja rahva püsimajäämisele.
L
20. mai 2019, 13:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Mhm, / 20. mai 2019, 14:36
ja niisugune solvamine on igati korrektne ja õige sotsliberite ja rehvormi abo.rdi.jää.nuste meelest?
k
Kompromiss on kunst/ 20. mai 2019, 13:57
Kes võidab küll Valimised, kuid ei suuda upsakuses omale liitlasi leida ja koalitsiooni luua, see siis olegi valitsusjuhi kohta väärt.

j
Jessauul/ 20. mai 2019, 13:34
Meie peamine liitlane on USA. Huvitav kuidas küll praegune valitsus (mis on Trumpi tunnustav) võiks olla liitlassuhetele kahjulik? Aga eelmine valitsus, mis hääletas rahvusvahelisesl tasandil (Mikseri eestvedamisel) USA vastu oli meie liitlassuhetele kasulik? Tädi president peksab segast!
p
President on meil igati oma ametisse sobiv../ 20. mai 2019, 13:52
Samas valitsus on hunnik õnnetust!
1
13.52 President ei ole ametisse sobiv,/ 20. mai 2019, 14:10
sest ta õhutab viha erakondade vahel.
k
Kai/ 20. mai 2019, 13:27
Tubli! Kui lisaks sõnadele saaks ka mõne krahhi ärahoidva teo teha, oleks veel parem. Heaga see kaabude jant ei lõpe. Aasta pärast oleme uuest sõbralike riikide liidus viisavabalt ja suur isa naaberriigist tasubesikasbule heldelt.
m
maga/ 20. mai 2019, 22:48
s
Sentinel/ 20. mai 2019, 13:25
Kui olukorda veelgi pingestada, siis max 1 kuuga on see tegelane läbi põlenud, niigi neelab kohapeal rahusteid, välisvisiitidel aga maandab ennast alkoga. Peale seda saab ka volitused peatada.
m
Marta/ 20. mai 2019, 13:24
President võiks maha rahuneda. Kolli ei ole kapis. Praegune valitsus on hea Eestile. Miks president külvab vaenu ja hirmu!? Tahtis ju ise 100 vihavaba päeva....
a
Andres/ 20. mai 2019, 13:16
Ta ei ole minu president. Ja väliskommentaator ta ka ei peaks olema.
s
Saima/ 20. mai 2019, 13:15
j
20. mai 2019, 13:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Mine nüüd/ 20. mai 2019, 13:43
Juured läbi tooli ikka 17a meie kodumaad anastanud rehvidel, need ei saa kuidagi püsti enam, arvavad, et ongi tõsimeelse diktatuuririigi endajaoks loonud aga paraku nad on selles mõttes eksinud! Demokraatia ei tähenda ühtede anastajavõimu teiste ja rahva üle!
n
naine/ 20. mai 2019, 14:58
Sa, Juta, mine maga ennast kaineks.

n
No ei saa aru/ 20. mai 2019, 13:13
kas president on ikka tä.ie mõ.istuse juures? Ise kinnitab valitsuse ja siis ütleb, et ei kõ.lba, oh.tlik. Kas selline ebakindel president üldse riigi etteotsa sobib? Ta ei tea ju üldse mida teeb ja siis mida ütleb. Riigi juhil peaks ikka juhi omadused olema, mitte em.otsio.naalse naise omadused. Kahepe.rs.ega ka.na, liigub sinna kuhu parasjagu soodsam tuul puhub, pi.inlik.
p
20. mai 2019, 13:27
President tegi öieti,et andis vöimaluse sellistele.Nyyd näeme,et kellel tool tähtis ja kellel vaid p ropa ganda.Hetkel on ka abukate kisa suurem,kui teod.Näha pole veel yhtegi öiget otsust ega tegu,vaid jutt,mis mönele meeldib.Samuti jagatakse fb ikka inetusi ja solvamisi uutes uudistes ja paar naist,kes ilmselt kaabukate suguvösast
j
Jüri/ 20. mai 2019, 13:43
Vaata,ega naistel vahet pole kust kaudu orgasmi saavad,tähtis ,et saavad.
t
Toslem/ 21. mai 2019, 03:17
Huvitav, kas neil +95 on mingit algelist aimu poliitikast ja selle vöimu struktuuridest?
m
Malt Laal/ 20. mai 2019, 13:01
Ajalugu mõistab kohut.See on iga inimese teha,millisena ta tahab olla sinna sisse kirjutatud.
b
buratiinol/ 20. mai 2019, 12:54
y
20. mai 2019, 16:39
r
ruttu abi vaja/ 20. mai 2019, 12:49
Kas esileedil on tervis korrast ära.Jookseb hästi aga silmad ei näe selgelt ja paigal ei püsi,nagu oleks rahuldamata,millestki puudust tundev või on suuremad soovid KV alal,mis ei anna rahu.Jookseb mööda ilma ringi,pool salaja kihutab Putiniga kohtuma,dressi pluusiga käib riigi saalis,nagu arutu.Lubab ja õnnitleb ministriks inimese ja siis kui see mees allkirja annab jookseb daam nurga taha peitu,salvates kõiki.Kujutab ette igasuguseid ohtusid,ise käib välis reisidel lõunat söömas riigi raha eest.See viitab ju selgelt mingitele tõsistele tervise kahjustustele,mida varjab ja pidurdada ei suuda
d
dildo/ 20. mai 2019, 12:56
m
Mai/ 20. mai 2019, 14:16
Ikka väga rumal on siin ekre pooldajate kõnepruuk, aga kahjuks see siis nende tase...
m
mu meelest/ 20. mai 2019, 12:47
on kogu poliitika ohtlik. Meil muretsetakse, kuidas meist on kuvand väljaspoole aga kuidas on olukord riigisis- kuidas käiakse ümber eakate inimestega riigis? Millised garantiid on eakal, kes on terve elu tööd teinud ka ju riigi majanduse heaoluks ja kelle lapsed riigi sisemiste olude tõttu on sunnitud välismaale tööle minema (moodne küüditamine)et vanemat ja oma peret inimväärselt kohelda? Kuidas peavad hakkama saama maal elavad inimesed, suured pered või üksikvanemad, raskesti haiged inimesed? Aga seda koledat nägu pole vaja väljapoole näidata, meie kuvand on ju ilus ja rikas moodne riik.

o
oh seda/ 20. mai 2019, 12:34
kemplemist ja vassimist.laske inimestel tööle hakata,siis hakake kritiseerima.miks reffid ei saa sellest kaotusest üle,kui enam ei ole millestki kinni hakata ,siis jäävad kaabud ette.nüüd on president ka nendega liitunud.rahunege maha,
m
Muuni kari/ 20. mai 2019, 12:31
Kõige ohtlikum on eestile meie praegune president
H
,,,/ 20. mai 2019, 12:30
Huvitav, kas see naine ise adub, millega ta viimasel ajal tegeleb ja kes tegelikult on meile ohtlik, kes tegelikult mustab oma riiki?
q
Qwert/ 20. mai 2019, 12:46
Ega vist. Ma soovitaks malet mängida. Hea loogika mäng aju treenimiseks.
e
eu/ 20. mai 2019, 12:30
Mis oli moskvas käigu eesmärk Eesti brüsseli asehaldur? Kas oli see üro julgeoleku nõukogu terendav töökoht - pehme maandumine peale asehalduri tööaja lõppu Eestis? Milliseid lubadusi/kingitusi Eesti asehaldur moskvasse viis? Oli see ehk kinnitus, et Eestil on nõus igasuguse suurriigi vallutuskavadega, et Eestil ei ole mingeidki nõudmisi saamaks tagasi suurriigi poolt vallutatud maa tagastamiseks Eestile? Lp. Eesti brüsseli asehaldur - te ise olete suurim oht/õnnetus Eestile ja eestlastele!!!

