Poliitika

Reinsalu: meie suhe Venemaaga on super-tasemel, sest tankid on ju läinud!

Toimetas Triinu Laan, 10. mai 2019, 18:11

82 KOMMENTAARI

T
.../ 12. mai 2019, 08:07
Tankid läinud aga punaparunid jäänud ...
j
joh/ 12. mai 2019, 07:32
tase on super ja et see ei muutuks kehvemaks, tuleb Narva kuulutada kultuuripealinnaks.Kummardame kõige ees, mis seal Eesti jaoks olemas on - sealne umbkeelne rahvas paraaditseb, et ei ununeks NSVL oma küüditamisrongide ja Gulagiga.
p
Poni m/ 12. mai 2019, 07:14
Oo oo Ras-PutinRas-Putin, oo oo those russians..
v
v/ 11. mai 2019, 23:30
Inimene igal ajastul on õpetatud kedagi vihkama, kaebama ja otsima õiget maist jumalat keda kummardada. Nii madal tase lubab inimest ära kasutada ja saavutada oma tahe. Sõda meeldib neile, kelle ajus nii palju negatiivi, et ta ei saa ise ka eru, miks talle vaja sõdida. Ja see okupatsioonijutt on nagu õudus, mis ajust ei lähe, sellest kasvab foobia ja varsti oled rahustisõltlane, sinu viha iga negatuiivse sõna kuulmise järel vajab midagi rahustavat.Muutud oma sõnade ohvriks, aju ka annab seda , millele mõtled,.Sõnal on kas tervendav või hävitav mõju.
m
mis foobia?/ 12. mai 2019, 11:59
Surematu polk marssis punalippudega tänaval, mis on seadusevastane, aga kuidas reageeris siseminister?
d
düsgraafik/ 11. mai 2019, 17:02
Keegi ei sünni puuteka jne.Kas neile on sammuti karma neetus. nagu düsgraafikul. jne
o
Ott/ 11. mai 2019, 16:24
Loomulikult- vene raffa raha pesti läbi Eesti läände, nagu tsaari kuldki 100a tagasi, järjepidevus...
p
pankrotimeistrid/ 12. mai 2019, 16:54
Venemaa sai Esimese maailmasõja alustmiseks maailma suurima välislaenu. Pole kuulnud, et see Eesti kaudu käinud oleks.
A kui tankid peaks tagasi tulema/ 11. mai 2019, 16:09
Olete see "meie" esimesed, kes läinud!
p
11. mai 2019, 14:13
petseri ja narva tagune maa vaja tagasi võtta!
m
Mis asjade / 11. mai 2019, 16:09

a
ah, et ....../ 11. mai 2019, 13:25
Jälle EKRE süüdi, kuigi saanud olla valitsuses mõne päeva. Oravad ei teinud midagi oma pika valitsemisperioodi jooksul ei vene keele vohamise takistamiseks (vene keelsed reklaamid; riigiasutustesse helistades saad kolmes keeles infot (riigikeel -eesti) rääkimata kauba vägisi pähemäärijad Vene kool jäeti puutumata, eesti noor ei saa tööd kui vene keelt ei oska---ja ikka süüdistate EKRE, t. Oravad ei lõpetanud neid palagane 9 mail, "Pronkssõduri" äraviimine kuulub samasse, kui teisel päeval käis Ansip kummardamas---neetud variserid.
n
nonoh/ 12. mai 2019, 07:41
Reformierakond valitses siis halvasti? Miks ei suuda Keskerakond astuda sammugi parema valitsemise suunas. Ega EKRE lärmaminegi ei saavuta ju midagi muud kui ülekullatud ja ülepremeeritud riigikogu ja riigiametid, kus asjalikku tarka ministritki pole omast käest võtta ja ometi ei saa olla nii palju riigimees, et anda see ministrikoht parteitule või teise partei võimekale. Kui neid üldse veel on selle riikliku rahajagamise juures.
t
Tubli hr.Reinsalu!/ 11. mai 2019, 11:51
Viimasel ajal olen hr.Reinsalut jälginud ja pean ütlema,et ta on pälvinud minu sümpaatia.Ei kooguta,ei vabanda,vaid räägib jumala asjalikku juttu.Temast võib saada isegi järgmine peaminister.Edu Teile,härra Reinsalu ja jätkake samas vaimus!
s
See rahu/ 11. mai 2019, 10:31
on näiline, see on "vaikus enne tormi!"
d
düsgraafik/ 11. mai 2019, 09:58
Üleskutse ärge valige ühtegi ilr parteist. Valike EKRE. Reinsalu laskis põhientamatuld Savisaard nuhkita. Reinsalu on suurem korrupeerum kui Savisaar. Tema koos Reformipartei isamaap ja sotsi,keskerakond,aiakirjantus jne jääb Savisaare nuhkimised halvustamised,valed nende südamelle. Ükskort tuleb ka teile karma.
k
keegi ei sünni düsgraafikuna / 11. mai 2019, 12:20
Sa ise oledki juba karma poolt karistatud- düsgraafik!
r
Rohujuurikas/ 11. mai 2019, 08:22
ü
11. mai 2019, 11:37
Ülemtankistid istuvad isegi ju valitsuses
m
Mõistus pole enda teha../ 11. mai 2019, 07:36
Vaesekesest on mul kahju. Samas Juura valitsuses on ta üks haritumaid... O tempora o mores.
o
Olen/ 11. mai 2019, 07:28
nõus, et ENSV ala suhted Venemaaga on head, kuid 4,7% on ikkagi okupeeritud. Ja Reinsalu on kohe valmis sellele reetmisele alla kirjutama.
ä
ätt./ 11. mai 2019, 06:34
Mees nagu orkester aga ainult erilisi saavutusi peale memoriaaliehituse ei ole täheldatud ! Muidugi kui väljaarvata mõned natuke jaburad väljaütlemised.

v
Veidi kõrval/ 10. mai 2019, 23:56
Ei kommi Reinsalu praegu ,Aga läbi viimase intervjuu objektiivile on mehest jäänud väga hea mulje. Urmason väga terav pluss orjenterub väga kiiresti.Terminites täpne ja hea. Väga meeldiv üllatus.Edu.
t
To Urmason/ 11. mai 2019, 03:07
m
Muigega/ 11. mai 2019, 09:45
Ei tasu mitte-eestlase kallal, kes küllaltki hästi näikse osavat eesti keelt, norida. Tegijal ikka juhtub.
k
Kle sa/ 10. mai 2019, 22:38
r
Rahu/ 10. mai 2019, 22:31
Kuna meil võimul sooneutraalseid enam ei ole siis ei ole organisatsiooni,kes venemaale sõda kuulutaks.Naabritega tuleb otsida ühiseid puutepunkte,mitte neid õõnestada.
9
11. mai 2019, 06:24
9.mai näitas väga ilmekalt seda . Kuidas venelased eestisse suhtuvad!
k
11. mai 2019, 12:56
Ka Iisraelis on 9. mai sama tähendusega ja Netanyahu kandis georgi linte.
s
suht/ 11. mai 2019, 20:38
vähe oli neid ikka kõik fanatid olid kohal aga tuubis kui on tallinna video nii positiivsed kiitvad kommentaarid täitsa toredaid inimesi
p
poisiuss valetab/ 10. mai 2019, 21:14
eesti pole okupeeritud olnud kui oleks olnud okupeeritud,siis peaks okupantide käsilane ansip vangimajas olema .13 mai on usa riigisekretär Pompeo Moskvas ja paneb tundmatule sõdurile pärja ning kohtub saatkonna töötajatega.14 mai on ta juba Sotsis ja kohtub Lavroviga ja kui hästi läheb,siis võib Putininiga ka seal kokku saada.Ilmselt puudlid saavad lühema keti ja söögikauss lükatakse kaugemale ja klähvimise asemel tuleb saba jalge vahele tõmmata.
m
Muigega/ 10. mai 2019, 21:52
Sakslased ju okupeerisid Eesti Teises maailmasõjas. Sakslaste kohalolek täitis kõik okupatsiooni tundemärgid. Seega, ...
v
Vaśist/ 10. mai 2019, 21:08
Issand küll.Selline jutt isamaa poolt.Sotsidesse aeg astuda.Meil on sõprus ,sest stalin on surnud....si.ta.pea
m
Muigega/ 10. mai 2019, 21:24
Venelastel on selle kohta hea ütlus, "piz...it kak Trotski". Nii ka Reinsalu puhul.
j
jaa-jah/ 10. mai 2019, 20:51
Reinsalu ajab EKRE-ga üht ja sama poliitikat.Üks isamaalasest ütles,et nemad võivad ka EKRE-ga ühineda.Kui Isamaa olukord väga täbaraks läheb,siis astuvad EKRE erakonda.EKRE koosneb samuti juba mitmest erakonnast kokku,kes kõik olid läbikukkunud mehed.
h
Haugi mälu/ 10. mai 2019, 19:52
Tankid on läinud, aga Lennart Meri pärand 120 tuhande vene erusõjaväelase näol on ikka veel alles.
p
Parandan sind/ 10. mai 2019, 20:08
Peaaegu kõik enna 1971 aastat sündinud mehed on NSVL erusõjaväelased, andnud vabatahtlikult ka vande.
t
tuu parandan sind/ 10. mai 2019, 20:13
vande andnud kindlasti, aga vabatahtlikult ilmselt ainult sina ja su sõbrad.
e
11. mai 2019, 12:55
Eesti NSV valitsuse moodustasid eestlased.
n
no ütleme/ 11. mai 2019, 20:42
et se oli humaanne zest aga piir peaks kinni olema ma piiraks isegi abielusid koligu venesse pulmadega rahvastik hakkab väga venestuma jälle
p
punaseid nelke eile Eesti täis/ 10. mai 2019, 19:47
vankade ausammastel,piirilepet pole,mis siin Super on

t
To 19.18 eestirahvas!/ 10. mai 2019, 19:46
Sinusugune ei kuulu Eesti rahva hulka!Rõhuv enamus eestlastest tahab,et meie liitlaste väed oleksid siin ja mitteeestlastel pole siin silpigi kaasa rääkida!
e
10. mai 2019, 19:57
Ei tasuks ikka rõhuva enamuse nimel sõna võtta. Räägi enda nimel, aga mitte teiste nimel.
t
tuu 19:57/ 10. mai 2019, 20:15
sul on õigus, enamus ei rõhu siin kedagi. enamuse jaoks vaid ON meie liitlased siin meie kutsel ja meid kaitsmas. sinu haisu vastu
s
10. mai 2019, 20:18
Sa ka mitmuses esinemas nagu mingi Vene tsaar minevikust. Need tavatsesid alustada oma esinemisi mitte "Mina, ..." vaid "Meie, ..." Vene rott siin eestlase nahas.
k
10. mai 2019, 19:39
Kuidas suhtuda sellesse kui Vene tankide asemel on nüüd teiste riikide tankid?
m
milles küsimus/ 10. mai 2019, 20:16
sügava tänutundega. ja kuidas suhtuda sinusugustesse – põhjatu põlgusega
m
Muigega/ 10. mai 2019, 20:38
Ori tänab ikka oma isandat, olgu selleks vana või uus.
v
11. mai 2019, 06:34
Venelased ei ole sellega rahul naad ju ootavad Putini!
h
hallid passid ka/ 11. mai 2019, 20:46
no kui inimene ei võta ühegi riigi passi tuleb juriidilist survet avaldada piirangud pugemise asemel niikaua kui meelde tuleb kes on selle asemel tehti soodustused
m
ma isegi ei tea/ 11. mai 2019, 20:47
neist tankidest kül ikka süda valutab no räägitakse et on kuskil 2 tükki nii närvi ajab või
r
Rain/ 10. mai 2019, 19:12
Nüüd on ju siin lausa mitme võõrriigi väed.
v
VÄGA HEA/ 10. mai 2019, 19:17
n
Nojahh/ 10. mai 2019, 19:47
aga Eesti on väike ja vaene riik, kes kuulub vabast tahtest Natosse ja teeb selle nimel ka vabatahtlike kulutusi. Usa väed olid pikalt Lääne-Saksamaa loomulik osa ja see ei seganud kuidagi nende eluolu,vastupidi,täielik õitseng erinevalt ida poolest,kus .... .
r
Rainer/ 10. mai 2019, 21:14
Kõige rohkem tuska teevad Rainile kodanliku Eesti omad.
s
11. mai 2019, 06:37
Sa ise ka vist vöörriigi mees Rain hakka astuma!
m
milline pühalihtsameelsus - tanke pole?/ 10. mai 2019, 19:05
Reinsalu, ära kutsu kurja välja, ära kutsu kurja siia!
h
10. mai 2019, 19:04
https://objektiiv.ee/veiko-vihuri-presidendiametit-rangalt-kahjustanud-kersti-kaljulaid-peab-tagasi-astuma/
t
teame/ 10. mai 2019, 22:12
Objektiiv on kremli poolt finantseeritud ja levitab Eestimaa vaenulikku juttu
t
to teame/ 11. mai 2019, 12:52
http://www.pealinn.ee/tagid/liiklus/meedia-keskpunkt-kas-toesti-seob-reformierakonda-leping-hiina-n240340
j
Ja-jah/ 10. mai 2019, 18:28
Tankid küll läind,aga tankistid jäid paigale....
s
spekulandid/ 10. mai 2019, 18:39
e
Eile Vene uudiste kohaselt marssis Tallinas 1000 nende tankisti../ 10. mai 2019, 18:45
Minister on nagu kuupealt pärit.
u
Uunu/ 10. mai 2019, 18:23
välisminister võiks ometi teada ja julgeda välja öelda, et 5% Eesti Vabariigi territooriumist on endiselt okupeeritud- Petserimaa ja Narva tagused alad.
t
Tagused alad/ 10. mai 2019, 18:29
Vilnius ka vaja siis vastu-tagasi anda
1
17:29/ 10. mai 2019, 21:13
Kellele Eesti Vilniuse andma peaks?
v
Väliseestlane !/ 11. mai 2019, 06:41
Sisuliselt Eesti keelega Tallinnas ei ole midagi teha kas venekeel vöi inglisekeel!
m
maalt ja traktoriga/ 11. mai 2019, 09:51
Väliseestlane ehk ei oska ise eesti keelt, mistõttu tal on raskusi suhtlemises. Mis on ka täitsa mõistetav, keeled arenevad. Need rannarootslased, kes lahkusid sõja jalust Rootsi, siis 90-ndate alguses kui tulid külla, ei saanud ka kohalikest rannarootslastest enam aru, sest mitukümmend aastat olid riigirootsi keskkonnas, mis on midagi muud kui meie rannarootsi oma.
w
11. mai 2019, 12:53
Wilno ehk Vilnius, mille Punaarmee andis Leedule pidulikult üle 1939. aasta 27. oktoobril.
t
Täna teised tankid/ 10. mai 2019, 18:20
Võõrad väed on roteerunud
e
10. mai 2019, 18:41
Eesti on nato maa ja nato tankid on meie tankid!
e
eestirahvas/ 10. mai 2019, 19:18
pole natumörtsukaid riiki luband
j
Juku/ 10. mai 2019, 19:31
NATO´l ei ole ühtki tanki ! Need ikka konkreetsete riikide relvad.

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee