Eesti uudised

MOOTORISPETSIALIST BIOKÜTUSEST: trimmeri ja sae eluiga pikendavad heaperemehelik kasutamine ning õiged valikud

Juhan Haravee, 13. mai 2019 20:25

19 KOMMENTAARI

h
Hmm/ 14. mai 2019 22:53
mull? seebimull? Sull on tark poja?
l
leo./ 14. mai 2019 16:14
Minu Jaapani võsalõikaja on tuksis, niiet vii prügimäele!
j
ja prügi/ 14. mai 2019 11:46
tekib aina juurde, sest kuhu sa need riknenud asjad ikka viid, mul vanaraua hunnik juba aastaid vedeleb aias. Üks asi nii raske, et auto kasti tõsta ei jõua ja vanaraua hind ka madal tänu Donaldile, maksa veel ära viimise eest peale.
s
sass/ 14. mai 2019 11:36
Ole hea ja mine kodu ja räägi seda juttu vanaemale,ta ehk noogutab ja kiidab et küll on tark poja mull.
k
kütus/ 14. mai 2019 10:44
No mäletan, et USA-s tuli see E10 bensiin juba üle kümne aasta tagasi. Samasugune kisa oli lahti nagu meil siin nüüd. Et paadimootorid ei kannata jne. Kannatavad küll, ainult janti on selle kütusega solgerdamisega omajagu, et pikemaks ajaks paaki ja karburaatoritesse seisma ei jääks. Remondimeestele lihtsalt tekitati rohkem tööd juurde.
a
ab/ 14. mai 2019 10:13
Sellist juttu võib vist igaüks ajada, kes kordki käes masinat hoidnud!
a
ab/ 14. mai 2019 10:12
No kus sa küll neid näinud oled ? Vladivostokis? Tavalt ikka põhküte A92, Kuskilt võid veel leida ka 80.
m
Minu nimi/ 14. mai 2019 09:37
Venemaalt saab endiselt vana head A93 ja A75, mingit liberaalselt korrektset biolisandit pole sinna lisatud. Ma tahaks näha inimest, kes põhjendaks, miks biolisand on keskkonnale ohutu. Täis rumalus, mis järjekordselt pärineb EUst.

m
Muigega/ 14. mai 2019 09:36
Hea papi eest on igaüks valmis ükskõik mis juttu suust välja ajama.
k
Kapitalism/ 14. mai 2019 09:10
Võimalus on osta kahekordse hinnaga kahetaktilise mootori spetskütust + 30% vahendustasu.
o
Ootan sõltumatute spetsialisite ülevaadet/ 14. mai 2019 09:04
... et kõrgemalt forsseeritud mootorile ettenähtud 98, ei sobi asenduseks 95-le! Suurema oktaanarvuga kütus põleb aeglasemalt. Sel juhul puutuvad leegid pikemat aega kokku pindade ja klappidega, mistõttu tekivad väljasöövitused. Samuti langeb võimsus, sest tööfaasi lõpul jääb osa soojusenergiat üle, mis paisatakse asjatult väljalaskesüsteemi.
h
hea/ 14. mai 2019 09:00
on lugeda eesti lehtede artikleid kõik on spetsialistide soovitusi täis.mootorispetsialist,sexispetsialist,suhetespetsialist,spetsialistispetsialist kõik on spetsialistid aga ajavad igasugust soga suust välja.
j
Jaanuas/ 14. mai 2019 07:41
Küsimus ongi, et tegelikult võetaks ära võimalus. Mul on juba probleeme masinatega. Isegi heaperemehelik käitumine ei näi aitavat.
b
Bens, Kar/ 14. mai 2019 07:31
Kindluse mõttes võiks nimetatud masinates kasutada bensiini 98 oktaanarvuga. Ma pole biolisandite lisamise vastu, kuid pole selge, et see keskkonnale summaarselt võttes kasulikum oleks.

d
Direktiiv/ 14. mai 2019 07:26
a
Ainult kust ostad?/ 13. mai 2019 22:11
s
sumps/ 13. mai 2019 20:57
trimmeri ja sae eluiga pikendavad heaperemehelik kasutamine ning õiged seksuaalsed sättumuste valikud
s
see on tõde/ 13. mai 2019 20:53
ahaa, seega pean paagid sügisel tühjaks valama-imema ja kevadel hakkama karburaatoreid remontima, sest tihendid on kuivanud ja mõrased jne. Piste see solk endale sinnasamasse ja kiitke rohkem tellitud looga, et kui hää see ikka on ja kui ilusa kausuka ikka saab ja kui palju raha järgi jääb jne.