e
Et siis/ 20. mai 2019, 12:25
Kurb on lugeda Eesti presidendi pisut segaseid mõtteavaldusi. Kui on vaja öelda peab ütlemine olema konkreetne. Milles seisneb oht ja mida peab tegema, et ohtu ei oleks. Muidu jutt sama nagu kaitseministeeriumil ohuks julgeolekule jne.
p
Presidendi jutt on selge ja asjakohane./ 20. mai 2019, 13:56
Peab ikka puutükk olema ,kes aru ei saa..
s
suslik/ 20. mai 2019, 12:15
Ise on sama ohtlik, kuna sellise valitsuse teadlikult ametisse kinnitas.
r
Rein Mark, EV kodanik/ 20. mai 2019, 12:15
Mis ajast on meie President usklikuks hakanud ja mis kogudusse ta kuulub??
t
T.Mets/ 20. mai 2019, 12:15
Too daame on äraarvamatu. Alles see oli, kui lunis vastuvõttu Suure Karuga, arvestuses, too aitab meil saada tähtsa rahvusvahelise asutuse ajutiseks liikmeks. Nüüd aga, oh ime, mõistab hukka, nagu omal ajal Mikser, venelaste õiguste taastamise Euroopa Nõukogus. Diplomaatiaga sellist käitumist on küll raske seostada
t
Tyuiop/ 20. mai 2019, 12:24
WTF is Suur Karu, koomik ?
s
Smurf/ 20. mai 2019, 12:13
EKRE volikogu avaldus: eurovalimistel on inimestel valida rahvusriigi lammutajate ja suveräänsust kaitsva EKRE vahel. Seega selge! Kes rahvusriiki lammutada ei taha ning Eesti suveräänsuse eest seisab on Brüsseli buratiina meelest ohtlik nii Eesti välispoliitikale , kui ka liitlassuhetele!
t
Tyuiop/ 20. mai 2019, 12:31
Ah nii, et siis EKRE kaitseb ainukesena rahvusriigi suveräänsust. Aga mis sul siis selge on kui Brüsseli buratiina (sinu väljend) räägib valitsusest kus on rahvusriigi lammutajad Keskerakond ja Isamaa ???

k
Keda tegelikkuses too tädi üleüldse esindab?/ 20. mai 2019, 12:10
"... on ohtlik meie välispoliitilisele kursile ja liitlassuhetele..." Kelle meie? "...võib olla ohtlik Eesti mainele välispoliitikas..." Millise Eesti?
k
20. mai 2019, 13:01
v
valitsus kes toetab tihedamat koostööd liitlastega/ 20. mai 2019, 12:04
m
20. mai 2019, 12:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Tyuiop/ 20. mai 2019, 12:40
No aga naerge siis. Mida te siin ulute , ekrenaudid kooris, aru ei saa ?
j
20. mai 2019, 11:57
jäta see EKRE ükskord rahule.dressipluusiga prükkar.
a
aeg on küps/ 20. mai 2019, 11:56
Kas ei peaks kolisatsioon organiseerima ühe korraliku tõrviku protestimarsi Kadriorus ja ühtlasi algatama protsessi rahvanõudega presidendi tagandamiseks?
t
Tyuiop/ 20. mai 2019, 12:06
Mine söö veel seda lõviputru. Kolisatsioon rahvanõudega :):):)
r
random/ 20. mai 2019, 17:34
Ai oleks neil vaid julgust ,rahvas toetab seda ideed kindlasti.

k
20. mai 2019, 11:55
kaljulaid on Eestile ohtlik,
m
munk ( μοναχός )/ 20. mai 2019, 11:55
Iga inimese usk on tema oma asi.
E
../ 20. mai 2019, 11:54
Ei ole presidendiga nõus. Ja kuhu jäi 100 vihavaba päeva?? Ja president ei tohiks selliseid avaldusi üldse teha.
o
OH/ 20. mai 2019, 12:22
Tõe rääkimine ei ole vihakõne.
t
Tiit/ 20. mai 2019, 11:53
Rahvuslus ja oma rahva hoidmine on muidugi oht liberalistide soovile rahvad hävitada, et koik oleks pruunikasvalge mass. Kus ei oleks normaalseid peresuhteid.
l
Liberalist/ 20. mai 2019, 12:44
Mitte ainult rahvad vaid kõik tiidud ka ilma eranditeta :)
m
marii/ 20. mai 2019, 11:51
Häbi, häbi president. Kus on 100 vihavaba päeva, miks te traumeerite oma vihakõnedega eesti rahvast ja panete ennast täiega vihkama. Lugesin eelnevaid kommentaare ja ei leidnud ühtegi , mis õigustaks teie käitumist.
t
To marii/ 20. mai 2019, 14:14
Siin pole ühtegi normaalset kommentaari, sest normaalsed inimesed ei ilgu siin. Neil pole vajadust lollusi kirjutada siin
k
kalle/ 20. mai 2019, 11:51
o
oblast/ 20. mai 2019, 11:56
Ehk siis kohe Eesti ka oblastiks?
n
20. mai 2019, 11:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
o
on jah kasutu amet/ 20. mai 2019, 11:57
selle asemel võiks olla asepeaministri ametikoht, Peeter esimese kadrioru suvemajast saaks teha tsaaririigi aegade muuseumi.

k
Karl Vaino vaim elab edasi/ 20. mai 2019, 11:45
See hoidis ka kümne küünega võimust kinni.
v
Valetaksin kui ütleksin,et sobin presidendiks/ 20. mai 2019, 11:44
Vähemalt aus ülestunnistus.
p
papa Carlo/ 20. mai 2019, 11:42
See president meil näitas,et köögitüdrukust ja puunukust ikka presidenti ei saa.
c
Csass/ 20. mai 2019, 11:41
100 kriitikavaba päeva on presidendi otsusega tühistatud. Selle asemel pidi olema 100 vihavaba päeva, aga kus sa sellega siis...
m
m/ 20. mai 2019, 11:56
a
aadu/ 20. mai 2019, 11:39
eesti rahvas peab jälle lauluväljakule kogunema
ä
20. mai 2019, 11:39
Ärma Jokk jääb Eesti rahva mällu, kui kõige nurjatum ja ülbem võõrvalitseja, kes oma eestlaseks olemise häbenemisega ka Karl Vainole, pika puuga ära pani! Eks nüüd Kerstikene rühib usinasti talle järele! Karl Vaino tase on vist juba ületatudki!
p
Punasalo/ 20. mai 2019, 11:39
Kas Kersti Kaljulaiu kantseleiülem pole mitte ta klassivend?Tunnen korruptsiooni lõhna siin.....vist isegi koolipõlvearmastus Sinisaloga.
h
heh :D/ 20. mai 2019, 12:18
sul on rohud võtmata? igal juhul ära rohkem peale võta
t
Tule taevas appi/ 20. mai 2019, 11:38
..kui isepäine putjaga kohtumine pole julgeoleku risk, siis mis asi veel olla saaks??? Räägib see , kes ise on.

g
Gunnar Stahl/ 20. mai 2019, 11:36
Pandud presidendist on väga tark tegu uskuda, sest uskuda võib iga inimene mida iganes, kuid kui inimene peab ennast presidendiks, siis ta peaks ikkagi asju teadma, mitte uskuma. Uskumise juures on nimelt see eelis, et uskumisega ei kaasne vastutust, kuid teadmise ja arvamisega kaasneb.
t
to no/ 20. mai 2019, 11:48
Ära sa ekrelaste pärast muretse.Vaata et ise saad oma eluga hakkama.
m
Mina/ 20. mai 2019, 12:32
usun, tean ja arvan, et Tyuiop on see sama, mida ta usub Stahli kohta
t
Tyuiop@Mina/ 20. mai 2019, 14:02
no ega siis kõik ka ühesugused ekrenaudid ei ole .
j
juga/ 20. mai 2019, 11:32
Kes ja kuidas peaks algatama presidendi tagasikutsumise? Sellega peaks tõsiselt keegi tegelema hakkama.
n
no / 20. mai 2019, 11:37
sa tegele siis! Et "keegi teine" peaks, jne. Arvan, et te ei saa isegi piisavalt ekrelaste hääli kokku.
k
20. mai 2019, 11:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Tyuiop/ 20. mai 2019, 11:46
sa ära meiete siin partjanka
a
Arvamus/ 20. mai 2019, 11:26
Valitsuse kukutamine presidendi poolt on tõesti ohtlik. Viib riigi ebastabiilsesse olukorda. Tuleb aru saada üks ja sama erakond ei saa kogu aeg valitsust moodustada. Reform oli kaua võimul, näitas milleks suuteline, edasiminekuks on muuutused loomulikud.
t
Tühi, lage maa/ 20. mai 2019, 12:27
Kõik pealinna paneelikatesse hunnikutesse kokku aetud. Miks ja kuidas see juhtus? Maapiirkondades suleti kõik toimivad asutused. Kui enam tööd ega töökohta polnud, siis pidid inimesed sealt ära kolima. Väike-asulate ja maal olevate väike-ettevõtete toimimine=hakkama saamine muutus küsitavaks. Koolid suleti. Pealinn on pungil autodest, kõik kimavad kuhugi ÄRI tegema.
k
Kaljo Arusalu/ 20. mai 2019, 11:24
Pole midagi teha, presidendist on poolte valikuga saanud suurim rahva lõhestaja. Tema on unustanud isegi paari nädala taguse enda poolt tehtud üleskutse!
p
20. mai 2019, 11:22
Pidev ussitamine. Ära tüütab.
m
Meeri/ 20. mai 2019, 11:21
Ei tea see naine, mis on presidendi ülesanded, väga ohtlik.
m
Minu/ 20. mai 2019, 11:17
Meelest on see niinimetatud president Eesti välis kui ka siseturvalisusele väga ohtlik ja oleks vaja selline riikiõõnestav isik sellisest ametikohast taandada kiiremas korras.

e
Eesti mees/ 20. mai 2019, 11:15
Usun,et presidendil on õigus.Vähemalt üks selge sõnaga poliitik.Vastupidiselt valitsusele. Mina ka ei tahaks oma riiki lasta maha müüa nagu see Austrias peaaegu juhtunud oleks.
v
vaatleja/ 20. mai 2019, 11:38
President ei ole aga tohi olla POLIITIK !
m
20. mai 2019, 11:38
moslemi mees oleks sulle sobivam nimi.
e
Ex-soomlane/ 20. mai 2019, 11:11
Ja ma tean et praegune valitsus on ohtlik rahvase vahetus projektile sest nad ei kummarda lõuna ida supermehi. Maailma liberaalid on paanikas sest on Trump, on Orban, Poola, Itaalia ja nüüd veel Eesti. Mõtlen millised riikid on enamus ÜRO liikmest ja sõna "rahvusvaheline leping" või "rahvusvaheline maine" tähendavad ainult seda kes kummardab islam supermehi kõige rohkem.
t
Tyuiop/ 20. mai 2019, 11:49
Ega palju lollemat juttu ei ole enam võimalik suust välja ajada. Või tuleb veel midagi ?
m
mina/ 20. mai 2019, 11:10
kursile ohtlik, aga, kas ka Eesti inimestele, selles on küsimus. Välispoliitilisel kursil on kindlasti ükskõik.
n
no/ 20. mai 2019, 11:09
eks siis tuleb jälle vastava kirjaga dressid selga tõmmata...
m
20. mai 2019, 11:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Tagasi astuda / 20. mai 2019, 11:20
Kuidas saab Eesti president oma riiki laimata ja lõhestada, tagasi astuda sellisel presidendil
j
ja / 20. mai 2019, 11:06
Siis ta ütles Mikserile - vahuta mujal :DD
v
v/ 20. mai 2019, 11:04
Isiklik uskumus see jäägu saunapeoks. Tegelegu pangapettusega ja ära võtta õigus poliitikas osaleda , kes selle suurpettuse läbi lasksid, Maine kahjustas eelmine valistus, leia süüdlased. Aga oleneb ikka , kes on siiski meie partnerid, valiksin siiski inimlikuse ja aususe tee.
v
Vastus puudub / 20. mai 2019, 11:24
Miks president lubab kõik Eesti metsad maatasa teha, miks ta sellel puhul ei usu, kui ohtlik see on Eesti loodusele ja miks ta ei vasta rahvale, miks need metsad laastatakse .

0
0h/ 20. mai 2019, 11:03
Äkki on Eesti inimesed ka ohtlikud? Nii ikka ei sobi presidendil ennast väljendada. Te sööte oma sõnu: 100 päeva rahu valitsusel sisse elamiseks. Presidendi ülesanne on ikka rahvast lepitada. Nii oleks kindlasti teinud nii Meri kui ka Rüütel, aga Ilveses ma kahtlen.
j
Jällegi/ 20. mai 2019, 11:01
Maskott teeb jälle valitsevale koalitsioonile tasuta valimisreklaami. Mõned pole lihtsalt õppimisvõimelised, mängivad suuri juhte piirdudes liberaalse sõnamulina erinevatesse kontekstidesse sobitamisega. Ja kui tuleb mingi poliitiline võnge, siis kiilub peake kinni ja algab hirmus tänitamine. Kuhu jäi nende paljuräägitud sallivuse kaubamärk teistsuguse mõtteviisi vastu?
p
Paneb pada/ 20. mai 2019, 11:00
Need pole liitlassuhted,vaid USA hiiliv okupatsioon.
l
Lootus/ 20. mai 2019, 10:57
Praegune valitsus on ohtlik, kui ei täida pimesi brüsseli sepitsusi. Veel ohtlikum on see aga endistele valitsejatele, kui hakkab nende tegusid ka tegelikult päevavalgele tirima. Milline häbi siis meid tabab.
p
paranoynik/ 20. mai 2019, 10:56
Kohati selline tunne et meelega pr ovotseeritakse rahva viha,et tänavale tullakse ja suur Venemaa oma vähemust siin 'kaitsma' tuleks?!Ukraina nr2?milleks need Moskva suletud uksed?! Imelikud parteid meil,küll sõimatakse konservatiive kommudeks,ise Putiniga - ka salajast- kokkusaamist korraldades! Aitab võib-olla kahepalgelisusest ja Teie silmis madala rahva igasugusest lollitamisest!
a
20. mai 2019, 10:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
sõna sekka/ 20. mai 2019, 11:38
Kuule Arvu , need 100 kommijat ei ole mingil määral Eesti rahva arvamuse näitajad ! Vahuta üksinda edasi , aga minu eest ära arvamust avalda !
e
ei/ 20. mai 2019, 10:54

j
juga/ 20. mai 2019, 10:54
Usun, et mis iganes ka ei ole presidendi tööülesanneteks, ei kuulu nende hulka kindlasti rahva lõhestamine ja pidev ussitamine.
k
Kaks tilka vett / 20. mai 2019, 11:27
Kaljulaidid mõlemad ühesugused.
u
Usun, et praegune president on ohtlik Eesti riigi iseseisvusele/ 20. mai 2019, 10:54
s
see/ 20. mai 2019, 12:06
presidendi ametikoht tulex üldse kaotada,kuna 2 viimast isikut on oma rahva vaenajad,vargad,lõhestajad,jne...
i
imelik/ 20. mai 2019, 10:52
Seda ta teadis juba siis, kui selle valitsuse ametisse kinnitas.
a
Arvan ka / 20. mai 2019, 10:50
President ainult usub ja arvab, rahvas ka arvab. Palun rohkem konkreetsust. Arvata oskab igaüks, aga faktide alusel järelduste tegemine on juba teine asi.
k
Küsimus presidendile / 20. mai 2019, 11:29
Kuhu kaovad Eesti metsad
e
Eestlane/ 20. mai 2019, 10:50
Kõigepealt vajab Eesti uut presidenti,küll siis asjad paika loksuvad ja lõpevad vihased intriigid .
r
20. mai 2019, 10:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
m/ 20. mai 2019, 10:52
e
et/ 20. mai 2019, 10:46
kvootide järgi ei tantsi ja võimalikel varastamistel silma peal hoiab? Millesse mina usun - riik mis peab lugu rahvast,korraldab ka vastavad presidendi valimised!

k
Kuule,/ 20. mai 2019, 10:46
president, maailm muutub, kas sa tõesti ei näe? Hoiad vanast kümne küünega kinni ja ägad hirmu ja viha koorma all.
r
raha võim/ 20. mai 2019, 10:56
Brüsseli raha on ju suurem kui presidendi palk.
o
Ok/ 20. mai 2019, 10:41
Kaldun arvama et presidendi kohusetäitja on rehvormi poolt kinni makstud
k
20. mai 2019, 10:40

s
Silm A. Kirjalik/ 20. mai 2019, 10:38
Aga lõpuks läbisurutud rändelepperaamistik (millele valitsus vastu oli) on kindlasti väga kasulik eestlusele ja rahva püsimajäämise kontekstis?
m
mina jälle usun,/ 20. mai 2019, 10:38
et praegune ja eelmine president on ohtlikule meie rahvusriigile ja rahvusele ja rahvuse kesmisele, mida nõuab põhiseadus. häbenen meie viimaseid presidente. ja põIgan.
e
eestlane/ 20. mai 2019, 11:26
KAKS VIIMAST ON JUST ÕIGED
r
Ronja/ 20. mai 2019, 10:37
Eesti poliitikute maine on üleüldiselt väga madal, erandina võib välja tuua vaid Siim Kallase 10 000 000 miljoni varguses,millele ei ole antud mingit otsust. Kes on ülbe,kes suli,joodik,perelõhkuja,seelikukütt,millegi halva soosija jne. Kui me ei ole selle valitsuse poolt,siis kas REF d onleks paremad ? Ei kohe kindlasti mitte. Esiteks Kaja Kallas kohe mitte ei sobi poliitikasse (täielik titaintrikant),teiseks 17 aastat viisid REF id meid allamäge. Vaatame nüüd ka mida teised suudavad.
ä
20. mai 2019, 10:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
Härra Ilves oli meie riigi parim president./ 20. mai 2019, 10:42
See ,et mees tänaseni paneb nutma ja alama vaenuliku agentuura käib asja juurde.
k
20. mai 2019, 10:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
kassi händ/ 20. mai 2019, 10:40
see oli karu pörse, kuhu sm. mikser härra Põlluaasa saatis. tegelikult ikka tase saata riigikogu liige karu pörse. aga no sots, mis seal tahta.
m
20. mai 2019, 10:35
meile pole liitlasi vaja meie liitlane on venema tema kaiseb meid,mitte liitlane
k
kahjuks / 20. mai 2019, 10:42
kaljulaia meelest nii ongi, miks muidu nuruda end puutinile külla ja lipitseda ja kutsuda endalegi küll, nagu okupatsiooni, mida puutin ei tunnistagi, polekski olnud ja las aga jäävad meilt varastatud maatükid venemaale, kaljulaidale sobib, temal on kodumaast ükskõik. rahvas räägib, et ta olla ronqaema, ei tea, kas tõsi, proks võiks uurima hakata.

t
tark/ 20. mai 2019, 10:31
valid ansipi saad jana toomi valid toomi saad andruse ja mõlemaid valides saad kersti või toomase
e
Ehk aitab õli tulle valamisest?/ 20. mai 2019, 10:29
Riigipalgalised on unustanud, et toit ja mööbel ei kasva poes ja majad ei kerki iseenesest. Muuseas riik see ongi see sama rahvas keda te lollideks ja harimatuteks peate ja kelle maksurahadest te elate. Võiks natukenegi austust olla oma "toitjate" vastu. Kas tõesti on vajalik väikeses Eestis rahvas lõhestada ja oma vahel tülli ajada. Kas keegi 80-datel oleks uskunud, et sellises tsiviliseeritud riigis nagu seda oli Jugoslaavia võiks toimuda nii verine kodusõda.
g
Gringo/ 20. mai 2019, 10:27
Buratino ei suuda maha rahuneda, et refid ja sotsid valitsust ei moodustanud. Peale selle on ju veel tal hing katki. Fu.... sad.
u
Uudised Brüsselist/ 20. mai 2019, 10:22
Eesti saadikutelt lõigatavat keskmine näpp maha, sest Taavi olevat sellega külmkapi taga Eestit ja Euroopa Liitu häbistanud
e
ekre kandidaat/ 20. mai 2019, 10:29
Oi, siis ma küll sinna ei lähe EL-i seestpoolt õõnestama, maksku Putin palju tahes.
k
kas see on kellegi ühtne eu väispoliitika/ 20. mai 2019, 10:22
kui venemaale antakse tagasi tema volitused ja vähendatakse santsioone? kas nüüd on kersti sõbrad siis ka Putini mehed? Tulebki välja, miks ta putjaga kohtus.
õ
Õõnespeale/ 20. mai 2019, 10:32
Ega EL ei anna, see hoopis teine üleeuroopaline organisatsioon, kus EL-i välised riigid ka. Pealegi need andjad on Putini ja ekre sõbrad :).
õ
Õhtalehk jälle sõnad suhu pannud/ 20. mai 2019, 10:21
EP:President Kersti Kaljulaid: „Valetaksin, kui ütleksin, et see valitsus pole ohtlik Eesti välispoliitikale ja liitlassuhetele”
m
Mees metsast/ 20. mai 2019, 10:19
See proua on ise oma kahepalgusega ohtlik Eesti mainele.

m
Maali/ 20. mai 2019, 10:19
Issand Jumal! Ja see tahab meie president olla???
j
Ja sina,/ 20. mai 2019, 10:33
Putini ekrelane, tahad olla eestlane?
e
ekrelane/ 20. mai 2019, 11:02
Putiniga jõuti kohtuda juba ennem mind :))))
u
Usu seda/ 20. mai 2019, 10:19
20. mai 2019, 10:26
i
20. mai 2019, 10:18
Imelik,kuidas saab Eesti Riigi President teravalt kritiseerida Valitsust, keda ta ise kinnitas riiki juhtima. Nüüd siis leiab,et tema oma poolt määratud Valitsus rikub riigi mainet, kas see pole mitte kokkumäng Refiga, keda ta nii väga soovib näha Valitsejana.
s
See pole/ 20. mai 2019, 10:34
õõnespeadest ekrelastele arusaamiseks :).
M
???/ 20. mai 2019, 10:40
Mis suhe presidendil Kaja Kallasega on,et ta teda elu eest püüab upitada ?
t
To ???/ 20. mai 2019, 13:49
Eks ikka. Brüsselist saadetud abiline , aatekaaslane ning. Kaasviõtleja
v
vanja/ 20. mai 2019, 15:50
p
20. mai 2019, 10:15
papa Carlo looming tohibvaenu õhutada ? Minema selline !!

k
20. mai 2019, 10:15
Kuhu jäi sada vihavaba päeva,
e
ei saa ka aru,/ 20. mai 2019, 10:35
ekre trollid sõimavad siin 24/7 pidevalt, ühtegi päeva ei jää vahele.
2
24/7/ 20. mai 2019, 11:04
tee kindlaks ennen õige trollimise suund!
p
piritalt/ 20. mai 2019, 10:15
Järelikult on välispoliitiline kurss ja liitlased saatanaks eesti rahva seljas.
j
Jah,/ 20. mai 2019, 10:36
kohe tuleb Putin ja vabastab meid saatanast ja võtab oma kaitse alla.
a
ants/ 20. mai 2019, 10:14
miks Putin kutsus kerstikese Moskvasse ja rääkis temaga mitu tundi millest vene rahapesust Sellest et uurimine tuleb lõpetadaa
e
20. mai 2019, 10:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
EKRE ja KE reitinguga on reaalses elus kõik kõige paremas korras!/ 20. mai 2019, 11:49
Huvitav, kas keegi valitsuserakondade valijaist tõesti usub seda juttu, et valitssuerakondade reiting on langenud - huvitav, kelle arvalt siis? Ma valisin KE aga tegelikult oli ka super, et EKRE on koos nendega ja see olnuks nagunii mu teine valik, tänasel päeval ei ole see karvavõrd muutunud, pigem valiksin EKRE. Never ever ei vali KE valija rehvormi ega muuda oma uskumusi ka EKRE valija, see on kallutuskampaania mida ajakirjandus räägib, et reitingud neil kahel langenud - nali kuubis, EKRE valija muutub rehvi valijaks :D :D :D ?
v
Viisk, põis ja õlekõrs/ 20. mai 2019, 10:13
Tundub, et valitsus ajab õiget asja, opositsioonil ajab vihavahtu igast august nii palju välja, et ilmselt nad varsti lõhkevad suurest vihast.
r
Refi agent/ 20. mai 2019, 10:12
Meie "kõigi president" taob selgelt ühte väravasse!
p
20. mai 2019, 10:17
President ei salli osa Eesti rahvast,ja ise räägib (olge sallivad).
r
RP/ 20. mai 2019, 10:11
Mis oht meid siis õieti varitseb? Ja selle valitsuse poolt, mille president ise valitsuseks nimetas? Nad pole ju saanudki ei tööle hakata, ega ka mitte midagi erilist tegema. Opositsioon on nii pime viha täis, et vat see on ohtlik. Kes tilgutab neid kontekstist välja rebitud lausekesi nendele väljaannetele ja sotsiaalmeedias? Kus kohast need tulevad? Mis ikka teised meist arvavad? Kuulge inimesed, arvaku mida nad tahavad. Ise peame uskuma, et oleme need kes me oleme. Ma ei ole EKRE valija ja mulle ka ei meeldi mõningad nende väljaütlemised, mis oleks nagu tulise ora toppimine...
p
President, kellel pole rahva mandaati ei ole Eesti põhiseaduse järgi president. / 20. mai 2019, 10:28

v
Vihavaba Eesti saun/ 20. mai 2019, 10:10
Kes oli see, kes rääkis 100 vihavabast päevast. Millegipärast on nii, et vihavabad peaks olema vaid valitsus. Püha kolmainus, Kaja, Kristina ja Kersti võivad vihast vahutada nii palju, kui torust tuleb. Lobjakasest ma ei räägigi.
s
20. mai 2019, 10:36
m
20. mai 2019, 10:38
k
killuke/ 20. mai 2019, 10:09
Pidi olema ju sada kriitikavaba päeva.See mammi ei pea ju üldse kokkulepetest kinni,nagu võiski arvata.
m
Minu nimi/ 20. mai 2019, 10:08
Loogiline, Kersti on väga mures- tulevane karjäär on ohus!
m
Meie nimi/ 20. mai 2019, 10:07
Kes on need müstilised Meie?
p
putin/ 20. mai 2019, 10:09
20. mai 2019, 10:11
Dressides Kersti ja poluvernikust poolvend Raimondo!
j
Jüri/ 20. mai 2019, 10:06
Miks puudub sinine orav kollaselt jakilt!Millal esileedi suust kuuleks astmelisest tulumaksust?
t
20. mai 2019, 10:08
Ta käis Putini juures astmelise tulumaksu headust uurimas
p
Pole paha/ 20. mai 2019, 10:18
Juba Nõukogude Liidu ajal oli astmeline tulumaks ning kombainerid, traktoristid ja lüpsjad teenisid rohkem kui sovhoosi direktor

a
Ando/ 20. mai 2019, 10:04
Buratino ja rehv on ju ühes pundis ja midagi nad väga kardavad.
t
ttt sulle/ 20. mai 2019, 10:41
ei aja näppe rõngasse vaid saadavad kassi saba alla ja kannavad valitsuse üritusel spordiriietust.Ei taha riiki venelasi aga karjuvad kooris KÕIGI EESTI.Kuidas saab meeldida president kes teeb rahvuse säilitamise võimatuks.Nõiajaht on jälle alanud
m
20. mai 2019, 10:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
.
20. mai 2019, 10:26
...käigu ja avagu üritusi, jooksku lastega jne.jne.
b
Buda/ 20. mai 2019, 10:01
Rumal muretseb maine pärast (mida võõrad meist arvavad?), mitte tegelikkuse pärast - vabadus, iseseisvus, eesti rahva kestmine jne. Mainet rikkus pioneerijuht ise, kui omavoliliselt Kremli kuradiga kohtumas käis. Le Pen ju oma eurooplane, kes ei ohusta kuidagi eestlasi. Kas Le Pen okupeerib Eesti?
e
20. mai 2019, 09:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
Ats/ 20. mai 2019, 10:07
Võta nüüd hoogu maha. Justnimelt Riigikogu valis Kaljulaidi presidendiks 81 häälega.
v
Vesi paagis so peas/ 20. mai 2019, 10:12
j
jälgia/ 20. mai 2019, 10:44
teine nestori valitud presitent;
p
planet/ 20. mai 2019, 09:57
sõbrannad peavad ikka üksteist toetama.
m
mis/ 20. mai 2019, 09:56

m
20. mai 2019, 09:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
r
Rudi/ 20. mai 2019, 09:58
Ehk tooksid ka mõne näite sinu "ohust"?
a
Austria presidendil on eesti ema. Sellest ka asjalik tegutsemine../ 20. mai 2019, 09:59
Ka meil tuleb valitsusse roninud kajuritele kiiresti anda hundi-pass!
m
mis.../ 20. mai 2019, 10:03
...need teiesugused vasakpopulistid paremad on?
e
Eesti riigile/ 20. mai 2019, 10:44
ohtlik on Aaafrikaa ümberasustamine,mitte praegune valitsus.Keegi saab euroopa hävitamise eest tohutud rahad.sest miks kogu aeg see Kõigi ,kõigi peab olema
j
jägia/ 20. mai 2019, 10:54
et siis valega reform pukki upitada,keda Eesti rahvas lausa vihkab öige reitingu järgi
U
???/ 20. mai 2019, 13:43
Unistad pätsilaadsest riigipöördest ning uuest vaikivast ajastust või?
q
qwerty/ 20. mai 2019, 09:52
Need sõnad öeldi ka NSV Liidus 30 aastat tagasi!
m
möller/ 20. mai 2019, 09:52
kirjutage siis kohe artikli pealkirja et "usutlus" päevalehes. täielik ühesuunaline valimiseelne saast kõrgelt ametnikult kes peaks targem olema!
k
kus nüüd need puutumatud sada päeva on?/ 20. mai 2019, 09:50
kaks nädalat ja juba tümitavad. Kus on võrdõigusikkus? Kus on võrdne suhtumine? Kus on sõnavabadus?
v
Vaenulikud kaagid ei oma üheski riigis kahjurluseks päevi.../ 20. mai 2019, 10:01
Nende koht on teadagi kus.

O
./ 20. mai 2019, 09:48
Ohtlik meie välissuhetele on refimeelne ajakirjandus kes toodab pidevalt valitsuse vastaseid artikleid. Võib-olla lõpetaks üle ilma lokku löömise ja laseks valitsusel tööd teha.
n
no/ 20. mai 2019, 09:50
ole kuss ja ava silmad, siis näed, mis su ümber tegelikult toimub. Kaua sa seda refi ja ajakirjanduse jura ajad. Peab ikka pime ja rumal olema, et mitte näha, et praegune olukord pole normaalne.
d
dsf/ 20. mai 2019, 09:59
Reformierakonna toetajatel on ainult üks eesmärk, võimalikult kiiresti praegusest koalitsioonist lahti saada, see eesmärk loomulikult ka täidetakse.
r
rtyu/ 20. mai 2019, 09:47
viimane ajupesu lo--ll--i-de-e. Valgetele, sisutuile südameile.
j
jah/ 20. mai 2019, 09:52
ainukesed targad muidugi olete sina ja teised sinusugused pimedusega löödud ekre kummardajad.
e
Ei/ 20. mai 2019, 09:45
ole veel lastud midagi teha ja juba ohtlik. See ei ole õige.
t
ti Ei/ 20. mai 2019, 09:55
teinud on nad juba ülearu, ainult mitte seda, milleks valitsus loodud on. Neil ei jäägi aega üle oma põhitööga tegeleda. Kaks koalitsioonierakonda on vait kui hiired ja tegelevad vabandamisega, üks erakond aga jaurab, mis jaksab. mis tegemisest sa räägid.
a
Ahah/ 20. mai 2019, 09:45
Kuhu see 100 vihavaba päeva kadus?
m
Maarja/ 20. mai 2019, 09:45
Tundub,et praegune valitsus on just õige valitsus! Üha rohkem hakkab meeldima ja loodan ka,et selle valitsusega hakkab Eesti elu lõpuks ka muutuma!
t
to Maarja/ 20. mai 2019, 12:26
Mis nad siis head ära on teinud?
t
to 12:26/ 21. mai 2019, 11:11
Tänase seisuga on valitsus vähem kui üks kuu ametis olnud. Mis oleks, kui annaks neile aega midagi ära teha ilma imesid ootamata?
k
20. mai 2019, 09:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
20. mai 2019, 09:54
pr. President tundub tõesti Eesti riigile kahjulik olevat, kuna levitab vihavaenu praeguse valitsuse suhtes. Kuhu jäid 100 vihavaba päeva? Olen kindel, et kogu põhjus peitub EKRE ausas töös, kes tahab korruptsiooni ja pättuse lagedale kraamida. Sellest ka opositsiooni hüsteeria!

M
20. mai 2019, 09:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
Jup/ 20. mai 2019, 09:45
Üles astuma, märatsema , allkirju koguma.
d
Ddd/ 20. mai 2019, 09:52
t
tuhajuhan/ 20. mai 2019, 09:40
Ja seda ütleb meie KÕIGI Presidident...kahtlen selles ikka väga sügavalt...
t
to tuhajuhan/ 20. mai 2019, 09:57
oled tõesti tuhajuhan, president peabki sekkuma kui asi normaalsuse piiridest väljub, kes siis veel. Ei ole sinusugused ka millegagi rahul
e
20. mai 2019, 09:58
Eest Vabariigi President peaks olema igas mõttes eeskujuks kogu rahvale, ka isiklikus elus. Selleks Presidendiks on olnud siiani hr. Arnold Rüütel!
t
to 9.57/ 20. mai 2019, 10:19
just...normaalsuse piiridest...kurb on see kui sinusugused näevad selles väljaütlemises normaalsust
9
9:57le/ 21. mai 2019, 11:07
Mida on valitsus sellist teinud, mis on normaalsuse piiridest väljunud? Ootan kasvõi ühte näidet.
m
muuseas/ 20. mai 2019, 09:36
Noorem publik vist ei teagi, et sellised olid omal ajal keskealistest täiskasvanud naistest pioneerijuhid. Olid sihukesed lapsikud ja ajasid siis "oleme ustavad suure Lenini pühale üritusele" teksti suust välja ja mängisid koos lastega pioneerimänge, mis polnud muidugi sugugi pahad mängud. Pane sellele hüpiknukule punane kaelarätt kaela ja ongi valmis.
j
20. mai 2019, 09:35
Ja nii ütleb president, siis on ta ju valitsusekukutaja, ohju?
p
20. mai 2019, 09:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Mida/ 20. mai 2019, 09:39
sa plõksid, see nn. president selle valitsuse kinnitas.
t
to 9.35/ 20. mai 2019, 09:50
palun selgita, miks on ohtlik. milline on eesti riigi hea maine? kas rollotamised, pankade rahapesud, külmikunagistamised???
t
Tire/ 20. mai 2019, 09:50
Kelle meie - teie? Võib-olla juba nende? Tutkit! ! !
u
Unista edsi! President ei ole siis veel diktaator vaid peab järgima seadusi/ 20. mai 2019, 13:37
Ka rahvas polegi enam kõrgem võim? Et valib keda soovib ? Väga et on hoopiski mingi ülistark ning ilmeksimatu emake. Kes teab kõigist kõige Paremini mis rahvale hea on
l
20. mai 2019, 09:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Tyuiop/ 20. mai 2019, 10:20
Aga juhtimisõigust ehk luba ka ju ei olnud. Capice ?
k
Kummaline./ 20. mai 2019, 09:33
nn.president ju selle vägisi tehtud valitsuse ametisse nimetas.Nüüd kõik kahetsevad ja vabandavad järgemööda.Saatke laiali ja jutul lõpp.

e
20. mai 2019, 09:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
Ats/ 20. mai 2019, 09:58
Võta nüüd hoogu maha. Justnimelt Riigikogu valis Kaljulaidi presidendiks 81 häälega.
u
U/ 20. mai 2019, 10:06
k
Kas vesi/ 20. mai 2019, 10:07
e
eesmärk/ 20. mai 2019, 09:31
Mis eesmärgil tuli daam ootamatult ametisse.Vastus lihtne:oma elu igaveseks ära kindlustama.Ta teeb väga ootamatuid pöördeid ja salajasi otsuseid mingil põhjusel,mis selgub ametist lahkumise järel.Püüab näidata oma võimu,mis on saadud kahtlasel moel,kiirel meetodil,keelatud võtetega.Teeskleb tagasi hoidlikkust ja kardab oma mineviku varjude paljastusi.Suur küsimärk.
p
plapla/ 20. mai 2019, 09:30
Ja kuhu meid marurahvuslus viis esimese Eesti ajal ? Ühed tatipritsijad ees ja teised lambad järgi... Oma peaga võiks rohkem mõeda.
s
sõdur/ 20. mai 2019, 11:36
Esimese Eesti ajal ei olnud võimul mingi marurahvuslus, vaid ainuvalitseja Päts, kes pistis vabadussõdalased vangi!
k
Kurb kutt/ 20. mai 2019, 09:29
Mulle ei meeldi praegune president. Ei ole aus ja hea inimene.
t
To Kurb kutt/ 20. mai 2019, 14:34
Siin kommijad on küll väga " head " ja " ausad! Samuti nende kummardatavad iidolid! 🤣
p
Peab ikka opositsioonil/ 20. mai 2019, 09:28
palju raha olema, et isegi kõrgepalgaline president ära osta! Eestis on tõesti midagi väga mäda kui juba president hakkab enda kinnitatud valitsust lammutama.
t
Tõelemb/ 20. mai 2019, 09:33
Mõtleks natuke kes Satraabile peale ametliku presidendipalga iga kuu lisaks ca 13 000 € maksab, ja mis tegevuste eest... Eks need on need samad kes ka Sotsialistlikke sotsreff internatsionaalparteisid toetavad...
o
On väga raske mõista./ 20. mai 2019, 09:28
See on meie rahvas ja Eestimaa. Tahame siin elada ka järgmised 10.000 aastat ! Mingi Euroliit ja mõned presidendid, kes ei mõista eestlasi, on kaduv viivuke meie ajaloos !
s
20. mai 2019, 09:27
saaks aga rohkem seda maakest paljaks vasrastada ja maha müüa... miski enam siin neile püha ei ole

p
Peeter/ 20. mai 2019, 09:25
Tundub, et on tagumine aeg mõelda selle üle, kas meil on sisulist vajadust senisel kujul presidendiinstitutsiooni järele, viimased kaks on sellele sügava haua kaevanud ja mulla ka peale kraapinud.
j
Just/ 20. mai 2019, 11:34
Olen ammu samal seisukohal, et sellist presidendiinstitutsiooni pole meile vaja...
v
Vasja/ 20. mai 2019, 09:22
Miks president ei ole selgitanud mida tähendab Riina Sikkuti keskmise näpu näitamine Riigikogu liikmetele?
t
20. mai 2019, 09:25
Ta näitas seda ka Eesti rahvale
s
20. mai 2019, 09:39
See žest tähendab sikutit
s
20. mai 2019, 10:09
Sikkut näidaku keskmist näppu politseile! Vaatame, kuidas politsei sellesse suhtub!
i
20. mai 2019, 09:21
ise käis ju ka mosvas.kumma hüpik ja käpik ta siis tegelikult on:moskva või brüsseli?mõlemi?
t
20. mai 2019, 09:33
m
maalt ja traktoriga/ 20. mai 2019, 09:15
Huvitav, aga kes praegusele valitsusele rohelise tule andis? Ega ometi keegi kusagilt kapa-kohilast, vaid ikka konkreetne naine Kadriorust. Poleks pidanud siis andma kui nüüd tuleb kritiseerida. EKRE-taolised erakonnad ei teki tühjale kohale. Selleks on alati mingi põhjus nii meil kui mujal.
t
Tyuiop/ 20. mai 2019, 09:25
Sa tead ka ilmselt milleni see põhjus lõppkokkuvõttes on viinud aga ikka ei õpi :)
ä
äraimestatud/ 20. mai 2019, 09:14
Peale Vovaga kohtamist on Kerstident kuidagi eriti sõna võtma hakanud. Kujutab ennast mõjuvõimsa suurriigi juhina või? Kuigi jooksuaeg on Eestis ammu käes, tema ikka lobiseb.
k
Kopli/ 20. mai 2019, 09:13
Mul on häbi, et meil selline president.
x
xXx/ 20. mai 2019, 09:12
Usun, et keegi meist pole valinud oma riiki juhtima praegust presidenti!

m
Meie/ 20. mai 2019, 09:11
Meie president peaks avaldama arvamust selle kohta, kes või mis on ohtlik Eesti iseseisvusele, Eesti maale, eestlastele. Mis on olulisem, kas Eesti rahva, meie keele ja kultuuri ellujäämine või rikkuse edetabelis esimene olemine? Liitlastele liigselt lootma jäämine on õpitud abitus. Kui ei osata hoida omasid, ei osata hoida ka liitlasi!
n
No muidugi/ 20. mai 2019, 09:10
Eel.arvamused, val.e kujutlus, Eesti edu, mis see on? President elab kuskil pilvedes. Kui Euro sa.ata.nale p.er.se pugeda, siis on edu, mida siiani Eestil kui riigil pole, rahvas vaene, midagi muutunud pole, kui vaid Brüsseli sa.at.an kiidab, kohe Eesti juhid põ.lvili, see on edu või? Ru.mal ka.na.
t
Tyuiop/ 20. mai 2019, 09:33
Rahvas vaene ??? Auuuu tule metsast välja, lilleke :)
0
08:10 ekrekanale/ 20. mai 2019, 09:38
kui te selle ek,ri,id-put,inipu,udlile ehk sellele kr,,emli- ` sa.ata.nale p.er.se pugejale´ miinuse panete, siis teatage palun ka selle puudega pu-udli ebasobivast kommentaarist. Aitäh!
e
eremiit/ 20. mai 2019, 09:10
praegune valitsus on muidugi ohtlik brysseli globalistide võimule, neile on alati ohtlik kõik mis tehakse demokraatlikult, neil käib kõik nii nagu ka kaljulaidi ametisse määramine, käsukorras, rahvast kardavad need tegelased kui tuld, sest nende eesmärgid on selle rahvaste orjastamine ja diktatuur
n
No muidugi/ 20. mai 2019, 09:09
Eelarvamused, vale kujutlus, Eesti edu, mis see on? president elab kuskil pilvedes. Kui Euro sa.ata.nale p.er.se pugeda, siis on edu, mida siiani Eestil kui riigil pole, rahvas vaene, midagi muutunud pole, kui vaid Brüsseli sa.at.an kiidab, kohe Eesti juhid põlvili, see on edu või? Ru.mal kana.
n
No/ 20. mai 2019, 09:08
Mis jutt Ise andis rohelise tule, kiitis takka et see on demokraatia
k
kõik pole selgeltnägijad, president ka mitte/ 20. mai 2019, 09:41
kuidas võis president seda ette näha, et ekred selle valitsuse koos kesikute ja isamaalastega ohtlikuks muudavad?
t
To kõik pole selgeltnägijad .../ 21. mai 2019, 10:59
Paluks ÜKS näide selle kohta, kuidas "ekred selle valitsuse koos kesikute ja isamaalastega ohtlikuks" on muutnud. Ja palun KONKREETSET näidet, mitte loosungite loopimist.
m
mina/ 20. mai 2019, 09:07
usun seda samuti. juba on tunda suhtumisest.
r
rs/ 20. mai 2019, 09:06
v
Volts/ 20. mai 2019, 09:04
Eestile pole vaja SELLIST vägede ülemjuhatajat. Kuidas saab algatada tagasikutsumist, härrad vannutatud mehed? Isikikult on siiber ees sellest kapriissest olevusest. Mine,jah, Setomaale, mine kohe Maksimovski sünnisaarele. Eesti riigi maine negatiivne mõjutaja, perelõhkuja, lubadeta ja joomase peaga sõidukijuht. SÕNA ON VABA
k
kagu/ 20. mai 2019, 13:02
Kui oli plaanis presidendi töö mõneks ajaks kagu-Eestisse viia (nii kui Narvaski), siis enne peab ju sealsed töötamise-elamise-ööbimise kohad n.ö. ´´üles vuntsima´´´= korda tegema. Eks saabki seal siis (Ärm?)remondid tehtud

t
tule taevas appi/ 20. mai 2019, 09:03
Nüüd siis leiutas uue kõne,et pildil olla.Tegelikult ajab see daam pidevalt salaja oma asju.Ega see KV kokku krahmamine ka niisama tulnud.Tuli salaja ametisse,käis Putinil pool salaja külas,kinnitab ministriks inimesi ,kes sinna ei sobi ja pärast õiendab.Ta ei näe kümmet sammu ette ja ootab ameti aja lõppu,et minema lennata.Mõjutab kogu riigi arengu protsessi,nagu mingi luuraja,kes täidab kellegi käsku.
e
Eesti mainest/ 20. mai 2019, 09:01
Eesti maine kahjustub välismeedias just sedavõrd palju, kuigivõrd meil loodetud võimust ilma jäänud Reformarid ning. Nende tatipritsidena funktsioneerivad trollidest kirjasaatjad seda mustata jõuavad.
l
Laulusõnad:/ 20. mai 2019, 09:01
usun ei usu ma usun ei usu... https://sasslantis.ee/lyrics-singer_vinger-usun_ei_usu
M
..../ 20. mai 2019, 08:58
Miks president kogu aeg meie valitsust ründab? Mis on saanud 100 päevasest rahust, et uus valitsus saaks alustada tööd normaalselt? Mulle alguses Kersti Kaljlaid oli sümpaatne, kuid nüüd iga päevaga järjest enam ja enam saan aru, et see isik ei ole minu riigi president. Mul on Eesti presidendi pärast häbi.
x
X/ 20. mai 2019, 09:10
Ise ta kinnitas valitsuse, ära riku Eesti mainet!
j
JL/ 20. mai 2019, 09:21
Ta on suur valetaja ja Eesti riigi lõhkuja --------------ja mis kõige hullem , eestlaste omavahelise vaenu õhutaja---- tema pukki upitamisega on tekkinud Eestis kaos.
m
Marii/ 20. mai 2019, 08:58
Häbi,häbi! Kus on 100 vihavaba päeva president. Kas juba küllalt ei saa. Ma ei arvanud ennem mitte midagi EKREst , kuid nüüd nende vastaste õelutsemise tulemusena kindlasti meeldivad ekrelased mulle, peale Ruuben Kaalepi. Igatahes on refid minu jaoks ümmargune null ja nende hüsteeria jätab täitsa külmaks.
s
20. mai 2019, 08:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
Vbl/ 20. mai 2019, 09:13

p
Põhiseadusest/ 20. mai 2019, 08:52
Meil poolele mitte presidentaalne vaid parlamentaarne vabariik. Ja riigikogu valib rahvas,, kes on meil kõrgeima võimu. Kandja
m
mm/ 20. mai 2019, 08:51
peaks algatama selle Brüsseli sabaraku tagandamise protsessi!
p
Pooldan edaspidi presidendi otsevalimisi/ 20. mai 2019, 08:55
Brüsselist saadetud asevalitseja kohapeal
e
Ei väsi need/ 20. mai 2019, 08:50
p
peab olema/ 20. mai 2019, 09:59
ei väsi need kremlikäepikendused
J
???/ 20. mai 2019, 08:48
Ja kuhu jääävad siis need kuulsad 100. Vihavaba päeva, mida proua ise meile välja pakkus?
j
jaa/ 20. mai 2019, 08:59
Mõned ei tee vahet, mis on vihakõne ja mis tõerääkimine?
M
A/ 20. mai 2019, 09:15
k
Kuniks Helme on peaminister/ 20. mai 2019, 08:46
t
tongi ott/ 20. mai 2019, 09:02
Ei ootagi arengut aga loodan,et allakäik saab peatatud
d
Dd/ 20. mai 2019, 09:04
k
Kaabu/ 20. mai 2019, 09:07
Kus siiani see areng toimunud on? Fooliummütsides ja semmnete söömises, vot see arendab topelt!
t
Tyuiop/ 20. mai 2019, 09:53
Kaabul on haugi mälu või siis miski muu häda mis paigaltammuma sunnib :)
k
kolla/ 20. mai 2019, 08:45
Tea kas sellest Brüsseli määratud käpiknukust kuidagi lahti ka saaks?
s
Sentinel/ 20. mai 2019, 08:42
Usun, et praegune president on ohtlik meie põhiseaduslikule korrale ja iseseisvusele. Varem nimetati sellist asja riigireetmiseks.
1
1/ 20. mai 2019, 09:14
Sama see on tänagi, raske lahti saada mu tist kui koogutab ..suunda

j
Jaak/ 20. mai 2019, 08:35
d
Dd/ 20. mai 2019, 08:43
Ekrele muidugi endast targemad ei meeldi, eriti kui need on veel naised
p
punnsilm.../ 20. mai 2019, 08:35
...jälle punnitab oma vihakõnet.
t
Tyuiop/ 20. mai 2019, 08:55
Ega tal ei tule välja jah nii nagu enamusel ekrenautidel.
p
panda/ 20. mai 2019, 08:34
Nn presidendist on saanud meie esilõhestaja ja vihakõneleja. Peale selle on ta ka veel salasuhtes Putiniga.
t
Tyuiop/ 20. mai 2019, 08:57
Millega teid siis lõhestatakse ? Varsti kukud kaineks :)
v
20. mai 2019, 08:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
i
Irw/ 20. mai 2019, 09:17
Aga kas sa Putini emmi oled näind
k
kodanik/ 20. mai 2019, 08:32
President ei saa avalikustada oma arvamusi, mida ta usub, president peab olema konkreetne. Oma rahva ja maailma ees halvustada valimaskäinutest rohkem kui poole valikut on sobimatu, see kujutab endast avalikku vastutöötamist ja maailma eest valitsuse usalduse õõnestamist.
o
OH/ 20. mai 2019, 08:32
Refid on kõvasti raha ärikate käest saanud ja nüüd ei saanud valitsusse kes nüüd raha tagasi maksab.Sellepärast võitlevad kõvsti pukki saamisega ,kaasatakse isegi ,,puratino,,appi.Hirm on et kõik valskus tuleb päevavalgele,sellepärast refid sõdivad ja loobivad kaikaid kodarasse et meie korralik valitsus kukuks .Presitenti ei ole me valinud see tuli kuskilt nurga tagant Eestlased oleme ikka ühtsed ja hoiame kokku kui nagu balti ketis.Peame riigi varastest lahti saama ! Saladused tuleb päevavalgele tuua.
t
to OH/ 20. mai 2019, 08:54
See ongi tegelik põhjus, miks leitakse kogu aeg, mille kallal võtta. jaurab ja jaurab oma põhjuse leidnud käemärgist. No ei armasta rahvas seda praegust presidenti, pole midagi teha.

v
Vabameelne vaba inimloom/ 20. mai 2019, 08:31
Ise ennast sõimata maailma ees pole tark tegu! Vaja uut presidenti või üldse mitte!
m
Meie Tarandid ja Kaljurannad on naerukoht euroopasa toolisoojendajad euroopas./ 20. mai 2019, 08:27
t
20. mai 2019, 09:10
Tarand, issand jumal, seda klouni europarlamenti? Oleme niigi naerualused!
ä
Äkki saab neist isegi paar.................../ 20. mai 2019, 09:43
üks pikk ja peenike , teine paks ja lühike
k
konsa/ 20. mai 2019, 08:26
President Kaljulaid: usun, et praegune valitsus on ohtlik meie välispoliitilisele kursile ja liitlassuhetele .-.-.-.- selge on see, et EURO-IMPERIALISTIDELE se valitsus ei meeldi, nii et kiru aga kiru
m
Monsa/ 20. mai 2019, 08:23
No nii, hakkab pihta. Alusetu pinin. Keegi ei taha kurssi muuta, vaid rahvusriigina tahetakse sellel kursil olla.
s
20. mai 2019, 08:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
nõus sellisega/ 20. mai 2019, 08:26
pr. President, rahvas pole Sind valinud ega tahtnud! Ära suru ennast peale! Tee sporti edasi!
w
ww/ 20. mai 2019, 08:33
Ta kanaliseerib viha meediasse...

e
20. mai 2019, 08:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
20. mai 2019, 08:27
ainult EKRE saab ja oskab meid mülkast välja tuua!
t
Tassike/ 20. mai 2019, 08:20
Kes siis meie liitlased lõpuks on? Usale olema Trumpi tõttu juba selja keeranud, Kui Le Pen peaks saama Prantsusmaa riigipeaks on ka nendega finito, britid lahkuvad, Itaalial ja Austrial selge suund paremale,endised idabloki riigid kahtlased,Poola ja Ungari paariad.Kes siis lõpuks jääb? Merkeli venemeelne Saksamaa?
a
axel/ 20. mai 2019, 08:20
Riigile oleks uut presidenti vaja kes ei naeruvääristaks rahva valikuid ega kannaks edasi Reformierakonna vihakõnesid!!! Erakonna, kellega käisid kaasas ainult skandaalid ja korruptsioon!!
m
20. mai 2019, 08:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to Muretu/ 20. mai 2019, 08:28
ta ei kaitse vaid lõhub
t
Tervishoiunõunik/ 20. mai 2019, 08:16
Tundub,et meie riigivankril on viies ratas,kes soovis vihavabadust,kuid kohe unustas selle.
v
vanamemm/ 20. mai 2019, 08:15
Teil võib ju olla oma arvamus proua ALDE suuvooder. Meil oma arvamus, mis teie arvamusega ei ühti. Meeldigu see teile või mitte. Väikse rahva ellujäämisega ei mängita. Olete lõhestaja, mitte ühendaja, olete võtnud endale õiguse naeruvääristada, maha teha, kogu teie tegevus on negatiivse alatooniga, kus teie tegeliku, õelat "Mina" hoiab ohjes ainult see kingitud tool.
a
Aja Lugu/ 20. mai 2019, 08:11
Pigem on meie välispoliitilise kursiga midagi valesti ja seda tuleb korrigeerida.
p
Pole meil mingeid liitlasi peale usa.Europehmod müüvad meid vene gaasi eest maha ./ 20. mai 2019, 08:10

p
20. mai 2019, 08:09
President sekkub päevapoliitikasse. Kas ta ikka saab aru, kes ta on ja mis on tema kohustused?
t
Tundub järjest rohkem .../ 20. mai 2019, 11:19
Nestor ta sinna sokutas ja sotse ehk libereid ta ka esindab. Lisaks küllap lubas võidelda ka koos KaKa ga viimse vere tilgani et jääks ametisse alles ja saaks mööda maailma ringi paarutada. Mis on veel lähemal Kremlile kui veb fondi rehv ja punasotsid?? Jahh, võibolla ta ei saa arugi mis mängu temaga mängitakse - kahjuks on ka see võimalik. Nii lihtne see on.
n
naisuke/ 20. mai 2019, 08:09
ma ei usu, et see valitsus kunagi paika saab...
m
20. mai 2019, 08:07
Meile oleks vaja kõikide eestlaste presidenti. Kas seda kohale pandudja vihaõhutavat, iga nurga peal agitatsiooni tegevat buratiinot ei saa tõesti tagasi kutsuda?
v
Vaenulikud kaagid peavad end eestlasteks ja eesti rahvaks.../ 20. mai 2019, 08:27
Teame ja tunneme neid täiega..Nende rong on tegelikult ammu läinu. ..
i
Inge/ 20. mai 2019, 08:06
Vaatan neid pilte ja lausa meeldib mulle see Martin Helme, kuid tema sotsiaalne päritolu jätab väga soovida ja see on asi, mida tagantjärele enam ei muuda.
h
ha ha/ 20. mai 2019, 08:04
Teile on ta tõesti ohtlik sest seab ohtu teie plaani mis näeb ette Eesti kui rahvusriigi kaotamise!
s
Sootu puupea/ 20. mai 2019, 08:03
Miljardine rahapesu ei kujutanud endast mingit ohtu, see näitas meie nutikust. Kolmikliidu valijad - te olete ohtlikud omariiklusele.
a
Ausalt/ 20. mai 2019, 08:01
Kuna teda pole rahvas valinud, ei huvita ka rahvast tema arvamus.
k
Kerstit tuleb jälle kiita./ 20. mai 2019, 08:08
Töö kiidab tegijjat! Viimane aeg on asuda vaenuliku agentuura elimineerimisele...
k
Kerstit tuleb jälle kiita. / täna, 08:08/ 20. mai 2019, 08:50
Sotsidele on ebasobivate inimeste mõrvamine alati õiglase tegevusena tundunud. Aga sina si takott, tule hakka ellimineerima, kui julged. Sotsirastid on interneti sõdalased, inimeste seas võtavad nad käpakil asendi sisse, et oleks põhjus oma rahastajate poole kiunuda.
h
Hakka sugulane vms, siis kiiresti asuma/ 20. mai 2019, 09:03

v
valimiste hommikul/ 20. mai 2019, 07:59
ei kõlba see jutt kassi saba alla kah.
a
analüütik/ 20. mai 2019, 07:59
Kas meie presidendile anti Moskvast kaasa soovitus destabiliseerida meie demokraatlikult valitud valitsust?Kas seda arutatigi poolteist tundi kinniste uste taga?Tundub,et kaasatud on Moskva plaanidele kõik:Reformoravad tahavad Moskva käsul(Siim ju rahaafääridega manipuleeritav)Mart Helmet umbusaldada jne.jne...
d
Delfi kustutas arvamuse sekundiga :)/ 20. mai 2019, 11:18
Nestor ta sinna sokutas ja sotse ehk libereid ta ka esindab. Lisaks küllap lubas võidelda ka koos KaKa ga viimse vere tilgani et jääks ametisse alles ja saaks mööda maailma ringi paarutada. Mis on veel lähemal Kremlile kui veb fondi rehv ja punasotsid?? Jahh, võibolla ta ei saa arugi mis mängu temaga mängitakse - kahjuks on ka see võimalik. Nii lihtne see on.
k
KALLIS delfi/ 20. mai 2019, 11:37
katke need EKRELASTE LÕUSTAD KINNI MINU RAHA EEST.

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee